Video Aksi Penyokong Pakatan Meraba Punggung Remaja Perempuan Tersebar

Sunday, September 2, 2012

Gambar Hiasan


Perhatikan video minit ke 23 dibawah ini apabila anak dara bermotosikal diraba kiri dan kanan oleh puak puak BERSIH yang kononya BERSIH. Itu baru sikit yang kita nampak dengan apa yang mereka buat tetapi yang lain lain?




Tak hairanlah dengan sikap penyokong pakatan pembangkang yang kerja mereka meraba punggung anak gadis kerana pemimpin mereka juga mempunyai moral yang teruk malah lebih teruk lagi daripada ini.

Apa pun mungkin video ini akan dinafikan oleh pihak pembangkang bahawa penyokong mereka MERABA PUNGGUNG. Malah besar kemungkinan mereka akan kata tu semua orang UMNO ataupun Polis yang pakai baju kuning meraba sana dan sini.

Psssttt.... Syok ooo Raba punggung. Gua teringin nak Raba punggung Mak Lampir...hua hua hua


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Read more...

Akibat Gagal Bayar Hutang Along Bas Anwar Ibrahim Disimbah Cat Merah - Azmin Ali



Dengan nada dan tuturkata Azmin Ali sepertimana yang dipaparkan dalam video diatas amat jelas pada kita bahawa skrip lakonan dicipta lebih awal bagi meraih simpati rakyat kepada Anwar Ibrahim dan PKR. Bukan sekali pekara seperti ini berlaku tetapi sudah acap kali dilakukan PKR dalam menipu rakyat Malaysia.

Apa yang tersirat dari kenyataan Azmin Ali adalah kemaluan Anwar Ibrahim yang sudah mengecil akibat Perhimpunan Kemerdekaan di Stadium Bukit Jalil bersama Najib Razak pada malam sebelum Bas Jelajah PKR disimbah cat Merah. Mungkin kerana berang dengan kejayaan Kerajaan yang telah memenuhkan stadium dengan rakyat maka satu lakonan mesti dicipta bagi meraih simpati rakyat.

Kejadian pula berlaku di Kota Bharu Kelantan yang mana kita tahu negeri Kelantan ditadbir oleh sekutu mereka iaitu PAS. Apakah begitu mudah untuk tuan rumah iaitu PAS mengabaikan sikap bertanggungjawap mereka kepada sekutu mereka? Dimana unit amal PAS yang dibanggakan PAS selama ini? Mengapa tidak PAS mengambil inisietif dalam menjaga Bas Jelajah PKR?



Gomo meluat untuk menaip lagi cerita lakonan drama yang dicipta Anwar Ibrahim. Sejarah lalu yang mana babak drama Anwar Ibrahim diracun arsenik, disuntik HIV dan bermacam macam babak lakonan lagi memualkan Gomo dan juga rakyat Malaysia.

Kita hidup dialaf baru dan bukan mudah untuk menjadi hamba penipuan plot plot drama terancang yang dilakukan PKR terutama Anwar Ibrahim. Rakyat sudah bijak dan semakin matang dalam pekara ini dan pastinya PRU 13 kelak PKR akan dikapankan berserta dengan BAS Jelajah mereka sekali.

"Biasa yang simbah cat merah ni Along je bila tak bayar hutang."

Psssttt.... Sikit sikit salah UMNO, ntah apa apa lah puak PKR Pandikutty ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP