Video Seks Anwar Ibrahim & Siam Doll Sudah Tersebar

Sunday, March 18, 2012



Satu klip video seks yang didakwa mirip seorang pemimpin pembangkang, sekali lagi dimuat turun ke laman Youtube sejak tiga hari lalu dan kali ini dengan versi hampir penuh.

Klip video 16 minit 34 saat bertajuk ‘PM Malaysia Asyik’ itu dimuat turun bwteh007 sudah ditonton 327 pelayar internet.

Berdasarkan pemerhatian, klip video hitam putih yang mempunyai latar suara muzik lagu ‘Percaya Padaku’ nyanyian band popular Indonesia, Ungu, dipercayai dimuat turun seseorang berusia 26 tahun dari negara jiran.


Permulaan video berkenaan dimuatkan dengan perkataan ‘Skandal sex sang Perdana Nenteri tertangkap CCTV, Malingsia membara’, yang turut memaparkan dua gambar pemimpin berkenaan, serta bendera Malaysia.

Malah, individu yang memuat turun klip video itu juga mendakwa video berkenaan asli tanpa ditokok tambah (reka yasa), sambil meminta pelayar Internet menikmati video berkenaan.

Klip berkenaan sama seperti yang didedahkan sebelum ini, di mana di awal permulaannya, seorang wanita lengkap berpakaian duduk di sisi katil sambil dua lelaki seorang daripadanya bertuala berbual ringkas sebelum lelaki itu keluar.

Sumber Angin Perubahan


Wah video Anwar Ibrahim dah keluar beb... Panas Panas Panas..... Kalau anda semua nak tengok Full Video pi bukak Blogg RBF ONLINE dan minta dia keluarkan. Pesan kat dia jangan simpan je tapi kali keluarkan demi rakyat menilai siapa itu Anwar Ibrahim.


Psssttt.... Gomo takda video tu..betul beb. Percaya padaku....hehehe


Video ni je yang ada...AHaksss...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Semua Salah UMNO



Kita sering dihidangkan dengan cerita dan rekayasa oleh pakatan PAS,DAP dan PKR mengenai UMNO. Kita sering dengar pemimpin pakatan pembangkang menyalahkan UMNO dalam bermacam macam pekara yang berlaku. Paling sinis bila bala yang menimpa mereka maka yang akan dipersalahkan adalah UMNO.

Dibawah ini serba ringkas apa yang mereka Pakatan salahkan UMNO bila berlaku:


1. Anwar main dengan ChinaDoll

2. Anwar balun jubur Saiful, Azizan, Sukma dan ramai lagi.

3. PKR terima Dana dari Yahudi

4. Badrul Amin ditangkap Khalwat

5. Mat Sabu ditangkap Khalwat

6. Kerajaan Selagor menjual aset negeri

7. Nik Aziz lantik menantu CEO PMBK

8. Adun PAS Selising ditangkap khalwat dalam Keretaapi.

9.Skandal Adun PAS perupok dengan Isteri orang

10,11,12,.......... yang lain lain tu anda boleh tambah mengikut apa yang anda sendiri dengar dan baca kenyataan para pemimpin pembangkang dengan menyalahkan UMNO diatas apa yang berlaku.


Pssstttt.....Rakyat jangan diperbodohkan......cukup cukup sepanjang 4 tahun diperbodohkan Pakatan PAS,PKR,DAP.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP