Video Ini Akibatkan Wartawan KL POS Diserang Pembangkang

Friday, August 31, 2012






Kalau kita lihat video diatas tu tidak ada pun wartawan yang bertanyakan soalan itu melakukan kesalahan ataupun menimbulkan provokasi. Sebaliknya soalan yang diajukan itu adalah satu kebenaran kerana bertanyakan "Kenapa Tidak Pakai Baju Kuning?"

Oleh kerana soalan sedemikian dan jawapan dari rakyat yang hadir malam tadi menolak untuk keganasan yang dianjurkan Pakatan pembangkang maka jentera pembangkang kepanasan dan menyerang video tersebut terutama menyalahkan wartawan yang bertugas.

Apa punya mentaliti pembangkang ni? Wartawan buat kerja pun salah ke? Ha ha Ha .... Hakikatnya rakyat Malaysia menolak keganasan yang dibawa oleh pembangkang. Kita semua 1 Malaysia dan sudah pasti menjadi kewajipan kita dalam bersatu bagi membawa Malaysia ke pringkat lebih jauh seantero dunia.


Psssttt... Meroyan sakan juak pakatan..hahaha.... BERSHIT.... TAIKKKK

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Respon Najib Razak Berhubung Gambarnya Yang Dipijak Pembangkang Malam Tadi


Datuk Seri Najib Razak hari ini berkata, kerajaan akan terus berusaha mengekalkan kestabilan, keamanan dan kemakmuran negara untuk generasi muda selaras dengan slogan "Janji Ditepati."

"Bila janji dibuat, kita tepati. Kita janji kestabilan, kita janji kemakmuran," kata Perdana Menteri semasa mengucapkan terima kasih kepada peserta selepas sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 yang bertemakan "55 tahun Merdeka Janji Ditepati" di Dataran Merdeka di sini, hari ini.

Beliau berkata: "Setelah 55 tahun merdeka, kita dapat mewujudkan negara yang stabil dan makmur serta menambah kesejahteraan kepada rakyat. Itulah Janji Ditepati."

Najib yang diiringi timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin serta Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Induk sambutan Hari Kemerdekaan bersama isteri masing-masing beramah mesra dengan para peserta sebaik tamat majlis itu sebelum menaiki pentas khas untuk menyampaikan ucapan.

Najib yang sebelum itu turut menunjukkan ekspresi "1M4U" kepada peserta serta melaungkan "1Malaysia" disambut dengan penuh bersemangat oleh peserta, turut berkata, ini semua dilakukan untuk generasi baru, iaitu generasi Y negara, bagi memastikan apabila mereka mengambil alih kepimpinan, negara berada dalam keadaan lebih stabil dan makmur.

"Saya berada di sini untuk anda, kami berada di sini untuk anda dan kami melakukan ini untuk anda,"

Read More...

Itulah kenyataan Perdana Menteri Malaysia, tidak ada hasutan ataupun suruhan agar kita membenci Pakatan apatah lagi untuk memijak muka pemimpin pembangkang. membakar bendera. Ataupun nak menukar itu dan ini yang telah wujud sejak Merdeka lalu.

Kesimpulan mudah untuk kita semua berfikir, Najib Razak ada otak berbanding dengan Anwar Ibrahim ataupun mana mana pemimpin pembangkang dalam pekara ini. Jauh perbedaan akal fikiran mereka sampaikan kita dapat lihat jurangnya.



Teruskan membina Malaysia ini wahai Najib Razak, dan percayalah PRU 13 nanti BN akan memperolehi kemenangan besar sekaligus menafikan pembangkang yang begitu jahil untuk mentadbir Malaysia.

Video Pembangkang Pijak Gambar Najib Razak KLIK DISINI


Psssttt.... Kita kena buka mata dan minda melihat pemimpin kita ini.... Demi negara yang tercinta.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





Read more...

Video Panas - "Kita Pijak Najib Razak"




Pijak pijak pijak lagi Gambar Perdana Menteri Malaysia.

Paparan ini adalah apa yang berlaku malam tadi sewaktu malam ambang Kemerdekaan yang dirakamkan di sekitar Dataran Merdeka. Sungguh jahil dan tidak berakal mereka ini yang mana kita dapat lihat sepertimana didalam video diatas.



Gambar Najib Razak dipijak pijak dan Diberakkan oleh rakyat Malaysia.
Apa komen anda mengenai tingkah laku mereka puak puak Pembangkang ini?
Berakal atau Tidak?




Read more...

Gelagat Anak Bangsa Anjing Upahan Pembangkang Dimalam Sambutan Kemerdekaan




Malam tadi sewaktu berjuta rakyat Malaysia meraikan hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 55 tahun ada sebilangan anak bangsa yang turut sama meraikan perjuangan kehancuran yang dibawa oleh pihak pembangkang. Sungguh sadis perbuatan mereka ini sehinggakan lupa sejarah Kemerdekaan Malaysia ini.

Kibaran bendera yang asalnya disulam oleh Sukarno penentang Malaysia waktu lalu kembali dijulang oleh anak bangsa Malaysia sendiri. Benarlah kata orang jika mati seseorang itu Ideologi mereka tetap akan sentiasa hidup sama ada lambat mahupun pantas ianya akan merentasi masa. Kini ianya kembali bendera KOMUNIS yang dianyam SUKARNO bekas Presiden Indonesia.



Apa salah dengan bendera yang digunakan oleh kita rakyat Malaysia sejak Merdeka lalu? Dimana cacat celanya bendera kita yang kita gelarkan Jalur Gemilang itu? Apa dosa menggunakan bendera itu dalam negara Malaysia ini?

Cukup lah wahai pembangkang dalam menjahanamkan anak bangsa Malaysia ini. Cukuplah dengan politik kotor jijik dan terkutuk yang dilakukan sebelum ini. Janganlah terus diperalatkan rakyat Malaysia ini yang cintakan keamanan dan mahukan pendamaian untuk diheret mereka ke lembah liku politik songsang pembangkang.



Gomo kecewa dengan permainan jijik pembangkang PAS,PKR dan DAP dalam pekara ini. Gomo benci melihat politik hasut menghasut dan provokasi sebegini berlaku dalam ketamadunan Malaysia yang menjadi ikon kepada negara Islam yang lain.

Rakyat Malaysia yang ada semoga diharapkan anda mampu berfikir secara waras dalam pekara ini. Fikir dengan waras dan merenung masa depan anda semua untuk anak cucu cicit kelak.

"Jadikan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Ini"

Sesungguhnya Pembangkang tidak tahu apa itu erti Kemerdekaan dan mereka tidak menghargai Kemerdekaan yang kita capai walaupun setelah 55 tahun kita bebas dari belenggu cengkaman Penjajah.


Psssttt.... Hanya yang berfikiran sewel memperjuangkan ideologi komunis songsang pakatan pembangkang.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




Read more...

MERDEKA 55 - "Kita Masih Belum Terlambat"


55 tahun kita mencapai Kemerdekaan esok. Malam ini pastinya ramai yang berhibur menyaksikan percikan bunga api dan sebagainya dimerata rata lokasi yang dikhaskan bagi meraikannya. Namun kita jangan leka dan lupa mengenai ideologi penjajahan bentuk baru yang semakin hari telah semakin membesar dan berjaya menarik ramai anak Malaysia itu sendiri menentang negara Malaysia.

Lagu Kebangsaan dikritik anak bangsa.
Bendera Malaysia dikecam anak bangsa.
Pemimpin Negara dikecam anak bangsa.
Pasukan Keselamatan dikecam anak bangsa.

Malah bermacam macam pekara dikecam anak bangsa Malaysia sendiri akibat hasutan dakyah songsang parti politik yang dambakan kuasa Putrajaya.



Hari ini kita masih lagi aman, esok lusa belum pasti negara Malaysia kita ini aman dan makmur. Rakyat sudah matang, rakyat sudah peka. Jadilah rakyat Malaysia yang bijak dan usah mengikut emosi longkang sepertimana mereka yang suka menghururakan negara.

Salam Kemerdekaan dari saya Papa Gomo buat semua. Dan ingatlah bahawa ideologi penjajah tidak akan padam sebaliknya mereka hanya menunggu masa untuk menjajah kita kembali melalui penjuru yang mungkin tidak terjangka oleh kita.


#Merdeka55

Psssttt... Esok nak bawa anak ke Muzium POLIS!!!

GELAGAT KEPARAT ANAK BANGSA MALAM INI
KLIK DISINI


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP