BREAKING NEWS - Ahli Parlimen & Adun Umum Lompat Parti

Monday, August 13, 2012



Khabarnya sehari dua ni ada lagi pimpinan UMNO nak lompat parti. Pimpinan UMNO dari Sabah khabarnya yang akan lompat parti atas kerana sogokkan dari Anwar Ibrahim yang menjanjikan intan permata duit berguni guni buat mereka.

Gua tak heran le lu orang Adun, MP ke apa lancau sekalipun dalam UMNO, atau mana mana parti komponen BN ni nak lompat join Anwar Ibrahim. Gua tak heran sebab jenis manusia macam lu orang ni yang sanggup berpaksikan Anwar Ibrahim adalah anak haramjadah yang hanya tahu tamakkan kuasa dan wang ringgit semata mata.

Apa LANCAU Anwar Ibrahim boleh bagi? Duit 10 juta? Lagi apa? China Doll? Ehhh apa unya banggang le Adun dan MP yang nak lompat ni. Hangpa semua dah kena jual, ada faham tak kena jual? Bodoh.....

Anwar Ibrahim janji apa? Kalau pakatan menang PRu 13 ni hangpa semua mana yang bertanding Parlimen akan dilantik menjadi Menteri Kabinet? Ehhh bodoh sekor sekor hangpa ni semua. Pi tanya MP lain yang Anwar Ibrahim tawarkan jawatan tu apa jawatan mereka?

Hangpa semua dah diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim, Ha ha ha.... hangpa memang bodoh coz ANwar Ibrahim janji pada semua orang bahawa jika Pakatan Haram ni menang semua akan dilantik Menteri. Hahaha... semua menteri penuh beb, habis tu menatang mana pulak nak jadi timbalan Menteri?

"Kalau PR Menang PRU 13 Saya Akan Pastikan
Semua MP Jadi Menteri"

Ni lah kelebihan Anwar Ibrahim, semua ditawarkan Menteri hakikatnya kalau kra punya kira adalalah dekat 50 orang Menteri. Apa jadah banyak jawatan Menteri pulak dibuka? Apa Menteri Pasola pun akan diwujudkan ke? Kah Kah Kah.

Apa pun lantak pi lah sama lu orang pemimpin dalam BN yang nak pi lompat sokong Anwar Ibrahim. Gua sebagai Blogger yang tak makan saman akan terus menggasak mana mana ANAK HARAM yang cuba nak jahanamkan negara dengan menyokong si PELIWAT TEGAR Anwar Ibrahim ni. Gua akan tentang habis habisan. FUCK U ALL MOTEHRFUCKER!


Psssttt... Gua emo sebab anak haram yang sebegini lah merosakkan rakyat Malaysia.



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

PANAS - Altantuya Muncul Kembali


Kecoh isu Altantuya yang mati telah muncul kembali apabila dilihat bersama sama dengan Bala, Raja Petra dan beberapa orang lain yang namanya jika disebut akan dikenali oleh kita.

Apa pun Gomo minta para pembaca membaca segala isi kandungan dan bukti bukti akan cerita ini agar menilai apa sebenarnya yang berlaku KLIK DISINI

Psssttt... Altantuya, Najib Razak, Apco, Kapal Selam semua tu ditanam pembangkang. Cam Haram...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP