Karnival Sayangi Selangor Sudah Bermula...Khalid Jangan Risau..PRU 13 Ni Dah Boleh Pencen

Saturday, December 29, 2012




Sebanyak 100 Badan bukan Kerajaan (NGO) akan mengambil bahagian sebagai tanda sokongan penganjuran 'Karnival Sayangi Selangor' yang akan berlangsung selama empat hari di I-City di sini bermula hari ini.

Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor Datuk Seri Mohd Zin Mohamed berkata anggota NGO itu akan bersama 1,000 petugas yang majoritinya sukarelawan sepanjang karnival tersebut berlangsung.

"Kita gembira dengan penganjuran karnival kali ini kerana turut disertai NGO yang menyatakan sokongan kepada BN," katanya ketika membuat tinjauan di tapak karnival itu di sini hari ini.

Selanjutnya klik sini



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

46 comments:

Anonymous,  December 29, 2012 at 3:04 PM  

HAI TENGAH BUAT APA TU....

SALAM TUAN2 DAN PUAN2 YANG DI HORMATI SEKELIAN. PETANG NI SAYA NAK AJAR SEMUA, "KENAPA PAS MEMILIH WARNA HIJAU DAN KINI OREN SBG WARNA KEGEMARAN NAK TAHU TAK?" SEBAB SAMA WARNA RASMI MILO DAN OVALTINE DUA SPESIS TIN YANG DIGUNAKAN UNTUK KUTIP DERMA SEKIAN TERIMA KASIH SEMUA...
MUAH MUAH LUV U ALL. DAAAA...

CHEQ WAN

Anonymous,  December 29, 2012 at 3:17 PM  

Peace for all pun pasal dh xde idea.terlebih dengar metallica white album,kutip le tajuk tu,etjas skit.nak ke p^jaya telbh dnga metallica blue album plak.kehkeh

Anonymous,  December 29, 2012 at 3:52 PM  

Noh ke Zin, Zin ke Noh. Apa apa pun suruh la Tok Ketua Umno pencen dulu. Baru aman. Banyak sangat kes yang buat budak Unno bisu tak reti nak jawab.

Anonymous,  December 29, 2012 at 4:03 PM  

Ape barang masuk bayar

Anonymous,  December 29, 2012 at 4:25 PM  

Jangan kasi kalid pencen macam tu aje. Kena korek ape yg dia dah gadai pada dap.......

Anonymous,  December 29, 2012 at 4:40 PM  

Yang tu MACC ada, tosak ko risau, lembu korban pun dia korek. Baik ko korek Deepak, itu jenayah besar. Pasal semua bisu je. Nak tutup bangkai ke?

Anonymous,  December 29, 2012 at 4:55 PM  

pru 13 ni selamt tinggal nazak n rosmoh n noh gigi palsu n zin taik anjing... khak tuiii amik ko papagomo kahak aku aku ludah atas muka ko..khak tuiii.

Anonymous,  December 29, 2012 at 4:58 PM  

Kalau nak rakyat sokong umno boleh. Saratnya gugurkan pemimpin pemimpin yang korup dan skandal. Kalau tidak rakyat akan sokong pembangkang. Senang saja. Tak payah lah ko orang jaja cita bodoh.

Anonymous,  December 29, 2012 at 5:41 PM  

Sapalah bodoh sngat nak sokong pembangkang lagi lepas ni....habis semua digadainya islam?,melayu?, raja2?...masih tak sedar lagi ke?

Anonymous,  December 29, 2012 at 6:24 PM  

Lain kali baca semua media sama ada surat khabar, internet dan buku dari kedua2 pihak. Pastu sendiri mahu compare mana kaca dan mana permata...

Anonymous,  December 29, 2012 at 6:47 PM  

Orang umno suka terima derma dan takut berderma.
Orang pas suka berderma dan suka bagi sedekah.

Dengar ceramah umno dapat makan free & duit (kalau tak buat gini sapa pon tak nak pergi) dan macam2 umno bagi......antara pelekat yg aku dapat dan masih simpan.....PERTAHANKAN PUTERAJAYA JIHAD ALIF BA TA.

Dengar ceramah pas kena bagi duit, nak makan kena bayor sendiri...pon ramai yg pergi

Anonymous,  December 29, 2012 at 6:48 PM  

Ko ni macam lembu ajar itik berenang la. Sendiri buat lu bisu.mahu kasi tuduh orang

Anonymous,  December 29, 2012 at 6:52 PM  

 Anonymous said...
Lain kali baca semua media sama ada surat khabar, internet dan buku dari kedua2 pihak. Pastu sendiri mahu compare mana kaca dan mana permata...

December 29, 2012 6:24 PM

______________________________________________
Kalau semua orang buat macam yang kau buat, memang umno lah yang paling banyak akan kehilangan ahli...

Anonymous,  December 29, 2012 at 7:54 PM  

Hahaha...lawak terbaik. Amik ko....hahaha

dol.mat,  December 29, 2012 at 8:32 PM  

betol apa yang lu cakap sebelum nak pencenkan khlid siasat dulu sebelum cuci tanggan jangan sampai selangor di gadai kat dap

Anonymous,  December 29, 2012 at 8:33 PM  

yg empunya blog pun tknak mengaku ini dia punya..haha..nak bela melayu konon..kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous,  December 29, 2012 at 8:40 PM  

Kaki penipu memang tak mengaku

Anonymous,  December 29, 2012 at 9:08 PM  

Masaalahnya Gomo hutang saya dengan Bank Islam 60 juta tu belum habis bayar. Pasti Bank cari saya lepas ni.

Duiit duit cilok semua dah bagi ke bapak penyamun punaisihat RM1. Punya bodoh PR termasuk saya memilih banduan salah guna kuasa jadi punaisihat.

Rupanya yang tak terima IMF tu jelas Mahathir pasal Anuwar jahanam jaga ekonomi Selangor. Baru satu negeri.

Harap PRU13 lama lagi kerana asyik songlap duit Negeri lupa pula songlap untuk bekal saya di kemudian hari pula bimbang ke mahkamah dalam banyak hal termasuk dari Bank Islam.

Saya yang cirit birit:

Khalid Gagap

Anonymous,  December 29, 2012 at 9:28 PM  

Banyak je dalam umno gagap ko diam je. Kalau anwar bloeh songlap, bekas bos mca boleh kebas, bos mic rembat semuanya pasal umno tak reti jaga negara. Lembab. Bagi orang lain lah pulak.

Anonymous,  December 29, 2012 at 9:42 PM  

TUAN2 NAK TAU KENAPA
UMNGOK GUNA LAMBANG KERIS
SEBAB SENANG NAK TIKAM ORG2
MELAYU UMNGOK YG PALING BENGAP
DLM UMNGOK

KWANGGGGG...KWANGGGHG

Anonymous,  December 29, 2012 at 9:44 PM  

LAGU BUAT UMNO
SEBELUM DIKAFANKAN TAK LAMA LAGI

Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng

Kau sayangku, kau cintaku, kau pacarku, diriku Kau cantikku, kau manisku, kau lucuku, diriku

Neng neng nong neng

Kau genitku, kau nakalku, kau tetap jadi sayangku Kau seksiku, kau centilku, kau manjaku, diriku

Ku ingin terus lama pacaran di sini Ku mau terus hidup bersama kamu

Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng

Kau tawaku, kau tangisku, kau dramaku, diriku lyricsalls.blogspot.com Kau terangku, kau gelapku, kau hidup dan matiku

Ku ingin terus lama pacaran di sini Ku mau terus hidup bersama kamu

Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng

Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng nong nang nong Neng neng nong neng

Ku ingin terus lama pacaran di sini Ku mau terus hidup bersama kamu Ku ingin terus lama pacaran di sini Ku mau terus hidup bersama kamu

Ku ingin terus lama pacaran di sini Ku mau terus hidup bersama kamu

Carlos Santiago December 29, 2012 at 10:48 PM  

anon byk lawan statement papagomo..hahaha...sian papagomo...BANkami

Anonymous,  December 29, 2012 at 11:23 PM  

/Anon 10.48 JANGAN BERMIMPILAH YANG UMNO AKAN DIKAFANKAN PADA PR13 K KERANA PRLAH YANG AKAN DIKAFANKAN. SOKONGAN KEPADA BN SEMAKIN MENINGKAT. TULAH SEBABNYA ADA DESAS DESUS NAK BUAT LAGI DEMONSTRASI. KERJA BODOH BUANG MASA JAHANAM NEGARA. INILAH TABIAT PR SIKIT2 NAK DEMONSTRASI. BN/UMNO AKAN TERUS MAJU. PAS PUN TAK BOLEH DIHARAP. NIK AZIZ PUN APABILA BERCAKAP MACAM ORANG BODOH, BONGKAK DAN SOMBONG. INSYAALLAH UMNO/BN AKAN MEMENANGI PR13 DENGAN CEMERLANG. KEPADA ANON 10.48 PM SEKALI LAGI INGAT INI UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA

Anonymous,  December 29, 2012 at 11:27 PM  

dah semakin nampak dah.. selangor pasti ke BN... kasian pkr/dap belum puas mengkedarah duit rakyat dan harta kerajaan negeri... tapi lagi kasian pas kena kencing dgn pkr/dap dapat keje jaga adat dan sukan.. dalam pas ada ularmak/lebai tapi tak boleh buat keje.. sbb tu rakan sendiri tak percaya.. macam ni ke nak tegakan islam..?? baru peringkat negeri dah gagal jadi hamba kalau peringkat negara alamatnye jadi balaci le... memalukan.. tapi nak buat mcm mana pas ni dah memang muka tembok, terhegeh2 tak habis2 menjilat..

Anonymous,  December 29, 2012 at 11:30 PM  

PAS lebih cenderung bawa fahaman songsang dan patut diubah kepada PARTI AJARAN SONGSANG...... PAS bukan Islam sebab Islam agama universal dan bukan milik parti sesat. Ceramah PAS penuh dengan fitnah dan maki hamun dan Takbir digunakan hanya untuk memesong hati orang ramai. Kalau betul PAS berjihad elok ko betulkan Karpal Singh dulu dan jangan jihad pada DAP semata mata.

Anonymous,  December 29, 2012 at 11:45 PM  

Anon 9.44 pm . . . Daripada ko Neng neng nong neng , elok awak gi mentelaah buku supaya bila dah besar nanti dapat jadi orang pandai dan berilmu. Jangan ikut sikap setengah orang yang pandai komen tapi tak pandai buat kerja cuma asyik menyalahkan orang. Ramai yang buta hati hingga sanggup berimamkan pemimpin gila kuasa yang buruk akhlaknya.

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:05 AM  

kengkawan.... nampak jelas kan, PAS adalah bukan setakat kaldai tongengan oppsss tungangan DAP,PKR tetapi lebih drp itu PAS adalah KULI BATAK DAP dan PKR ..... heheheh. tiap kali DAP x suka pada UMNO/BN maka disuruh la watchdog nya ini MENYALAK dgn garang kepada UMNO/BN tetapi amat setia dan sayang serta kecut kepada tuannya karpal singh !!! Nate berukkk PAS ni hehehehe

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:08 AM  

brp hinggit laaa pencacai ni d bayar kali ni yeeee. alaaa budak rm20 dah sukeer dahhh

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:42 AM  

Stiap sbulan bnyk tul aku dpt sms .. tanya sapa yg bagus pr ke bn, jemputlah dtg ke i-city,dll...jadi rimas lak...taulah nak pikat pngundi atas pagar mcm aku ni...tapi jgnlah buat jadi nmpk desperate sgt...rakyat dh bijak memilih..jgnlah risau wahai puak2 pr atau bn...aku org jhr...tapi dah bnstautin kat sgr...kalau jhr..biasanya kuat bn..tapi...kemana aku pegi kat sgr ni,.smua org dh tukar selera...yg baru lagi dkt dihati....so....fahm faham ajelah..ahaks

Anonymous,  December 30, 2012 at 2:04 AM  

Jom kawan2 mari tukar selera.
Jom kawan2 pakat undi PR.
Jgn marah.!!!!

Anonymous,  December 30, 2012 at 2:16 AM  

Siapa nak jadi cerdik sokong PR.
Siapa nak jadi bodoh brtingkat2 sokong UNMO.
PR : KANCIL.
UMNO : LEMBU.

Anonymous,  December 30, 2012 at 6:53 AM  

Anon 2.04 am. . Kalau pun nak tukar selera baik ko buat persediaan awal supaya ko tak diliwat desuka hati dan kiblat ko tak berubah kepada DAP yang sememangnya cuba menyamakan Islam dengan ugama lain. Jangan sampai cucu cicit ko kencing atas kubur ko. Minta dijauhkan.

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:02 AM  

Anon 1048
Yg aku tau puak2 umngok la yg paling banyak buat perhimpunan n demontrasi tapi tak dapat sokongan.
Ciannnnn la

Anonymous,  December 30, 2012 at 7:06 AM  

Kahhhhhhhh...kahhhhhhhh......
Kahhhhhhhh....kahhhhhhhhh.....
Kahhhhhhhhhhhhhhhh......
Kahhhhhhhhhhhhhhhh.....
UMNGOK setiap kali buat ceramah banyak kerisi dr penonton

Anonymous,  December 30, 2012 at 8:02 AM  

malam tahun baru,yg penting kita berpesta.melompat lompat...anak anak kita biarkan berpeleseran.ini cara kita.hidup umno.. jagn pergi program pakatan perbankang di datarn shah alam panggil ustaz azhar idrus program ilmu...tahun lepas 80 ribu pergi program dia...program syaitan yg kita buat adalah 6 ribu orang datang..tahun ini kita terus kan perta maksiat kita....ampun ..mlm tahun baru aku nak dengar kuliah azhar idrus..mana tau..aku dapat hidayah

Anonymous,  December 30, 2012 at 8:27 AM  

Perjuangan Fatamorgana

Jumaat,28 Disember 2012 09:54

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan menyatakan di dalam satu ucapannya bahawa jentera penerangan Barisan Nasional (BN) perlu menanamkan dalam minda mereka tiga objektif utama bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) iaitu menang majoriti dua pertiga, menawan empat negeri di bawah pakatan pembangkang dan menambah undi popular. Katanya, “objektif itu penting kerana semua jentera perlu tahu tujuan dan strategi 'perang' agar kemenangan dapat diraih pada PRU-13.”

Inilah budaya yang ditanamkan setiap kali musim pilihanraya hampir tiba. Suasana seolah-olah menjadi medan untuk menghamburkan segala kata-kata nista, fitnah, cerca-mencerca, kegiatan mengaibkan musuh masing-masing sudah tidak dapat dikawal oleh sesiapa manakala pelbagai ‘umpan’ di dalam pelbagai bentuk dihulurkan kepada rakyat. Kain pelekat, kain batik dan wang tunai serta macam-macam lagi turut  diberikan kepada rakyat dan ada yang diberikan sebelum musim pilihanraya pun (BRIM, TRIM, KRIM dsb). Ini semua dilakukan semata-mata untuk menarik undi rakyat dan mencapai kemenangan tanpa mengira samada ia haram atau tidak.BN adalah sebuah pakatan yang terdiri daripada gabungan parti-parti asshobiyyah dan yang berfahaman sekular. Kesemuanya mempunyai matlamat untuk memperjuangkan nasib bangsa masing-masing. Bahkan setiap parti komponen di dalam BN itu sendiri tidak menjadikan akidah Islam sebagai dasar perjuangannya. Mereka bermati-matian untuk mengekalkan sistem sekuler ciptaan barat. Padahal, sistem sekuler-Demokrasi yang selama ini diterapkan telah terbukti gagal dalam mensejahterakan hidup rakyat.

Justeru, perjuangan melalui Sistem Demokrasi telah terlalu lama menghampakan rakyat khususnya umat Islam. Sudah tiba masanya untuk umat Islam mencari alternatif lain selain daripada menggunakan pilihanraya di dalam Sistem Demokrasi sebagai wadah perjuangan kerana tidak ada maknanya berjuang melalui pilihanraya dan menang tetapi Syariat Islam masih tidak atau gagal dilaksanakan secara menyeluruh.

."Katakanlah (wahai Muhammad): 'Mahukah, kami khabarkan kepada kamu akan orang-orang yang rugi serugi-ruginya amal-amal perbuatannya?'(Iaitu) orang-orang yang telah sia-sia amal usahanya dalam kehidupan dunia ini, sedang mereka menyangka bahawa mereka sentiasa betul dan baik pada apa sahaja yang mereka lakukan” (TMQ al-Kahfi [18] : 103-104).

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:07 PM  

Ir Zain ni enggineer bodoh, masa pegang JKR apa dia buat, lebih bagus Samy technician dari dia, sebab tu jd Menteri sepenggal saja, tengok muka pun kita dah tahu perangainya, senyum buat2

Anonymous,  December 30, 2012 at 1:22 PM  

Tahun 80 an dan 90 an bukan main lg puji Khalid hari2 keluar bersiaran dgn DJ Radio ibukota Zainaldin Zainal dan tiap pagi minggu keluar dlm TV1 berkenaan ekonomi yg dibincangkan secara life oleh org bernama Khalid, bila dia mengetuai PNB semua puji yg paling banyak dapat pujian bial dia ambil alih Estate terbesar Guttrie daro org putih, ls ni kena hina pasal dia masuk PKR fikir2kan lah wahai rakyat Malaysis yg cedik dan bukan ahli Barisan yg b.......itu, Tabik YB Tan Sri Khslid biarlah org nak kata u gagap dan apa asalka kerja dgn betul dan rakyat Selangor boleh tersenyum lebar kerana hutang kurang duit cash lebih dari RM2 billion sejarah dlm Negeri Selangor,guna kereta sendi maintance by kerajaan pun kena soal, beli lembu korban pun kena soal yang menteti barisan ambil barmacam-macam dan pergi main golf dan holiday ditanggung oleh contractor tak apa,SOALAN LAMA APA JADI DGN DUIT MCA YG HILANG SEMASA TAN KOON SWAN! dIA MSUK JEL DAN DIAM!,JUGA KES ABDULLAH ANN DOK DALM JEL BEBAS KELUAR MASUK SIAP PERGI TENGOK RUMAH TENGOK BUAT DIBT KENNY dan apa jadi dgn duit PEMUDA UMNO YG DISOLAK OLEHNYA?? kamu Gomo budah mentah lagitak tahu apa yg berlaku 12-20tahun dulu, banyak penipu didalm parti kamu.

Anonymous,  December 30, 2012 at 4:32 PM  

Hidup GAGAP ops silap hidup AL JUBURI teruskan belasah lubang kunyit ..yeah yeah yeah yeah yeah

zam December 30, 2012 at 6:25 PM  

Heeee..... betul2. Blog milosuam lagi kosong. Harap puak pas dn pkr penuhkan lah tabung blog milosuam. Heee......

zam December 30, 2012 at 6:32 PM  

Tu la klu DAP suruh takbir puak PAS kuat brrtakbir. Bodoh la Puak PAS ni.

Anonymous,  January 1, 2013 at 6:53 PM  

Tu je lah modal orang bodoh. Ko yang kaki kunyit agaknya, tu yang sawan sakan.

Anonymous,  January 1, 2013 at 6:57 PM  

Ko biar macam katak bawah tempurung

Anonymous,  January 2, 2013 at 1:11 AM  

klu bn terlingkup taun ni, pr kena terimakasih kat uai, pasai dia bukak mata muda-muda tentang kemungkaran yg selama ni berlaku dlm amtono.

Anonymous,  January 2, 2013 at 3:03 AM  

sebelum nak lingkupkan BN lu kena tonggeng dulu, kalau tak Nuar tak terima lu jadi pengikut dia .. tapi gua pulak geli nak tonggeng bontot, sebab gua lelaki tulen, man boleh main tonggeng tonggeng..
kalau lu orang nak tonggeng lu orang tonggenglah..

Anonymous,  January 4, 2013 at 12:28 AM  

terbaik papa gomo..lepas pru ni ko pun akan pencen tulis blog..heheh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP