EKSKLUSIF - Sebarkan Video Ini Demi Kebenaran Buat Rakyat Malaysia

Tuesday, May 29, 2012



"Pemimpin Pakatan Rakyat Kotor"

Biar semua rakyat Malaysia mengetahui kebenarannya, Biar rakyat tahu agenda sebenar mereka pakatan pembangkang ini. Semuanya adalah demi kebenaran dan " SAVE MALAYSIA"








Sebarkan

Blog
Facebook
Twiiter
You Tube
Emel
Forum

Dan mana mana medium yang dirasakan sesuai agar semua rakyat Malaysia mengetahui kebenarannya. Kita buat kerana niat kita nak menyedarkan rakyat Malaysia siapa dia pemimpin Pembangkang ini.

Apa lu orang ingat video seks ke? Hahaha, yang tu tunggu lah dulu, masih awal lagi untuk ditayangkan. Belum masanya lagi ni. He he he


Psssttt... Yahudi tidak akan duduk diam untuk menghancurkan Malaysia negara Islam


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Husam Musang Siap Sedia Dengan Janji Baru Sebelum Bergelar MB Kelantan




Menurut kickdefella, ada seorang pemimpin Pas Kelantan menghubunginya dan gelak sakan bila berbicara dengannya kisah l/raya Husam Musa. Awal bulan umum nak bina l/raya, hujung bulan dah majlis pecah tanah. Macam nak buat longkang pula....

Kebiasaannya projek-projek yang dirancang dan dilaksanakan oleh Husam, Insyallah ianya tidak akan ke mana. Hanya gah pada nama dan pelancarannya sahaja sepertimana projeknya yang lepas-lepas.

Projek kambing jamnapari
Projek Kelantan Koridor Depu
Dinar emas Kelantan
Bazar Tok Guru
Skim takaful warga emas Kelantan

Lagi selanjutnya KLIK DISINI


Psssttt... Husam Musang, bakal MB Kelanton konon, Khak Ptuih

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Video Eksklusif Di Blog Papa Gomo



Malam ni Papa Gomo akan keluarkan satu video yang baik untuk semua rakyat Malaysia agar mengetahui moral pemimpin Pembangkang dan agenda mereka dalam menjahanamkan Malaysia. Jam 9 malam ini di Blog Papa Gomo dan diharapkan kepada semua untuk menyebarkan video tersebut seberapa banyak yang boleh melalui:

Blog
Facebook
Twiiter
You Tube
Emel
Forum

Dan mana mana medium yang dirasakan sesuai agar semua rakyat Malaysia mengetahui kebenarannya. Kita buat kerana niat kita nak menyedarkan rakyat Malaysia siapa dia pemimpin Pembangkang ini.

Jam 9 malam di Blog Papa Gomo


Psssttt... Papa Porno? Pi mampos lah sama lu orang janji aku buat kerja aku menyedarkan rakyat Malaysia siapa dia pemimpin pembangkang haramjadah ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Demi Politik Khalid Ibrahim Akan Pastikan Air Lombong Buat Rakyat Selangor.


Khalid Ibrahim MB Selangor Yang GAGAL/GAGAP

Dikalangan rakyat Selangor mungkin ramai yang semakin keliru dengan isu air yang sedang hangat diperdebatkan. 2 pihak, satu dari peringkat persekutuan dan satu lagi diperingkat negeri memberi pelbagai pendapat untuk dinilai siapakah yang benar dan siapakah yang cuba bermain kotor untuk memperdayakan rakyat.

Mungkin ada dikalangan rakyat yang berfikir orang politik bukanlah pihak yang betul-betul layak untuk bercerita tentang isu ini tetapi kita jangan terlupa orang politik pemikiran mereka menjurus kepada kebajikan rakyat.

Isu air di Selangor kalau dilihat bukan hanya boleh bergantung kepada perkara-perkara asas ataupun logik tetapi perlu disertakan dengan data-data taupun perkara-perkara teknikal yang sudah pasti sukar untuk difahami oleh sesetengah golongan.

Untuk lebih senang difahami, kaedah betul untuk menentukan bekalan air mencukupi atau tidak adalah dengan mengambil kira tahap kapasiti loji-loji rawatan yang sedia ada berbanding dengan permintaan semasa termasuklah kemungkinan peningkatan permintaan atas sebab-sebab pembangunan dan juga peningkatan ekonomi.

Apabila permintaan melebihi pengeluaran situasi ini adalah satu keadaan yang boleh dikategorikan sebagai kritikal dan langkah-langkah segera perlu di buat.

Statistik MIDA yang mengatakan bahawa 129 projek gagal dilaksanakan di Selangor adalah salah satu contoh terbaik untuk kita faham apa sebenarnya yang berlaku di sebalik isu air ini.

129 projek yang gagal dilaksanakan itu adalah projek baru yang memerlukan banyak keperluan asas seperti sumber air. Berdasarkan daripada kajian yang dibuat, rizab air ataupun stok simpanan air di Selangor adalah sebanyak 2.4% sahaja disebalik keperluan 20% stok simpanan yang mesti ada dalam memastikan masalah air tidak akan berlaku.

Berdasarkan kepada 34 loji rawatan air yang sedia ada di Selangor, pengeluarannya adalah sebanyak 4,371 Juta Liter Sehari. Itu adalah kemampuan 34 loji-loji tersebut. Walau bagaimana pun, keperluan air di Selangor tidak boleh di letakkan dalam satu nilai yang tetap kerana penggunaan air tidak menentu. Akan tetapi jumlah keperluan secara keseluruhan tidak akan jauh berbeza jika dibuat perbanding.



Apa yang penting disini adalah, permintaan di Selangor semakin hari semakin bertambah atas beberapa sebab seperti penambahan penduduk ataupun penambah baikan yang dibuat oleh pemain industri untuk memastikan perniagaan mereka semakin menguntungkan. Permintaan yang bertambah akan memberi tekanan kepada loji-loji rawatan air supaya dapat terus membekalkan air kepada pengguna.

Maka disinilah kita menilai bagaimana kapasiti air terawat ini perlu di tambah dalam menjamin bekalan akan dapat terus dibekalkan. Dalam hal 129 projek baru gagal dilaksanakan itu adalah berpunca daripada ketidak upayaan loji-loji rawatan air yang sedia ada untuk membekalkan air kepada 129 pemaju projek.



Malangnya isu ini cuba dipolitikkan oleh Menteri Besar dengan cuba memesongkan fakta-fakta. Terbaru beliau cuba bermain wayang dengan menjemput Menteri KeTTHA dan pimpinan BN Selangor untuk hadir melihat stok simpanan air tetapi peliknya apabila Noh Omar mengeluarkan kenyataan beliau secara terbuka menasihatkan Noh Omar supaya tidak campur tangan dalam isu air.



Adakah Menteri Besar terlupa Noh Omar adalah pemimpin BN Selangor dan sidang media tempohari dibuat di UMNO Selangor dan bukanlah di Kemterian Pertanian dan Industri Asas Tani. Mungkin Menteri Besar tersilap menerima nasihat daripada firaun-firaun kecil sehingga menyerlahkan kebebalan seorang Menteri Besar.

Sumber KITA GEMPUR


Psssttt... Nampak sangat Khalid Ibrahim lebih pentingkan politik dari kepentingan rakyat Selangor itu sendiri.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

"Before You Open your mouth. Do your research" - Titah Tengku Mahkota Johor Kepada Nizar Jamaluddin



Biadap dan memang keterlaluan bekas Menteri Besar Perak Nizar Jamaluddin yang melalui twitter nya mengkritik dan menghina Baginda Tuanku Sultan Johor.


KLIK IMEJ

Itulah dia pimpinan pakatan pembangkang yang memang kita tahu kebiadapan mereka ini tidak mengira siapa sahaja asalkan nafsu kerakusan mereka menghasut rakyat dapat dilaksanakan. Nizar Jamaluddin bekas MB Perak cukup biadap dalam menghina Baginda Tuanku Sultan Johor atas pembelian no plat kenderaan WWW 1.

Malam tadi kecoh di twiiter mengenai kebiadapan Nizar Durhaka ini dan yang pastinya Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail turut melahirkan perasaan dukacita baginda dengan kenyataan yang dibuat oleh Nizar Jamaluddin ini.

Kenyataan Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail




"JOHOR Royal Family does Not take any Money from the Government. Since the time of Almarhum Sultan Ibrahim. Feel free to ask the MB or any Government officials. The Money allocated to My Father and I every month as a Sultan and Tunku Mahkota is put into Yayasan Iskandar and Yayasan Ibrahim. The purpose of these foundations(Yayasan Iskandar and Yayasan Ibrahim)is for the Rakyat and to assist the Johor State Government. I my self, since the time I was the Raja Muda, Never took 1 cent from the Government till this very Day. Its my Rakyat's Money. So before You Open your mouth. Do your research"

- Tengku Mahkota Johor. Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail.

Nizar Jamaluddin diminta hentikan kebiadapan ini yang mana sebelum ini beliau telahpun biadap dan durhaka keatas Baginda Sultan Perak dalam isu Kerajaan Negeri Perak. Nampaknya si Nizar Jamaluddin ini cuba mencari publisiti dengan mengritik dan menghina Sultan Sultan di Malaysia ini.

Inikah yang rakyat mahukan? Inikah yang Malaysia mahukan? Raja dihina oleh mereka yang bernafsu songsang secara terang terangan dengan tidak lain adalah bertujuan untuk memalukan keluhuran Istana yang telah termaktub dalam perlembagaan?

Untuk makluman semua setelah isu tersebut kecoh malam tadi didapati TWEET Nizar Jamaluddin yang menghina Baginda Tuanku Sultan Johor telahpun beliau DELETE. Malah beliau menyalahkan UMNO yang sengaja memperbesar besarkan cerita tersebut. Itulah mentaliti pemimpin pembangkang yang bila sudah salah maka kesalahan tersebut akan dihalakan kepada UMNO.

Buat Nizar Jamaluddin cuba baca apa yang Tengku Mahkota Johor TMJ nyatakan:

"So before You Open your mouth. Do your research"


Psssttt... Nizar ni patut dilenyekkan aja, biar mampos

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP