Nurul Izzah Berlaku Curang Bila Pilih Utusan Berbanding Papa Gomo

Saturday, November 24, 2012

 

Bertempiak sana sini semalam apabila Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim menfailkan saman ke atas Utusan Malaysia yang kononya telah menfitnah beliau dalam isu "MURTAD". Difahamkan Nurul Izzah menfailkan saman sebanyak RM 100 Juta kononya ganti rugi tersebut sepadan dengan status dirinya selaku anak bekas Timbalan Perdana Menteri iaitu bapaknya Anwar Pandikutty Al Juburi. (KLIK DISINI)

Gua tak kisah lah Nurul Izzah nak saman Utusan Malaysia RM 100 juta ke, nak saman sampai BANGKRUP ke apa ke tapi yang pasti Nurul Izzah sampai sekarang tak berani nak SAMAN PAPA GOMO. Kenapa takut sangat nak saman Papa Gomo? Kecut? Kecut telor? Opsss.... Bapak kau tu memang dah kecut Telor Izzah oii yang kau ni kecut tang mana pulak?



Akhbar Sinar Harian bertarikh 17 Julai 2012 sepertimana keratan diatas menunjukkan bahawa Nurul Izzah dengan kenyataan beliau yang mahu tindakan diambil ke atas Papa Gomo. Fuh...masa tu Gomo ada sikit goyang le telor ni coz Izzah anak Anwar Ibrahim tu yang buat kenyataan nak desak tindakan diambil ke atas Papa Gomo.

Atas sikap bertanggungjawap maka Gomo tampil dengan satu artikel yang meminta Nurul Izzah segera menyaman Papa Gomo bagi memastikan tindakan dapat diambil. Artikel bertarikh 17 Julai 2012 KLIK DISINI.

Tetapi Gomo agak terkezut kerana pada keesokkan harinya setelah dimaklumkan oleh rakan blogger Gelombang Wangsa Maju bahawa:

IZZAH beri Amaran Je
Hua Hua hua

18 Julai 2012 melalui Sinar harian Nurul Izzah tampil pula melalui peguamnya tidak mahu melayan Papa Gomo dan tidak mahu menyaman Papa Gomo berhubung isu yang mana diwar warkan dalam artikel Papa Gomo sebelum ini (KLIK DISINI)

Ini yang Gomo angin satu badan dengan Nurul Izzah, Gomo berang dan bengang bila Gomo yang cabar suruh saman tidak disaman tetapi Utusan Malaysia yang tidak ada apa apa kesalahan disaman oleh Nurul Izzah. Kenapa DOUBLE STANDARD? Kenapa Saman Utusan tetapi tidak Papa Gomo ataupun Malaysiakini dan lain lain blog? Kenapa mesti saman Utusan sahaja?

Jelas lah disini Nurul Izzah menghina Papa Gomo, mentang mentang kami ni Blogger ingat kami ni takde duit ke takat nak kena saman RM 100 juta macam Nurul Izzah saman Utusan Malaysia tu? Try saman lah kita tengok siapa yang kena bayar nanti. Hua Hua Hua.....

Apa pun Nurul Izzah diarahkan oleh bapaknya si Kote Bengkok untuk menyaman Utusan Malaysia. Al maklum memang perangai Anwar Ibrahim yang suka saman utusan malaysia dengan amaun RM100 Juta. Dah berkali kali si Al Juburi tu saman sana sini dengan amaun RM 100 juta dan kesemuanya si kote bengkok tu kalah.

 Coming Soon
Izzah dan Suami Tanggung Dosa Subahat

Apa pun Nurul Izzah Anwar Berahi, tunggu jelah BEST STORY tahun ni yang akan dikeluarkan pada penghujung 2012 nanti. Gomo masih simpan segalanya dan bila keluar kelak pastikan menjawap dengan baik video tersebut.

Psssttt..... Sikit sikit saman, pundek lah keluarga Nuar Berahim ni, Bila depa keluarga 69 ni nak saman ESKAY? hua hua hua


14 comments:

Anti PAS,  November 24, 2012 at 1:35 PM  

kahkahkah....... nuar berahi muka tak leh blah....koboi sontot bontot....

Anonymous,  November 24, 2012 at 2:14 PM  

Nuar brahim dengan angan-angannya nak jadi PM. Jadi pelakon tamil lagi sajaklah.

Anonymous,  November 24, 2012 at 2:25 PM  

hua hua hua

Anonymous,  November 24, 2012 at 3:03 PM  

India pun takmau ambik dia jadi pelakon...huduh sungguh perangai.....jadi pelakon porno jer lah lepas PRU13 nanti...hentamlah dia puas2 dgn ChinaDoll PLASTIK harga RM10...tobatlah atuk woi...tobatlah byk2....takutlah atuk dosa tu turun sampai ke anak cucu cicit...Nauzubillah....

Anonymous,  November 24, 2012 at 3:13 PM  

hahaha nuar berahi boleh PM..

Pergi Mampus hahahaha

Anonymous,  November 24, 2012 at 4:50 PM  

caya la pak gomo... memang terbaik ツ

Anonymous,  November 24, 2012 at 5:39 PM  

Mn pegi pencacai pr ni.ke tgh berdoa bersama2 nik ajis d klate mitok bn KO.hai pas pas,makin kamu doa gtu makin kurang penyokong mun.harapan bn utk mene d klate makin tggi slpas ramai pendokong2 pas rama hok kaba nik aziz ni sesat doa kecelakaan ke atas muslim lain.

Hidup n.ajis
Membangun bersama sampah adolah prinsip nik ajis.

Anonymous,  November 24, 2012 at 6:33 PM  

HAHAHAH terbaek... Cani bro kalo die saman Utusan, kalo Utusan menangpun Utusan takkan balas saman malu si Nurul ni. Tapi kalo dia saman lu...bro, kalao lu menang lu boleh belasah blik 100juta bro.. Kaye gilak lu bro. Fuh kaye kaye kaye WAW!!! Jgn harap anak pandikutty ni nak saman lu.

Apapun Nurul kali ni tembak tak kena sebab laporan diambil dari sumber Mkini dan juga portal online pro-kristian jika Zul Nordin ambik kes ni Insya-Allah berkat kesungguhan saudara Zul, Utusan boleh menang...

Anonymous,  November 24, 2012 at 7:55 PM  

100 juta tu. Dasyat jugak pompuan tudung pesyen ni macam bapak dia.

Anonymous,  November 24, 2012 at 8:34 PM  

Nurul cantik dan pandai ! Sokong Nurul ! Sokong Murtud ! 1 Malaysia boleh !

Anonymous,  November 24, 2012 at 9:01 PM  

saman utusan bolehhh.. aku kan raja saman, apa2 saja aku boleh saman dan tetap saman, tapi saman eskay, oh.. tidakkk.. jgn kau ulang nama tu... I benci tau...

Parti Artis Semalaysia (PAS),  November 24, 2012 at 9:24 PM  

aku tengok muka izzah dalam tv3 hari tu..bukan mcm org nak pi saman malu..tapi mcm muka nak minta cerai dari suami je..sedih sgt muka....

nak tagih simpatilah tu kahkahkah!!! izzah izzah... papa mu peliwat terhebat abad ni..ko pelakon terburuk abad ni.....

Anonymous,  November 24, 2012 at 9:39 PM  

Takpelah biar dia teruskan saman. Zul Nordin pun sedia mempertahankan utusan. Biar lagi nampak kebodohan dia. Dah salah,tak nak mengaku. Tulah, nak jadi heroin... sukakan dapat tepukan gemuruh kat gereja tu..Padan muka ko NoRule anak Gay tua.

Anonymous,  November 26, 2012 at 4:08 PM  

Aku rasa ghairah tengok muka si Nurul Izzah ni...Kalau dapat aku buat suntot dia sebagaimana bapanya buat kat bini orang, laki orang, anak orang dan bekas pembancuh minuman sebelum ini. Grrrrr....geram. Apa kata peminat-peminat semuaaaaa......kita balun.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP