Politic Sucks - Syabas Najib Razak Dan Anwar Ibrahim

Monday, January 9, 2012





"Minum minum je? Karipap takde ke?"

Tahniah dan Syabas buat Dato Seri Anwar Ibrahim dan juga Dato Seri Najib Razak diatas keputusan mahkamah pagi tadi yang mana Membebaskan dan Melepaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat yang dihadapai beliau.

Gomo memang ralat dengan keputusan hakim yang mana tidak sampai seminit hakim memberikan ulasannya kepada hadirin yang Bukti tidak diterima pakai walaupun terbukti DNA Anwar Ibrahim ditemui dalam lubang Dubur Saiful Bukhari.

Malah Gambar, tarikh, masa, semuanya konsisten dengan apa yang dibicarakan sepanjang perbicaraan tersebut. Lebih dasyat lagi tertuduh iaitu Anwar Ibrahim yang mana Menangguhkan kes liwat sebanyak 69 kali yang memakan masa 3 tahun 6 bulan terlepas begitu sahaja.

Namun demikian Gomo sebelum ini sudah dapat menjangka sekiranya Anwar Ibrahim dibebaskan. Dan pada tanggal 5 Januari 2012 yang lepas Gomo telah mengeluarkan artikel yang mana menyatakan "Bagaimana jika Anwar Ibrahim dibebaskan". Malah Akhbar Utusan Malaysia dalam rencananya pada 6hb turut mengeluarkan apa yang Gomo perkatakan mengenai Bebasnya Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat.

Dibawah ini Gomo keluarkan semula artikel yang mana Gomo nyatakan satu persatu Jika Anwar Ibrahim dibebaskan dari Kes Liwatnya:

Bomoh, Ugut, Rasuah - Jika Anwar Ibrahim Dibebaskan Apakah Semua Pihak Sudah Bersedia? - Eksklusif


"How Much?"

Semua sudah siap sedia, yang di pihak kerajaan mahupun pembangkang, kedua duanya amat yakin Anwar akan masuk penjara. Rakyat Malaysia juga tidak terkecuali bila rata ratanya yakin Anwar Ibrahim akan menerima keadilan yang setimpal diatas perbuatan Liwatnya keatas Saiful Bukhari.

Namun demikian Gomo juga mempunyai kerisauan yang amat tinggi waktu ini. Apa akan terjadi jika keputusan adalah sebaliknya? Jika Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dan beliau didapati tidak bersalah? Apakah semua pihak baik Kerajaan, Pembangkang, Rakyat semua dah bersedia untuk itu?

Harus kita ingat bahawa jangan ambil mudah dengan Anwar Ibrahim ini. Beliau akan mengunakan apa sahaja dalam membebaskan dirinya. Malah sepanjang perbicaraan yang panjang ini juga sudah hampir 70 kali Kes Liwat tertangguh akibat karenah Anwar Ibrahim yang sengaja melambat lambatkan Kes liwatnya.


"Motif Melarikan Diri Dari Kesalahan Jenayahnya"

Tidak cukup dengan itu sepanjang perbicaraan nya juga bermacam macam permohonan digunakan oleh para peguam Anwar Ibrahim untuk menukar Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dari terus mengadili kes Liwatnya itu.

Siapa yang ambil peduli akan pekara ini? Apakah pihak berwajib mengambil jalan mudah dengan dengan membiarkan sahaja orang yang berada dalam sepanjang perbicaraan ini membuat kerja tampa pemantauan yang rapi?

Over confident? Jangan kita terlalu ghairah dengan situasi atas apa yang berjaya dibuktikan dimahkamah sepanjang perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim ini. Apakah anda semua masih ingat bahawa pernah satu ketika Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah membuat satu kerja gila?


"Bukti Jelas Dan Nyata"

Anda ingat kes bukti DNA yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya? Bukti DNA Air Mani yang ditemui didalam Dubur Saiful Bukhari dan diatas lantai bilik dimana kejadian berlaku? Panik semua dibuatnya apabila Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah ini menolak segala bukti DNA Anwar Ibrahim didalam satu permohonan yang dibuat oleh peguambela tertuduh. Gomo rasakan pekara sebegini tidak mustahil boleh berlaku lagi menjelang keputusan kes Liwat 9 Jan ini.

Sekarang ini pun jika kita lihat secara zahir sememangnya Anwar Ibrahim berkempen yang beliau akan disumbatkan ke dalam penjara. Sedar atau tidak ini semua adalah taktik 'diversion' Anwar Ibrahim untuk mengaburi pihak lawan dan juga rakyat Malaysia.


"Takut Pada Keadilan Maka Heret Rakyat Jadi Perisainya"

Apa yang Anwar Ibrahim kempenkan adalah Bebaskan Anwar Ibrahim dan ini juga dibuat bagi membuatkan pihak lawan leka dan juga over confident bahawa Hakim akan memutuskan Anwar Ibrahim bersalah pada 9 Jan nanti.

Gomo berkata sedemikian atas sebab yang mana maklumat yang Gomo perolehi dari pihak pihak tertentu bahawa waktu ini Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat cuba MERASUAH, UGUT dan paling jelik sekali apabila khidmat BOMOH digunakan dalam memastikan keputusan oleh Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah terganggu dan memberikan kebebasan buat dirinya pada 9 Jan nanti.

Maklumat akan khidmat Bomoh yang digunakan Anwar Ibrahim bukanlah satu pekara yang boleh kita pandang enteng kerana pada tahun baru 2012 tempoh hari Anwar Ibrahim telah berada di Phuket Thailand. Atas urusan apa yang beliau lakukan di Phuket Thailand diwaktu kes Liwatnya semakin hampir? Jika ke Makkah mungkin kita tidak ambil peduli tetapi bila di Thailand sebuah negara yang mempunyai pawang pawang yang hebat tentulah ianya menjadi satu tanda tanya kepada kita semua.


"Pelakon Hebat Seantero Dunia"

Bukan niat Gomo nak jatuhkan moral para Blogger yang anti Anwar Ibrahim mahupun rakyat Malaysia namun inilah realitinya. Kita berhadapan dengan manusia yang paling licik dimuka bumi ini. Racun Arsenik, Disuntik HIV dan bermacam macam lagi helah telah Anwar Ibrahim gunakan dalam memastikan dirinya mendapat simpati rakyat.

Apalah sangat dengan keputusan Mahkamah ini jika nak dibandingkan dengan apa yang telah Anwar Ibrahim lakukan dalam menipu rakyat Malaysia. 16 September berjuta rakyat ditipu dan itu bukti jelas bahawa Anwar Ibrahim amat licik sama sekali sehingga memaksa ramai yang tunduk kepadanya.


"Terbukti Air Mani Anwar Dalam Dubur Saiful"

Walaubagaimanapun Gomo harap kebenaran tetap kebenaran. Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah buat keputusan macam mana sekalipun, kami rakyat sudah melihat dengan jelas akan bukti bukti yang ada. Malah petunjuk dari Allah SWT telah banyak dizahirkan bahawa terbukti Anwar Ibrahim melakukanya.


"Saiful Bukhari Di Makkah"

Anwar Ibrahim sepatutnya MALU kepada Saiful Bukhari. Saiful Bukhari berlawan berseorangan, tanpa mempunyai pengaruh, jentera, penyokong maupun duit untuk berkempen menentang beliau. Semuanya dihadap Saiful Bukhari secara berseorangan walaupun dihina, dicerca dengan begitu hebat oleh para penyokong Anwar Ibrahim dan pemimpin Pembangkang.

Akhir kalam dari Gomo, harus kita ingat jika Anwar Ibrahim didapati bersalah kemungkinan negara akan menjadi huru hara. Namun demikian jika Anwar Ibrahim dibebaskan maka 'silent majoriti' yang sudah lama bersabar ini akan bangkit. Huru hara bakal berlaku lebih teruk dari 13 Mei kerana rakyat sudah hilang sabar dan yakin kepada perundangan dan kehakiman negara.


"Bukti Anwar Dilokasi Liwat"

Bukti sepanjang perbicaraan telah membuktikan kepada kita semua bahawa Air Mani Anwar Ibrahim ditemui dalam dubur Saiful Bukhari, malah rakaman CCTV juga membuktikan Anwar Ibrahim dilokasi kejadian pada waktu yang sama seperti dilaporkan mangsa liwat Saiful Bukhari.


"Karpal kata: Liwat Suka Sama Suka"

Sepanjang perbicaraan juga Anwar Ibrahim melalui peguam utamanya Karpal Singh tidak langsung mempertikaikan bukti yang ditampilkan oleh pihak Pendakwaraya. Malah sewaktu pembelaan diri dari Anwar Ibrahim beliau sendiri telah memilih jalan selamat dengan ENGGAN DISOAL BALAS PENDAKWARAYA serta ENGGAN BERSUMPAH didalam Mahkamah.


"Allah SWT Bersama mu Saiful Bukhari"

Artikel Bertarikh 5 januari 2012

Selepas Gomo keluarkan artikel ini ramai juga yang bertanya apakah Gomo sudah mendapat petanda bahawasanya Anwar akan dibebaskan? Gomo katakan 'YA, Kemungkinan Besar Anwar Ibrahim Dibebaskan'.

Apa sekalipun Tahniah dan Syabas buat Dato Seri Najib Razak yang membawa Tranformasi dalam sistem kehakiman negara. Tidak susah untuk memperjudikan Keadilan undang undang buat Saiful Bukhari dalam memastikan Anwar Ibrahim terus hidup selesa menghancurkan negara.


21 July 2009
Stadium Bukit Jalil
Malaysia vs Manchester United

Buat Saiful Bukhari, Gua akan terus menyokong dan memperjuangkan Keadilan buat lu kerana perjuangan ini bukan baru tetapi telah bersama mu dalam menyokong dan memperjuangkan Keadilan buat lu sejak dari tahun 7 Ogos 2008 lagi!!!


Apa sekalipun Anwar Ibrahim tetap meliwat Saiful Bukhari!!!


Psssttt.... Gua kecewa dengan sikap Najib Razak yang tidak peka akan keadaan Hakim yang mampu dibeli Anwar Ibrahim


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Allah Bersama Mu Saiful Bukhari Mangsa Liwat Anwar Ibrahim


Allah Bersama Mu Saiful Bukhari

Bila tubuhmu lesu dan hilang semangat..
ALLAH tahu betapa kamu telah mncuba sedaya upaya..

Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan..
ALLAH telah mengira setiap titis air matamu..

Bila dirimu telah terlanjur melakukan dosa..
ALLAH sentiasa menunggu taubatmu..

Bila kau telah mencuba segalanya tetapi masih tak berhasil..
ALLAH mengumpulkan segalanya untuk satu saat yang tak terduga..

Bila hatimu telah mengecapi kemanisan iman..
ALLAH telah berada hampir padamu untuk kurniakan kejayaan hakiki..
Hidup ini indah jika brsama ALLAH



Hari ini keadilan buat dirinya dalam mendapatkan yang hak demi keadilan yang telah dijanjikan oleh Allah buat umatnya. Saiful Bukhari tidak punya wang, pengaruh mahupun penyokong pada hari ini berbanding tertuduh Anwar Ibrahim yang sudah pasti jauh lebih tinggi Darjatnya dengan membawa ribuan penyokong dalam menidakkan keadilan yang sebenar.

Pohon Doa dari semua :

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Wahai yang Maha Tinggi, wahai yang Maha Besar, wahai yang Maha Santun, Engkaulah Tuhanku, dan ilmuMu yang mencukupi akan diriku, dan sebaik-baik Tuhan adalah Tuhanku, dan sebaik-baik Pencukup adalah yang mencukupi diriku, Engkau adalah Penolong kepada siapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang Maha Mulia lagi Maha Bijaksana.


Maka teguhkan dan tolonglah kami dan tundukkan samudera ini sebagaimana Engkau telah menundukkan laut kepada Musa, dan sebagaimana Engkau telah menundukkan api kepada Ibrahim, dan Engkau menundukkan bukit-bukit dan besi kepada Daud, dan Engkau tundukkan angin dan syaitan serta jin kepada Sulaiman, dan tundukkan kami segala samudera, yang mana kesemuanya itu adalah milikMu baik yang ada di bumi mahupun di langit dan segala kekuasaan di laut dunia mahupun laut akhirat, dan tundukkan untuk kami segala sesuatu, wahai yang di tanganNya kekuasaan segala sesuatu.


Wahai Allah, mudahkanlah bagi kami segala urusan kami hingga hati kami dapat beristirehat, begitu juga halnya jasad kami dan kami mohon kemudahan berkenaan dengan afiat di dalam dunia dan agama. Berlakulah terhadap kami sebagai kawan dalam safar (perkelanaan) dan sebagai khalifah dalam keluarga, dan robahlah wajah musuh-musuh kami dan bekukan mereka di tempatnya masing-masing agar tidak dapat mendatangi tempat kami.

'Dan kalau Kami menghendaki, nescaya Kami hapuskan penglihatan mata mereka, lalu mereka berlumba-lumba menuju ke jalan tapi bagaimana mereka dapat melihat?
Dan kalau Kami menghendaki. Kami robah bentuk mereka di tempat mereka berada, maka tiadalah mereka maju dan tioada mereka dapat kembali.'
(Yasin 36: 66-67)

'Yaa Siin. Demi Al-Quran yang penuh hikmah. Sungguh engkau adalah seorang Rasul... Dari para Rasul atas jalan yang lurus-lempang (sebagai wahyu). Yang diturunkan oleh yang Maha Perkasa, yang Maha Penyayang. Agar engkau peringatkan suatu kaum yang bapak-bapak mereka belum mendapat peringatan. Kerana itu mereka lalai, sungguh ketentuan (Tuhan) telah berlaku atas kebanyakan mereka kerana mereka tidak beriman. Sungguh telah Kami pasang belenggu di lehernya sampai dagunya, lalu mereka termengadah. Dan Kami adakan di antara tangan-tangan mereka (di hadapan) bendungan dan di belakang mereka bendungan (pula) dan Kami tutup pandangan mereka sehingga tidak dapat melihat.'
(Yasin 36:1-9)


'Dan sekalian wajah tunduk merendah demi untuk Tuhan yang Maha Hidup, yang Maha Berdiri sendiri, sungguh tiada harapan bagi siapa yang memikul kezaliman.'
(Thaha 20:111)

Haa Miim. Persoalan itu sudah ditetapkan dan kemenangan telah tiba, maka mereka atas kami takkan dimenangkan.

Ya Allah, bukakan lah hati sekalian manusia yang telah disesatkan, Kau tunjukkanlah kami yang HAQ, Kau lenyapkanlah yg Bathil!

Amin Ya Rabbal'alamin

Kami Rakyat Malaysia yang ada ini menyokong Saiful Bukhari dalam menegakkan keadilan dan juga memastikan keputusan hari ini bakal merubah negara dan menyelamatkan rakyat Malaysia yang lain dari si Dajal Anwar Ibrahim.



Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh


Psssttt.... Sama sama kita mendoakan yang terbaik buat beliau... amin...

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Video Hasutan - 'Kita Akan Gigit Polis Macam Saya Buat Dulu' - Tian Chua




Elok sangat lah tu, bila Cina yang hasut melayu jadi perusuh kepada negara. Benda ni bukan baru berlaku tapi dah berkali kali pekara yang sama berulang. Tian Chua memang mengetuai serangan keatas mahkamah malam ini dan esok hari.



Nampak sangat menghasut rakyat untuk merusuh pagi ini dalam keputusan Liwat Anwar Ibrahim. rakyat Hakim, tu memang benar dan kita ada berpuluh juta Rakyat Malaysia yang sanggup jadi Juri dalam perbicaraan Kes Liwat Anwar Ibrahim.

Sebelum ni waktu Demo Bersih si Cina Babi Tian Chua lah juga yang hasut Melayu rempuh FRU. Bila dah ada Melayu yang cedera maka ramai lah ahlol ahlol Pakatan pembangkang Melayu menyalahkan PDRM. Hakikatnya yang tak cedera dan pastinya senang hati adalah Tian Chua Cina Babi ni.

Sama lah macam Demo Mahasiswa di PWTC tempoh hari. Yang turun menghasut Mahasiswa adalah Tian Chua juga. Last sekali para Mahasiswa habis berdemo sampaikan cuba disebarkan kepada kampus kampus yang lain.


Hasut Mahasiswa Melayu Merusuh

Apa nak jadi dengan orang Melayu ni? Sudah takda otak ka sampai benda bodoh yang Cina Kafir Babi ni cakap pun dok nak sokong lagi? Takde maruah lah wahai penyokong Pakatan Pembangkang ni. Otak letak kat mana kau orang ni?

Apa sekalipun pagi ini Tian Chua Cina Babi ini akan mengerakkan Melayu Melayu Bodoh sebagai perisai buat Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes Liwat. Si Melayu Bodohlah yang akan menjadi benteng kepada Tian Chua Cina babi ni.


"Habis Melayu kena Sembelih Le"
(Gambar Tian Chua Sewaktu melapah Daging Qurban. Cina Babi Lapah Daging Qurban Pekara Biasa Sekarang?)

Jika pagi ini kekecohan tercetus akibat rasukan yang melampau memuja peliwat Anwar Ibrahim maka yang perlu menjadi perhatian adalah Tian Chua.

Rakyat Malaysia cerdik dan tidak bodoh untuk turun berdemo menentang Mahkamah yang adil lagi bijaksana. Jika Anwar Ibrahim tewas pagi ini sekalipun masih ada peluang rayuan buatnya. Mengapa perlu merusuh jika negara kita mengamalkan Demokrasi?



Sayang Negara jangan jadi Perusuh semata mata untuk membela seorang Peliwat beranama Anwar Ibrahim. Jangan terus diperbodohkan sepertimana sebelum ini.


Psssttt.... Baik punya hasut orang Melayu tu, tapi nak buat macam mana bila ramai lagi melayu Bodoh jadi pencacai Cina Kafir PKR ni.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Anwar Akui Liwat Berlaku Suka Sama Suka





Penulis masih lagi bingung dengan objektif dan apa yang mampu dicapai dengan jelajah seluruh negara yang dilakukan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Mungkin tanpa disedari, usaha beliau sebenarnya makin menyerlahkan kredibiliti yang semakin luntur sebagai pemimpin yang mengetuai Pakatan Rakyat .

Apabila beliau mengeluarkan kenyataan bahawa beliau tetap sebagai 'Perdana Menteri' sekalipun dipenjarakan atas konspirasi politik kerajaan pimpinan Barisan Nasional, ianya menguatkan lagi agenda peribadi melebihi dari agenda tuntutan dan ketulusan demokrasi yang sepatutnya diperjuangkan oleh gagasan pembangkang selama ini.

Anwar Ibrahim seharusnya lebih bijak dalam membentuk perjalanan kariernya sebagai ahli politik yang bijak, prolifik dan matang daripada mencetuskan polemik baru dan mengheret rakyat ke jalanraya. Langkah beliau hanya akan dipandang oleh rakyat sebagai usaha yang cukup terdesak dalam meyakinkan bahawa beliau tidak bersalah dalam pertuduhan kes liwat yang akan diumumkan 9 Jan ini.

Rakyat seharusnya dididik untuk menghormati keluhuran undang-undang dan bukannya diajar untuk melanggar prinsip undang-undang jika sebarang keputusan mahkamah tidak menyebelahi dan disabitkan kesalahan.

Anwar Ibrahim seolah-olah sudah lupa dengan perjalanan sejarah perbicaraan beliau selama ini. Beliau masih boleh mengemukakan rayuan jika disabitkan kesalahan. Mahkamah Rayuan pernah melepaskan beliau dari pertuduhan liwat sebelum ini. Apakah beliau tidak berpuashati dengan barisan peguamnya yang telah sebaik mungkin memberi penghujahan dan bukti untuk dipertimbangkan oleh hakim sebelum membuat keputusan.

Tindakan beliau hanya akan menyebabkan sebarang keputusan mahkamah tidak akan dihormati lagi. Ini akan menguatkan lagi pandangan perhimpunan besar-besaran yang telah mendapat kelulusan pihak berkuasa sebagai salah satu usaha untuk menggertak badan kehakiman. Anwar bakal dianggap menghina mahkamah jika hakim terpaksa menangguhkan keputusan penghakiman pada 9 Jan, jika sebarang situasi yang tidak diingini berlaku pada perhimpunan tersebut.

Naib Presiden PKR, Azmin Ali berjanji tidak akan berlaku sebarang rusuhan dan perkara yang tidak seharusnya berlaku pada hari tersebut. Penulis mengalu-alukan janji dan usaha beliau namun rakyat melihat apa yang terjadi pada perhimpunan Bersih 2.0 Julai lalu. Perkara yang sama dijanjikan oleh pimpinan pembangkang bahawa tidak akan berlaku sebarang provokasi dalam perhimpunan yang dikatakan aman.



Penulis menjangkakan perhimpunan yang bakal diadakan tidak lebih dari usaha untuk meraih publisiti dari media antarabangsa. Ahli parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah pernah berkata perhimpunan besar-besaran ini bukannya mengenai batang tubuh Anwar. Yang pasti, impak besar bakal diperolehi dari media baru dan inilah peluang yang sebaik mungkin bagi menunjukkan ketidakpuasan hati dalam perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim.

Apakah isu yang bakal diperjuangkan dan diketengahkan nanti. Perbicaraan kes mahkamah tidak berjalan dengan adil akibat campurtangan kerajaan? Umum mengetahui Anwar Ibrahim dan barisan peguamnya diberikan kebebasan sepenuhnya untuk memanggil saksi, membuang saksi, menangguhkan perbicaraan sebanyak mungkin mahupun usaha menukar hakim dan pendakwaraya mengikut skop undang-undang.

Rakyat boleh tidak bersetuju dengan undang-undang yang ada. Rakyat juga boleh mempersoalkan undang-undang yang ada. Rakyat juga berhak bersuara untuk menukar undang-undang yang ada. Namun apabila rakyat mengganggu keputusan penghakiman, sudah tidak lagi wujud kedaulatan undang-undang.

Apa guna menukar dan memberi nafas baru kepada undang-undang jika akhirnya rakyat kembali mempersoalkan undang-undang yang telah diluluskan dan dipersetujui dalam negara yang mengamalkan demokrasi berparlimen. Tindakan Anwar Ibrahim hanya menunjukkan beliau tidak bersikap demokratik dalam mengormati kedaulatan undang-undang.

Adakah 'undang-undang rimba' sahaja yang mampu memuaskan hati beliau dan penyokongnya. Bagaimana dengan suara dan hak majoriti rakyat yang lain, yang turut terlibat secara tidak langsung membentuk undang-undang yang telah diluluskan dan diamalkan sebaik mungkin selama ini.

Kiriman Tun Izhalmi Ishak



Video Anwar Ibrahim Bersumpah Tidak Liwat Saiful?


Psssttt... Apakah ramai rakyat Malaysia akan terus diperbodohkan oleh manusia bernama Anwar Ibrahim ini? Esok kita lihat sama sama he he he



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP