Dari Adam Adli Kini Safwan Anang Pencetus Kepada Kote Bengkok Anwar Ibrahim

Monday, January 2, 2012



Gua dah tak tahu nak cakap apa lagi pada si bangsat bangsat Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini. Dah banyak yang kita cakapkan pasal mereka ini dan rasanya sokongan rakyat keatas mereka juga semakin lama semakin pudar.

Lakonan demi lakonan menyebabkan drama sebegitu sudah dapat dibaca oleh rakyat Malaysia malah sudah menjadi satu cerita yang menjadi bahan jenaka sampai ke kampung.


"Siap Posing bergambar bebudak Mahasiswa Robot Ni"

Apa lah agaknya harapan Mak Bapak para pelajar ni ye? Agak agak mak bapak mereka kecewa atau tidak dengan sikap anak mereka yang tahu berdemo lebih dari menimba ilmu?

Lagi kupasan menarik Saifuddin Abdullah Kantoi READ MORE

Psssttt... Kesian dengan Mahasiswa lain yang bukan Robot Anwar Ibrahim.. depa pun malu beb..

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Eksklusif - Gambar Kekejaman PDRM Keatas Mahasiswa Disebarkan Demi Keadilan





"Lepaskan saya, lepaskan saya"

Kejam dan amat zalim tindakan PDRM keatas Mahasiswa yang melakukan demo aman dihadapan UPSI Tajung Malim tempoh hari. Itulah kenyataan dari para pemimpin Pembangkang apabila isu penahanan beberapa pelajar menjadi topik hangat kelmarin.


"Im Gay, Please Im Gay"

Gambar diatas ini disebarkan oleh para jentera Pembangkang melalui pelbagai medium yang menjaja cerita akan kezaliman pihak Polis ke atas mereka para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Bukan sekeping dua yang disebarkan tetapi bermacam macam aksi yang mana kononya kekejaman Polis diedarkan demi meraih simpati mahasiswa lain dan juga rakyat Malaysia.

Namun demikian hakikatnya adalah amat bebeda sama sekali. Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang dikatakan dizalimi pihak PDRM adalah tidak benar sama sekali. Mari lihat gambar dibawah ini.


"Yes Sir, We All Understand"

Gambar diatas menjelaskan kepada kita semua bahawa OCPD Tanjung Malim telah lebih awal mengadakan sesi dialog dengan para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Sesi yang tertib dan penuh kesopanan dijalankan oleh pihak PDRM walaupun Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim mengeluarkan kata kata "POLIS ANJING UMNO"


"Im Promise Sir, We All Going home now"

Sekitar 15 minit pihak Polis melalui OCPD Tanjung Malim meminta para Mahasiswa bersurai secara aman namun ianya telah dinafikan oleh para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini. Malah lebih terok para Mahasiswa ini mula melakukan rusuhan sehingga menyebabkan sebuah Klinik menjadi mangsa amukan mereka yang mana memecahkan pintu masuk Klinik tersebut.

Ini lah hakikat yang sebenar berlaku pada awal pagi dihadapan UPSI Tanjung Malim tempoh hari. Malah Gomo juga sedia meminta agar pihak Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim menafikan akan sesi dialog yang berlaku diantara pihak Polis dan Mahasiswa Robot sepertimana dalam gambar diatas.


"Mahasiswa Robot Anwar Merusuh"

Semoga pendedahan ini membuka mata rakyat Malaysia untuk tidak semberono menyokong perjuangan Mahasiswa Robot yang kononya memperjuangkan Kebebasan politik dalam kampus. Ingatlah dibelakang mereka ini ada dalang yang besar sehingga menjadikan para mahasiswa ini Lembu yang dicucuk hidung mengikut apa sahaja kata tuan mereka.


Psssttt... PDRM dah jalankan tanggungjawap mengawal kententeraman awam.....Bangsat punya ANwar Ibrahim


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Mahasiswa Robot Dipukul Polis - Sam Ketot Ketua AMK

Naik geli aku dengan kenyataan media Sam Ketot Ketua AMK yang menyatakan tindakan pihak Polis Kejam dan Zalim dalam meleraikan demo pelajar tempoh hari. Kejam celah bedah mana pulak Polis lakukan? Bangang punya Sam Ketot.

Sam Ketot salahkan Najib Razak pula bila pelajar cedera sedangkan si Mahasiswa Robot tu pi Rempuh Cermin Klinik sampai cedera. Banggang punya Mahasiswa Robot!!!

Apa pun Mahasiswa dan rakyat yang ada usahlah diperbodohkan Anwar Ibrahim yang cuba menghuruharakan negara pada 9 Jan ini. Anwar Ibrahim sudah makin terdesak untuk melepaskan dirinya dari keadilan yang beliau sendiri laung laungkan.


Jangan kita jadi pencacai Anwar Ibrahim. Jangan Sampai kita jadi pengkhianat kepada Negara kita sendiri. Nak merusuh? Fikir secara waras kesan nya kepada Negara kita ini.


Psssttt... Suka suka je Sam Ketot kata Polis Kejam, padahal depa lah dok guling bangang atas jalan tu. Bodoh.

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP