Mak Tom Ditampar Azmin Ali Jamban Gara Gara Video Ini

Thursday, May 10, 2012

Azmin Ali! Ramai rakyat Malaysia gelarkan kau si Tanggang Moden. Kau sememangnya Tanggang yang tak sedar diri. Sempena Hari Ibu yang semakin hampir ni Gua nak bagi lu kejutan dengan Video Panas yang akan menyusul.

Sekali lagi Azmin Ali, sekali lagi aku ulang!!! Kau WAJIB Bertaubat!!!






Nah Azmin Ali dan juak Pakatan PAS,DAP dan PKR Bodoh. Ambik video ni buat pedoman biar ada akal jangan otak letak kat Bontot!

Aku ingat Mak Tom cakap masa jumpa hari tu bila Azmin Ali pernah cakap:

"Orang macam Mak ni 10 orang Min boleh cari di Chow Kit"

Kau tunggu lah Azmin Ali YB Jamban....Kau Tunggu!


Psssttt... Kau tunggu le Azmin, 4 Klip Video Ais Krim tu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Marina Mahathir Elok Berhenti Dari Jadi Anjing Ambiga



Ada juga sebenarnya beberapa kerat penyokong & peserta BERSIH 3.0 yang non-partisan masih memegang erat kepercayaan bahawa BERSIH hanyalah sebuah NGO yang berniat baik sebagaimana digambarkan melalui 8 tuntutannya yang kelihatan tulus dan murni.

Bab kata orang, mudah terpesona melihat kulit buku dan tajuknya hingga terlupa peri penting isinya perlu dihalusi dahulu sebelum mengotakan niat untuk membeli buku tersebut.

Marina Mahathir adalah antara peserta BERSIH 3.0 yang tergolong dalam kumpulan tersebut, terpengaruh dengan tuntutan yang dilihat bagus dan menarik kemudiannya terjebak untuk mempertahankan segala tindak tanduk BERSIH atas nama kebebasan bersuara, keadilan dan hak asasi manusia.

Menulis dalam blognya pada 08 Mei, Marina meluahkan pendapatnya mempertahankan BERSIH 3.0 sebagai agenda rakyat yang langsung tiada kaitan dengan kebangkitan di negara Arab khususnya yang berlaku di Mesir, Yemen, Libya dan Syria.

Katanya lagi, tiada alasan untuk dibimbangi tentang kemungkinan BERSIH 3.0 bertukar menjadi kacau bilau seperti yang terjadi di negara-negara Arab tersebut.

Itu kata Marina yang kita ketahui kerap bergiat aktif bersama pelbagai NGO, berfikiran sedikit liberal & terbuka tapi naif soal sepak teranjang dunia politik sekalipun ayahnya, Tun Dr Mahathir Mohammad adalah tokoh politik terkenal tanahair.

Sebenarnya ternampak jelas, Marina samaada lurus bendul atau sebenarnya sudah terjerat dalam mainan politik pembangkang hingga terpaksa mencari dalil dan hujah untuk menghalalkan penglibatan dalam kerusuhan yang tercetus gara-gara BERSIH 3.0

Hakikatnya apa yang berlaku 28 April lalu hanyalah lanjutan kepada cubaan pembangkang yang mahu meng'tahrir'kan Dataran Merdeka sebagaimana diterjemahkan melalui perarakan anti-PTPTN yang diadakan pada 14 April 2012 yang kemudian meleret menjadi perkhemahan siang malam di sana selama beberapa hari.

BERSIH 3.0 temanya 'Duduk dan Bantah' manakala penegasan oleh Pengerusi Bersama BERSIH 3.0, Datuk S. Ambiga sehari sebelum perhimpunan berlangsung ialah mereka hanya akan duduk dan bantah di kawasan yang sehampir mungkin dengan Dataran Merdeka tanpa melanggar atau mengalih pengadang jalan yang didirikan oleh pihak polis dan DBKL.



Jika BERSIH 3.0 berniat tulus ikhlas untuk mengadakan perhimpunan aman tentu saja sebaik arahan oleh Ambiga yang mahu peserta bersurai maka semuanya berakhir begitu saja tanpa sebarang kejadian yang tidak diingini.

Namun apa yang berlaku ialah perhimpunan diteruskan dan berlakunya serbuan peserta ke arah Dataran Merdeka selepas Anwar dan Azmin berbalas isyarat yang kemudiannya diikuti dengan tindakbalas pihak berkuasa untuk menyuraikan serbuan tersebut.

Malah ucapan Azmin Ali kira-kira sejam sebelum keributan berlaku jelas membayangkan hasrat pembangkang yang mahu mengepung dan menawan Dataran Merdeka - satu bukti nyata mereka mahu menjadikan Dataran Merdeka sama seperti yang berlaku di Dataran Tahrir.

Begitu juga ucapan Anwar Ibrahim sebelum masuknya waktu solat Zohor yang mahu peserta BERSIH 3.0 menuju masuk ke Dataran Merdeka - bukankah itu terbukti membelakangi arahan mahkamah yang memerintahkan supaya tiada perhimpunan di adakan di kawasan tersebut.

Arahan mahkamah akhirnya dicabuli, undang-undang dilanggar dan harta benda awam dijahanamkan dan anggota polis dicederakan - realitinya perhimpunan aman yang kononnya memperjuangkan ketelusan dan keadilan sebagaimana digambarkan selama ini oleh BERSIH dan pembangkang, sebetulnya hanyalah tong kosong yang dipukul bertalu-talu bunyi kuat tapi isinya zero tiada manfaat.

sumber Beruang Biru


Psssttt... Marina ni sejak dulu memang dah Sewel....Gila meroyan


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Akibat Fitnah Jahat Akhirnya Khalid Samad & Mahfuz Omar Disaman.





Nah ambik kau Khalid Gereja dan Mahfuz Bean yang sememangnya pakar dalam menfitnah dan penyebaran berita palsu kepada rakyat. Hassan Ali sudahpun mengemukakan saman keatas kedua dua ekor Monyet PAS.

Rakyat perlu sedar bahawa mereka ini Pakatan Pembangkang cukup terkenal dengan Fitnah dan rekayasa jahat mereka dalam cubaan meliwat minda rakyat Malaysia. Apa sahaja cuba difitnah mereka ini asalkan matlamat mereka mengambil kuasa dari kerajaan yang ada terlaksana.

Psssttt..... Apa lagi depa nak bohong rakyat selepas ini?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

"Lepas Saya Pegang Babi Saya Pegang Al Quran, PAS Kata For All Maaaa"


"Si Kafir pegang Al Quran Beri Pada Umat Islam"

Jika dahulu pekara yang melibatkan ugama pastinya dijaga dengan tertib oleh yang berhormat ataupun mereka yang terlibat dalam kepartian sama ada dari pihak kerajaan mahupun pembangkang. Namun dalam arus semasa dan era politik tanahair kini ianya mungkin sudah tidak relevan ataupun sudah kolot buat pemimpin politik yang merasakan undi menjadi keutamaan berbanding tertib dalam ugama itu sendiri.

Baru baru ini pembantu kepada Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching melakukan satu tindakan yang luar dari kebiasaan apabila menghulurkan sumbangan empat naskah Al Quran kepada pengerusi sebuah Masjid di perkarangan MPKJ dalam Majlis ramah mesra yang diadakan oleh Ahli Parlimen Serdang.

Read More........


Psssttt... Macam dah takda lagi pemimpin Melayu Islam dalam pakatan ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP