TERKINI BERSIH 3.0 - Pihak BERSIH Berjaya Menawan Dataran Merdeka Memaksa Pihak Polis Berundur

Saturday, April 28, 2012



Kuala Lumpur 28 April - NGO BERSIH yang dihalang memasuki Dataran Merdeka akhirnya berjaya melepasi halangan pihak Polis apabila sekitar 100 Ribu penyokong yang berpakaian Kuning berjaya menjejakkan kaki di Dataran Merdeka lewat petang tadi.

Pihak Polis yang mengawal ketat Dataran Merdeka dengan kekuatan kira kira 1000 anggota dan pegawai Polis akhirnya mengalah ekoran disembur Gas pemedih mata oleh pihak BERSIH.







Berita ni Gua Gebang je...hua hua hua

Kah kah kah... tu gua cakap nak usha line puak pembangkang yang dok gebang satu Malaysia dan juga Dunia bahawa demo depa suksess... Hehehe.... Ok meh sini ye....

Pembangkang kata kehadiran penyokong Bersih hari ini adalah 100 ribu orang. Tu depa yang kata sebab setahu Gomo yang berada di sekitar Dataran Merdeka mendapati penyokong Bersih sekitar 30 ribu orang ke bawah sahaja yang mana membuktikan bahawa Kata kata mereka sebelum ini yang akan menghimpunkan 500 ribu orang peserta tidak mendapat sambutan dari rakyat Malaysia.

Kedua mereka kata mereka akan berhimpun di Dataran Merdeka dan kata kata pemimpin mereka yang membakar semangat penyokong dengan menyatakan "Kita akan tawan Dataran Merdeka walaupun bermandi Darah sekalipun"

Ada juga pemimpin pembangkang yang kata "Biar kita mati Syahid hari ini yang penting Dataran Merdeka kita dapat Tawan"

Hakikatnya Dataran Merdeka masih lagi belum dapat ditawan oleh mereka juak BERSIH yang dianggotai Pakatan Pembangkang ini. Mereka masih lagi keliru sama ada nak balik ataupun mengikut telunjuk pemimpin mereka yang menyuruh Tawan Dataran Merdeka.

Kah Kah Kah... So misi pembangkang yang kononya nak bawa 500 ribu rakyat GAGAL. Malah untuk menawan Dataran Merdeka juga mereka GAGAL sama sekali.

Ehhhh ada yang kata Polis halang Dataran Merdeka sebab tu depa tak boleh tawan. Kalau Polis tak zalim depa semua dah duduk di Dataran Merdeka. Emmm tu lah kata depa puak BERSHIT Pakatan Pembangkang. Hahaha

tapi lu orang cuba bayangkan, kalau dah depa sendiri kata penyokong BERSIH hari ini berjumlah 100 Ribu takkan lah masih GAGAL lagi nak rampas Dataran Merdeka dari pihak Polis yang hanya lebih kurang 1000 orang je mengawal Dataran Merdeka tu. Keh keh keh


"Bila Lu Orang Puak BERSIH Nak Tawan?"

Apa sekalipun yang pasti mereka pihak BERSIH telah GAGAL untuk Demo BERSIH 3.0 kali ini. Oleh kerana kegagalan mereka itulah maka serangan ke atas pihak Polis perlu dilakukan dan sebaran cerita palsu bahawa pihak Polis telah berlaku kejam dan zalim kepada mereka.

Rakyat berhak menilainya.....


Pssssttt.. Kesian, depa GAGAL...jom kita gelak KAH KAH KAH


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Anggota Polis Yang Dipukul Pembangkang Kini Berada Di ICU




Itulah pengorbanan pihak Polis yang mana demi menjaga keselamatan rakyat Malaysia maka pada hari ini sekali lagi pihak Polis menjadi mangsa kerakusan kuasa pemimpin pembangkang.

Video diatas memberikan kita gambaran jelas bahawa itulah yang sememangnya ingin dilakukan oleh pembangkang iaitu dengan mencetuskan rusuhan di Malaysia.

Siapa akan bertanggungjawap keatas anggota Polis yang teruk dipukul oleh pihak BERSIH Pakatan Pembangkang ini? SIapa akan tampil menyatakan bahawa mereka bertanggungjawap?

Untuk makluman anda semua anggota Polis yang dibelasah oleh penyokong Pakatan Pembangkang kini berada di Wad ICU dan diharapkan seluruh rakyat Malaysia mendoakan agar anggota Polis terbabit selamat hendakNya.

Dan Gomo sebagai seorang rakyat Malaysia yang sayang pada keamanan negara meminta agar pihak Polis menangkap mereka yang terlibat dalam insiden tersebut. Tangkap dan Dakwa mereka dan tidak ada Maaf kepada mereka Anak haram yang memukul anggota Polis sepertimana didalam video diatas.

Video dibawah ini haruslaah dijadikan pengajaran!




Psssttt... Betul betul celako lah puak Pakatan Pembangkang yang diketuai Anwar Ibrahim ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - 2 Anggota Polis Cedera Parah dipukul Penyokong BERSHIT.



HHebat SPIN yang dakukan Malaysiakini dan juga blog pembangkang berhubung insiden kejadian di hadapan Sogo yang mana sebuah kenderaan Polis rosak teruk dijahanamkan oleh kumpulan pemberontak BERSIH sehingga menterbalikkan kenderaan Polis tersebut.

Malaysiakini melaporkan kejadian tersebut bahawa 2 orang penyokong bersih telah dilanggar kenderaan polis. Walhalkan tidak ada sesiapa yang dilanggar melainkan pihak Rejim Bersih merusuh dan merosakkan harta awam.

Tak cukup dengan itu tersebar pula berita 3 orang penyokong Bersih Mati akibat dipukul Polis. Nah inilah pekara yang sama mereka sebarkan pada bersih 2.0 apabila lakonan suhardi mati di Spin begitu hebat oleh gerombolan pakatan pembangkang.

Apa sekalipun itulah permainan jahat dan taktik kotor puak pembangkang yang berdemo hari ini. Semoga rakyat melihat kebenarannya.


Bagaimana pula dengan anggota Polis yang dipukul oleh penyokong Bersih? Pihak Pemimpin Pakatan Pembangkang sanggup bertanggungjawap?


Psssttt... Demo depa Gagal sebab tak dapat tawan Dataran Merdeka tu pasal spin nak cover malu


Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Penyokong BERSIH Mula Bertindak Ganas, FRU Lepaskan Gas Pemedih Mata,


Suruh balik taknak balik sebaliknya serang Polis pulak
Nah ambik kau ubat



Juak Pakatan akan kata Video ni Palsu? Depa akan kata ni semua propaganda UMNO? Apa yang depa nak jawap dengan video ni? Oh abaikan sebab mereka memang otak tiga suku sama macam BERSIH 3 Suku.

Sekarang depa sudah siap sedia dan dah mula membuat cerita bahawa Polis kejam, zalim dan sebagainya bagi mengapi apikan para penyokong BERSIH yang lain dan menghasut rakyat Malaysia.

Hari ini pihak Polis amat baik sama sekali dengan tidak melakukan sebarang pekara yang menggangu para pendemo walaupun pihak Polis dibaling botol, kerusi, batu dan sebagainya. DI akhir tadi barulah pihak Polis bertindak dan itupun setelah penyokong BERSIH merempuh dan cuba masuk ke Dataran Merdeka.

Pihak Polis hanya melepaskan Gas pemedih mata dan menyuruh mereka bersurai. Tapi nak buat macam mana kalau dah degil dan dungu kan? Polis kata bersurai tapi masih lagi dok sibuk nak serang polis masuk ke Dataran Merdeka.

Fitnah terbaru yang direka oleh pembangkang waktu ini adalah pihak Polis melepaskan tembakan peluru hidup dan pekara tersebut cuba dispin oleh Blogger dan jentera maya mereka. Itulah pembangkang yang tidak sudah sudah dengan Fitnah melampau.

Apa pun inilah bukti bahawa mereka cukup suka menyerang pihak Polis. Bila Polis marah je sikit terus buat report kata Polis Kejam dan Zalim. Tapi kalau depa tu pulak semuanya halal dan bersih.

Yang pasti matlamat mereka yang kata 500 Ribu akan hadir telah GAGAL sama sekali dan juga impian mereka untuk Takluk Dataran Merdeka telah pun GAGAL. Tidak ada kebaggan pada mereka penyokong Bersih hari ini melainkan kekecewaan yang amat sangat.

Apa punya jenis binatang tu ye?

Psssttt.. Memang celako le puak Pakatan Pembangkang ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - BERSIH Rempuh Polis Cuba Takluk Dataran Merdeka




Beriya iya depa puak BERSIH kata nak tawan Dataran Merdeka hari ni. Di Baju depa pulak tertulis BERSIH 3.0 DATARAN MERDEKA. Tapi hakikatnya depa dok pusing pusing keliling KL je. Tak jejak langsung Dataran Merdeka.

Kah Kah Kah... Woiiii juak Pakatan Pembangkang yang berlindung disebalik BERSIH, bila hangpa nak tawan Dataran Merdeka? kalau berhimpun hari ni takat pusing pusing KL macam orang bodoh nak buat apa? Misi tak lengkap tu woi. Hahaha


Dataran Merdeka ke Pusing KL? hahaha

Slogan depa selalunya Lawan Tetap Lawan, tapi hari ni nampaknya depa lembik cam Pondan. Langsung takda semangat nak berjuang. Tadi bukan main kata "Mati hari ni adalah mati sebagai Syahid" Ha ha ha, mati Syahid mende kalau dok pusing keliling KL je ni.

Oh lupa, depa kata 500 Ribu anak muda akan tawan Dataran Merdeka, dah lah tak dapat Tawan Dataran Merdeka malah yang datang pun sekitar 30 ribu je. Mana baki lain? Kah Kah Kah...

FAIL
FAIL
FAIL

Dari 27.6 juta rakyat Malaysia hanya 30 ribu sahaja yang menyertai BERSIH dan ini jelas membuktikan mereka GAGAL sama sekali. Tawan Dataran Merdeka? Hahaha.....

Setakat ni depa dok rempuh lepas tu lari, rempuh lari jawapnya kalau macam ni sampai lusa pun tak dapat tawan. Kah Kah Kah....Dah tu sekarang ni dok baling botol air lepas tu lari..adoiiii. Dari bazir masa dok nak tawan Dataran Merdeka tu elok hangpa semua balik layan cerita Hindustan le. Ada le jugak faedah hahaha...

Kita Cabar puak BERSHIT Tawan DATARAN MERDEKA.

Psssttt... Depa GAGAL hari ni, kesian...hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Pas Sesat "Mati Kita Hari Ini Adalah Syahid"

Duk Berdoa mintak mati Syahid. Tak ke Bangang tu?


Tahniah kepada pihak Bersih 3.0 atas penganjuran kali ini. Ternyata yang ramai hadir kali ini adalah kaum cina. Kaum cina sudah berubah, mereka akan turun berdemo dijalanan barangkali mereka rasa telah ditindas. Ops... Siapa tindas mereka? Atau mereka yang menindas?

Yang tidak enak apabila puak PAS melalui ucapan Mat Sabu tadi menyatakan "Hari ini jika mati sekalipun kita mati Syahid. Biar kita mati Syahid hari ini merampas Dataran Merdeka"

Nah itulah mereka yang taksub tahap gaban sampaikan menentang Kerajaan dianggap Mati Syahid. Bodoh dan tak berakal mereka ini.

Apa pun syabas pihak PDRM yang sejak semalam berjaya mengawal emosi walaupun diprovoks begitu hebat oleh puak berSHIT. Syabas Abang PDRM, anda semua wira negara.

Untuk laporan terkini follow Twiiter @PapaGomo

Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Pihak Polis Terus Diprovoks Penyokong Bersih

Bodoh tak bebudak ni?



Waktu ini dilaporkan keadaan masih lagi terkawal yang mana pihal Polis yang begitu hebat diprovoks oleh penyokong BERSIH buat bodoh dengan tak melayan karenag mereka juak juak pembangkang ini.


Kehadiran setakat ini dianggarkan 15 ribu dan untuk makluman anda semua bangs cina paling ramai pada Bersih 3.0 kali ini.

Apa sekalipun pihak Polis akan terus diasak oleh pembangkang bagi mencetuskan rusuhan jalanan yang mana akhirnya pihak Polis akan dipersalahkan walhalkan mereka lah dalang keganasan yang sebenar.


Laporan lanjut menyusul...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Read more...

BERSIH 3.0 - Perancangan Mengorbankan Beberapa Nyawa Berjalan Lancar



Hebat hasutan mereka ini keatas rakyat Malaysia. Setitik Darah Rakyat Malaysia Tumpah dan Najib Razak perlu bertanggungjawap. Hebat memang hebat ucapan depa juak juak AMK Cicak Kobeng ni.

Kenapa mereka tidak menyatakan tanggungjawap mereka yang menganjurkan Demo BERSIH ini? Kenapa perlu disalahkan Najib Razak jika ada yang cedera sewaktu berdemonstrasi? Kenapa Najib Razak dan kenapa tidak Anwar Ibrahim atau mana mana pemimpin pembangkang yang lain?Semuanya Salah Najib Razak, semua musibat Najib Razak yang dipersalahkan.

Gomo yakin hari ini akan ada yang mati akibat dari perancangan awal mereka seperti sebelum ini yang mana lakonan kematian dicanang mereka Pakatan Pembangkang.

Mereka sudah siap merancang apa yang akan dilakukan dan Gomo yakin pada hari ini juga ada benda lain yang akan meletop membuktikan kepada dunia bahawa mereka mangsa kekajaman kerajaan walhalkan merekalah yang punya angkara.




Habis tu video diatas ni siapa pula yang perlu bertanggungjawap? Najib Razak jugak walhalkan yang pukul separuh mati seorang anggota Polis adalah puak Pembangkang sendiri. Kenapa tidak bertanggungjawap? Kenapa pemimpin pembangkang tidak mahu mengambil tanggungjawap tersebut?


Setitik Darah Rakyat Tumpah...... Jelas lah kepada kita semua mereka ini akan melakukan apa sahaja dalam memastikan hari ini pihak Polis bertindak ke atas mereka ini. Rakyat Malaysia 27.6 Juta orang diminta menilai mentaliti mereka yang sekitar 30 ribu orang hari ini.


Psssttt... Chegubard ni dah banyak kali melampau.......Tunggu masa je



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Laungan "Ayuh Dataran Tahrir Bukti Agenda BERSIH Yang Sebenarnya Cuba Mencetuskan Pertumpahan Darah"




Kan betul kami cakap selama ni bahawa mereka puak BERSIH ini sebenarnya mempunyai agenda lain yang memihak kepada Pakatan pembangkang dan merupakan anti Kerajaan Barisan Nasional. Apa sahaja mesti disalahkan kepada Kerajaan dan dalam video diatas jelas pekara tersebut diulang ulang oleh mereka mahasiswa robot.

Atas nama BERSIH yang kononya memperjuangkan pilihanraya yang Bersih tetapi hakikatnya Hasutan yang mereka lakukan dan jika anda dengar dengan teliti video diatas anda dapat dengar mereka menyebut:

"Ayuh Ayuh Dataran Tahrir"

Dataran Tahrir Mesir dimana tempatnya bermula rusuhan yang mengakibatkan Kerajaan Mesir pada waktu itu tumbang dan darah rakyat Mesir mengalir disetiap pelusuk Mesir.

Apa motif mereka dengan melaungkan Dataran Tahrir? Itulah niat mereka yang sebenar iaitu menggulingkan kerajaan yang sedia ada melalui pintu belakang dan bukannya melalui pilihanraya yang adil lagi Demokrasi.

Gomo harap rakyat jelas bahawa inilah agenda mereka penyokong BERSIH yang diperbodohkan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang. Niat jahat mereka yang cuba mencetuskan rusuhan akan disedari seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan.


Psssttt... Bodoh punya Mahasiswa Robot, pi belajar taknak tapi demo jalanan nak pulak.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

LIVE BERSIH 3.0 - Video Ahlol Bersih Merusuh Di Dataran Merdeka



Belum apa apa lagi juak ni dah mula merusuh. tulah perjuangan mereka yang sebenar. Ni yang dikatakan Bersih? memang tak nampak sinar kebersihan mereka ni.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP