Menjawap Fitnah Anak Sg Derhaka Dan Gerombolan Pencacai PR Ke Atas Jamaluddin Jarjis

Monday, November 5, 2012

Gua Bangga Bila Orang Melayu Berpakaian Sebegini Di White House

Serangan keatas Malindo Airways yang bakal beroperasi pada bulan Mac 2013 nanti dilihat berterusan dari masa kesemasa. Agenda serangan ini adalah kerana untuk memastikan Air Asia mendominasi penerbangan di rantau ini terutamanya Asia bagi meneruskan kekayaan Tony Fernandes dan sekutunya.

Gomo berminat nak mempertikaikan artikel dari blog pencacai Anak Sungai Derhaka yang mana dalam tajuk artikelnya sebelum ini menyatakan : Bukti anak Jamaluddin Jarjis Kuasai Malindo Airways terdedah!

Tajuk memang gempak ditambah pula dengan salinan SSM dengan asal namun tidak lengkap serta cuba memutarbelitkan fakta yang sebenar mengenai Jamaluddin Jarjis ini. Mari kita perhatikan secara lebih lanjut mengenai Fitnah yang dijalankan oleh pihak pembangkang melalui pencacainya.



Menurut dakwaan Anak Sungai Derhaka yang bahawa DZJJ yang merupakan  salah satu dari pemegang saham adalah syarikat anak jamaluddin Jarjis. Sepertimana yang digambarkan oleh SSM yang Anak sg Derhaka keluarkan blogger pencacai Air Asia tu hanya memberikan anak panah DZJJ sahaja walhalkan dokumen penuh senarai pemegang saham Malindo Airways tidak dipamerkan Blogger pencacai tersebut. (Coming Soon)

Walaupun tahu hakikat sebenar tantang dokumen yang ditunjukkan oleh SSM ini namun Blogger pembangkang ini begitu ghairah sehingga menekankan pula mengenai dokumen dibawah ini:



Ayat tomahan Blogger Pembangkang upahan ini dalam artikel nya:

"  Nur Anis memegang 2,100,000 saham dalam Nadi manakala Ikhwan pula memegang genap 900,000 saham dalam syarikat yang sama...

Kedua-dua mereka adalah anak Jamaluddin Jarjis.. untung mereka ya.. muda-muda lagi dah kaya..." 
- Anak Sungai Derhaka.

Sekarang ini kita perhatikan pula anak panah yang dibuat oleh blogger Anak Sungai Derhaka didalam dokumen SSM dibawah ini.



Dokumen diatas merupakan satu bukti jelas bahawa niat jahat telah dilakukan oleh pihak pembangkang ini yang mana Gomo yakin ada kena mengena degan syarikat penerbangan lain yang mengupah blogger tersebut untuk menyerang Dato Sri Dr Ir jamaluddin Jarjis. Mari kita lihat dokumen yang sama dibawah ini pula.


Syarikat DZJJ telah didaftarkan pada 20.05. 1982 iaitu sudah 30 tahun syarikat tersebut didaftarkan dan sepanjang 30 tahun syarikat tersebut beroperasi menjalankan perniagaan. Apakah Blogger Anak Sungai Derhaka dan sekutunya begitu lembab sampaikan tidak dapat berfikir secara waras yang sebuah syarikat yang sudah 30 tahun menjalankan perniagaan tidak mempunyai apa apa keuntungan?

Ditambah lagi dnegan bodoh ala ala Milo Suam dan Ameno World Blogger pencacai pembangkang ini dilihat begitu naif dalam bidang perniagaan. Patutlah depa ni hanya jadi Blogger pencacai pembangkang yang dapat upah seribu dua je. Otak Business langsung takda. FAIL!!!

Apa pun untuk menguatkan fakta artikel ini maka elok lah kiranya pembaca dapat membaca kenyataan dibawah ini:

Kerjaya Jamaluddin Jarjis

Sekembalinya ke tanah air, beliau berkhidmat sebagai pensyarah di Universiti Teknologi Malaysia pada tahun 1974. Keinginan untuk meningkatkan pencapaian akademik telah mendorong beliau melanjutkan pelajaran peringkat Sarjana Kejuruteraan Elektikal (Sistem Tenaga) di University of Manitoba, Kanada pada tahun 1976. Beliau akhirnya melengkapkan pencapaian akademiknya pada tahun 1980 setelah dianugerahkan Ijazah Doktor Falsafah Kejuruteraan Elektrikal dari University of McGill, Kanada.

Tahun 1984 meletakkan jawatan dari UiTM untuk memberi tumpuan kepada perkhidmatan perundingan kejuruteraan melalui syarikat yang diasaskannya secara bersama, J & A Associates.Beliau dilantik menerajui syarikat utiliti negara,sebagai pengerusi Tenaga Nasional Bhd antara Ogos 2000 - 2002 kerana pengetahuan dan pengalaman serta kepakaran beliau dalam bidang elektrik.

Kerja sosial

Jamaluddin Jarjis bergiat aktif dalam aktiviti berpersatuan. Pada tahun 2002 beliau dilantik sebagai Penaung Persatuan Pengilang-pengilang Bumiputra Malaysia. Selain itu, beliau juga dipilih sebagai Presiden, Persatuan Kebajikan Anak Pahang pada tahun 2004 serta Presiden, Persatuan Ekuistrian Malaysia dan Presiden, Majlis Equin Malaysia masing-masing pada tahun 2002 dan 2004. - Wikipedia


Jamaluddin Jarjis Memang Dah Kaya Sebelum Masuk Politik Lagi!!! 

Fakta diatas jelas memberikan bukti nyata bahawa Jamaluddin Jarjis bukanlah seorang yang Kaya Raya setelah bergiat dalam politik sebaliknya beliau telah lama menjalankan perniagaan dan turut menjadi perunding Kejuruteraan syarikat Swasta. Kekayaan beliau bukan sepertimana kekayaan Anwar Ibrahim, Azmin Ali yang mana kita tahu mereka berdua ini Kaya Raya selepas masuk ke arena politik.

Yb Aiskrim Ni Kaya Raya Duit Business Apa?
Jual Jubor?

Lihat sahaja Anwar Ibrahim sewaktu dalam ABIM dan selepas keluar ABIM. Gomo yakin ramai yang dapat melihat Kekayaan luar biasa Anwar Ibrahim. Begitu juga dengan Azmin Ali yang sebelum bekerja dengan Anwar Ibrahim tidak punya apa apa namun setelah menjadi setiausaha sulit kepada Anwar Ibrahim maka Kekayaan menjadi luar biasa.

Banyak yang nak dijelaskan mengenai Fitnah dan tuduhan pembangkang ini dalam isu Jamaluddin Jarjis. Penjelasan mengenai syarikat yang terlibat dalam Malindo Airways akan dikupas selepas ini bagi memberikan gambaran jelas kepada rakyat Malaysia bahawa satu gerakan sedang dilakukan oleh sebuah syarikat penerbangan bersama sama DAP melalui Tony Pua dan juga mengupah Blogger pencacai Pembangkang.

Malindo Airways akan mematikan dominasi Air Asia selepas ini dan pastinya Air Asia takut akan kerugian mereka selepas ini. Justeru itu pesaing seperti Malindo Airways mesti dinyahkan terlebih dahulu dan pastinya akan ada lagi isu selepas ini yang akan diketengahkan oleh pihak pembangkang mengenai pekara ini

Psssttt..... kita tengok lepas ni Fitnah apa lagi pembangkang nak jalankan... hampeh!!!

34 comments:

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:06 PM  

ini semua x penting Gomo..

yang penting sekarang ialah video lucah!

mcm mana nak jatuhkan PR tanpa video lucah?!

x kan nak pakai fakta je..mati la kita penyokong2 UMNO...

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:21 PM  

Bagi video x nak percaya pulak cai pas ni.kata video tu bsi la, x leh buat bukti la,video edit la.barua punya org,,,

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:37 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=_yFqqpdIylc

Pengakuan Adik Terangkat Hero Tamil, peliwat terkutok dgn = Gay Sukma Dermawan, waktu mereka berdua telak berputik cinta pandang pertama.

Mereka berdua sudah pun terjalin hubongan cinta pandang pertama antara adik terangkat dgn abang Cingkarong sejak dari tahun 75/76. Pada masa itu Hero Tamil masih Bujang Cikangrong lagi. Dari hari itu mereka berdua hidup sebgai merpati dua secoli melepaskan nafsu membabi diwaktu malam, bila semua orang sudah tidor . Tidur bersama, sebilek, sekatil, kerana stor kunyit adik terangkat menjadi pujaan hati Hero Tamil. Bila sudah berumah tangga dan beranak, adik terangkat masih diajak sama tinggal sebumbung bersama Sang Isteri Kak Wan Jijik dan anak2, kerana Hero Tamil tak sanggup dipisahkan dari adik trangkat, begitu cintan sekali, jangan dipisah antara mereka bagaikan merpati dua secoli.

Walaupun sudah mendirikan rumah tangga, ada kesempatan dalam bilek adik terangkat, mereka berdua beradu asmara dana di bawah lampu Fluorescent, adegan adik terangkat dan abang terjunkit jankat, aku gosok engkau lipat sperti ungkapan YB Jamban Aiskrim. Berhari hari, berminggu minggu, berbulan bulan, bertahun tahun, mereka berdua buat projek dalam bilek, projek peluk memeluk, cium mencium, aiskrim, nongeeng menongeng, jubox menjubox, melepaskan berdas das air kote sampe puas.

Tetapi yg menheirankan, mustahil bin ajaib, Sang isteri dan anak beranak, serta tukang gaji, yg tinggal sebumbung tidak tahu menahu adegan aku gosok engkau lipat. Apakah tidak ada syak wasangka, tidak mendengar Papa, Sang Suami atau katil bergennyet genyut, hengusan nafas, dengaran suaran teriak dan sebgainya? Apa Kak Wan Jijik dan anak beranak berfikir mreka berdua sedang menderas mengaji? Tetapi apa nak diherankan, kerana Kak Wan Jijik pelakun murahan, sanngup bersetongkol dan menyokong kegiatan terkutok Sang Suami, hanya kerana dikipas dgn janji janji manis dan kemewahan hidup, rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara, semua bole dihalalkan. Persetankan kegiatan terkutok Sang Suami asalkan temolok dan pelahap tekak Kak Wan Jijik dapat segalanya. Itu lah Kak Wan Jijik yg terkutok.
Dari aktiviti terkutok bersama adik terangkat, abang Cikangrong memaksa adik terangkat mendapat stor kunyit yg baru, segar dan bugar. Maka Adik terangkat pun mencari mangsa untuk dijadikan hidangan dan santapan untuk memuaskan nafsu membabi Hero Tamil yg sudah tidak dapat kongkong lagi, hingga ke hari ini, kini terus membuak buak sampekan drebar2 peribadi, tukang2 jahit, setiausaha2 peribadi, pembancuh2 kopi, isteri YB Jamban, isteri2 orang, mak Nyah, pelacur2 jalanan dalam dan luar negara, menjadi mangsa rakus Hero Tamil hingga ke hari ini.

Apakah orang sperti ini hendak kita bawa masuk ke dalam surau2 dan mesjid2?, diberikan ruang untuk membuat takzirah, beri ceramah di dalam rumah Allah? Apakah spesis ini nak dijadikan pemimpin untuk memimpin kaum umat Melayu ke jalan yg diredhai Allah?
Janganlah jadi bengap nak mampos.
Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong si keparat, bngsat dan lahanat ini, si barua lahanat Yahudi Zionist Neocons ini.

Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari dihancurkan oleh barua2 keparat, bngsat dan lahanat, demi agama, bngsa dan negara.

November 1, 2012 2:15 PM

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:42 PM  

Antara kroni2 Anwar : good example is Anwar’s former private secretary Nasaruddin Jalil, Nasaruddin became owner of an airline, was awarded the privatisation of the ambulance services (which charges the poor for services provided free previously by the Government), a finance company and many others.
Kamaruddin Jaafar – a research officer in the Prime Minister’s Department was made political secretary to Ghafar Baba on Anwar’s recommendations. Ghafar was in his own simple way too trusting. He brought in an enemy into the camp, little knowing that Anwar would one day use all information gathered by Kamaruddin to topple Ghafar as deputy prime minister. Betraying the trust of people is an Anwar trademark.
Kamaruddin was rewarded after leaving Ghafar.Kamaruddin through his involvement with Charterfield, received six major contracts in the KLIA – a project chaired by Anwar Ibrahim. He became major shareholder in Kanzen after Anwar "persuaded" Chen Lip Keong to finance and guarantee the purchase of Kamaruddin’s shares. Kamaruddin became one of the richest Malays in Kuala Lumpur in six years from 1992 to 1998.
There are many others. The crude Ahmad Saad, Anwar’s deputy in the Permatang Pauh division. Since Anwar became finance minister, he did an MBO of Volvo’s Federal Auto Holdings. Ahmad Saad controls listed LBI Berhad.
Anwar’s secretary in the division - Ishak Ismail - controls Idris Hydraulics and Kentucky Fried Chicken. When the Lau brothers of Leong Hup Holdings tried to ouster Ishak in a boardroom battle, they were arrested by police. On whose instructions?
Anuar Othman of Kumpulan Pinang. The number of privatisation projects within Penang and the country that went to Kumpulan Pinang will astound Malaysians.
Sarit Jusoh, his former political secretary, who owns a piece of KFC.
Yusof Yusoh, or Yusof Perancis, his former private secretary, who has received licences for two Independent Power Plants in Sabah.

Azmin Ali, a private secretary to Anwar since he graduated in 1988. Living in a posh double story bungalow in Damansara Heights, chauffeur driven in a BMW – all on a salary of RM2500 a month. Azmin’s wife, Shida. An executive director of Phileo Allied’s property divison. Paid RM20,000 a month by crony Tong Kooi Ong.
Nazeri Abdullah of MRCB. For being a close supporter, he became controlling shareholder in four listed companies – MRCB, NSTP, TV3 and Malakoff. Not to mention the numerous privatisations and IPPs he received.
Latiff Mirasa – from being private secretary to Farid Ariffin in the Health Ministry earning RM2200 in 1993, he became a very rich businessman in 1994.
Ismail Munir – another ABIM man. Suddenly, he was awarded a RM 2 billion IPP project by Anwar. Another mega-rich friend overnight.
Salomon Salamat, a former political secretary. Overnight a shareholder in listed companies and a multi-milliionaire, barely months after leaving his RM7000 job as political secretary to Anwar Ibrahim.
Rahim Ghouse – a relative through marriage and Anwar’s divisional Youth leader. Suddenly a major shareholder in listed Abrar Corporation and its executive director. From no background in business to running a multi-million dollar corporation backed by Kuwaiti funds. It is no surprise Abrar is today on the verge of bankruptcy.
Tong Kooi Ong – a young stock-broker, a whizz-kid, who packaged the MRCB deal for Ahmad Nazeri Abdullah. He was given the Central Co-operative Bank, now Phileo Bank, and now controls three listed companies through Anwar’s largesse. All within a period of five years. Tong could threaten Securities Commission chief Munir Majid with impunity. With similar impunity, he refused to join the Malaysian Stockbrokers Association, the only non-member in the industry, because he had direct access to Anwar. Ada faham pencacai2 najis BABI.

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:48 PM  

And then, the family.
Father-in-law Dato Wan Ismail – director and shareholder in many listed companies, including Stamford College.
His daughter Wan Fairuz, sister of Wan Azizah, received 2000 acres of land in Batu Berendam, Malacca. Her former occupation? Photographer of Bernama news agency, earning RM1200 a month.
Anwar’s sister, Farizun Ibrahim, a housewife, with no experience in business. A co-owner of the Gianfranco Ferre franchise together with his adopted brother, Sukma Dermawan.
His father, Datuk Ibrahim Abdul Rahman. Chairman and substantial shareholder of IOI Berhad. Dato Ibrahim was awarded 50,000 hectares of state land for ranching by the Sabah Government over whom Anwar exercised tremendous influence. Received bumiputra share allocations in many listed companies.
His brother, Rani Ibrahim. Deputy head of Bagan Umno division. Deputy chairman of Olympia, a gambling company which obtained gambling liciences for Sabah from the Finance Ministry despite objections from the Sabah Government. Recipient of many bumi share issues.
Brother Marzuki Ibrahim. An operator of a petrol pump. Received licence to operate another two petrol pumps. Received bumi shares in listed FACB Berhad.
Brothers Idrus Ibrahim, a teacher, and Rosli Ibrahim, no known job, but driving in Mercedes Benzs and living upper middle-class lifestyles.

Lepas itu jangna buat2 lupa ya pencacai najis BABI dan penjilat2 juboq blendir berak mencret Hero Tamil, wang rakyat RM3billion yg beliau angkut bawa lari keluar negara. Bila nak pulangkan. Kalau lah si Hero Tamil, peliwat terkutok dan anjing2 kurap dalam Fuckaton haramjadah dapat menawan Putrajaya, habislah negara, ranaplah negara, mereka buat macam mak bapak dia yg punya. Sedarlah dan insaflah wahai penjilat2, janglah merelakn diri anda dilahanat kerana bersetongkol dgn agewnda terkutok Yahudi Zionist neocons untk meranapkan bumi Tanah Melayu.

Source : http://socialistmalaysia.tripod.com/oldstuff/news0812.html

Anonymous,  November 5, 2012 at 4:48 PM  

mana anak sungai durhaka? tak jawap ke artikel ni?

Anonymous,  November 5, 2012 at 5:24 PM  

YB Jamban gaji RM2500 bole mampu beli katil dari Italy berharga pulohan ribu, mungkin duit dia menabung dari tabika lagi kott.
Yg heran kenapa lah dia beli katil semahal itu sedangkan isteri beliau lebih suka katil dan tilam di Tivoli Villa. Tilam itu lah menjadi saksi, beliau bersama Hero Tamil menjalinkan asmara dana bertahun tahun lamanya. Air lendir yg terpancut dari puki isteri YB Jamban bercampur dgn air kote Hero Tamil yg ditembak berdas das telah pun membasahi Tilam hingga menjadi peta sedunia.
Hanya Kak Wan Jijik sang isteri Hero Tamil dan anak beliau Si Nurul Papa ku Hebat yg cuba menipu dan bebohong untuk menutop kemaluan Papa Ku Hebat, tetapi rakyat satu dunia bole melihat batang tuboh Hero Tamil dalam adegan Videoporn dgn Cina Doll. Dgn Kuasa Allah, maruah Papa Ku Hebat, si Anukera tuhan, Imam Mahadi jadi jadian, dilondehkan tanpa se utas benang menutopi badan, bogel, dipertonton kepada seluroh dunia. Maruah dan kemaluan Hero Tamil dilondehkan, dipertontonkan kepada khayalak ramai. Berdiri Hero Tamil, kote bengkok, tetek menggelebeh, pantat berkerak, perut boroi, melakukan perzinaan dgn pelacur jalanan. Hero Tamil telentang, menongeng, terhenjut henjut, Si Anukera, yg dikatakan sakit tulang belakang kronik, ditambah kena injek HIV dan racun arsenik tetapi masih sihat dan berenergi melakukan perbuatan terkutok dan seluroh manusia di seluroh dunia dapat menyaksikan kelakuan Si Hero Tamil Pare Pundek bernama Anwar Zionist lahanat.
Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq belndir Hero Tamil, peliwat terkutok, pejuang keselamatan Israel, agen barua lahanay Yahudi Zionist Neocons, yg dok menggila menegakkan kote bengkok Hero Tamil terkutok.

Anak Sungai Derhaka,  November 5, 2012 at 5:29 PM  

aku anak sungai derhaka nak jawab ni. ni jawapan aku, GOMO BUDUH

Anonymous,  November 5, 2012 at 5:39 PM  

aku dah fed up dgn kerajaan bn ni. sejak aku kecik lagi hingga skg dah umo 40 lebih hidup dibawah pentadbiran bn. aku tengok pemerintahan bn pun bukannye baik sangat. aku lihat pemimpin2 bn ni semua ade bisnes dan kaya raya tapi rakyat biasa berhempas pulas utk mencari rezeki sehingga ramai yg terpaksa mencari kerja tambahan waktu malam. seringkali aku terfikir bagaimana rasanya jika negara ini ditadbir oleh parti lain pulak. bagaimana kawan2 kite beri peluang pihak lain pulak mentadbir negara? ini perkara normal kan. yg tak normalnya bila satu parti jer memerintah berdekad-dekad. itu ajaib tu

Prince of Noob November 5, 2012 at 5:55 PM  

tapi yalah... lumrah dunia politik, orang2 kaya senang sahaja masuk politik dan jadi pemimpin, bila dah jadi pemimpin lagi bertambah kaya. cuba kalau orang yang miskin tapi pandai, berbakat dan berjiwa besar, jgn harap boleh survive dlm dunia politik

Anonymous,  November 5, 2012 at 6:09 PM  

Anwar Zionist lagi bagus dari hari keluar penjara sampe lah sekarang tak bekerja tetapi mampu beli rumah berharga RM7juta, kereta2 mewah beratus ribu dan harga mencecah berjuta pun ada berbiji biji, bas peribadi VVIP, jet pesawat VVIP, siap yg bodyguard bawa pistol kontot, bole naik kapalterbang ke seluroh dunia sperti rakyat biasa naik bas, itu semua dari hasil halalan tayibbah ke atau hasil harami wal Yahudi?
Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir beliau yg dok menggila mengeakkan kote bengkok beliau supaya terus terusan mencari mangsa dan menjuboh, lobang taik, lobang najis, lobang juboh. Selagi beliau terus terusan menjuboh selagi itu lah pencacai2 dan penjilat2 beliau mendapat saham. Ingat lah azab Allah sungguh dahshat dan pedih. Insaflah dan bertaubatlah sebelujm terlambat. Selagi lam anda bersetongkol dgn barua lahanat yahudi Zionist selagi banyak itulah saham yg anda dapat. Semoga dilhanat dunia dan akhirat ke atas keparat, bngsat dan terkutok kejijikkan yg anda bersengkongkol.

Anonymous,  November 5, 2012 at 6:19 PM  

'Gua Bangga Bila Orang Melayu Berpakaian Sebegini Di White House'- banggang!!!!!!!!. Apa nak dibangga kan macam pang lima sumbang 1000 . Yang batina tu?.orang tudung kat kepala tutup aurah , ini kat lengan, kat lehir pun ada, kat bahu pun ada......

Anonymous,  November 5, 2012 at 7:02 PM  

Itu jer ker anak sungai derhaka ko boleh tulis x berfakta lansung...mmg level bwhn punya bloger ko ni

Anonymous,  November 5, 2012 at 8:23 PM  

memang pelik.. kaum kerabat nuar, asyman dan yg lain tu semuanye kaya raya.. meniaga ape ye.. makan gaji..?
banyak mana gaji dia boleh ada rumah, kete, saham berjuta2.. pelik lah.. ada ke puak2 dari pkr/pas/dap nak tolong audit..

kami pecacai tegar PR nak gak tau tu..

Anonymous,  November 5, 2012 at 8:27 PM  

vedio seks mana...????????

vedio seks PR mana..???????

cepat tayangkan vedio seks pelbagai aksi dan pelakon dari pemimpin2 maksum kami PR..

Pru dah hampir, mcm mana nak lawan umno tanpa vedio seks pelakon kesayangan kami..

hidup PR.. hidup seks

Anonymous,  November 5, 2012 at 8:43 PM  

250 juta projek lembu Anwar luluskan jugak ke? ckp org ko org yg lebih...

Anonymous,  November 5, 2012 at 8:44 PM  

bila dh tak oleh jwb bila terkantoi buka balik citer video...tu je lah modal...

Anonymous,  November 5, 2012 at 8:47 PM  

Ckpla ape pun..xsabar nk tgu malindo air.klu servis hampeh pn boleh kita kritik sb melayu punya.bkn mcm yg satu lg tu servis hampeh,bile org komplen dia buat pekak badak je.taon depan kene startla kira rugi

Anonymous,  November 5, 2012 at 9:03 PM  

ANON 6:19PM
ORANG MELAYU MEMANG DIA MAIN BANGGA SEMACAM JER....
DIA TAK KIRA BENDA TU MUNGKAR KE, MAKSIAT KE....DIA MAIN BANGGA JE...

DAH TERANG-TERANG BETINA TU TAK BERTUDUNG, PON DIA BANTAI BANGGA.

Who wants to be a millionhair?,  November 5, 2012 at 10:03 PM  

"Nah ambik berjuta saham aku bagi kat hangpa..hangpa semua buleh goyang teloq duit masok bulan-bulan asai hangpa jangan dok kata apa kalau aku nak menjuboq nak bagi bini kekasih aku isap peliaq aku ka hangpa diam sudah.."

Kuiz malam ini: Dialog siapa kah itu yang dipertuturkan dan kepada siapa 15 tahun nan silam?

Anonymous,  November 5, 2012 at 10:03 PM  

Letak apa benda dalam blog jamban ni semua dia bangga........letak apam china doll, video lucah, burong tak khatan disangka Ketua pembangkang pun bangga. Apa pun pertimbangan ni...........Sian Barrak Obama , rupa dia setarap dengan apam china doll kotek dan video lucah.

Anonymous,  November 5, 2012 at 10:05 PM  

Tipikal macai pr..hipokrit.mcm kt atas ni.bile org lain xtutup dia org kritik.tp bile jumpa kt tepi jalan dorang yg laju je pewwitt pastu usha2..ni kisah benar kwn aku yg penyokong tegar pas dan pkr.ckp bab agama dgn politik berapi2.tp ari rabu sabtu ahad dok beratur kedai nombor.bile kutuk najib rosmah no 1 tp bile kite kutuk org pr 2hari xnk tegur.malang betul golongan hipokrit ni

Anonymous,  November 5, 2012 at 10:14 PM  

anon 10.05 tu la dia nya..bila kantoi kena cekop ngan jabatan agama lebai-lebai dosa berkepai tu akan bagi alasan duit kemenangan tu nak bagi pada parti buat kempen pilihanraya pasai tak cukop peruntukan pasai duit derma ceramah dah kena bayaq mahai kat janda-janda berhias sama tak berhias.

Anonymous,  November 5, 2012 at 10:39 PM  

Anon5.39,

Saya 58 tahun, dah lihat melayu dulu hanya berjalan kaki, kemudian dapat naik basikal, kemudiannya ada juga dua orang kampung saya mampu beli motor. Itu masa saya kecil, sekarang, semua orang mampu beli motor. Hampir setiap rumah ada kereta. Kalau DAP memerintah jangan harap melayu mampu beli kereta. Apa jadi dengan melayu singapore yang diperintah PAP? Apa pun di malaysia, jika anda masih merempat, andalah yang perlu berubah, jangan salahkan orang lain.

Anonymous,  November 5, 2012 at 11:23 PM  

saya setuju 100%. mereka2 ni mmg spesis yg tak tahu bersyukur. itu sebab Allah tarik rahmat dan rezeki dr mereka. sentiasa sempit dlm kehidupan.bila dah miskin dan susah, salahkan org lain. sedangkan org lain elok je rasa bahagia dan bangga jd bangsa melayu Islam di negara Malaysia ni. kalau setakat tak bertudung tu jadi hal..beristighfar le byk2. jgn sampai menghina mazhab lain yg perakui Allah. seringan2 amalan mazhab yg lain, masih Allah terima amalan mereka. koranng siapa yg nak berlagak macam tuhan menentukan dosa pahala manusia? Alangkan pelacur dijanjikan syurga oleh Allah..muhasabahlah diri!

Anak Parit Penderhaka,  November 6, 2012 at 1:18 AM  

obama senyum semacam jer tengok pakaian menteri raba punggung, dalam hati dia berkata "oo begini rupenye pakaian org melayu, patut la tak maju-maju lagi"

Anonymous,  November 6, 2012 at 3:18 AM  

ANON 11:23PM
"...kalau setakat tak bertudung tak jadi hal....beristigfar ler banyak-banyak..."

SIAPA YG AJAR KAU CAKAP MACAM NI?
KAU FAHAM TAK, APA YANG KAU CAKAP NI?

Anonymous,  November 6, 2012 at 3:33 AM  

ANON 10:39PM
AKU DUDUK JOHOR, AKU TENGOK MELAYU SINGAPORE OK JE....TAK DE PON MATI KEBULUR SEBAB PAP PERINTAH.
DIA ORANG BOLEH BUAT MACAM YANG ORANG MELAYU MALAYSIA BUAT, DAN DIA BOLEH BELI APA YANG ORANG MELAYU MALAYSIA TAK BOLEH BELI,

CUMA DIA ORANG SUKA SANGAT BERDERMA, KALAU ADA CERAMAH AGAMA KENA BAYAR PON MEREKA SANGGUP BAYAR SEBAB NAK DENGAR....AGAK2 MELAYU MALAYSIA BOLEH BUAT GINI?

Anonymous,  November 6, 2012 at 9:52 AM  

SAYA PUN DUDUK JOHOR,RAMAI SAUDARA DUDUK SINGAGURA,KALAU LIHAT LUARAN MEMANG GAH,TAPI RAMAI BELI RUMAH KAT JOHOR KERANA TEKANAN HIDUP.

Anonymous,  November 6, 2012 at 9:59 AM  

kesian orang melayu malaysia BN perintah ramai yg mati kebuluran,sedang ramai indon tak mahu balik negara asalnya kerana menganggap malaysia lubuk rezekinya.mungkinkah ini salah BN kerana sering memberi ikan tidak memberi pancing pada melayu malaaysia,.

Anonymous,  November 6, 2012 at 4:21 PM  

diorang beli rumah d johor bukan sebab tekanan hidup la bodoh. mereka beli sebab harge rumah di johor murah. tentu mereka sudah beli 2-3 bijik rumah di mesia. kite sume maklum duit singapura lebih 2 kali ganda besar dari duit mesia. brunei pun begitu. bila difikirkan kedua-dua negeri yg tidak mahu masuk kesatuan mesia ini dahulu kini lebih maju dari mesia. rasuah kurang dan ekonomi rakyat dijaga dgn baik

Abuya,  November 6, 2012 at 11:22 PM  

Video lucah papagomo ado ko???

Anonymous,  November 8, 2012 at 7:19 AM  

bangga sangat ke org islam x pkai tudung??mmg dasar puak umno yg xtau halal haram..yg diorg tau MELAYU MELAYU MELAYU...jgn nk dibanggakan sgt dgn MELAYU tu..xsampai akhirat pun..

Anonymous,  November 10, 2012 at 9:35 AM  

Gomo ko ni ada bukti ke yg jarjis ni tak mkn rasuah. Arak pun dia minum. O... Ko pun minum arak juga ka?...solat subuh x penah pun

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP