KJ Kata Beliau Tak Cium Tangan Anwar Ibrahim, Betul Ke?

Saturday, June 16, 2012






KJ tak pernah cium tangan Anwar Ibrahim? Emmmm mungkin betul kot apa yang KJ nyatakan sepertimana didalam video diatas ni tetapi pada waktu itu KJ pun muda remaja lagi so takdelah peluang buat dia nak Cium tangan Anwar Ibrahim.

TAPI......

Masa Pak Lah menjadi Perdana Menteri Malaysia? Ada tak KJ cium tangan Anwar Ibrahim? Ada atau tidak KJ jumpa secara personal dengan Anwar Ibrahim? Adalah lebih baik kalau pekara sebegini juga dijelaskan oleh KJ bagi menepis persepsi yang datang kepada beliau selama ini.

Benar KJ memilih UMNO pada waktu zaman Reforbasi 1999 yang mana KJ memilih Tun Mahathir berbanding Anwar Ibrahim. Tapi bab Anwar Ibrahim setelah dibebaskan dari penjara yang rasanya ramai nak tahu.

Apa pun kenyataan KJ ini hanyalah sedikit dari kerumitan yang melanda beliau selama ini dan Gomo serta rakan Blogger lain juga pastinya menantikan apa jawapan KJ dengan pertanyaan diatas.

Buat sekali lagi le KJ.....Jumpa sekali lagi dan jawap soalan tersebut. Amacam?


Pssstttt.... Tak Cium tangan tu betul kot, tapi ada ke tidak tawaran dari Anwar Ibrahim pada KJ?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Najib Razak Saran Dunia Islam Bersatu






"Ironinya mereka yang pernah berdegar-degar bercakap mengenai revolusi politik di dunia Arab, menganggapnya pembaharuan politik...tetapi kesedaran politik sudah mula terima kenyataan bahawa revolusi politik semata-mata tidak membawa natijah yang dinginkan,"

Read More....


Psssttt.... Terbaik kepada penganjur Program ini, lain dari yang lain..Mantap!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Khairy Jamaluddin Sokong Blog Parpu Kari







Penggunaan bahasa kesat yang digunakan oleh blogger pro Barisan Nasional (BN) dan Umno dipersoalkan kerana ia seolah- olah melampaui batas.

Namun,Ketua Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin berkata, penggunaan bahasa yang digunakan dalam dunia berblog tidak dapat dikawal kerana mereka mempunyai tujuan sendiri berbuat sedemikian.

"Blog sensasi seperti Parpukari (parpukari.blogspot.com) dan Papagomo (www.papagomo.com) menggunakan bahasa tersebut kerana cara itu yang dapat menarik minat pembaca untuk singgah ke blog mereka.

"Saya bukan nak menghalalkan perkara (penggunaan bahasa kesat) tersebut, namun sebagai pembaca kita ada pilihan untuk membaca blog tersebut ataupun tidak," katanya ketika di temui semasa majlis bertemu dengan rakan Twitternya di restoran ZN KLCC, malam tadi.

KL POS


Psssttt... Sebab tu lah kami blogger jalanan ni lebih peka dengan isu semasa berbanding Blogger dibawah UMNO.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Amaran Buat Najib Razak Agar "Jangan Cari Pasal"


"Nak Hasut PM Le Tu"

Memang angin gua bila dapat tahu yang Jose Mourinho cuba membeli Najib Razak untuk menyertai pasukan Real Madrid. Memang geram le jugak tengok gambar kat atas ni memandangkan Najib Razak selama ini adalah sama waktu dengan Papa Gomo yang merupakan penyokong Tegar Manchester United.

Story penuh:

PUTRAJAYA: Jose Mourinho, head coach of the Spanish football club Real Madrid, called on Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak Friday.

Mourinho, widely regarded as one of the best football coaches of all time, arrived at the Perdana Putra building at 3 pm and was ushered to the Prime Minister's Office at Level Five.


Mourinho (left) chats with Najib during their meeting at the Prime Minister's Office in Putrajaya

He is in Malaysia for a brief visit after having taken up a special invitation by Singapore billionaire Peter Lim to attend an event relating to the Singapore Olympic Foundation-Peter Lim Scholarship in Singapore on Thursday.

Nasib baik lah Najib Razak ni tetap pendiriannya yang mana Gomo difahamkan yang beliau tetap setia bersama pasukan Manchester United dan tidak akan sama sekali menukar pasukan walaupun tawaran datang bertalu talu kepada beliau.

Ini macam lah baru Perdana Menteri kita yang tetap setia dengan satu matlamat dan satu Tujuan yang kekal dalam memastikan setiap keputusan adalah yang terbaik bagi menjamin Hari Esok lebih baik dari hari ini.



Mantap Najib Razak Penyokong Tegar Manchester United.


Psssttt... Kesetian tu penting, hehehe.... Man United Forever and Ever....


"Glory Glory United"





DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP