Kisah Benar - Cerita Disebalik Tabir Bagaimana Blogger Menjerat Anwar Ibrahim Pandikutty

Thursday, December 6, 2012




Didalam ucapan penangguhan Presiden UMNO Dato Sri Najib Tun Abdul Razak sewaktu Persidangan UMNO 2012 tempoh hari beliau menyatakan:

"Terima Kasih Blogger, Lawan Puak Puak Pembangkang habis Habisan"

Kami para Blogger dengar apa yang Presiden parti nyatakan dan kami sendiri lihat ketelusan dan keikhlasan yang Presiden parti harapkan kepada kami para blogger dan juga jentera pejuang maya yang lain demi memastikan BN menang 2/3 pada PRU akan datang ini.

Atas sebab ini lah juga untuk makluman semua Gomo, RBF dan Parpu Kari serta beberapa lagi rakan blogger yang lain telah mewujudkan satu jemaah kecil dalam menangkis dakyah pembangkang yang dijangkakan akan menjadi jadi fitnah mereka apabila semakin hampir kepada PRU 13.
Blogger Pejuang Barisan Hadapan

Jemaah kami para blogger yang ada kecil yang hanya dianggotai sekitar 12 orang Blogger sahaja. Jemaah kecil kami ini terdiri daripada lapisan Blogger yang boleh Gomo katakan sudah lama bersama sejak tahun 2008 lagi sehingga kini dalam mempertahankan kerajaan.

Blogger RBF Online ada cerita disebalik jemaah kami dan boleh layari artikel beliau ini dan merungkai Jemaah kami dalam terus mempertahankan kerajaan Barisan Nasional dan kepimpinan Dato Sri Najib Tun Abdul Razak selaku Presiden parti.

Klik Link Di Bawah Ini :

Cerita Di Sebalik Tabir Bagaimana Anwar Ibrahim Termakan Jerat Blogger

Psssttt.... Najib Razak mahukan blogger dibarisan hadapan peperangan melawan Pembangkang!


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Read more...

Sivarasa Tell Deepak "Free Of Charges This Case If U Agree To Defamation Najib Razak & Rosmah Mansor



"I'm Lawyer Or U Can Call Me Loyar Buruk"

Gua malas nak komen banyak tentang cakap cakap puak pakatan pembangkang terutama pihak PKR menafikan kenyataan Deepak sepertimana yang Deepak nyatakan didalam video bawah ini. Gua memang dah menjangka yang puak pencacai Pakatan pembangkang akan terus menafikan penglibatan mereka didalam konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri dan Isteri.


 

R. Saivarasa macam biasalah bila jawap kata tak terlibat bla bla bla dan sebagainya. Namun beliau tidak menafikan bahawa beliau mewakili Deepak dalam kes saman di Mahkamah tampa meminta bayaran SATU SEN pun. Peguam mana yang tidak ambil bayaran dari anak guam? Apa Sivarasa sekarang buat kebajikan ke dengan memberikan perkhidmatan percuma kepada sesiapa yang memerlukan khidmat Guaman?

Sivarasa yang mana menerima arahan terus dari Anwar Ibrahim telah mengajar Deepak untuk menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor didalam kamar Mahkamah. Dan itu bukan Gomo yang main cakap semberono sebaliknya Deepak sendiri yang menyatakan pekara tersebut bagi menjatuhkan dan mengaibkan PM dan isteri.


Sivarasa sepatutnya jawap tentang klip video diatas yang mana "Apakah benar beliau menjadi peguam kepada Deepak?"


Gomo nak dia jawap satu soalan tu je dulu dan kalau beliau jawap "Ya, Sivarasa peguam Deepak". Maka Gomo akan bukan kepada soalan kedua iaitu " Berapa Kos Guaman yang Sivarasa minta dalam mewakili Deepak?".


Ok cukup le pada dua soalan tu, so kita tunggu je lah Sivarasa jawap tentang apa yang dah Gomo nyatakan ni. Jangan Sivarasa cakap tak tahu menahu kerana ditangan Gomo ada lagi bahan bahan menarik untuk dipersembahkan kepada rakyat Malaysia bagi mengetahui betapa jijik dan kejinya pembangkang ini dalam cubaan menjarah Kuasa dari kerajaan yang sedia ada.







Ops...sebelum itu Gomo nak ulas sikit tentang kenyataan Surenderan seperti yang disiarkan portal portal sampah pembangkang:

"Surendran accused pro-Umno bloggers of being “stupid” for not answering allegations made by Deepak."


Biasalah puak puak pakatan pembangkang ni bila depa dah KANTOI maka mereka akan maki hamun kita ni. So macam tulah juga dengan Surendran ni yang kata Gomo "STUPID" sedangkan beliau dan sekutu mereka lah yang "STUPID" kerana dikantoikan ditangan para Blogger sahaja.


Buat Surendran lu boleh cakap apa lu nak cakap tapi sebelum lu pergi lebih jauh elok lu siap sedia dengan gelombang amukkan para Blogger Pro UMNO selepas ini. Januari nanti anda Surendran dan sekutu Pakatan Haram yang lain akan dibogelkan satu persatu sampai lumat.


Pssssttt..... Panas Panas Panas.... Gua dengar cerita Sivarasa dah 3 hari tak berak coz video Deepak.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara.
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam.
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa.
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP