Polis Didakwa Merogol, Tiada Belas Kasihan Jika Terbukti Benar - Hishammuddin Tun Hussein

Wednesday, November 21, 2012


Tiada belas kasihan dan simpati terhadap tiga anggota polis yang didakwa merogol seorang wanita rakyat Indonesia di Perai,Pulau Pinang pada Jumaat lalu. Menteri Dalam Negeri,Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menegaskan,kes ini mesti diadili disebabkan tindakan tiga anggota polis ini boleh mencemarkan imej seluruh seluruh Polis Diraja Malaysia (PDRM).Menurut Hishammuddin lagi,kes ini tidak perlu disembunyikan dari pengetahuan orang ramai dan jika ada pekara yang perlu ditimbulkan bawa ke mahkamah.







Gomo menyambut baik ulasan Menteri bertanggungjawap dalam pekara ini kerana insiden yang dilaporkan ini adlaah amat berat dan merupakan satu kesalahan yang begitu serius apatah lagi mencemarkan imej dan intergriti PDRM yang selama ini cukup disegani dan diyakini oleh masyarakat Malaysia.

Namun demikian kita sebagai rakyat Malaysia tidak harus menyalahkan PDRM diatas insiden yang didakwa ini kerana setiap yang berlaku haruslah menjalani proses undang undang yang sedia ada. Malah dalam pekara ini wanita Indonesia yang mendakwa dirogol oleh tiga orang anggota Polis itu juga perlulah diberikan kawalan yang ketat agar apabila kes pendakwaan ke atas Tiga anggota Polis yang dikatakan terlibat itu berjalan dengan lancar bagi memberikan keadilan kepada semua pihak.

Tahniah sekali lagi diatas kenyataan Menteri yang bertanggungjawap dan tidak lupa kepada seluruh anggota PDRM. Inilah adat dalam bidang beruniform yang mana akibat nila setitik rosak susu sebelanga. Dan Gomo dengan ini juga meminta agar rakyat Malaysia usahlah terus menjatuhkan hukuman kepada pihak PDRM diatas isu ini kerana dalam sebakul buah belum tentu semuanya molek belaka untuk dimakan.

Apa pun teruskan khidmat anda PDRM kepada Jutaan rakyat Malaysia yang mengharapkan keamanan negara Malaysia ini terus dipelihara.

Psssttt.... Pembangkang asyik nak salahkan Polis tak sudah sudah...adoiiii

16 comments:

Anonymous,  November 21, 2012 at 9:38 AM  

Itu membuktikan bahawa pembangkang adalah haprak tiada nilai membangun negara, sepatutnya institusi2 kerajaan yg penting dipertahankan dan dipupuk dengan penuh hemah..

Anonymous,  November 21, 2012 at 10:02 AM  

1.alahai mamat nii!!ikan bilis jee!!beranila berkokok!!
2.tuuu!!kes altantunya!!macam mana bhaiii!!razak baginda!najib dok gelak sakan jee!!
3.awattt la mamat sekoq ni dok guna akai dikepala lutuit jee!!

Anonymous,  November 21, 2012 at 10:12 AM  

Altantuya tuh doll atok totey bengkok sebenonyer.... gelak sakan atok tuo.... korang baru rembat indon dah kena naik court.... aku rembat china doll... thailand doll... pungkok doll.... tak dak pape pon... siap org pilih jadik pm lagik... kah kah kah.. kau ado.... hihihihihi... adoi sakit kotey aku gelak

Anonymous,  November 21, 2012 at 11:29 AM  

Syabas gomo...maka peliwat negara juga hendak lah jangan dilepaskan kerana menjatuhkan imij pemimpin-pemimpin @ pembesar2 melayu sejak zaman melaka hingga hari ini apa tah lagi di bagi peluang jadi perdana menteri...sekira menjadi kenyataan pepatah zaman melaka ada berkata beliau akan beraja dihati bersultan dimata @ zaman moden dikata raya hindu..

Anonymous,  November 21, 2012 at 11:56 AM  


Sebenar nya bukan niat polis tu nak rogol perempuan tu, tapi perempuan tu yang paksa polis tu rogol dia...maka dalam keadaan darurat sebegini, merogol dibolehkan....

gila seks,  November 21, 2012 at 12:01 PM  

gamaknya indon tu tak puas kena boh tu pasal dia repot kena wogol

Anonymous,  November 21, 2012 at 1:38 PM  

Bukan ke polis2 tu mengaku tak bersalah. Mahkamah pun belum mendapati mereka bersalah. Kenapa korang senang2 hukum?

Sedangkan air mani Anwar dah tersumbat dalam lubang najis Saiful, boleh senang terlepas.

Bagaimana jika perempuan indon tu menipu? Mana tahu dia yang buka baju dan offer? Macam2 boleh berlaku untuk melepaskan diri.

Oh, jangan lupa juga kes rompak/rogol yang dilakukan oleh warga indon ke atas rakyat kita. Kenapa tak jadi isu besar pada kita semua????

dol.mat,  November 21, 2012 at 2:15 PM  

jangan kerana 3 polis kita salahkan semua polis lain, mereka bertiga mmg kena beri hukuman yg setimpalnya kerana ini melibatkan org luar tak kralah indon ke apa.

kelly eng,  November 21, 2012 at 2:17 PM  

mmg haram jadah 3 polis ini sampaikan indon pun mereka tak lepas nak rogol juga, ini org yg gila seks sebenarnya, so mahkamah harus jatuhkan hukuman yg berat pada mereka bertiga baru adil dan saksama.

Tuna Man,  November 21, 2012 at 2:30 PM  

perh brader,giler sex rupenye 3 ekor polis ni.....buat malu PDRM saje,dah lah rogol indon.....makamah perlu jatuhkan hukuman yg berat trhadap 3 ekor polis ni,3 ekor celaka haramjadah ni tidak layak dikurangkan hukuman mereka

Beritasemasa November 21, 2012 at 3:32 PM  

kalau betul polis ni buat kerja terkutuk tuh, jgn bagi belas kasihan..sama juga kes khalwat KKM tu..jgn bg muka jgk..

Anonymous,  November 21, 2012 at 4:35 PM  

ntah2 rasuah seks...mangsa rogol pun tak akan lepas daripada disoalsiasat

Anonymous,  November 22, 2012 at 1:16 AM  

Errrrr...kes arwah aminurashid apa cer bro sham weh?

Anonymous,  November 22, 2012 at 8:59 AM  

ele kan indon tu gro
yg rogol amah indon tu diam kn jer
sposer banglow
siap buat banglow g kt indon

Anonymous,  November 23, 2012 at 5:04 PM  

aku setuju sesangan dgn hang
biar mahkamah putuskan

Anonymous,  November 23, 2012 at 6:51 PM  

hahaha...
ayat tu cam pernah ku dengar ya
dimana ya

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP