Kekejaman Dan Kezaliman Jadikan Safuan Sawan Berkerusi Roda - Saifuddin Abdullah

Tuesday, January 3, 2012






Alahai Kesiannya....

Lu orang tak kesian ke beb?


Kejam betul pihak Polis kan?

KUALA LUMPUR 3 Jan. - Mahasiswa yang didakwa telah dipukul pihak polis pada Perhimpunan Pro Mahasiswa yang telah diadakan di perkarangan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) di Tanjung Malim baru-baru ini.

Safuan Anang yang dilihat berkerusi roda walaubagaimanapun tidak membuat sebarang kenyataan media selepas dilihat keluar dari Balai Polis IPD Dang Wangi di sini hari ini.

Safuan sebelum ini didakwa telah mengalami kecederaan teruk akibat pertempuran Kumpulan Pro Mahasiswa dengan pihak polis yang mengerahkan agar Perhimpunan yang turut dianjurkan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SSM) bersurai. - KLPOS.COM


Aik? Si Monkey pun ada?
Cer teka yang mana Monkey?

Gua cam kesian je bila tengok si Safuan yang berkerusi roda ni. Kesian lah seorang Mahasiswa telah teruk dibantai pihak Polis sampai terpaksa berkerusi roda macam kata si Mahasiswa Robot yang lain tu. Lu orang kesian tak?



Gua pun malas nak ulas panjang sangat beb cuma nak kasi lu orang pemahanam sikit Lakonan ala ala Nuar Berahim dan Mat Sabu yang dimainkan mereka ini mahasiswa Robot Anwar Ibrahim.

Ceritanya mudah, Taktik yang sama namun pelakon nya sahaja yang bertukar tukar, Baik Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Suhardi, Tian Chua, Safuan dan yang lain lain lagi dalam kepimpinan Pakatan Pembangkang ni.


"Sama macam Papa Gay dan Abang Mat le"

Semoga rakyat Malaysia sedar akan apa yang berlaku ini. Mereka akan pergunakan apa sahaja dalam menarik rakyat bersama sama dengan mereka merusuh dan menggugat kententeraman awam. Demi Anwar Ibrahim Mahasiswa Robot ini sanggup melakukannya walaupun tahu hakikat perjuangan mereka itu adalah sia sia belaka.



Saksikan lah video ini khas buat anda semua....selamat menonton...


Psssttt...... Gua gelak sampai guling guling beb bila tengok gambar Safuan Sawan babi ni berkerusi roda...hahahaha....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Al Fatihah - Demo UPSI Seorang Dilaporkan Meninggal Dunia






Al Fatihah.......

Allah ‘Azza wa-Jalla berfirman:

“Sesiapa membunuh seorang manusia, yang bukan kerana orang itu (membunuh) orang lain, atau bukan kerana membuat kerosakan di muka bumi, maka seakan-akan dia telah membunuh manusia seluruhnya”. (Surah al-Ma’idah, 5: 32)


Memang hangat waktu ini dengan aksi mahasiswa UPSI yang berdemo tempoh hari, demo yang konon kononya mengerunkan rakyat Malaysia yang boleh Gomo katakan ibarat samseng taik Kuching. Mari layan video dibawah ini.....




Bukan main mereka ini berdemo kononya nak memperjuangkan kebebasan mahasiswa dalam kampus yang mana minta AUKU dimansuhkan oleh Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak.

AUKU dikatakan telah memperbodohkan mereka sepertimana didalam video diatas. Bodoh selama 40 tahun kata seorang Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Apakah benar para Mahasiswa yang selama ini disekat dari berpolitik dalam kampus adalah seorang yang BODOH?


"Apakah ini semua bukan kerja Bodoh?"

Watak watak mereka jelas disogok oleh pemimpin pembangkang iaitu Anwar Ibrahim dan kepimpinan yang lain sehingga menyebabkan mahasiswa Robot ini tidak lagi mampu berfikir secara waras dalam hidup mereka.

Dalam video diatas kita sendiri dapat lihat gelagat satu persatu mahasiswa Robot yang sebenarnya punya masa depan yang cerah dalam hidup mereka namun akibat dek kerana taksub kepada pemimpin maka harapan yang cerah itu telah menjadi samar menjadikan mereka ancaman kepada rakyat yang lain.

Pihak Polis cukup mengawal keadaan walaupun dicerca, dimaki hamun dan sebagainya oleh para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Jika tidak kerana berdispilin nya pihak Polis Gomo jangkakan sudah habis mereka itu di pijak pijak akibat kebiadapan mahasiswa Robot kerahan Anwar Ibrahim ini.


"Muka dia ni Cam Monkey"

Dicanang sana sini bahawa Polis melakukan kekejaman keatas para Mahasiswa yang berdemo. Namun didalam video yang ditunjukkan tidak langsung kita lihat Polis yang biadap keatas para Mahasiswa ini. Yang biadap dan memang sengaja minta ditangkap adalah para Mahasiswa Robot itu sendiri.


"Bakal mendidik anak anak kita? Tolonglah Kami tidak
Mahu Guru yang tidak bertamadun"

Inikah bakal Guru yang akan mengajar anak anak kita kelak? Inikah contoh yang baik buat para pelajar? Berguling atas jalan seolah olah Malaysia ini bukan negara bertamadun. Apa yang dilakukan mereka amat jijik sama sekali dan pekara sebegini sebenarnya merosakkan minda anak anak muda yang lain.




"Jika rumah mereka dipecahkan bagaimana?

Amukan demi amukan mereka akhirnya merosakkan harta orang lain dan itu semua dibiarkan berlalu begitu sahaja tampa permohonan maaf kepada empunya Klinik yang telah dipecahkan cermin Kliniknya. Pencerobohan berlaku seakan akan inilah yang mereka semua mahasiswa Robot inginkan dengan menjarah harta dan kediaman milik orang lain.

Adam Adli dikatakan Hero mereka, Hero kepada para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim barangkali kerana jika Hero negara adalah lebih jauh mulia Arwah Noramfaizul wartawan Bernama yang terkorban di Somalia sewaktu misi kemanusian tempoh hari.


"Hero? Apa jasanya kepada Masyarakat?"

Apa jasa Adam Adli kepada Masyarakat? Kepada Negara usah lah ditanya kerana apa yang Gomo difahamkan beliau mendapat biasiswa dari Kerajaan malah KERETA yang dipakai nya juga dibelikan oleh Bapanya. Pendek kata Seluar dalam nya juga masih lagi dibeli oleh Ibu Bapa nya.

Hasutan demi hasutan akan terus dilakukan oleh mereka Mahasiswa Robot ini dalam memenuhi impian dan hasrat Anwar Ibrahim. Demo sebegini akan mereka terus lakukan dan kemuncaknya pada 9 Jan ini dimana keputusan Kes Liwat Anwar Ibrahim akan diumumkan menjadi tanggal keganasan mereka yang utama.

Mahasiswa lain? Mungkin ada yang berkira kira untuk turut serta bersama Adam Adli dan Robot Robot yang lain demi kebebasan bersuara. Gomo tidak melarang untuk memperjuangkan kebebasan bersuara namun dalam negara kita yang bertamadun ini sudah pasti saluran yang betul kita gunakan dan bukannya menggunakan saluran melalui keganasan dengan membahayakan diri sendiri.

Para mahasiswa yang lain serta rakyat Malaysia juga harus ingat bahawa apa yang berlaku ini bukanlah satu kebebasan bersuara sebaliknya kerahan yang digunakan oleh Anwar Ibrahim dalam melepaskan dirinya dari keadilan Mahkamah Rakyat.


"Ini bukan Bijak Tetapi Bahlol"

Mahasiswa bijak dalam menentukan dimana perjuangan anda dan Gomo rasa anda bijak untuk menilai apa yang berlaku waktu ini dan anda pasti sayang kepada negara. Usah tergadai Malaysia ini sepertimana Mesir baru nak termenung panjang mengenang nasib yang belum tentu hidupnya.

Akhir kalam, Gomo minta agar pihak UPSI mengambil tindakan yang tegas kepada para Mahasiswa Robot yang mencetuskan kekecohan tempoh hari. Kami tidak mahu mereka ini menjadi Guru kepada anak anak kami dan perangai yang tidak bertamadun seperti mereka lakukan ini tidak wajar dijadikan tauladan kepada anak anak muda yang lain.

Lebih ramai lagi mahasiswa yang mampu mengalas harapan yang lebih baik dalam menjadi tauladan kepada anak anak muda. Berikan mereka yang lain peluang namun kepada mereka Kepala Kepala ROBOT Anwar Ibrahim ini mesti dinyahkan dari UPSI.

Buat Anwar Ibrahim dan pemimpin pakatan pembangkang yang lain, sudah sudahlah merosak minda rakyat Malaysia dengan cara sebegini. Jika anak jantan lawan secara jantan. PRU 13 lawan lah dengan apa yang ada. Jangan jadikan mahasiswa dan rakyat yang lain sebagai Boneka demi kepuasan nafsu berpolitik dengan pekara yang keji sebegini.



Ops sorry lupa, pelajar ni meninggal dunia? Mana ada dia ni berlakon je lebih...ha ha ha bukan main mintak Polis tangkap dia then bila kena tangkap buat buat pengsan sebiji sama macam Suhardi pelakon Demo Bersih 2.0 dan juga Anwar Ibrahim.... Ha ha ha

Psssttt... Semoga menyedarkan ramai pihak mereka ini adalah manusia yang tidak bertamadun.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

TERKINI - Nga Koh Meng DAP Saman Blogger Sekupang Dua RM 10 Juta




Khabarnya RM5 juta saman yang Nga Koh Meng akan pastikan buat blogger sekupang dua. Betul ke beb? Ni surat bukti lah dia dah saman. Dah kecoh seantero pembangkang yang Nga dah SAMAN Blogger Sekupang Dua. Betul ke ni?



Hek eleh, mati mati lah ingat surat yang sampai tu adalah surat SAMAN rupanya surat Warning je dari Pemimpin DAPig Perak Nga Koh Meng Bangsat keatas Blogger Sekupang Dua.

Hari tu Nga bukan main kata nak saman, then tak jugak saman. Bila Blogger Sekupang Dua menunggu dipejabat DAP untuk terima Saman si Nga tak muncul muncul sebaliknya kata terima Peluru hidup dan dia diancam Bunuh pulak.

Artikel Nga Koh Meng Diancam Bunuh Oleh Blogger KLIK DISINI

Sekarang ni Gomo pun nak tanya pada PDRM macam mana hasil siasatan ugutan yang Nga terima tu? Harap sangat pihak Polis segera menangkap dalang disebalik ugutan tu kerana ianya merbahayakan nyawa Nga DAP yang bakal didakwa SPRM tak lama lagi.

Kami taknak si Nga ni Mampos kerana kami nak heret dia dalam mahkamah atas penyelewengan yang beliau lakukan dengan merompak wang rakyat Perak.


Psssttt... Malu lah oiii malu... ha ha ha .... pemimpin DAP semuanya Bangsat serupa Babi tonyok

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Eksklusif - Video Keganasan Ini Didedahkan Buat Tontonan 18th Ke Atas




"I'm not Gay but I'm Monkey"



Anda nilaikan sendiri dimana kewarasan mereka yang dikatakan Mahasiswa terpelajar ini. Ini kah bakal Guru yang akan mendidi anak anak kita kelak? Ini kah yang menjadi kebanggaan kepada negara Malaysia?

Gomo terfikir, Biasiswa mereka diberi Kerajaan, duit poket diberi oleh ibu bapa mereka. Apa yang menjadi harapan Negara setelah Biasiswa diberikan adalah untuk mereka ini para Mahasiswa menjadi tauladan dan penyumbang kepada pembangunan negara. Dan apa pula yang menjadi harapan ibu bapa mereka adalah untuk survival kehidupan keluarga itu sendiri yang mana menjadi kebanggan Ayah dan Ibu para Mahasiswa itu.

Namun setelah apa yang berlaku sepertimana didalam video diatas ini? Usahlah diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim dan parti politik yang ada. Kebebasan bersuara ada jalan yang lebih bertamadun untuk diperjuangkan. Bukan jalan jijik ini yang perlu diangkat sebagai pilihan terbaik.

Syabas kepada pihak PDRM yang tenang dalam mengawal mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini, kecekapan PDRM dalam mengawal situasi sebegini amat ditagih dalam menghadapai demo demo yang akan dilakukan mereka selepas ini. Kepada mereka yang biadap tindakan perlu diambil sepertimana lelaki yang memaki hamun pihak Polis dan mencabar untuk dirinya ditangkap.

Psssttt... Makin dekat tanggal 9 Jan makin hebat Anwar Ibrahim memperbodohkan rakyat Malaysia

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Shahrizat Jalil Akui Serangan Mak Lampir Cukup Ganas



Serangan bertubi-tubi dari pihak PKR telah memberi semangat baru kepada Wanita UMNO untuk bekerja lebih keras dalam memastikan kemenangan Barisan Nasional.

alt

Menurut Ketua Wanita UMNO Malaysia Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalill, beliau tidak menafikan hampir tersungkur apabila buat pertama kali mendapat serangan dianggap beliau adalah peribadi.

Akan tetapi, semangat yang ditunjukkan melalui sessi ceramah bersama Wanita di beberapa kawasan amat mengejutkan beliau.

alt

"Saya terpaku seketika melihat begitu ramai wanita hadir memberi sokongan kepada saya terutamanya dari semua peringkat dalam parti mahupun masyarakat biasa yang bergelar ibu," Read More.......




Saksikan video diatas ini dan anda sendiri boleh tanya kepada pemimpin pembangkang apa yang mereka lakukan dalam membantu Negara dan juga rakyat Malaysia selama ini.


Psssttt.... Kagum dengan semangat wanita UMNO yang begitu kuat dalam memperjuangkan kaum wanita Malaysia.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP