EKSKLUSIF - Disebalik Konspirasi Ke Atas Najib Razak & Rosmah Mansor

Sunday, December 30, 2012




Satu persatu serangan dilancarkan oleh gerombolan pihak pembangkang dalam meneruskan agenda menfitnah Datin Seri Rosmah Mansor yang mana dikaitkan dengan Deepak Jaikishan seorang saudagar Karpet yang juga dalam masa yang sama seorang peniaga yang hampir BANGKRAP akibat hutang yang Gomo difahamkan mencecah 500 juta Ringgit Malaysia.

Sebelum ini sudah acap kali Gomo menjelaskan mengenai perihal Deepak yang cukup terkenal dengan cakap kosong dan juga lebih tepat lagi seorang penipu. Malah dalam rakaman sebelum ini juga jelas membuktikan Deepak akan menggunakan apa sahaja bagi menyelamatkan dirinya dalam menghadapi tuntutan hutang yang begitu banyak yang semestinya beliau tidak mampu untuk menjelaskan kepada pihak bank dalam masa terdekat.

Kelmarin dilaporkan Deepak menarik balik saman ke atas Ketua Wanita UMNO Selangor dalam urusan perniagaan sesama mereka. Dilaporkan Deepak menerima pampasan RM 30 juta daripada penyelesaian tersebut yang sudah pastinya memberikan sedikit nafas lega buat Deepak.

Tetapi pihak pembangkang terus memainkan fitnah dan rekayasa jahat dalam pekara ini yang mana menyatakan DANA AWAM digunakan untuk membayar hutang Deepak.

Itulah strategi pihak pembangkang, bila tidak kena dengan serangan mereka maka dihalakan pula kepada sasaran yang lain bagi memastikan rakyat termakan dengan hasutan mereka dalam menfitnah pihak kerajaan dan individu tertentu sepertimana yang dialami Datin Sri Rosmah Mansor.

Gomo waktu ini sedang berada di Indonesia memerhatikan fitnah dan rekayasa jahat pembangkang ini setiap masa. Agak memalukan jika ada rakyat yang percaya dengan rekayasa mereka kerana hakikat yang sebenar adalah sebaliknya.

Pihak pembangkang setiap masa menyatakan itu dan ini pada pihak kerajaan namun apakah anda semua tahu darimana sumber "KEEWANGAN" pihak Pembangkang selama ini terutama "PKR"?

Gomo sudah seminggu di Indonesia dan dijangkakan seminggu lagi baru pulang ke Tanah Air, dan sepanjang Gomo di Indonesia ini sudah berapa tempat Gomo kunjungi bagi mengumpul segala maklumat tentang "SALURAN DANA ASING BUAT PKR".

Cukup hebat rangkaian mereka dalam Strategis menjatuhkan kerajaan Malaysia yang sedia ada. PKR sanggup berkrompomi dengan pihak dari luar negara iaitu orang asing bagi memastikan kuasa yang ada waktu ini ditangan BN jatuh ke tangan mereka.

Bukan sahaja setakat DANA ASING yang masuk ke poket PKR melalui Indonesia malah Gomo juga telah melihat sendiri "BUKTI dan FAKTA" akan modus operandi PKR di Indonesia ini. Cukup licik dan Jijik apa yang mereka lakukan dan pastinya pekara ini akan Gomo bongkarkan agar seluruh rakyat Malaysia mengetahuinya.

Ingatlah wahai rakyat Malaysia, pada Demo Bersih 3.0 yang lalu pihak PKR telah membawa masuk sekitar 45 orang warga Indonesia yang merupakan pakar "PENCETUS PROVOKASI" bagi memastikan pada Bersih 3.0 yang lalu Rusuhan akan berlaku.


Dan ingatlah wahai rakyat Malaysia pada Demo akan datang ini yang mana diwar warkan oleh pihak pembangkang pada tanggal 12 Januari ini berkemungkinan menjadi medan tempur antara rakyat yang buta hati dihasut pemimpin pembangkang dengan pihak keselamatan hasil dari Provokasi yang dicetuskan oleh 78 orang Ekstremis dari Indonesia dan Thailand.

Pembangkang sanggup melakukan apa sahaja demi menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional yang sedia ada. Kita rakyat perlu tanya pada diri sendiri apakah Kerajaan yang ada hari ini perlu dijatuhkan dengan melalui Rusuhan Jalanan yang mana mencetuskan huru hara?

Apakah kerajaan Barisan Nasional hari ini dibawah pentadbiran Dato Sri Najib Razak kejam ataupun Zalim dengan menindas rakyat sepertimana negara negara luar yang lain?


Tanya dalam diri kita mengapa perlu Anwar Ibrahim dan kepimpinan Pakatan Pembangkang melakukan Demo jalanan dengan mencetuskan kekecohan sedangkan kita negara yang DEMOKRASI?

Segala maklumat yang Gomo perolehi dari Indonesia akan dikeluarkan apabila pulang ke Malaysia minggu hadapan. Diharapkan agar seluruh rakyat Malaysia dapat mengetahui kebenaran yang mana jika kita tidak menolak pihak pembangkang ini maka Malaysia ini akan hancur dek kerana campurtangan asing.


Please "SAVE MALAYSIA"

Psssttt.... Dasyat jaringan Anwar Ibrahim, Kepala last sekali tak lain tak bukan AMERIKA/ ISRAEL.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

- From Jawa Barat Indonesia



187 comments:

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:14 AM  

Tosah spin lah Gomo, dana asing ni banyak NGO dapat, yalah dana dalam negeri BN kemut. Kalau dana asing ke apa ke kalau rakyat tak sokong tak kemana pun. Tapi Deepak dah buat tuduhan terbuka, keluarga Pm terlibat rasuah Bala tarik balik SD1. Yang ini kenapa bisu. Mana polis, MACc, Mana NGo Umno, Brahim, Hassan, Zul, Zahrin, .. Semua bisu. Ini tuduhan jenayah. Kenapa tak buat polis repot seluruh negara? Kenapa tak jawab? Kenapa tak bawak Deepak dan Bala kemuka pengadilan kalau fitnah. Orang kata kalau bisu tu maknanya betul.

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:20 AM  

Dana Hong Kong tak masuk kantong umno Sabah macamana? GOMO dah siasat ke? Dah kumpul maklumat ke?

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:26 AM  

TO PENCACAI PAKATAN..
ini masalah yang nyata ..simple ..
tunjukkan dulu jam omega .. baru boleh spin yang lain lain ..

kalau boleh tunjuk.. tonggeng bontot pun gua boleh buat ...

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:42 AM  

tak payah nak tunjuk jam omega. Suruh Anwar sumpah saja. 100% dia tak akan mahu kerana akan memakan diri dia sendiri.Kalau kita sendiri tak buat benda yang dituduh, tiada problem untuk kita bersumpah kerana hati kita tahu Allah tidak akan menghukum orang yang tak bersalah.Gunakanlah simple lojik macam tu, tak payah nak fikirkan benda lain lagi. If he can cheat on his wife with other men and women,cheating the rakyat is no big deal for him!In other words, he doesnt give a damn for people like you and me!So,the sooner we stop deluding ourselves the better.

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:44 AM  

Jam Omega Siam tu polis tak buat kes bodoh ko tu. Tosah spin laa. Polis dah kata 3 samdul tu salah . Jam tu samdul tu beli kat siam gak nya. Kan seko bedul tu keling siam. Orang bodoh macam ko je nak tepengaruh pada jam siam untuk buat kes. Patutnya buat lah kes pada orang hidup macam Deepak tu. Dah tentu dia boleh cakap kat mahkamah.

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:47 AM  

Deepak tuduh , Najib dan Rosmah sumpah. Settle??? Ada lagi melayu bodoh zaman moden ni. Padan lah Umno ni budak dia bengap. Tapi kalau Nuar sumpah, tetap ko heret dia kat mahkamah. Spin la mamat. Podah.0

Anonymous,  December 30, 2012 at 11:16 AM  

Kalau dana luar ke dalam ke apa nk masalah?asalkan bukan rembat duit negara..harap kalau betul bukan salahguna duit, diperjelaskan fakta2 bagi melawan atsu menidakkan fakta2 tuduhan oleh rafizi..jgnlah asyik nk mengelak atau korner kut lain..nti org yg bijak mesti ingat mmg ada masalah...bosanlah asyik citer pasal jam omega, liwatlah...serius bro..xde org ambik kesah pun ..jgn buang masa...skg ni org kbih ambik pot pasal masalah nasional...masalah ekonomi,pekerjaan,harga barang,yg kaya btambah kaya, yg miskin tang tu juga...

Anonymous,  December 30, 2012 at 11:34 AM  

bla la lu gomo..pergi siasat konon..blok sndiri tak nak mengaku ada hati nak smbang kencang..bla la lu..klau lu ni bkn penfitnah mesti lu mgaku punya ni blok lu..blk kmpung tanam jagung la lu gomo..kesian betul la lu ni gomo..muka hodoh + perangai hodoh = setan kah kah kah jgn mrah nanti lg hodoh dan bodoh..

Anonymous,  December 30, 2012 at 11:45 AM  

Najib tak kejam tapi tuduhan Deepak tetap isu jenayah yang kena jawab.

Chua Soi Lek mengecam blogger Umno kerana memfitnah dan putar belit kenyataanya December 30, 2012 at 12:10 PM  

KUALA LUMPUR, 29 Dis — Datuk Seri Chua Soi Lek hari ini mengecam tindakan blogger Umno memutar belit kenyataannya ketika pertemuan dengan mereka Rabu lalu, dan menuduh blogger pro Umno tidak beretika.

Presiden MCA itu menegaskan, beliau kecewa dengan tindakan blogger pro-UMNO yang mendedahkan butiran perjumpaan mereka malah menegaskan beliau tidak akan berjumpa dengan blogger pro-UMNO lagi kerana dakwanya ingin menghancurkan MCA.

“Saya sangat kecewa dengan blogger pro Umno ... mereka tidak ikhlas tentang apa yang telah dibincangkan dan suka memputar belitkan kenyataan seseorang sama ada dari pembangkang atau kerajaan.


KAH KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!!

BLOGGER PRO UMNO MEMANG BODOH DAN BUSOK MACAM TAHI!!!!

Anonymous,  December 30, 2012 at 12:17 PM  

Deepak tu siapa?
Isu tu mana farktanya?
Jangan ler ko pun jadi Deepak
Guna otak ko tu
Fikir diluar kotak sikit

Anonymous,  December 30, 2012 at 12:19 PM  

Suasana politik d Sabah agak berbeza sejak kebelakangan ini. Kalau dulu, sebelum PRU12, sangat sukar melihat rakyat menyuarakan sokongan kpd pembangkang. Kali ini, d mana2 pun, ramai rakyat sabah secara terang2an memberi sokongan kpd pembangkang & sebuah parti baru d sabah. d mana saja pasti terdengar laungan "INI KALILAH" (merujuk kpd ' ini kalilah kita tumbangkan BN')... Keadaan ini sebenarnya disedari Najib, sebab itulah Najib sering bertandang ke sabah.

Jaga2 BN, kalau 50% kerusi parlimen Sabah jatuh ke tangan pembangkang, hayat BN d Putrajaya spt telur d hujung tanduk. Ingatlah, BN kekal memerintah selepas pru12 yg lalu adalah hasil belas ehsan dpd sokongan rakyat Borneo.

Anonymous,  December 30, 2012 at 12:21 PM  

tajuk nak gempak,konon dah cungkil pasal keutuhan budi pekerti datin seri rosmah n dato seri najib..
"EKSKLUSIF - Disebalik Konspirasi Ke Atas Najib Razak & Rosmah Mansor"..
sepatah dua nama rosmah keluar, xde langsung name najib..

takde fakta langsung nak back up rosmah n najib.
rosmah ngan najib bace pon sedih,bajet nak back up diorang..sepatah haram takde fakta nak bersihkan name dyorang..
pergi belajar menulis dulu la papa gomo..orang BN jadi malu ade penulis bebal tak reti kasi fakta macam lu..

Anonymous,  December 30, 2012 at 12:24 PM  

Blog papagomo ini memang penuh dengan tulisan sampah.

Anonymous,  December 30, 2012 at 12:50 PM  

Gomo mu sebenarnya penulis yg kena bayar samada melalui AP atau cash mu saja yg tahu,Deepak tu dapat duit balik RM30 juta itu pasal dia tarik balik saman, soalan yang kwn dan Rafizi nak tanya kenapa saham dia diambil atau saham dia dibeli kena jelas molek kedemo pasal demo ni malukan org Pantai Timor yg otak udang oleh anak Syarikat LTAT berpandukan sysrikat itu ada aset tanah diKelang sedangkan tanah tu tak pernah lagi tukar kpd syarikat tersebut kalau demo bodoh sangat nak ajar macam demo beli tanah tapi geran tak ada cuma ada resit duit diposit sahaja. Duit yg diambil untuk membayar saham Deepak adalah duit onggota tentera yg berpangkat rendah dan bukan duit mak bapak mu bodoh,,,,,,,,asakar kalau dia berhenti 12 tahun kerja dapat la lebih kurang 35 ribu tapi kalau berhenti 22 tahun dapat la 70 ribu kurang lebih, ni ambil duit EPF ASKAR,katakan duit atau laburan itu tak untung askar tadi dapatlah sikit.Askar la ni habis pencen jadi guard,bodyguard,driver taxi dll, bukan macam preisiden dia tok mat kehulu kehilir AP mangkin menambah, demo kena belajar buat kajian jgn hanya tahu nak bodek PM saja, untuk pengetahuan demo kwn kenal benar dgn Dato Zahid Hamidi tu dan Tan Sri Lodin Wok Kamaruddin GOMO NGOK!!!!!!!!!

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:01 PM  

Gomo,
Apa jadi jet fighter yang berjumlah ratusan unit tersadai Arizona, USA, yg dibelimoleh Menteri Pertahanan dulu, awak patut siasat dan bukan hanya nak tanya jam Rolex saja,apa jd kes diHilton Hotel, Brickfields,apa jadi kes exco wanita Selangor anak Tan Sri kena tangkap bash dgn wakil Rakyat Gombak,apa jadi kes MB Johor dgn seorang exco wanita diSpore,apa jadi seorang Senator diKepong, bina dewan org ramai dan kutip duit sewa dan buka butiq utuk bini muda yg dari puteri Umno dan kalau nak siasat sangat tanya Azeez Putera macamana dia dapat ten membekal kereta bomba yg banyak technical dan tak mengikut spec juga bukan line dia, setahu saya dia dulu hanya jual kereta burok diKelana Jaya sebelah GMart saja, juga macamana dia dapat membekal pakain untuk bomba, harap Gomo yg pandai dan cerdik siasat...

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:02 PM  

Disebalik konpirasi tu contohnya, Gomo buat blog PapaGomo. Lepas tu kencing orang merata. Bila orang saman, pegi mahkamah tak mengaku tuan blog. Itu memang konpirasi.

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:09 PM  

Deepak tu kawan Mama lu, toke kapet. Isu tu faktanya dgn MACC Deepak dah report. Kesah nya Deepak bayar Bala suruh tarik SD2. Bala dan isteri cabut luar negeri. Kesnya kat mahkamah , kes betul bukan kes tipu. kotak apa ko nak kotak mancis adalah.

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:17 PM  

Dari sebelah umno kita kena dengar, dari sebelah anuar pon kita kena dengar.

Baru lah kita boleh tafsir mana yg benar.

Takut nya umno pada anuar, langsung dia tak bagi anuar bercakap dalam tv bagi membela diri nya, dan berani nya umno hari2 hentam anuar kat dalam tv.

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:22 PM  

Ini lah Demo Keraksi ala Msia yang maju namanya

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:37 PM  

konspirasi kepala otak kau gomo.......engko orang umno nie memang lebih bodoh daripada anak babi yang hina..

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:46 PM  

Gomo adalah lembu umno.

Gomo sedia perlembukan oleh umno.

Berita dari gunung December 30, 2012 at 1:50 PM  

Anwar memang anak Melayu yang hebat, rembat kiri kanan depan belakang.

Namun bila kita baca Kitab alquran, terpulanglah pada kita samaada untuk baca yang berkaitan dengan kaum Lut, atau langkau ayat-ayat berkaitan. Hadi memang dah kisah masa dia marahkan besi kerana tak boleh sahkan watak dalam video skandal tempuh hari.

orang pakai serban pun boleh main-main bab kaum Lut, apalah nak jadi dengan rakyat biasa. Kadang-kadang kita rasa nak keluarkan amanat sendiri 2013, untuk belasah Hadi dan Anwar...........

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:50 PM  

Undilah rosmah mansor sebagai perdana menteri wanita pertama malaysia, maka semua rakyat dapat manfaat nya.

Rosmah Mansor,  December 30, 2012 at 1:59 PM  

Low class punya penulisan. Kau ingat rakyat malaysia masih serupakau sakai umno?

Anonymous,  December 30, 2012 at 2:02 PM  

taubatlah papa gomo

Anonymous,  December 30, 2012 at 2:03 PM  

 Berita dari gunung said...

Anwar memang anak Melayu yang hebat, rembat kiri kanan depan belakang. Namun bila kita baca Kitab alquran, terpulanglah pada kita samaada untuk baca yang berkaitan dengan kaum Lut, atau langkau ayat-ayat berkaitan.

. Hadi memang dah kisah masa dia marahkan besi kerana tak boleh sahkan watak dalam video skandal tempuh hari.orang pakai serban pun boleh main-main bab kaum Lut, apalah nak jadi dengan rakyat biasa. Kadang-kadang kita rasa nak keluarkan amanat sendiri 2013, untuk belasah Hadi dan Anwar...........

December 30, 2012 1:50 PM

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Elok rasanya engkau bermuzakarah dengan anuar/hadi awang, bagi menghilangkan kekeliruan orang yang tidak sebijak kamu.

Aku berpendapat itu lebih bagus dan lebih elok kesudahan nya.

Anonymous,  December 30, 2012 at 2:59 PM  

Hadi Minta "LIVE", Rais Bagi "RAKAMAN"

RTM tiada masalah siar penjelasan Hadi jika sesuai KUALA LUMPUR - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihaknya tiada masalah untuk menyiarkan penjelasan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkenaan isu Amanat Haji Hadi.Bagaimanapun kata beliau, ia boleh dibuat secara rakaman dan bergantung kepada pertimbangan RTM sama ada ia sesuai dijadikan bahan berita atau sebaliknya."Kita minta Datuk Seri Hadi beritahu lokasi penjelasan itu hendak dibuat rakaman."RTM boleh buat liputan dan sekiranya kandungan berita itu sesuai, kita akan tayangkan di TV," kata beliau kepada pemberita ketika menyaksikan persiapan dan raptai Majlis Rumah Terbuka Krismas 2012 dan sambutan Tahun Baharu 2013 di Dataran Merdeka di sini, hari ini.Pagi tadi di Marang, Hadi berkata, beliau sedia menjelaskan isu amanatnya pada 1981 sekiranya beliau diberi peluang untuk berbuat demikian menerusi siaran langsung di stesen televisyen tempatan.Pemimpin tertinggi Pas itu berkata, jika diberi peluang itu, beliau akan menjelaskan segalanya berkaitan amanat beliau mengkafirkan Umno supaya masyarakat dapat menilainya.Pada masa sama, Hadi berkata, beliau juga bersedia memberi penjelasan secara bertulis mengenai pendiriannya itu berkaitan amanat yang dicetuskan sejak lebih 30 tahun lepas.Mengulas lanjut hasrat Hadi itu, Rais berpandangan kenyataan yang dibuat pemimpin Pas itu pada 1981 perlu mendapat penilaian daripada pihak lain memandangkan isu akidah itu telah menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini."Pandangan mufti lain pun harus dipertimbangkan di samping penilaian pihak Jakim dan pihak berkuasa lain dalam soal akidah," jelasnya.Meskipun Rais dilihat secara terbuka menerima hasrat Hadi itu, namun penyiarannya mungkin dihadkan bagi menjaga kepentingan kerajaan."Saya kira itu tidak jadi masalah tetapi hanya panjang pendeknya terpaksa dilihat dari sudut praktikaliti penyiaran di RTM," katanya. -SHUlasan GB Hadi Minta "LIVE", Rais Bagi "RAKAMAN"

RTM tiada masalah siar penjelasan Hadi jika sesuai KUALA LUMPUR - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihaknya tiada masalah untuk menyiarkan penjelasan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkenaan isu Amanat Haji Hadi.Bagaimanapun kata beliau, ia boleh dibuat secara rakaman dan bergantung kepada pertimbangan RTM sama ada ia sesuai dijadikan bahan berita atau sebaliknya."Kita minta Datuk Seri Hadi beritahu lokasi penjelasan itu hendak dibuat rakaman."RTM boleh buat liputan dan sekiranya kandungan berita itu sesuai, kita akan tayangkan di TV," kata beliau kepada pemberita ketika menyaksikan persiapan dan raptai Majlis Rumah Terbuka Krismas 2012 dan sambutan Tahun Baharu 2013 di Dataran Merdeka di sini, hari ini.Pagi tadi di Marang, Hadi berkata, beliau sedia menjelaskan isu amanatnya pada 1981 sekiranya beliau diberi peluang untuk berbuat demikian menerusi siaran langsung di stesen televisyen tempatan.Pemimpin tertinggi Pas itu berkata, jika diberi peluang itu, beliau akan menjelaskan segalanya berkaitan amanat beliau mengkafirkan Umno supaya masyarakat dapat menilainya.Pada masa sama, Hadi berkata, beliau juga bersedia memberi penjelasan secara bertulis mengenai pendiriannya itu berkaitan amanat yang dicetuskan sejak lebih 30 tahun lepas.Mengulas lanjut hasrat Hadi itu, Rais berpandangan kenyataan yang dibuat pemimpin Pas itu pada 1981 perlu mendapat penilaian daripada pihak lain memandangkan isu akidah itu telah menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini."Pandangan mufti lain pun harus dipertimbangkan di samping penilaian pihak Jakim dan pihak berkuasa lain dalam soal akidah," jelasnya.Meskipun Rais dilihat secara terbuka menerima hasrat Hadi itu, namun penyiarannya mungkin dihadkan bagi menjaga kepentingan kerajaan."Saya kira itu tidak jadi masalah tetapi hanya panjang pendeknya terpaksa dilihat dari sudut praktikaliti penyiaran di RTM," katanya. -

Anonymous,  December 30, 2012 at 3:18 PM  

Gomo, dengar khabar ada video terbaru yang dah tersebar luas kat indon. Nanti bila balik Malaysia, jangan lupa tayang kat blog yea.

Anonymous,  December 30, 2012 at 3:23 PM  

Hal ini bukan perkara baru dah lama di dedahkan disokong bukti dokumen lagi.
Lagipun kita sedia maklum barisan pemimpin PKR yg ada ni adalah ejen2 yg terlatih dan bukan dari team asal yg menubuhkan parti tersebut.
Kebanyakannya letak jawatan atau dipecat parti selepas Anwar dibebaskan. Semua berpunca dari Anwar sendiri yg lebih minat menjalinkan hubungan dgn badan2 luar negara yg memayungi NGO tempatan. Sebab itu pejuang reformasi asal diketepikan.
Perjuangan pemimpin asal mmg berbeza mereka lebih pada pembelaan Anwar manakala pemimpin yg menyertai selepas mereka adalah semata mata sebagai strategis.
Selain itu Anwar dari dulu dah ada hubungan istimewa dgn barat. Barat sendiri anggap Anwar pemimpin masa depan Malaysia. Masa yg sama mereka berdendam dgn Tun M.
Semoga pemergian PG kali ini dpt membuktikan sesuatu. Biar rakyat tahu apa istimewanya Indonesia pd Anwar. Pada hardcore PAS anda sedarlah siapa Anwar.
Politik ni bukan hanya caci maki tapi berkaitan ideologi pemikiran. Ketahui dulu apa ideologi Anwar sebelum buat kesimpulan tentang Anwar. (raja perang saraf, pakar propaganda).

Marhaenisma.

Anonymous,  December 30, 2012 at 3:53 PM  

setan tua kereput terkutuk yg direjam mengaku dan mengiktiraf dirinya sebagai anugerah tuhan...ish ish ish.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:10 PM  

Pnbunuh n pliwat....pnbunuh terang n nyata.dsokong bukti2 sahih n kemas.
Pliwat masih samar n x dsokong bukti2 sahih n nyata.
Pilihan anda trletak dhati anda.
....skadar renugan....

PAPAGOMO ANAK HARAMJADAH December 30, 2012 at 4:12 PM  

Menyiasat kononya.........Puiiiii..

Mampos lah ko Gomok!!!!!

Mengumpul wang haram dari UMNGOk boleh le ko......

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:17 PM  

Hebat Hj Hadi. Inilah yang kita nak. Penjelasan terus sitertuduh kepada RAKYAT.
Aku rasa Anwar, Mahathir, Najib, Musa Aman dll yg "dituduh" bole mengikuti sikap Hj Hadi.
Biar Rakyat yang tentukan bukan PUAK2 yang TAKSUB kepada parti.
Jika tidak, sampai bila pun PARTI2 ini akan ambil kesempatan terhadap orang MELAYU.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:27 PM  

Kepala hotak chai chai Pakatan Haram ni semua bukan boleh pakai ..Bebal bebal belaka yang mereka tahu mengagungkan AL JUBURI siang malam pagi petang. Ko org nak join group kaum nabi LUTH silakan. Aku taknak

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:28 PM  

dah tau sampah kutip cerita buat apa.? mesti org pkr suke kutip sampah... hehe

pencancai anwar kan bodo2.

spin citer pastu kene balik.

puak2 bodo anwar. .. hahahah

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:29 PM  

Jgn la org lain jd bangang mcm ko, akuan bersumpah ko percaya pulak??? Sumpah saiful dgn nama Allah s.w.t dgn al-quran ko xpercaya plak. Ko g tukar agama jer la... Ada agama baru pork nicky ajis bwk. Ko g minum air kaki hadi bangang dulu...elok lah ko jd bebal smpai mati..

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:31 PM  

tp blogger harakah lg bodo dr umno...

hahahahaha

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:33 PM  

Sumpah jer dulu.. Asyik memekak mcm cilake buat ape? Aku bleh sponsor al juburi kalo nk sgt bersumpah pegang al-quran dpn kaabah..bg tau jer.. Suruh nuar juburi baca al fatihah bg betul dulu..

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:35 PM  

jam omega siam pulak doh...

kaki penipu la ko ni...

bodo2 la pencacai anwar ni..

kesian.. blajar had SRP kot.. patut la bodo...

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:37 PM  

Bg bukti la bebal.. Jgn main ckp jer.. Isu scorpene mcm mane? Dh habis modal nk pusing dah? Mane lawyer yg gempak sgt tue? Al juburi dh balun pastu antar balik france ker? Mane report deepak buat kt MACC? Sembang bising, habuk pun tarak..keje menipu seumur hidup.. Ptut la puak pencacai juburi ni bebal.. Pegi mati la wei..

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:38 PM  

Anon 4.17pm. Ayat mcm betul tp salah tu... JELAS NYATA KENYATAAN ULAMA TERMASUK MAJLIS FATWA MENOLAK AMANAT HJ HADI. Kita tidak boleh mengkafirkan orang yg hanya berbeza ideologi politik walaupun hakikat dia beriman. Alangkan syiah yg hanya mengakui Allah tapi tidak pada hormat akan Muhammad sebaliknya anaknya Ali masih dianggap islam. Malah turut sokong gerakan syiah!

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:39 PM  

Cerdik mcn kancil...itulah PR.
Bodoh mcn lembu...itulah umno.
Kih.kih.kih.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:40 PM  

Ko cium buntut Saipol lagi baguslah lembu betul. Sumpah mainan ko rang je. Keling siam tu pun sumpah.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:41 PM  

mcm konspirasi anwar jatuh kan kerajaan yg sah masa bersih.. pastu x mengaku..

pencacai anwar spin citer pastu kene balik..

bodo2 pencacai anwar ni.. hahaha

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:42 PM  

Kalau banyak sangat kes, turun jelah. Biar Muhyidin naik pulak.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:44 PM  

Tersyasyul

Anon 4.17pm. Ayat mcm betul tp salah tu... JELAS NYATA KENYATAAN ULAMA TERMASUK MAJLIS FATWA MENOLAK AMANAT HJ HADI. Kita tidak boleh mengkafirkan orang yg hanya berbeza ideologi politik walaupun hakikat dia beriman. Alangkan syiah yg hanya mengakui Allah tapi tidak hormat akan Muhammad sebaliknya anaknya Ali masih dianggap islam! Malah Pas turut sokong gerakan syiah!

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:47 PM  

umno x takut pada anwar.. anwar yg pengecut... umno adalah parti tbesar melayu.

pkr parti sampah tbesar melayu.

masa anwar jd tpm balun pas hari2 ok jer..

spin citer tul la pencacai anwar bodo ni..

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:50 PM  

Berani krn benar hidup tghh. X mcn pminpin umngok bila dtuduh senyap sunyi x berani mnjawab......tiada telorrrr.
Takbir.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:54 PM  

org umno x bodo.

korang yg bodo blajar.

bila fail n x dpt keje salah kan umno.

org bodo mmg mc ni..

mcm pencacai anwar..

dulu tgku razaleigh pun mcm ni anti mahathir..

pastu dia tubuh parti smnagat 46 yg xder smangat...

pastu kalah.. pkr pun mcm tu laaaa

pencacai anwar kan bodo2 tahap darjah 6 apa la yg bole harap sgt pun

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:58 PM  

Anom 4:38pm. Ayat kau salah.....nabi Muhamad s,a,w.

Anonymous,  December 30, 2012 at 5:09 PM  

GOMO BUDUH

Anonymous,  December 30, 2012 at 5:09 PM  

UMNGOK paling bodoh!!!!!

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah !!!!

UMNGOK paling bodoh!!!!!

Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh !!!!

Anonymous,  December 30, 2012 at 5:31 PM  

ANon 438.
Terima kasih, bagi saya AMANAT tu kena dikupas secara meluas. Dan kita pun tak tau apa ada dalam kepala HJ Hadi.
Bagamaiana pulak dengan ayat " Undi sYaitan yang dikenali"? " Malaikat pun buat salah?" Bukan kah dah terang2ngan mempermainkan agama?, tapi apa sebenarnya dalam kepala Mahathir kita tak tahu.
Oleh itu kita RAKYAT harus mendapat ULASAN dari mulut mereka untuk KEPASTIAN.
Sebab itu sesiapa (pemimpin) yang DITUDUH harus diberi peluang memberi KETERANGAN kepada rakyat.
Bukan dari mereka yang taksub kepada PARTI sahaja yang mana hanya menggalakkan CACIAN sesama muslim.

Carlos Santiago December 30, 2012 at 5:42 PM  

IBARAT CUBA MENEGAKKAN BENANG YANG BASAH.... KELAKAR SUNGGOH..BANkami

zam December 30, 2012 at 6:42 PM  

Puaak pkr bukan suka kutip sampah tapi tak kutip sampah. Berpuluh2 lori sampah beli tapi sampah bersepah juga. Klu nk tegok banyak sampah masuk blog milosuam lagi banyak sampah. Heee..

Anonymous,  December 30, 2012 at 6:51 PM  

Anon 4.40 pn. . . Nampak sangat ko bengap dan sengal bila menuduh orang yang teraniaya spt Saiful sebegitu. Jangan ingat ko boleh terlepas di Akhirat hanya dengan pangkah PAS.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:05 PM  

Jangan ngesal jadi mcam kedah kelantan..
abih gondol balak kena sapu... Apa yng diorang buat kat negeri tu..
Islam pon takde pembngunan pon takde...

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:08 PM  

vel vel ahlol bahlol parti PAS kalau beking keling deepak cepat.. isu amanat hadi bawang semua diam macam tikus masuk lubang jamban

lowprofile December 30, 2012 at 7:09 PM  

 Anonymous said...
Pnbunuh n pliwat....pnbunuh terang n nyata.dsokong bukti2 sahih n kemas.Pliwat masih samar n x dsokong bukti2 sahih n nyata.
Pilihan anda trletak dhati anda.....
skadar renugan....


December 30, 2012 4:10 PM

======================================

Hakim kat mahkamah tu kena study dengan kau, macam mana nak sah kan seseorang itu peliwat\pembunuh.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:10 PM  

Kawe kelate boh.
Loh ni ame sajo, takdok kebulur pun.
Huk kayo ilmu tak gapo jange kayo fitnah boh.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:12 PM  

Kita tunggu shamsidar bini min jamban msuk mahkamah..... Nuar punya gabra nak suruh demo plak.... Mampos kita kasik bonkar sumer skali kali ni... Bior menangis tak belagu presiden ngan naib presiden anak beranak tu...

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:15 PM  

jangan nak mimpi la weh pencacai PR nak menang besa pru depan.. al juburi pun dah makin sasau sampai sanggup menari tarian keling vel vel vel mintak doa kat tok kong hindu kahkahkah

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:17 PM  

" Wahai SYAITAN2 semua, marilah kita bersama2 melawan MALAIKAT yang tak dikenali."
Nak cerita AMANAT yang disalah ertikan pulok. TGHH dah offer nak perjelaskan, kita tengok lah reaksi UMNO.
Mesti susah macam peminta sedekah minta bantuan kat Baitul Mal.
Kalau mereka ni hidup zaman sahabat, mau hadis pun diputar belitkan.
Ialah, Syaitan yang dikenalikan lebih baik.
Kah kah Kah

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:20 PM  

Tak bleh lupa tekincit nuwar nyorok kat kedutaan Turki... Konon ada orng nak bunuh dia... Rupa2nya kes liwat sepol...

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:26 PM  

Abang ipar TKM Sabah ketuai 136 ahli Umno sertai KEADILAN

Abang ipar kepada Timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Yahya Hussin mengetuai 136 ahli Umno dari Dewan Undangan Negeri Petagas, menyertai KEADILAN.

Ahmad Yunin menyerahkan borang keahlian kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas Ketua Umum KEADILAN itu berucap di pusat beli-belah Tanjung Aru Plaza di sini, malam tadi.

Ahmad adalah abang kepada Datin Seri Jouyah Yunin –isteri Yahya. Beliau yang juga Pengerusi Sukarelawan Petagas turut menyerahkan cek RM10,000 untuk misi bantuan di Gaza pada majlis itu.

Program anjuran Wanita KEADILAN Sabah yang dihadiri lebih 1,000 penduduk tempatan itu sebahagian daripada siri Jelajah Demi Rakyat di Sabah.

Keadilan Daily difahamkan, pidato Anwar itu adalah adalah pertama kali dijalankan dalam sesebuah pusat beli-belah di negeri berkenaan.

Sabah yang dianggap fixed deposit Umno BN, hampir pasti ditawan Pakatan Rakyat pada PRU 13.

Ia berikutan ramai pemimpin berpengaruh di kalangan masyarakat Islam dan Kristian di Negeri Di Bawah Bayu itu mengisytihar sokongan kepada Pakatan, beberapa bulan lalu.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:29 PM  

SATURDAY, DECEMBER 29, 2012

Anak Sungai Derhaka at Saturday, December 29, 2012

Tindakan Zahid Hamidi membuktikan dakwaan Deepak itu ada kebenarannya...

Pada 30 November 2012, Dato’ Seri Zahid Hamidi mengumumkan kepada wartawan dan Perhimpunan Agong Umno bahawa beliau akan menjawab dan mematahkan tuduhan Deepak yang mengaitkan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Tun Razak dengan pelbagai salahlaku.

Malangnya, keesokan harinya, pada 1 Disember 2012 beliau tidak mengotakan janjinya itu. Tuduhan-tuduhan Deepak kekal tidak dijawab oleh pentadbiran Dato’ Seri Najib Tun Razak.

Saya beranggapan itu strategi Dato’ Seri Najib Tun Razak dan Dato’ Seri Zahid Hamidi – iaitu untuk tidak mengendahkan tuduhan-tuduhan tersebut atas alasan ia tuduhan liar tanpa bukti.

Sehingga saat itu pun, rakyat masih samar-samar mengenai bukti yang dikemukakan oleh Deepak, apatah lagi keterlibatan Deepak dengan keluarga Dato’ Seri Najib Tun Razak menimbulkan tanda tanya mengenai motif dan kredibiliti beliau.

Oleh sebab itu, KEADILAN tidak memberi sebarang reaksi mengenai tuduhan-tuduhan tersebut, kecualilah menuntut agar ia disiasat segera.

Ternyata anggapan saya itu tidak tepat.

Tuduhan-tuduhan yang dibuat oleh Deepak dipandang serius dan dibuktikan benar-benar mencemaskan Dato’ Seri Najib Tun Razak, sehingga tugas untuk menyelesaikan kemelut ini diserahkan kepada Dato’ Seri Zahid Hamidi.

Walaupun awalnya Dato’ Seri Zahid Hamidi mengelak dari memberi jawapan, jalan penyelesaian yang beliau laksanakan mengikut perintah Dato’ Seri Najib Tun Razak akhirnya terbongkar kepada umum pada 27 Disember 2012

BERSAMBUNG....PART 2
HEHEHEHEHE....
PEMIMPIN2 UMNO SEMUA BACUL

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:32 PM  

LTAT.

Sebagai menteri yang bertanggungjawab memikul amanah ini, Dato’ Seri Zahid Hamidi haruslah berhati-hati dalam memastikan pelaburan yang dibuat oleh Bakti Wira Development Sdn Bhd adalah pelaburan yang terbaik untuk kepentingan anggota tentera.

Sebab itu, sekiranya urusniaga ini diteliti, ia sudah tentu tidak menepati apa-apa garis panduan pelaburan baik berdasarkan perkara-perkara berikut:

1. Astacanggih adalah sebuah syarikat yang tidak mempunyai aset mahupun rekod perniagaan yang baik. Semakan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (klik di sini SSM) menunjukkan ia tidak pernah pun memfailkan penyata kewangannya. Selain modal berbayar sebanyak RM20 juta, syarikat ini dibebankan dengan hutang sebanyak RM98 juta dari Kuwait Finance House (mengikut rekod SSM);

2. Nilaian RM30 juta bagi 80% saham terbitan Astacanggih itu tidak ada asas. Kenyataan Boustead Holdings Berhad bahawa nilaian RM30 juta itu dicapai atas persetujuan bersama pembeli dan penjual membuktikan bahawa urusniaga ini dibuat berdasarkan pertimbangan politik, bukan pertimbangan pelaburan komersil;

3. Pembayaran RM130 juta terhadap 200 ekar tanah yang statusnya masih belum dipindahmilik kepada Awan Megah Sdn Bhd bermakna Dato’ Seri Zahid Hamidi mengambil wang sebanyak RM130 juta dari caruman anggota tentera untuk membayar syarikat milik seorang pimpinan Umno tanpa ada sebarang pertukaran aset, kerana tanah 200 ekar itu masih belum dipindahmilik kepada Awan Megah Sdn Bhd;

4. Nilaian RM130 juta bagi 200 ekar tanah tersebut juga dibuat tanpa menggunakan penilaian bebas, semata-mata atas dasar persetujuan yang dicapai di antara penjual dan pembeli;

5. Pengumuman rasmi Boustead Holdings Berhad kepada Bursa Malaysia memberi alasan bahawa pembelian tanah itu bertepatan dengan bank tanah sedia ada milik anak syarikat Boustead (iaitu Jendela Hikmat Sdn Bhd) di kawasan berhampiran (klik di sini untuk rujuk perenggan 4 pengumuman). Walau bagaimana pun, semakan rekod menunjukkan tanah seluas 236 hektar yang dipindahmilikkan kepada Jendela Hikmat Sdn Bhd dinilai pada RM230 juta pada akhir tahun 2005 (klik di sini untuk rujuk laporan akhbar Utusan Malaysia );

6. Ini bermakna tanah sekitar kawasan yang sudah dimiliki oleh Boustead Holdings Berhad dinilai sekitar RM390,000 seekar, berbanding urusniaga terkini melibatkan Awan Megah yang membayar RM650,000 seekar ke atas tanah yang statusnya belum dipindahmilik.

Jelas bahawa urusniaga ini bukanlah urusniaga yang lulus pertimbangan komersial dan panduan pelaburan LTAT.

Saya hanya boleh simpulkan bahawa urusniaga ini dibuat semata-mata untuk menutup mulut Deepak dan memadamkan skandal ini.

Makanya, tindakan tidak berwaspada Dato’ Seri Zahid Hamidi yang menyalahgunakan kuasanya dengan mengarahkan LTAT membayar RM160 juta mengesahkan bahawa dakwaan Deepak itu benar, sehingga mencemaskan Dato’ Seri Najib Tun Razak.
MANA2C PEMIMPIN2 UMNO KALAU2 YG ADA CERDIK PANDAI SILA JAWAP

Oleh itu, saya akan mula meneliti dan mendedahkan pembayaran yang dibuat oleh Deepak terhadap pihak tertentu yang dikaitkan dengan Dato’ Seri Najib Tun Razak, memandangkan sudah jelas bahawa dakwaan Deepak itu ada kredibiliti dan kebenarannya. KEADILAN akan mengadakan sidang media pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat minggu depan jam 11 pagi mengenai pendedahan ini.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:32 PM  

Kesian gak tgk..sape jd pm msia mesti ada hal punya..madey dulu kene tuduh ikut ckp anak2,pastu paklah plak kene tuduh ikut ckp menantu..skrg ni najib kene tuduh ikut ckp bini.agak2 klu nuar jd pm nt kene tuduh ikut ckp saper yer?aku rsa jd balaci dap dgn yahudi kot..kekeke..semenjak dua menjak ni aku tgk msia dipenuhi golongan hipokrit.mahu hukum hudud dlm masa sama nakkan hiburan dan nunggang kuda(paham2la).mahukan perubahan tp mahukan suasana yg sama.mahu hak saksama tp mesti lebih kt dia.ape dah jd ni?melayu mg kompleks..

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:33 PM  

aduyaiiiii..... Kampongnya ko ni.....

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:36 PM  

WALAU PER PON
UMNO M BN TETAP
BUKAN DIHATIKU
KAHHHHHHHHHHHH
KAHHHHHHHHHHHHHH
.......KITA...
KAFANKAN
........KITA.....
TALKIN
...........KITA........
KEBUMIKAN
SYAITA2 DLM UMNO N BN

Anonymous,  December 30, 2012 at 8:04 PM  

UMNO PARTI PEROMPAK HARAMJADAH

Anonymous,  December 30, 2012 at 8:56 PM  

Walau apa pun sy tak nak anwar jdi pm.. Maluuuuuu......negara lain, ada je skandal....berhenti...ni tidak... Asyiiikkkk bermimpi......muka tebal betul....setebal tembok...

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:14 PM  

harap papagomo bolah muatnaik video anwar al juburi menari lagu keling sama mgr.. al juburi buang tebiat nak mampus amma appa ayoyo kah kah kah

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:24 PM  

Ko yang bengap sokong je lah penjenayah yang taja Deepak tu. Politik taik kucing

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:30 PM  

Lembu bodoh macam ko je yang percaya saipol. Otak lembu. Hakim pun tak percaya cita katun

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:40 PM  

Sumpah sumpit. Lembu mana ajar ko suka sumpah? Aishah dulu nabi suruh sumpah ke? Akai adaka?

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:51 PM  

Presiden MCA Kecam Blogger UMNO Sebagai Tidak Beretika & Suka Spin

Soi Lek kecewa dengan blogger Umno, dakwa tidak beretikaKUALA LUMPUR, 29 Dis — Datuk Seri Chua Soi Lek hari ini mengecam tindakan blogger Umno memutar belit kenyataannya ketika pertemuan dengan mereka Rabu lalu, dan menuduh blogger pro Umno itu tidak beretika.Presiden MCA itu menegaskan, beliau kecewa dengan tindakan segelintir blogger tersebut yang mendedahkan butiran perjumpaan mereka malah menegaskan beliau tidak akan berjumpa dengan mereka lagi kerana dakwanya ingin menghancurkan MCA.“Saya sangat kecewa dengan blogger pro Umno ... mereka tidak ikhlas tentang apa yang telah dibincangkan.“Ia perjumpaan tertutup dan saya ada bercakap tentang persiapan MCA hadapi pilihan raya umum .... Ada sesetengahnya hanya gurauan dan tidak patut didedahkan,” jelasnya menyuarakan rasa kecewa dengan tindakan blogger Umno tersebut.“Mereka tiada etika melaporkan dan kefahaman dalam apa yang dibincangkan .... mereka melanggar janji itu,” tegasnya kepada pemberita ketika sidang media selepas majlis makan malam bersama NGO dari Bandar Tun Razak di sini.Soi Lek bagaimanapun turut menegaskan beliau tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap mereka serta tidak lagi akan melayan sebarang permintaan daripada blogger tersebut selepas ini.“Jangan datang dan kacau saya lagi, mereka lebih suka 'spin' daripada membantu MCA.“Saya telah dimainkan oleh blogger pro Umno,” katanya lagi, dan menambah, akan lebih berhati-hati dengan blogger Umno.“Saya akan lebih berhati-hati, saya mempertikaikan tujuan mereka .... adakah mereka mahu bantu MCA atau hancurkan MCA,” tegasnya.Ketika pertemuan dengan blogger pro Umno Rabu lalu, Dr Chua dilaporkan berkata Ong menggunakan “faktornya” untuk mendapatkan sokongan di Melaka bagi mensabotaj beliau.Menurut Syed Akbar Ali, blogger pro-Umno yang menghadiri pertemuan itu, presiden MCA itu turut menjangkakan Ong akan meninggalkan parti jika berlaku penggantungan Parlimen.“Melihat kembali isu kurangnya sokongan dan beliau berbicara tentang Ong Tee Keat cuba mensabotajnya di Melaka. Dr Chua merasakan jika berlakunya penggantungan Parlimen selepas pilihan raya, Ong Tee Keat mungkin akan mengemas begnya dan pergi. Seperti Chua Jui Ming,” kata Syed Akbar dalam blognya. -TMI

Anonymous,  December 30, 2012 at 9:56 PM  

Question: What does a right hand closed in a fist with the index finger pointing up mean on a tombstone?

Answer: There is one way, there is one God and Jesus is his son. The gesture was common in the 70's for the Christians often referred to as the "Jesus Freaks" akin to the hippies with a Christian bent.

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:04 PM  

MONYET MONYET DAN BEROK MAT YEH AKAN BUAT HURU HARA LAGI KAT KL 12 JAN 2013 NI. SO KITA TENGOK LA MEREKA MELOMPAT LOMPAT LAGI NANTI. ORG KL BERSEDIA LA UNTUK JEM GILA BABAS

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:29 PM  

Anon 10.04 klu Mesa ni jepang, korea kah, itali kah tentu saja banyak pm-pm, menteri-menteri letak jawatan sering serih berganti kerana mereka mementingkan etika kredibiliti, integriti / meruah diri......sebab tak letak-letak lah ada monyet, berok melompat lompat kat mesa ni.

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:35 PM  

ramai juak2 PR disini gomo... bagus mantappp... depa sebenarnya nak tahu kebenaran.. sbb tu hari2 singgah sini.. kalau tak singgah tak boleh tidor maa..

buat gomo syabassss... teruskan

Anonymous,  December 30, 2012 at 10:57 PM  

GOMO BUDUH. SIAL LU

Prince of Noob December 30, 2012 at 11:01 PM  

oooo macam tu ke kisah disebalik Konspirasi Ke Atas Najib Razak & Rosmah Mansor

Anonymous,  December 30, 2012 at 11:03 PM  

Jaga keselamatan ya gomo.. Di indonesia ni mcm2 boleh berlaku..

Dengar kata video pak non baru keluar kt indonesia..

Jgn lupa dedahkan di malaysia supaya rakyat boleh pilih pemimpin yg elok utk negara ni..

Anonymous,  December 30, 2012 at 11:04 PM  

Papagomo nak angkat Abang Nuar jadi Presiden Malaysia . SYABAS!!! MEMANG OTAK ORANG UMNO BERYIA-YIA SANGAT NAK HAPUSKAN INSTITUSI RAJA. Dr.M dengan terangan terangan menghina raja-raja selama pemerintahan nya. Umno jugak. KAT U.S.A ADA PULAK PEMPUAN TAK SEDAR DIRI MENYAMAR SEBAGAI FIRST LADY OF MALAYSIA......anon-anon kat sini nak tanya kat Papagomo siapa pulak presiden nya yah?

Anonymous,  December 31, 2012 at 12:01 AM  

Ada orang bergantung politik dgn video, siannya

Anonymous,  December 31, 2012 at 12:06 AM  

Kih kih kih

Anonymous,  December 31, 2012 at 12:52 AM  

ada satu amanat dari rosmoh bantot ayam serama iaitu hendaklah kita semua wahai rakyat malaysia tak lama lagi hantu altantoya akan mengamok kita kena sekali lagi panggil bomoh paria dari india seperti yg kita dah panggil dulu masa pembunuhan tu. rakyat malaysia mesti berkorban pertahankan kerajaan bn daripada hantu altantoya. sekarang ni saya dan laki saya merayu tolonglah kami. sebab jika pr berkuasa saya dan laki saya termasuk madey kutty paria keling nyanyok tu akan didakwa ke mahkamah. tolonglah wahai rakyat malaysia tolonglah kami. ...amanat ini dipetik dari kata2 papagomo dan faisal. sekian salam wal laknatullah dari papagomo taik babi.

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:19 AM  

Ayuh kawan2 kita kuburkan umno pru13.
Papagomo n pncacainya kita humbangkan kelaut.
Kih.kih.kih.

Anonymous,  December 31, 2012 at 2:49 AM  

ALLAH akan kuburkan penjubo.ulama munafik yg sokong penjubo n penyokong2 penjubo.insyaALLAH.amin

Anonymous,  December 31, 2012 at 6:35 AM  

KESIAN AKU TENGOK PENCACAI2 NAJIS BABI DAN PENJILAT2 JUBOQ BELENDIR PEMIMPIN1 FUCKATON HARAMJADAH YG BERAK MENCRET. NAIK MEROYAN SAWAN GILA VAVI DEK TOGOK AIR KENCING NUAR JUBORR. APAKAH SPESIS YG BERGELUMANG DALAM JUBORR, LIWAT, ZINA, PELACURAN DI ANGKAT SEBAGAI ANUGERAH TUHAN? APAKAH SPESIS YG TERKUTOK, JIJIK LAGI NAJIS DISAMAKAN DG IMAM MAHADI? INILA SEWEL NYA SPESIS2 BENGAP DAN SAWAN GILER VAVI PENCACAI2 NAJIS BABI DARI FUCKATON HARAMJADAH...KESIAN TOGOKLAH AIR KENCING NUAR JUBORR

lowprofile December 31, 2012 at 7:26 AM  

 Anonymous said...

KESIAN AKU TENGOK PENCACAI2 NAJIS BABI DAN PENJILAT2 JUBOQ BELENDIR PEMIMPIN1 FUCKATON HARAMJADAH YG BERAK MENCRET. NAIK MEROYAN SAWAN GILA VAVI DEK TOGOK AIR KENCING NUAR JUBORR. APAKAH SPESIS YG BERGELUMANG DALAM JUBORR, LIWAT, ZINA, PELACURAN DI ANGKAT SEBAGAI ANUGERAH TUHAN? APAKAH SPESIS YG TERKUTOK, JIJIK LAGI NAJIS DISAMAKAN DG IMAM MAHADI? INILA SEWEL NYA SPESIS2 BENGAP DAN SAWAN GILER VAVI PENCACAI2 NAJIS BABI DARI FUCKATON HARAMJADAH...KESIAN TOGOKLAH AIR KENCING NUAR JUBORR

December 31, 2012 6:35 AM

Saya pon kesian jugak tengok awak, pagi-pagi dah maki hamun orang lain.
Anda pejuang islam ke?

lowprofile December 31, 2012 at 7:46 AM  

KUALA LUMPUR –
Bagi mengalu-alukan kedatangan tahun baru 2013 yang membuka tirai pada hari esok, pelbagai acara menarik diatur bagi memeriahkan lagi sambutan ambang tahun baru malam ini.Bagi warga ibu kota, beberapa lokasi terpilih bakal menyaksikan kemeriahan sambutan ambang tahun baru dengan pengisian pertunjukan bunga api, konsert dan persembahan artis popular serta acara-acara menarik lain.Di pusat pentadbiran negara Putrajaya, Konsert Ambang 2013 Putrajaya anjuran Kumpulan AmBank akan diadakan di Dataran Putrajaya bermula pukul 5 petang.Konsert tersebut akan dikendalikan oleh penyampai radio Hot FM, Faizal Ismail dan penyanyi terkenal, Adibah Noor.Pengunjung akan dihiburkan dengan persembahan oleh artis terkenal tanah air seperti M. Nasir, Jamal Abdillah, Hattan, Mizz Nina, Wings dan Kumpulan Hujan.Selain persembahan artis, acara lain bakal dianjur ialah pertandingan futsal, pertunjukan auto-show, pertunjukan pancaragam, pertunjukan kawad patung sebelum acara kemuncak iaitu konsert ambang serta pertunjukan bunga api yang akan dilancarkan tepat pada detik 12 malam......

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Mudah-mudahan hujan akan turun dengan lebat nya sekali gus banjir serta membatalka pesta maksiat & mungkat ini...

Anonymous,  December 31, 2012 at 8:31 AM  

Teruskan belasah PR papagomo. Rakyat malaysia support gomo 100%.

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:45 AM  

TOKSAH MIMPI AKU AKAN BAGI UNDI UNTUK CALON UMNO DALAM PRU NANTI.

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:09 AM  

teruskan bikin kacau papagomo...papagomo sebenarnya nyayakan najib n rosmoh pendek ayam serama bantut. semua yg dicakapkan semuanya kena hantam dengan bukti kukuh. dah tak boleh jawab dah. sebab tak dak hujah pun. maki hamun adalah drp penlancau amenongok. ko dah pening kepala papagomo tutup aje blog ko ni. nak cakap islam ko bukan islam. ko dari siam hari2 togok arok. ko kaki bughit kat golok. mana ko islam? ko sebenarnya setan iblis.

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:19 AM  

Hindarilah Sifat Jahil Dan Taksub.


Kejahilan bukan sahaja akan melahirkan sikap taksub, malah lebih daripada itu ia mempunyai implikasi buruk terhadap kehidupan. Ia boleh menyebabkan kebinasaan kepada seseorang individu, masyarakat, agama dan negara. Di samping merendahkan martabat insan, kejahilan tidak mengenal nilai-nilai kerjasama, timbang rasa, kecintaan dan keadilan. Kerana sikap jahil dan taksub itulah, maka perpecahan terus berlaku di kalangan kita umat Islam. Perbuatan ini ternyata bertentangan dengan syariat Islam.Sudah menjadi lumrah dan nasib yang tersurat bahawa setiap agama akan bertembung dengan ancaman hawa nafsu yang bergelora serta pemikiran yang menyesatkan. Agama tidak akan aman sama sekali daripada sikap pelampau dan ketaksuban. Bahkan setiap umat dalam menegakkan seruan syariat yang benar sentiasa berhadapan dengan golongan ini. Dari segi prinsipnya mereka memiliki kepercayaan serta pegangan atas nama agama yang di luar batasan ajaran agama Islam sebenar.

Demikian hakikatnya orang yang jahil perasaannya beku dan lemah otaknya. Justeru itu mudah menjadi taksub dan akibat ketaksuban ini ia tidak lagi boleh berfikir secara normal dan ia akan bertindak mengikut hawa nafsu bukan berlandaskan akal atau ilmu syariat.Kejahilan dan ketaksuban menjadikan diri mereka tidak dapat membezakan di antara kebenaran dan kebatilan. Hati mereka telah buta daripada keimanan dan ketakwaan. Sebagaimana kata-kata hukama: “Buta hati kerana jahil lebih berbahaya daripada buta mata. Bukan sedikit mereka celik mata tetapi buta hati kerana jahil. Golongan ini makin diberi peringatan atau nasihat makin bertambah bebal dan jahil. Lebih berbahaya lagi apabila ditambah pula dengan penyakit kesombongan”. Sebagaimana kata Saidina Ali B. Abi Talib r.a : “Tiada musuh yang lebih Aku takuti daripada kejahilan. Setiap manusia menjadi musuh selama ia jahil.

"Kesimpulan nya, jelaslah bahawa kejahilan adalah pokok segala kecelakaan dan punca segala bahaya. Orang yang jahil tergolong dalam maksud hadis Nabi yang bermaksud: “Dunia itu terlaknat, segala isinya terlaknat, kecuali zikrullah (berzikir kepada Allah), sesesorang yang berilmu dan seorang yang mencari ilmu. Seorang yang jahil itu, akan terkeluar dari kegelapan kejahilan melainkan dengan nur dan cahaya ilmu pengetahuan. Ia merangkumi ilmu-ilmu untuk keperluan dan kesempurnaan tanggungjawab diri terhadap Allah, ilmu untuk mempertingkatkan kualiti hidup diri, keluarga, dan masyarakat. Wallahu a’lam..

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:38 AM  

Masaalah nya orang macam Papagomo, dia jahil tapi dia kata orang lain jahil. Dia yang cerdik. Macamana?

Anonymous,  December 31, 2012 at 12:27 PM  

Pencacai PR nie dah mcm d walking dead...kalu zombie tu nak darah tapi pencacai PR nie dahagakan video terbaru anwar...apasal plak nak maki2 kat blog nie..suh-suh p jauh2

Anonymous,  December 31, 2012 at 12:40 PM  

Dia x jahil.
cuma dh mmg tugas setan kn menyesatkan.
betullah apa gomok buat.
kah3

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:02 PM  

Aku nampak blog Papagomo lebih terbuka berbanding blog Pakatan Rakyat sebab semua komen dapat dibaca walaupun tahap penulisan dan pemikiran mereka hancur dek didikan dan hasutan. Mungkin disebabkan mereka dari Pakatan Rakyat tidak gemar membaca dan tidak mampu berfikir dengan rasional. Cara penulisan mereka menunjukkan tahap pemikiran mereka dangkal.
Sebaliknya, blog penyokong PKR dan PAS tidak akan menyiarkan komen yang tidak sehaluan berbanding Papagomo. Syabas Papagomo kerana mengambil pendekatan secara terbuka.

MAMAKDULUKELINGKari,  December 31, 2012 at 1:05 PM  

LAHAAIII..

SI GOMO ANJING UMNO NI DAH LA BANGANG MAKAN HASIL KELUCAHAN.. PASTU BODO JUGA MCM SI SIGEMUK GENDUT KAPLA BOTAK MAZIDOGOL TV3sukugila tu..

Deepakk pun kata ROSMAH MANSUR tak pakai tudung..

FITNAH JUGA KER TU???

Adehhhh.. MMG ANJING-ANJING MELAYU UMNO NI TAHAP MAKAN TAIK BELACAN BERLEBIH-LEBIHAN laaaa..

HIDUP MENYUSAHKAN MELAYU DAN NEGARA saja.. khakkkkkPTuiiii..

Jangan marahhhh ek melayu umno yg bodo sombong ni..

BUKAN SEMUAAA ARRR TAPI KEBANYAKKANNYA BERMULA DARI PEMBESAR - MARHAEN ..

UMNO MMG TOGONG BENGONG HARAMJADAH!!

kuikuikuikui.. ELOK CIUM TANAH LEBIH SKET

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:06 PM  

Hantu Altantuya sudah datang kacau itu sebab yang berkaitan rasa takut dan akan bongkar segala-galanya. Yang salah tetap salah. Duit banyak tak guna tak dapat bawa pergi. Yang salah akan hantar ke Neraka dan dibakar jadi Satay dan Burger ! Ho Ho Ho

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:09 PM  

...dia buka ruang komen sbb nk naikkan rating blog dia! kalau dia tutup x de sape nk jengok blog ni mcm blog ZUL KULOM NORDIN...xcaye cuba try test tengok...

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:15 PM  

SOALAN 1:Sekiranya Najib Razak menyatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang paling demokratik di dunia, kenapa sampai hari ini masih enggan untuk berdebat dengan Ketua Pembangkang Dato’ Seri Anwar Ibrahim? Bukankah berdebat adalah sebahagian ciri penting dalam sistem demokrasi?

SOALAN 2:Sebagai seorang pemimpin negara yang bertanggungjawab serta hormat pada kuasa rakyat, bagaimanakah Najib Razak menangani kekalahan yang bakal dihadapi oleh UMNO/BN dalam PRU13? Bagaimanakah beliau memastikan peralihan kuasa secara aman kepada Pakatan Rakyat?

SOALAN 3:Jikalau Najib Razak ingin mengambil martabat wanita, kenapa memecah rekod Malaysia dengan menjadi lelaki pertama merangkap Menteri Wanita? Adakah UMNO/BN ketandusan pimpinan wanita yang berkebolehan dan ada kredibiliti.

SOALAN 4:Dalam konteks mencari kebenaran serta urus tadbir yang baik, kenapa kerajaan UMNO/BN menghalang peguam Perancis masuk ke Malaysia untuk memberi taklimat tentang perkembangan terkini perbicaraan skandal pembelian kapal selam Scorpene? Kenapa diperalatkan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) ke atas Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) yang membawa kes skandal Scorpene tersebut ke Mahkamah di Perancis?

SOALAN 5:Apakah pandangan Najib Razak terhadap skandal RM40 juta Ketua Menteri Sabah, Musa Aman sebagai komisen pembalakan serta sumbangan politik? Adakah kerajaan Umno/BN akan menubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk membuat siasatan ke atas kes rasuah dan konflik kepentingan?

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:19 PM  

SOALAN 6:Kenapa Najib Razak masih membisu terhadap pelbagai dakwaan serius yang dibuat oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan khasnya dalam projek Kementerian Pertahanan yang berjumlah RM100 juta pada tahun 2005 yang berkait rapat dengan keluarga Najib? Adakah kerajaan Umno/BN cuba untuk melindungi kebenaran daripada diketahui oleh rakyat?

SOALAN 7:Bekas Ketua Polis Musa Hassan telah menuduh Menteri Dalam Negeri, Hishammuddin Hussein Onn campur tangan dalam urusan pentadbiran PDRM. Bagaimanakah Najib Razak menangani isu profesionalisme dan kewibawaan polis yang dimanipulasi oleh parti Umno/BN?

SOALAN 8:Kenapa kerajaan Umno/BN berdegil untuk tetap membenarkan loji nadir bumi Lynas untuk beroperasi di Malaysia walaupun ditentang keras oleh rakyat? Adakah menarik pelaburan asing lebih penting daripada memelihara kesihatan rakyat? Rakyat didahului seperti yang diwar-warkan dalam slogan 1 Malaysia hanya slogan kosong yang tidak bermakna apa-apa?

SOALAN 9:Kenapa penstrukturan semula subsidi sering kali dikenakan ke atas barang keperluan rakyat, tetapi langsung tidak mengkaji semula perjanjian Pengeluar Tenaga Bebas (IPP) yang jelas berat sebelah? Adakah Najib Razak lebih suka membuat public relation exercise tetapi enggan menangani masalah pokok dalam kenaikan harga barang-barang?

SOALAN 10:Walaupun pembubaran Dewan Rakyat terletak pada tangan Perdana Menteri, adakah Najib Razak akan mencontohi Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid yang telah mengumumkan bahawa Dewan Negeri Selangor akan dibubar pada bulan Mac 2013? Kenapa Najib Razak masih bersenang hati dengan rakyat sentiasa meneka tarikh PRU13? Kenapa tidak menetapkan tarikh tersebut dengan lebih awal?Jangan lari daripada permintaan rakyat serta menjalankan reformasi tulen termasuk perang rasuah serta melaksanakan urus tadbir yang telus dan baik sebelum PRU13.
LEE KHAI LOONKetua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN Malaysia

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:21 PM  

Bg fakta pun mmg setan tak akan terima.
aku berlindung dari setan yang dikenali.
Aminnnn....
kah3

Anonymous,  December 31, 2012 at 1:24 PM  

Anonymous Anonymous said...

Hantu Altantuya sudah datang kacau itu sebab yang berkaitan rasa takut dan akan bongkar segala-galanya. Yang salah tetap salah. Duit banyak tak guna tak dapat bawa pergi. Yang salah akan hantar ke Neraka dan dibakar jadi Satay dan Burger ! Ho Ho Ho

December 31, 2012 1:06 PM

--------------------------------
otak banyak tengok dvd hantu

Anonymous,  December 31, 2012 at 2:49 PM  

Kalau percaya ada tuhan mesti perlu percaya ada hantu. Ho Ho Ho

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:24 PM  

hmm ramai betul anjing pkr meroyan kena cili...tu la lain kali buka mata buka hati..selidik dulu..bukan main telan je..ada akal guna ada fikiran guna..yg penting pertahankan Islam seterusnya bangsa melayu..jgn dok kerana nak ke putrajaya gadaikan semua..kelak anak cucu kita yg merana..org pas pun kena ingat..org pas x semstinya masuk syurga..org umno pun x semestinya masuk neraka..fikir2kan lah...

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:24 PM  

Padan Muka Najib Razak

1. Sejak dia jadi PM, kes jenayah, bunuh membunuh, ragut, samun, tembak curi, rumah urut adn pelacuran bertambah.

2. Cina tak hormat Islam
3. Cina tak hormat undang-undang, lawan keputusan mahkamah pasal LYNAS.
4. Bahasa Melayu makin hancur, PM bodoh tak mau cakap Melayu 100%. Perubahan = Tramsformasi, kenduri=Resepsi, Tanggapan/Tekaan = Speku...PM hina bahasa Melayu terang-terangan.
5. Tiada pembangunan nyata, asyik tabur duit sana-sini.
6. Tidak mengambil tindakan terhadap Cina-cina lahant yang anjurkan Demo Anti-LYNAS. PM takut Cina babi.
7. PM paling bodoh dalam sejarah Malaysia dan Melayu.

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:25 PM  

hmm ramai betul anjing pkr meroyan kena cili...tu la lain kali buka mata buka hati..selidik dulu..bukan main telan je..ada akal guna ada fikiran guna..yg penting pertahankan Islam seterusnya bangsa melayu..jgn dok kerana nak ke putrajaya gadaikan semua..kelak anak cucu kita yg merana..org pas pun kena ingat..org pas x semstinya masuk syurga..org umno pun x semestinya masuk neraka..fikir2kan lah...

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:26 PM  

Gomo terbaik ... cayalah kasi mati sama itu chai chai pakatan haram

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:27 PM  

aku awal dulu dah cakap rating blog gomo ni tinggi sebab komen x ditapis. sini cuma tempat lepaskan geram sumpah seranah. kalau die tapis gerenti rating merudum jatuh. betul x wahai gomo babi sial

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:28 PM  

anon 4.24 pm..
ko ni nak ulas biar la fikir punca berlakunya semua ni..dap dgn jelas perkudalan pkr dan pas..sebab tu bangsa lain tunjuk belang sekarang..ada org melyu yg bersorak melihat org melayu jatuh tp mendiamkan diri bila Islam dan bangsa melayu diperlekehkan..kelak malysia jika x dibendung akan jd seperti singapura juga..org melayu terpinggir

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:30 PM  

Dalam isu yang terkini, bekas anggota tentera yang jumlahnya ratusan ribu orang pula yang menyelamatkan mereka (pemimpin) padahal mereka melakukan jenayah dan salah laku ekonomi ini. Sesungguhnya isu sekarang terbukti, jika melakukan konspirasi kerja kotor dan jenayah akhirnya ia akan terbongkar juga dan rakyat lah yang menjadi mangsa di atas salah laku mereka itu. UMNO dan BN tidak habis-habis dan serik dengan perlakuan kotor yang bersifat jenayah ini.

LTAT di kaitkan dengan isu ini apabila koperasi untuk bekas anggota tentera ini di minta untuk membeli 80 peratus saham syarikat Astacanggih yang di punyai oleh Deepak dan syarikat-syarikat kepunyaan Deepak. Kerana apa ini berlaku? sedangkan syarikat ini tidak mempunyai nilai walaupun satu sen! Syarikat yang mempunyai liabiliti sebegitu besar di beli dengan harga yang tinggi? Astacanggih Sdn Bhd mempunyai hutang dengan Kuwaiti Finance House sebanyak RM90 juta. Jawapannya mudah: ia adalah cara untuk menutup mulut Deepak yang sangat merbahaya bagi Perdana Menteri suami isteri.

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:31 PM  

tapis ke x tapis ke..gomo tetap berjuang pecahkan tembelang busuk PR..sekarang barulah adil..dulu bloger PR asik kutuk kerajaan ttp x terjawap..sekarang barulah kena siku dgn ruas..majulah gomo utk jelata..

Anonymous,  December 31, 2012 at 4:35 PM  

setelah merasuah rakyat dgn br1m kini merasuah deepak pulak dgn rm160 juta duit koperasi tentera. ini lah pm org2 umno, bukan kami yg pilih pm ini. pm perasuah pemusnah negara

bro yul December 31, 2012 at 4:49 PM  

bg aku senang jer pakatan harami nie sudah kekeringan idea untuk pru akan dtg...tu pasal la anwar sanggup membayar anjing kurap yg tersepit nie untuk menabur fitnah terhadap najib dan rosmah.....saper x kenal anwar sanggup buat apa sajer demi memenuhi kehendak politik songsang nyer...rakyat pun sudah muak dngn pembohongan demi pembohongan oleh pakatan harami nie hanya pencacai2 pakatan harami sajer yg taksub dngn pemimpin zuhud nyer yg bernama anwar nie....katakan tidak pada pakatan harami...

Anonymous,  December 31, 2012 at 5:14 PM  

anon 4.35 pm..

senangje nak serkap jarang..bila mintak tunjuk bukti..xde..so kalo xde fakta toksah le meraban..la ni siap gambar masuk lif..bantai chinadoll muka sama..masih nak nafikan lagi..apa punya mangkuk da..

akumelayu

Anonymous,  December 31, 2012 at 5:56 PM  

Ambil kuning telur ayam kampung 3 biji, 7 biji lada sulah, sebiji bawang merah, seulas bawang putih, sedikit mayang pinang dan sedikit gaharu yang telah dikikiskan. Semuanya digiling halus dan kemudian dicampurkan kesemua ramuan tersebut ke dalam mangkuk sebelum diminum. Bagus untuk banyakkan air mani dan menguatkan zakar lelaki.

GOMO BABI ANAK HARAM,  December 31, 2012 at 5:59 PM  

Gomo babi, ko boleh tutup blog jamban nie sebab 10 komen ada 7 yang anti UMNO dan BN....

Sia sia je Najib bayar utk gomok babi sial haramjadah....

x bantu langsong utk UMNO tapi buat orang lagi menyampah ngan kumpulan perompak UMNGOK

kejora malam December 31, 2012 at 6:26 PM  

lawak sungguh dilihat pakatan dok melalak dan mengamuk he he he..
daripada jadikan anuar pemimpin better aku duduk dekat afrika..
tak sanggup aku diliwat

Anonymous,  December 31, 2012 at 6:37 PM  

Jangan tutup nanti PAPA GOMO tak ada kerja kita pun tak boleh kutuk dan cucuk ! No f...k no fun ! Life without PAPA GOMO what is meaning of life ?

Anonymous,  December 31, 2012 at 7:33 PM  

Lemah nya manusia ko ni. Harap badan je besar. Orang tua nak liwat pun ko tak mampu lawan. Orang macam ko elok duduk Afika, senang pak hitam tu liwat ko. Manuaia lemah dan tak boleh guna untuk apa pun

Anonymous,  December 31, 2012 at 8:47 PM  

ɥɐɹnɯǝd ɐɥɐɯ ƃuɐʎ uɐɥnʇ `ɥɐllɐ ɐʎ

ıɯɐʞ uɐdɐɹɐɥ uɐʞɐdɯɐɥƃuǝɯ nɐʞƃuǝ ɥɐluɐƃuɐɾ uɐp

nʇı uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ ıʇʞɐq lɐɯɐ uɐʇɐnqɹǝd uɐʞɐ uɐʞuɐuǝʞɹǝdıp uoɥoɯǝɯ ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

`ɐʎuɐlɐɥɐd uɐɹɐɾuɐƃ uɐʞıɾuɐɾ nɐʞƃuǝ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ uɐp ıɐɥpǝɹ nɐʞƃuǝ ƃuɐʎ ıɯɐʞ uɐlɐɯɐ-uɐlɐɯɐ ɐlɐʞɐuɐɯ

˙ıuı unɥɐʇ ƃuɐɾuɐdǝs uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ uɐʇɐnqɹǝd ɐuɐɯ-ɐuɐɯ uɐp ıɯɐʞ ɥɐlıundɯɐ `ɥɐllɐ ɐʎ

nɯuɐundɯɐǝʞ uoɥoɯǝɯ uɐılɐʞǝs ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

˙nʇı ʇɐısʞɐɯ uɐʞnʞɐlǝɯ ıɹıp uɐʞɹnqǝɔuǝɯ ıɯɐʞ sɐdǝlǝs ʇɐqnɐʇɹǝq ıɯɐʞ ɐʎɐdns ƃuɐnlǝd ıɹǝqɯǝɯ ɥɐlɐɯ `ıɯɐʞ uɐʞqɐzɐƃuǝɯ ʞɐpıʇ ʇnqɯǝlɹǝq nɐʞƃuǝ uɐp

˙ɐʎuuɐʞɐdnl ʞɐpıʇ ƃuɐɯǝɯ nɐʞƃuǝ uɐp ıɐɥpǝɹǝɯ ʞɐpıʇ nɐʞƃuǝ `lɐɥɐpɐd

˙ɐʎuɐpɐdɹɐp ʇɐqnɐʇɹǝq ɯnlǝq ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

ıuı unɥɐʇ ɯɐlɐp ƃuɐɹɐl nɐʞƃuǝ ƃuɐʎ uɐʇɐnqɹǝd-uɐʇɐnqɹǝd ɐpɐdıɹɐp uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ ɐɹɐʞɹǝd-ɐɹɐʞɹǝd `ıɯɐʞ uɐɥnʇ ıɐɥɐʍ `ɥɐllɐ ɐʎ

uɐılɐʞǝs ɐpuıƃɐq ʇɐqɐɥɐs-ʇɐqɐɥɐs uɐp ɐƃɹɐnlǝʞ ɐʇɹǝs ˙ʍ˙ɐ˙s pɐɯɯɐɥnɯ ıqɐu uɐƃunɾunɾ sɐʇɐ ɐɹǝʇɥɐɾǝs uɐp ʇɐɯɥɐɹ uɐʞɹnɔnɔ ɥɐllɐ ɐƃoɯǝs

˙ƃuɐʎɐʎuǝd ɐɥɐɯ ıƃɐl ɥısɐƃuǝd ɐɥɐɯ ƃuɐʎ ɥɐllɐ ɐɯɐu uɐƃuǝp ¡ ıuıs ıp nɯuɐsılnʇ uɐʞıʇǝʞ

Anonymous,  December 31, 2012 at 8:53 PM  

memang hebat lu gomo...

Busuk busuk tulisan lu, tapi banyak juga kaki busuk layan lu punya artikel...

Itu tandanya lu dah berjaya korek kebengapan dorang..

puas depa bersilat, berkuntau, sepak sana terajang sini,, sampai terkeluar kunyit dan terkencet merata rata ..

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:13 PM  

Tosah jeck laa, tak kemana pun lembu bodoh. Silat kunuun, geli aku.

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:14 PM  

jgn jadi spt papagomo. Selalu cabar pembangkang saman dia... apabila disaman terus tak mengaku ni adalah blog dia.

tipikal melayu purba mmg mcm ni: sang tikus mengaku harimau.

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:22 PM  

kahkahkah gomo bodoh, sampai ke indonesia die lari nak elak saman. woi gomo lebih baik ko jadi rakyat tetap indon jer la, beer kat sana jauh lebih murah dari beer tempatan. ko boleh minum dan mabuk tiap malam

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:26 PM  

Jangan ambil pot dengan kerenah 'anak ikan' PKR sebab kumpulan ni dah diliwat berkali kali sampai senget mental.

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:29 PM  

Apa tulisan ini bahasa orang UFO ?

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:38 PM  

Itu kerja tuhan. Yang jelas pati mana makin nak berkubur?

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:42 PM  

mantoppp.. gomo semakin ramai balaci2 pr menyalak disini... sbb tak tahan kena sula tang bontot, itu yg ramai melolong disini.. panasss

teruskan gomo... muhahahahaaa

Anonymous,  December 31, 2012 at 9:49 PM  

Papagomo pergi Indonesia ? Apa hal ? Oh mungkin nak goyang dengan ahmoi Indon nak celebrate tahun baru ! HAPPY 2013 !

Anonymous,  December 31, 2012 at 10:22 PM  

TERUSKAN GOMO. PENCACAI PR TAK ADA IDEA. SIAPA KATA PENYOKONG PR MELEBIHI BN. MIMPILAH PENCACAI PR.. BN/UMNO AKAN TERUS MAJU. BN BNN BN DULU KINI DAN SELAMANYA..... INSYAALLAH. BENAMKAN PR DARIPADA MALAYSIA.

Anonymous,  December 31, 2012 at 10:45 PM  

Anonymous said...December 31, 2012 8:47 PM

ɥɐɹnɯǝd ɐɥɐɯ ƃuɐʎ uɐɥnʇ `ɥɐllɐ ɐʎ

ıɯɐʞ uɐdɐɹɐɥ uɐʞɐdɯɐɥƃuǝɯ nɐʞƃuǝ ɥɐluɐƃuɐɾ uɐp

nʇı uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ ıʇʞɐq lɐɯɐ uɐʇɐnqɹǝd uɐʞɐ uɐʞuɐuǝʞɹǝdıp uoɥoɯǝɯ ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

`ɐʎuɐlɐɥɐd uɐɹɐɾuɐƃ uɐʞıɾuɐɾ nɐʞƃuǝ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ uɐp ıɐɥpǝɹ nɐʞƃuǝ ƃuɐʎ ıɯɐʞ uɐlɐɯɐ-uɐlɐɯɐ ɐlɐʞɐuɐɯ

˙ıuı unɥɐʇ ƃuɐɾuɐdǝs uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ uɐʇɐnqɹǝd ɐuɐɯ-ɐuɐɯ uɐp ıɯɐʞ ɥɐlıundɯɐ `ɥɐllɐ ɐʎ

nɯuɐundɯɐǝʞ uoɥoɯǝɯ uɐılɐʞǝs ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

˙nʇı ʇɐısʞɐɯ uɐʞnʞɐlǝɯ ıɹıp uɐʞɹnqǝɔuǝɯ ıɯɐʞ sɐdǝlǝs ʇɐqnɐʇɹǝq ıɯɐʞ ɐʎɐdns ƃuɐnlǝd ıɹǝqɯǝɯ ɥɐlɐɯ `ıɯɐʞ uɐʞqɐzɐƃuǝɯ ʞɐpıʇ ʇnqɯǝlɹǝq nɐʞƃuǝ uɐp

˙ɐʎuuɐʞɐdnl ʞɐpıʇ ƃuɐɯǝɯ nɐʞƃuǝ uɐp ıɐɥpǝɹǝɯ ʞɐpıʇ nɐʞƃuǝ `lɐɥɐpɐd

˙ɐʎuɐpɐdɹɐp ʇɐqnɐʇɹǝq ɯnlǝq ıɯɐʞ ɐʞɐɯ

ıuı unɥɐʇ ɯɐlɐp ƃuɐɹɐl nɐʞƃuǝ ƃuɐʎ uɐʇɐnqɹǝd-uɐʇɐnqɹǝd ɐpɐdıɹɐp uɐʞnʞɐl ıɯɐʞ ɥɐlǝʇ ƃuɐʎ ɐɹɐʞɹǝd-ɐɹɐʞɹǝd `ıɯɐʞ uɐɥnʇ ıɐɥɐʍ `ɥɐllɐ ɐʎ

uɐılɐʞǝs ɐpuıƃɐq ʇɐqɐɥɐs-ʇɐqɐɥɐs uɐp ɐƃɹɐnlǝʞ ɐʇɹǝs ˙ʍ˙ɐ˙s pɐɯɯɐɥnɯ ıqɐu uɐƃunɾunɾ sɐʇɐ ɐɹǝʇɥɐɾǝs uɐp ʇɐɯɥɐɹ uɐʞɹnɔnɔ ɥɐllɐ ɐƃoɯǝs

˙ƃuɐʎɐʎuǝd ɐɥɐɯ ıƃɐl ɥısɐƃuǝd ɐɥɐɯ ƃuɐʎ ɥɐllɐ ɐɯɐu uɐƃuǝp ¡ ıuıs ıp nɯuɐsılnʇ uɐʞıʇǝʞ

-------------------------------

ketikan tulisanmu di sini ! dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang.

semoga allah cucurkan rahmat dan sejahtera atas junjungan nabi muhammad s.a.w. serta keluarga dan sahabat-sahabat baginda sekalian

ya allah, wahai tuhan kami, perkara-perkara yang telah kami lakukan daripada perbuatan-perbuatan yang engkau larang dalam tahun ini

maka kami belum bertaubat darpadanya.

padahal, engkau tidak meredhai dan engkau memang tidak lupakannya.

dan engkau berlembut tidak mengazabkan kami, malah memberi peluang supaya kami bertaubat selepas kami menceburkan diri melakukan maksiat itu.

maka kami sekalian memohon keampunanmu

ya allah, ampunilah kami dan mana-mana perbuatan yang telah kami lakukan sepanjang tahun ini.

manakala amalan-amalan kami yang engkau redhai dan yang telah engkau janjikan ganjaran pahalanya,

maka kami memohon diperkenankan akan perbuatan amal bakti yang telah kami lakukan itu

dan janganlah engkau menghampakan harapan kami

ya allah, tuhan yang maha pemurah

Anonymous,  December 31, 2012 at 10:48 PM  

Kesian puak2 umngok dahlah bodoh x makan nasihat pula. Tak trfikirkah kamu utk jadi mnusia yg credik jomlah brsama2 kami sokong PR.

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:38 PM  

Tunjuk le fakta atau angka yang boleh menyakinkan orang ramai......

Setakat tulis je siape pon boleh buat......

Kalau ini ialah tahap blog no.1 UMNO, memang UMNO boleh bungkus dan sebab ape yang Tun Mahathir cakap adalah benar, iaitu hanya tinggal orang bodoh yang masih sokong UMNO.

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:41 PM  

Kih kih kih

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:47 PM  

Adakah pengcacai Pakatan orng sama? Inilah jenis otak pemimpin masa depan.Sedarlah kalau Malaysia ini papa kedana tak saorang pun mahu jadi pemimpin. Kenapa semua orang nak jadi pemimpin ... tak lain $$$$$$$ . Nuar dah kaya jadi dia nak lagi kaya. Biasalah kalau orang tak dapat naik pangkat atau kena diberhentikan begitulah paelnya. Dari tanah kita datang kepada tanah kita pergi,

Anonymous,  December 31, 2012 at 11:58 PM  

GO GO GO GO GOMO GUA SOKONG GOMO... JUAK PR SEPERTI CACING KEPANASAN DEK PEMBONGKARAN DEMI PEMBONGKARAN ... HUA HUA HUA... BLOG PR HARAM JADAH TAKDE KUALITI

Anonymous,  January 1, 2013 at 12:02 AM  

Selamat tahun baru untuk semua rakyat Malaysia...

Tapi tahun 2013 akan menjadi sejarah Malaysia iaitu UMNO akan dikuburkan pada PRU nanti...

Hu hu hu hu hu!!!!!!!!!!

Anonymous,  January 1, 2013 at 12:26 AM  

Oklah sudah qualified dapat tiket ke Surga untuk 3 hari 2 malam sahaja. Segala makanan tanggungan sendiri. Selamat holiday !

Anonymous,  January 1, 2013 at 12:42 AM  

pr banyak angan2.. kasiannn

Anonymous,  January 1, 2013 at 2:03 AM  

jubor mu gomo toksoh dok pusing la natang

Anonymous,  January 1, 2013 at 5:49 AM  

“Nallakaruppan tuduh Anwar biseksual”.
Dalam cubaannya sebelum ini, Anwar telah meminta supaya Mahkamah menggugurkan semua 10 nama individu daripada penyataan pembelaan Nalla. Kesemua mereka itu mempunyai hubungan erat dengan Anwar dan turut dikaitkan dalam aktiviti biseksual membabitkan Ketua Pembangkang itu.
Gayanya seperti Anwar cuba memanipulasi soal-soal teknikal melibatkan proses perbicaraan Mahkamah, satu kebiasaan yang menjadi kegemaran Anwar dan pasukan anak guamannya.Lihat sajalah rekod perbicaraan kes liwatnya dengn bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari. Berpuluh kali perbicaraan terpaksa ditangguh semata-mata untuk membolehkan pasukan guamannya mencari kelemahan pendakwaan dari segi teknikal.
Di kalangan ramai penyokong pembangkang khususnya dari PKR dan PAS tertanya-tanya kenapa bersungguh benar Anwar mengarahkan AMK parti itu untuk menghalang kemunculan Shamsidar di Mahkamah, sedangkan sepatutnya ia dimanfaatkan oleh Anwar untuk membuktikan dirinya tidak bersalah.
Namun bila Anwar bertindak secara songsang mahu nama-nama individu tersebut disingkir dari penyataan pembelaan Nalla seterusnya mengarahkan AMK mengadakan perhimpunan untuk menghalang Shamsidar daripada hadir sebagai saksi, para penyokong PKR dan PAS menjadi tepu dan keliru.
Pemimpin yang mereka dewakan sebagai bakal Perdana Menteri kononnya berjiwa rakyat dan berkaliber kini kelihatan saling tak ubah seperti bapuk tua yang berpeleseran di celah-celah lorong gelap.
Tiap detik waktu bagaikan mimpi ngeri, mungkin kerana itu setahun dua kebelakangan ini wajah Anwar semakin tak berseri. Murung dan kelam sama seperti kambing jamnapari yang sedang kelaparan dan kehausan.
Jelas sekali, Anwar sedang kecut perut dihambat dosa-dosa dari kebejatan moralnya yang rendah. Dayusnya mengalahkan pondan, ketakutannya pula persis seperti tikus melihat kucing

Anonymous,  January 1, 2013 at 10:01 AM  

Apa lah punya blog bodoh ini....Ishhhhhhh

Anonymous,  January 1, 2013 at 10:32 AM  

Dah dua kali ke court, kecut apa ko cita. Tak de kes pun. Yang jelas kecut Najib dan Mdir. Dah laa jual surat kabar lama. Surat kabar Deepak lah pulak.

Anonymous,  January 1, 2013 at 10:49 AM  

Liwat atas dasar suka sama suka, aku gosok engaku lipat. itu bukan peliwat ke? Ingatlah sesiapa yg meliwat, tak kira isteri yg sah ke atau dgn jantan2 atau pelacur2, dikira sebgai peliwat terkutok yg Nabi tidak akn mengaku umat. Dan sesiapa yg menyokong peliwat terkutok, mendapat saham dari Allah, saham laknat sama.. Bergumbiralah ya. Nantikan saja bala dan azab dari Allah.

Anonymous,  January 1, 2013 at 11:00 AM  

Dosa mongul ko boleh lak. Dayus Bala dan Deepak ko diam. Sifat lembu ko ni.

Anonymous,  January 1, 2013 at 11:06 AM  

Bodoh punya tulisan. Ko lah yang berdosa sokong peliwat, bengap. Kan doktor pusrawi kata dia liwat sendiri guna plastik. Yang ko pegi sokong tu buat apa? Bute ke? Specis lembu betul lah

Anonymous,  January 1, 2013 at 11:10 AM  

Biasa lah lembu, bila tak boleh nak spin isu semasa, jajalah isu liwat bodoh dia. Isu yang dah dua kali mahkamah tolak masih gila bayang. Sian, orang takda modal ni. Kuih tak laku.

Anonymous,  January 1, 2013 at 12:12 PM  

Apakah spesis yg sudah bergeluamng dalam kancah jubor menjubor dari pengakuan adik terangkat sejak dari tahun 75/76, dari abad bujang cikangrong hinggakan sudh berumahtangga hingga ke hari ini, masih tetap melakukan perbuatan terkutok lagi jijik, apakah spesis yg macam ini dikatakan anugerah tuhan? Tidak redha dgn isteri yg sempurna, adik terangkat, drebar peribadi, tukang jahit, penceramah universiti, setia usaha peribadi, pembancuh kopi, isteri YB jamban, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara, itu yg kita tahu secara rasmi menjadi mangsa nafsu membabi BABI haramjadah. Melalak lalak kena suntikan HIV, racun arsenik, diburu pembunoh uphana, sakit kornik tulang belakang, masih tak mampos, penipu, pembohong, autaw keling pariah, agen yahudi zionist bacul, ini yg disamakan sebgai Imam Mahadi? Nauzibillah, sewel dah pencacai2 dan penjilat2 Pgayr, akibat dek togok air kencing nuar juborr. Mabuklah dalam jubor nuar.

Anonymous,  January 1, 2013 at 12:52 PM  

Anon 12.12 pm ....Aku bersetuju dengan pemerhatian ko berhubung masalah Anwar. Aku rasa sedih tengok orang Melayu terutama pengikut PKR dipergunakan untuk kepentingan Anwar dan suku sakatnya. Segala macam warna (kuning, jingga, merah, hijau dll) dibudayakan Anwar atas nama kebebasan hinggakan soal agama diambil enteng.. . Aku berpendapat Anwar jenis manusia yang sanggup buat apa saja asalkan nafsunya dilayan.

Anonymous,  January 1, 2013 at 2:07 PM  

Fuckaton haramjadah, PAS dan Pgayr penyokong kuat Ambigay dan LBGT. Apakah anda penyokong Fuckaton haramjadah bengap nak mampos atau sudah pun di butakan dan pekak telinga dan butakan hati. Tidak kah anda tahu Ambigay, LBGT adalah menggalakn hidup gaya bebas. Anak muda digalakan hidup bebas, memilih agama sendiri, tidak ada halangan untuk menukar agama lain, hidup dgn dalam kebebasan untuk melakukan apa saja, seks bersama jantan atau betina, atau sesama jenis, jubor menjubor, jantan dengan jantan, pedang lawan pedang, betina dgn betina, puki dgn puki. Inilah yg spesis2 nuar juborr dan talibarut2 songsang mahukan. Inilah gaya hidup songsang dan murtad yg Fuckaton haramjadah mahukan untuk menghancurkan anak2 bngsa supaya negara menjadi hancur, ranap dan huruhara dan kacau bilau. Inilah matlamat dan agenda jahat dan kotor Yahudi Zionist Neocons untuk menghancurkan negara2 Islan termasuk bumi Tanah Melayu. Menyokong Fuckaton haramjadah, bererti anda menyokong agenda Yahudi Zionist Neocons dan sudah tentulah anda mendapat ganjaran dan saham Lahanat Allah. Tunngu lah waktu dan ketika Allah akan bayar cash di dunia dan akhirat menerima azab dari Allah yg sungguh pedih. Baru tahu langit tinggi dari bumi. Sokong lah, jilat lah jubor nuar dan Wali selipar dan gumbiralah. Azab Allah keatas spesis2 sperti anda akan tiba yg pasti.

Anonymous,  January 1, 2013 at 2:34 PM  

nɯɐʞ ɐɯɐsɹǝq dnpıɥ snɹǝʇ nɐɯ nʞ ıuıs ıp uɐɹɐɔɐd ɐɯɐl snɹǝʇ uıƃuı nʞ nɯɐʞ ɐɯɐsɹǝq dnpıɥ snɹǝʇ nɐɯ nʞ ıuıs ıp uɐɹɐɔɐd ɐɯɐl snɹǝʇ uıƃuı nʞ nɯɐʞ ɐɯɐsɹǝq dnpıɥ snɹǝʇ nɐɯ nʞ ıuıs ıp uɐɹɐɔɐd ɐɯɐl snɹǝʇ uıƃuı nʞ ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu nɯɐʞ ɐɯɐsɹǝq dnpıɥ snɹǝʇ nɐɯ nʞ ıuıs ıp uɐɹɐɔɐd ɐɯɐl snɹǝʇ uıƃuı nʞ nʞıʇɐɯ uɐp dnpıɥ nɐʞ nʞdɐlǝƃ nɐʞ nʞƃuɐɹǝʇ nɐʞ nʞıɹıp nʞɐɯɐɹp nɐʞ nʞsıƃuɐʇ nɐʞ nʞɐʍɐʇ nɐʞ ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu nɯɐʞ ɐɯɐsɹǝq dnpıɥ snɹǝʇ nɐɯ nʞ ıuıs ıp uɐɹɐɔɐd ɐɯɐl snɹǝʇ uıƃuı nʞ nʞıɹıp nʞɐɾuɐɯ nɐʞ nʞlıʇuǝɔ nɐʞ nʞısʞǝs nɐʞ nʞƃuɐʎɐs ıpɐɾ dɐʇǝʇ nɐʞ nʞlɐʞɐu nɐʞ nʞʇıuǝƃ nɐʞ ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu nʞıɹıp nʞnɔnl nɐʞ nʞsıuɐɯ nɐʞ nʞʞıʇuɐɔ nɐʞ nʞıɹıp nʞɹɐɔɐd nɐʞ nʞɐʇuıɔ nɐʞ nʞƃuɐʎɐs nɐʞ ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu ƃuou ƃuɐu ƃuou ƃuǝu ƃuou ƃuǝu ƃuǝu 2102 ǝunɾ 5

Anonymous,  January 1, 2013 at 2:55 PM  

Bodoh punya umno time magrib org pergi smbyang mereka masih brsidang (pau).
Kalau pminpin jahil bebal n brkelakuan mcm setan org bawah lagilah teruk.
...ABU...

Anonymous,  January 1, 2013 at 3:09 PM  

Sejarah trcipta dMsia.
Umno brsidang dwaktu magrib.
Kah.kah.kah.
Tepat sekali umno parti setan.
Pndokongnya iblis pelesit hantu raya hantu rimba n seangkatan dgnnya.
Kah.kah.lah.

Anonymous,  January 1, 2013 at 3:18 PM  

Surat kabar lama... Kih kih kih

Anonymous,  January 1, 2013 at 3:28 PM  

Bisexual pulok... Homo dah tak laku. ... Esok orgy pulok... Politik sex budak umno bodoh lembu.

Anonymous,  January 1, 2013 at 3:34 PM  

Kes Sosila banyak tangguh ko ok lak tak de sibuk. Dengki nya ko ni

Anonymous,  January 1, 2013 at 3:48 PM  

Suruh tok ketua umno pegi mahkamah dulu laa, banyak nak kena jawab. Anwar dah lali.

Lagubestbest January 1, 2013 at 4:18 PM  

Kelebihan jadi orang politik & kelebihan jadi ahli politik dalam parti yang memerintah, mereka tahu lubuk duit negara & bagaimana nak dapatkannya.

GotYou!,  January 1, 2013 at 4:59 PM  

Kita bagilah para pencacai ni rasa dirinya mulia dan berbaik sangka anggaplah mereka semua bakal ahli syurga sebab Tok Guru dah jamin mereka ke syurga. Bagi kita-kita yang dianggap busuk dan kafir ni...tak mengapa kita terus merendahklan diri pada Yang Maha Kuasa...memohon petunjuk dan berdoa agar sentiasa dilorongkan ke jalan yang benar.Berselawat ke atas Nabi s.a.w moga-moga mendapat syafaat dari Baginda.









Anonymous,  January 1, 2013 at 5:08 PM  

Pesan berpesan tu wajib. Kalau betul terima ke, tak payah lah bersedih hati.

Anonymous,  January 1, 2013 at 5:13 PM  

Marina sokong ambygay ko ok je, tak sawan pun.

semut January 1, 2013 at 5:43 PM  

hmmmmm...masing2 punya pegangan sendiri...ikut hati mati..ikut rasa binasa...tanpa blog papagomo semua anon anon diam aje...papagomo pencetus revolusi bloges...tanpa beliau kita tk tahu...siapa itu anwar..siapa itu rosmah siapa itu najib...so..terus kan bloger anda...sabda nabi..walaubagai mn pun jahat pemimpin itu....tp dlm masa yg sama beliau msh bersolat...MAKA PATUHI LAH DAN HORMATI LAH PEMIMPIN ITU...

Anonymous,  January 1, 2013 at 6:19 PM  

Habis macammana zaman kalifah dulu boleh perang sama sendiri? Mereka tak solat ke?

Anonymous,  January 1, 2013 at 6:46 PM  

Pemimpin dalam Islam tu kira macamana? Boleh gi paty ke? Boleh rasuah ke?

Anonymous,  January 1, 2013 at 6:53 PM  

DS Najib di fitnah oleh pembangkang, tapi DSAI yang citer Tentang semua skandal dia adalah bekas rakan karib dia.... nalla, Eskay, Ezam, Zul Nordin, Zamil, Zaharain, Fairus dan sebagainya... Adalah merupakan bekas pemimpin PKR yang juga rakan yang teramat kari bagi DSAI. Lagi pun yang gelarkan dia AlJuburi bukan UMNO atau BN.... Mat Sabu jua adanya. Tak kan tak percaya pada Mat Sabu yg kini merupakan Timb. presiden PAS dan pendokong kepimpinan Ulama. Tak kan Mat Sabu tergolong dari org yang gemar memfitnah kut dgn menggelarkan Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai AL JUBURI, yg mana beliau tak pernah tarik balik gelaran Al Juburi itu adanya.

K O UMNO,  January 1, 2013 at 7:01 PM  

UMNO adalah sebuah parti politik dimana pemimpinnya adalah dipenuhi dengan perasuah dan perompak wang rakyat, manakala kebanyakkan ahli ahlinya pulak adalah mat rempit dan samseng samseng jalanan.

Masih kah korang nak sokong parti UMNO yang dipenuhi syaitan-syaitan yang dikenali???

Jangan jadi bodoh macam lembu seperti Papagomo.

Anonymous,  January 1, 2013 at 7:03 PM  

Surat kabar lama. Budak pkr tu dulu lalak mahafiraun. Skg ko tanya. ... Mahabaik pulok

Anonymous,  January 1, 2013 at 7:35 PM  

selama 30 tahun amanat sesat aji adi tak diambil tindakan oleh pihak berkuasa,jgn sampai allah ambil tindakan keatas individu yg tak mau buat kerja atau hampa pun sokong aji adi...temenggong menteri hang buat apa,,,tak bagi amaran ka??? cis!!! penakut!!!..pedang allah akan sampai ketengkok yg tak mau ambil tindakan segera

Anonymous,  January 1, 2013 at 7:45 PM  

papagaymo punya posting sudah 1 tuhan lebih tak tukar tukar . Tak ada modal kah? Kenapa tak da berita kanival Sayangi Selangor kah?

Anonymous,  January 1, 2013 at 7:49 PM  

Ambil kuning telur ayam kampung 3 biji, 7 biji lada sulah, sebiji bawang merah, seulas bawang putih, sedikit mayang pinang dan sedikit gaharu yang telah dikikiskan. Semuanya digiling halus dan kemudian dicampurkan kesemua ramuan tersebut ke dalam mangkuk sebelum diminum. Bagus untuk banyakkan air mani dan menguatkan zakar lelaki.

Anonymous,  January 1, 2013 at 9:49 PM  

Betulkah ada ommmmmm u mesti banyak isteri dan anak

Anonymous,  January 1, 2013 at 10:52 PM  

Pencacai aljuburi ni makan hasil lendir aljuburi tu pasal bodoh mcm kote aljuburi tak de mata dan mata hati mcm kote aljubhri la bontot tals, cipapcina doll pun tale, diaorang kena bela aljuburi kalau x dak dapat makan hasil lendir aljuburi

Anonymous,  January 2, 2013 at 2:45 AM  

aku tetap pilih UMNO walaupun pencacai PKR kata ada banyak rasuah, kerana itu cuma andaian .. andaian daripada orang yang dengki berhati hitam....

daripada aku pilih PKR yang sudah terbukti tahi bersepah sepah keluar dari lubang lubang kunyit.. bertaburan merata rata dengan bau yang sangat busuk...

Anonymous,  January 2, 2013 at 2:47 AM  

anon 10:44..
gua bukan nak tengok jam siam lu..
gua mau tengok Jam omega nuar yang jijah simpan..
bengap betullah lu..
simple request macam tu pun lu tak faham dan nak spin..

Anonymous,  January 2, 2013 at 2:56 AM  

gua cuba tulis dalam blog pencacai pembangkang..
pundekkk lah .. satu pun tak leh masuk dan disiarkan..
so sama ceritalah dengan samsidar ..
nak dihalang jadi saksi..
setakat itulah mental pencacai..
gua respek lu gomo..
lu jangan delete macai macai pkr punya tulisan..
syok juga tengok depa ni berguling guling atas jalan nak spin cerita ..
teruskan gomo.. gua support lu..

Anonymous,  January 2, 2013 at 6:10 AM  

Pegi mekah pun takut.takut ALLAH byr cash kat situ.maklumla.dajjal.

Anonymous,  January 2, 2013 at 6:14 AM  

Oii.bangang.kes tu kalah sbb penjubo tu x nak bg dna dia je.cuba bg elok2pasti kantoi punye.lagi satu si penjubo tu x nak disoal di mahkamah.kalau x bsalah.nape takut nak disoal peguam kat kandang pesalah?bodoh punya pencacai

Anonymous,  January 2, 2013 at 10:08 AM  

Kalau membisu maknanya betul, Omega mana omega?

Anonymous,  January 2, 2013 at 10:38 AM  

Tanya lah polis penyiasat ngok.

BOB MALAYA January 2, 2013 at 11:54 AM  

Terbaikllah gomo terus kan lg bongkar kejahatan pembangkang.mereka telah terjerat dgn permainan mereka sdiri..para pencacai pr sudah x senang duduk mcm cacing kepanasan

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP