Gua Kecewa Bila Laksamana TLDM Difitnah Blogger No 1 UMNO

Friday, March 2, 2012



Agak terkilan bila difitnah begitu hebat oleh sekutu dalam Blogger Pro Kerajaan. Gomo dah nyatakan banyak kali jika ada isu yang anda sendiri berasakan was was maka adalah elok jika dirujuk terlebih dahulu kepada yang tahu.

Tapi nak buat macam mana dah nama pun Blogger baru, mula mula berblogg pun Papa Gomo lah juga Sifunya malah untuk memilih nama Blogg pun Papa Gomo yang bagi nasihat serta pendapat.

Kini Blogger tersebut disara sepenuhnya oleh Tuan Besarnya, barangkali kemaruk untuk menjadi Juara no 1 dalam Blogger Pro BN maka serangan perlu ditalakan keatas Papa Gomo sampaikan artikel Fitnah nya menjadi santapan harian.

Nak tahu siapa Blogger No 1 Yang Fitnah Laksamana TLDM? KLIK DISINI kesian....


Psssttt... Cam menyesal pun ada ajar budak berblogg, tapi tak mengapa coz Gomo tak suka Blogger baru jadi Pencacai kepada Papa Gomo : )


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Shabery Chik Labelkan Mahfuz Omar Sebagai (Mat Lebong) Pembohong




Mahfuz Omar

Menteri Belia dan Sukan Dato Seri Ahmad Shabery Chik membidas tuduhan Mahfuz Omar ahli parlimen Pokok Sena yang pagi tadi mengadakan sidang media melemparkan tomahan dan tuduhan yang tidak berasas dalam beberapa pekara mengenai kementeriannya.

Menurut Shabery Chik beliau kecewa dengan sifat pemimpin pembangkang yang sering melemparkan fitnah dan pembohongan ke atas kerajaan atas sebab kepentingan politik dan bukannya membela rakyat.

"Seorang ahli parlimen seperti Mahfuz perlu bijak jika membangkitkan sesuatu isu. Isu yang dibangkitkan Mahfuz mengenai dana dari KBS seharusnya diajukan di dalam dewan rakyat dan bukannya dibicarakan secara tidak profesional."

"Saya cabar Mahfuz untuk membangkitkan apa yang beliau nyatakan pagi tadi dibawa ke dalam sidang dewan dan saya akan jawab secara profesional sebagai menteri yang bertanggungjawap. Beliau boleh tanya saya secara berdepan dan saya akan jawap juga secara berdepan tampa perlu takut. Mahfuz suka berbohong dan dan menjadi darah dagingnya dengan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan beliau:

"Mahfuz sebelum ini pernah mengkritik kerajaan kerana membenarkan seorang peninju muay thai datang ke Malaysia dan menyertai pertandingan yang diadakan di selangor. Apabila dijawap mengenai fitnah mahfuz itu bersertakan bukti yang mana pihak kerajaan negeri Selangor yang membiayai pertandingan itu beliau terus mendiamkan diri kerana malu alah dengan fitnah dan pembohongan yang dilemparkan ke atas Kementerian saya dan kerajaan" Ujarnya lagi.

"Saya sekali lagi mencabar Mahfuz untuk tanya mengenai kementerian KBS di dalam dewan rakyat dan saya nasihati agar beliau bersikap profesional sebagai ahli parlimen dan usah berperangai kebudak budakan."

Baca Selanjutnya di KL POS. COM


Rakyat Malaysia usahlah terus diperbodohkan
Kepimpinan Pakatan Pembangkang

GOMO: Naik hairan aku dengan Mahfuz Mr Bean ni, ada je yang dia nak meroyan sakan menjelang nak hampir PRU 13. Tuduhan dan Ftnah yang tak berasas dilemparkan ini semua sama lah macam isu sebelum ni yang dibangkitkan dalam parlimen bila peninju Israel bertanding di Malaysia.

Yang disalahkan adalah kerajaan Malaysia tetapi yang memberikan Bantuan dana adalah Kerajaan Pakatan Selangor itu sendiri. Akhirnya Mahfuz Mr Bean malu alah bila dan tahu cerita sebenar.

Sekarang ni KBS dikatakan membiayai Program Hassan Ali, Apa jadah KBS nak dikaitkan dengan program ceramah Hassan Ali? Si Mahfuz Mr Bean ni sekolah ke tidak? Kalau nak Berbohong pun agak agak lah. Apa ingat rakyat Malaysia ni tak boleh berfikir ke?

Apa yang Gomo lihat Mahfuz Mr Bean sebenarnya sedang cuba mengalihkan isu tumpuan sebenar yang mana isu melibatkan Kerajaan PAS di Kedah. Mahfuz dikatakan dalang dalam perpecahan pakatan di Kedah dan Mahfuz bercita cita untuk menjadi Menteri Besar.

Adalah elok Mahfuz menyelesaikan masaalah parti dan juga masaalah penduduk dikawasan beliau sahaja. Jadi Ahli Parlimen mesti kena buat kerja untuk rakyat, masaalah rakyat mesti diatasi. Jangan jadi macam Mr Bean yang jadi wakil rakyat bila masuk parlimen satu apa pun tak perjuangkan nasib rakyat di Parlimen Pokok Sena parlimennya sendiri.


Psssttt..... RM 30 Juta Dana Belia untuk Hassan Ali kata Mahfuz .hahaha Bodoh piang le Mr Bean tu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Provokasi, Fitnah, Ugutan Modal Puak Anwarinas



Provokasi, intimidasi , ugutan, ftinah dan tohmahan merupakan senjata kepada para elitis pejuang maya pakatang menyerang kredibiliti pemimpin Barisan Nasional dan UMNO. Jika tiada fakta mereka akan memainkan auta persepsi wayang opera Cina. Tidak pernah surut sedikit pun fitnah dan tohmahan tersebut. Walaupun selepas itu didapati dan dibuktikan bahawa ianya fitnah dan tohmahan mereka akan tetap mempertahankan fitnah dan tohamah tersebut seperti yang Rafizi Gayboy lakukan.

Dulu merekalah memberikan gelaran Mahafiraun, Mahazalim kepada Tun Dr Mahathir. Diikuti dengan label Perdana Menteri Flip-flop dan selepas itu dengan gelaran Najib Altantuya, Najib Read More....


Psssttt... Panas beb....Panas....Geng Reform dah makin panas....Jilat jangan tak Jilat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Bila Kalimah Allah Dihina Kerajaan Pakatan Selangor


Pada 1 Mac saya terlihat satu papan tanda besar bersaiz 6'x20' bertulis "percuma 20 meter air" oleh kerajaan SELANGOR dan dlm iklan tersebut terdapat 1 logo kerajaan Negeri SELANGOR yg mana dapati perkataan ALLAH dari tempat asal ke tepi bahagian bawah sebelah kanan logo kerajaan SELANGOR di Tmn Universiti Indah, SERI KEMBANGAN.


Anda rakyat Selangor dan rakyat Malaysia renung renungkanlah mengapa pekara sebegi boleh berlaku sedangkan ianya tidak susah mahupun payah untuk dilakukan dengan baik dan secara berhemat.


Psssttt.... kalau dah Kafir Pakatan depa akan lakukan apa sahaja...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Hakim Boleh Dijual Beli? Pohon Siasatan Segera



YANG ARIF HAKIM BOLEH DIBELI MURAH OLEH RAZAK MOHD NOOR

Hubungan rapat antara Razak Mohd Noor dengan beberapa nama penting Jabatan Kehakiman, terutama sekali Anantham Kasinather yang terlalu teringin menjadi Hakim Mahkamah Rayuan, bukanlah perkara rahsia lagi. Bersama-sama Ruben Netto, peguamnya, Razak telah mengumpan Anantham dengan janji untuk naik pangkat dan sejumlah wang.

Orang tengahnya adalah VK Linggam, peguam yang sebelum ini turut dikaitkan dengan pengaturan jawatan-jawatan untuk Hakim-Hakim yang mempunyai cita-cita yang lebih besar untuk menjadi golongan paling berkuasa di negara ini.

Permainan yang dilakukan oleh Razak Mohd Noor dapat dilihat menerusi kemelut yang melanda Syarikat Minta Magik Telecom dan Numix.

Bantuan daripada Anantham telah membolehkan Razak Mohd Noor menipu syarikat berkenaan, mencuri wang, menyaman dan mengancam untuk menutup syarikat tersebut bagi membolehkan dia tidak perlu membayar balik wang atau kongsi perniagaan Ku Band.

Bagi memudahkan kerjanya, Razak Mohd Noor telah ke Mahkamah TInggi dan berpakat dengan Anantham Kasinaver yang diketahui bercita-cita tinggi untuk menjadi seorang Hakim Mahkamah Rayuan.

Biarpun pada masa yang sama, Razak juga berhadapan dengan tuduhan menipu dan disaman oleh pemegang saham Magik, dengan mengupah Vazir Alam, seorang lagi Judicial Commissioner yang juga merupakan kawan baik Anantham, Razak langsung tidak berhadapan dengan masalah.

Semasa perbicaraan, Razak didapati menipu berulang-ulang kali. Terdapat banyak bukti jelas yang menyebelahi Magik, termasuklah LAPORAN AUDIT GRANT THORNTON yang menunjukkan Razak telah menggunakan duit syarikat untuk kepentingan diri tanpa pengetahuan pemegang saham.

Anantham yang telah menerima bayaran daripada Razak, membiarkan fakta berkenaan. Bahkan semasa Razak mengaku telah menandantangani surat dan perjanjian, ayat paling bodoh yang keluar dari mulut Razak iaitu, 'SAYA BUKAN PEGUAM, DAN SAYA TIDAK FAHAM APA YANG SAYA TANDATANGANI', tidak langsung diberikan perhatian oleh Anantham.

Tindakan Razak memecah masuk ke pejabat, tukar kunci pejabat Magic dan menghalau para pekerja dengan menuduh Magic berpindah pejabat tanpa kebenaran, semuanya dihalalkan oleh Anantham. Atau lebih tepat lagi, kalaupun Razak Mohd Noor membunuh dan fakta-faktanya jelas menunjukkan perbuatan itu dilakukan oleh Razak, Anantham tidak akan mengambil kira kerana Anantham sudah dibayar oleh Razak Mohd Noor.

Itu jugalah yang berlaku apabila seorang lagi pemegang saham Magic telah menyaman Razak dan Numix. Malangnya saman yang dibawa di hadapan Yang Arif Hakim Harminder Singh telah dipindahkan kepada Anantham.

Hakim Harminder Singh, Anantham Kasinather dan Vazir merupakan tiga sekawan yang kerapkali boleh ditemui makan tengah hari bersama di Plaza Damas. Semasa pengurusan kes tersebut, Anantham sudah pun memanggil peguam pemegang saham tersebut dan meminta agar saman tersebut ditarik balik.

"If they want money, tell your clients don't sue Razak because they won't win. If they sue other shareholders of Magic they can win."


Terkejut dengan nasihat daripada Yang Arif Hakim yang sepatutnya mengadili kes tersebut sebaliknya menunjukkan yang dia berpihak kerana dorongan sesuatu, pemegang saham itu terus menarik balik samannya kerana dia tahu walaupun Razak telah mencuri wangnya, dia tidak akan menang di mahkamah kerana sistem keadilan yang telah pun dibeli oleh Razak.

Sesuatu yang paling ketara ialah, Razak telah tahu keputusan tiga hari lebih awal sebelum Anantham membuat keputusan. Keputusan tersebut telah disebarkan menerusi SEBUAH BLOG, BIGDOGDOTCOM pada 8 April 2011 padahal keputusan hanya diumumkan pada 11 April 2011.

Lebih daripada itu, dua minggu sebelum itu lagi, Razak menerusi blog berkenaan telah mengeluarkan secara terperinci keputusan pada supplier dari luar negara. Keputusan Anantham adalah berdasarkan cerita Razak yang dia ditipu dengan diberi wang oleh pemegang saham Magic dan keputusan Magic untuk berpindah tanpa kebenaran Razak merupakan satu bentuk oppression ke atas Razak.

Anantham telah menolak bulat-bulat semua keterangan yang menentang Razak. Begitu juga dengan segala laporan polis terhadap Razak, semuanya tidak diambil kira oleh hakim berkenaan. Anantham hanya menerima bulat-bulat segala keterangan yang telah diberikan oleh Razak.

Pencurian yang dilakukan oleh Razak ke atas Magic telah dibenarkan oleh Anantham. Malah Anantham menganugerahkan perniagaan yang dibina dengan duit serta usaha Magic kepada hak milik kekal Razak, sekalipun kes pada asalnya ialah Razak mencuri duit Magic.


Vazir Alam telah mendapati ada unsur fitnah didalam tuduhan razak, tapi dia juga buat keputusan yang dia ‘terikat’ dengan keputusan Anantham dan mengawardkan kes saman malu itu pada Razak.

Yang Mengejutkan, ura 2 yang Anantham naik pangkat terbukti bila dia di lantik ke mahkamah rayuan sebagai Hakim, mengenepikan, berpuluh2 Hakim Mahkamah tinggi yang lebih Layak dan berpengalaman, pada masa ini Anantham baru jadi Judicial Commisioner untuk tiga tahun, orang lain dah jadi Hakim berpuluh tahun hanya berputih mata.

Selepas itu pemegang saham Magic pergi ke Mahkamah Rayuan. Sistem Mahkamah Rayuan ialah siapa pun tak tahu panel bersidang sehingga hari perbicaraan.Jadi Razak yang tertekan teleh membayar RM 20,000 kepada pekerja bilik fail Mahkamah Rayuan.Bila mula perbicaraan, fail dah hilang dan yang lebih penting lagi, Razak dan Ruben Netto dah Tahu siapa di dalam panel.

Anehnya fail yang hilang timbul semula selepas dua hari.dan perbicaraan di tetapkan pada bulan seterusnya.Dalam masa yang sama Razak telah di dakwa oleh Suruhanjaya Syarikat Malaysia kerana memalsukan akaun beraudit Numix. Yang pentingnya, akaun yang sama di gunakan oleh Razak sebagai bukti di hadapan Anantham.Selalunya orang yang menipu dalam mahkamah akan di hukum dan perbicaraan semula akan di adakan jadi Razak sudah panic.

Kesudahannya, Razak berjaya tukar panel mahkamah rayuan dengan bantuan kawan barunya Anantham dan VK lingam.Keputusan Mahkamah Rayuan, bukti yang Razak di dakwa oleh SSM tidak boleh di guna pakai dalam Mahkamah Rayuan, seterusnya rayuan tidak perlu dipanjangkan kerana semua Keputusan Anantham adalah tepat!!

Dari Blogg Justice 4 Sale Read More....


Gomo: Apakah begitu serius sistem Kehakiman negara? Pohon siasatan lanjut dijalankan mengenai apa yang didedahkan dalam artikel diatas ini. Siasatan sepenuhnya haruslah dijalankan bagi membersihkan imej Kehakiman Negara.


Psssttt... Patutle.......isy isy isy...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP