Anwar Ibrahim Perlekeh Sumpah Rosmah Mansor

Saturday, January 19, 2013

Anugerah Kote Bengkok

Gomo dapat berita dari rakan dari pihak PKR bahawa ANwar Ibrahim telah memperlekehkan sumpah yang dilakukan Rosmah Mansor. Emmm Anwar Ibrahim marah ke? Meh sini layan apa yang Gomo nak sampaikan dibawah ni buat tatapan pembaca tersayang Blog Papa Gomo.

Kelmarin Datin Sri Rosmah isteri Perdana Menteri telah bersumpah bahawa beliau tidak memiliki cincin berlian yang sebelum ini difitnah oleh pihak Pembangkang. Sumpah Rosmah Mansor kelmarin membuatkan beberapa pihak tersentak ekoran selama ini kita tidak pernah mendengar Rosmah Mansor menafikan dengan bersumpah akan Cincin yang dikatakan pembangkang bernilai 24 juta USD.




Video diatas Sumpah Datin Sri Rosmah Mansor yang mana membersihkan sedikit sebanyak nama beliau tentang fitnah yang disebarkan oleh pembangkang sejak setahun lalu.

Gomo tidak mahu mengulas panjang kerana dalam isu fitnah cincin yang dimulakan oleh Badrul Amin @ Chegubard dari PKR ini akan diperjelaskan satu persatu apabila sampai masanya nanti. Namun Gomo suka nak menayangkan beberapa video bagi memberikan kesedaran buat rakyat Malaysia agar menilai secara waras akan fitnah pakatan pembangkang selama ini.




Video diatas merupakan video sumpah Dato Sri Najib Tun Abdul Razak Perdana Menteri Malaysia. Bukan sekali Najib Razak bersumpah malah tidak silap Gomo sudah 3 ke 4 kali beliau bersumpah tidak kenal dengan Altantuya yang mati dibunuh. Fitnah pembangkang yang berterusan sehingga kini mengaitkan Najib Razak dengan Altantuya dijawap Najib Razak sedikit sebanyak dengan Sumpah beliau.




Video diatas ini pula merupakan Sumpah Saiful Bukhari yang menyatakan dengan jelas beliau telah di liwat oleh Anwar Ibrahim. Gomo masih ingat ramai juak pakatan pembangkang mempertikaikan sumpah Saiful Bukhari namun hakikatnya Saiful Bukhari telah bersumpah bagi memberikan kebenaran buat rakyat Malaysia tentang Anwar Ibrahim meliwat beliau.

Walaupun Anwar Ibrahim dibebaskan oleh mahkamah pada tahun lalu atas sabitan meliwat Saiful Bukhari atas kesilapan teknikal. Realitinya liwat memang berlaku yang mana memang Anwar Ibrahim telah meliwat Saiful Bukhari. Lihat sahaja sehingga ke hari ini Saiful Bukhari terus sihat walaupun difitnah dan ditomah dengan pelbagai cara oleh puak Anwar Ibrahim.


>


Video diatas ini pula merupakan sumpah yang dilakukan oleh Datuk Eskay seorang bekas rakan Anwar Ibrahim yang turut sama ada didalam paparan Video Seks Anwar Ibrahim bersama China Doll yang Gomo keluarkan pada tahun 2011 yang lalu.

Wan Azizah? Azmin Ali? Ataupun Adun Selinsing PAS? Badrul Amin PKR?

Apa pun cukuplah dengan 4 paparan video diatas untuk anda semua saksikan kebenaran yang disampaikan kepada kita semua. Errr Video Anwar Bersumpah? Memang ada video Anwar Ibrahim bersumpah dan saksikanlah sendiri video Anwar Ibrahim bersumpah dibawah ini.




Anwar Ibrahim tidak mampu bersumpah waktu ini kerana semua rakyat tahun sumpah beliau pada tahun 1999 dalam kes Liwat lalu telah memakan diri memaksa beliau menerima aib yang dasyat. Atas sebab itu sehingga ke hari ini beliau memberikan bermacam alasan untuk bersumpah kerana beliau tahu jika sekali lagi beliau bersumpah maka hidup beliau akan jadi tidak keruan yang akan membuatkan beliau menjadi GILA BABI.

Semoga paparan 5 video diatas memberikan para pembaca blog Papa Gomo mencari sudut yang terbaik untuk menilai antara "Yang Hak dan Yang Bathil".

Psssttt.... Sampai bila rakyat Malaysia nak diperbodohkan oleh pihak pembangkang yang cukup pandai mencipta rekayasa fitnah jahat?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


119 comments:

Merah January 19, 2013 at 10:33 AM  

Geli dgn bisex...

Yuck!!

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:41 AM  

OOOOOOO......idak sesekali tuk undi BN n UMNO
kita kapankan
Kita kebumikan
Kita talkinkan BeEnd n UMNgOk2
.....aku sudah jemu
....aku sudah muak
....aku sudah meluat sama ini BeEnd

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:42 AM  

Ceh!! Sumpah apa kebendanya macam tu Rosmah?.. Lain kali kalau nak bersumpah tu tutup aurat tu dulu.. nyatakan dengan jelas cincin yang mana satu dimaksudkan itu?

Rosmah kata cincin itu Cuma dibawa masuk untuk dipamerkan tapi pengampu dia Anuar Shaari, bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) kata cincin itu kepunyaan bakal besan Rosmah, Maira Nazarbayez yang dipesan masuk dari New York, Amerika Syarikat.

Dan setahu aku.. setiap barangan bernilai yang dibawa masuk ke Malaysia perlu dilindungi oleh insuran.. oleh itu nama pemilik yang membeli barangan tersebut perlu dipamirkan dalam setiap dokumen yang diperlukan..

Tak tahulah pulak aku.. mungkin Rosmah berniat untuk membeli insuran bagi melindungi cincin tersebut sekiranya ia hilang dalam perjalanan ke Malaysia ni..

Tapi?? ada ke orang yang sanggup menginsurankan barang milik orang lain?.. mungkin Rosmah ni pemurah kot??

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:43 AM  

HAH ALAM 17 Jan: Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini mengaku bertanggungjawab memberi kewarganegaraan kepada pendatang asing di Sabah semasa mentadbir negara.

Beliau bagaimanapun cuba mengalih kesalahan tersebut dengan mendakwa bapa kemerdekaan, Tunku Abdul Rahman melakukan perkara “lebih teruk” dalam tindakan berkenaan.

“Kita patut tengok balik dan ingat. Tunku Abdul Rahman lebih teruk daripada saya. Dia beri sejuta kewarganegaraan kepada mereka yang tidak layak. Jadi kenapa apa yang dia (Tunku Abdul Rahman) buat tak salah dan apa yang saya buat ini salah?

“Ya saya memang buat (beri kad pengenalan), tetapi mengikut undang-undang,” katanya dalam sidang media selepas program Bicara Minda Tun Mahathir di Shah Alam, lapor Malaysiakini.

Turut hadir pada program itu ialah bekas ketua polis negara Tan Sri Musa Hassan dan bekas menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Semalam, dua bekas orang kanan Mahathir ketika memberi keterangan dalam siasatan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) berhubung pendatang asing di Sabah, mengaku memberi kewarganegaraan kepada mereka untuk menjadi pengundi.

Bekas ketua Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) Tamparuli, Yakup Damsah memberi keterangan dia dan beberapa orang lain menginap di rumah Tan Sri Abdul Aziz Shamsuddin, yang merupakan setiausaha politik kepada Mahathir pada masa itu untuk mengeluarkan kad pengenalan biru kepada pendatang asing.

Seorang lagi saksi, bekas pengarah Jabatan Pendaftaran Sabah, Ramli Kamaruddin mengaku menerima arahan dari timbalan menteri dalam negeri ketika itu, Tan Sri Megat Junid Megat Ayub untuk mengeluarkan resit kad pengenalan sementara (resit JPN) dengan tarikh luput kepada warga asing, semata-mata untuk tujuan pilihan raya.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=43400

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:46 AM  

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata kerajaan dipimpin Datuk Seri Najib Tun Razak pada masa ini berada dalam keadaan "lemah" dan "takut menggunakan kuasa".

Katanya, beliau melihat perkara itu rentetan daripada penyusutan sokongan rakyat pada 2008 yang menurutnya kurang yakin dengan pemimpin pada masa itu.

Tambahnya, BN juga akan meraih kemenangan "kosong" sekiranya kekal menang dengan sokongan dan undian yang merosot dalam pilihan raya umum akan datang.

"Ini soal kuat dan lemah. Bila kita kuat orang tak berani cabar kita. Bila kita kuat, orang tahu majoriti sokong kita.

"Pada pilihan raya 2008 mereka tak sokong lagi kerana kurang yakin dengan kepimpinan yang ada.

"Tapi bila tak sokong ia jadi lemah kerana dulu ada sokongan yang ramai dan kuat.

"Sekarang mereka jadi lemah dan apa yang kita lihat sekarang ialah kerajaan yang lemah.

"Kalau dalam pilihan raya umum akan datang ini, katakanlah merosot lagi, walaupun menang, ia sebuah kemenangan yang kosong," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditanya hadirin ketika sesi soal jawab dalam program Bicara Minda Tun Mahathir di Shah Alam hari ini.

Individu berkenaan meminta Mahathir menjelaskan mengapa kerajaan pada masa ini dilihat lemah sehingga banyak tindakannya, seperti Sistem Penguatkuasaan Automatik untuk pesalah trafik, dipertikai ramai pihak.

Mahathir seterusnya berkata, kerajaan yang lemah tidak berani untuk bertindak menggunakan kekerasan malah turut menghapuskan kuasa yang ada.

"Kerajaan yang lemah ialah kerajaan yang memang takut terutama dalam demokrasi kerana kita bertindak salah, kemungkinan akan kalah lagi. Kita mungkin akan hilang kuasa.

"Sebab itu kita lihat sekarang ini, kita tak berani bertindak menggunakan kekerasan bahkan kita hapuskan segala kuasa yang ada pada kita.

"ISA umpamanya. Apa yang kita malu sangat dengan ISA ini?," katanya sambil memberikan contoh Amerika yang menurutnya menangkap pengganas tanpa mengikut undang-undang.

Dengan membandingkan ISA dengan kem tahanan Amerika Syarikat di Guantamo Bay, Mahathir berkata, tindakan penahanan yang dilakukan Malaysia masih mengikut undang-undang.

"Bila Amerika dan Britain diserang oleh pengganas, mereka tangkap dan tahan orang tanpa undang-undang yang mana lebih teruk dari kita.

"Kita masukkan orang dalam tahanan ikut undang-undang ISA untuk menahan orang, dia (Amerika) tak ada undang-undang untuk tangkap dan mereka sanggup seksa yang mana kini dibenarkan di Amerika.

"Kita kalau nak cakap kononnya kezaliman kita di sini, kenapa kita tak tegur orang yang lebih zalim dari kita yang suka tegur kita?," soalnya.

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:49 AM  

UMNGOK...
IBARAT
BERAK DENGAN JAMBAN

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:54 AM  

kahkahkah...al juburi sudahlah tak berani nak besumpah...marah org lain yg bersumpah......

org salah selalu mcm tulah.....
kah kah kah kah.....

lawak2...

Tipu Punya Olang,  January 19, 2013 at 10:57 AM  

Gua tunggu video selanjutnya..
video Sumpah Gomo..
kalau Gomo sumpah, gerenti rakyat semua undi UmnoBN..
video sumpah orang minyak tak der ker Gomo?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
video lucah baru tak der ker Gomo?

wak January 19, 2013 at 11:00 AM  

Rosmah/anuar tak payah nak bersumpah, dan tak perlu nak bertaubat.
Istiqamah je gitu sampai mati.

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:02 AM  

Dah start dah copy & paste puak fackatan nih ...... Isk isk isk

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:10 AM  

Sumpah Rosmah xdi trime sbb dia xpakai tudung...ajaran dari pope nick atau khalifah tokong atau murshitdol agung pakatan kapal karam???

Susah kalo cakap dgn puak yg berpegang pada kitab AL JINGGAy tuh....

Sumpah DEMI ALLAH itu seandainya DSR berbohong yg di hny di laknati ialah si pengucap sumpah ...so apa yg korg takot?...

Jadi kalo korg masih beriman pada Allah S.w.T suruh la ANUwar , Nek Jijah bersumpah seandainya mrk di pihak yg benar...sbb HANYA ALLAH BISA MENGETAHUI KEBENARAN ITU...berserahla pada DIA

samy value,  January 19, 2013 at 11:34 AM  

Gomo ko cakap camner ko ni ada biji kan? cube ko buat video ko BERSUMPAH ko owner blog beruang nie, janji guna la resolution yg jelas , lepas tuh letak dalam blog..


blog quality reput..

Afiq KLtown January 19, 2013 at 11:37 AM  

Tahniah Datin Rosmah kerana bersumpah! Terjawab sudah segala galanya! Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekarang kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah! Tahniah datin rosmah!

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:39 AM  

Ohhhhh!!!! Anwar Ibrahim....si tua bangka kaki MELIWAT LUBANG BONTOT.

Kan lubang NONOK bini ada...apasal suka sgt MELIWAT LUBANG BONTOT KAUM SEJENIS ?

Wahai pencacai...kenape yer ???

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:46 AM  

jib n rosma

hanya budaya yahudi jahiliyyah yg suka bersumpah palsu ...........

mengapa kita ikut perangai yahudi?

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:59 AM  


jangan wewenangkan sumpah atas nama Allah


"Dan janganlah engkau (berkisar dari pendirianmu yang benar, dan jangan) menurut kemahuan orang yang selalu bersumpah, lagi yang hina (pendapatnya dan amalannya)" - (Al-Qalam 68:10

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:00 PM  

anuar peliwat laki bini orang..cilako anuar!!cilako anuar!!cilako anuar!!!

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:36 PM  

Budaya melayu tak sesuai dgn ekonomi moden. Mereka biasa dgn kais pagi makan pagi.... Mdir di ceramah Sinar.

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:41 PM  

Budaya sumpah ni amat di gemari olih Umno dalam pentas politik sebagai jalan mudah meyakinkan lembu lembu.

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:44 PM  

Anuar, kalau takut sangat nak bersumpah, kau jadi sumpah sumpit dah le.....

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:48 PM  

"Kita sumpah demi angin... dan lautan..." Kah kah kah lawak, lawak.

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:51 PM  

Budaya akuan sumpah amat di gemari olih Anwar Alpembohong Besar wal Penipu wal Pemjubor dan PKR/PR dalam pentas politik sebagai jalan mudah meyakinkan lembu lembu bodoh.

DON MELAYU January 19, 2013 at 12:52 PM  

ting tong!!hey,hey,hey,hey,hey..!!kenapa begitu banyak pencacai PR di ruang komen blog mu ini gomo,dan kenapa mereka begitu marah seolah2 sukar utk menerima kenyataan..!!video ni kau edit erk gomo??biasanya diorng akn ckp video super impose,tapi kali ni tak pulak...haiyya!dulu masa rosmah membisu hal cincin ni ramai pencacai yg sruh rosmah bagi kenyataan,tapi rosmah tak bagi kenyataan,,sekali dia bersumpah la plak,habis tepuk dahi semua geng pmbgkang...anwar perlekehkan sumpah rosmah sebab dia tkut benda ni akn berpatah pada dia balik,dia tkut dia jgk didesak utk bersumpah...

nampaknya kisah cincin ni sudah lagi tidak relevan kpd pembangkang utk dijadikan senjata utama mereka,lepas ni mereka akn lbih tmpukan kpd isu deepak dan menggesa rosmah utk jawab isu deepak..semua or dah bole nmpk trick pembangkang cuma mereka shj,tp biarkan shj mereka begitu sbab mreka semakin mnunjukkan yg mreka bdoh..sbg contoh si lembu anwar tu,kan dh kantoi dokumen dari mna dpatnya tp ckp dari deepak,deepak plak ckp tak..contohnya.....so pada aku,anwar perlekehkan sumpah rosmah bkn atas sebab lain tapi utk smbnyikan rasa takut dia...muahahahahahahaha...check mate..!!

Anonymous,  January 19, 2013 at 12:57 PM  

ANWAR IBRAHIM kan memang PELIWAT LUBANG BONTOT KAUM SEJENIS suka-sama-suka.

ANWAR IBRAHIM kan memang PENZINA DGN ISTERI ORG suka-sama-suka.

ANWAR IBRAHIM kan memang suka MELANGGAN PELACUR berbayar.

Suka-sama-suka. Berbayar. Salah ker ?

Isteri, Wan Azizah pun tak kisah.
Anak, Nurul izzah pun tak kisah.
PAS, parti islam pun tak kisah.

Apasal korang pulak kisah ?

Cer cite...cer cite sikit.

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:01 PM  

Mdir baru je cakap kalau menang sekalipun PRU 13, it will be an empty victory for BN.

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:03 PM  

ANWAR IBRAHIM kan memang PELIWAT LUBANG BONTOT KAUM SEJENIS suka-sama-suka.

ANWAR IBRAHIM kan memang PENZINA DGN ISTERI ORG suka-sama-suka.

ANWAR IBRAHIM kan memang suka MELANGGAN PELACUR berbayar.

Suka-sama-suka. Berbayar. Salah ker ?

########

Awak pon dah banyak bukti bahawa anuar begitu, lagi bagus awak serahkan segala bukti itu ke mahkamah bagi membolehkan tindakan diambil keatas anuar.
Bior dia dapat apa yang patut dia dapat...

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:04 PM  

Dah nak PRU sebulan dua ni ko masih kempen liwat buat modal. Bodoh betul laa ko lembu dalam politik.

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:13 PM  

Lembu umno bila tak da modal untuk kempen, apa lagi jual surat kabar lama laa. Dah dua kali hakim mereka tolak tuduhan tipu tu masih mereka tak dapat terima

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:22 PM  

Sesumpah sesumpit dalam gambar tu ada satu persamaan dengan GOMO.... Sapa pandai cuba teka??????

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:23 PM  

Pakatan haram syaitan durjana di ketuai oleh sesumpah yang sering bertukar warna mengikut keadaan dan musim. Oleh itu berwaspada lah rakyat malaysia sesumpah ini tidak pernah tidak akan menukar warna selagi cita cita nya tercapai sampai dirinya di telan bumi....

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:30 PM  

mulianya hati Rosmah Mansor. don't judge the book by it's cover...

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:36 PM  

Mat Sabu organize Himpunan Shamsidar utk Anwar.

Bila pulak Anwar nak organize Himpunan Normah 121 utk Mat Sabu ?

Kesiannnnnnn Mat Sabu yer.
Anwar sedap2 berzina dgn Shamsidar, Mat Sabu pulak yg letih yer...KAH KAh KAh



Anonymous,  January 19, 2013 at 1:36 PM  

Bros, Jangan jadi Melayu yang diperBODOHkan oleh Penguasa Langit Umno.
Kena ingat yang ko tu berkuasa pada UMNO dan bukan UMNO berkuasa kat ko.
So jangan fanatik tahap BAHLUL. Caci mencaci dan mempermainkan agama, cari kebenaran bukan keslahan.
Kata Muslim so respect each other.
Jangan jadi macam artikel BLOG yang BANGANG lagi memBODOHkan diri sendiri.
Keamanan akan datang automatik bila kebenaran ditegakkan.
Tapi Keamanan tidak menjanjikan kebenenaran.
Ingatlah peristiwa HIJRAH Nabi Muhamad saw dari mekah ke madinah sebagai panduan.

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:37 PM  

Dia promo sumpah lepas tu tuduh orang lain plak sesumpah... Lembu betul la

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:39 PM  

kerajaan dah bukti video dan mmg anwar ibrahim yang MEMANTAT china doll tu. dato' eskay pun ada sama masa tu.... takkan dato' eskay kata bukan dia atau bukan anwar ibrahim yang nampak jelas muka dia... kerajaan aku rasa tak mau ambik tindakan sebab takut berlakunya rusuhan oleh lembu2 dan babihutan yang menyokong anwar... kebanyakan yg merusuh adalah golongan manusia yang nak semua bende PERCUMA, kelayakan akedekim x sebrp. keje setakat ... boleh laa... tu yg marah sgt . sebenarnya marah pada diri sendiri atau kesal kerana hidup yang mcm tu... trust me, lagi satu student yang ramai2 dtg tu, boleh kerat dgn jari lahhh.... diorg semua dalah student yang cukup2 makan mcm RAFIZI LEMBU yang ade 2nd class lower dan ANWAR ibrahim yg kelulusan x sebrp tu....

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:43 PM  

sumpah paling bodoh lam sejarah. hanya penyokong umno jer yg terkinja2 percaya, sebab mereka bodoh macam lembu wakaka

Carlos Santiago January 19, 2013 at 1:46 PM  

.............................................BANkami


......................

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:51 PM  

aku yg dulu sokong bn kini beralih arah sebab aku lihat kerajaan bn begitu lemah. cakap byk bukti nak sabitkan anwar kes liwat di mahkamah tapi akhirnya anwar lepas. berbulan2 gomo promo sampai terseliuh jari menaip keyboard tapi anwar tetap lepas. kerajaan lemah beginikah yg kita nak sokong? baik aku sokong pembangkang jer. minggu lepas pun dah dapat tengok dah ramai org sokong pembangkang.

kerajaan najib lemah. terimalah hakikat kwn2

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:56 PM  

baik tak usah jadi kerajaan la kalau lemah macam ni. pegi mampos la bn

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:09 PM  

Pakatan haram syaitan durjana di ketuai oleh sesumpah yang sering bertukar warna mengikut keadaan dan musim. Oleh itu berwaspada lah rakyat malaysia sesumpah ini tidak pernah tidak akan menukar warna selagi cita cita nya tercapai sampai dirinya di telan bumi....

####

Terima kasih atas fatwa itu...
Semoga anda akan jadi seorang mufti suatu hari nanti..

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:15 PM  

Lembu bodoh macam ko pun tahu malu nak memantat depan datok aiskerim tu, ko bodoh percaya keling siam tu sapa suruh. Tentulah yang nak memantat depan dia orang yang dia bayah upah atau lembu bangang dia... Bodoh bangang bahalol

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:17 PM  

Sesumpah adalah untuk kaki sumpah macam dalam gambar tuu bangang

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:20 PM  

Lebih dua minggu baru dapat idea nak sumpah ka?? Mula mula kena tuduh tak tahu apa mau buat ka? Tadak ilham ka? Sudah ada pakar punaisihat kasi tahu ka.

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:23 PM  

Takkan setakad sumpah je, aku pun boleh. Takkan tak buat polis report kat Deepak fitnah. Takkan tak saman malu. Takkan pahlawan umno lawan Deepak dengan sumpah je... Lemah sungguh iman nya

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:26 PM  

kalau kita tak tahu, kita kena bertanya pd org yg tahu. betul kan.

so, kalau korang tak tahu mana paling sedap antara :
MELIWAT BONTOT KAUM SEJENIS dan
BERZINA PERCUMA DGN BINI ORG dan
BERZINA BERBAYAR DGN PELACUR2 dan
BERSETUBUH HALAL DGN ISTERI...jgn malu2 tanya Anwar ok. Anwar tahu....kah kah kah

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:36 PM  

Takkan pegi mahkamah polis satu negara siasat tak mampu bukti kot, kalau betul. Takkan PRU 13 modal liwat untuk kempen lagi. Tak takut kalah ke?

tok guru,  January 19, 2013 at 2:48 PM  

maksud GOMO, lady gemuk nie begitu tak yakin dengan pendakwah raya dan undang undang Malaysia...itu la tak saman terus Deepak tuh..

pasal dier rase SUMPAH lebih berkeyakinan drpd undang undang negara lapuk nie..

Aku sumpah.. cincin itu tak pada tangan aku!!!! habis....

pikir la satu hari nanti perogol kat MAlaysia pun sumpah lapuk.......... aku sumpah atas nama puki, aku tak ada merogol,DNA mmg saya punya tapi tak tau camner boleh dalam pantat sana, tak tau naper awek itu tuduh saye terus polis diraja malaysia kasi lepaskan dari lokap...

SUMPAH... perfect!


Anonymous,  January 19, 2013 at 2:49 PM  

anon 10.42pm...
Kang kata bodoh kang ngamok. Ada ke barang harga 24 juta masok tanpa insurans? Takkan organizer boleh suka2 hati percaya bulat2 kat orang. Rosmah bukan pinjam lesung batu dari jiran sebelah, ini berlian faham? Sebab tu organizer declare harga sebab ada insurans! Kalau takda baik diam2 kan aje atau suruh je kedutaan bawak balik. Dey nak sewa kereta pon ada insurans bukan kita beli pon....

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:59 PM  

minit 4.33 KITA BERSUMPAH DEMI ANGIN DAN LAUTAN DAN JEMBALANG. Siapa yang bersumpah gini. Kalau Islam memang demi Allah kalau sumpah. Pru 13 ni aku pangkah BN jelah.

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:02 PM  

Kalo ko islam ko dah laku dosa besar dan boleh kena hukum hudud. Dunia ko lepas akhirat pasti ko kena. Syabas ko kan terror. Kalo ko kapir, tak mahu terima hidayah, kat akhirat ko jadi bahan bakar. Sekarang ko boleh bebas.

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:05 PM  

Kalo BN menang pun kata Mdir kemenangan kosong je.. Empty victory... Tadi baru je dia cakap dalam bicara minda. Jadi menang sorak kampun kena roboh.. Kih kih kih.

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:15 PM  

Mdir kata kemenangan kosong kalau tak dapat 2/3 ... so klu dapat 2/3 kira menang berisi la ..... tau kebenaran tapi tak tulis kat sini .... nampak sangat hati 'ikhlas' tu nak menyesatkan org .... nampak sgt bodohkan diri sendiri

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:22 PM  

10.43am...
RCI. Tun M mengaku sebab dia bertanggungjawab sbg PM pd masa itu. Tapi siapa perancang utamanya? Kejadian tu tak pernah berlaku pon kecuali selepas setahun Anwar dilantik sbg TPM! Nampak tak taktik jahat Anwar? Jgn lupa dia tewaskan Tun Ghafar dlm pemilihan UMNO juga menerusi taktik kotor. Org Sabah pasti lebih kenal siapa Anwar dan bukan MencacaiKini.

Tapi yg jelas ia bukan kesalahan besar dipihak kerajaan. Berjuta org cina dan india sama ada warga British Komanwel atau tidak juga telah diberi taraf warganegara zaman Tunku Abd Rahman hingga membentuk 30% rakyat Malaysia. Dan jgn lupa kelompok 30% ini juga pernah cuba menawan Malaysia dan salah seorang yg masih hidup adalah Lim Kit Siang.

Info: Anwar adalah bi-sex.

kucing,  January 19, 2013 at 3:29 PM  

btul juge... kalo sumpah itu berkesan bagus robohkan semua mahkamah dan bakar semua buku buku rang undang undang, tak ya la semue tuh...kasi bubar itu ape die bar council... mari tubuhkan PONDOK BERSUMPAH cukop dah..

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:30 PM  

Sekurang2nya berani utk menyebut nama Allah utk meneggakkan kebenaran.. Anijobur pernah ckp demi Allah saya tak buat ker?? Kalo takde, renung2kan dan selamat beramal..

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:36 PM  

anon 10.46am..
Yang ni aku gelak HAHAHA. Siapa yg tuntut dibenarkan perhimpunan jalanan? Korang jugakkan? Kalo ko sokong pandangan Tun M bermakna ko sendiri sokong ISA/OSA!

Sudahlah itu pandangan peribadi Tun M yg mungkin jalan terbaik utk era nya. Tapi yg jelas DSNR sebenarnya prihatin tentang pandangan rakyat yg mahukan pembaharuan dr segi politik selepas tsunami politik. Ko takkan dapat lagakan mereka sbb dua pemimpin ini sentiasa lebih cekap pasang jerat sebelum Anwar. Sokong Tun M atau DSNR? Undilah BN....

bro yul January 19, 2013 at 3:39 PM  

sekurang-kurang nyer rosmah telah membersihkan nama nyer daripada tuduhan jahat yg d lemparkan pakatan harami....jd kpd anwar x perlu la nk perlekeh kan rosmah sbb bg aku rosmah begitu berani bersumpah jika nk d badingkan dngn anwar yg kecut telur untuk bersumpah..dan bila orng mintak bersumpah anwar bagi bermacam-macam alasan.....

tok guru,  January 19, 2013 at 3:41 PM  

bagus satu "sekurang2nya"

mana die sumpah Jib pasal tak ada kaitan dgn pembunuhan attantuya? kena panggil mahkamah pun tak "sekurang2nya" pi..tak "sekurang2nya" buat utk membersihkan nama sendiri juge

ini M pun "sekurang2nya" pi pasal RCI Sabah, mmg aku bagi IC free... "sekurang2nya" 50K keping.. tapi "sekurang2nya" aku buat semue tuh ikut process NRD. "sekurang2nya" pemimpin Sabah bongok pun diam diam jer. orang sabah pun "kurang" hotak jer.

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:48 PM  

anon 12.41pm..
Nak jadi pemimpin PAS pon kena bersumpah bai'ah. Nak jadi Piy Em pon kena bersumpah.. Kalo lu kenal pak arab sumpah dah jadi sebahagian hidup.. selang 5 min bercakap mesti ada Wallah... Itu tanda kejujuran.. Pak Sheikh?.... Lu PK ar sindri.

Anonymous,  January 19, 2013 at 3:58 PM  

Tok guru jubur,

Sekurang2nya.. Jijah tunjuk lah jam omega tu utk tegakkan kebenaran..

Sekurang2nya aljuburi ada video sebagai bukti balun chinadoll?? Bukti najib mana? Gambar super impose??

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:13 PM  

Tarik balik saman?
Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Pada 30hb Jun 2008, iaitu 2 hari setelah saya membuat laporan polis bahawa diri saya diliwat Datuk Seri Anwar Ibrahim , beliau telah memfailkan saman fitnah ke atas saya atas dakwaan kononnya saya telah membuat satu laporan palsu.

Namun setelah 4 tahun, dan berulang kali ia dilengah dan ditangguh, semalam, beliau menarik balik saman ke atas saya, dengan alasan namanya sudah bersih. Sebenarnya dari awal lagi, saya amat bersetuju jika kes saman ini diteruskan, kerana ia dapat memperlihatkan kebenaran pada semua.

Pada pendapat saya, beliau dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi hanya disebabkan faktor-faktor teknikal. Ini kerana didalam penghakiman penuh, saya percaya bahawa kredibiliti dan keterangan saya adalah "intact".

Saya juga percaya bahawa bagi mana-mana perbicaraan saman sivil, plantif (dalam kes ini adalah DSAI) pada kebiasaannya perlu memberikan keterangan secara BERSUMPAH dari kandang saksi untuk disoal balas oleh pihak defendan. Adakah keadaan ini yang membuat beliau gusar dan takut?

Kebiasaannya, setiap langkah beliau ada muslihat disebaliknya. Semoga saya terus dibawah bimbingan dan perlindunganNya.

Apapun saya telah lama bersedia dan tidak gentar. Jauh sekali berganjak dari apa yang saya perjuangkan selama ini.

Yang pasti, saya akan terus berdoa, Istiqamah dan sabar.

Berani kerana benar

SAIFUL BUKHARI AZLAN

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:14 PM  

anon 1.36pm..
Faham dulu hakikat politik di Malaysia. Fitnah dah jadi trend pembangkang utk tutup salah laku pemimpin mereka. Jika pemimpin pembangkang baik dari segi imej dan perjuangan, pasti blogger spt Papa gomo tidak dpt sambutan. Budaya caci maki fitnah dari pemimpin pembangkang ini perlu ditentang dan blogger Papa gomo adalah antara ejen yg berkesan kerana melawan dgn FAKTA SAHIH. Kepimpinan pembangkang mesti berubah jika mahu lebih sokongan fitnah caci maki bukan cara utk memenangi hati rakyat.

Pembangkang cakap hal kebenaran? Kebenaran ape? Mana bukti?

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:15 PM  

petikan dari tulisan sakmongkol ak47 >

"..Semasa zaman penjual tempe dan pencabut gigi nombor One memerintah Selangor, hasil dari perniagaan pasir sekitar RM8juta setahun. Dibawah MB yang gagap, hasil nya RM20 juta setahun. Mana yang bagus? Janji Najib atau perlaksanaan Khalid?kemana pergi nya perbezaan RM12 juta setahun? 10 tahun? RM120 juta hasil rakyat disonglap oleh pemimpin2 UMNO. ..

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:17 PM  

Hutang kerajaan Malaysia dijangka mencecah RM502 bilion pada akhir tahun 2012.

Keadaan ini ibarat sebuah bom jangka yang sekiranya tidak diuruskan secara berhemah, negara kita akan mengalami keadaan ekonomi yang teruk.

Pengurusan fiskal yang lemah telah menjejaskan matlamat dasar kewangan negara.


Hutang yang tinggi sedang meningkatkan kadar inflasi dan menyebabkan kenaikan kadar faedah pinjaman bank, dan akan menyebabkan nilai matawang kita mula menyusut.

Pelabur akan hilang keyakinan terhadap keupayaan kerajaan untuk menguruskan dasar fiskal, manakala kadar faedah akan melonjak. Ini akan memburukkan ekonomi Malaysia dalam masa terdekat.

Pilihan di tangan anda. Bankrap bersama BN, atau makmur bersama Pakatan Rakyat.

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:20 PM  

One two three four. Lima, enam, tujuh lapan. Najib razak cakap besor, nak tawan Selangor no harapan!
Khir Toyo tinggalkan Selangor dengan reseb tunai RM 300 juta. Sekarang dibawah Khalid Ibrahim, reseb tunai 2500 juta. Mana yang bagus? UMNO parti perompak atau PR?
Siapa yang menipu? Najib atau pemimpin PR? Najib tak beritau kita apa isiu Puspahanas- projek Bukit Raja dalam negeri Selangor. Projek nya tidak ada tapi duit dah kasi pemimpin UMNO belasah. Kerajaan dah bayar RM27 juta pendahuluan. Untuk apa? Mobilisasi? Mana dia bangunan puspahanas? Jawan yang ini dahulu, bari Najib ada asal moral untuk bercakap kepada kita soal kena tipu atau apa2.
Terangkan kepada rakyat bagaimana hak milik keatas tanah itu diberikan kepada Raja Ropiah? Land bond RM 72.5 juta itu untuk apa? Jangan tipu, kasi beritahu kita. Bayaran premium? Jika bayaran premium pindah milik kepada siapa? Kepada Kementerian atau kepada Raja Ropiah? Apa title yang Raja Ropiah ada yang dia boleh jual kepada Deepka Jaikishan?

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:27 PM  

Sebut sesumpah pun ape ke bodo la chai pakatan ni cepat terasa.. jangan le amik hati pasal sesumpah tu pasal dah tu keje dia selagi dia tak mati ye dak.

Anonymous,  January 19, 2013 at 4:38 PM  

Anon 1.51pm..
Tun M sebut lemah berkaitan soal kuasa PM atau lebih mudah ISA. Kamu sokong ISA? Betul kamu mahu Najib berkuasa penuh tanpa sekatan undang2 termasuk mahkamah? Kalau kamu sokong ISA baik berhentilah jadi penyokong DSAI sebelum kamu disumbat ke dalam lokap yg sama dengan peliwat no.1 negara HAHAHA. Lagi cantek kalo Najib buat satu penjara khas ala Guantanamo Bay utk kurung musuh2 politiknya. Paling elok DSAI dan LGE letak dalam satu bilik.. Kurang2 takda china doll, cina man pon AUKEY aperrr...... Jubor putih maa.

anwarkuatkincin,  January 19, 2013 at 4:56 PM  

JANJI PAKATAN JANJI PALSU!! hahaha
DAP - sokong 100% hudud .ape kata PAS?
PKR - pak nuar sokong LGBT & ISrael.Ape kata PAS?

Pak ajis mnjwb :'halal' kn aje ..muahahaha

anwarkincinlagi,  January 19, 2013 at 4:57 PM  

JANJI PAKATAN JANJI PALSU!! hahaha
DAP - sokong 100% hudud .ape kata PAS?
PKR - pak nuar sokong LGBT & ISrael.Ape kata PAS?

Pak ajis mnjwb :'halal' kn aje ..muahahaha

anwakuatkincin,  January 19, 2013 at 5:00 PM  

SEBELUM PRU, MINTAK ANUAR BERSUMPAH YG DIE BUKAN PELAKON PORNO BOLE?..PUAK2 PAKATAN MINTAK BAPAK NUAR LAHANAT TU BESUMPAH ADE BERANI KA??? mesti xde berani semu kecut teloq tarak berani pye.. kikiki

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:24 PM  

Kalau dia sumpah ko ingat ko puas hati? Ko akan kata dia sesumpah pulak. Yang pasti ko dengki kat Anwar dan suka politik sumpah bodoh. Kenapa Melayu macam ko ni suka politik sumpah? Mana tak melayu mundur. Zaman skg ada lagi orang kolot macam lembu umno ni. Yang suka sumpah adalah orang yang suka buat salah.

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:28 PM  

Apa-apa pun BN secara purata akan menang PRU depan dan terus memerintah negara.. insya-Allah.. kepada pengundi-pengundi di Selangor, Kedah dan Penang tepuk dada tanya selera.. boleh kah PR buat kerja dan jaga kepentingan orang Melayu, Bumiputera dan Islam.. tengok saja Kelantan, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah.. ada apa-apa perubahan?

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:29 PM  

Yang percaya video pono keling siam tu adalah melayu paling bodoh dalam dunia. Sapa yang memantat depan keling eskay tu bodoh.....

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:30 PM  

Cerita sex pemimpin ko tu lagi banyak, jangan buat bute pulak

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:32 PM  

Ya menang tapi empty victory kata Mdir

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:33 PM  

Sumpah yang paling mudah bai bila perkara tsb tidak dapat diadili oleh mahkamah manusia. Lain lah kalau kita ni bukan agama Islam atau free thinkers atau liberalist.

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:33 PM  

Ada orang melayu sayangkan dap. Dia tak tahu apa dap akan buat pada orang melayu jika dap berkuasa. Orang melayu sama ada menyokong dap atau tidak akan diludah depan orang. Masa itu apa orang melayu boleh buat? Sudah elok elok ada kuasa sekarang cina berkuasa. Masa itu baru tahu. Orang ini belum kenal apa itu cina dan apa cina akan buat pada orang melayu. Siapa yang sudah ada pada 13May akan ingat macam mana cina membakar rumah orang melayu di kampung baru dan menjerit jerit supaya orang melayu balik kampung tanam ubi. Sedarlah!!! Busuk busuk BN pun orang melayu yang berkuasa. Ingatlah!!!

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:38 PM  

Rather an empty victory than losing. Even a pre-school kiddie understands that my friend.

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:51 PM  

Sumpah tak ada di tangan memang la..
cube sumpah tak ada beli/pernah memiliki, ada bran??

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:08 PM  

Then you're saying your Che Det is stupid, your kids are better. Pity him

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:19 PM  

low class lah sumpah-sumpah ni. macam katun plak wakaka

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:31 PM  

gomo mai kite ramai2sumpah dia xleh bjubur lagi sampai bilo 2sbb xdak berani sumpah bjubur

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:32 PM  

ek eleh kote bengkok kaki auta..mak jemah dah ada sumpah,kau ade?jam pun xnk pakai

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:41 PM  

bila dekat pilihanraya maka adela sumpah-sumpah keluar. kenapa dulu x sumpah? lepas ni sape pulak nak sumpah. shahrizat? raja roopiah? shafie apdal? gomo?

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:46 PM  

Gedebe sungguh orang Kelantan. Seorang wakil rakyat hari ini di tampar sebanyak tiga kali sehingga pecah bibir mulut. Tulang punggung wakil rakyat berkenaan juga didapati retak kerana terjatuh apabila cuba melarikan diri dari terus ditampar.

Kejadian itu katanya berlaku di Berek 12, Kota Bharu hari ini.

Gara-gara itu wakil rakyat menang satu penggal itu kini sedang di rawat di sebuah hospital pakar di Kota Bharu.

Kejadian itu berlaku katanya ada kena mengena dengan satu projek yang bernilai RM400,000.

Wakil rakyat berkenaan bercadang untuk melaporkan kejadian itu kepada polis. Tunggu laporan sepenuhnya. [wm.kl.5:54 pm 19/01/13]

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:49 PM  

BUAT MACAI2 UMNGOK YG SUKA CITE JUBOK

Balun Jubur Maria

Kisah ini terjadi 2 hari lepas. Terpanggil oleh ku untuk mecoret nya bagi bacaan peminat laman "Melayu Boleh" kerana aku juga peminat setia laman ini. Kisah ini berlaku di condominium kepunyaan ku di Taman Melawati. Aku adalah seorang doktor bekerja dengan firma swasta. Umor ku adalah dalam 40an tapi masih membujang lagi. Pendapatan ku boleh di katakan lumayan juga.

Pada bulan lepas, pakcik aku telah menumpangkan anak dia di rumah aku agar senang untuk bersekolah di sebuah sekolah yang terkenal di KL. Nama sepupu aku tu Maria. Umor baru 17 thn. Orangnya putih , sederhana rendah tapi tentang barang dia ....mak datuk mengalahkan model. Tetek dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pun, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.bontot dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jangan cakap macam Preity Zenta. Dari mula jumpa dia aku memang geram nak benamkan muka aku dekat bukit mekar tu. Tapi aku perhatikan budak ni pemalu sikit. Tiap kali aku pandang dia tunduk malu. Aku sempat bertanya pakcik aku samada dia percaya dekat aku. Dia tersenyum dan berkata percaya habis.

Seminggu di rumah aku Maria jarang keluar dari biliknya. Kalau bersua pun pada waktu makan aje. Tu pun kadang dia makan dalam bilik dia. Pada satu malam aku terserempak denngan Maria baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk...kotek aku serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yang membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. Butoh aku didalam kain bagi nak pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begitu. Bila berselisih Maria hanya tunduk malu aje. dia perasaan, mata ku mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi...mungkin baru lepas di sabun.

Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan Maria, aku pun pergi ke bilik air bersiap untuk mengerjakan adik aku. Masuk ke bilik air aku pun mula mengenggam kotek aku yang besar, berkilat dan panjang. Ku ambil sedikit sabun dan ku lumur sepanjang kepala butoh ku. Aku mula mengoyang butoh ku mula tu perlahan kemudian semakin laju. Dalam kepala ku bayangkan wajah Maria berkemban. Berdecit decit bunyi butoh di goyang bercampur sabun. Dalam kegelojohan ku untuk melancap, aku lupa untuk tutup pintu bilik air.

Tanpa ku sedari pintu bilik air di buka oleh Maria. Terkejut aku bila melihat wajah Maria. Tangan ku masih lagi memegang kepala butoh yang besar berkilat. Muka Maria ku lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata ku yang besar dan garang tu. Dia berkata "minta maaf pakcik, Maria nak ambil seluar dalam Maria." Lidah ku kelu untuk berkata. Maria kemudian memandang ke muka ku dan berkata "boleh tak Maria tolong lancapkan packcik". "Kasihan Maria tengok packcik melancap sendiri".

Anonymous,  January 19, 2013 at 6:54 PM  

CITE PANTAT TUK MACAI UMNGOK YG SUKA CITE PANTAT

Waktu umurku 19 tahun aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang bernama Roziah.Rupanya tak berape jambu..tapi ape yang buat aku gile ialah punggungnye.Setiap kali kalau kami keluar bersiar siar..dia akan mengenakan jeans yang ketat.Aku selalu curi curi pandang.Didalam hati aku selalu berkata..kalau lah dia ni tonggengkan punggungnye depan aku..tak sempat nak main dah boleh terpancut air mani aku di buatnye.Tak ku sangka ..impian ku menjadi kenyataan.Pada suatu hari dia telah menjemput aku dirumahnye.Ibu nye ade dirumah pada masa itu..tapi aku tak paham kenapa ibu nye tu so understanding.Dia ajak aku ke biliknye.Roziah ni masih menuntut lagi..dia jemput aku konon-kononye untuk ajar dia sedikit pelajaran sekolah..tapi...lain yang jadi.Aku sampai dirumahnye kira-kira tiga petang pada hari itu.Dia memakai baju T labuh dan seluar aerobik yang ketat.Aku tak putus putus merenung punggungnye yang hebat tu. Sewaktu aku sedang menolongnye dengan homework nye..tiba-tiba pencilnye terjatuh kelantai.Roziah memebongkok untuk mengambil pensilnye.Terlihat oleh ku celah dadanya dari kolar T shirt yang di pakainye.Teteknye agak kecil..dan aku dapat lihat denagan jelas puting nye.Aku bertanye sambl bergurau..Ogy tak pakai cerminmata ke hari ini.Dia pun terpingge-pingge memmikirkan ape yang aku cakapkan.Aku pun berselamabe cakap.."Ogy tak pakai coli eh?'.Dia terus tersenyum sipu..dah merenung tajam denganku.Dia lalu menjawap.."Cuaca panaslah..rimas..I pun tak pakai seluar dalam'.Aku tersentak sekejap.Dalam hati aku pun berkate..boleh tahan jugak dia ni.Aku cuba bertanye lagi...kali ini dengan berhati hati..'Roziah..I selalu terangsang kalau melihat punggung u.'Dia lau menjawap' Abis tu nak ape?'.Boleh tak u bukak seluar aerobik u sekejap..lepas tu..u tonggeng depan I.Boleh tak?'.Dia tersenyum.Dalam hati aku pun berkate..ade chan nampak nye.Dia pun menjawap.."oleh kerane Roz saya kan u..Roz boleh tunjukkan.'Roziah lalu menurunkan seluar aerobiknye hingga ke paras lutut..dan terus menoggengkan punggungnye di hadapanku.Aku dapat melihat dengan jelas alur juburnye dan kedua bola punggungnye dengan jelas.dengan tampa berlinggah lagi..aku mula menguakkan alur juburnye dan terlihat lah lubung juburnye yang masih ketat dan juga nonoknye yang tembam dan berbulu halus itu.Aku menjilat di celah juburnya sambil sekali sekala memerhatikan reaksinye.Sememenagnye dia suka di perlakukan begitu.Aku meneruskan tindakkan selanjutnye.Aku cuba mengorek lubang juburnye dengan jari ku.Tapi..Roziah menhalang ku dan berkata"Aoww..sakit..pelan pelan lah..'Aku pun agak cemas jugak..tapi aku cekalkan hati..dan bertanya padanya..Roz ade lotion tak?'Dia pun menjawap 'ade..dalam laci..'Aku pun pergi mengambilnye dan menuang sedikit lotion itu di atas lubang juburnye dan sedikit lagi di tangan ku.kali ini jari ku dapatku masukkan dengan senang.Selang beberapa minit..aku sudad dapat memmasukkan dua jari dalam jubur dia.Roziah ku perhatikan sangat nikmat apabila di perlakukan begitu.Ini lah rasanye lubang jubur anak dara enam belas tahun..bukan main ketat lagi.Aku tidak memasukkan batang ku didalam juburnye..kerana ku takut nanti dia mungkin tak suka pula.Mungkin lain kali kalau ada peluang lagi..nak aku

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:05 PM  

Kesian aku tengok cai cai pkr ni. Bila dah tak ada modal, terpaksalah keluarkan cerita lucah. Inilah hasil didikan ketua mereka. Aku nasihatkan Anon 6.54pm, pergi kat bang non, tonggek depan dia.

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:06 PM  

Apo nak dikato...mentaliti pencacai pkr memang macam tu le...

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:08 PM  

Ko la yang bodoh, dia tak yakin ko leh dapat 2/3. Silap silap bungkus

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:11 PM  

Dah kalah tu diam je lah

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:11 PM  

Tuan2, apa jasa Anwar pd rakyat Msia?
Jawapan nyer, Anwar berjasa dgn meliwat lubang berak kaum sejenis rakyat Msia dan berjasa dgn berzina lubang cipap isteri orang rakyat Msia. Kira berjasa jugak kan....kah kah kah

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:18 PM  

Bo bo laa nipu ore ni. Gi ngundi je laa. Bo la tu

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:25 PM  

Tanda tanda lu dah nak bungkus 2 bulan lagi

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:52 PM  

Fitnah apa bro? Tanah ngeh? Amanat hj hadi? Meliwat syaiful? Agen yahudi?
bg fakta bro? Tanah ngeh dikatakan ralat. Amanat hj hadi x diberikan ruang di tv. Laporan dr pusrawi di tidakkan. Kj trrik balik saman. Tuan punya blog x mengaku empunya blog?
itu fitnah siapa?
Yang mencaci puak2 umno yg taksub gila tonyok. Nik aziz panggil nik najis. Pope nik. Tak bangangker org umno ni.
Kalau ko kte mat dey tu baik, baik ko sokong sami budha tu. Dia lg baik 100x dr mat dey.
So jadi cerdik dn berfikir tanpa sekatan politik kotor umno ni.
Nk cerita kemajuan? Setiap kemajuan ada duit poket menteri2? Mmg nmpk maju dimate tp hakikatnyer rakyat bertambah miskin dek bebanan sra hidup.
kalo hidup atas projek umno, mmg dikatakan umno bagus tp yg neutral akan nmpk umno itu buruk dn busuk.

Anonymous,  January 19, 2013 at 7:56 PM  

Dah buat hal, buat taik nak ajak rakyat Msia sumpah sumpit lak. Tak malu ke.... Lu pergi lah mahkamah kasi settle sendiri. Janganlah nak kacau rakyat.

Anonymous,  January 19, 2013 at 8:02 PM  

Bro. Tolong sertakan lapuran dr pusrawi dihari pertama check up tu bro.
satu lg ko x melawan ker bile dijubo?
Aku tgk ko lg kuat dr anwar.
Satu lg bro, kalu rase ko dianiaya anwar, x yah nak saman2 lg bro. Malukan org melayu jer. Mcm org melayu ni penjual buntot.
jd Ko berserahlah pada Allah.
Ko muslim dn ko yakin balasan ALLAH kan?
Kalu ko yakin dn bertaqwa, dpt lah balasannyer anwar tu. Ingat ko kena yakin seperti saidina khalid alwalid yg meminun racun paling berbisa tp dgn kuasa Allah x ada apa berlaku kpd beliau.

Anonymous,  January 19, 2013 at 8:02 PM  

Anon 7:11 pm.ko suka jubo ko kena sondol oleh penjubo tu kan?sbb tu ko x paham betul2 keputusan mahkamah.penjubo tu dibebaskan sbb liwat tu berlaku suka sama suka.bukan paksaan.bodo la ko ni.iq ko rendah ya?

Malaya,  January 19, 2013 at 8:09 PM  

sekarang tahun 2013,Maya doomday pun dah habis... masih ada siput babi yg caya... suatu hari kalau PR menang, Malaysia akan menjadi Republic + negara manjadi kristian.

terkejut aku nampak ada puakx2 yg telan kenyataan selawak tuh, yg caya pulak semue nyer pun anak anak berpelajaan tinggi, apela die UM,UKM aper sarjana standard toilet paper.. bukan la yg jenis tanah uni kat kampung.

aku rase.. korang jangan la pi belajar kat universiti,bagus la pi belajar menanam ubi kentang kat tepi jalan PLUS high way. pasal aku pun ada PHD daripa USM, meh la sama sama kite taham padi... IDUP GOMO!!! meh kite sumpah... USM no 1 in the world..


Anonymous,  January 19, 2013 at 8:35 PM  

Pencacai2 Anwar dok dah meroyan, sibuk pasal sumpah Rosmah, Anwar berani juga bersumpah, tu dia akuan bersumpah murah sahaja tu yang pencacai pkr dok percaya. Akuan bersumpah bala, gambar superimpose altantuya dengan najib pencacai2 pkr terus percaya. Tolak Anwar wahai pencacai pkr. Dok sokong kalimah Allah guna dalam Bible, best frind dia si Azmin pun dok ikut tuan dia, so pencacai2 pkr pun dok tak da guna otak do sokong lagi Anwar. fikir2 wahai pencacai

Anonymous,  January 19, 2013 at 9:03 PM  

Ambik kau papa...cerite di atas tu buat tatapan papa. papa kan gemar buat cerite2 begini.

Lone Ranger,  January 19, 2013 at 9:34 PM  

Anon 4.17.Dah lama terdengar bahawa Malaysia ni akan bangkrap.Setiap kali hampir pilihanraya itulah isu yang didodoikan. Persepsi ini diulang2. Saya hidup sudah hampir 52thn. Sudah beberapa kali pilihanraya Malaysia ni tak bangkrap pun. Apa yang saya lihat PR lah bangkrap. Bangkrap idea. Bangkrap dlm agama(islam). Bangkrap dari segi MORAL. Insyaallah jika negara ini ditadbir dengan berhemah, akan makmur dan terus maju. Amiiin.
BERANI KERANA BENAR.

Anonymous,  January 19, 2013 at 9:35 PM  

Buat tatapan papa ke, buat kau stim sorang sorang...maklumlah anak didik bang non.

Anonymous,  January 19, 2013 at 9:37 PM  

Anon 807.
Ko ni bodo iq tahap bdk baru lahir ker?
yg ko bising psl kena jubo tu apasal?
buntot ko bernanah ker dijubo?
aku dh kata berserah pada Allah.
Balasan mne yg ko yakin dn percaya?
manusia ker tuhan?
Berapa kali nk saman menyaman dn malukan org melayu? Ko ni melayu apa, x malu ker bila bkn melayu kate melayu ni kaki jubo mcm ko?
Enuf is enuf la, percaya dan yakin balasan tuhan.
Jgn nk jdkn isu politik murahan. Malu kat bangsa lain.

Anonymous,  January 19, 2013 at 9:39 PM  

aku tunggu je bila sibang non dan isteri serta aseyman dan isteri tak lupa jugak mat serabut dan ustud kaunseling nak bersumpah...

heran.. dah le tak nak bersumpah tapi ada hati plak nak pertikaikan sumpah org lain... inilah ciri2 org munafik

Anonymous,  January 19, 2013 at 9:52 PM  

nanti bini kau kena liwat kau berserah je lah pada allah....anak perempuan kau kena rogol kau berserah je lah kepada allah...dayus dooooo

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:10 PM  

Confirm kau ni mati pucuk
Batang lembek...sebab tu suka berkhayal pasal sex...

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:43 PM  

Iyer. Aku percaya balasan Allah lg setimpal.
mungkin dunia bole lepas tapi kalo ko yakin seperti keyakinan sahabat2 nabi. allah akan balas didunia juga. Banyak contoh dalam sejarah islam.
Kaum nabi nuh, nabi lut, nabi musa kan ada.
Dayus dlm konteks pemikiran yg cetek adalah seperti mancari publisiti politik murahan.
Tp aku nmpk keyakinan ko pada balsan Allah x ade pun. Yg ko nk ialah publisiti murahan sebab kes ko x membabitkan keperitan dn penderitaan rakyat pun. Kes peribadi settle lah cara peribadi. Ko buatlah solat hajat selama sebulan dan minta Allah turunkan bala atau anwar dipanah petir kalo ko rasa ko betul. Salah ko juga yg bg dijubo, lps tu nak kecoh2 kt semua org. Ini bkn lg dayus tp mengong.

Anonymous,  January 20, 2013 at 9:29 AM  

Ya ALLAH ko berikanlah hidayah kepada aku dan juga penulis anon 10:41 Amin ya rabbalamin

Anonymous,  January 20, 2013 at 9:42 AM  

penyokon tegar ..otak kt pala lutut..jilat batang al joborilh..babi

abdul ali,  January 20, 2013 at 10:22 AM  

aku sumpah... aku telah berak 2 kali kemarin..warna coklat perang

gila sex,  January 20, 2013 at 2:15 PM  

http://www.youporn.com/


marila kita sama sama tgk porno FREE, download dalam format MP4 utk resolution yg bagus....


ada aksi blonde, bi sex, interracial,couple,asian,hairy,fetish,hardcore,cumshot

cumshot orang putih mmg nyer kuat gila... gembira betul dier rang three some..

Anonymous,  January 20, 2013 at 3:01 PM  

 gila sex said...

http://www.youporn.com/marila kita sama sama tgk porno FREE, download dalam format MP4 utk resolution yg bagus....ada aksi blonde, bi sex, interracial,couple,asian,hairy,fetish,hardcore,cumshotcumshot orang putih mmg nyer kuat gila... gembira betul dier rang three some..

January 20, 2013 at 2:15 PM


Inilah Posting yang paling bodoh diawal tahun 2013,

Anonymous,  January 20, 2013 at 3:06 PM  

Malamnya Cintakan Rasul Siangnya Menentang RasulJumaat, 11 Januari 2013 11:52Mungkin kata-kata ini agak keterlaluan. Tetapi inilah hakikat dan kenyataannya. Adakah cukup sekadar bagi Muhyiddin menghadiri majlis sambutan ‘Malam Cinta Rasul’ yang dipenuhi dengan alunan qasidah dan selawat ke atas Nabi Muhammad SAW, tetapi pada masa yang sama, sebagai orang nombor dua paling berkuasa di Malaysia, beliau tetap tegar bersama-sama dengan Najib untuk terus menolak sunnah Nabi daripada diterapkan dalam seluruh aspek pemerintahan. Faktanya, Malaysia pada saat ini terus membakul sampahkan hukum-hakam Al-Quran dan As-Sunnah dalam mengatur kehidupan bernegara dan bermasyarakat. Adakah cukup dengan kita sekadar meluahkan di bibir bahawa kita cintakan Rasul, tetapi dalam masa yang sama sunnah-sunnah Nabi Muhammad SAW yang wajib hukumnya kita abaikan? Bukankah itu menunjukkan bahawa kita sedang berpura-pura dan mempermainkan baginda SAW? Bukankah ini suatu penghinaan terhadap Rasulullah SAW selaku utusan Allah SWT? Sedangkan kita semua sudah sedia maklum bahawa Rasulullah SAW adalah contoh ikutan yang terbaik bagi kita dalam seluruh aspek kehidupan termasuklah dalam bab pemerintahan. Ketahuilah bahawa sunnah Nabi yang paling besar adalah menegakkan Negara Islam. Bagaimana mungkin Muhyiddin mengatakan bahawa dia mencintai Rasul tetapi dalam masa yang sama beliau jugalah pemimpin yang pernah mengatakan bahawa perlaksanaan hudud buat masa ini belum sesuai untuk dilaksanakan di Malaysia. Inilah kejayaan musuh-musuh Islam dalam menanamkan pemikiran sekular di kalangan umat Islam terutamanya para pemimpin di kalangan mereka. Umat Islam yang telah terbius dengan bisa pemikiran sekular ini telah merasakan bahawa cukuplah dengan sekadar membanyakkan bacaan selawat dan qasidah sebagai bukti kecintaan mereka kepada Rasulullah SAW dan tidak lebih daripada itu. Sedarlah, kelahiran Rasulullah SAW itu adalah menandakan kelahiran Islam. Islam adalah  sebuah deen yang diturunkan oleh Allah SWT kepada baginda SAW untuk mengatur urusan manusia dengan Rabbnya, mengatur urusan manusia dengan dirinya sendiri, dan juga mengatur urusan manusia dengan manusia yang lain. Inilah bukti kesempurnaan Islam sebagai suatu cara hidup. Jika dahulu para sahabat yang mengatakan bahawa mereka mencintai Rasulullah SAW, mereka telah menterjemahkan nilai dan harga kecintaan itu dengan berjuang bersama-sama Rasul untuk menegakkan kehidupan Islam dalam kehidupan mereka. Buktinya adalah dengan keberhasilan tertegaknya sebuah Daulah Islam di Madinah, seterusnya dikembangkan kehidupan Islam dan Negara Islam ini sehinggalah ke zaman Khilafah Uthmaniyyah di Turki, memerintah dunia selama lebih daripada 1300 tahun dan merangkumi dua pertiga dunia. Sungguh malang pada hari ini, pemahaman sebegini sudah sukar untuk kita dapati. Apa yang wujud hanyalah sekadar bacaan dan laungan yang bersifat ruhiyah untuk membuktikan kononnya kita adalah pencinta agung Rasulullah SAW. Sudah sampai masanya umat Islam hari ini dikejutkan daripada khayalan mimpi yang memandulkan fikrah dan thariqah (jalan) mereka daripada Islam yang sebenar.

gila sex,  January 20, 2013 at 5:35 PM  

Malaysia pada saat ini terus membakul sampahkan hukum-hakam Al-Quran dan As-Sunnah dalam mengatur kehidupan bernegara dan bermasyarakat.

http://www.youporn.com/marila kita sama sama tgk porno FREE, download dalam format MP4 utk resolution yg bagus....ada aksi blonde, bi sex, interracial,couple,asian,hairy,fetish,hardcore,cumshotcumshot orang putih mmg nyer kuat gila... gembira betul dier rang three some..

http://www.youporn.com
threesome, blonde,cumshot!!!

Adakah cukup dengan kita sekadar meluahkan di bibir bahawa kita cintakan Rasul, tetapi dalam masa yang sama sunnah-sunnah Nabi Muhammad SAW yang wajib hukumnya kita abaikan?



Bukankah itu menunjukkan bahawa kita sedang berpura-pura dan mempermainkan baginda SAW? Bukankah ini suatu penghinaan terhadap Rasulullah SAW selaku utusan Allah SWT? Sedangkan kita semua sudah sedia maklum bahawa Rasulullah SAW adalah contoh ikutan yang terbaik bagi kita dalam seluruh aspek kehidupan termasuklah dalam bab pemerintahan. Ketahuilah bahawa sunnah Nabi yang paling besar adalah menegakkan Negara Islam. Bagaimana mungkin Muhyiddin mengatakan bahawa dia mencintai Rasul tetapi dalam masa yang sama beliau jugalah pemimpin yang pernah mengatakan bahawa perlaksanaan hudud buat masa ini belum sesuai untuk dilaksanakan di Malaysia. Inilah kejayaan musuh-musuh Islam dalam menanamkan pemikiran sekular di kalangan umat Islam terutamanya para pemimpin di kalangan mereka. Umat Islam yang telah terbius dengan bisa pemikiran sekular ini telah merasakan bahawa cukuplah dengan sekadar membanyakkan bacaan selawat dan qasidah sebagai bukti kecintaan mereka kepada Rasulullah SAW dan tidak lebih daripada itu. Sedarlah, kelahiran Rasulullah SAW itu adalah menandakan kelahiran Islam. Islam adalah sebuah deen yang diturunkan oleh Allah SWT kepada baginda SAW untuk mengatur urusan manusia dengan Rabbnya, mengatur urusan manusia dengan dirinya sendiri, dan juga mengatur urusan manusia dengan manusia yang lain. Inilah bukti kesempurnaan Islam sebagai suatu cara hidup. Jika dahulu para sahabat yang mengatakan bahawa mereka mencintai Rasulullah SAW, mereka telah menterjemahkan nilai dan harga kecintaan itu dengan berjuang bersama-sama Rasul untuk menegakkan kehidupan Islam dalam kehidupan mereka. Buktinya adalah dengan keberhasilan tertegaknya sebuah Daulah Islam di Madinah, seterusnya dikembangkan kehidupan Islam dan Negara Islam ini sehinggalah ke zaman Khilafah Uthmaniyyah di Turki, memerintah dunia selama lebih daripada 1300 tahun dan merangkumi dua pertiga dunia. Sungguh malang pada hari ini, pemahaman sebegini sudah sukar untuk kita dapati. Apa yang wujud hanyalah sekadar bacaan dan laungan yang bersifat ruhiyah untuk membuktikan kononnya kita adalah pencinta agung Rasulullah SAW. Sudah sampai masanya umat Islam hari ini dikejutkan daripada khayalan mimpi yang memandulkan fikrah dan thariqah (jalan) mereka daripada Islam yang sebenar.

Anonymous,  January 20, 2013 at 6:57 PM  

SUATU HARI KELAK...BOLEH GUNAKAN BIBLE BAHASA ARAB SEBAGAI RUJUKAN SELAIN AL-QURAN...DALAM BIBLE BAHASA ARAB PON ADA ALLAH...AKAN TETAPI...ALAH TIGA BERANAK....WAKTU ITU KERAJAAN PR DIBAWAH TELUNJUK DAPIGS...PAS & PKR HANYALAH KELDAI TUNGGANGAN...BETOI TAK TUKANG BESI...KTONG KTONG KTONG

Anonymous,  January 21, 2013 at 4:48 PM  

MELUAT TENGOK MUKA ANWAR IBRAHIM NI EEEIIII!!!.....

Anonymous,  January 21, 2013 at 8:13 PM  

Umno bqgkai.hidup melayu !!!!!!!!! Tapi hri dok seksa melayu.mlayu plak bodo.. Hri2 kne tipu. Rakyat malaysia umpama hamba pada umno. Duit gaji jabis pada cukai2 umno. Hidop umno hidup melayu. Cacai smpai mampos.

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:38 PM  

Sudahlaa... Video lucah Anuwar, macam-macam pulak alasan. Perut dia tak boroi laa, kote dia tak bengkok laa, bayang2 double laa, ratio kepala pada badan tak ngam laa, video hitam-putih laa, janggut dengan sideburn tak sama laa, video serupa besi tak boleh bercakap laa. Memang gila laa penyokong taksub Anuwar.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP