Public Bank Sucks Customer Information Revealed

Thursday, August 9, 2012

Public Bank sebuah Bank yang boleh Gomo anggap merupakan bank yang sangat berjaya waktu ini didalam Malaysia. Kejayan yang diraih Public Bank bukan sedikit malah sudah banyak anugerah yang mereka raih hasil dari sokongan pelanggannya yang begitu setia dengan kecekapan dan kebertanggujawapan Public Bank.

Tetapi itu semua tidak kekal lama malah menjadi keistimewaan pula kepada Public Bank untuk besar kepala sampaikan maklumat pelanggan didedahkan kepada pihak luar sepertimana yang berlaku waktu ini.

Umum mengetahui kes Rafizi Ramli dari PKR yang bersubahat dengan pekerja Public Bank dalam mendedahkan maklumat pelanggan mereka Dato Seri Salleh adalah satu tindakan KORUP yang kita mungkin terlepas pandang. Isu ini sebenarnya besar dalam mendatangkan ketakutan kepada para pelanggan Bank bahawa bank amat mudah memberikan maklumat pelanggan mereka walaupun ianya adalah SULIT.

benar pekerja yang bersubahat dengan pihak PKR sudah pun diberhentikan dari Public Bank namun itu bukan satu alasan untuk pihak Public Bank lepas tangan dan menggangap ianya tidak berlaku. Apa jaminan Public Bank selepas ini terhadap para pelanggan mereka? Apa jaminan yang dapat diberikan bagi menjaga kerahsian penyimpan akuan mereka?

Pada Gomo Public Bank yang nama nya sudah besar semakin besar kepala. Isu BAFIA yang sepatutnya diulas oleh pihak Public Bank dibiarkan sebegitu sahaja seolah olah ianya adalah satu kes yang terpencil berlaku.

Kita harus ingat apabila maklumat pelanggan bank mudah dibolosi sehingga diperolehi pihak ketiga maka adalah tidak mustahil wang didalam simpanan kita juga boleh LESAP begitu sahaja. Malah anda juga mungkin pernah dengar mengenai insiden dimana wang pelanggan bank secara tiba tiba hilang dan ini semua adalah kerana bank tersebut yang memberikan maklumat peribadi akaun kepada pihak luar iaitu penjenayah sepertimana yang Rafizi Ramli PKR perolehi.

Lihat video dibawah ini:



Kejadian tersebut berlaku di Amerika dan ianya merupakan satu pekara yang sama seperti apa yang berlaku di Malaysia. Cuma yang membezakan adalah maklumat pelanggan diambil dan kemudiannya pekerja tersebut mencuri wang pelanggan bank tersebut. Begitu juga dalam kes Rafizi Ramli yang mana maklumat pelanggan sudah diperolehi secara dokumen malah ianya juga disebarkan kepada pihak lain. Apakah tidak berkemungkinan untuk wang para pelanggan dicuri?

Public Bank perlu tampil kehadapan dalam pekara ini. Boleh Gomo andaikan dengan keadaan sekarang ini Public Bank seolah olah bersubahat dengan pihak PKR dalam mendedahkan maklumat pelanggan. Keengganan pihak Public Bank memberikan jaminan kepada para pelanggannya jelas menunjukkan wujud aktiviti penjualaan maklumat pelanggan selama ini.

Pihak Public Bank berani tampil kehadapan menjelaskan keadaan ini? Ataupun pihak Public Bank takut untuk berhadapan dengan rakyat diatas apa yang berlaku dalam pembocoran maklumat pelanggan mereka? Jadi dimana kreabiliti Public Bank selama ini?

Anda bagaimana? Apakah kesalahan sebegini mahu dibiarkan berterusan? bagaimana dengan kita sebagai pelanggan Bank? Mahu maklumat kita didedahkan?

PUBLIC BANK SEKUTU RAFIZI KLIK DISINI


Psssttt.... Public Bank Sucks....

Read more...

Isu Qazaf Keatas Saiful Bukhari, Peguam Anwar Ibrahim Mohon Maaf


Kah Kah Kah... Baru sekali ni lah ada permohonan Maaf dari pihak Anwar Ibrahim Al Juburi sepanjang beliau hidup kat dunia. Tu kalau dah mampos si Tua kutuk ni jangan harap le ada nak insaf ke apa.

Apa pun mintak pembaca layan dulu:

“Kita bangkit ialah menuntut supaya prosiding mahkamah syariah berjalan. Itu yang paling penting. Berulang kali diminta untuk dimulakan (prosiding). Tiga tahun belum mula kes dan orang yang pergi ke Suhakam termasuk Persatuan Peguam Muslim ini tidak peduli mahkamah Syariah. Dia guna tiket persatuan.

“Jadi mereka bercakap tentang keperluan menghormati Islam dan mahkamah syariah tapi mereka mengabaikan proses (Syariah) kerana alasan politik. Ia adalah arahan jelas daripada ketua politik. Dalam kes ini apa yang paling buruk adalah penyalahgunaan wang zakat,” kata Anwar.

- Ni lama dulu waktu Anwar Ibrahim menipu rakyat Malaysia kononya itu tak betul, ini tak betul. Tetapi hakikatnya apabila semalam peguam beliau memohon maaf bagi mewakili pihak Anwar Ibrahim dalam isu Qazaf membuktikan yang Anwar Ibrahim sudah takut dengan kebenaran yang bakal beliau hadapi apabila perbicaraan Qazaf berjalan.

Meh layan Kupasan penuh dengan Bukti nyata lagi sahih di AIDC KLIK DISINI

Psssttt... Mampos lah kau Nuar Berahim, Kau tak layak jadi Perdana Menteri Malaysia

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Lim Kit Siang Terkencing Dalam Seluar Gara Gara Filem 13 Mei "Tanda Putera"


Hairan dengan Lim Kit Siang DAP yang bermati matian mempertahankan diri dari isu "Filem Tanda Putera". Kit Siang benar benar menafikan bahawa beliau lah individu yang KENCING BENDERA SELANGOR malah sudah dua artikel dalam blog beliau menafikan perbuatan tersebut.

Yang menjadi kepelikkan kita adalah tindakan Kit Siang kali ini yang begitu takut dengan aksi kencing bendera yang mana dalam filem "Tanda Putera" tidak ada pun yang menyatakan bahawa Lim Kit Siang yang kencing bendera Selangor. Jadi mengapa Kit Siang begitu marah dan menyerang pihak Tanda Putera jika beliau tidak melakukan aksi Kencing Bendera Selangor?



Kit Siang sendiri belum melihat filem tersebut tetapi serangan sudah bertalu talu dilancarkan seolah olah takut dengan kebenaran yang akan dipaparkan dalam filem Tanda Putera. Pelik bukan? Belum pun melihat filem tersebut tetapi sudah mengkritik filem itu.

Apa yang jelas disini adalah ketakutan Lim Kit Siang berhubung peranan dan mainan yang DAP lakukan pada tragedi 13 Mei. Rata rata dari kita sebenarnya sudah lupa apa yang dilakukan DAP bersama GERAKAN waktu Tragedi 13 Mei lalu yang mana mengorbankan nyawa ramai bangsa iaitu melayu, Cina dan India.

Jika Lim Kit Siang menafikan bahawa bukan beliau individu yang KENCING ATAS BENDERA SELANGOR maka sekarang beliau sebenarnya sudah TERKENCING KENCING akibat ketakutan melampau yang takut kebenaran disampaikan kepaa rakyat Malaysia.



Gomo mengucapkan syabas kepada Lim Kit Siang kerana cuba menafikan kekejaman DAP waktu lalu. Namun penafian yang beliau buat adalah satu pembohongan semata mata kerana jika benar DAP tidak terlibat dalam tragedi 13 Mei maka beliau boleh mengambil tindakan saman keatas penerbit Filem Tanda Putera.

Jadi sama sama kita nantikan Filem Tanda Putera dan sama sama kita nantikan apakah Lim Kit Siang dan kepimpinan DAP hanya pandai menyalak melalui media ataupun mengambil tindakan mahkamah bagi membersihkan nama DAP dalam tragedi 13 Mei.

Baca lagi Disini dan Disini Lim Kit Siang Kencing Bendera Selangor

Psssttt.... Lim Kit Siang Bapa RACIST, boleh keluar dari Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




Read more...

"Janji Ditepati" Rais Yatim Bidas Pembangkang


Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihak pembangkang kini sudah kekeringan ilham sehingga terpaksa 'mencedok' hasil kerja kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk dijadikan sebagai ilham sendiri.

Mengulas tindakan pembangkang yang tampil dengan tema Hari Kemerdekaan mereka sendiri, beliau berkata, tema itu sebenarnya pernah dipakai oleh Jabatan Penerangan dalam buku-buku perpaduan yang diterbitkan pada 2009.

Beliau juga menganggap langkah itu sebagai permainan politik pembangkang yang sengaja mahu memperlekeh kejayaan BN di mata rakyat, lebih-lebih lagi tahun ini diramal sebagai tahun yang akan diadakan pilihan raya umum ke-13.

"Mereka terdesak dan kekeringan ilham. Mereka juga iri hati terhadap kejayaan dan janji yang ditepati kerajaan selama ini.

"Oleh itu mereka cedok sahaja apa yang dilakukan oleh Jabatan Penerangan sebelum ini dan anggap ia sebagai ilham sendiri,” katanya kepada Bernama di sini.

Semalam, pakatan pembangkang mengumumkan negeri-negeri pembangkang akan menggunakan tiga tema berlainan untuk sambutan Hari Kemerdekaan tahun ini, kerana tidak bersetuju dengan tema "55 Tahun Merdeka Janji Ditepati" yang ditetapkan kerajaan pusat.

Kerajaan Kedah memilih menggunakan tema "Terus Berbakti", Kelantan menggunakan "Menerajui Perubahan" sementara kerajaan Pulau Pinang dan Selangor akan menggunakan tema "Sebangsa, Senegara, Sejiwa".

Mengulas lanjut, Rais berkata, tindakan kerajaan negeri-negeri pembangkang untuk menpunyai tiga tema berbeza bagi sambutan penting itu juga jelas membuktikan kedudukan sebenar mereka yang tidak menpunyai kesepakatan.

"Ini bukti dalam kalangan mereka pun tidak ada kata sepakat. Saya rasa dari segi ini rakyat juga dapat melihat dan menghakimi sendiri," katanya.

Sumber KL POS



Psssttt... Sejak dulu pembangkang ni suka meniru.... takda modal dah depa ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Blogger Gerakan Anti PKR Tutup Blog Akibat Sakit Kronik



Blogger Gerakan Anti PKR kini mengalami masaalah sakit jiwa yang kronik. Sakit Jiwa yang datang kerana warisan turun temurunya yang berdarah Melayu. Gomo tak mampu nak merawat apa yang dialami sahabat seperjuangan GAP dan minta anda semua bantu beliau untuk pulih dari masaalah jiwa kacau beliau.

Jom Sokong GERAKAN ANTI PKR KLIK DISINI

Psssttt.... GAP..... aku "Janji Tau"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP