Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO Gesa Zuraidah Ketua Wanita PKR Tampil Ke SPRM Bersihkan Nama Beliau

Thursday, November 29, 2012




Jika dulu Zuraidah Mak Lampir beriya iya mendedahkan itu dan ini tentang Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO wahalkan apa yang dinyatakan oleh Zuraidah hanyalah rekayasa jahat dalam menjatuhkan Sharizat Jalil kini Zuraidah pula menerima padah apabila dibogelkan satu persatu oleh kesilapan dan kesalahan beliau sendiri.

Zuraidah Ketua Wanita PKR sebelum ini cukup ligat menyerang keperibadian Sharizat Jalil walhalkan semua mengetahui Sharizat Jalil tidak terlibat dan bersalah dalam apa apa tuduhan yang dilemparkan oleh Zuraidah Mak Lampir ketua wanita PKR.

Zuraidah Mak Lampir memaksa Shahrizat meletakkan jawatan selaku Menteri Wanita, atas serangan yang dasyat itu demi membersihkan nama beliau Shahrizat Jalil meletakkan jawatan tersebut selaku menteri Wanita Keluarga dan Masyarakat. Malah tidak cukup dengan itu Shahrizat Jalil meminta pihak SPRM menyiasat beliau secara adil demi membersihkan nama beliau yang dilemparkan dengan pelbagai tuduhan dan tomahan oleh pihak pembangkang terutama Zuraidah MP PKR Ampang yang juga Ketua Wanita PKR.



Sekarang Zuraidah Ketua Wanita PKR pula sedang bergolak dengan dakwaan dakwaan tentang keewangan beliau yang begitu banyak sehingga mampu membeli kenderaan mewah pada setiap tahun yang mana jauh dari Gaji yang beliau perolehi selaku ahli parlimen.

Tidak cukup dengan itu Blog SEL 13 KLIK DISINI telah mendedahkan tentang kenderaan mewah yang digunakan Zuraidah Ketua Wanita PKR yang mana dimiliki syarikat swasta yang dipercayai mempunyai kepentingan peribadi buat Zuraidah Ketua Wanita PKR. KLIK DISINI

Senyap sunyi Zuraidah waktu ini, malah beliau mengelak untuk ditemubual wartawan mahupun berjumpa dengan pihak wartawan bagi membersihkan nama beliau atas tuduhan tersebut. Dimana moral beliau yang sebelum ini begitu hebat menganyang Ketua Wanita UMNO Shahrizat Jalil? Dimana ketelusan beliau bagi membuktikan beliau tidak bersalah?

Jika Ketua Wanita UMNO Shahrizat Jalil begitu berani meletakkan jawatan Menteri dan meminta SPRM menyiasat beliau mengapa Zuraidah Ketua Wanita PKR tidak bertindak melakukan pekara yang serupa?Tidak usah meletakkan jawatan selaku Ketua Wanita PKR pun tidak mengapa asalkan beliau tampil kepada pihak SPRM dan meminta pihak SPRM menjalankan siasatan keatas dirinya dan keluarga bagi membersihkan nama beliau. Mengapa Zuraidah Ketua Wanita PKR tidak melakukannya?


Rakyat perlu lihat dengan jelas pekara ini, lihatlah perbezaan ketara antara pemimpin UMNO dan pemimpin pembangkang terutamanya PKR dalam membuktikan siapa yang telus dan siapa yang korup. Jika benar Zuraidah MP PKR Ampang dan juga Ketua Wanita PKR ini tidak terlibat dalam penyelewengan wang wakil rakyat maka beliau harus tampil membersihkan nama beliau bertindak sepertimana yang dilakukan Ketua Wanita UMNO Shahrizat Jalil.

Buat Zuraidah MP PKR Ampang, Gomo tahu anda sedang bersembunyi sekarang daripada pihak media. Namun ingatlah bahawa isu ini belum selesai dan jawapan segera dari anda serta penjelasan pihak SPRM akan dituntut sampai ke hujung dunia. Larilah kemana sekalipun namun rakyat pastinya mahukan jawapan dari anda.

Psssttt.... Tak berak seminggu dah khabarnya si Zuraidah mak Lampir ni coz takut SPRM siasat.


"Tanah Tumpahnya Darahku" Melayu Bersatu Bersama UMNO Pastikan Tanah Melayu Ini Terus Dibela Dan Dijaga. UMNO Parti Orang Melayu Sejak Dulu Hingga Kini.

45 comments:

Prince of Noob November 29, 2012 at 2:55 PM  

harap sprm siasat sahaja dan jangan ada pilih kasih dalam hal ini

btw jom join contest kat sini dan menangi pen drive 8gb/16gb, sangat mudah dan senang

Anonymous,  November 29, 2012 at 3:04 PM  

apa kata kalau Sharizat minta SPRM pulak siasat Zuraidah atas kekayaan beliau yang mendadak tue... dan sahihkan sumber2 ttg Zuraidah....

Anonymous,  November 29, 2012 at 3:20 PM  

ramai sangat org bang non dlm kerajaan.memanda menteri kena ambil tindakan tegas,temenggong menteri lembik sggt apa hal ni.harap kerajaan bertindak buang dari kerajaan sesiapa yg berdarah keturunan raja mendaliar,patih karmawijaya n sikitol.

Anonymous,  November 29, 2012 at 4:06 PM  

bak kata pepatah melayu..

'lembu bila dah kantoi akan menuding jari kat orf lain'....

Anonymous,  November 29, 2012 at 4:44 PM  

Kekejaman dan kezaliman binatang Yahudi Zionist terhadap rakyat Palestina.

163 deaths, 1220 injured, 607 homes,
21 mosques, 5 hospitals and health centers.

Israeli military attacks:

• Israeli fire: 143
• Israeli air strike: 1170
• Overall Israeli fire: 1313
• By military sites: 119

But I can not believe someone would give such a despicable statement to protect the Israel

Dan hanya kepala bapak Anwar Zionist saja yg sanggup membela dan berjuang untuk keselamatan Israel. Rakyat Palestina yg menjadi korban kekejaman dan kezaliman tanpa apa2 senjata yg canggih, dibunoh dgn sewenang wenang. Dalam bumi Melayu masih ada keparat, bangsat dan lahanat yg memperjuang untuk Yahudi Zionist, sedangkan diri mengaku kena suntikan HIV, kena racun arsenik, tulang belakang sakit kronik, masih menjubor, masih melacur, masih bermati matian menjilat Yahudi Zionist.

"I Support All Efforts To Protect The Security Of The State Of Israel"
Wall Street Journal (Asia Edition)
January 26, 2012
Anwar Ibrahim

May Allah help us..
Semoga spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini, yg sanggup menjadi barua lahanat Yahudi Zionist, direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist demi agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  November 29, 2012 at 4:54 PM  

Sepenggal je aku jawat MP Ampang bila lagi nak buat duit....PRU 13 aku dah tahu aku tolonjik baik buat sekarang kalahpun takpe dah ada 5 kereta ... Wa punya perut wa jaga lu punya perut lu sendiri jaga... La. Agaknya zuraida dah plan apa nu..

Anonymous,  November 29, 2012 at 5:01 PM  

Adakah Muhyidin dan Mahathir disebalik pendedahan berani Deepak?

Anonymous,  November 29, 2012 at 5:04 PM  

woi gomo cuba ulas skit isu deepak yg begitu hangat skg ni. isu mak lampir ni kecik jer.

Anonymous,  November 29, 2012 at 5:05 PM  

FMT readers want Najib to lock horns with Anwar

PETALING JAYA: Of the 4,675 readers who took part in the latest FMT poll, 95% or 4,442 of them want Najib Tun Razak and Anwar Ibrahim to debate on government policies and the general election.

Calls for Najib to debate with Anwar reignited three days ago when Bersih 2.0 co-chairman, S Ambiga said Bersih would initiate a petition to push for the debate.

Penang chief Minister Lim Guan Eng said that Najib is dodging calls for a debate whilst PKR vice president and Anwar’s daughter, Nurul Izzah Anwar called Najib a false democrat.

BN component leaders like MCA president Dr Chua Soi Lek and MIC secretary-general S Murugesan defended Najib’s decision to not debate, saying it was a waste of time.

Only 2% or 128 people did not want Najib and Anwar to debate whereas 3% or 128 people did not care whether the two leaders had a debate or not.

Anonymous,  November 29, 2012 at 5:27 PM  

AIYOYOYOYO....INI CERITA SULAH BASI MAA...ADA BARU PUNYA..PANAS SERUPA TAHI LEMBU....ALTANTUYA KEMBALI MAAA...DEEPAK JUTAWAN KAPEK SULAH BIKIN RIBUT MAAA....BOLEH BIKIN GONCANG ROSMAH PUNYA RAMBUT MAAA....
AIYOYOYOYOYOYOYO.....

Anonymous,  November 29, 2012 at 6:58 PM  

Gomo,
Ramai gak cacai PKR yg komen entry ko.depa nak upah RM5 satu komen tu..bagus cacai anwar ni...teruskan hahaha Cacai

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:28 PM  

"Khairy Jamaluddin Templak PAS Parti Jual Agama Demi Kepentingan Politik DAP" tapi Umno jual melayu untuk terus rembat melayu......
Apa pulak?
apa tak nya bangla, indon, philipin, myanmar dibenar mengundi...terlacur lah hak hak melayu........bodoh!

anwarpembongak,  November 29, 2012 at 7:43 PM  

bangsat kroni2 pakatan penipu rakyat nie..hanya Allah saja yg akan membalas segala kejahatan fitnah oleh puak pakatan ni..

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:43 PM  

Anon 7.28 PM diatas.

Woiii! bahlol! jgn temberang bodoh la kat sini.

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:44 PM  

Anuwar aje yg suka pelacur.

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:49 PM  

"Gunakan pisau orang lain untuk menikam musuhmu." - peribahasa orang China (kalau tak silap la heheh)

Apalah Sharizat ni tak pandai-pandai lagi ... Kan banyak Ketua Wanita negeri ke bahagian ke yang lain suruh la mereka cakap.. Imej beliau sendiri belum pulih.

Tenguk si Rafizi tu. Kan beliau jadi pisau Anwar. Apa-apa hal yang kena dia. Anuar boleh cuci tangan ( tangan yang pergi ke merata tempat memang patut di cuci takut ada bau kunyit)

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:53 PM  

lama dah mak lampir tak mengilai... knp ek??

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:54 PM  

Anon 5.27 & papagomo,
bukan itu saja Musa Hasan pun dah mula naik taucang bungkar kisah salah guna kuasa KDN Hisapuddin ganggu kerja polis....gua heran dari mana dia dapat telor, bukan kecik besar kot..sepupu, sepupu, ipar pun goyang atas bawah; tengah pun goyang.
Abis ni AG pun nak bongkar
abis tu SPRM, SPR dan Datu Chua ......... senang aja kasi Rm50j seorang dan Rm100m untuk papogama tukang canang.
Tak banyak........boleh charge sama budjet parlimen.

Anonymous,  November 29, 2012 at 7:58 PM  

Papagomo juga. Maharaja Chua juga, Samy Vellu juga, Hisaputing juga, Mamat Portdickson juga

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:00 PM  

Mak Lembu pun dah lama tak selak seluar dalam¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:03 PM  

Gelihati tengok MAK LEMBU mengamuk...muka tak tau malu sungguh dia nih.....demi nak kuasa sanggup buat apa saja MAK LEMBU nih.....tak malu sungguh Sharizat....pulun duit NFC laki dia, dah pulangkan ke duit rakyat tuh? jijik betul tengok.....

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:04 PM  

Wanita lain maseh tak layak pegang jawatan Ketua Wanita amnog sebab dia sorang saja pandai urus Rm240 Juta tu.

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:08 PM  

Wah! bukan main takut dia!!!!!!! Habis lah melayu....tapi kalau mamak mamak tah kisah pulak.

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:12 PM  

Baru sekarang engko minta sama Allah.......tapi arak, babi, judi , zina egko bedal juga.

Sebut Hudud engko no1 bangkang...

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:29 PM  

apa tak nya bangla, indon, philipin, myanmar dibenar mengundi...terlacur lah hak hak melayu........bodoh!...

..........................................................................

Hanya pandai bercakap dan melemparkan persepsi. Menerima bulat-bulat apa yg disampaikan tanpa usaha utk menyelidik. Pilihanraya belum lagi diadakan, tetapi tuan sudah nampak org luar ini membuang undi. Sy melihat ini hanyalah usaha utk mencipta isu sekiranya PR tidak mendapat majoriti dlm undian nanti. Buktikan dahulu tuduhan tuan.

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:38 PM  

bukan itu saja Musa Hasan pun dah mula naik taucang bungkar kisah salah guna kuasa KDN Hisapuddin ganggu kerja ...

..........................................................................

Hairan melihat gelagat org yg sudah tiada kepentingan dlm urusan negara tetapi masih mahu mengulas tentang urusan negara. Bila sudah tiada jawatan baru mahu membuka mulut tentang pelbagai salah laku. Kenapa diamkan perkara ini sewaktu masih ada jawatan, dan knp tidak dibetulkan perkara yg salah sewaktu ada kuasa? Dimana kredibilitinya sebg penjawat awam?

Isu Deepak, setelah lama kes itu diputuskan dimahkamah, knp baru sekarang mahu tampil dgn dakwaan punya bukti? Knp tidak dari dulu lagi? Knp tidak mendedahkan bukti ini dulu ketika perbicaraan berjalan tetapi memilih bersuara setelah keptusan dibuat? Apa kepentinmgan yg ada waktu dahulu dan sekarang? Memang boleh diragui kredibilitinya.

Anonymous,  November 29, 2012 at 8:44 PM  

Wanita lain maseh tak layak pegang jawatan Ketua Wanita amnog sebab dia sorang saja pandai urus Rm240 Juta tu...

..........................................................................

Ini satu contoh dlm menilai pendirian seseorg. Jika keputusan mahkamah memihak kpd org yg disukai maka yg disebut ialah "Itulah keadilan utk org yg benar"

Jika keputusan mahkamah memihak kpd org yg tidak disukai maka yg disebut ialah "Mahkamah diperalatkan oleh org yg berkuasa"

Tetapkan pendirian tuan dlm setiap perkara, barulah tuan tidak dilabel terlalu ta'sub kpd sebelah pihak shj.

Anonymous,  November 29, 2012 at 10:03 PM  

kenapa senyap je... letak jawatan lee.. amboi kalau org lain kemain berapai mulut mcm mulut naga.. itu salah ini tak betul, kena bongkar la..

rupa2nya dia ni lagi teruk kuat sakau duit rakyat.. baru sepenggal dah kaya mcm tu.. kalau dua penggal dan berpenggal2 lagi alamatnya jutawan segera la dia ni.. hanya jual air liur..

memang betullah pemimpin2 puak2 PR ni cakap berdegar2 kononya org kerajaan semuanya salah hanya diorg saja yg maha maksum tapi sebenarnya lagi jembalang sedut duit rakyat... aku tak percaya dah puak2 ni... PRU ni dah tahu mana yg akan aku pangkah...

Anonymous,  November 29, 2012 at 10:49 PM  

Tang biji org, bila biji sendiri macam kismis lembab dia terus kepit...

Anonymous,  November 29, 2012 at 11:03 PM  

10:03

Kalu ko rasa pemimpin PKR baru sepenggal dah kaya raya mcm tu, ko dah tak nak pangkah PKR..aku lg lah tak nak pangkah UMNO/BN sebab hampir 10 penggal memerintah harta dan duit lg lah bertimbun2 berkali2 ganda byknya dr org yg berkuasa sepenggal, kan?......bak kata org pemimpin umno dr dulu yg masih bergayut dgn jwtn menteri, MP, DUN boleh tidur atas duit laaaa....duit RM 10 tu buat tisu lap jubo jer laaa kan....kerana dah terlampau2 kaya raya....lagi lah benci aku...tak kan aku bagi undi kat umno lg....betul tak bro? kekekekke...amikkk kooo!!!

Anonymous,  November 29, 2012 at 11:16 PM  

Kak ijat...tengok apa silap orang lain, supaya kita tak buat macam yang orang lain buat.
Dedahkan kesilapan kita, supaya orang lain tak buat macam yang kita buat.
Zuraida pon sama,terimalah kebenaran walaupon ia nya keluar dari mulut saekor lembu.
Jangan terima kebatilan, walaupon ia datang dari seorang perdana menteri.

Anonymous,  November 29, 2012 at 11:22 PM  

sbb tu aku tak nak undi lagi PR sbb kalau undi puak2 ni akan menjadi lebih hancorrr...

kalau sekarang pun cakap berdegar2 hapuskan rasuah, kayakan kroni, duit rakyat dan sebagainya tapi bila dibelakang sakau duit rakyat, baru sepenggal dah kaya raya.. jika diberi kuasa, org jenis mcm ni lagi jembalang dari segala jembalang..

dedahkan keburukan org lain kononnya nak tunjukan diri tu baik dan maksum.. tapi rupanya dalam kain penuh taikkk... org mcm ni langsung tak boleh percaya..

aku selama ini tertipu dgn penampilan pemimpin2 PR dari segi percakapan, tingkah laku, kebaikan, ketelusan, kebenaran yg ditonjolkan tapi rupa2nya lagi rosak.. perangai dan sikap lebih buruk dari org yg dituduh..
memang betul lah, ramai pemimpin2 dari PR ni cakap tak serupa bikin..
hilang kepercayaan aku dgn puak2 ni

nazatul shima,  November 29, 2012 at 11:29 PM  

percayalah tidak ada parti lain yg bagus selain umno jgn gadaikan negara pada pkr yg cukup bodoh dan penting diri saja.

dol.mat,  November 29, 2012 at 11:31 PM  

SPRM siasat jgn pilih kasih atau pilh kulit ye sebab semua yg berslah harus dijatuhkan hukuman.

Anonymous,  November 29, 2012 at 11:33 PM  

Anon 11:22pm,sebab tu lah aku kata, tengok silap orang lain bukan nak dikutuk/hina, tapi kita jangan buat macam yg dia buat.

Atau...

Lupakan kebaikan kita pada orang lain, dan ingatkan kejahatan kita pada orang lain.

Lupakan kejahatan orang lain pada kita, dan ingat kebaikan orang lain pada kita...

Anonymous,  November 29, 2012 at 11:45 PM  

11:22

sebab tu aku tak akan undi umno..contoh klasik lah Sharizat jd Ketua Wanita UMNO baru sepenggal..laki dia dapat tender NFC RM 250 juta hangus dgn guna pengaruh dia sbg KWUmno dan Menteri Wanita...itu pun nasib baik kes dia terbongkar olh laporan audit dan fakta2 lain...kalu tak terbongkar maka kaya raya sharizat sekeluarga hanya guna air liur menipu rakyat dgn slogan2 dan retorik2 umnonya...duit rm 250 juta sepatutnya diguna buat ternakan lembu hangus belanja beli barang, kondo, kereta dll yg tiada kaitan dgn NFC..lihat lah betapa keji dan buruknya salah laku umno dan kroni mrk...

Dan anak MAMAK mahathir iaitu Mohzani manjadi org terkaya di malaysia krn pengaruh bapak dia sendiri..mahathir menyalahgunakan kedudukan dia utk memperkayakan anak sendiri serupa dgn Hosni Mubarak dll....nak caya lg kat UMNO? jgn jd bodoh la....

Anonymous,  November 30, 2012 at 12:10 AM  

beri fakta pun bukan bleh masuk kat otak diorang....

Global Products & Services Review November 30, 2012 at 12:59 AM  

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://tinyURL.com/UinvestWorld


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous,  November 30, 2012 at 1:11 AM  

masalahnya dedah, kutuk, hina kononya segala kejahatan ada disitu.. rupanya kejahatan sebenar dan lagi dasyat ada pada diri sendiri yg mula menonjolkan tanpa dapat ditahan2 gara2 kerakusan sendiri...

jangan memalukan diri sendiri bertempek siang malam cerita keburukan org lain tapi diri sendiri bergelumang najis yg sama malah lebih parah lagi... jgn hipokrit bila didepan juak2 sendiri kononnya mahu menegakan kebenaran, menghancurkan kezaliman tapi rupanya diri sendiri ada menyimpan maha segala kezaliman, kerakusan..

letak jawatan.. tak layak nak berpura2 dan berlakon nak bercakap tentang ketelusan didepan masyarakat...
sahut cabaran org yg dulu pernah dikatakan dgn pelbagai2 keburukan dan org itu dah pun letak jawatan... sekarang keburukan itu terpalit pada diri sendiri.. jgn nak salahkan org lain angkara perbuatan diri sendiri yg sememangnya buruk..

cakap tak serupa bikin... org mcm ni yg kita nak dengar dan percaya..????

Anonymous,  November 30, 2012 at 2:31 AM  

SINGKIRAN ORANG YANG MELETAKAN MARUAHNYA DI CELAH KELANGKANG PELACUR CINA DAN LUBANG BONTOT SALURAN MEMBUANG NAJIS.
SANGGUPKAH KITA SEMUA BERKETUAKAN ORANG MACAM NI?

Anonymous,  November 30, 2012 at 6:54 AM  

Anon 2:31am..apa sifat yg perlu ada individu itu bagi membolehkan kita lantik dia sebagai pemimpin?

Ahmad Z,  November 30, 2012 at 9:52 AM  

Apa??, mak lampir lu kumpul harta gila2,UMNO juga yg salah....pundek lu

Anonymous,  November 30, 2012 at 11:03 AM  

Mak Lampir tu bukan Indon ke? Dia dilantik jadi MP dari PKR. Nape PKR tak halang jugak. Bersubahat namanya la ty

Anonymous,  December 2, 2012 at 2:51 PM  

link blog aku mane, Papa Gomo?

http://mazeermohamad.blogspot.com/

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP