Sivarasa Tell Deepak "Free Of Charges This Case If U Agree To Defamation Najib Razak & Rosmah Mansor

Thursday, December 6, 2012



"I'm Lawyer Or U Can Call Me Loyar Buruk"

Gua malas nak komen banyak tentang cakap cakap puak pakatan pembangkang terutama pihak PKR menafikan kenyataan Deepak sepertimana yang Deepak nyatakan didalam video bawah ini. Gua memang dah menjangka yang puak pencacai Pakatan pembangkang akan terus menafikan penglibatan mereka didalam konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri dan Isteri.


 

R. Saivarasa macam biasalah bila jawap kata tak terlibat bla bla bla dan sebagainya. Namun beliau tidak menafikan bahawa beliau mewakili Deepak dalam kes saman di Mahkamah tampa meminta bayaran SATU SEN pun. Peguam mana yang tidak ambil bayaran dari anak guam? Apa Sivarasa sekarang buat kebajikan ke dengan memberikan perkhidmatan percuma kepada sesiapa yang memerlukan khidmat Guaman?

Sivarasa yang mana menerima arahan terus dari Anwar Ibrahim telah mengajar Deepak untuk menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor didalam kamar Mahkamah. Dan itu bukan Gomo yang main cakap semberono sebaliknya Deepak sendiri yang menyatakan pekara tersebut bagi menjatuhkan dan mengaibkan PM dan isteri.


Sivarasa sepatutnya jawap tentang klip video diatas yang mana "Apakah benar beliau menjadi peguam kepada Deepak?"


Gomo nak dia jawap satu soalan tu je dulu dan kalau beliau jawap "Ya, Sivarasa peguam Deepak". Maka Gomo akan bukan kepada soalan kedua iaitu " Berapa Kos Guaman yang Sivarasa minta dalam mewakili Deepak?".


Ok cukup le pada dua soalan tu, so kita tunggu je lah Sivarasa jawap tentang apa yang dah Gomo nyatakan ni. Jangan Sivarasa cakap tak tahu menahu kerana ditangan Gomo ada lagi bahan bahan menarik untuk dipersembahkan kepada rakyat Malaysia bagi mengetahui betapa jijik dan kejinya pembangkang ini dalam cubaan menjarah Kuasa dari kerajaan yang sedia ada.







Ops...sebelum itu Gomo nak ulas sikit tentang kenyataan Surenderan seperti yang disiarkan portal portal sampah pembangkang:

"Surendran accused pro-Umno bloggers of being “stupid” for not answering allegations made by Deepak."


Biasalah puak puak pakatan pembangkang ni bila depa dah KANTOI maka mereka akan maki hamun kita ni. So macam tulah juga dengan Surendran ni yang kata Gomo "STUPID" sedangkan beliau dan sekutu mereka lah yang "STUPID" kerana dikantoikan ditangan para Blogger sahaja.


Buat Surendran lu boleh cakap apa lu nak cakap tapi sebelum lu pergi lebih jauh elok lu siap sedia dengan gelombang amukkan para Blogger Pro UMNO selepas ini. Januari nanti anda Surendran dan sekutu Pakatan Haram yang lain akan dibogelkan satu persatu sampai lumat.


Pssssttt..... Panas Panas Panas.... Gua dengar cerita Sivarasa dah 3 hari tak berak coz video Deepak.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara.
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam.
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa.
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



72 comments:

Arivalagan,  December 6, 2012 at 10:34 AM  

Memalukanlah Sivarasa ni...kuli baruah Anwar Pandikutty!

Anonymous,  December 6, 2012 at 10:35 AM  

Parti Kencing Rakyat.. Sah2 nipu 24 jam. Apalagi ketua umum masa kerja pon boleh menipu dpan bini buat2 busy blakang... Tibai jantan.

DevvenKumar December 6, 2012 at 10:43 AM  

Stupid kepala otak Si Surendran....dh kantoi mengaku sahaja la...

sami vulu,  December 6, 2012 at 10:50 AM  

ayoyooooo dua wekor wular kali belit juga.. yitu loyer kasi free juga service sama deppak..yitu sama masa dalam kasi itu deepak tipu cakap juga sana court dalam..sumua kuuuli yal juburi the boss juga..

Anonymous,  December 6, 2012 at 10:55 AM  

Masih nak gayut kat telor keling ke, politik melayu?

Anonymous,  December 6, 2012 at 10:57 AM  

stupid, stupid, stupid

stupid betol gomo ni. deepak tanya gomo bila lagi dapat kulum batang gomo

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:01 AM  

Home
TUDUHAN TERHADAP PAPAGOMO
PAPAGOMO KENA JAWAP NI DEMI MARUAH PAPAGOMO
2 0 1 2

T H U R S D A Y , 6 ,D E C E M B E R

PECAH BERITA! PAPAGOMO DI SAMAN!

Gua Petik dari Tulang Besi

WRIT SAMAN WAN MUHAMMAD AZRI (PAPAGOMO)



Kebetulan Tulang Besi mendapat maklumat dari seorang yang rapat dengan team projek menyaman Papagomo ini.

Antara maklumat yang didapati adalah:

1.0 Sepupu Papagomo pun akan dipanggil menjadi saksi Husam Musa untuk mengecam Papagomo dan beliau telah sanggup menjadi saksi.

2.0 Turut dipanggil adalah beberapa orang orang besar di dalam Tentera Laut Di Raja yg Malaysia kerana mereka membenarkan masuk Papagomo kapalselam Scorpene

3.0 Zahid Hamidi dan SU Zahid Hamidi pun akan dipanggil sebagai saksi

4.0 Tun Faisal UMB pun akan dipanggil sebagai saksi sebagai mengecam Papagomo

5.0 Peguam Papagomo pula kerap minta supaya kes ditangguhkan. Tampak begitu takut Papagomo ini untuk berhujjah dalam mahkamah.

6.0 Diberitakan selepas ini ramai lagi orang akan menyaman Papagomo ini i.e. Khalid Samad, Nik Nazmi, Elizabeth Wong, Haliza Talha, Dr Halimah Ali dsbnya. Semua nama di atas dan lebih dari itu telah menjadi mangsa fitnah Papagomo. Ada ka Papagomo kata Dr Halimah Ali ditangkap

padahal pada waktu itu Dr Halimah sedang merasmikan program yang disaksikan oleh ratusan orang.

7.0 DI samping itu, pihak MBPJ juga mahu pihak berkuasa mendakwa Papagomo kerana memalsukan dokumen rasmi

Tempatan. Masih ingatkah lagi Papagomo memalsu minit mesyuarat yang menuduh Samad, Nik Nazmi Khalid menghalang Gereja DUMC dari Malangnya, pemalsuan dokumen gagal apabila dokumen menyatakan Gereja DUMC terletak Damansara Utama. PAdahal Gereja DUMC tu terletak di Seksyen 9 Petaling Jaya.

8.0 Papagomo juga perlu didakwa di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri kerana mendedahkan rupa bentuk dalaman kapal selam Scorpene yang menjadi
ketenteraan negara. Tapi pasal dia UMNO, dia terlepas segalanya.

9.0 Cuma yang bagus pasal Papagomo ini beliau tidak lari lintang pukang adalah macam kawan dia Ruang Bicara Faizal bila diserahkan writ saman.

10.0 Syukur alhamdulillah. Doa Tulang Besi di hadapan Kaabah supaya Papagomo dijahanamkan oleh Allah SWT sudah mula makbul.

11.0 Mengikut rakan2 wartawan Tulang Besi, Papagomo mengaku kepada mereka yang segala penulisan beliau adalah atas bayaran dari pemimpin2 UMNO. Yang ini, Tulang Besi tidak dapat pastikan 100%.

Yang jelasnya, Papagomo ini adalah penyebar fitnah dan dusta. Sekaligus, Papagomo ini menjadi agen kepada dosa Qazaf kerana sewenang2 nya menuduh orang berzina dan meliwat tanpa 4 saksi.

Baru ni Papagomo ada siarkan satu video kononnya Deepak ini adalah konspirasi Anwar Ibrahim. Malangnya, video papagomo tu gelap dan kabur. Mamat dalam video tu pun tak nampak mcm Deepak lansung. Biasalah manusia penipu.

Penjelasan EP : Papagomo sudah banyakkali cuba di saman, akan tetapi kerana selama ini Wan Muhammad Azri ini tidak pernah mengaku dia lah Papagomo maka saman tidak boleh di buat, dan kali ini dengan kehadiran beberapa saksi yang

mengatakan sahlah Wan Muhammad Azri ini adalah Papagomo, Papagomo tidak boleh lari lagi. Gambar di bawah adalah gambar contoh rupa PopeGomo.. kahkahkah

PAPA GOMO December 6, 2012 at 11:02 AM  

Papa Gomo Papa Gomo Papa Gomo...... kenapa lah pembangkang takut sangat dengan Papa Gomo?

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:07 AM  

tulang besi kalau bloger si pondan milo suam tulis semua benar belaka kan..maklum la satu kapal dah nampak tulang besi nak gazaf kapala but dia kata al juburi tak kongkik cina doll..

p/s milo suam dengan terberak kat balai bila kena soal siasat pasal kes kematian jaya negara

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:17 AM  

papagomo kene saman? menarik!! wa x sabar nak dgr hujah dari kedua2 pihak dlm mahkamah nnti.

bila yg Haq bertemu yg batil, Yg batil tu akan gugur. Gomo belah mane ye? kah kah kah

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:24 AM  

takut dgn papagomo? ko bermimpi di siang harilah gomo. ko yg nampak takut sebab tak pernah dedahkan gambar ko dlm blog ini seperti kebanyakan blogger pakatan. ko cuma tampal gambar al pacino konon-konon ko tu ade persamaan dgn pelakon handalan itu tapi hakikatnya jauh sekali. kulit ko hitam dan muka ko macam sakai seperti yg dikatakan oleh salah seorang pembaca keturunan sakai disini beberapa hari lalu. ko tumbuk blogger apa yg jauh tua dari ko ari tu pun dgn tumbuk curi. dasar si pengecut ko ni gomo sial

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:32 AM  

sama-sama kita tengok si Gomo kena dakwa nanti.habuan mencacai berita fitnah dan palsu dah hampir tiba Gomo oiii.

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:36 AM  

bukan main ko tampal gambar org lain byk-byk lam blog ko ni ya gomo. malah gambar deepak sampai 4 keping gambar sama ko tampal dlm post lalu. maklumlah deepak sudah kulum kote ko yg itam tu kan. tapi gambar ko sendiri ko tak pernah tampal, rupa-rupanya ko takut kena saman. yelah org tentu susah nak saman ko kalau tak kenal wajah ko kan. balik-balik gambar al pacino yg ko tampal. jgn terkejut kalau tak lama lagi al pacino juga saman ko sebab guna gambar die tanpa royalti kahkahkah padan muka ko gomo sial

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:39 AM  

sapa nak qazaf kes al juburi berzina ngan pelacur cina ada otak ke..? sampai hari ni mahkamah syariah tak dakwa dia.. nak qazaf apa? sama jugak kalau kita nampak sapa-sapa bukan laki bini projek main kat mana-mana tapi kita tak lapor kat jabatan agama makna nya orang2 tu tak buat benda tu ke?

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:44 AM  

nuaq brahim berjaya mengLGBTkan penganut pas n pkr

Anonymous,  December 6, 2012 at 11:50 AM  

papagomo pengecut sial babi

Anonymous,  December 6, 2012 at 12:00 PM  

ui mangkuk2.. papagomo tu sapa kalau nak banding sama al juburi pojaan hati kalian tu nak jadi PM Malaysia? mana jam omega? kenapa tak saman? sebab apa tak berrani bersumpah? mana rm 3 billion?

Anonymous,  December 6, 2012 at 12:10 PM  

respek papagomo.. tulis apa saja dia approve.. bukan macam blogger-blogger pencacai = pengecut bin bacul

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:05 PM  

...GOMO! pas ni ko posting tuk spin cerita berdarah kat Gombak tu hari.. diaorang punya spin x berapa nk jadi le Bro! tolong le cover sikit..kan ko pun perasan puak2 PR takut kat ko!

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:07 PM  

ENGKO GUAL LAH BERKALI KALI VIDEO TU BIAR HAFAL ORANG MENDENGAR NYA TAPI HAKIM - RAKYAT DAN YANG ARIF - TAK BODOH MACAM PAPAGOMO.

LETAK LAH TU DISITU SAMPAI KUCING BERTANDUK...HAHAHAHAHAHAH!

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:11 PM  

tak sudah sudah isu ni dimainkan dalam blog jamban ni. Rosmah dan najib pun dah muak

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:17 PM  

SIA SIA AKU TERSEREMPAK KAT BLOG NI KALAU PEMILIK NYA DAH DISAMAN KERANA MEMFITNAH- SEMUA YANG AKU BACA KAT SINI TAK DA KREDIBLITI...........BUANG MASA AKU DAH!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:24 PM  

pukimamak punya gomo..bloger2 APA yg ko tumbuk masa ko mabuk arak tu tak pasal2 kena sapina.mmg celaka la bloger haram mcm lu ni...lu tunggu ja sikit ari lagi..lagi banyak saman menyusul..

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:27 PM  

kita yg baca fitnah gomo selama ni memang membazir masa jer kalau benar-benar gomo kena saman dan didapati bersalah. tapi yg lebih malang lagi ialah pembela-pembela gomo selama ni yg posting berjela-jela tu.

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:28 PM  

laa aku baru nak bukukan posting-posting gomo yg kusangka penuh dgn fakta ni tapi skg dah kena saman pulak. buang masa aku jelah

dol mat,  December 6, 2012 at 1:31 PM  

apa ke benda kau ni anon 1.27 pm apa kena mengena gomo kena saman dgn blog dia. aku rasa takde pun isu gomo kena saman or didapati berslah. kalau ada dah lama gomo duduk dlm lokap beb dia bukannya jahat mcm anwar sial tu licik sungguh dah hina PM dan isterinya pun masih bebas duduk kat ini. bagi aku gomo ini selalu beri berita yg hangat pada kita semua tentang penipuan pembangkang.

alia maisara,  December 6, 2012 at 1:35 PM  

bila gomo tunjuk video krg kata itu kerja org UMNO blh buat video tu jadi mcm tu, ini mesti kerja gomo kononnya tapi cubalah video itu tentang PM kits atau Rosmah mesti krg semua percaya hbs2 punya kan yg merka bedua ini mmg jahat dan pengkhianat. kekadang aku rasa apa yg anwar buat dgn melayu ini bagus juga sebab terlalu bodoh nak menilai yg mana baik dan salah.

Anonymous,  December 6, 2012 at 1:39 PM  

aku cuma nak nasihatkan gomo beberapa perkara jer sebelum gomo pi mahkamah nanti.
1. pakai pakaian yg elok semasa menghadiri perbicaraan. guna baju kemeja dan kalau boleh pakailah tali leher.
2. baca bismillah 21 kali semasa nak naik tangga mahkamah tu.
3. bawa kamera semasa pergi ke mahkamah, manalah tahu ade org yg tidak puas hati datang menyerang gomo. bolehlah amik gambar die utk dijadikan bukti dalam kes mahkamah yg lain plak.
4. jangan minum arak sebelum masuk ke mahkamah sebab hakim boleh hidu bau arak dari tempat die duduk atas bar tu. kalau nak minum arak pun minumlah setelah sesi mahkamah habis.
5. jangan tutup muka semasa menghadiri perbicaraan seperti yg dilakukan oleh 2 pegawai polis kes altantuya tu. itu cuma lakunan jer. dalam dunia realiti mana ade org pegi mahkamah bungkus habis kepala macam tu. macam cerita katu plak.
6. itu saja nasihat saya. semoga gomo berjaya disaman rm10juta

abg nuar,  December 6, 2012 at 1:42 PM  

apalah krg ni semua pembaca blog gomo selama ini krg baca blog gomo free pulak tu tapi ada aje khabar angin kata gomo kena saman krg kutuk dia kaw2 kan. inilah sikap org melayu bila seseorang dlm kesusahan krg bukannya nak tlg nasihati dia lagi hina dia dan cuba jatuhkan semangat gomo. tapi gomo ingat satu pesanku berani kerana benar takut pada org yg salah aje.

Lagubestbest December 6, 2012 at 1:43 PM  

Lawyer pun dah jadi loyar buruk, memang kos sara hidup sekarang tinggi dah kan? Harap kerajaan yang memerintah lepas pilihanraya nanti dapat 'legakan' hidup rakyat kelas pekerja (0-8ribu). Kesian, kerja lama, tapi bila dapat gaji tak dapat enjoy langsung.

kelly eng,  December 6, 2012 at 1:50 PM  

mmg btl sgt apa yg anon 1.39 pm cakap tu. gomo kena lebih berhati-hati sekarabg ini supaya takde musuh dekat dgn dia dtg attack gomo. good luck gomo with you saman tu ye. aku doakan kau akan lps dari saman tu.

DON MELAYU December 6, 2012 at 2:03 PM  

apa yang dapat aku lihat ialah semua pencacai2 PR ni mrah kan ko gomo sebab kau sentiasa buat pendedahan yang menyebabkan mereka tak boleh nak tido malam..kpd pencacai,apa klaitan gomo kena saman ngan blog dia??apa ke bodoh sgt kau ni tambah2 anon 11.01...itu baru SAMAN bahlol,bkn nya keptusan mahkamah lagi...masa anwar ko kena saman kes liwat saiful bahri ko xckp plak dia bersalah walgal terang2 dia kaki peliwat..apa yg aku gk ialah anjing2 pakatan semakin resah dan gelisah ngan blog ko gomo...

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:15 PM  

anon 2.04 mantob bro

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:17 PM  

anon 2.03 mantob bro..

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:19 PM  

saman.. saman ni kencing je.. nurul mulut berbau pun saman rm 100 juta pilih bulu...

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:30 PM  

peringatan untuk semua bapuk dan gay termasuk milo suam.. seorang makap artis (bapuk tulin) dijumpai mati dipercayai dicekik dan diliwat (oleh gay)

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:34 PM  

laa patutla selama ni bila aku baca artikel gomo ni rase macam lain jer kan. banyak perkara yg die tulis tu macam tak masuk akal. rupe-rupenye kite tertipu selama ni lah yer. patutla mahathir kate kite yg masuk umno ni tak berapa bijak. aku rase memang betul la sebab aku pun tak pas srp dulu.

Anonymous,  December 6, 2012 at 2:55 PM  

anon 2.34 apa yang laa? vidoa al juburi menjubur ayam cina pun laa ke?

bro yul December 6, 2012 at 3:02 PM  

nmpaknyer pencacai-pencacai pakatan harami panas buntut bila gomo mendedahkan kebenaran ttg syaitan yg bertopengkan manusia iaitu anwar al juburi dan Sivarasa Pandikutty!....sungguh jijik politik yg d mainkan oleh anwar sangguup buat apa sajer demi memenuhikehendak diri nyer...jd kepada pencacai2 pakatan harami x perlu la nk maki2 si gomo nie bukti cukup beb dia tunjuk..

Anonymous,  December 6, 2012 at 3:18 PM  

Alahhh.. Bru kn saman.. Anwar bnyk kli msuk mahkamah.. Bnyk kli jgk mng.. Slgi ko xdpti bersalah gmo, kmi ttp bersamamuuuu.

Anonymous,  December 6, 2012 at 3:29 PM  

kalau dpti bersalah pg mampos la ko gomo

Bernard Raden December 6, 2012 at 3:35 PM  

hahahahahha.. dari dulu aku dengar nak saman gomo.. skang ni dah terlondeh terkantoi macam2 bising pulak.

Anonymous,  December 6, 2012 at 3:36 PM  

Tak kesahla jadi pecacai anuwar pun, janji masyuk. Omgkosla bukan barang dia.....

PaperWaris December 6, 2012 at 3:37 PM  

hehehehehe.. sivarasial ni bila laa nak mampos.. aku tunggu semua lahanat ni kena tangkap humban duduk dalam jel je.. konon atas dasar kebenaran .. dia boleh melingkup mampus dalam tu..

Umi Umaira December 6, 2012 at 3:40 PM  

jangan la komen kasar2 sangat.. tahu semua marah sebab dalang fitnah najib dan rosmah dah dapat didedahkan. kalau tanya saya.. saya pun marah.. tapi kita semua sabar sehingga apa2 tindakan lanjut. harap yang menyebar fitnah dihadapkan kemuka pengadilan dan dikenakan tindakan kerana memfitnah Pm dan isteri.

parbakaran a/l moorthy,  December 6, 2012 at 3:42 PM  

itu sivarasa loyer anoower beli jugak.. woolerr jugak.. podahhhh!!!!!!

kejora malam December 6, 2012 at 3:49 PM  

pendedahan yang sangat hebat ini dengan bukti yang sangat kukuh ini sudah tentu akan menghangatkan hati pakatan semua...
terutama si anuar malu punya pasal senyap je die..
ntah-ntah tengah plan nak wat cerita palsu lagi..

Anonymous,  December 6, 2012 at 3:50 PM  

Tiap kali pendedahan demi pendedahan dibuat oleh PAPA GOMO, pencacai2 bodo PR mulalah tercirit dalam seluar sebab mereka tahu semua kerja pembohongan dan penipuan mereka selama ini sudah, dan akan terkantoi muka mereka jadi bujur, mata terkebil-kebil macam katak disimbah air tanda dah tak laku. Rakyat masa kini bukannya bodoh. Rakyat tahu menilai yang mana benar yang mana palsu dan yang palsu itu selalunya dipihak PR.

Kalau ditahun 1988 bolehlah Anwar Ibrahim dabik dada kerana ketika itu internet amat terhad, hanya segelinter manusia saja yang mampu memilikinyaq. Rakyat masih keliru. Rakyat hanya mendeapat info sebenar dari media arus perdana saja. Anwar ambil kesempatan keadaan ini dengan belakon jadi hero Tamil pandikuty. Berlakon kononnya patah pinggang, dihari kebumi bapanya melambai2 penyokong untok mendapat simpati sambil diusung oleh team medic tapi dirumah berlari, bermain dgn anak-bini dlm keadaan sihat. Reka-cerita tentang suntikan virus HIV, racun asenik dan diseksa dalam penjara dan bermacam pembohongan. Itulah dia seorang pembohong penipu pengkhianat bangsa, pemusnah negara, pelacur agama BABI HARAMJADAH tujuh keturunan. Kini dia bermain lagi dgn taktik pembohongan - isu scorpione, Altantuya rasuah sana rasuah sini tapi itu semua sememangnya taktik recycle tahun 1988an yang tidak ada langsong kebenarannya. Rakyat sudah bijak menilai. Hanya pencacai2 PAS dan PKR saja yang percaya.

UNDI UMNO/BN DEMI KESEJAHTERAAN BANGSA AGAMA DAN NEGARA.

Anonymous,  December 6, 2012 at 4:59 PM  

Yang ko orang bodoh pegi percaya pembohongan Bala dan Deepak tu kenapa??? Mereka bodohkan semua melayu...

Anonymous,  December 6, 2012 at 5:23 PM  

Aku pun dah bertahun-tahun menunggu bila diaorang ni nak sama PG. Baguslah kalau diaorang nak saman PG. Lagi banyak benda yang dalam simpanan PG boleh didedahkan kat mahkamah nanti. Masa tu, kita tengoklah nanti sejauhmana diaorang nak spin.

Anonymous,  December 6, 2012 at 5:27 PM  

Kena ingat kes ni kes sivil. Bukan kes jenayah. Peguam masing-masing dan pihak-pihak boleh kemukakan apa saja dalam mahkamah dan keputusan mahkamah hanya berkaitan pihak-pihak dalam guaman tersebut bukan kepentingan masyarakat. Anwar Ibrahim ambik kesempatan kerana rata-rara masyarakat tidak memahami proses mahkamah.

Anonymous,  December 6, 2012 at 5:48 PM  

Anon 5.27, tapi kot kes ni ada unsur-unsur rasuah sebab tu lah papagomo terkencing sana terkencing sini tak berani salahkan DR Mahadhir lah dalang nya sebenar nak cuba aibkan tuan-puan dia. Anwar tu cuma kambing hitam saja.

Anonymous,  December 6, 2012 at 5:55 PM  

Papagomo dah nak mampus pun maseh buat komen fitnah gunakan nama akaun lain..........dah hilang telor kah!

Anonymous,  December 6, 2012 at 5:56 PM  

Anwar tu bkan nya kambeng itam bro, dia tahap natang babi hitam

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:00 PM  

Nk papagomo mampus ko suruh la nik najis wat sembahyang hajat mendoakan papagomo mampus, penuhkan stadium kelantan minta pada Tuhan agar papagomo mampus, nkorang kan dh biasa mendoakan malapetaka sesama saudara Islam ni, untung-untung dpt duit sapa turut serta yg dtg mendoakan

Nusan Tara December 6, 2012 at 6:03 PM  

Bila wartawan tanya kepad hero Tamil apakah beliau kenal Saiful, mangsa yg beliau bawa ke luar negara, Singapore, Bangkok, Hong KOng, dan lain2, yg beliau kalau gian akan bertanya Can I Fuck you tonite, tetapi dgn bengis, menengking Wartawan dan jawab tidal kenal.
Bila wartawan tanya apakah beliau kenal Datuk Nalla Karuppan? Beliau menjawab kenal tetapi tidak rapat, sedangkan Datuk Nalla meringkok masuk penjara kerana orang yg beliau tidak kenal bernama BABI? Logik, pake lah akal.
Bila wartawan apak beliau kenal Datuk Eskay, beliau jawap kenal tetapi tidak rapat. Sedangkan setiap kali dalam setahun beberapa kali masuk ke Thailand, Datuk Eskay lah yg buat semua aturcara, sediakan transportasi, kemudahan, hotel, dan termasuk Siam Doll. Setelah Hero Tamil, melepaskan air kote berdas das bersama Siam Doll, atau Bapok Siam, Datuk Eskay lah yg melongsaikan semua bayaran, Hero Tamil hanya bawa kote bengkok beliau saja, itupun tak kenal rapat Datuk Eskay.
Bila videoporn beliau tersebar luas, muka jelas terpampang, terlanjang bulat. Bila wartawan tanya, beliau menengking dan jawab itu bukan beliau, muka sama tetapi tetek dan perot tak sama. Apa masuk akal ke?
Inilah keparat, bngsat dan lahanat agen Yahudi Zionist Neocons yg bacul, takde maruah, tak bermoral, lagi terkutok. Apakah ini dikatakan anugerah tuhan? Apakah spesis macam gini disamakan sebagai Imam Mahadi?
Hanya pencacai2 dan penjilat2 yg bengap nak mampos yg dok mengila cuba menegakkan kote yg bengjkok. Kecik2 tak nak mampos, dah tuak mentyusahkan diri dan keluarga. Hidup pun sia2 saja.

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:04 PM  

Edit video edit photoshop perkerjaan tetap papagomo siapa nak caya video tu. Bila nak disaman bertukar pulak dia jadi Keling Papat

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:08 PM  

tk sabar aku nk tgk kehancuran umat Islam dlm Malaysia nih, klau setakat petempuran kt tempat ceramah, luka2 sikit je apa barang!! pehtu muka masuk paper dgn bangga ada luka sket kt lutut! wat bahan ketawa dgn kaum lain je, lain la klau sampai beribu umat Islam mati akibat pertempuran puak pembangkang dgn puak kerajaan Malaysia sedap sket dgrnya, klau masuk paper pon kaum cina goyang la sket ngn melayu ni, baru kaum cina tau betapa hebatnya melayu nih

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:08 PM  

Nusan Tara, ceta ko ceta lama dah. surat khabar aku sudah bakar , tak ada harga sama lah macam ko punya posting . ko punya nama pun sudah lama dah.

Gewe Kelate December 6, 2012 at 6:17 PM  

Surendan ni sebelum dia nak "Stupid"kan orang lain, dia sepatutnya "Stupid"kan diri sendiri, Deepak dan barua2 yang lain. Sudah jelas Deepak adalah barua kepada Anwar untuk tujan mengaitkan nama PM dan Isteri. Video tu adalah bukti dan apa lagi yang pihak pakatan pembangkang nak putarbelitkan? Yang jelasnya sekarang yang "Stupid" itu ialah pihakmnereka kerana telah TERKANTOIIII... Dan bab TERKANTOIIIII dengan kerja2 kotor dioang ni memang kebiasaan sangat kerana seringkali terkantoi pun. Jadi ini bukan perkara yang aneh dalam dunia sekanrang kalu melibatkan kes terkantoi mereka. Cari idea lain lah pulak nak kenakan PM dan isteri kerana niat buruk pihak pembangkang selalu tidak menjadi. Dan itu membuktikan bahawa PM dan Isteri berada di pihak yang benar dan tidak bersalah. Orang yang tidak bersalah dan teraniaya ini selalu Allah swt lindungi. In Shaa Allah,Ameen.

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:20 PM  

Anon 6.08, egko punya perangai sangat busok. Besok-besok egko mati kunyol tak da orang bantu keluarga engko hantar engko punya jenazah pi kubor

Rosmah Mansor,  December 6, 2012 at 6:20 PM  

Wakakakaka....

Mati keras najib kali ni. Masa memantat dengan altantuya habis semua lubang ditujah tak sedar diri. Upah pulak orang suruh buat SD palsu. Sekarang upah lagi sakai gua musang tak sekolah intuk buat spin supaya saki baki sakai melayu dalam umno percaya.

Wakakakakaka....

Korang ni buat lawak memang tak boleh blah....

Lain kali jangan bagi anak kecil main api wahai sakai2 parang terbang. Kena ajar anak kecil main playstation baru melayu boleh maju. Macam mana bini korang nak pakai beg tangan birkin kalau masa kecik2 lagi dah diajar main api? Primitif betul sakai macam korang ni........

Main api ni untuk melayu sakai parang terbang zaman purba je.... Anak kecil sekarang dah tengok verita star wars. Anak sakai korang masih dibiarkan main api. Apa kejadahnye?????

Bangang nak mampos lah korang ni. Susah nak berubah sebab bangang dah sebati bawak mati.

Wakakakakakaka........

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:26 PM  

Gewe kelante, Musa Hasan awak tak berani sebut kah? Bila ada video Musa salahkan Anwar jua. cepat cepat lah keluarkan untuk mensahihkan lagi video gelap 'cheap plug ' Deepak tu.

Anonymous,  December 6, 2012 at 6:36 PM  

MR. GAGAL PAPAGOMO DULU PUN MATI MATI DIA POST MACAM2 NAK BELA JUBUR AL HAJI BUNTUT AKHIR NYA TEWAS JUGA, PROMO VIDEO LUCAH CHINADOLL ADEK IPAR DIA DENGAN ANWAR GAGAL JUGA.
SEKARANG PUN MATI MATI TUDUH ANWAR DALANG DEEPAK TAK ADA RASINOLNYA.... BAWAH AKTA APA ANWAR BOLEH DIDAKWA/DIPERSALAHKAN? LANGSUNG TAK ADA MANAFAAT POSTING DIA NI. BODOH

Rosmah Mansor,  December 6, 2012 at 6:49 PM  

Chinadoll tu adik ipar dia ke? Laaa... ingatkan bini dia tadi? Camana chinadoll boleh minat ngan melayu sakai ye?

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:38 PM  

anak saudara deepak telah berkhawin dgn saudara jauh Wan Azizah. Tengoklah siapa yg jadi tetamu kehormat majlis perkahwinan ni.

http://www.youtube.com/watch?v=4nt1vfIay0Q

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:39 PM  

PENGERUSI BN PULAU PINANG BELASAH KERAJAAN ANTI ISLAM/MELAYU DAP/PR PULAU PINANG PIMPINAN YAB LIM GUAN ENG KERANA MENAMBAHKAN PERUNTUKKAN HAL EHWAL AGAMA ISLAM SEBANYAK LEBIH 300 PERATUS SEJAK 2008!!!!!!!..SEMUA PEMIMPIN UMNO TERMASUK PERKASA/PEKIDA DAN JATI SENYAP MEMBISU TERKEDU!!!!!

http://omakkau.blogspot.com/

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:41 PM  

Terserlah sikap rasis, khianat dan anti Melayu Islam yang ditunjukkan oleh Pengerusi Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang Teng Chang Yeow yang juga Setiausaha Gerakan Pulau Pinang.

Tindakan beliau mempertikai keputusan kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang menambahkan peruntukan Hal Ehwal Agama Islam sebanyak lebih 300 peratus sejak tahun 2008, jelas memaparkan wajah huduh dan perkauman sempit mereka.

Ditambah dengan sikap membisu dan hipokrit pemimpin Umno yang berlagak kononnya pejuang Melayu pembela agama, yang bersekongkol dan merestui tindakan rakan komponen mereka.

Selama ini, pemimpin Umno inilah yang menabur fitnah kononnya kerajaan negeri antiMelayu anti Islam bagi meracuni pemikiran orang Melayu.

Sebenarnya tindakan Pengerusi BN negeri itu, jelas menolak dakyah Umno selama ini terhadap kerajaan negeri.

Ia juga membuktikan kepada rakyat, bahawa Kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang, berkhidmat dan bertanggungjawab kepada rakyatnya secara adil tanpa mengambilkira latar kaum, agama dan fahaman politik.

Sikap rasis dan busuk hati Teng itu juga, mengesahkan selama lebih 50 tahun BN mentadbir Pulau Pinang, golongan tersebut telah menafikan hak masyarakat Melayu dan Islam dalam pelbagai bidang.

Kenyataan Teng di depan ahli dan penyokong Gerakan dan MCA,mengesahkan bahawa bekas kerajaan BN di bawah pimpinan mantan Ketua Menteri Tan Sri Dr Koh Tsu Koon tidak pernah meluluskan peruntukan hal ehwal agama Islam sebanyak mana yang diperuntukan kerajaan PR.

Anonymous,  December 6, 2012 at 8:42 PM  

Tidak hairanlah Melayu dan Islam terus terpinggir di bawah pimpinan Umno/BN di negeri ini, kerana pemimpin jenis inilah yang menghalang perkembangan Islam dan kemajuan Melayu Pulau Pinang selama ini.

Justeru itu, kerajaan PR terpaksa menyelesaikan masalah berbelas malah berpuluh tahun yang membelenggu masyarakat Islam di negeri ini.

Antaranya masalah kesesakan tanah perkuburan Islam di Jelutong, yang berjaya diselesaikan dengan baik membabitkan perbelanjaan sebanyak RM20 juta untuk pengambilalihan tanah milik bukan Islam.

Saya mencabar Teng agar mengulangi kenyataannya kepada masyarakat Melayu, seperti mana kenyataan pemimpin PR bercakap dengan nada yang sama di kepada semua kaum.

Saya juga mencabar pemimpin Umno, khususnya Timbalan Pengerusi BN yang juga Ketua Umno Pulau Pinang Datuk Zainal Abidin Othman untuk mengutuk dan mendesak Teng menarik balik kenyataannya yang cuba mengapi-apikan perkauman sempit di kalangan masyarakat Cina.

Saya juga mencabar pemimpin-pemimpin Melayu pro Umno yang bertopengkan NGO seperti PERKASA,JATI,PAJIM,PERTIGA,BADAI,JMPP,PKIM dan seumpamanya untuk membidas dan mengutuk tindakan Teng.

Saya juga mencabar akhbar Melayu suara Umno yang selama ini turut menabur fitnah terhadap kerajaan negeri, supaya menyiarkan kenyataan Teng ini agar rakyat, khususnya Melayu menilai sikap sebenar pemimpin BN.

Teng adalah sebahagian pemimpin BN yang merupakan pengkhianat bangsa Melayu dan Islam yang dilantik dan direstui oleh Presiden Umno sendiri. Inilah wajah sebenar mereka.

Rakyat perlu menolak pemimpin jenis ini pada PRU akan datang !

http://omakkau.blogspot.com/

BOB MALAYA December 7, 2012 at 10:53 AM  

satu persatu pembohongan yang dilakukan oleh pembangkang memakan diri sendiri..bodoh-bodoh itulah perkataan yang terbaik patut diberikan kepada pembangkang..sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga

chow chee bai,  December 7, 2012 at 11:02 AM  

Dei bangsa kongke anak sendiri,gadis melayu suka kongke negro dan bangla lepas itu mangandung buang bayi di longkang, tong sampah dan tandas. U orang nak cakap pasal morality kah. Satu dunia tahu pemimpin Umno lah perompak NO 1 di Malaysia. Umno beli tanah murah dari kerajaan BN dan kemudian jual juta juta. Duduk di positions of authority dan curi milion milion. Ketua Perompak negara telah curi bilion bilion seperti yang di tulis oleh Bary Wain. Najib bukan saja curi duit dalam kes kapal selam dan sukoi tetapi telah bunuh Altantuya. Dei kambing bodoh, dalam kes bunuh mesti ada MOTIF--tetapi dalam kes ini hakim pariah Zaki telah kata motif tak penting. Jadi kenapa 2 pembunuh kejam itu malakukan pemebunuhan tersebut. Tambah pula 2 pembunuh itu adalah ADC Najib. Pakai otak dan fikir secara rasioanl bukan simpan otak kamu dekat bontot dan cakap sesuka hati.

dato najib December 7, 2012 at 12:42 PM  

Cina2 ni masa 1998 dulu p mana? seko pn tk nmpak masa demo mnegakkan ‘keadilan‘, mata anuwar lebam, arsenik, konspirasi dll.. tapi skrg ni walau depa dh tahu si anua ni tmberang, pasal video seks, kes menipu dll.. tapi buat tak tahu je.. sehingga benda2 remeh pn(lynas) nk demo.. sbb apa? sbb depa lhat anuwa ni adlh satu2nya hrapan utk mlihat apa2 kpentingan/pengaruh/bdaya melayu yg dprsetujui smasa merdeka hilang. jadi sama rata mcm singapor, so depa x ksah anuwa ni tonggeng trbalik ke.. apa depa peduli.. so org pas jgn sngka cina sokong pas tu sbb depa trpsona ngan pas atau islam.. itu smua ada udang sbalik batu je... pas nijgnle asyik kena kncing ngan geng2 ni ngn nuar ...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP