Exclusive Video Conspiracy - Anwar Ibrahim Said To Deepak "I Help U, U Help Me" For Defamation Najib Razak & Rosmah Mansor.

Tuesday, December 4, 2012


Deepak Jaikishan Alat Fitnah Anwar Ibrahim
Ke Atas Najib Razak dan Rosmah Mansor
Pelbagai tomahan dan fitnah dilemparkan pihak Pembangkang ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor sejak sekian lamanya. Malah saban hari ada sahaja fitnah yang baru yang mana dicipta pihak pembangkang dalam memastikan imej Perdana Menteri dan Isteri dapat dijatuhkan mereka ini apatah lagi dengan menghadapi PRU 13 yang akan tiba tidak lama lagi.

Kenyataan Anwar Ibrahim dalam sidang media semalam :

"PKR supremo Anwar Ibrahim today denied that the opposition was responsible for the recent controversial claims made by businessman Deepak Jaikishan against the Umno leaders."

Betul ke Anwar Ibrahim dan PKR tidak terlibat? Jika tidak terlibat bagaimana pula dengan video dibawah ini? Meh kita layan, dan dengar betul betul segala yang dinyatakan dalam video dibawah ini.



Video diatas merupakan satu rakaman sulit yang mana menjelaskan kepada kita bahawa Deepak Jaikinshan sebenarnya telah berjumpa dengan Anwar Ibrahim sebelum serangan ke atas Dato Sri Najib Tun Abdul Razak dan Datin Sri Rosmah Mansor dilancarkan pada 27hb November lalu.

KONSPIRASI dan itulah jawapan paling tepat tentang pekara ini bersandarkan kenyataan Deepak sendiri bahawa segala rekayasa yang ditimbulkan kebelakangan ini adalah hasil perancangan dan Konspirasi jahat Anwar Ibrahim dan sekutu mereka ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Nurul Izzah Telefon Deepak

Dalam video diatas kita dengar sendiri apabila Deepak menyatakan Nurul Izzah orang yang pertama menghubungi beliau untuk berjumpa. Atas sebab tertentu Deepak tidak meneruskan perjumpaan dengan Nurul Izzah. Menurut Deepak beliau berjumpa dengan Anwar Ibrahim setelah dirayu oleh Anwar Ibrahim beberapa kali semenjak 2010 lagi. Namun Deepak tidak mengendahkan rayuan tersebut sehinggalah beliau menghadapi tekanan akibat tuntutan hutang dari pihak Bank berjumlah sekitar RM170 juta.
 
Sasaran sebenar Deepak adalah Senator Datuk Raja Ropiaah Ketua Wanita UMNO Selangor yang bersama sama dengan Deepak sebelum ini dalam urusan perniagaan hartanah. Dan sehingga ke hari ini juga Deepak masih lagi menuntut wang nya dari Datuk Raja Ropiaah malah kes tersebut juga kini dibicarakan di Mahkamah.

Ravi Jual Deepak Kepada Anwar

Anwar Ibrahim melihat peluang ini yang mana Anwar tahu Deepak boleh digunakan dalam mewujudkan satu lagi REKAYASA FITNAH ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor. Maka atas sebab tersebut Anwar Ibrahim menghubungi Deepak pada sebelum puasa yang lalu dan kemudiaanya mengatur perjumpaan tersebut di rumah orang kanan Anwar Ibrahim iaitu Ravichandran.

Cerita sebenar adalah berkisar tentang janji yang Anwar Ibrahim berikan iaitu memberikan seorang peguam buat Deepak dalam menghadapi kes beliau di Mahkamah menentang Datuk Raja Ropiaah. Sepertimana yang dinyatakan Deepak dalam video diatas Anwar Ibrahim mengarahkan Sivarasa untuk menjadi peguam kepada Deepak bagi kes beliau.
 
Anwar Ibrahim sebenarnya telah memerangkap Deepak untuk dijadikan kambing hitam dalam rekayasa fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor. Beliau secara diam telah merancang komplot Konspirasi fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor ekoran status Deepak yang sebelum ini mengenali Perdana Menteri dan Rosmah Mansor selaku penjual karpet.

Deepak Akui Anwar Ibrahim Kata
I Help U, U Help Me"

Deepak dijadikan Kambing hitam dan ini dapat dibuktikan apabila R.Sivarasa yang menjadi peguam kepada Deepak telah mengarahkan Deepak untuk menyebut nama Najib Razak dan Rosmah Mansor dalam perbicaraan kes saman beliau. R.Sivarasa yang mendapat arahan dari Anwar Ibrahim terus mendesak Deepak untuk menyebut nama PM dan Isteri dalam kes tersebut walaupun hakikatnya yang sebenar kes saman tersebut adalah melibatkan dua individu iaitu Deepak Jaikinshan dan juga Datuk Raja Ropiaah.

Ini lah perancangan mereka iaitu mewujudkan rekayasa dalam menarik perhatian rakyat agar memandang serong Najib Razak dan Rosmah Mansor. Ianya sama sepertimana kes Liwat sebelum ini yang kita tahu Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes tersebut telah mengaitkan nama Perdana Menteri dan Rosmah Mansor sebagai individu yang terlibat dalam kes tersebut walaupun hakikat yang sebenar Air Mani Anwar Ibrahim yang telah ditemui didalam dubur Saiful Bukhari.

Anwar Ibrahim arahkan Sivarasa Mengajar Deepak
Fitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor

Inilah taktik pihak pembangkang terutama PKR dalam rekayasa fitnah jahat mereka dari masa ke semasa. Dan tidak mustahil selepas ini akan ada cerita cerita Fitnah palsu yang direka mereka dalam terus menjatuhkan kepimpinan Najib Razak dan Isteri serta pimpinan Barisan Nasional yang lain.

Deepak Jaikinshan yang kini menjadi kambing hitam Anwar Ibrahim telah dijanjikan untuk diberi bantuan keewangan bagi menyelesaikan tuntutan pihak Bank berjumlah RM 170 juta. Namun percayalah pada Gomo yang Anwar Ibrahim tidak akan menyelesaikan hutang Deepak kerana kita semua tahu bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang yang pembohong dan tidak pernah menyelesaikan janji yang beliau tabur.

Kita rakyat Malaysia boleh bertanyakan kepada Nurul Izzah apakah benar beliau menghubungi Deepak Jaikinshan sebelum bulan puasa yang lalu iaitu bulan Jun 2012?

Anwar kata tak kenal Eskay bila wartawan tanya sebelum ni.
Namun hakikatnya Anwar pembohong.

Dakwaan Deepak beliau telah berjumpa dengan Anwar Ibrahim disuatu lokasi setelah pulang dari Jakarta memberikan cerita sebenar tentang konspirasi ini. Dan kita boleh tanya kepada Anwar Ibrahim apakah beliau menafikan telah berjumpa dengan Deepak? Apakah beliau akan menyatakan "Tidak Kenal Deepak" sepertimana yang beliau kantoi sebelum ini apabila menyatakan tidak kenal Dato Eskay?

R.Sivarasa yang juga merupakan Ahli Parlimen PKR merupakan peguam yang diarahkan oleh Anwar Ibrahim untuk mewakili Deepak dalam isu mahkamah menentang Datuk Raja Ropiaah. Dalam video tersebut kita sendiri dengar dengan jelas bahawa R.Sivarasa telah mengajar dan menyuruh Deepak untuk mengkaitkan nama Perdana Menteri dan Isteri dalam kes tersebut. Malah menurut Deepak R.Sivarasa tidak gembira dengan beliau apabila tidak menyebut nama PM dan Isteri ketika perbicaraan tersebut berlangsung.


R.Sivarasa Menyuruh Deepak Mengkaitkan nama PM dan Isteri
Sewaktu perbicaraan mahkamah.

Untuk apa R.Sivarasa mengajar Deepak untuk menyebut nama Perdana Menteri dan Isteri dalam perbicaraan tersebut sedangkan kes saman tersebut adalah diantara tuntutan wang oleh Deepak ke atas Datuk Raja Ropiaah. Rakyat perlu tanya kepada R.Sivarasa mengenai kenyataan Deepak ini dan sudah pasti rakyat mahukan jawapan jelas daripada R.Sivarasa.

  
Deepak Diarahkan Untuk Menfitnah Najib Razak Dan Rosmah Mansor

Video diatas sudah menjelaskan segala persepsi yang timbul sebelum ini mengenai Deepak. Video diatas sudah memberikan jawapan jelas kepada kita bahawa satu Konspirasi telah dirancang oleh Anwar Ibrahim dengan menjadikan Deepak sebagai kambing hitam. Anwar Ibrahim pastinya akan terus melarikan diri dari bukti yang ada sepertimana yang dinyatakan oleh Deepak dalam video sulit diatas. Yang pasti Anwar Ibrahim dan sekutunya dalam PKR merancang Konspirasi jahat ini.



Anwar Ibrahim Wajib Bertaubat!!!

Psssttt….. Video lain? Ada……. Tunggu

201 comments:

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:05 PM  

woi "i help u, u help me" tu slogan rasmi najib la. hakcipta terpelihara. GOMO BUDUH

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:14 PM  

kalau cerita deepak tu betul apa salahnya anwar support. lainlah macam video datuk t dulu tu yg nyata tipu & fitnah jahat umno. ko memang sial la gomo

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:17 PM  

Anonymous said...
woi "i help u, u help me" tu slogan rasmi najib la. hakcipta terpelihara. GOMO BUDUH

December 4, 2012 3:05 PM
-------------------------------------Anon tu dah biol. Tak tau nak komen apa dah. malang tul la.

Afiq KLtown December 4, 2012 at 3:19 PM  

Kah Kah Kah.. check met.. Anwar ni aku rasa memang bodoh, dia ingat dia punya kencing sekarang ni orang boleh percaya.. ada bukti wei,, siap ada video lagi.. adehhh,, rekayasa anwar tak menjadi tapi makan dirinya sendiri

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:19 PM  

Hahaha!!! Lawak giler.. AI kantoi menipu rakyat Malaysia sekali lagi. Ini kantoi yg paling epic dan memalukan Anwar, Deepak sendiri mengaku dia disuruh Anwar membaca skrip rekayasa Sivarasa. Habis modal PR pada PRU13!!! TAKBIR! Hidup islam! Jauhi dajjal melayu!

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:21 PM  

Bangsat2 pakatan haram dah tak ada ruang nak spin.Korang dengan korang punya ketua tu boleh pergi MAMPUSSS..

mawar hitam December 4, 2012 at 3:21 PM  

Dah agak sgt mmg anwarlah dibelakang semua nie!!
Siapa lg yg perangai mcm setan klu bkn anwar ibrahim!
Semakin hari semakin menjadi2 perangai si anwar nie!
Tak hbs2 dgn helah dia utk menjatuhkan PM kita Dato Seri Najib dn isterinya, DS Rosmah..
Skrg nie dia gunakan Deepak bodoh nie pulak sbgai kmbg hitam dia utk menaburkan fitnah terhadap PM kita dn isterinya.. Mnusia jns apalah anwar nie ha??? Demi kepentingan diri dia,sggup dia memfitnah PM dn DS Rosmah!!

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:21 PM  

penipu betul la si nuar tu!!!

kata tak kenal..tup tup ada video.

sama kes dengan s k, kata tak kenal..tup tup ada gambar.

cilakak punya orang la!

suaralensa December 4, 2012 at 3:23 PM  

itu dia.... pencacai pakatan melenting... depa ni tengok ka tak tengok video tu? atau tekan button PLAY tapi tutup mata dan telinga? come on, inilah berkat Doa yang dipohon, KEBENARAN itu mula timbul! 'Setiap kebenaran itu sukar ditelan'

Gempur Wangsa,  December 4, 2012 at 3:23 PM  

hahaha..dah kantoi dah brader...terbaikk...kasi hancur PR

Gempur Wangsa,  December 4, 2012 at 3:25 PM  

Dah kantoi nak melenting...terima je lah puak korang memang banyak buat fitnah..

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:27 PM  

Anon 3.14 PM.. Tengok video ke tak? Deepak dah ngaku beb! Itu semua arahan Sivarasa. Sabar jangan nangis bro meh isap kote Nuar dulu. Huhu

Gajah Mengamok,  December 4, 2012 at 3:27 PM  

Anwar memang sial...
cakap tak kenal...
ni bukti siap ada video lagi...
apa cerita??...haaa jawab jawab!!!!

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:27 PM  

Anon 3.14 PM.. Tengok video ke tak? Deepak dah ngaku beb! Itu semua arahan Sivarasa. Sabar jangan nangis bro meh isap kote Nuar dulu. Huhu

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:28 PM  

video ni cuma konspirasi umngok. Stakat baca skrip yg ditulis takder org nak percaya. Cuma mamak hitam legam & melayu purba jer yg caya dgn vid ni.

Alas pink,  December 4, 2012 at 3:29 PM  

Anwar nie sbnrnya mmg bodoh tahap cipan sbb sgla rekayasa dia mst tak akan menjadi pny.. Last2 kena atas btg idung dia sndrikn.. Padan muka!! Nak sgt memfitnah PM kita dn isterinyakn, skrg amek kaw!!

bro yul December 4, 2012 at 3:31 PM  

ye akhirnyer kantoi jugak anwar sanggup membayar anjing kurap utk fitnah najib dan rosmah demi mengejar cita2 politik songsang nyer..tp malang anjing kurap nyer mengaku yg smua nie d atur oleh manusia yg berhati busuk bukti nyer terang2 wey lpas nie pencacai2 pakatan harami panas buntut la...sungguh memalukan politik yg d mainkan oleh anwar....

Dhanyaraam December 4, 2012 at 3:31 PM  

hahhaha..abih!!! kantoi lagi Anwar!!! Anwar kena 'bunuh' dgn video lgi!! hahahahahaha! So apa pembangkang nak cakap skang?? nak defend kata org dlm video tu bukan Deepak? buncit? LOL

Nik Ajisjah,  December 4, 2012 at 3:33 PM  

kalau tak percaya nape nak cakap bukan bukan...sonyap je la..dah kantoi lagi mau banyak bunyi ka???shittt...Anwar Sialll!!!!

Omegakumana Jijahoi December 4, 2012 at 3:34 PM  

VIDEO OF THE YEAR.. HEHEHE! Terima kasih rakyat yg berdoa meminta ditunjukkan kebenaran. Akhirnya doa kita semua dimakbulkan.. Syukur Alhamdulillah.

mawar hitam December 4, 2012 at 3:35 PM  

Yg kau dok meroyan tak tntu pasal nie knp ha?? Awat dh malu ke sbb si nuar tu dh terkantoi! Tak payahlah nak salahkan umno pulak ye.. Sbb bukti sudah ada dpn mata lah!!

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:35 PM  

kami penyokong pr tak kisahlah. rakyat malaysia masih padu menyokong pakatan rakyat. kalau rasa dah kuat tu bubarkan lah parlimen secepat mungkin. kan ini masa yg terbaik buat umno sebab anwar dah kantoi. bubar lah parlimen cepat. memang pm korang takde telor la wakakaka

Slash Madson,  December 4, 2012 at 3:37 PM  

Anwar memang tak layak nak jadi PM..Penyokong puok2 Fuckatan yang syok sendiri...Aku sayang Negara Aku...Tak nak dipimpin oleh si durjana, Gay, China Doll iaitu ANWAR BRAHIM

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:38 PM  

woooooo ini peluang terbaik nak bubar parlimen. peluang ni cuma datang sekali jer dalam kurun ni. kalau bn nak menang 2/3 inilah masanya bubar parlimen. cepat la najib oi sebelum isu ni sejuk balik

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:40 PM  

oiiiiiiiiiiiiiiiii.......
begap2 lwr ko rang ni
kalau betul g ler wat saman malu sbb fitnah najib
ada brani ka
silap2 semua cerita yg sebenar terbongkar
apa mau takut kalau benar
aku tunggu ni dr mulut pak ajib brani ka dia saman anuar sbb fitnah dia
heheheheheh......

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:40 PM  

KAMI PENGUNDI ATAS PAGAR AMBILKIRA SEMUA INI..
DANI INI LAGI SATU ISU YANG MENJAUHKAN KAMI DARIPADA PR..

aku pm korang si najib,  December 4, 2012 at 3:43 PM  

nak bubar ke tak ni. kalau bubar sekarang pasti kalah, kalau bubar taun depan lagilah kalah. ape aku nak buat ni gomo? tolonglah bantu beta

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:43 PM  

vedeo x leh buat bukti,besi kata aji adi.nak buat mcm mana n.ajis berjaya membutakan mata hati 1 juta lebih penganut pas

BOB MALAYA December 4, 2012 at 3:45 PM  

Segala fitnah terhadap Pm dan rosmah akhir nya semua terjawab..siap ada video lagi sebagai bukti.bodohnya anwar akhirnya terkena pada btang hdung sendiri.manusia mcm nie xlayak jadi pm dah la kaki kencing,kaki tipu,kaki cina doll ,kaki liwat..jangan nak tipu rakyat lagi .pemikiran rakyat lebih bijak dari anwar jelik

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:46 PM  

kita bkn mau sapa jumpa sapa
kita mau apa yang dia org discuss
bawak mahkamah pertahsnkan apa isu yg hendah di ulas
PM perlu pertahankan maruah dia kalau betul semua ini fitnsh bukan duduk diam membiarkan si deepak ni bercerita yg bukan2
PM ada hak dan kuasa knp nk membisu

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:47 PM  

oi pengundi atas pagar ko pegi jauh la takde org peduli korang. asik bertenggek atas pagar jer tak mendatangkan hasil. pi mampos la korang

Gempur Wangsa,  December 4, 2012 at 3:49 PM  

Penyokong PR semua syok sendiri..kalau berani anwar saman lah sebab ni fitnah..betul tak?...Anwar mesti tak berani punya...Sebab memang dia buat semua fitnah ni

kejora malam December 4, 2012 at 3:50 PM  

tudia ha ambik ko sekarang anuar...
sivarasa barua anuar suruh deepak gunakan nama DSR dan PM kita..
sungguh murahan anuar nie semakin melampau tindakan beliau..
dah tak boleh senyap lagi macam nie anuar patut dihukum..
lagi senyap lagi melampau si juburi nie...
deepak mangkuk hayun kena rasuah ke ugutan ke boleh sangkutkan nama orang yang paling tinggi pangkat dan status dalam malaysia ini PM kita sendiri dan isterinya..

Ashwenee,  December 4, 2012 at 3:51 PM  

buat malu je Anwar ni..skng dah kantoi apa dia nak cakap? nak salahkn UMNO jugaa?? Anwar patut salahkan diri sendiri kerana teramat bodoh!!

dol.mat,  December 4, 2012 at 3:51 PM  

anwar gila kuasa dah tak de modal nak buat jahat apa lagi guna oranglah untok memjadi magsa keadaan anwar ni sememangnya orang yang berhati busuk maknusia yang bertopengkan saitan,,

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:52 PM  

kalau pm tak ambik peluang ni bubar parlimen memang tak layak la jadi pm. jadi presiden umno bole la tapi jadi pm mesia kena cerdik dan pandai buat strategi, bukan pandai nak fitnah dan terpekik jer lam pau

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:54 PM  

org atas pagar ni la yg akn menentukan nyawa umngok2
ungok2 dah tinggal nyawa2 ikang weii
org dah blh menilai
sedara btaubat ler
tk der paedah sokong umngok
tun m dh bg tau dlm umngok hanya tinggal org2 yg bodo bengap
tu ler cepat caya

Kami Sayang Anwar Ibrahim,  December 4, 2012 at 3:54 PM  

anon 3:52..

macam gud2 je ko ni

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:56 PM  

Peniaga mengadu pada Suhakam dakwa dikasari DBKL, polis Ahmad Fadli KC | 5:50PM Dis 3 2012 Sekumpulan peniaga bazar Uptown Danau Kota hari ini menyerahkan memorandum bantahan kepada Suhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) kerana mendakwa dikasari penguatkuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DKBKL) dan polis.

Wakil kumpulan peniaga itu, Ahmad Fauzi Abdul Karim mendakwa dalam kejadian pada 27 November lalu, penguatkuasa DBKL merampas khemah dan barang niaga tanpa sebarang notis penyitaan.

Beliau turut mendakwa dua anggota polis berpakaian preman - tanpa menunjukkan kad kuasa mereka - telah bertindak menggari tiga peniaga dan menangkap seorang yang lain.

Menurutnya, para peniaga berkenaan yang berniaga lima hari seminggu membuat permohonan kepada DBKL untuk turut beroperasi pada hari Isnin dan Selasa setiap minggu pada bulan November dan Disember sempena musim cuti persekolahan.

Permintaan mereka bagaimanapun ditolak DBKL.

Malam Selasa lalu, katanya, kumpulan itu bertindak mendirikan hanya tiga khemah untuk berniaga sebagai tanda protes kepada larangan itu.

"Bukan tujuan kami nak buka perniagaan tetapi kami nak sampaikan mesej (kami mahu berniaga) kepada DBKL dengan menaikkan tiga khemah ini.

"Kami berniaga itu atas lot perniagaan, bukan di garisan kuning.

"Lokasi kita memang lot perniagaan cuma salah hari sahaja," katanya.

Bagaimanapun, beliau mendakwa, pihak DBKL tetap bertindak merobohkan tiga khemah itu dan merampas barangan mereka tanpa sebarang notis.

Beliau mendakwa pihaknya telah dimaklumkan oleh pihak polis bahawa empat orang yang ditangkap itu, boleh dijamin

Anonymous,  December 4, 2012 at 3:59 PM  

LEPAS NI UMNGOK BUAT TUNGGANG LEMBU KELILING KAMPUNG LAK

JERIT anjur 'Rakyat Pengayuh Perubahan 2.0' Abdul Rahim Sabri | 12:26PM Dis 4 2012 NGO Jaringan Rakyat Tertindas (JERIT) akan mengunjungi 23 lokasi di kawasan pedalaman dan ladang di Negeri Sembilan bagi mempromosi tujuh tuntutan mereka melalui acara "Rakyat Pengayuh Perubahan 2.0" yang bermula Jumaat ini. Kayuhan selama empat hari itu akan melalui tujuh daerah utama di negeri itu iaitu Seremban, Port Dickson, Rembau, Tampin, Kuala Pilah, Jempol dan Jelebu. Penyelaras JERIT Negeri Sembilan S Thinagaran berkata peserta dalam acara berbasikal itu juga akan menyerahkan tuntutan berkenaan kepada Menteri Besar Datuk Seri Mohamad Hassan dan Ketua Pembangkang Anthony Loke.

Tujuh tuntutan itu termasuk pilihan raya bersih dan adil, gesaan supaya menghentikan pemusnahan alam sekitar, perumahan selesa untuk rakyat dan tuntutan supaya kerajaan menghentikan penswastaan perkhidmatan awam.

Selain itu, NGO berkenaan juga menuntut supaya kerajaan melindungi hak dan kebajikan pekerja, hak untuk berhimpun secara aman, hak bersuara dan juga memansuhkan undang-undang yang didakwa zalim. "Kita mendapat sambutan yang bagus dan mendapat sokongan daripada Pakatan Rakyat di sana. Stesyen kita sebanyak 23 lokasi untuk memberi kesedaran (mengenai tuntutan itu) khususnya di kawasan luar bandar," kata Thinagaran.

Kayuhan tersebut bermula di Pasar Besar Seremban bermula jam 9 pagi dan berakhir Isnin depan di Wisma Negeri untuk majlis penyerahan memorandum, katanya lagi. JERIT pertama kali mengadakan kempen berbasikal ini empat tahun lalu bermula dari Alor Setar dan Johor Baharu dan berakhir di bangunan parlimen untuk menyerahkan satu memorandum yang mengandungi enam tuntutan kepada kerajaan dan pembangkang.

Dilaporkan dalam ekspedisi selama 16 hari itu, peserta kempen berdepan pelbagai cabaran dan rintangan termasuklah ditahan polis dan bahkan ada juga basikal mereka dibakar.

Turut hadir dalam sidang media antaranya, Penyelaras Jerit pusat M Sivaranjani, ahli jawatankuasa Pemandu BERSIH 2.0 Maria Chin Abdullah dan Koordinator Suaram Ahmad Syukri Ab Razab. Ditanya mengapa pihaknya memilih Negeri Sembilan sebagai lokasi pertama dalam siri jelajah kali ini, Sivaranjani berkata:

"Nampaknya penganjur lebih bersedia di Negeri Sembilan. Di negeri-negeri lain, (mereka) tidak sempat untuk membuat persediaan dalam jangka masa terdekat ini."

"Tidak ada alasan spesifik. Penganjur Negeri Sembilan lebih bersedia," katanya sambil ketawa kecil.

Sivaranjani berkata siri jelajah kali ini akan diperluaskan di seluruh negara, dan negeri seterusnya akan diumumkan selepas tamat jelajah mereka di Wisma Negeri Isnin depan.

Katanya, seramai 20 peserta tetap bakal menjelajah ke semua daerah dan terdapat juga peserta yang mendaftar untuk menyertai mereka di lokasi yang tertentu.

"Kita bersedia dengan keselamatan. Kita sudah ada pengalaman (yang yang lalu) jadi kita telah membuat persediaan dengan apa sahaja isu yang timbul," katanya.

"Bagaimana polis mengawal pada perhimpunan hijau baru-baru ini, begitulah juga hendaknya (tindakan) polis dalam program ini. Saya berharap tidak ada gangguan," celah Maria.

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:01 PM  

否认民联趁巫统大会策动爆料 安华促政府彻查慕沙迪巴指控 2012年12月3日 下午1点13分 针对趁巫统大会策动前总警长慕沙哈山与地毯商人迪巴 出来爆料的指控,人民公正党实权领袖安华今天给予严 正驳斥,否认跟两人有任何的关联。

“这种指控是毫无根据的……我有没有会晤过慕沙哈山?没 有,除了那次他撤回针对我的民事起诉之外……他有没有 透露自己有意思要加入公正党?没有。万一他要入党?我 会考虑。”

“但是这课题是不相关的,这(指控对民联)是不公平 的,因为我根本不懂他的行踪,同样的,他也没有跟我们 说他有志于政治。”

至于地毯商迪巴上周趁巫统大会,针对纳吉所作的惊人 指控,安华也同样否认有任何的瓜葛

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:05 PM  

...gambar x clear le Bro! pehal TV3/4 x ambil peluang bila Deepak nk buat statement nk memalukan Nuar? sdgkn video Datuk T pun TV3/4 tayang berulang kali...ni tetiba je Blogger bodoh ni je nk spin..."Cakap biar terannnng" kata TS P.Ramlee

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:05 PM  

7 Dec 2012 Himpunan Kebangkitan Rakyat Peringkat Kedah sasar 50 000

ALOR SETAR - Lebih 50,000 orang dijangka hadir pada Perhimpunan Kebangkitan Rakyat Negeri Kedah yang akan diadakan pada 7 Disember 2012 di Stadium Sultan Abdul Halim, Jalan Suka Menanti, di sini.

Pengerusi DAP Kedah yang juga pengerusi bersama program, YB. Lee Guan Aik berkata, perhimpunan yang bermula pada jam 2 petang itu akan menghimpunkan ahli-ahli dari PAS, DAP dan Pakatan Rakyat (PKR).

“Bas Jelajah Merdeka Rakyat juga akan turut serta dalam perhimpunan yang diadakan itu selain ucapan daripada Cikgu Bad pada jam 5 petang,” ujarnya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita sempena majlis Perhimpunan Kebangkitan Rakyat Negeri Kedah di Wisma Darul Aman, di sini.

Menurutnya, semua pemuda dari PKR akan turut menyampaikan ucapan dan perhimpunan secara besar-besaran akan bermula pada jam 8 malam.

“Pada jam 2 petang akan diadakan majlis Bicara Wanita Pakatan Rakyat di samping persembahan kebudayaan pelbagai kaum melibatkan tarian singa, chingay, silambam dan silat gayong pada jam 3 petang,” katanya.

Beliau memberitahu, konvoi anak muda juga turut diadakan di samping persembahan pentas yang menampilkan Cikgu Bad, Ketua Pemuda PAS, Keadilan dan DAP Kedah.

“Pada jam 5 petang akan berlangsung kuliah santai oleh Ustaz Azhar Idrus serta penampilan Leman Raja Lawak dan Radhi Mat Din,” katanya.

Beliau menjelaskan, Menteri Besar yang juga Pengerusi Majlis Perhimpunan itu dijangka hadir pada program yang diadakan itu.

“Pemimpin tertinggi iaitu Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim dan Tuan Guru Haji Hadi Awang turut menyampaikan ucapan pada majlis itu,” ujarnya.

Tambahnya, perhimpunan yang diadakan pada kali ini dijangka akan dihadiri lebih daripada 50,000 orang kerana ia adalah program Peringkat Negeri.

“Kita akan adakan program seperti ini secara berterusan di negeri ini dalam menghadapi pilihanraya umum ke-13 tidak lama lagi,” katanya.

Menurutnya, Pakatan Rakyat (PR) akan memberikan tentangan hebat kepada Barisan Nasional (BN) dan UMNO dalam menghadapi pilihanraya akan datang.

“Kehadiran rakyat yang begitu ramai pada perhimpunan ini secara tidak langsung akan membimbangkan UMNO yang akan menjadi penentu kepada nasib BN,” katanya.

Pihaknya percaya rakyat yang akan menentukan pada pilihanraya yang akan diadakan nanti dan ia juga diharap akan mewujudkan perhimpunan lain di negeri ini.

Sementara itu, Setiausaha Perhubungan PAS Kedah, Ustaz Musoddak Ahmad berkata, minimun seramai 2,000 ahli PAS dalam setiap kawasan yang melibatkan 15 kawasan di negeri ini dijangka menghantar ahli-ahli mereka untuk menyertai perhimpunan ini.

“Tema pakaian pada perhimpunan ini ialah kuning, hijau, oren dan merah dan kita berharap perhimpunan yang diadakan ini akan berjaya sepertimana perhimpunan yang diadakan di negeri Kelantan dan Johor sebelum ini,” katanya.

Turut hadir ialah Ketua Angkatan Muda Keadilan Negeri Kedah, Cikgu Azman Nasrudin

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:07 PM  

KUALA LUMPUR: Rakyat negara ini diseru bangkit menjadikan PRU-13 tidak lama lagi sebagai gelanggang terbaik untuk menukar Kerajaan Umno-BN kepada Pakatan Rakyat yang lebih prihatin, adil, telus dan mesra rakyat.


Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu menegaskan, ketakutan Umno terhadap jatuhnya mereka dalam PRU-13 telah digambarkan dengan jelas oleh Dato' Seri Najib Tun Razak dalam Ucapan Presiden Umno pada Perhimpunan Agung Umno ke-66 di PWTC, 29 Nov lalu.

Najib ketika berucap meminta rakyat tidak cuba-cuba bereksperimen untuk menukarkan kerajaan dalam PRU-13 kerana Umno-BN merupakan parti yang terbukti relevan sepanjang zaman sebagai pilihan utama.

"Suka tidak suka, persoalan ini sangat asasi. Sesungguhnya, rakyat Malaysia berhak untuk mengetahui secara nyata sebelum membuat keputusan paling penting bersabit masa depan mereka. Pilihanraya bukan satu uji kaji.

"Lima tahun ialah jangka masa yang lama dalam pentadbiran sesebuah kerajaan. Pelbagai bentuk kerosakan boleh berlaku hatta sebuah negara yang berjaya pun akan gagal dan tersungkur," kata Najib mempengaruhi ahli Umno dan rakyat negara ini agar tidak memilih Pakatan Rakyat dalam PRU-13 nanti.

Mengulas lanjut, Mohamad Sabu berkata, telahan Najib itu seperti orang tidak bertamadun kerana dalam demokrasi sememangnya diizinkan kepada rakyat untuk menukar kerajaan.

Malah katanya lagi, ia adalah perkara biasa dalam demokrasi serta sering dilakukan oleh rakyat di negara-negara demokrasi lain di seluruh dunia termasuk antara lain di Amerika Syarikat, Perancis dan Jepun.

"Itu juga merupakan satu gertakan untuk menakutkan rakyat. Gertakan seperti itu memang sudah lazim dilakukan oleh para pemimpin Umno-BN tahun 60-an," katanya.

Kenyataan kononnya hanya Umno-BN sahaja yang boleh menjamin masa depan negara dan rakyat perlu mengekalkan BN dalam PRU-13, adalah kenyataan dangkal seolah-olah Pakatan Rakyat tidak upaya memakmurkan negara.

Terbukti katanya, empat negeri yang ditadbir Pakatan - Kedah, kelantan, Selangaor dan Pulau Pinang - mendapat pujian daripada Ketua Adit Negara kerana pentabiran yang baik berbanding negeri-negeri yang dikuasai BN.

"Apakah rosak binasa negeri-negeri ini sepanjang ditadbir Pakatan?" soal beliau.

"Kalau Pakatan memerintah negara akan jahanam hanya kenyataan ugutan bagi Umno pertahankan kuasa. Kalau BN tumbang, yang rugi Perdana Menteri, isterinya, para pemimpin Umno-BN kerana mereka tidak lagi berpeluang untuk mengaut habuan untuk kepentingan peribadi dan kroni-kroni mereka," katanya.

Mohamad Sabu yakin, rakyat negara ini cerdik dalam berpolitik, mereka akan menukar semula kepada Kerajaan Umno-BN dalam PRU-14 jika didapati Pakatan Rakyat menyelewengan dan tidak adil.

"Yang penting, kerajaan BN mesti ditukar oleh rakyat pada PRU-13 nanti. Lepas itu lihatlah hasilnya. Bukannya lama, hanya lima tahun sahaja untuk seluruh rakyat negara ini melihat hasilnya," tegas beliau.

Read more: http://biaqpila.blogspot.com

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:08 PM  

wa pon konpius ni
bila mau bubar parlimen
tak sabo2 dah ni
lamvat laun bubar pon wa rasa Bend tetap kena kafan dan ditalkin
apa la nasib PM kesayangan aku ni tambahan kak mah manja aku tu

jinjai..,  December 4, 2012 at 4:10 PM  

mohon pada yang berkuasa sila ambil tindakan pada orang yang suka membuat fitnah orang macam ni kalau dibiarkan makin lama makin melampau..

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:12 PM  

kami dah bersedia utk bereksperimen ya tuan mohamad sabu. kalau takut buat eksperimen bila nak maju kan?

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:14 PM  

Apaaaa lah diorang ni fitnah najib&rosmah, xbaek taw.

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:15 PM  

GOMO BUDUH

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:20 PM  

GE13 will be horror show for BN

Mohd Ariff Sabri Aziz, FMT

I have a horror tale for Barisan Nasional.

Umno secretary-general Tengku Adnan Tengku Mansor claims BN expects to win more than the 140 federal seats it took in the 2008 general election.

He is quoting “trusted” government sources. Pray tell: can we expect government sources to tell otherwise?

And who are these “trusted” government sources who produce these intelligence report? Are they reports from Kemas, Jasa or maybe from minister Rais Yatim?

If it is from Rais, then the numbers are understandable. Rais was never known to be good at numerics.

Seriously, let’s look at the numbers. BN admits to the possibility of losing six seats in Sabah and seven seats in Sarawak.

BN is saying it will win more than 140 seats. There are 222 seats in Parliament.

If BN loses 13 seats in East Malaysia, Pakatan Rakyat will be getting 122 seats because in Peninsular Malaysia, the opposition coalition is set to win 109 seats.

With PKR’s Ibrahim Menudin set to win in Labuan, Pakatan has 110 seats already.

What Tengku Adnan dare not reveal is that BN can lose up to 12 seats in Sabah and up to 13 seats in Sarawak, making a total loss of 25 seats from the East Malaysian states.

Don’t dream, BN

The nightmare ahead is that BN will be reduced to a party with 87 seats. Let me tell you how.

In the four northern states – Perlis, Penang, Kedah and Perak – Pakatan will win 56 seats to BN’s 14.

In the west coast – Selangor, Negeri Sembilan, Malacca and Johor – Pakatan will win 35 to BN’s 26 seats. Pakatan expects to win nine seats in Johor this time around.

Out of the 36 parliamentary seats in the east coast states – Kelantan, Terengganu and Pahang – Pakatan can win 22 to BN’s 14.

In the Federal Territories – Wilayah Persekuatuan Kuala Lumpur, Putrajaya and Labuan – Pakatan will win 11 against BN’s two.

There you are, 110 seats for Pakatan, and we haven’t even talked about Sabah and Sarawak!

The writer is a former Umno state assemblyman but has now joined DAP. He is a FMT columnist.

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:29 PM  

and yet it is just a dream from FMT as well..hihihi

kelly eng,  December 4, 2012 at 4:36 PM  

wahai anwar yg tak tau malu berambus lah ko dr negara ni k0o dah kantoi besar lah beb tak malu ke????

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:37 PM  

aku pun tak sabar2 nak mengundi dah ni..so negeri2 pakatan rakyat, cepatlah bubar. jangan pulak bagi alasan nak tunggu habis mandat. kononnya dapat sokongan rakyat kan? so ape lagi? bubar la. takkan nak pilihanraya berasingan kot? tau takut...

kakbedah December 4, 2012 at 4:38 PM  

ni lah dia kebenaran yg gomo kuar kan ni...caya lah aq nak tgk anwar nk sorok kat mana lg lps ni...klu tak tau malu lg dthg jumpa aq aq blh hilqng kqn mqlu ko tu dgn jentik telur ko 8 kali

BN4 WangsaMAJU December 4, 2012 at 4:41 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  December 4, 2012 at 4:42 PM  

kah kah kah...PR sudah goyang..ape las korang mengarut ni...citer pasai uptown lak..bodoh sungguh

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:43 PM  

Komen Anongok December 4, 2012 4:20 PM copy paste dari "Wol Strek Jona" ke?

MIRA EDORA,  December 4, 2012 at 4:45 PM  

bapak anak kaki penipu nak mampos setiap ada aje isu nak fitnah najib dan rosmah tapi kali ini anwar cuba jadikan deepak sebagai senjata utk jatuhkan najib dan rosmah tapi se3kali lagi beb dia kantoi utk jatuhkan najib dan rosmah. ini bermakna anwar sudah tiada jln lain selain bertaubat dan kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat.

MIRA EDORA,  December 4, 2012 at 4:46 PM  

bapak anak kaki penipu nak mampos setiap ada aje isu nak fitnah najib dan rosmah tapi kali ini anwar cuba jadikan deepak sebagai senjata utk jatuhkan najib dan rosmah tapi se3kali lagi beb dia kantoi utk jatuhkan najib dan rosmah. ini bermakna anwar sudah tiada jln lain selain bertaubat dan kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat.

jinjai,  December 4, 2012 at 4:49 PM  

anwar apa lagi kau nak buat lps dah kantoi ini, mana kau naki letak muka kau ah baik kau berambus ajelah dari terus ada niat nak jatuhkan ds najib dan ds rosmah kita yg mmg terbaiklah.

cik kiah December 4, 2012 at 4:50 PM  

anwar takut sebenarnye sbb tu sanggup buat mcm2 fitnah kt rosmah n pm sbb anwar tau die mmg akn kalah dlm pru13 nie

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:55 PM  

...tunggu BU TV3/4 mlm ni keluar tak pengakuan Deepak ni, kalo tak, mmg Blogger ni bodo nk mampus!!!

Anonymous,  December 4, 2012 at 4:57 PM  

bubar la parlimen cepat kalau berani. tau pun takut hilang kuasa & harta. memang dasar perompak

Gewe Kelate December 4, 2012 at 5:00 PM  

Muka Anwar dah hilang kemelayuan,dah nampak layu sangat dah.cukup2 lah jadi kaki fitnah wahai Anwar,kan anak pompuan dh cukup terlatih tu sambung warisan memfitnah.bagi dia laa plk sambung...hahaha

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:01 PM  

Taktik cai PR nak suruh bubar parlimen cepat ni adalah supaya boleh buat huru-hara dalam negara tercinta cepat2. Bukan konfiden menang sangat pun, tapi takut tembelang pecah, mastermind kena masuk lokap. Itu aje...

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:01 PM  

kalau gomo berani adakanlah bancian yg macam dlm sinar harian tu dimana penyokong pr menang dgn nisbah 9:1. ade berani ker ko gomo? atau ko pun macam pm ko jugak takde telor. nanti ade pulak org buat ungkapan "roti gomo satu"

>> http://www.sinarharian.com.my/

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:02 PM  

Jijik sungguh perangai Anwar anak beranak dan sivarasa...hati dia orang dah penuh berulat dan membusung dgn nanah fitnah...nauzubillah min zalik..yang hairan para pencacai PR masih menafikannya....

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:03 PM  

korang takut pru takpe. tapi adekan lah undian lam blog jamban gomo ni, ade brani tak?

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:06 PM  

Stop copy and paste those shit, ass hole. We really want to hear any comments from Pakatan side about this video..

Wanna hear 'why politician in Pakatan keep provoking a same thing everyday? Because they want somebody listen them. No not we, not Malaysian. The world! If they could call the war, they will.. They never believe democracies but terrorist mind! Thats why westerners today always keep distancing with Anwar. Nobody trust him today except some jelousy neighbour and also some jewish bitch.

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:09 PM  

Bomoh Siam sudah telefon kepada Atantuya yang berada di Surga. Kata Atantuya dia akan balas dedam. Yang benar memang benar yang tak benar menjadi benar akan mendapat balasan buruk ! Tunggu.......

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:11 PM  

woi org atas bahase english ko tunggang-langgang la. nak show off konon. cakap bahasa melayu la, bahasa jakun pon boleh, wat malu jer

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:13 PM  

Abang non tatut ye. Nyorok bawah kain auntie jijah nampak? Tak baik tipu tau. Eee tak malu.. UWEK!

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:15 PM  

pru takut, buat bancian lam blog sendiri pun takut. pengecut tol la org bn ni. tu belum lagi pegi berperang

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:17 PM  

Kenapa bila ada evidence,semua mesti 'gelap' atau 'hitam-putih'?Mungkin hati mereka segelap 'evidence' yang di tonjolkan.
Kasi 'jantan' sikit la bro, bagi full version dgn 'colour' la.Kenapa perlu menyorok celah kangkang pulak.

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:24 PM  

susah sangat ker nak letak bancian lam blog ko ni gomo? atau ko tak reti sebenarnye? cuba ko tanye kawan ko yg obese nama parpukari tu cane nak letak bancian online.

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:26 PM  

Cuba nilaikan apa yg Nurul Izzah cakap ni. Salah siapa?

watch?v=4nt1vfIay0Q

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:28 PM  

orang kalau dah ade video kantoi pihak lawan tu tentulah nak tahu sokongan mencanak naik ke tak. inilah masenye yg sesuai nak adekan bancian online. kalau pru tu boleh maafkan lah kalau tak berani sebab kitorang pun faham orang atasan ramai yg kecut kehilangan kuasa & harta

Gewe Kelate December 4, 2012 at 5:29 PM  

Dah ada yang mula panas dengan pendedahan ini, harus diterima hakikat bahawa setiap pembohongan dan fitnah Anwar & The Geng selalu terkantoi dan tak pernah bertahan lama. Amat jelas sekali pendedahan kali ini adalah satu berita buruk untuk Keluarga pembohong ini.Jelas anak beranak pemohong ini sudah tidak lagi oleh bertahan kerana sudah banyak yang terbongkar...
Tahniah Papa Gomo...

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:33 PM  

Tak payah la nak komen bab bahasa. Komentar di atas deh tentu2 bukan semua melayu. Komentar mcm Ashwenee merekapun ada hak jugak bukan payah sgt pon english ala malaysia ni.. Yang penting mereka ni tolak Anuwar Ibrahim huhu.

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:46 PM  

go to hell la anak brahim

Anonymous,  December 4, 2012 at 5:58 PM  

INI KES DAH BENAR BENAR BERLAKU DAN DI REKODKAN DIMAHKAMAN. TAK PERLY FITNAH FITNAH LAGI TAK PERLU KONSPIRASI KONSPIRASI LAGI. TAK SALAH ANWAR BERIKAN TAWARAN PAGUAM PERCUMA KEPADA DEEPAK.
PESALAH TETAP DIHUKUM.
PAPAGOMO MAU KENA BELAJAR GUNA PERKATAAN YANG BETUL........
MARI KITA RUJUK KAMUS DBP
1) KONSPIRASI- RANCANGAN JAHAT NAK JATUHKAN SESORANG
2) FITNAH - MENYEBAR CERITA TAK BENAR BAGI MEAIBKAN SESEORANG.

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:16 PM  

fitnah kepala butuh anon2 pencacai papagomo, benda juak juak ada dokuman resmi kerajaan dan syarikat menjadi specimen bokti saman .......fitnah apa lagi......
kalau papagomo terasa difitnah eko pi lah daftar kes tu kat AG. kan AG kroni2 papagomo juga.
Atau minta buka kes dibawah akta hasutan- pembangkang menghasut rakyat untuk tak pangkah umno di pru13 ni. Papagomo boleh ambil AG buat dailog tapi Musa Hasan ta boleh ambil belakun dia dah retire.

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:17 PM  

papagomo kena belajar balik mula dari tadika sebab bodoh nak mampus, macam penyokong umno yg lain gak

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:24 PM  

Quote ' u help me, i help u' trademark najib yang sangat popular. kalau ianya dikaitkan dengan orang lain, anon anon tahu lah akan kesahihan artikal papagomo buat ni....bohong tahaf sampah

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:24 PM  

bagi aku senang jer kalau bn takut nak adakan pilihanraya. sementara bn ade kuasa ni eloklah dikuatkuasakan dgn serta merta melalui sidang parlimen tergempar bahawa kerajaan membatal & mengharamkan semua parti pembangkang. pilihanraya juga dimansuhkan serta-merta. tukar sistem pemerintahan demokrasi kepada entah apa dah yg sesuai bagi bn agar berkuasa selamanya. kan senang hidup korang klau buat camni. berani tak buat ape yg aku suggest ni. tak berani kan wakakaka

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:37 PM  

Ubah kepada Demokrasi hutan rimba

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:40 PM  

Ini baru ngam...............pemerintahan Pornography ber First Lady of Malaysia

sonu nigam December 4, 2012 at 6:41 PM  

macam sial je si peliwat ni,x habis2 nk jatuhkan dan lemparkan fitnah terhadap rosmah dan PM.
ingat dengan perangai jijik macam ni si peliwat tu boleh jd PM la,ingat dengan lemparkan fitnah tanpa bukti org akn percaya la anuwar sial,skrg si peliwat ni dah terkantoi.
bukti kukuh dah de,anuwar x boleh lari mane.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:43 PM  

Bukan ini baru ngam...pemerintahan berpornography ber First Lady..

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:46 PM  

GOMO ANAK HARAM,

VIDEO APE NI? GELAP JE. BETUL KE ITU DEEPAK? GERAK BIBIR DGN DIALOG TAK SAME. KAU DUBBING SEMULA KOT.

SATU SEN PUN AKU TAK PERCAYA PENDEDAHAN KAU NI GOMO.

KALAU NAK FITNAH KENA BELAJAR LAGI.


FIKIR2KAN DAN SELAMAT BERAMAL.

ADIOS

saya SIAPA December 4, 2012 at 6:48 PM  

anuwar kata tak kenal si deepak tu,kata dia tak terlibat dengan konspirasi menjatukan PM dan isterinya.ape alasan anuwar bila video ni dah disebarkan,mana orang-orangnya yang sangat hebat memutar belitkan cerita.nampak sangat anuwar dah terperangkap dengan penipuannya sendiri,dia yang membautu deepak.adakah anuwar mampu menyelamatkan dirinya,fiir-fikirkan lah

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:49 PM  

Sonu nigam,
engko orang keh lembaga? Apasal engko tulis tak ada fakta?

Anonymous,  December 4, 2012 at 6:53 PM  

macam video lubang jubur gomo jer, hitam! mungkin tengahari tadi die amik video bontot die mase lam tandas. encacai pun bersorak ria ade video bukti padehal cuma video lubang jubur gomo

sonu nigam December 4, 2012 at 7:02 PM  

anon 6:49 PM yg sial,ko nk fakta pe.
video ni dh cukup la sial,x payah aq nk bg fakta.
ko tu bodoh tahap haram,tengok video pun masih jilat jubur peliwat tu.
nmpk sngt mentaliti low class,perangai cam sial.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:03 PM  

1-nak bubar parlimen mestilah BN ada strategi..tak kisahlah apa strateginya tu..Tak timbul takut atau apa..yg puak Pkr ni dok kelibut sgt pasal nk PRU 13 ni nk buat apa?Bukan korang yg jadi calonnya..

2-pasal deepak jumpa nurul atau anuwar bukan apa yg diaorang discusskan..tp anuwar tipu..dia kata 'Dia Tak Kenal Deepak'..tu yg kantoi tu..

3- serah sja undi anda pd BN/UMNO..
tak payah kita nak jual agama dan negara kita pd orang luar..

4-Penyokong PR ni..selalunya jika mereka kalah..'mereka akan meroyan'
dah tak de idea lagi nak 'belasah'..sbb big boss dia pun dah kena belasah hidup2...kesiaaaannn..

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:06 PM  

Saya siapa,
Deepak orang berniaga dia nak kan balik duit dia lah. dia tak kira macam mana caranya walau pun harus menkambing hitamkan Anwar atau orang orang umno. Padan muka melayu.

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:10 PM  

apa-apa pun jangan lupa hadir ke "Grand Finale Himpunan Kebangkitan Rakyat 12 Jan 2013 di Kuala Lumpur"

datanglah beramai-ramai. papagomo juga dijemput hadir utk membuat liputan

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:11 PM  

VIDEO DEEPAK PAPAGOMO SETARAF DENGAN PORNO JUGA. TAK BETUL LAH TU.

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:14 PM  

ooo begitu rupenye lubang jubur gomo yer. boleh bercakap yer.

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:19 PM  

xnk ckp byk ..undi tetap untuk umno bn.korang nk cakap sakai ke purba ke tgk diri sendiri dulu.klu idup sendiri pn huru harare jgn nk cakap org

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:21 PM  

Selamat tinggal AES di Selangor.

Kempen yang dijalankan sepanjang minggu depan telah dimuktamadkan pada hari ini. Ketegasan dan amaran dari kerajaan negeri selangor kepada penguatkuasa TEMPATAN dan PUSAT telah dibuktikan sebentar tadi. AES telah ditanggalkan dari beberapa lokasi di sekitar selangor buat masa kini.

Selamat tinggal AES. Babai. Selagi BN dan menteri berdegil dan bertegas tidak mahu lakukan pindaan, tidak mahu mendengar keluhan dan kritikan membina selagi itu no AES di malaysia. Lagipun BN kena selesaikan pelbagai isu berbangkit mengenai AES dan cara ia dilaksanakan.

Ini termasuklah bab syarikat yang diberikan tender, ketelusan dalam penguatkuasa dan sejauh mana sistem yang PDRM buat ini mampu mengurangkan kadar kemalangan dan membentuk pemanduan berhemah. Jangan cakap je kencang depan tv beb. Bila minta hujah seme berterabur cakap kita fitnah. Yang herannya, kita kadang2 tanya je.. tanya je pun dorang kata kita fitnah? Gila babi betul la pemikiran depa. Buat aku confused jek.

Read more: http://amenoworld.blogspot.com

john wong,  December 4, 2012 at 7:24 PM  

Wakakaka....anwar kantoi...kenapa la dia mau tipu sama olang? Haiyooooo

zam December 4, 2012 at 7:33 PM  

Kau tak kisah tapi rakyat kisah. Sbb tu la org panggil lu anjing pkr. Bodoh.... kasihan sama lu la bro. Betul2 kasihan nak kuasa sampai fitnah org. Mcm ni ke lu nak pemimpin.

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:44 PM  

aku tak nampak aper yg salahnya pada video itu. mmg patut pun anwar tlg deepak untuk menjatuhkan najib dan rosmah. mmg tu pun matlamat anwar dr dulu lg. anwar tlg pun sbb dia percaya deepak ader satu kes dan bukti yg boleh menjatuhkan najib. sbb tu sivarasa nak review semua document bukti spt yg disebut dlm video tu.

aku nak tunggu full version video ni... ader brani ka.

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:49 PM  

SINAR HARIAN MENANG 9;1? HAH..APA LAGI..CEPATLAH BUBAR DUN NEGERI PAKATAN TU..TAKKAN TAKUT KOT? HHEHE

Anonymous,  December 4, 2012 at 7:54 PM  

Apa lagi kita nak percaya kat nuaq ni..?? Kes dia kata tak kenal Eskay..dah cukup ..!

sebagai lambang 'dia memang kaki 'mereka cipta FITNAH'

Semua kawan2 baik dia dah 'out'..semua yg rapat dgn dia dah meluat..

Tunggu apa lagi??
silap2 jika dia kalah..dia akan salahkan korang yg tak pandai ampu atau spin..
Orang macam ni...tak boleh dan tak guna kita nak jadikan dia pegangan 'iktikad'.
nuar ni cuma boleh jadi PM (partime mistress) saja...
korang(penyokong2 nuaq) boleh daftar sekarang utk calon2 'coffee boy'dia..boleh diwarisi kpd anak2 bujang atau yg sewaktu dgnnya..bayaran canteeekk punyalah...

tolak 'Parti Ronggeng'...banyak maksiat..

Tipu Punya Olang,  December 4, 2012 at 7:54 PM  

Akhirnya terjawab sudah..
Deepak liwat Anwar!
Gomo liwat Deepak!
Bayangkan Gomo toron Deepak toron Anwar!
Pas tu ketiga-tiga mereka liwat Rosmah!
Pas tu pancut kat muka Najib!
Eeee..gelinya!
Pas tu ketuanan melayu jilat ramai ramai..
Eeee..lagi geli!

anonymous December 4, 2012 at 8:02 PM  

Sekarang DSAI dah kebal fitnah - buat le apa2 jenis fitnah yang anda boleh - DSAI tetap DSAI.

Kemaraan DSAI sudah tidak dapat di halang oleh sesiapa lagi.

PRU13 pasti BN/UMNO menyembah bumi....

Amir December 4, 2012 at 8:09 PM  

Pelik dgn pecacai2 anwart, dah jelas menipu pun masih x serik2 lagi...mabuk telan air kencing anwart agaknya?

MegaBidaman December 4, 2012 at 8:20 PM  

Pecacai2 tegar dah hilang arah, x boleh jawab pendedahan,diletakkan segala artikel songsang dlm ruangan komen..kah kah kah

Anonymous,  December 4, 2012 at 8:21 PM  

BN nak bagi ko peluang buat macam-macam himpunan, larian, kayuhan dan ceramah serta fitnah, sebab tu dilambatkan PR biar ko puas hati menerima kekalahan nanti.. Ada paham?... Bagi peluang pengikut Fakatan Haram menikmati kemenanagan Syok sendiri...semoga ko tak sakit jiwa bila kau kalah nanti faham?

Ameena Arweena December 4, 2012 at 8:27 PM  

Peliwat tersohor negara ditangkap menipu lagi...pecacai hanya akan percaya bila anus mereka sendiri krna robek withh this giant dick owner

KC Dee December 4, 2012 at 8:37 PM  

Hmmm...this be-atch kantoi lagi ,sekarang ni entah berapa kali menipu kantouii...muka buat seamba je, seselamba masa dia leewhat org lelaki,tanpa rasa bersalah

Anonymous,  December 4, 2012 at 8:37 PM  

Al Juburi nie aku rasa sblm mati pun Tuhan akan tunjukkan mcm drama tanah kubur tu...teruk betul la...dia dah x takut dosa, hari akhirat...p buat haji pun x nak, p london, Jerman, Europe, US bole, p mekah mengerjakan haji x boleh

Anonymous,  December 4, 2012 at 8:43 PM  

"i help u, u help me.

Can I fuck u today? I fuck u, u fuck..."

hahahaha pak berahi dah kantoi, buat-buat tak kenai pulak. adoyai, macam-macam lah hal 'anu' gerah tuhan ni.

Yew Abdullah December 4, 2012 at 8:47 PM  

I feel sorry 4 deepak, can understand why he did that ,however those who manipulate this guy and even teach what he suppose to talk to media is the superassholes! Pathethic

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:13 PM  

anwar tipu ker bohong who cares. yg penting perasuah-perasuah tegar kat atas tu dihumbankan ke penjara sungai buloh selepas pru 13 nanti. padan muke diorang, gomo boleh ikut sekali masuk

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:17 PM  

Kulim - Seorang pelajar perempuan berusia 14 tahun bersama rakannya ditahan berikutan penyalahgunaan dadah di sebuah rumah di sini, jam 2 pagi baru-baru ini.

Dia yang hanya mahu dikenali dengan nama Ima mula terlibat dalam penyalahgunaan dadah jenis methamphetamine ketika berusia 13 tahun.

Dari siasatan awal, Ima membuat pengakuan pernah dirogol lebih 20 remaja lelaki dan lima daripadanya merupakan murid sekolah berusia di antara 14 hingga 17 tahun.

Mangsa turut memberikan kerjasama dengan mencatat nama suspek yang pernah merogolnya.

Ima berkata, lebih malang, ada dalam kalangan mereka yang pernah cuba meliwatnya.

“Saya berkawan dengan mat rempit. Mereka membawa saya ke sebuah rumah dan saya dirogol beramai-ramai. Lama kelamaan perlakuan itu berlanjutan,” katanya.

Menurutnya, kejadian terkini berlaku dua minggu lalu apabila dia dirogol lima remaja di sebuah rumah di jalan Kilang Lama. Suspek mengugut untuk mencederakannya sekiranya enggan melayani nafsu mereka.

“Selain rumah tinggal dan bengkel, saya pernah dirogol bergilir-gilir oleh beberapa remaja di tengah padang permainan," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ghuzlan Saleh berkata, polis akan menyiasat aduan dibuat oleh mangsa dan mencadangkan supaya mangsa dapat diletakkan di bawah penyeliaan rumah perlindungan.

“Melakukan hubungan seks dengan mana-mana remaja perempuan bawah umur diklasifikasikan sebagai rogol walaupun mangsa merelakan perlakuan itu dilakukan terhadap dirinya.

"Mangsa juga memaklumkan bahawa dia mengenali kesemua suspek yang merogolnya. Dengan senarai nama suspek yang ditulis oleh mangsa sendiri ini memudahkan polis mengesan kesemua suspek terlibat,” katanya. -SH

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:20 PM  

mcm ni la pencacai pas jgn jd bodoh mcm teloq n.ajis n pencacai pkr jgn jd bodo mcm teloq nuaq brahem,bole apa

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:30 PM  

Jangan takut. Allah maha mengetahuiapa sebenarny Allah dipihak yg benar..

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:31 PM  

Apeda bengap pencacai2 pakatan kat sini. Dah awal2 pemimpin pakatan kata nak buat pilihanraya berasingan..so korang fikir najib tu bengap mcm korang ke? Utk tak bagi chance kat puak2 perasan mcm korang..so tunggu je hbs mandat..padan muka korang. Boleh mintak tangguh bubar dun ke time tu? Hahaha

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:46 PM  

Knape nak sekarang pru13 ada byk masa bro. BN bagi peluang pada PR yg perintah negeri utk jual harta rakyat kerna pasni jgn harap dapat perintah negeri, negara jgn harap tunggu 50 tahun lagi

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:48 PM  

Inilah cara dan taktik yg diguna pake akal Yahudi Zionist bacul untuk - Putrajaya at all cost. Iaitu dgn menipu, berbohong, fitnah, rekayasa, dan janji2 manis, bulan, bintang dan cakrayala. Sperti janji bulan bintang ke atas pendudok2 kampong buah Pala, yg akhirnya dikencing panas oleh Hero Tamil dan Lim Guan Lanchow, sampe ada yg tak tahan dizalimi ingin membunoh diri dan menuang minyak tanah untuk membakar diri.
Sedarlah, insaaflah dan bertaubatlah, selamatkanlah diri dan keluarga, jangan biarkan diri anda diperbodoh bodohkan,dikencingkan, dizalimi hinggakn ingin membunoh diri gara keparat, bngsat dan lahanat agen Yahudi Zionist neocons, peliwat terkutok, BABI haramjadah dan fuckaton yg takde berkat, melainkan celako x5

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:56 PM  

PM Najib bukan macam aljuburi bro sikit2 saman. Dia seorang ketua yang guna akal dan pandangan orang dia degar tak mcm lu punya ketua yg menjadi ketua bukan melalui undi tapi membodohkan orang spt lu bro

Anonymous,  December 4, 2012 at 9:57 PM  

kwangkwangkwang cai2 Fuckatan yg tahap hanjeng kuraps dah biol la huahuahuahua..

Anonymous,  December 4, 2012 at 10:02 PM  

weii pencacai2 hanjeng kuraps PR weh suruh la pemimpin2 dajjal lu worang bubar parlimen negeri2 jajahan PR dulu la wei.. Bos2 dajjal Fuckatan Rakyat mmg pengecut tahap babi la... dh mmg jnis keturunan xdak telor kot diaorg tu huhuhu...

Anonymous,  December 4, 2012 at 10:13 PM  

Kesian wa baca lu punya rintihan. Jgn risau pru 13 pasti sampai lu tunggu je. Dari firasat wa pru13 ni pr akan hancur umno akan menang besar lebih dari pru 11. Nik ajis mati terkejut, hj hadi letak jawatan, aljuburi lari beli pulau di indon dn tinggal d pulau ops bukan pulau tapi sg buluh atau sg udang, LGE/LKS pindah sigapork buat bisnes.

Anonymous,  December 4, 2012 at 10:27 PM  

Program utuk menghabiskan duit dr yahudi

Anonymous,  December 4, 2012 at 10:50 PM  

Anwar al Jubori, adalah maknusia paling khianat yg pernah aku temui .Anak bini dia pun dia khianat,kawan-kawan pun dia khianat,orang bawahan dia pun dia khianat,mentor dia pun tak terlepas dari khianatnya,sekutu dia pun dia khianat,ugama dan negara pun ida tak peduli, asalkan hajatnya tercapai.Jadi jagan pelik lah kalau dia nak khianati Najib,sebab Najib memang musuh dia no 1.

Prince of Noob December 4, 2012 at 10:53 PM  

rupa2nya deepak ini agen anwar??? ini satu pendedahan yang sangat luar biasa. harap utusan keluarkan berita sensasi yg diambil dari blog papagomo dan jadikan headlines di muka depan esok

Anonymous,  December 4, 2012 at 11:10 PM  

Yew Abdullah, can't blame Deepak. He will even sell his mother to get that RM170 million debt off off his back. Money talk brother.

Anonymous,  December 4, 2012 at 11:47 PM  

bubar la negeri pakcartoon cepat klw berani. ta pun takut hilang kuasa & harta. memang dasar perompak, penipu, pengkhianat, penyondol cinadol..

Anonymous,  December 4, 2012 at 11:49 PM  

Umak ai!!! Kalau rakaman perbualan tu perancangan kumpulan anti Al Juburi baik suruh konon pelakon tu baca skrip ni semua Anwar Ibrahim punya konspirasi.

Anonymous,  December 4, 2012 at 11:54 PM  

al juburi memang dah desperet sangat sampai india mabuk hutang bertapuk macam ni pun dia terpaksa pakai...apa yg nak dihairankan al juburi kan ada banyak duit yahudi boleh digunapakai kah kah kah

Anonymous,  December 5, 2012 at 12:02 AM  

Anwar... dilahirkan untuk memudaratkan manusia di muka bumi Malaysia. Ada perangai berbagai makhluk di dalam dirinya, yg pasti cuma 30% perangai manusia... selebihnya korang cari sendiri.

Anonymous,  December 5, 2012 at 12:02 AM  

sian ko dah byk kali ko melalak kat sini tak de org nak layan..buat la kat blog ko nanti sama2 kita buat bancian..blog gomo ni mahal woi..
tak main la benda2 idea murahan ko tu..

zam December 5, 2012 at 12:09 AM  

Jgn lupa pada puak2 PAS bila penceramah DAP baca ayat2 al quran dengar dan belajar dn bila puak DAP suruh takbir jgn tak takbir. Ini lah puak paling bodoh yg aku jumpa. Semoga Allah selamatkan agamaku. :(

Anonymous,  December 5, 2012 at 12:10 AM  

kah..kah..kah.. anon 6:17pm ko lah pengkomen paling bodoh setakat nih..

zam December 5, 2012 at 12:25 AM  

Ni anjing pkr dn pas je bro. Tak berkudis pun. Org ramai dh tahu. Masuk blog papagomo cuma dh buat kacau je. Anjing2 yg ada ni pun 2 - 3 ekor je tu pun anjing kurap. Bukti ada pun mana lepa tau. Yg lepa tau melalak je. Jgn takut la pru13 tengok la berkubur pkr dn pas. Puak pas lagi anjing org bukan islam baca ayat2 al quran mereka seronok siap takbir lagi bila disuruh. Tak betul ke tak cina DAP tu baca pun tak tau. Geram betul aku nk puak pas no siaaaalll..

zam December 5, 2012 at 12:34 AM  

Bro memang pencacai PAS mmg bodoh tahap babi. Cuba cari dlm utube puak PAS bersorak gembira bila cina DAP baca ayat al quran dn bertakbir bila disuruh takbir. Mmg sial dn tak maruah sanggup tegok agama dimainkan dgn bangsa kapir. Babi punya puak PAS

zam December 5, 2012 at 12:42 AM  

Lagi luar biasa bila puak DAP baca ayat Al quran dapat tepukkan dari puak PAS. Bila puak DAP suruh takbir puak PAS dgn bangga takbir. Cuba cari dlm youtube. Betapa megahnye puak PAS bila masa org kapir permainkan ayat2 suci al quran. Entah dibaca nye betul atau tak. PAS mmg sial

Anonymous,  December 5, 2012 at 12:48 AM  

Blogger blogger pro UMNO bermati mati pertahankan Najib dan Rosmah dari fitnah Anuwar dan pencacai pencacainya tapi Najib dan Rosmah buat tak tau je tak pernah nak ambil apa apa tindakan undang undang. Kalau betul mereka di memfitnah kenapa tak ambil tindakan jadi pengajaran. Sikap Najib dan Rosmah menjadikan budaya politik fitnah bermaharaja lela. Lama lama aku jadi menyampah pulak kat Najib dan Rosmah.

Rosmah Mansor,  December 5, 2012 at 12:53 AM  

Tak habis2 sakai ni nak bodohkan melayu.

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:10 AM  

edera dibahu akibat tusukan benda tajam)

GOMBAK: Majlis ceramah Jelajah Merdeka Rakyat dekat sini kecoh dan seorang petugas luka dibahu akibat tusukan benda tajam.

Ia berlaku apabila sekumpulan pemuda Umno Gombak dikatakan merempuh tempat ceramah Merdeka Rakyat itu.

Menurut Adun Batu Caves, Amirudin Shari, Pemuda Umno yang diketuai oleh Ketua Pemuda Umno Gombak dan exco Pemuda Pusat cuba rempuh untuk menghalang ceramah itu.

(Pemuda Umno cuba menganggu ceramah Merdeka Rakyat di Gombak)

Menurut beliau, batu juga dilemparkan ke tengah orang ramai yang menyertai ceramah itu.

Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) juga kelihatan di kawasan ceramah itu.

Walaupun diganggu, orang ramai tetap datang untuk mendengar ucapan para pemimpin Pakatan Rakyat.

(Anggota FRU yang dikerah untuk mengawal keadaan)

(Sebahagian orang ramai yang mahu mendengar ceramah tetapi dig

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:15 AM  

naksungaiderhaka@gmail.com Ana k Sung ai Der haka AY, DECEMBER 4, 2012

Anak Sungai Derhaka at Tuesday, December 04, 2012

Gambar Samseng UMNO mengganas di Gombak, seorang ditikam..

Jelas kelihatan semangat mereka untuk mengganas berkobar-kobar sekali setelah berakhirnya Perhimpunan Agung UMNO baru-baru ini.

Gambar-gambar ini adalah dari lokasi Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam ini di Dataran Shaharuddin, Batu 8 1/2, Gombak Utara, Selangor (Belakang UIAM).

Apa yang dijangkakan benar-benar berlaku pencacai UMNO yang diketuai oleh Megat cuba membuat kacau dengan kumpulan motor dengan membuat bising dan provokasi.

Malah mereka lebih berani dan ganas kali ini dengan membaling batu, botol juga merosakkan gerai dan menumbuk Petugas Pakatan Rakyat.

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:18 AM  

Home

4 ,

T U E S D A Y , D E C E M B E R

Gempar! Gambar Keganasan Pemuda BN di JMR Gombak Kini Tersebar!

Kuala Lumpur - @erapasca Pecah berita dari gombak bilamana sekumpulan pemuda yang memakai baju Barisan Nasional serta membawa bendera BN telah mencetuskan ketegangan di Jelajah Merdeka Rakyat atau JMR gombak, Sekumpulan Lembu Gila Shahrizat memBABI buta mengganas di gombak pakai batu dan kerambit.

kezaliman menjadi intipati

kesombongan menjadi selendang tuhan pada keangkuhan mereka,

dengan perkara yang tidak pernah terlintas di fikiran mereka.. amin..

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:40 AM  

pemuda bn konon..entah2 itu satu lagi fitnah terhadap bn. macam kes bersih yg huruhara dulu..reporter dan polis pun dituduh menyamar..jahat betul la puak2 pr nih!

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:44 AM  

KEGANASAN BERSIH 1 & 2.0 KO TAKNAK CERITA? KO MASUK KAWASAN ORANG TANPA KEBENARAN SAPA SURUH? SIAPA ANWAR TU? P.M? M.B? ....P.M & M.B PON TAK LANGGAR KAMPUNG ORANG MCM TU JE. MESTI ADA NOTIS BERTULIS. INI KAWASAN KAMPUNG ORANG MESTI ADA PENJAGANYA BODOH!

ANWAR INGAT INI BARU SATU KAWASAN BERDASARKAN TAHAP KEBENCIAN RAKYAT TERHADAP MUNAFIK YG BERNAMA ANWAR NI TAKDA TEMPAT YG SELAMAT UTKNYA LAGI. SOKONG ANWAR SOKONG LGBT, YAHUDI, MURTAD, GEREJA, PLURALISME. INI FAKTA.

LAGI SATU AKU BEBULU GILER BILA PENCACAI DOK CITER HAL UNDIAN SINAR HARIAN... WOY BABI! SAPE BACA SINAR HARIAN TU? KORANG PENCACAI JE BACA.. NAK AGAKKAN LEBIH TEPAT TENGOK KEPUTUSAN PIILIHANRAYA DI IPTA LEPAS TU TENGOK PULA KEKUATAN SOKONGAN PEMIMPIN DI LAMAN SOSIAL BARU KO TAHU NISBAH SOKONGAN DGN MUDAH. TAK PON PERGI BUAT SURVEY PD 28,000 ORANG/ 10% RAKYAT DI SELURUH NEGERI. TP JGN PILIH BULU DAN TERHAD UTK ORG PAKATAN ITU TIPU DIRI SENDIRI NAMANYA. TUNJUKANLAH ORG PAKATAN NI CERDIK2 BUKANNYA TUNJUK KEBODOHAN DILUAR NI JUGA RAMAI YG LEBIH PANDAI...

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:55 AM  

Ini semua dah diaturkan lah, supaya rakyat ada orang nak benci. Kita kan suka je benci orang. Standard ahh rakyat Msia.

Ko pilihla sapa sapa yg u suka. COnfirm tak boleh jawab pun KENAPA u suka ahli politik tu. Tapi bila tanya KENAPA u TAK SUKA org ni, pandai je jawab.

Setakat hentam keyboard budak kecik pun boleh.

Anonymous,  December 5, 2012 at 9:00 AM  

ingat lagi mamat berdarah kepala waktu demo sebab langgar cermin klinik smp pecah dulu??..itu pun kantoi menipu kononnya kena belasah oleh polis..

dah banyak kali dah isu2 camni..takkan nak kena tipu berulangkali kot? ada otak, fikir la beb..

Anonymous,  December 5, 2012 at 9:08 AM  

METER BARU TNB PENIPU.

Aduan dan rungutan rakyat Puchong mengenai caj bil TNB yang naik mendadak 3 kali ganda! Bila sudah di pasang, saya pun tunggu bil letrik pertama. Bila dah sampai, terkejut saya sebab bukan tambah kurang tapi tambah tinggi! Saya pun google kat internet, jika ada komplen yang lain dari pengguna. Rupa-rupanya bukan saya sorang sahaja tapi banyak lagi yang komplen hal yang serupa. Jawapan TNB mudah sahaja, meter baru ni meter digital, lebih tepat dan bacaan yang diberi memang bacaan sebenar. Kadang-kadang terfikir juga saya, apa ke bodohnya TNB selama ni bila pasang meter yang memberikan bacaan yang tidak tepat sampai 300% lari dari bacaan sebenar.

Anonymous,  December 5, 2012 at 9:15 AM  

BIL ELEKTRIK NAIK MENDADAK SETELAH TUKAR METER BARU

Saya baru membeli sebuah rumah daripada seorang individu. Saya telah diminta untuk menukar meter elektrik rumah itu kepada nama saya. Jadi saya memohon pertukaran meter elektrik tersebut. Saya telah mendiami rumah itu 3 bulan sebelum meter elektrik tersebut ditukar kepada yang baru. Sejak saya tinggal dirumah itu bil elektrik saya tidak pernah mencecah RM20.00 sebulan tetapi selepas sahaja meter ditukar bil elektrik rumah saya naik mendadak sehingga RM 181.05 sebulan.

Rosmah Mansor,  December 5, 2012 at 9:33 AM  

Video sex hitam putih macam zaman flintstone. Video deepak gelap gulita macam sakai dalam hutan. Masa deepak diinterview oleh malaysiakini terang benderang pulak.

Akhirnya yang jadi bangang siapa agaknya?

Yang jadi bangang hanya sakai2 melayu yang boleh terbangkan parang tapi takut nak berjihad kat palestin macam anak omar din silat lianchow. Hanya berani kat kampung sendiri je.

Betul2 SAKAI.....

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:18 AM  

kita tak kata kerajaan 100% sempurna,tapi kita tengok pula pembangkang adakah sempurna, 1)sokong murtad n boleh org melayu pilih ugama sendiri 2)sokong lgbt 3)mengkafirkan org umno n memutadkannya 4)tak ikut rukunegara 5)dituduh zalim n tiada kebaikan yg di buat selama 50 tahun lebih kepada penyokong pembangkang 6)sokong komunis n israel

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:21 AM  

saya kaum sakai tapi saya sedikitpun tidak ambik hati dgn kata-kata encik, malah saya rasa bangga kaum saya disamakan dgn penganut umno. memang perangai mereka seiras dgn kaum kami lebih-lebih lagi yg banyak komen dlm blog ni. malah tuan empunya blog ini pun wajahnya seakan-akan puak kaum kami. sekian terima kasih encik

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:24 AM  

apesal ye, yg dipilih untuk dedah sini sana pasal najib dan rosmah adalah mereka2 yang takde iman. carilah sorang yang boleh bermubahalah ke, boleh bersumpah atas nama Allah ke..baru la org boleh percaya..bukan ape, sebab ada sorang mamat tu, peguam2 muslim yang pernah bela dia semua tarik diri..jadi kita pun query jugak..

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:24 AM  

apesal ye, yg dipilih untuk dedah sini sana pasal najib dan rosmah adalah mereka2 yang takde iman. carilah sorang yang boleh bermubahalah ke, boleh bersumpah atas nama Allah ke..baru la org boleh percaya..bukan ape, sebab ada sorang mamat tu, peguam2 muslim yang pernah bela dia semua tarik diri..jadi kita pun query jugak..

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:54 AM  

INGAT LAGI SI MATI HIDUP SEMULA DALAM EPISOD BERSIH? ITU PUN KANTOI JUGAK KAN? HEHE

Anonymous,  December 5, 2012 at 10:57 AM  

yang luka baju coklat.

tapi baju yang ditayang bersimbah darah warna kuning..

kah kah kah...kantoi lagi penipuan PR!

Anonymous,  December 5, 2012 at 11:04 AM  

saham fgv terkini 4.57

Anonymous,  December 5, 2012 at 11:05 AM  

apa-apa pun jangan lupa hadir ke "Grand Finale Himpunan Kebangkitan Rakyat 12 Jan 2013 di Kuala Lumpur"

datanglah beramai-ramai. papagomo juga dijemput hadir utk membuat liputan

Anonymous,  December 5, 2012 at 11:18 AM  

imbas kembali laporan fgv 30 june 2012:
Sekali lagi kita melihat pemimpin UMNO juga yang memperolehi untung dalam apa jua tindakan yang Najib atau pemimpin UMNO/BN ini lakukan..

Dalam hal penyenaraian Felda ini.. Peneroka yang tergadai tanahnya hanya diberikan 800 unit saham.. tapi Isa Samad yang tiba-tiba dilantik sebagai Pengerusi Felda oleh Najib memperolehi untung yang besar...

Isa Samad yang tak pernah kenal erti jerih perih hidup sebagai Peneroka diberikan 180,000 unit saham tetapi Peneroka hanya 800 unit saham... mengapa agaknya?

Isa Samad (Pengerusi Felda) Dapat 180,000 Saham VS Peneroka Felda 800 Unit?

Alhamdulillah seperti yang diingini dan dihajati oleh kelompok yang berkepentingan dalam Felda, semalam saham Felda FGVH telah mencatatkan premium sebanyak 84 sen kepada nilai RM5.39 saham Felda FGVH telah didagangkan buat pertama kalinya pada “pasaran terbuka” semalam.

Jikalau dikirakan daripada setiap unitnya, berapa lebihan yang bakal diperolehi dikalangan pemburu-pemburu saham termasuklah peneroka Felda yang terlibat bersama-sama memeriahkan penyenaraian IPO Felda FGVH semalam?


terkini saham fgv 4.57

Anonymous,  December 5, 2012 at 11:29 AM  

ini pula laporan akbar pengampu lidah syaitan milik parti syaitan yg dikenali:



RAUB 13 Okt. - Penurunan harga saham Felda Global Ventures (FGV) Holdings di Bursa Malaysia disifatkan sebagai sementara kerana ia bergantung pada harga pasaran komoditi sawit dunia.

Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad berkata, harga saham tersebut dijangka meningkat semula dalam tempoh terdekat ini.

Jelasnya, pasaran komoditi kelapa sawit tidak membimbangkan kerana ia adalah bahan makanan yang sentiasa mendapat permintaan tinggi daripada pengguna.

"Harga saham FGV di pasaran mencatat RM4.74 seunit semalam dan mempunyai masa depan yang cerah kerana kelapa sawit sentiasa mempunyai permintaan.

"Selain menjadi produk minyak masak dan memproses makanan, buah kelapa sawit juga boleh diproses dalam pelbagai bentuk termasuk membuat biodiesel," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program Sihat Felda peringkat Felda Wilayah Mempaga di Felda Lembah Klau dekat sini hari ini.

Yang turut hadir Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Dong, Datuk Shahiruddin Ab. Moin dan Pengurus Felda Wilayah Mempaga, Jahya Jainal.

Dalam perkembangan lain, Mohd. Isa memberitahu, Felda akan melaksanakan projek perumahan generasi kedua membabitkan keluasan tanah 2,000 hektar di tanah rancangan Felda di seluruh negara.

"Felda akan membina 20,000 unit rumah pasang siap mampu milik yang akan dimulakan awal tahun depan membabitkan rumah berkembar atau sebuah rumah.

"Pada masa ini pihak pentadbiran Felda mengenal pasti kawasan tanah untuk melaksanakan projek tersebut dengan harga yang mampu dimiliki generasi kedua," ujarnya.

Sebagai permulaan katanya, sebanyak 5,000 unit rumah akan mula dibina tahun depan bagi fasa pertama manakala 15,000 unit rumah lagi akan dibina secara berperingkat.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20121014/dn_07/Penurunan-saham-FGV-bersifat-sementara#ixzz2E91QT9LM
© Utusan Melayu (M) Bhd

Anonymous,  December 5, 2012 at 11:36 AM  

When there are too many stories been fabricated to assasinate others, sooner or later it will backfire. It just jive with this saying ' What goes around, comes around'. Anwar and his PKR officials have to lick their own saliva as the 'fitnah' launched against the Prime Minister or the goverment do not bite the majority.

Utmost congratulations to Pro- UMNO and Pro - BN bloggers for the excellent works, non-stop reserach and for engaging the best paparazzi to 'assasinate' the Pakatan Rakyat efforts.

Anonymous,  December 5, 2012 at 12:00 PM  

nuar bangang tak sedar diri. dah tua nak mati pun masih sibuk tabur fitnah. haji bila nak buat nuar?

Anonymous,  December 5, 2012 at 1:57 PM  

yg ko sibuk pasal haji org pehal? ko haji ker? ko pike sume org hj tu baik-baik ker? penjenayah & perasuah pun ramai yg gi hj tau tak.

Anonymous,  December 5, 2012 at 2:03 PM  

tahniah gomo - correct! correct! correct!

Anonymous,  December 5, 2012 at 2:57 PM  

tu la anon 1:57 PM, bukan semua hj baik.. contoh yg suka doa pecah perut tu...

Anonymous,  December 5, 2012 at 2:59 PM  

dgn doa pas utk kehancuran umno n fatwa n.ajis menuduh umno murtad sbg petandanyawa pas sudah hampir berakhir dlm politik msia kerana pisau yg di hunus utk membunuh umno menyembelih leher mereka sendiri ,buktinya di tumpatada lelaki pergi kekedai minta pisau n menyembelih lehernya sendiri.itu lah petunjuk bagi sesiapa yg mempunyai matahati

tukang telek,  December 5, 2012 at 4:55 PM  

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga. Sekarang tuhan telah tunjukkan pemfitnah yang sedang merancang kerja kerja jahat yang keji supaya rakyat bersukur di atas rahmat yang Allah berikan kepada kita negara aman dan makmur. Janganlah tersalah langkah pada PRU 13 ini.

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:01 PM  

Kenapa bila ada evidence,semua mesti 'gelap' atau 'hitam-putih'?Mungkin hati mereka segelap 'evidence' yang di tonjolkan.
Kasi 'jantan' sikit la bro, bagi full version dgn 'colour' la.Kenapa perlu menyorok celah kangkang pulak.

---
Bodoh cam siamang tua ko nih... wak wakwak

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:08 PM  

selagi lagi ingatkan..

DI MINTAK JANGAN COPY PASTE.. JANGAN PAKSA KAMI BACA TAIK..

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:08 PM  

awat gelap je? hurm..

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:28 PM  

nampaknya pengundi atas pagar macam aku,,akan jauhkan diri dr anwar aljuburi...dia ni tak boleh percaya n tak lyak jd PM..jd Peler Memanjang boleh la. aku akan sokong najib

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:48 PM  

SURAT KHABAR LAMA
SURAT KHABAR LAMA
SURAT KHABAR LAMA

Anonymous,  December 5, 2012 at 5:54 PM  

Anon 5.01, semua bokti umno bawakan gelap gelap samar samar...tu lah sebab mereka ni suka menyamarbdalam gelap.
Pembangkang pulaq selalu bawa bokti bentuk specimen dan fakta...bukan video edit atau photoshop.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:08 PM  

Saya nak ingatkan Papagomo, tak usah letak lama lama artikal engko yang serba susut harakat kat atas tu, hakim kes saman Deepak dah ada maklumat yang sahih dalam simpanan mahkamah. Lu ingat fakta tu boleh berubah kah atau Hakim tu boleh di brain wash.....For your information, Yang Arif - yang arif tak tengok dan baca yang tak senonoh seperti tv3 dan utusan apalagi blog sampah engko ni. Kelas dia kat atas melebihi Tuan tuan engko.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:16 PM  

papa gomo hang kaki jilat buret rosmoh awat tak jilat buret sharizat keling paria tu sekali kecian dia tau.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:18 PM  

Anon 2:57pm....kalau orang tu benar, dia tak takut pecah perut...
Ada buat salah ke?

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:18 PM  

KO ORANG KENA TANYA DR M KENAPA MUSA HASAN JUGA MEMBUAT PENDEDAHAN YANG HAMPIR HAMPIR SERUPA SERENTAK DENGAN DEEPAK.......
TERKECUP BUAH ZAKAR ENGKO PULAK BILA SEBUT NAMA MUSA HASAN DENGAN DR.M.

ENGKO CUBA LAH , JANGAN CUMA BERANI SAMA KELING SAJA.

BELUM LAGI DR CHUA HABIS DIGELEDAHNYA GERAI ENGKO.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:22 PM  

anon 6:16pm...jgn kata rosmo/sharizat mcm tu, klau xjilat bontot diorang gomo nk jilat bontot sapa lagi

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:30 PM  

papa gomo hang dah gomo buret rosmoh ...masin ke? klu hang nak sedap lagi..perah limau nipis pastu jilat..nanti rasa masam masin. sedap tau.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:34 PM  

Anon 6.22,
pappygomo tak jilat burit kakmah/kakjat, dia jilat jubur Hj Bontot al-photoshop, sebab dia gay sebab tu di letak gambar gambar jantan dalam blog dia termasok gambar tuan punya Maha suci bontot terpopular sedunia.

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:38 PM  

korang gaduh kat sini tak sedar2 musuh sebenar sdh mula mengancam kedaulatan negara ni:

http://www.youtube.com/watch?v=4nt1vfIay0Q

Anonymous,  December 5, 2012 at 6:40 PM  

Letak Vodka minuman kegemaran papagomo dalam burit dia peram 3 hari......wah! dia 'heng' sampai satu bulan.

Anonymous,  December 5, 2012 at 7:28 PM  

paling banyak anon menulis pembangkanglah yg batinya kotor n suka pada mencarut,sbb mursyid pkr sheikh nuaq brahem penyokong penuh lgbt

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:31 PM  

LAHHHHHHH! BILA NAK TUKAR HEADLINE ENGKO NI PAPAGOMO ROSMAH DAH PHOBIA TENGOK MUKA DIA SUAMI ISTERI.

CUBA KALI NI KASI NAIK GAMBAR COUSIN HISHMUDDIN, MUSA HASAN, DR M....APA CETANYA?

ANWAR JUGA KAH CONSPIRATOR NYA?

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:40 PM  

korang tengok le beruk2 PR yang buta hati ni ha... nak kata komen yang membina memang takde la. semua komen lebih kurang sama dengan kepala bana si nuar tu. paling kelakor ada la satu anon tu cakap PR kalau bawak bukti siap ada fakta dan specimen. KAHKAHKAHKAHAKAHAK... tang mana specimen yg korang bawak tu ha??? cuba ko tengok pulak specimen anwar ibrahim tu dari species apa... species iblis???hadoi. sakit usus aku ketawa ha... nak di kata bodoh tersumbat, bangsa aku sendiri... tapi tu lah... kalau dah kaki jubo di agung2kan nak buat camane ye tak? tadah je la stor kunyit korang tu kat die

exPAShit

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:45 PM  

papagomo kau buat apalah letak gambar nurul izzah yang itu sebab aku menyampahlah gambar tu.... kalau kau letak gambar nurul izzah yang lain lagi bagus spt gambar nurul izzah kantoi, macam orang gila, ada misai dan itu lagi bagus

Anonymous,  December 5, 2012 at 8:58 PM  

apa yg aku amat amati pembangkang ni banyak pakai satu mata saja,mata hati x pakai pun.sapa yg pakai satu mata ja iaitu mata zahir saja akan jadi tentera dajjal/daj,jaga2 kepala DAJ ada kat kelantan

Daddy Cool December 5, 2012 at 9:59 PM  

check-met!!anwar dah kantoi menipu lagu..mula2 ckp xknl alih2 ada video pulak..pada aku anwar ni memang dh terdesak sgt nak jagi PM...

p/s:anwar ni memang suka masuk video kan..video porno pn dia ad gak...

Anonymous,  December 6, 2012 at 3:54 AM  

Situasi begini susah hendak dilakonkan terutama bagi orang biasa; bukan pelakon yang terlatih. Intonasi suara saja dah dapat memberi 'clue' sama ada sesuatu rakaman dilakon atau spontan. Saya rasa yang ni spontan... Allahuwaklam

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:51 AM  

ang jelasnya, Papagomo ini adalah penyebar fitnah dan dusta. Sekaligus, Papagomo ini menjadi agen kepada dosa Qazaf kerana sewenang2 nya menuduh orang berzina dan meliwat tanpa 4 saksi.

Baru ni Papagomo ada siarkan satu video kononnya Deepak ini adalah konspirasi Anwar Ibrahim. Malangnya, video papagomo tu gelap dan kabur. Mamat dalam video tu pun tak nampak mcm Deepak lansung. Biasalah manusia penipu.

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:54 AM  

DARI ERA PASCA
MMMMM.....PIKIR2 KAN

Home

2 0 1 2

T H U R S D A Y ,

6 ,

D E C E M B E R

PECAH BERITA! PAPAGOMO DI SAMAN!

Gua Petik dari Tulang Besi

WRIT SAMAN WAN MUHAMMAD AZRI (PAPAGOMO)



Kebetulan Tulang Besi mendapat maklumat dari seorang yang rapat dengan team projek menyaman Papagomo ini.

Antara maklumat yang didapati adalah:

1.0 Sepupu Papagomo pun akan dipanggil menjadi saksi Husam Musa untuk mengecam Papagomo dan beliau telah sanggup menjadi saksi.

2.0 Turut dipanggil adalah beberapa orang orang besar di dalam Tentera Laut Di Raja

yg

Malaysia kerana mereka

membenarkan

masuk

Papagomo

kapalselam Scorpene

3.0 Zahid Hamidi dan SU Zahid Hamidi pun akan dipanggil sebagai saksi

4.0 Tun Faisal UMB pun akan dipanggil sebagai saksi sebagai mengecam Papagomo

5.0 Peguam Papagomo pula kerap minta supaya kes ditangguhkan. Tampak begitu takut Papagomo ini untuk berhujjah dalam mahkamah.

6.0 Diberitakan selepas ini ramai lagi orang akan menyaman Papagomo ini i.e. Khalid Samad, Nik Nazmi, Elizabeth Wong, Haliza Talha, Dr Halimah Ali dsbnya. Semua nama di atas dan lebih dari itu telah menjadi mangsa fitnah Papagomo. Ada ka Papagomo kata Dr Halimah Ali ditangkap

padahal pada waktu itu Dr Halimah sedang merasmikan program yang disaksikan oleh ratusan orang.

7.0 DI samping itu, pihak MBPJ juga mahu pihak berkuasa mendakwa Papagomo kerana memalsukan dokumen rasmi

Tempatan. Masih ingatkah lagi Papagomo memalsu minit mesyuarat yang menuduh

Samad, Nik Nazmi

Khalid

menghalang Gereja DUMC dari

Malangnya, pemalsuan dokumen

gagal apabila dokumen

menyatakan Gereja DUMC terletak

Damansara Utama. PAdahal Gereja DUMC tu terletak di Seksyen 9 Petaling Jaya.

8.0 Papagomo juga perlu didakwa di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri kerana mendedahkan rupa bentuk dalaman kapal selam Scorpene yang menjadi

ketenteraan negara. Tapi pasal dia UMNO, dia terlepas segalanya.

9.0 Cuma yang bagus pasal Papagomo ini

beliau tidak lari lintang pukang

adalah

macam kawan dia Ruang Bicara Faizal bila diserahkan writ saman.

10.0 Syukur alhamdulillah. Doa Tulang Besi di hadapan Kaabah supaya Papagomo dijahanamkan oleh Allah SWT sudah mula makbul.

11.0 Mengikut rakan2 wartawan Tulang Besi, Papagomo mengaku kepada mereka yang segala penulisan beliau adalah atas bayaran dari pemimpin2 UMNO. Yang ini, Tulang Besi tidak dapat pastikan 100%.

Yang jelasnya, Papagomo ini adalah penyebar fitnah dan dusta. Sekaligus, Papagomo ini menjadi agen kepada dosa Qazaf kerana sewenang2 nya menuduh orang berzina dan meliwat tanpa 4 saksi.

Baru ni Papagomo ada siarkan satu video kononnya Deepak ini adalah konspirasi Anwar Ibrahim. Malangnya, video papagomo tu gelap dan kabur. Mamat dalam video tu pun tak nampak mcm Deepak lansung. Biasalah manusia penipu.

Penjelasan EP : Papagomo sudah banyakkali cuba di saman, akan tetapi kerana selama ini Wan Muhammad Azri ini tidak pernah mengaku dia lah Papagomo maka saman tidak boleh di buat, dan kali ini dengan kehadiran beberapa saksi yang

mengatakan sahlah Wan Muhammad Azri ini adalah Papagomo, Papagomo tidak boleh lari lagi. Gambar di bawah adalah gambar contoh rupa PopeGomo.. kahkahkah

Anonymous,  December 6, 2012 at 9:14 AM  

anon 9.54 tulang besi tak mau pulak kupeh bolgger milo suam.. o lupa bapuk tu member tulang besi satu bumpung tukang jaga kepala kunek al juburi kahkahkah

Anonymous,  December 7, 2012 at 1:24 AM  

Pakatan Rakyat masih menggunakan kaedah spin yang dah lapuk ditelan zaman. Teruskan usaha wahai PAPAGOMO.Usah gentar dek jantan simpanan Anwar yang terus menipu untuk kebaikan ketuanya pro Yahudi.

Anonymous,  December 7, 2012 at 1:32 AM  

Amboi...sedapnya membakar papagomo....
papagomo kena masuk mahkamah...korang tukang batu api...dudk sedap goyang kaki....

kalau berani buat la blog sendiri dan siarkan la sendiri artikel2 korang tu...jgn la sibuk nak 'menghasut' papagomo...kesian kat dia...budak muda baru baligh..dah kena turun naik mahkamah...tak kesian ke korang?

Anonymous,  December 7, 2012 at 9:24 AM  

Manusia bangsat memang kaki kelentong. Semuanya boleh janji. Janji dia dapat org sediakan servis lubang. Janji dia jangan diharapkan. Manusia macam ni, janji tolong org tapi dia sempat kenakan org nak ditolong.

Anonymous,  December 7, 2012 at 10:45 AM  

Bapak dah kantoi, anak dah kantoi, mak pun dah kantoi. Pemimpin2 kanan dia pun dah kantoi, Pemimpin2 gabungan dia pun dah kantoi. Lagi apa mau......... semua dah kantoi beb. Mampus lah kali nih......

Anonymous,  December 13, 2012 at 10:42 AM  

YANG MAMPUS UMNGO2 N THE GANG
HAHAHA

WEDNESDAY, DECEMBER 12, 2012

Anak Sungai Derhaka at Wednesday, December 12, 2012

Deepak nafi Anwar Ibrahim dalang pendedahannya dan cabar Papa Gomo siar keseluruhan video..

Deepak Jaikishan hari ini menafikan bahawa pendedahannya mengenai Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya Rosmah Mansor didalangi oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bercakap kepada Free Malaysia Today hari ini, Deepak mendakwa Pencacai-pencacai UMNO telah memutar belit cerita hanya berdasarkan video yang menunjukkan beliau menyebut nama beberapa pemimpin PKR termasuk Anwar Ibrahim.

"Saya tidak mengatakan bahawa saya bertemu dengan Anwar," katanya.

"Apa yang saya katakan dan apa yang telah ditulis (dalam blog) adalah dua perkara yang berbeza."

Dalam masa yang sama beliau mencabar individu yang merakamkan video tersebut menayangkan keseluruhan rakaman dan transkrip apa yang dia telah kata.

Rakaman video di bawah telah disiarkan secara meluas oleh blogger pro-Umno.

Ikon Fitnah 1Malaysia iaitu Papa Gomo mendakwa video ini adalah bukti bahawa Deepak telah bertemu dengan Anwar sebelum beliau mula melakukan pendedahan mengenai Najib dan Rosmah pada 27 November lalu..

Ini laporan dari Free Malaysia Today

KUALA LUMPUR: Carpet dealer Deepak Jaikishan today denied that his recent revelations about Prime Minister Najib Tun Razak and wife Rosmah Mansor were engineered by Opposition Leader Anwar Ibrahim, saying that his mention of the latter in a video footage was taken out of context.

Speaking to FMT today, he claimed that his detractors cooked up a story from the video footage that showed him mentioning several PKR leaders, including Anwar.

The footage (photo: below) has been widely circulated by pro-Umno bloggers.

“I did not say that I met Anwar,” he said. “What I said and what was written (in the blog) are two different things.”

He challenged the person who recorded the video to release the entire footage and the transcript of what he had said.

Last week, pro-Umno blogger Papa Gomo posted a two-minute clip in which Deepak is seen speaking to a few people off camera.

Aside from Anwar, Deepak also mentioned Subang MP R Sivarasa and PKR vice-presidents N Surendran and Nurul Izzah in the video.

“So he said I give you the place, whatever you want to do I help you, but you have to help me lah. Of course it is understood lah,” said the man in the video.

The video, according to Papa Gomo, was proof that Deepak had met with Anwar before he began his attacks against Najib and his wife Rosmah Mansor on Nov 27.

Video take at Umno leader’s house

Responding to the allegations, Deepak said he was not working with anybody but was merely “seeking justice” for himself.

“I didn’t know Anwar. And Sivarasa only came in for my court case at the last juncture. I never met Anwar in regard to this matter.”

The 40-year-old businessman also told FMT that the video was recorded at the house of an Umno supreme council member who, he claimed, had tried to “silence” him.

Without disclosing his name, Deepak claimed that the Umno leader was the one who met him on Nov 30 and asked him not to make any further statement until Umno’s annual general assembly was concluded on Dec 1. Deepak had made his first exposé on Nov 28.

He said he was not a member of any political party and that his only interest was business.

He claimed the government had caused a lot of disruption to his business after a land dispute involving him and Umno senator Raja Roopiah Abdullah.

Ceh!! fitnah lagi si Papa Gomo ni rupanya... itupun ada pencacai UMNO yang percaya.. awatlah bengong sangat depa ni?

Baca juga kisah 'Ikon Fitnah 1Malaysia' yang disaman RM10Juta keran fitnah Husam Musa di (

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP