Video Ini Menikam Dubur Pendemo Demo Bersih 3.0

Monday, April 9, 2012



Pembangkang mengajak rakyat turun ke jalanan pada
hujung bulan April ini. Kata mereka rakyat perlu lakukan demonstrasi jalanan.

Ye ke? Habis tu Video kat bawah ni mana lebih berotak?








Depa tu semua para belia berumur dari 16 tahun hingga ke 21 tahun. Mereka lebih berotak dan berahlak dari pemimpin pembangkang yang mengajak rakyat berdemo dijalanan. Patutnya pemimpin pembangkang malu alah dengan depa dan patut mencontohi para belia ini.

Rakyat yang lain? Fikir fikirkanlah!

Bebudak tu dalam hujan beramal, bukan macam pendemo Bersih yang dok berhujan tampa sebarang manfaat dalam hidup sendiri. Dapat penyakit dan menyusahkan orang adalah.


Psssttt.. Kita mesti pastikan rakyat menolak Demo jalanan yang dibawa oleh Pakatan Pembangkang

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





Read more...

Bila 4 Setan Gondol Cuba Meramas 3 Gadis Sunti


Cun ke aweks tu kan?

Gomo takdelah nak ulas sangat pasal gambar diatas tu, cuma nak cakap sikit je mengenai gambar yang diambil dari seorang penyokong BERSIH dalam FB.

Gomo ni lelaki, so lelaki mesti tahu apa kehendak dan naluri seorang lelaki. Ops...tapi bukan lelaki macam Adam Gay Jamban tu ye, Gomo ni lelaki Tulen gitu..hahaha..

Ok apa yang anda nampak dalam gambar diatas? Gambar 4 orang lelaki penyokong Bersih dengan baju kuningnya kan? Ok apa isyarat tangan mereka tu? Isyarat menmbak kan? Bang Bang...cam tu lah kan?

Anda tahu ke apa makna isyarat tu? He he he, malu le Gomo nak cakap. tapi nak taknak kena cakap juga apa makna isyarat tu agar semua faham terutama golongan wanita dan khusunya aweks aweks 3 orang dalam gambar tu.

Isyarat tu maknanya GANG BANG!!! Ye gang bang bermakna depa semua tu nak Gang Bang aweks comel lote yang berdiri dibarisan hadapan tu. Depa dah Mark sebagai contoh:

"Aweks ni aku punya"

So ada 4 orang lelaki dan 3 perempuan. Yang jantan sorang lagi tu pun tunjuk isyarat menembak juga. Nak tembak sapa dik oi?

So kepada anak anak muda terutama para gadis yang cantik jelita usahlah bersama dengan setan Gondol yang akan menyebabkan hidup anda musnah. Pemimpin Pakatan pembangkang sememangnya menghalalkan pekara sumbang sebegini kerana mereka juga melakukan pekara yang sama.

Buat adik adik manis dalam gambar tu PLEASE lah jangan hampakan harapan kedua ibu bapa. Jika masih menimba ilmu adalah lebih baik meneruskan pembelajaran itu. Jika sudah berkerja jalankan kewajipan dan amanah dalam mencari nafkah buat membantu keluarga.

Papa tengok muka jantan jantan tu semua berniat jahat, Nafsu bergelora macam dah tak sabar nak MENEMBAK. Hati hati lah Dik, kalau dengan Papa Gomo gerenti selamat. SUMPAH Selamat tau.


Psssttt... kalau kenal 3 gadis tu tolong bagi nasihat ye, jangan bagi kaunseling jam 2 pagi macam Badrul Amin PKR pulak...hehehe


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Stadium Melawati Shah Alam Himpun Puluhan Ribu Ahli Sorga Keparat




Ceramah munajat perdana anjuran PAS yang diadakan di Stadium Malawati , Shah Alam mendapat sambutan yang hebat ! Semasa aku dalam perjalanan nak masuk dalam stadium tadi , aku dengar la sesama diaorang bercakap dijangkakan lebih 150,000 akan hadir . Stadium pasti sesak ! Menggigil jugak la nak masuk , mana la tau ada yang cam aku , tak pasal-pasal je insiden Stadium Kuala Selangor berlaku lagi sekali di Stadium Shah Alam . Jadi sebagai langkah berjaga-jaga , aku beli la sehelai t-shirt Bersih 3.0 dengan harga RM15 , baik budak yang jual tu, berbudi bahasa... tapi sayang jadi balachi Pakatan . Walaupun 'burn' RM15 tu .. secara positif aku fikir baju yang bewarna kuning tu aku boleh buat modal untul 28 April nanti .

Read More....... Pasti Lu Orang Terkezut Nanti...


Psssttt... Isy isy isy...ramainya.......


"Kanak kanak jadi alat politik pembangkang"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

"Geran Selangorku RM300 Juta Satu Bentuk Corruption" - Khir Toyo



Dalam sidang Dewan Negeri Selangor baru-baru ini, YAB Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim mengumumkan Geran Selangorku bernilai RM300 juta.

Pada mulanya saya menyangkakan geran ini merupakan bantuan kepada peniaga kecil. Rupanya tujuan geran ini ialah untuk menjayakan projek infrastruktur mengikut DUN. Saya difahamkan sekurang-kurangnya 2 projek infrastruktur setiap DUN. Ini bermakna terdapat lebih 112 projek untuk Geran RM300 juta.

Ini tidak lain dan tidak bukan merupakan agenda politik Pakatan menjelang pilihan raya umum akan datang. Jika Barisan Nasional berbuat sedemikian tentu akan dikatakan mengamal rasuah politik. Tapi jika mereka yang berbuat demikian segala-galanya tidak mengapa dan bersih segalanya.

Namun yang menariknya dalam pengumuman tersebut ialah Khalid menyatakan bahawa segala urusan akan dijalan secara telus dan memastikan tiada ketirisan. Pada fahaman ramai orang tentulah proses mengenalpasti projek infrastruktur dan juga pemberian kontrak akan dilakukan secara terbuka dan telus.

Malahan kenyataan media Pejabat Menteri Besar juga menyatakan,"Pemilihan kontraktor bagi menjalankan projek infrastruktur oleh jawatankuasa berkenaan dibuat berdasarkan harga terendah dan menepati spesifikasi yang ditetapkan Jabatan Kerja Raya (JKR)."

Anehnya, saya mendapat butiran taklimat Khalid kepada para EXCOnya yang jelas sekali menunjukkan pemberian Geran RM300 juta ini bergantung sepenuhnya kepada keputusan Menteri Besar. Jika ia berdasarkan sebut harga terendah mengapa pula kelulusan bergantung kepada Menteri Besar?

Berdasarkan carta aliran pemberian geran RM300 juta ini, Khalid berkuasa secara berseorangan untuk memutuskan siapa yang akan mendapat kontrak. Apakah ini bukan bentuk "Corruption" yang sangat luar biasa?

Read More.....


Psssttt.... Gomo nampak semuanya berpunca dari penasihat Ekonomi Selangor Anwar AL Juburi


"Kesian anak kecil yang tidak tahu apa apa.
Pastikan kita tolak demo jalanan.
Tolak BERSIH"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP