Sodomy Hak Kebebasan Rakyat, Mengapa Kerajaan UMNO Sekat? - Anwar Ibrahim

Saturday, January 14, 2012



Gila dan memang gila si Anwar Ibrahim ni beb. Mana taknya Anwar Ibrahim dalam temuramah bersama BBC 12 Jan apabila ditanya mengenai sokongan daripada golongan PRO GAY di Malaysia untuknya berikutan keputusan mahkamah yang membebaskan nya dari tuduhan liwat berkata:


1) Beliau Menyokong penuh pemansuhan undang undang lapok sodomi (Seks Luar Tabii)


2. walaupun masyarakat Malaysia rata rata tidak boleh menerima homoseksual di khalayak ramai, undang undang lapok sodomi tidak harus diguna utk menghukum orang yg tidak bersalah! (Maksudnya kalau private not public tak mengapa)

Tulah dia pemimpin yang dikatakan Imam Mahadi, itulah juga pemimpin yang disanjung PAS sehinggakan Hassan Ali yang perjuangkan Islam dipecat demi Anwar Ibrahim.

Apa kata umat Islam dalam hal ini? Apakah kita akan bersama Pakatan PAS, DAP, PKR dalam mengubal undang undang negara dengan membenarkan SEKS LUAR TABII? Apakah rakyat Malaysia bersetuju dengan Sodomy?

Tak mustahil hari ini Pakatan PAS, DAP, PKR menang pilihanraya, Malam itu juga sudah ada Kelab GAY beroperasi secara berlesen.

Anwar Ibrahim.... Fuh... Laungkan: "Hidup Hidup, Hidup Gay, Hidup Hidup, Hidup Anwar"


Sumber Berkaitan KLIK Link ini http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16531714


Psssttt.... Gua tak sanggup lihat anak melayu Islam main Bontot depan gua beb...
Apa nak jadi dengan Anwar Ibrahim ni? Ni ke bakal pemimpin Malaysia jika Pakatan menang PRU13? Jahanam lah beb. Main Bontot pun dihalalkan.



Read more...

Konspirasi UMNO Akibatkan Convention Pakatan Tak Mendapat Sambutan - Azwan Ali

Gua cukup kagum dengan Pakatan PAS, DAP, PKR ni beb.kau orang tengok lah gambar kat atas tu, kerusi banyak yang kosong beb. Hebat betul lah depa ni rupanya. Memang hebat. Hahaha.

Aku kagum sebab depa mampu mengosokkan kerusi sebegitu rupa. Hahaha. Gua dalam Mood bercuti ni beb, malas nak cakap pasal politik. Tapi bila tengok gambar ni gua Gelak guling guling. Hahaha. Mana penyokong depa?


Semua nak kata Konspirasi UMNO, hahaha bingai lah pembangkang ni. Sendiri tak dapat sokongan nak salahkan UMNO pulak. Meroyan gila depa puak Al Juburi ni. Macam depa je lah yang paling baik takda Konspirasi.

Oh sama lah macam Nuar hari tu kata 901 mereka akan himpun 100 Ribu penyokong. Tapi yang datang hanya 5000 ribu je. Tu pun tolak Polis, wartawan adalah tinggal penyokong depa dalam 3500 orang je. Kah Kah Kah

Ni ke parti yang nak Tadbir Malaysia? Ni ke layak untuk menjaaga kebajikan rakyat? Harap rakyat sedar bahawasanya Pakatan PAS, DAP dan PKR tidak Relevan dalam mentadbir negara.


Psssttt... Hahaha terok benor sampai separuh kerusi kosong. Kesian...

Read more...

Dalang Letupan BOM 901 Dikenal Pasti Sebagai Ahli AMK - Chegubard






99% menyatakan Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dalam kes liwatnya. Dan pada 9.01.2012 tempoh hari persedian rapi telah dilakukan bagi menerima hakikat Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan disumbat ke dalam Sg Buloh.

Yang tahu akan dibebaskan hanya Hakim dan juga Anwar Ibrahim sahaja, maka bagi pergerakkan Angkatan Muda Keadilan mereka mesti memastikan sesuatu dalam mana mengajak rakyat melakukan rusuhan bagi membebaskan Anwar Ibrahim.

Azmin Ali pula sudah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau akan memecahkan pintu penjara dalam membebaskan Anwar Ibrahim dan tidak akan peduli pekara itu sama ada mendapat tentangan ataupun tidak.



Anwar Ibrahim Sudah Kempen Beliau Bersalah

Pada hari yang mana mereka menjangkakan Anwar Ibrahim akan didapati bersalah, kejutan melanda waktu itu yang mana Hakim telah membebaskan Anwar Ibrahim diatas faktor kesilapan teknikal walhalkan Liwat tetap berlaku.

Penyokong Anwar Ibrahim merasa terkejut dan tidak kurang ada yang pengsan sepertimana yang berlaku keatas Presiden PAS Haji Hadi Awang yang kononya bakal menjawao jawatan Ketua Umum Pakatan Rakyat pada hari Anwar didapati bersalah.

Dalam Ghairahnya mereka penyokong Anwar Ibrahim menyambut kemenangan itu secara tiba tiba 3 butir Bom jangka buatan sendiri Meletop ditengah kesesakan orang ramai. Bom tersebut telah mencederakan 5 orang mangsa yang merupakan para penyokong Anwar Ibrahim.

Pihak pemimpin pembangkang senyap dan tidak bercakap banyak soal letupan Bom dimahkamah. Tidak banyak yang diulas mereka namun disebalik letupan itu rupanya sudah ada cerita yang mana dirancang terlebih dahulu sehari sebelum keputusan 901.

Bom tersebut rupanya dipasang oleh ahli AMK dengan niat untuk mewujudkan kekecohan dan membakar semangat para pendemo pada 901 agar terus merusuh dan mengucar kacirkan keadaan pada hari itu.

Sebagaimana yang Gomo nyatakan sebelum ini bahawa 99% yakin Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan dengan asas tersebut AMK bertindak untuk mewujudkan kacau bila pada hari 901 berlangsung.

Ok mari kita bayangkan:


Sketsa 1:

ANWAR IBRAHIM DIDAPATI BERSALAH

- Para penyokong ANwar Ibrahim akan merusuh dan merempuh mahkamah dalam menghuru harakan keadaan. Ketidak puashatian tersebut berterusan dan dengan provokasi oleh pimpinan AMK mengheret para penyokong lain bertindak diluas batasan.

BOM MELETOP

- Situasi semakin tegang dan para pemimpin pembangkang akan provoks para penyokong yang lain bahawa pihak POLIS telah mlepaskan BOM kearah para pendemo dan secara automatiknya Kerajaan akan disalahkan. Maka dalam hal ini para penyokong yang sudah tidak dapat dikawal semakin menggila dan menghilangkan kewarasan merka pada waktu itu.

- Keadaan akan berlarutan yang mana Bom Jangka yang dipasang itu telah merebakkan semangat anti Polis dan Kerajaan pada waktu itu. Dengan nyalaan api dan ditambah minyak oleh pemimpin pembangkang maka rusuhan sepertimana 1998 berulang kembali yang mana simpati keatas Anwar Ibrahim makin meluas dan memberikan keuntungan yang besar buat pemimpin Pakatan Pembangkang baik PAS, DAP dan PKR menjelang PRU 13.

- Tidak ada penjelasan yang dapat PDRM mahupun Kerajaan lakukan waktu itu kerana masa tersebut amat singkat dan api rusuhan sudah semakin merebak ke luar dari kawasan Mahkamah.


Sketsa 2:

ANWAR IBRAHIM DIBEBASKAN

- perhimpunan aman yang diadakan terus kekal aman dan tidak banyak pekara yang menggugat ketenteraman awam akan berlaku. Kita sendiri dapat lihat pada hari 901 tersebut apa yang berlaku yang mana para penyokong berhimpun dengan melalak lalak secara aman. Malah mereka pulang ke rumah masing masing tampa sebarang gangguan.



BOM MELETOP

- Tidak menjadi isu besar dan para penyokong Anwar Ibrahim berlalu pergi tampa amukan dan amarah pada pihak Polis mahupun kerajaan kerana para pemimpin pembangkang berdiam diri dan tukang provoks sedang meraikan pembebasan Anwar Ibahim.

- Pihak Polis tidak dikecam dan dipersalahkan malah dipuji kerana berjaya mengawal keadaan pada hari perhimpunan tersebut.

- Pemimpin pembangkang tidak banyak mengulas pekara tersebut malah mereka seolah olah hanya membisu bila isu tersebut dibangkitkan. Setelah Utusan mengeluarkan Bom tersebut datang nya dari kalangan para pendemo barulah mereka mengulas untuk menutup cerita tersebut.



Itu yang berlaku pada hari 901 dan semua rakyat mengetahui apa yang berlaku pada hari tersebut. Bayangkan jika Sketsa 1 berlaku sudah tentu ianya akan memberikan keuntungan besar buat pembangkang.

Siapa dibelakang dan dalang disebalik Bom Jangka buatan sendiri ini? Siapa lagi jika bukan datangnya dari tenaga pengajar luar negara yang dibawa masuk dalam mencetuskan huru hara dalam Malaysia sebuah negara Islam?

Mesir ditumbangkan oleh rakyat mereka sendiri tetapi hakikatnya ianya dirancang oleh negara barat yang berkepentingan dalam mematikan dunia Islam dari berkembang. Begitu juga dengan Libya, Syria dan juga negara negara Islam yang lain.

901 telah mendapat liputan dari watawan luar negara dan isu 3 butir bom yang meletop itu juga mendapat perhatian media antarabagsa namun laporan tersebut hanya berhenti setakat itu sahaja. Bayangkan jika Anwar Ibrahim didapati bersalah dan Bom tersebut? Sudah pasti hingga kehari ini media antarabangsa akan mengeluarkan berita kekejaman demi kekejaman yang kononya dilakukan pihak Polis dan kerajaan dalam menghasut rakyat Malaysia menumbangkan kerajaan.

Ramai rakyat Malaysia tidak sedar bahawa dunia luar sentiasa memerhati dan meminati Malaysia ini. Ramai rakyat tidak nampak bahawa Malaysia yang merupakan negara Islam masih lagi belum dapat dikuasai oleh negara barat sepertimana negara negara Islam yang lain.

Adalah Bodoh bahawa pihak Polis mahupun kerajaan untuk meletopkan Bom tersebut pada 901 kerana yang akan mendapat keuntungan dalam letupan tersebut adalah dikalangan pemimpin pembangkang.


Sam Ketot Bawa Apa Tu?

Anda mempunyai akal dan minda dan Gomo yakin anda mampu berfikir mengenai pekara ini dengan waras. Fikir secara bijak dan tanya dalam diri "Siapa akan untung jika Anwar Ibrahim didapati bersalah dan Bom meletop".


Psssttt.... Agenda dunia luar ingin lihat Malaysia huru hara sentiasa dilakukan melalui pro Anwarista


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP