Apa Kata Anda? Sistem Penggangkutan Awam Di Malaysia.

Sunday, May 20, 2012

Ramai rakyat Malaysia yang menggunakan penggangkutan awam dan paling ramai yang menggunakan perkhidmatan tersebut sudah tentunya mereka yang tinggal di sekitar Lembah Klang.






Kita dengar apa kata mereka tentang penggangkutan awam yang ada hari ini sama ada ianya lebih baik dari dahulu ataupun sebaliknya ataupun masih banyak penambahan yang perlu dilakukan kerajaan bagi memastikan rakyat Malaysia menerima servis yang terbaik dalam kehidupan seharian mereka.


Apa pula kata anda tentang penggangkutan awam di Malaysia?

Read more...

Gen Y N. Sembilan Gegar Rumah Najib Razak



Konvoi Perdana Gen Y - "Moh Minum Petang Di Rumah PM" telah selamat sampai ke Putrajaya dari Seremban semalam yang mana disertai oleh 2,200 peserta menaiki kereta dan menunggang motosikal.



"Selamat Hari Belia, satu konvoi yang hebat yang mewakili anak muda. Mereka datang dengan 1 semangat, 1 jiwa selain memupuk perpaduan"
- Dato Seri Shabery Chik


Nampaknya bahang Himpunan Jutaan Belia sudah semakin terasa kepanasannya sehinggakan Negeri Sembilan sudah tidak sabar sabar untuk bersama jutaan Belia yang lain menyertai 500 aktiviti yang akan diadakan nanti.

Apa sekalipun 23 Mei ini sehingga 27 Mei Putrajaya akan ditakluk oleh para belia yang cintakan keamanan dan sayang pada negara.

Lagi Gambar Dan Video KLIK DISINI



Jom ke Putrajaya 23 - 27 Mei 2012


Psssttt... Gua pun macam tak sabar dah ni

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Misi Semakin Hampir Untuk Anak Muda, Ayuh Kita Siap Sedia Menggegar Putrajaya.



Esok Isnin, Lusa Selasa dan pastinya Rabu ini tanggal 23 hb Mei Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya sudahpun bermula sehingga 27 Mei iaitu selama 5 hari ianya berlangsung. Program disana? Tak payah cakaplah memang banyak sampaikan setakat yang Gomo difahamkan ada 500 aktiviti dan itupun masih ada lagi pihak pihak tertentu yang berminat untuk mengadakan program disana.

Ada orang kata dimana faedahnya Himpunan Hari Jutaan Belia di Putrajaya tu? Betul juga apa yang ditanya itu kerana jika nak diikutkan untuk apa kita himpunkan belia di Putrajaya sedangkan banyak lagi tempat lain yang sesuai untuk dikumpulkan para belia ini.



Ceritanya mudah dan ianya sememangnya merupakan hasrat kerajaan sebelum membina Putrajaya lagi. Hasrat Tun Dr Mahathir sendiri yang mahukan pusat pentadbiran Kerajaan di Putrajaya dikunjungi oleh rakyat Malaysia dari pelbagai lapisan masyarakat dan sudah pasti kehadiran para belia dalam negara Malaysia ini akan menambah lagi kasih sayang anak muda pada negara dan berbangga dengan lambang pusat pentadbiran negara.

Justeru itu Hari Jutaan Belia yang masuk siri ke dua pada tahun ini setelah tahun lepas memberikan satu penghormatan buat para Belia dalam mengambil kesempatan melihat dan merasai apa yang ada di Putrajaya disamping aktiviti lain yang pastinya berfaedah dan mendatangkan manfaat buat semua.

Gomo seru seluruh anak anak muda yang ada untuk turut sama memeriahkan Putrajaya lambang pentadbiran Negara dengan menyertai pelabagai aktiviti baik untuk lelaki mahupun wanita.


23 Mei - 27 Mei 2012
Putrajaya
Malaysia.

Psssttt.. yang tua namun merasakan dirinya masih muda juga dialu alukan untuk hadir..hehehe

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

ChelSHIT Menang Champion League Untuk Pertama Kali Dalam Sejarah Dunia LEMBU




ChelSHIT mengalahkan Bayern pagi tadi untuk merangkul piala yang pertama kali buat sejarah kelab itu dengan menewaskan bayern melalui sepakan pelati setelah habis masa tambahan dengan kedudukan 1-1.

Baru pertama kali MENANG, First Time Champion, Hek ELeh baru sekali. APa barang baru sekali? Hahaha... Kita Bakor Kita Bakor.


Psssttt.... Menang nasib je tu..hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP