Rosmah Mansor & Wan Azizah Antara Pendidikan vs Porno

Friday, November 16, 2012

Anwar Ibrahim Bapak PORNO

Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri diserang sekali lagi oleh gerombolan juak Pakatan Pembangkang. Bukan satu pekara baru malah ianya telah bermula sejak suami beliau Najib Tun Abdul Razak menjawat Jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi.

Rosmah Mansor tahu tahap beliau dan dimana peranan yang beliau wajar mainkan dalam membantu kerjaya suaminya. Sudah pasti beliau juga harus menjalankan misi dan tanggungjawap bersama sama suami beliau untuk memakmurkan Malaysia ini.

Pendidikan menjadi keutamaan Rosmah Mansor dan ianya terus diberi perhatian oleh beliau sehingga mewujudkan Tadika Permata, Permata Pintar dan lain lain lagi yang mana ianya memberi banyak manfaat buat rakyat Malaysia terutamanya golongan berpendapatan rendah.

 Nurul Izzah Anwar kata Melayu Boleh tukar Ugama.

Tapi pembangkang? Apa sahaja yang digerakan dan dijalankan Rosmah Mansor mesti tidak kena dan tidak betul. Ada sahaja yang hendak mereka kondemkan sampaikan benda yang baik pun turut dicanang dikatakan satu pembaziran dan bla bla bla.

Itulah sikap pembangkang di Malaysia yang hanya tahu mengkritik pihak disebelah kerajaan sebaliknya tidak bersama sama mengembeling usaha dan tenaga bagi menjayakan sesebuah program yang mendatangkan manfaat sepertimana yang diusahakan oleh Rosmah Mansor ini.

Muka Depan Akhbar Qatar

Gambar diatas merupakan satu bukti jelas dimana pemimpin pemimpin negara luar terutamanya negara Arab cukup kagum dengan kecerdikkan Rosmah Mansor sehinggakan modul pendidikan Permata yang dibuat di Malaysia dijadikan rujukan dan contoh untuk dibangunkan di negara negara luar. Itulah perbezaan mentaliti orang negara luar yang melihat keupayaan Rosmah Mansor berbanding pihak pembangkang Malaysia yang hanya tahu mengkritik kerajaan.

 Majalan Porno Jepun terbitkan isu Anwar Ibrahim Scandal Sex.

Anwar Ibrahim dipuja dan diagongkan pihak pembangkang walaupun hakikatnya pelakon porno itu sudah terbukti tidak bermoral apatahlagi mengamalkan seks luar Tabi yang HARAM bagi kita umat Islam. Namun itu semua terus disokong oleh pihak pembangkang terutamanya pihak PKR dan PAS seolah olah kegiatan tak bermoral Anwar Ibrahim itu dihalalkan walau apa pun yang beliau lakukan.

Seluruh dunia tahu Anwar Ibrahim pengamal Seks Luar Tabii

Apakah rakyat Malaysia begitu naif sehinggakan buta mata dan jiwa melihat mana yang elok dan mana yang korup sepertimana yang Gomo sampaikan didalam artikel ini?

Rosmah Mansor diiktiraf oleh dunia luar dengan kebijaksanaannya dalam meningkatkan kualiti pendidikan anak anak Malaysia. Manakala Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Nurul Izzah terus bergelumang dengan Noda dan Dosa dengan aktiviti yang tidak bermoral.

Psssttt.... Apakah kita mahukan isteri Perdana Menteri kita menjadi Boneka sepertimana yang Anwar Ibrahim lakukan keatas Wan Azizah?

68 comments:

Afiq KLtown November 16, 2012 at 2:41 PM  

Itulah beza antar rosmah dan wan azizah.. Tetapi puak pembangkang ni mana reti menilai. Agak malang bagi pembangkang ni dapat pemimpin yang tiada akhlak. Dah amat bodoh bagi pembangkang kerana mempertahankan pemimpin mereka kaki liwat dan kaki toron.. Adess

Anonymous,  November 16, 2012 at 2:57 PM  

rosmah jauh lebih bijak dan berpanjangan jauh.punya idea mantap jika banding dgn pemimpin pakatan sendiri..rosmah seribu kali lebih bijak jika banding dgn jijah yg nmpk dungu dan tak berotak..rosmah sejuta kali lebih bijak dari nurul yg mengeluarkan kenyataan seperti org yg tidak berakal dan tak layak jadi pemimpin..

Sebenarnya pr ni cemburu dgn kebijaksaan rosmah sesuatu yg tidak ada pr iaitu 'otak'..pr ni nafsu saja besar tpi otak tarak,

Anonymous,  November 16, 2012 at 3:25 PM  

gomo...ooooh gomo. yg ko sibuk2 apehal.

wan azizah tak kisah laki nya anwar suka meliwat bontot jantan ker, gemar berzina dgn bini org ker, kuat melanggan pelacur ker... yg ko sibuk2 kenapa.

nurul izzah pun tak kisah aktiviti2 songsang bapak dia, siap sokong lagi ada..yg ko susah hati ni pehal.

ok per. tak pernah dlm dunia ada keluarga melayu ...keluarga mengaku islam.. mcm anwar anak beranak....bebas sebebas nya...happy family tau.


Anonymous,  November 16, 2012 at 3:54 PM  

'Parti syaitan tak mampu tegak kebajikan'
Mykini...1:58PM Nov 16 2012

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini menegaskan bahawa "parti syaitan yang dikuasai syaitan di dalamnya" tidak mampu menegakkan kebajikan yang "adil terhadap semua".

Hanya kebajikan yang berkonsepkan adil untuk semua akan dapat menyatukan hati manusia majmuk dan mewujudkan perpaduan tulen.

Manusia merupakan makhluk yang bernyawa, berperasaan dan berakal

"Setiap manusia yang saksama akal dan perasaannya tetap menerima kebajikan yang berteraskan keadilan. Ketepikan manusia yang tamak haloba yang buruk sifat-sifatnya dan tidak berperi   kemanusiaan.  

"Kita ingin memerintah dengan adil berdasarkan konsep kebajikan yang diterima secara sejagat tanpa paksaan menganut Islam.   

Nik November 16, 2012 at 4:05 PM  

ni 1st time aku terbuka blog ni.. memang porno la blog ni.. tak tau la pemiliknya camana.. tapi kalau kaki surau tak cerita hal2 yg bukan2 ni biasanya la.. dok ngata ke org yg bukan2 ni ada bahagia ka.. biasanya aku kenal la jenis orang yg ceritera dia lagu ni.. memang jenis gomo gomo la..

BOB MALAYA November 16, 2012 at 5:07 PM  

rosmah vs jijah jauh sangat perbezaannya..seperti langit dengan bumi..rosmah mempunyai kepimpinan yang terbaik dalam mengurus sesuatu. kita tengok sebagai contoh terbaik PERMATA telah membuatkan negara malaysia dihormati oleh negara luar dan mengikiraf kebolehan rosmah yang mengutamakan rakayatnya..tetapi jijah apa yang dia lakukan hanya pandai berkata-kata manis janji yang lepas pun belum ditunaikan..kaki putar,kaki tipu kaki belit itulah jijah

kakbedah November 16, 2012 at 5:10 PM  

oit nik... walaupun gomo mcm tu tp cuba ko baca apa yg dia nak bongkarkan kat kita semua.... lagi baik dari akhbar harakah yg x habis2 nak kutuk kerajaan pastu bila kerajaan bagi subsidi pun diorang rembat gak..... so.... kalau ko yg ada otak boleh berfikir, fikirlah elok2 sikit... jgn nanti sampai org kata otak ko tu letak kat puki dah la.....

Badut Rakyat November 16, 2012 at 5:11 PM  

tu dia....korang semua tak habis-habis kata blog ni blog porno.terima jer anwar ibrahim tu pemimpin kaki seks depan dan belakang.blog ini bukan cerita porno,blog ini menceritakan perangai anwar ibrahim lebih jijik dari DS Rosmah mansor.ada faham ker ??? kalau tak faham tu pergi sekolah balik ok.tahniah kepada DS Rosmah.ini baru dikatakan pemimpin.sampai luar negara cerita pasal pendidikan.yang lagi sorang tu cerita sampai luar negara juga tapi video seks.buat malu jerrr.mana lebih penting untuk negara,pendidikan atau pemimpin yang kaki seks ???

RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous,  November 16, 2012 at 5:18 PM  

Aku cukup-cukup kagum dgn Rosmah Mansor ni. Antara isteri perdana menteri yang paling hebat dalam sejarah malaysia.
*p/s- aku dah puji ni Gomo. Mana bahagian aku? Takkan nak makan sorang-sorang kot?

kelly engku,  November 16, 2012 at 5:19 PM  

fucktan nie mmg x kan berhenti mencari keburukan rosmah sampai ke lubang cacing sekalipun...... biar la mcm2 kebaikan dan kebajikan yang dia buat... belum tentu diorang semua ni nampak..... mata diorang semua ni dah dikaburi dgn duit dan kuasa.. lumrah manusia ...

azman ali November 16, 2012 at 5:23 PM  

antara langit dn bumi perbezaan rosmah dan jijah....rosmah sangup dihina dan dicaci demi masa depan anak2 kecil yg bakal menjadi pemimpin negara satu hari nanti dn jijah lak sentiasa berlakon utk mendapatkn simpati rakyat...org dh bosan lah dgn derama ko jijah oiii

Anonymous,  November 16, 2012 at 5:24 PM  

Gomo bukan malaikat tapi apa yang dia kata pasal ketua pembangkang tu betul.

Untuk memberi keadilan kepada penyokong pakatan, cuba korang senaraikan apa kebaikan anak-beranak tu untuk rakyat???

Parti PKR ditubuhkan untuk membela suami sendiri. Yang kutu-kutu semua pakat sokong tanpa menilai baik/buruk sebab isteri dia pelakon airmata mengalahkan Neng Yatimah dari dulu hingga sekarang.

pas dajjal,  November 16, 2012 at 5:24 PM  

Kalau da otak Pembangkang semestinya kerja dia membangkang dan kangkang....!

kakbedah November 16, 2012 at 5:26 PM  

Aku kesian laaaa penyokong fuckatans sebab bebal nak mampus...Tuhan dah bg otak tp tak guna pastu perasan orang lain yg tak betul. Hati korang dah nak hampir di butakan Tuhan. Gajah makan tebu dia dpn mata x nampak. Semut kutip gula ugama bertimbun tak habis-habisan jauh pula dia ambil kesahh.

Cabai Muda,  November 16, 2012 at 5:29 PM  

Nik, kau jangan berlagak alim la. Harakah pun apa kurangnya. Penuh dengan iklan ubat kuat seks.

Badut Rakyat November 16, 2012 at 5:30 PM  

betul tu pas dajjal aku sokong.mereka ni asyik kangkang jer macam elly bogel.muahahaha...apa kata senaraikan kebaikan wan azizah,saya nak tengok apa yang anda letak wahai puak pakatan haram sekalian.ada ke cerita pasal pendidikan ??? satu lagi pasal PERMATA.ada ker wan azizah tubuhkan kelab macam tu untuk anak-anak di malaysia ???

abg nuar,  November 16, 2012 at 5:32 PM  

oit Anon 5:18....baru aku tau selama nie penyokong pembangkang nie semua komen dapat bahagian ek patut lah aku tgk mati matian penyokong2 pembangkan pertahan kn ketua mereka walau terang2 dh tau die mcm mana bkn sbb ikhlas tp pasal habuan ek....mmg bgs ah anwar meajar semua penyokong jd mcm die x pernah ikhlas dgn ape yg mereka buat.....hanya gila kn pangkat dn harta sampai gadaikn islam...jauh sunguh sikap mereka dgn pemimpin bn...contoh terdekat lah rosmah hanya isteri kepada pemimpin negara tp die sangup dihina dn dicaci demi masa depan anak2 rakyat nye....

Haris Aziz,  November 16, 2012 at 5:34 PM  

kejayaan ds rosmah boleh dibanggakan daripada kejayaan DSAI dari segi PORNO...jangan pas ni DSAI BUAT PENDIDIKAN SEKS SUDAH....binasa negara nanti...

Anonymous,  November 16, 2012 at 5:35 PM  

...zindegi eik safar eko hana, yebab geleek kak mah gelek! kak mah ni semua boleh le

Zack Afro,  November 16, 2012 at 5:37 PM  

TERUK DAH AKU TENGOK DSAI.... HARAP PEMBANGKANG DAPAT MENILAI.... JANGAN NAK MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN YANG SEMEMANGNYA KAKI LIWAT TU...

dol mat,  November 16, 2012 at 5:37 PM  

pembangkang ni mmg tak guna kalau hal orang perang saudara pun tak pe hal keburukan dia rasa macam tak bersalah je pada hal macam-macam hal bila parti pembangkang ni ujut..

nazatul shimas,  November 16, 2012 at 5:39 PM  

wow xde kata2 seindah bahasa untuk kt cari kesamaan rosmah dgn azizah...rosmah diiktiraf oleh dunia luar dengan kebijaksanaannya dalam meningkatkan kualiti pendidikan anak anak Malaysia dan dalam masa yg sama meharumkan nama negara. Manakala Anwar..Azizah terus bergelumang dengan Noda dan Dosa dengan aktiviti yang tidak bermoral dan mejahanamkn nama negara

ahmad jany November 16, 2012 at 5:46 PM  

ni la taktik kotor pengotor mereka.I HATE Anwar Al Juburi !

khai fahmi November 16, 2012 at 5:48 PM  

itnah memang sudah menjadi makanan puak mereka ni.entah sampai bila mereka nak taubat !

PaperWaris November 16, 2012 at 6:00 PM  

positif la skit korang, azizah pun ada kelebihan, kelebihannya adalah sanggup menahan malu dek perbuatan sumbang suaminya dan kelebihan menjaga jam yg telah diamanahkan. kikikikiki, bolo, aku nk jugak tengok sampai jauh mana jijah terpaksa tahan untuk suami dia.

Anonymous,  November 16, 2012 at 6:12 PM  

Adakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok iaitu menliwat, berzina, korupsi dan kronisma itu mulia sifatnya? Sperti pengakuan adik terangkat beliau mereka berdua sudah menjalin cinta pandang pertama dan hidup sbegai merpati dua secoli sejak dari tahun 75/76 lagi. Berhari hari, berminggu mingu, berbulan bulan, bertahun tahun, di dalam bilek sebumbung dgn Kak Wan Jijik dan anak beranak, merpati dua secoli, berasmara dana, dibwah lampu listrik, di atas katil buat projek, menjuboh, aku gosok engkau lipat. Walau pun didalam bulan puasa Papa Hebat, Hero Tamil akan pergi bermain 'Tennis' di atas katil Tivoli Villa, katil, tilam dan bantal menjadi saksi, bekas air kote beliau bertompok tompok, berdas das bercampur dgn air lendir, berbagai bagai campuran dari jantan2, isteri YB jamban, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara. Apakah ini spesis nak disnjung sebagai Anukera tuhan? Apakah spesis macam gini dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler vavi? Insaflah dan bertaubatlah, janganlah bersetongkol dan menyokong spesis2 dan Fuckaton haramjadah, dosa yg terlalu besar, janganlah merelakan diri dilahanat dunia dan akhirat. YB Jamban pemimpin PgayR, yg gaji sebagai setiausaha peribadi bergaji RM2500 bole mampu beli katil Itali berharga pulohan ribu. Adik beradik dan ibu kandung sendiri, Si Tanggang bangsat sanggup buang dan sisih hanya kerana untuk Boss. Bukan itu saja isteri sendiri sanggup diberikan buat santapan Boss Di Tivoli Villa. Air Lendir isteri tidak berharga buat YB Jamban, tetapi kereta Ferrari yg diutamakan. Inilah perangai dan gelagat keparat, bngsat dan lahanat pemimpin2 PgayR.

Undi PAS = Undi DAP,
Undi PgayR = Undi DAP,
Undi Anwar Zionist = UnDi Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow
Yg Undi PAS dan sokong Anwar Zionist apa punya bodoh ? Anda sebenarnya mengundi dan menyokong Bapak Komunis rasis giler dan parti rasis, anti Melayu dan anti Islam. Ingatlah jikalau itu yg terjadi anda dikira bersubahat dan sudah tentu mendapat saham atas keranapan dn kehancuran Bumi Tanah Melayu, Islam dan bngsa anda. Jawaplah dalam kubor nanti. Bengap nak mampos, kecik2 taknak mampos, dah tuak menyusahkan diri, anak isteri, mak bapak dan adik beradik. hidup pun sia2 saja meghabiskan oxygen, berlagak samseng konon, tetapi bacul macam idola kamu Hero Tamil pare pundek je.
Yg sedar, insaflah dan bertaubatlah, bermufarakah demi nasib anak2, agama, bngsa dan negara, janganlah sesekali jad bengap macam pencacai2 najis BABI dn penjilat2 juboq blendir pemimpin2 Fuckaton haramjadah.

Anonymous,  November 16, 2012 at 6:24 PM  

Hahaha.mata da buta dek bapak penjubo tu punye mandrem.sbb tu bila papagomo dedah kebenaran paksa jugak hati kayu tu percaya kat penjubo tua tu.pegi bca balik keputusan mahkamah kes liwat saiful tu.baca report mahkamah.bukan hramjadah kahkahkah tu

Anonymous,  November 16, 2012 at 6:27 PM  

Sbb tu pemimpin depa yg kantoi berzina dgn bini org.tp xpe.tok gundu boleh buat2 pejam mata ampunkan dosa depa.straight leh msuk syorga pas.wallahualam

Gempur Wangsa November 16, 2012 at 6:45 PM  

macam ni nak jadi Perdana Menteri...Pirahhhhhh

bro yul November 16, 2012 at 7:37 PM  

Rosmah Mansor diiktiraf oleh dunia luar dengan kebijaksanaannya dalam meningkatkan kualiti pendidikan anak anak Malaysia tidak boleh d nafikan lagi dalam masa yg sama rosmah telah mengharumkan nama malaysia d mata dunia... Manakala jijah omega hanyalah menjatuhkan martabat seorang wanita apabila membela seorang peliwat tegar dan pelaggaan tegar cina dol bg aku Anwar terus bergelumang dengan Noda dan Dosa dengan aktiviti yang tidak bermoral...manakala anak nyer si izzah seorang ahli parlimen beragama islam yg jahil tentang ilmu agama sungguh memalukan...

Maznah Kamsan November 16, 2012 at 7:42 PM  

Fitnah serasi dengan pembangkang

Prince of Noob November 16, 2012 at 7:43 PM  

aku tahu korang semua benci dengan anwar dan azizah, tapi tak payah la angkat sangat pun rosmah tu mcm dia insan paling mulia kat malaysia ni. kadang2 aku tengok pembangkang tak perlu pun korek atau cari keburukan dia, tapi dia sendiri yg tunjukkan keburukan dia sendiri depan orang ramai mcm yang dia menari gelek lagu hindustan jaiho atas pentas tu. buat relaks2 sudah.

Maznah Kamsan November 16, 2012 at 7:46 PM  
This comment has been removed by the author.
Gajah Mengamok,  November 16, 2012 at 7:47 PM  

Anwar Ibrahim Harus Bertaubat ..Ajal Maut ditangan tuhan..bila bila saja malaikat izrail datang menjemput.

Slash Madson,  November 16, 2012 at 7:49 PM  

Manusia tak lepas dari kesilapan

Pak Dukun Power,  November 16, 2012 at 7:51 PM  

Aku bosan la dengan isu ini...Isu kecik dipolitikkan pula..Datin Seri Rosmah bukan ada apa2 jawatan dalam kerajaan...Kenapa mak bapak korang tak dipolitikkan sekali..bangang

mawar hitam November 16, 2012 at 8:29 PM  

itulah dia perbezaan besar diantara Rosmah dgn Jijah nie.. mmg jauh berbeza depa berdua nie.. Rosmah jauh lebih bijak dan berprihatin berbanding dgn jijah tu.. tgk keluarga dia pn cukuplah.. semuanya tak tntu hala je.. drpd laki smpailah ke anak dia semuanya tak tntu hala! kelurga sndri pn tak blh nak jaga pastu ada pulak hati nak mengambil alih negara nie..!

Alas pink,  November 16, 2012 at 8:30 PM  

pakatan haram mmg bodoh lgi bebal!!

DON MELAYU November 16, 2012 at 8:54 PM  

ko silap beb..anwar dan azizah pun ad jgk beri tumpuan pada pendidikan iaitu pendidikan seks,cara2 nak meliwat,cara2 nak berlakon,cara2 nak menipu...itu smua pakej lgkap pndidikan yg dbwa oleh jijah dan anwar..

dan kau tnya beza bab rosmah dan azizah?bgaikan langit dgn bumi..ko prnh tgk x rosmah di pentas ceramah UMNO,xde,tp sbaliknya kau blh tgk jijah d stiap pentas ceramah PR

kau prnh tgk x rosmah beriya2 mnafikan stiap tuduhan yg bdlmprkan pda dia,xde,dia ttap cool dan steady,xmdh malatah,xprnh mrah wrtawan bila diaju solan yg sbegitu rupa sbab dia seorng yg profesiional dan bijak mngawal emosi serta pnyabar..

jijah plak,hri ni kluar vdeo seks anwar,esknya dia dh ada kat pntas cramah dan mnafikan tduhan trsebut,sdgkan anwar xckp apa2 pn..bila dtnya tntg jam omega jijah trus mrah wrtawan..

najib xprnh mnggunakan rosmah utk kpntngan politik dia,sbaliknya anwar mnggunakan jijah utk kpntingan politik dia sndri..

rosmah berjaya mghrumkn nama ngara di mata dunia dgn idea2 dia,jijah dan nwar hnya thu brukkan ngara sndri di mata dunia luar..

kalau nak ckp beza rosmah dan jijah mmg byk la bro..jauh pnggang dari api..

Anonymous,  November 16, 2012 at 8:56 PM  

-sibapak pengamal seks songsang/pengamal semua agama sama..
-sianak sokong murtad dan seks songsang...
-siibu melindungi bapak dan anak buat maksiat dan pemesongan akidah..

fuhhh.. yoo banyaknya sumbangan keluarga ni pada negara..

cai2 semua cepat ampu dan daulatkan keluarga ini sebagai keluarga yg maksum.. ingat mempertahankan keluarga ini adalah jihad balasannya nanti syorga alagapas.. jangan risau Pas telah menjanjikan syorga dan pahala utk anda semua..

memang betul kata2 ularmak Pas.. isu..
-murtad tak penting..
-sokong seks songsang tak penting..
-penyelewengan akidah tak penting..
-semua agama adalah sama itu boleh..
-melayu ada hak pilih agama lain, perkara kecik

pejuangan Pas adalah al quran dan sunnah..tetapi sekarang bungkuskan dulu pejuangan berlandaskan al quran dan sunnah sebab....

yang paling terpenting sekarang pejuangan Pas dunia..undi dan putrajaya.. dibolehkan utk gadaikan/lacorkan dulu pejuangan islam kita dulu yg penting Pas mesti ke putrajaya......

Pas... takebeeerrrrrrrrr.. punah

Anonymous,  November 16, 2012 at 9:09 PM  

ko cerita la ape jer fitnah yg ko suka gomo. tak lama lagi umno akan pupus lepas pru nanti. cerita la puas-puas selagi ko ade masa wakakaka

Anonymous,  November 16, 2012 at 9:11 PM  

ini jer la masa ko dapat duit gomo. lepas pru nanti xde can lagi sebab pas,dap dan pkr akan pegang putrajaya wakaka. padan muka ko nanti

Anonymous,  November 16, 2012 at 9:38 PM  

Bukankah dahulu PAS pernah berkata yg projek putrajaya itu satu pembaziran?

Anonymous,  November 16, 2012 at 10:01 PM  

aktiviti BABI bersama cina doll begitu terkenal sehingga kenegara matahari terbit..malu bangsa melayu ada pemimpin macam ni hait!

Anonymous,  November 16, 2012 at 10:08 PM  

ada sekor lagi bangsa babi hipokrit nama mat sabun..mula2 tumpang rumah kawan..lepas tu bini kawan tu dia tutuh..takpe la sohabat kata ahli2 pas pis pus..nicky aziz pulak kata ambo dah bertafakur .. Tuhan dah ampunkan dosa dia --bukan mat sabun ye tapi adun pas selinsing yang toron bini ckigu ateh ketapi..

Anonymous,  November 16, 2012 at 10:14 PM  

oh ye boleh berdialog pulak dengan tuhan.. tu pasal ada budak bangang pas kata nicky aziz tu nabi..nabi kepala hatok dia .. na tu baik tukor jadi ba..

Anonymous,  November 16, 2012 at 10:32 PM  

Kutuk jangan tak kutuk!
Semoga anda semua beristiqamah hingga ke liang lahad.

MegaBidaman November 17, 2012 at 2:02 AM  

by the way... gambar yang mula2 sekali buat aku gelak terbahak2 dekat 5 minit sebelum tulis komen ni.. adoihhh

Anonymous,  November 17, 2012 at 7:15 AM  

Bila anuar nak tersungkur ni, nak sangat umno tengok dia tersungkur.
Dari 1998 hingga kini bertungkus lumus umno serta pencacai, pacal, soh chai nya, dikerah untuk membentes anuar supaya tersungkur, tapi masih belum berjaya.

Ini salah satu kelemahan umno....

Anonymous,  November 17, 2012 at 8:52 AM  

Adakah orang yg bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu menjuboh, liwat, zina, korupsi, kronisma, penipu, pembohong, fitnah, tak bermoral, dikira suci dalam tahi vavi? Apa punya giler vavi.
Adakah orang yg sanggup bersubahat dgn musoh, menjadi agen Yahudi zionist, pembunoh dan menzalimi rakyat Plaestina yg tak berdosa, takde maruah, kaki zina, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang jubor, giler pelacur, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban, isteri2 orang, pelacuran di angkat, disangjung, dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler Vavi.
Pemimpin2 mereka YB Jamban, Allah dan Rasulullah dihina, tidak pun buat apa2, malah adik beradik dan ibu kandung, dibuang dan disisihkan, lebih teruk lagi sanggup berikan isteri sendiri, sebagai santapan buat Boss. Allah dan Rasulullah tidak dibela, tetapi jangan sentuh sedikit, kerana Yb Jamban sanggup korban jiwa dan raga, dan isteri hanya untuk Boss tersayang. Inilah keparat, bngsat dan lahanat punya spesis ada hati nak jadi pemimpin, muka tak tahu malu.
Osetat Badigol ditangkap jam 3pagi berkhalwat dgnisteri orang, siap dgn tuala basah, alasan sedang beri kaunsexling dalam bilek hotel. Bagus punya alasan berjambul otak pasir berdengung. Cakap berdegar degar, kena cekup dgn JAIP, muka sayu, menikus, Osetat Badigol bacul.
Inilah antara keparat2, bngsat2 dan lahanat2 anak2 buloh betong dalam PGayr, belum lagi yg lain2 dalam Fuckaton haramjadah. Apakah spesis2 Vavi hutan macam gini yg hendak kita angkat menjadi pemimpin? Hancur, ranap, huruhara dan kacau bilau lah agama, bangsa dan negara. Spesis2 gini kah kita nak jembut masuk dalam mesjid2 dan surau2 untuk mereka buat ceramah, syarahan, takzirah? janganlah jadi bengap, spesis2 ini tak layak lagi terkutok.
janganlah jadi bengap dan merelakan diri anda bersubahat dgn spesis2 keparat dan bngsat ini. Anda akan menerima ganjaran yg sama kerana bersengkongkol dan menyokong agenda jahat dan kotor bangsat mereka sama.

Anonymous,  November 17, 2012 at 9:45 AM  

Mana penyikung pkr ni.mana pembela nuar ngan juborjah ni.sila tampil ke depan utk senaraikan segala kebaikan yg jubojah n nuarit bagi kat juok mun nih.jgn kecut perut plk wet.sila listkan....

Anonymous,  November 17, 2012 at 9:53 AM  

kelemahan umno taik jebon apa..ingat yang berjuta masuk tengok video nuaq tutoh cina doll tu ahli2 umno ka?? no no no depa tu rata2 rakyat biasa hang tau ka?? paling koman pon setengah dari depa buleh mengundi..pikiak lojik tengok kalau depa tu melayu mau ka depa koman spana kaki ambik pelacoq tu jadi perdana menteri malaysia?? la ni blog pro kerajaan hanya ulang tayang saja bagi segaq bali ingatan depa bukan suka2 tayang gambaq blu hang tau ka???

Anonymous,  November 17, 2012 at 10:26 AM  

Kita juga sama

Anonymous,  November 17, 2012 at 10:32 AM  

Dalam memperkatakan hukum hudud,Harun Taib juga mengingatkan penyokong akan ‘kemungkinan mendapat majoriti di parlimen’ yang mana kemungkinan ini adalah tertakluk kepada majoriti kerusi yang ditandingi dalam pilihanraya serta jumlah kemenangan.

Apabila anda bercakap tentang ‘kemungkinan’ maka ia bermakna tidak mustahil keadaan akan menjadi sebaliknya.Maka,tidak boleh tidak,bagi memastikan PAS mampu menjadi peneraju kalaupun tidak pendesak kepada perubahan-perubahan ke arah pemerintahan yang lebih Islamik,PAS perlu terlebih dahulu memastikan parti mereka bertanding dan seterusnya memenangi lebih banyak kerusi dari PKR dan DAP.Inilah yang menjadi keraguan akar umbi PAS iaitu kemampuan PAS untuk bertanding dan menang lebih banyak kerusi dari sekutu mereka.

Jika PAS gagal,maka senario pemerintahan PR pastinya membawa aspirasi Malaysian-Malaysia DAP dan juga liberal dan pluralis PKR di mana jangankan hudud mahupun Negara Islam PAS akan tinggal mimpi,tetapi Islam sebagai agama rasmi yang dijaga rapi oleh UMNO juga akan dikuburkan sekali.

Malangnya, kebimbangan akar umbi ini telah ditolak ke tepi oleh para Ulama, kepimpinan Pemuda dan Muslimah PAS.

Maka,semestinya, ia juga ditolak ke tepi oleh kepimpinan tertinggi PAS.Walaupun para pemimpin kecil dan besar PAS di dalam Muktamar ini masih terus teruja untuk menghadapi PRU,namun mereka pasti sedar bahawa keterujaan itu tidak dikongsi oleh akar umbi.Kerana itu,Muktamar ke 58 adalah muktamar yang membosankan kerana ia tidak membawa jiwa perjuangan seperti selalu,tetapi ia membawa jiwa kacau dan bercelaru.Segala keraguan terbuku di hati, tidak dapat diluahkan kerana bimbang menyinggung DAP.

Kesimpulannya, para penyokong PAS perlu menerima hakikat bahawa kepimpinan anda sedang memaksa anda menerima dua kemungkinan sekiranya PR menang dalam PRU kali ini, iaitu : 1. Jika PAS berjaya menjadi majoriti di Parlimen,parti itu tetap tidak mampu menjamin yang hudud akan dilaksanakan. 2. Jika PAS menjadi minoriti di Parlimen,hudud pasti tidak akan dilaksanakan kerana negara ini akan diisytihar sebagai Negara Sekular.

RENUNG-RENUNGKAN

Untuk bacaan lanjut sila lawati blog badutrakyat

Anonymous,  November 17, 2012 at 2:47 PM  

Anon 8:52 / 9:53
Anda wajib menjadi saksi atas perbuatan anuar kerana anda ada banyak bukti.
Sila tampil dimahkamah bagi memastikan anuar benar-benar telungkup kali ini.
Jangan takut kami tetap bersama anda......

Mat,  November 17, 2012 at 10:18 PM  

Ini kejo ore umno,fitnah dan aib kan ore....

Anonymous,  November 18, 2012 at 11:58 AM  

nanti dalam mata pelajaran permata hati jangan lupa tarian hindustan sebagai subjek teras dari idola dan pengasas permata hati...hiduppp rosmah

Anonymous,  November 18, 2012 at 8:20 PM  

Mmg bazir pun tp dah buat jg x kan naj runtuhkan pula lg la membazir

Anonymous,  November 19, 2012 at 9:40 PM  

Anon 11:58
Alahai komen anda tak berilmiyah langsung , sembang kedai kopi dan macam budak2

Anonymous,  November 20, 2012 at 8:54 PM  

Ko lg la xde otak...dr. wan azizah is a qulified optometry doctor, dh sah2 doctor pandai..rosmah ade ape? Pandai menipu rampas suami org ade la...lu kaji la btl2 sejarah rosmah..ntah blaja smpai darjah 3 jr kot

Anonymous,  November 22, 2012 at 9:22 AM  

VIDEO

RAT PEMBACA

| Print | Najib tidak boleh samakan buah epal dengan bacang

Aspan Alias, 21 Nov 2012

Jika memberikan sokongan kepada pihak lain ia akan menjejaskan pelan pembangunan dan kemajuan negara dan akan membantutkan usaha kerajaan pimpinan beliau untuk menjadikan negara ini sebagai negara yang berpendapatan tinggi dan sebuah negara maju menjelangnya tahun 2020 nanti.

Najib mengambil Amerika Syarikat (AS) sebagai contoh pandangannya itu. Rakyat AS telah memberikan ‘continuity’ kepada pentadbiran Barack Obama dari Demokrat dalam pilihanraya Presiden baru-baru ini dan rakyat Malaysia perlu mengikut contoh itu dan memberikan sambungan pentadbiran kepada Barisan Nasional. Mendengar ucapan beliau itu, ramai termasuk diri saya hampir jatuh dari kerusi kerana hendak menyamakan beliau sebagai Barack Obama dan beliau tidak nampak bagaimana AS telah melakukan perubahan acapkali dalam pilihanraya Presiden di negara itu.

Di antara Parti Republican dan Demokrat, mereka ini telah bertukar-tukar dan bergilir gilir mentadbir negara kuasa dunia itu sejak negara itu merdeka 200 tahun dahulu. Najib sepatutnya tahu yang Presiden Jimmy Carter adalah dari parti Demokrat dan Presiden George W Bush dan George Bush (senior) adalah dari Republican. Tidak tahu kah Najib yang Presiden Bill Clinton dan Obama adalah dari Demokrat?. Rakyat AS telah menukar parti-parti memerintah negara itu bergilir-gilir puluhan kali sejak kemerdekaannya dahulu.

Sebaliknya di negara kita, Tunku Abd Rahman, Tun Razak, Hussein Onn, our great Dr Mahathir, Abdullah Badawi dan sekarang Najib semuanya dari Barisan Nasional. Rakyat Malaysia belum pernah melakukan perubahan ini. Jika benar-benar hendak jadikan rakyat AS sebagai contoh kita mesti lakukan perubahan sekarang sebagaimana yang selama ini dilakukan oleh rakyat negara ‘Uncle Sam itu’.

Rakyat AS ada sebab untuk mengekalkan pentadbiran Obama kali ini seperti mana kita ada sebab untuk mengubah pentadbiran kita di Malaysia ini. Malahan Obama hanyalah merupakan Presiden dari parti Demokrat yang kedua selepas Clinton dalam beberapa dekad ini yang berjaya mengekalkan pentadbiran mereka buat kali kedua berturut-turut. Selain dari itu setiap Presiden dari parti Demokrat hanya mentadbir satu penggal sahaja.

Oleh itu Najib tidak perlu untuk menempel kejayaan orang lain untuk mencapai kejayaan sendiri. Pimpinan kerajaan sekarang elok elakan dari melihat AS dalam situasi ‘double Standard' kerana UMNO selalunya melihat AS sebagai sebuah negara yang tidak bermoral dan sebagai sebuah negara demokrasi yang tidak boleh kita ikuti. Mahathir berkata kita tidak boleh mengikut jejak AS kerana kita mempunyai demokrasi acuan sendiri. Kenapa kali ini pula dipuji rakyat AS kerana mengekalkan Obama sebagai Presiden buat penggal kedua?

Najib patut bergantug kepada kewibawaan sendiri. Tidak payah menumpang kewibawaan Obama. Bagi Najib untuk menjadikan Obama sebagai ‘equation’ dalam politik beliau ia merupakan satu perkara yang agak terlalu jauh dari yang sepatutnya. Jangan kita hendak samakan buah epal dengan bacang.

Di antara buah epal dengan buah bacang amat jauh perbezaannya. Buah bacang ini sangat kuat baunya dan boleh di hidu dari jauh. Baunya itu memeningkan kepala kita. - http://aspanaliasnet.blogspot.com

Anonymous,  November 22, 2012 at 9:50 PM  

hahahajahaha......
rosmah pandai simpan duit dr kecik tu sbb dia boleh pakai cincin libu2

Anonymous,  November 22, 2012 at 9:54 PM  

Bro...aku tak faham
org tuduh Anuar bkn2 kenapa sampai skang Anuar masih bebas.
Hukum la.....

Anonymous,  November 22, 2012 at 9:57 PM  

kak bedah begap betui la
kerajaan bg duit tu duit rakyat gak bukan duit poket owng UMNgOk
muka pon dh tebal ngan bedak kapor

Anonymous,  November 22, 2012 at 10:00 PM  

aku isteri pm ni
kdg2 mengalakan pm kuasa nyer

Anonymous,  November 22, 2012 at 10:02 PM  

SUNDAY, NOVEMBER 18, 2012

Anak Sungai Derhaka at Sunday, November 18, 2012

Tindakan Tidak Islamik PAS Akan Musnahkan Kredibilitinya Najib kata

Tindakan PAS mengadakan solat hajat dan mendoakan kejatuhan Barisan Nasional dan Umno pada pilihan raya umum akan datang akan memusnahkan kredibilitinya sebagai parti Islam, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Pengerusi Barisan Nasional dan Presiden Umno itu berkata tindakan seumpama itu amat tidak Islamik dan bertentangan dengan prinsip Islam.

"Doa biasanya untuk kebaikan, mohon orang dipanjangkan umur, negara selamat dan negara sejahtera.

"Tak pernah doa dibuat untuk membinasakan parti. Ia bertentangan dengan prinsip Islam. Umno tak pernah pun berdoa untuk PAS dibinasakan," katanya kepada media Malaysia di sini.

Beliau berkata demikian ketika diminta menggulas laporan akhbar mengenai tindakan parti pembangkang itu mengadakan solat hajat di Stadium Sultan Muhammad IV di Kota Baharu semalam serta berdoa agar BN dan Umno dihancurkan untuk memudahkan laluan PAS ke Putrajaya.

Najib berada di sini untuk menghadiri Sidang Kemuncak Asean ke-21 dan Sidang-Sidang Kemuncak Berkaitan selama tiga hari bermula hari ini. - Bernama

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP