UMNO Sabotaj Himpunan Rakyat Di Seremban - Mat Sabu

Sunday, November 4, 2012

Mat Sabu: "Kau tengok ni Nuar, aku dah Tweet kata himpunan kita 50 ribu orang hadir"
Anwar Ibrahim: "Mana video Asmin Ali Aiskrim?


Terbahak bahak Gua ketawa malam tadi apabila dapat tahu yang program Pakatan Kencing Rakyat tidak mendapat sambutan oleh rakyat Malaysia. Lagi melucukan bila gerombolan jentera media baru pembangkang canang sana sini kononya himpunan mereka berjaya mengumpulkan sekitar 50 ribu orang. Hahahaha......

Hakikatnya?



Setahu Gomo setelah dimaklumkan oleh pihak pihak yang ada di sana semalam menyatakan bahawa himpunan hanya berjaya mengumpul sekitar 5 ribu orang sahaja. Kalau ada lebih pun itu adalah pihak Polis terutamanya SB yang meramaikan himpunan Pakatan. Hahahaha.

Dalam video diatas tadi kita dapat dengar ucapan beberapa pimpinan Pakatan yang sekali lagi menabur janji dalam menipu rakyat Malaysia. Janji 2008 belum ditunaikan dan sekarang janji baru mereka nak sogok rakyat.

Gomo harap rakyat Malaysia bukak mata dalam pekara ini kerana jika kita benar mahukan perubahan maka Kerajaan yang ada inilah yang kita perlu sokong. Transformasi yang dibawa Perdana Menteri Najib Tun Razak cukup banyak ertinya berbanding Reformasi yang dibawa oleh PKR selaku kepala Pakatan Rakyat Haram.

Apa pun gerombolan pakatan waktu ini masih lagi mengebohkan yang himpunan mereka berjaya mengumpul 50 ribu rakyat. Biasalah, macam demo bersih yang lalu kata 500 ribu yang hadir walhal hakikatnya sekitar 10 ribu sahaja yang hadir dan itu pun adalah terdiri dari ahli mereka yang dibayar dan diberi sogokan untuk hadir.

Malah sudah ada gerombolan Pembangkang yang menyalahkan UMNO punca himpunan mereka gagal dengan mengaitkan pihak PDRM yang mengadakan sekatran jalan sebagai punca. Biasalah skirp mereka yang akan menyalahkan UMNO apabila kegagalan mereka didedahkan. Hahaha

Apa yang pasti "Janji Ditepati" dan kita sendiri boleh menilai Parti mana yang menunaikan Janji.

Psssttt.... Anwar Ibrahim kata nak hapuskan PTPTN tahun ni, Hahaha.... Aduh kencing memanjang je Nuar ni.

Read more...

Air Asia Lantik Tony Pua DAP Serang Malindo Airways?

 Tony Fernandes

Monopoli Air Asia dalam perkhidmatan penerbangan tambang murah negara mungkin bakal berakhir apabila sebuah lagi syarikat perkhidmatan penerbangan tambang murah, Malindo Airways akan memulakan operasinya pada May 2013. Perkara ini telah diumumkan oleh Perdana Menteri pada 10 September 2012.

Malindo Airways adalah hasil kerjasama Syarikat tempatan National Aerospace and Defence Industries Sdn Bhd (NADI) dan syarikat Lion Air dari Indonesia. NADI mempunyai pegangan sebanyak 51% dalam Malindo Airways manakala 49% dipegang oleh Lion Air. Perkongsian strategik ini menjadikan KLIA2 di Sepang dan Kota Kinabalu sebagai hub utama bagi operasi Malindo Airways. Pengurusan Malindo Airways menjangkakan tambang penerbangan syarikat itu mampu bersaing dengan Air Asia, malah terdapat beberapa nilai tambah dalam penerbangan seperti Wifi dan hiburan dalam pesawat.

Read More.....

Apa yang pasti Air Asia semakin besar kepala kebelakangan ini setelah bermacam macam bantuan yang diberikan oleh pihak Kerajaan. Isu dimana Tony Pua dari parti DAP mempertikaikan MALINDO itu dan ini serta mengaitkan dengan Dato Seri Ir Dr Jamaluddin Jarjis adalah dengan bertujuan nak mematikan langkah MALINDO yang dijangka akan beroperasi pada Mac nanti dengan kadar harga yang jauh lebih rendah dari Ais Asia.


Gomo melihat serangan Tony Pua dari DAP ke atas Malindo berkemungkinan hasil dari arahan Tony selaku empunya Air Asia. DAP membawa sesuatu isu apabila kedudukan proksi mereka tergugat dan begitulah yang kita tahu sebelum ini dengan isu Kedai Rakyat 1 Malysia yang mana Mydin diserang DAP. Tak cukup dengan itu Syed Mokhtar juga diserang DAP dan semua ini adalah kerana perniagaan tersebut dikepalai MELAYU.

Gomo menyeru kepada orang Melayu khusunya agar bijak melihat sesuatu isu yang dilemparkan oleh pembangkang terutama DAP yang kita tahu cukup licik dalam menjahanamkan ekonomi orang Melayu.

 

Malindo Airways akan meranapkan keegoan Air Asia yang sekarang ini cukup dasyat dalam mencekek darah pengguna dengan mengenakan bermacam macam bayaran sama ada yang tersembunyi mahupun secara jelas,

"Dato Sri Najib Razak Know What U Did Tony Fernandes"

Sama sama kita nantikan episod baru selepas ini dan yang pasti DAP akan terus menyerang apa sahaja kepentingan yang strategik untuk orang Melayu.

Psssttt... Serius Air Asia Sucks...

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP