Video KJ Balun Anwar Ibrahim Sampai Tercirit

Friday, March 16, 2012


Punyalah Bachol si Anwar Al Juburi Dalam Video Diatas



Terpinga pinga Anwar Al Juburi nak menjawap apa yang dibangkitkan oleh KJ dalam parlimen kelmarin berhubung kenyataan Anwar Ibrahim yang menyokong keselamatan Israel.

Jawap lah Nuar, Jawap takkan kau takut?
Pundek lah Anwar Ibrahim Pandikutty


Psssttt... Seronok tengok Anwar Ibrahim kena bantai hahahah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Ingatkan Bini Orang Je Pemimpin Pakatan Kebas, Periuk Nasi Pun Depa Kebas Jugak


GEORGETWOWN: “Saya dan isteri terpaksa menanggung malu kepada rombongan pengantin perempuan yang tiba dari Terengganu, penduduk kampung serta jemputan,” kata Md Saad Hasan, 68, mengulas tindakan seorang lelaki yang dikatakan pemimpin parti pembangkang, melarikan satu periuk nasi majlis kenduri kahwin dua anak lelakinya di Kampung Pulau Betong, di sini, 4 Mac lalu.

Menurutnya, hingga kini penduduk kampung masih bercakap mengenai kegagalannya menyediakan sajian istimewa iaitu nasi hujan panas yang sepatutnya dihidangkan untuk rombongan keluarga pengantin perempuan yang tiba dengan sebuah bas.

Md Saad berkata, dia kesal dan kecewa dengan tindakan pemimpin parti pembangkang Kampung Terang yang sanggup melarikan periuk nasi ketika majlis kenduri itu tanpa berjumpa dengannya terlebih dulu.

“Saya difahamkan, mereka mengambil nasi terbabit untuk dihidangkan kepada tetamu yang datang untuk satu program anjuran kerajaan negeri di kampung ini.

“Mereka melarikan periuk berisi nasi itu menggunakan sebuah lori yang siap menunggu,” katanya yang ditemui di sini, semalam.

Warga emas itu berkata, ketika itu dia bersama isteri dan ahli keluarga lain sibuk melayan tetamu apabila dimaklumkan tukang masak bahawa satu periuk nasi dilarikan lelaki berkenaan.

“Keadaan menjadi kelam kabut dan saya serta isteri bergegas ke dapur. Keadaan menjadi kecoh kerana tiada nasi boleh diganti untuk dihidangkan kepada tetamu.

“Ketika itu juga rombongan keluarga pengantin perempuan terdiri daripada 50 orang tiba dengan sebuah bas dan saya kecewa apabila mereka terpaksa pulang dalam keadaan lapar,” katanya.

“Sikap pemimpin parti itu menunjukkan dia hanya mementingkan diri tanpa memikirkan perasaan orang lain menyebabkan majlis kenduri yang dirancang dengan baik menjadi kelam kabut,” katanya.

Menurutnya, dia kemudian bertemu dengan pemimpin berkenaan untuk meminta kepastian berhubung tindakannya melarikan periuk nasi itu.

“Ketika bertemu dengannya, dia meminta maaf dan mengakui kesalahannya kerana mendakwa nasi yang dimasak di lokasi mereka melakukan program ketika itu mentah, biarpun sudah dua kali masak.

“Dia mendakwa terpaksa mengambil nasi di rumah saya untuk memastikan program yang dilaksanakan berjalan lancar,” katanya.

Md Saad yang tidak berpuas hati dan rasa dirinya dimalukan pemimpin berkenaan membuat laporan di Balai Polis Balik Pulau, kelmarin.

Harian Metro 16/3/2012

Aduh apalah nak jadi dengan pemimpin pembangkang ni. Dahlah BINI ORANG pun depa Kebas ni sampai Nasi pun depa kebas jugak. Dasar banjingan lah pemimimpin pembangkang ni. Memang Banjingan.

Kalau depa tadbir Malaysia ntah apa lagi lah agaknya yang depa dok KEBAS Hak Rakyat Malaysia. Memang Celako Pakatan Haram ni.


Psssttt.... Kita akan pastikan PRU 13 kita tolak mereka PAS,DAP,PKR ini.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Lembaga/Pusat Zakat Dah Jadi Haramjadah



Kisah seorang anak yang terpaksa meninggalkan ibunya yang sudah lumpuh di sebuah hotel bajet di Jalan Raja Muda, Kuala Lumpur minggu lalu, sememangnya menyayat hati. Dan ramai sebenarnya menyalahkan anak muda itu kerana mengabaikan ibunya yang sudah tua dan lumpuh.

Semalam, anak muda itu mendapat pembelaan daripada seorang usahawan dengan memberikan pekerjaan, rumah untuk berlindung, dan kenderaan untuk bergerak!

Sekali imbas, memang tidak kelihatan cacat celanya.

Namun yang sadisnya, ANAK MUDA ITU DAN IBUNYA ADALAH ORANG ISLAM!

Sungguh memalukan apabila ada orang Islam yang menerima nasib seperti itu. Anak muda itu tidak boleh dipersalahkan kerana 'terpaksa' meninggalkan ibunya kerana masalah kewangan yang sangat teruk selain buntu mengenangkan tiada tempat untuk berlindung.

Kerajaan menyediakan pelbagai kemudahan, tetapi sebagai orang Islam, anak muda itu seharusnya mendapat PEMBELAAN DARIPADA LEMBAGA DAN PUSAT ZAKAT!!!

Mana pergi duit ratusan juta ringgit Lembaga dan Pusat Zakat? Mengapa masih ada umat Islam yang terbiar, sedangkan anak muda itu sendiri layak untuk tiga asnaf iaitu fakir, miskin dan gharimin.

Mengapa anak muda itu dan ibunya DIABAIKAN oleh Lembaga dan Pusat Zakat? Mengapa tidak ada pegawai Lembaga dan Pusat Zakat yang benar-benar amanah menjalankan tugas mereka sedangkan mereka yang seharusnya mencari orang fakir, miskin dan gharimin, bukannya golongan itu yang mencari dan memohon bantuan zakat?

Jadah apa duit zakat yang bertimbun-timbun dan sesetengahnya digunakan untuk membiayai perniagaan sepertimana tertegaknya Pusat Rawatan Islam di Jalan Tun Razak yang mengenakan bayaran yang sama tarafnya dengan hospital-hospital swasta lain yang tidak menggunakan modal zakat?

MENGAPA LEMBAGA DAN PUSAT ZAKAT DAH JADI HARAMJADAH?

Setiap seorang Islam yang daif dan sengsara kerana keperluan hidup, maka SELURUH KESALAHAN TERSEBUT perlu dijatuhkan ke bahu mereka yang hidup berlagak di Lembaga dan Pusat-Pusat Zakat di seluruh negara!

Setiap derita dan air mata golongan fakir, miskin, muallaf, gharimin iaitu golongan yang berhutang untuk keperluan asas dan tidak berkemampuan untuk membayar kembali dan Ibnu Sabil iaitu orang yang kehabisan perbelanjaan dalam perjalanan yang bertepatan dengan syarak, maka LEMBAGA DAN PUSAT ZAKATLAH yang harus dipertanggungjawabkan!

Setiap sen yang dibawa ke hadapan dalam akaun Pusat Zakat sedangkan, terdapat mereka yang tergolong dalam kelapan-lapan asnaf yang tidak dipedulikan, maka TERLAKNATLAH SELURUH KAKITANGAN DAN PEGAWAI-PEGAWAI di Lembaga-Lembaga dan Pusat-Pusat Zakat di seluruh Malaysia!!!

TIDAK SEHARUSNYA ADA ORANG ISLAM YANG MISKIN DAN MENDERITA KERANA DIHIMPIT MASALAH-MASALAH KEWANGAN DALAM MENGURUSKAN KEPERLUAN ASAS, KERANA ORANG ISLAM ADA ZAKAT YANG ALLAH TAALA SENDIRI PERINTAHKAN 'PENUBUHAN DAN PERLAKSANAANNYA'!!


Gomo: Benar apa yang digarap oleh The Flying Kick mengenai apa yang beraku dalam isu pusat Zakat sepertimana yang dinyatakan diatas. Gomo sendiri pun agak hairan mengapa masih ramai lagi orang Melayu Islam yang terpaksa merempat sedangkan kita mempunyai pusat Zakat yang diwujudkan dalam menyalurkan bantuan buat umat Islam yang memerlukannya.

Persoalan yang kita semua harus tanya kepada pihak yang bertanggungjawap mengapa pekara sebegini masih lagi berlaku? Apakah mekanisma yang ada waktu ini perlu dibuat satu perubahan Drastik bagi memastikan pekara sebegini tidak berulang menimpa umat Islam di Malaysia.


Psssttt..... Beratus juta wang zakat yang kita raih tetapi ramai lagi yang benar benar memerlukannya.....Bantulah demi matlamat Pusat Zakat itu sendiri.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Ekslusif - Dokumen Sulit Modus Fitnah PKR Didedahkan. Pemimpin BN Tolong Alert!

Dokumen Sulit Atas Meja Anwar Ibrahim


Agenda memusnahkan kepercayaan rakyat keatas kepimpinan Barisan Nasional khususnya UMNO terus diperhebatkan oleh pakatan pembangkang terutama melalui Ketua Umum mereka Anwar Ibrahim. Serangan hebat akan berterusan menjelang PRU 13 yang semakin terasa bahangnya.

Dokumen diatas merupakan dokumen SULIT milik PKR yang telah digarap oleh Anwar Ibrahim dan pakar Staratgei PKR (CIA) dalam membinasakan kepercayaan rakyat keatas UMNO. Dokumen yang Sahih dan bukan satu rekayasa palsu dalam menfitnah PKR ataupun Anwar Ibrahim.Dalam gambar diatas kita dapat lihat beberapa Isu yang akan diketengahkan oleh pihak PKR dalam memainkan sentimen kebencian keatas pemimpin UMNO dan juga Barisan Nasional.

Melayu sudah beralih arah menyokong UMNO maka PKR merasakan perlu untuk memperbodohkan orang Melayu sekali lagi dengan menyokong pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 kelak. Kuasa Melayu ditagih oleh puak PKR diketuai Anwar Israel Jahanam ini.

Tembelang Mereka Dah Pecah

Isu Keronisme dan Rasuah akan dimainkan pihak pembangkang selepas ini sehingga kepada tarikh pilihanraya dan ini semua pekara yang sama digunakan pada PRU ke 12 yang lepas yang mana mengakibatkan Rakyat termakan hasutan pihak pembangkang.

Ironinya mereka Pakatan pembangkang seringkali menyatakan UMNO Korupsi dan Rasuah walhalkan jika kita lihat setakat penggal ini selepas PRU12 Kepimpinan pakatan lah yang banyak mengamalkan Korupsi dan Rasuah dalam pembahagian tender, Kontrak dan sebagainya. Sampaikan Tender Kontrak Sampah pun mereka kaut sehingga menyebabkan rakyat Selangor mendapat kesan hasil sampah yang tidak dikutip.

Rakyat Malaysia diminta peka akan hal ini yang mana pakatan akan terus terusan menipu anda dengan kehebatan mereka menyebarkan propaganda dan Fitnah jahat keatas Barisan Nasional terutamanya UMNO.

Banyak usaha yang diakukan kerajaan BN selepas PRU12 yang lepas dan jika kita sendiri peka sudah pasti kita dapat lihat banyak Tranformasi yang dibawa kerajaan khas buat rakyat dengan pelbagai kemudahan dan sebagainya. Kedai rakyat 1 Malaysia, Klinik 1 Malaysia, Subsidi itu ini, Boucer buku sekolah, Bantuan rm500 bagi yang layak malah bermacam macam faedah demi rakyat Malaysia diberi oleh kerajaan Barisan Nasional.



Pakatan PAS, DAP,PKR? cuba anda tanya dimana kebajikan yang mereka beri kepada anda. Mereka tadbir Kedah, Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang dan tanya apa yang diberikan dalam menjaga kebajikan buat rakyat?

Pemimpin Barisan Nasional juga diminta peka dengan modus operandi yang bakal dilakukan pihak Pakatan Pembangkang melalui ketua umumnya Anwar Ibrahim. Sudah sampai masaanya pemimpin BN perlu lebih tegas dan berani membalas fitnah yang dilemparkan pihak pembangkang. Kita tampil apa sahaja Keronisme dan juga Rasuah serta salahgunakuasa yang berlaku dibawah pentadbiran Kerajaan Pakatan dan juga pemimpin mereka.

Fitnah mereka Pakatan Pembangkang semakin berleluasa dan diharapkan rakyat Malaysia tidak terus diperbodohkan oleh mereka. Ayuh kita ramai ramai tolak Pakatan PAS, DAP, PKR pada PRU 13 ini.

Akan ada lagi dokumen bakal menyusul selepas ini dalam membogelkan apa sahaja pekara SUMBANG yang dilakukan pakatan PAS,DAP dan PKR. Rakyat Malaysia perlu mengetahui kebenaranya, dan Gomo serta rakan seangkatan yang lain akan mendedahkan nya satu persatu sehingga tiba hari pembuangan undi.

Nantikan......


Psssttt… Memang celako lah depa puak Pakatan ni, siap atur Strategi nak fitnah pemimpin BN.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP