GOSIP BLOGGER - Amenoworld Patut Cermin Diri Sendiri Sebelum Kutuk Rosmah Mansor

Monday, January 21, 2013

 Siti Norashikin @ Amenoworld

Amenoworld satu nama yang tak cukup asing lagi dalam arena blogging tanah air Malaysia ini. Blogger yang cukup suka mengutuk dan menghina Datin Sri Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri Malaysia.

Gomo kenal dengan Amenowold ni dah lama sejak tahun 2009 lagi, kenal pun hanya melalui facebook yang waktu itu beliau ni cukup suka mengorat Papa Gomo. Tapi biasalah Gomo ni tak berapa nak layan sangat bebudak gedik ni.

Nak jadi satu cerita Gomo jumpa Amenoworld ni dalam TAGGED satu chanel yang banyak menghimpunkan aweks dan jantan gersang dengan memaparkan gambar separuh bogel dan tetek untuk jadi paparan umum. Ada lah jumpa sekeping gambar minah ni pakai BRA hitam jadi Gomo post dalam FB. Punyalah marah minah Amenoworld ni sampaikan remove Papa Gomo dari list friend dia dan kata "Hidup dia takda Privacy" So sejak dari tu Amenoeorld jadi marah lalu menyerang Papa Gomo sampai lah ke hari ini.


Artikel ni bukan nak cerita pasal gambar spearuh bogel Amenoworld yang Gomo jumpa ataupun nak cerita sejarah pasal minah cikaro ni dengan Papa Gomo tetapi nak tanya pembaca sekalian kenapa dan mengapa?

Kenapa Blogger Amenoworld ni cukup suka MENGHINA dan MENCACI Rosmah Mansor? Kalau nak dibandingkan muka Rosmah Mansor dengan Blogger Amenoworld ni jauh lagi LAWA Rosmah Mansor.

Setuju?

Gomo tak faham kenapa seorang wanita macam Amenoworld ni yang hitam dan tak lawa cukup cemburu dengan wanita hebat macam Datin Sri Rosmah Mansor ni. Kenapa perlu cemburu dengan apa yang orang lain ada? Kenapa Amenoworld tak bersyukur dengan apa yang beliau ada?

Macam macam yang blogger Amenoworld ni hina Rosmah Mansor dan keluarkan gambar gambar Rosmah Mansor yang diedit dan disuper impose menampakkan keburukkan Rosmah Mansor. Kenapa dan mengapa begitu tahap cemburu Amenoworld terhadap Rosmah Mansor?



Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?

Gomo harap adik Shikin dapat kembali ke jalan yang benar, jangan kita malu dengan muka kita yang tak cun tu. Jangan kita malu dengan kulit kita yang hitam kerana setiap yang Allah jadikan ada kelebihan yang tersendiri.

Gomo yang macho macam Al Pacino ni pun kadang kadang segan nak mengutuk orang yang setaraf dengan Gomo. Tapi nak buat macam mana kalau dah Papa Gomo ni pujaan gadis jelita kan? Hehehe.

Apa pun harapan Gomo agar adik Shikin @ Amenoworld ni insaf dari terus memburuk burukkan Datin Sri Rosmah Mansor. Cukuplah menghina wanita lain dan bermuhasabah lah diri kita ni.

Psssttt... Aku ingat nak sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


89 comments:

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:08 PM  

Brape minit lagi amenoworld akan meroyan sakan. X sabar nak bace. Hehehe

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:12 PM  

ishishish kenapalah gomo kutuk amenoworld sampai camtu sekali....kesian kat dia. tapi kalau gomo nak bagi cermin kat dia aku setuju sangat, biaq dia sedaq sikit. Asyik kutuk org je....minahkeling.

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:12 PM  

Giler la bedak ke tepung romak yg kat muka dia tu

headbomb January 21, 2013 at 9:19 PM  

"Gomo tak faham kenapa seorang wanita macam Amenoworld ni yang hitam dan tak lawa cukup cemburu dengan wanita hebat macam Datin Sri Rosmah Mansor ni"

wakakakaka, gelap dan hitam yang tak tahan tu gomo... kah kah.. siut je ayat.. kahkah kah.. pecah perut aku.. siut..

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:19 PM  

Hahaha bisee.. Tepat2 kena muka.. Wakakaka.. Banzaiiii...

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:23 PM  

Brought gomo lu buat list bandingkan Si sikin ngan datin baik dari segi fizikal, tahap iq,pelajaran, budi pekerti dan jasa.Nnty boleh beri markah. Sapa agak nya dapat markah tinggi antara mereka berdua ni.

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:24 PM  

he he he boleh panggil Amenoworld ni Puteri Hangus!!!!!!! Biar kulit hitam tapi hati putih bersih.
Puteri Hangus ni cemburu kat Rosmah sebab dapat Najib.

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:27 PM  

Ape kurennya kerja kutuk, fitnah, maki hamun, lucah yang Papagomo pelopori. Kalau nak cermin diri, demo kena dulu baru ajar orang lain. Baru betul muhasabah tu, tunjuk contoh tauladan.

Tetapi saya yakin blogggers Umno mcm kamu takkan berubah.

Siapa yang bayar kamu, Mazlan Umno ke Shahlan JPM memang dah set job kamu bawa fitnah seburuknya kat PR.

Tengok macam mana kamu dan geng2 memperlekehkan PAS seburuknya tiap2 hari, sedangkan bapak kamu yang lepaskan Bible Melayu yang ada kalimah Allah. Busuk Umno, baling lepas tu menyorok macam tikus.

gila sex,  January 21, 2013 at 9:29 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
KontolMu,  January 21, 2013 at 9:30 PM  

Puteri Hangus kah! kah! kah!

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:32 PM  

Anuar bayar Papagomo Berok January 21, 2013 at 9:27 PM PAS Parti Angkatan Syaitan bertopengkan Islam

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:36 PM  

Tak baik kau Gomo kata dia tak cun, kecikkkkk hati dia tau. Aku terbaca satu komen pembaca blog mana tah cakap Amenoworld mcam Kajol. Kah kah kah kah Biar betul...

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:38 PM  

dia ni siapa...?????
agak2 layak ke dia ni nak bandingkan dgn isteri seorg PM..??
layak ke dia ni nak cemburukan isteri seorg PM..???
apa jasa dia..??
apa peranan dia..??

status tahap pecacai2 je dia ni.. memang patut kena hadiahkan cermin..

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:38 PM  

mminah ni elok disatukan dengan milosuam..sama2 keletah sama2 padan..muahahahaha

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:47 PM  

Saya setuju benar dgn PapaGomo. KIta semua heran kenapalah perangai dan gelagat penjilat2 Nuar Jubor, Ahlul2 tolol PAS dan penyokong2 giler vavi Fuckaton haramjadah, begitu kotorr lago jijik, dah lah bengap dan jahil tetapi berlagak samseng tahi vavi pulak tu, perangai spesis2 yg samseng tak tentu pasal, hasad dengki, busok hati, dendam kesumat, irihati, penting diri, semua orang salah dan mereka saj yg betul, kalau bercakap dan berhujah, mak oiii samseng giler nak menunjokkan mereka lah yg lebih tahu dari orang lain. Spesis2 ini, lihat saja perangai dan gelagat pemimpin2 sperti Nizar komunis, Din Puduraya, Samad Gereja, Asssmin Yb Aiskrim, Wali Terompah jamban, Haji Hardy nafsu mengalah Unta dipadang pasir, Osetat Fasola giler Kauseling isteri orang, Nurul papa ku hebat, Ikan sepat Kering Kontang, Tokong Lim anak beranak, ngek dan Ngok, Nuar Jubor, Din jerawat Batu, Mr Bean, Mak Lampirr, Latipah Koyax Rabax, mereka berlagak seolah olah mereka ni suci lagi bersih, padahal mereka tidak sedar yg mereka semua itu memang suci dalam tahi vavi. Itu yg spesis2 ni semua lagi khayal kerana dijamin syurga mak bapak Nik Najis dan Nuar Juborr yg punya.
Yg sedar dan insaflah, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong dan bersetongkol dgn Fuckaton haramjadah, barua lahanat agen Yahudi Zionist Neocons, agenda terkutok dan jijik mereka adalah menghancurkan negeri2 Islam termasuk Bumi Tanah Melayu. Janganlah merelakan diri anda dilaknat kerena bengap lagi jahil dgn khayalan haruman Nuar Juborr, wali terompah jamban.

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:50 PM  

anon 9.27 setahu aku yg mempelopori budaya maki hamun, kutuk, keji, hina org ni adalah parti pas haramjadah. Dari aku kecik lg aku duk dengar pas maki hamun pemimpim umno.

Anonymous,  January 21, 2013 at 9:55 PM  

Kahkahkah.

Mamak rupanya amenoworld ni. Pr dok maki hamun mamak sbb mamak islam. Yg amenoworld buat apakwn dgn org yg dok maki bangsa dia sendiri.

Bodo punya amenoworld

gila sex,  January 21, 2013 at 9:56 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous,  January 21, 2013 at 10:00 PM  

mak ai...lawa lagi muka nenek aku.haha...

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:11 PM  

Panas ni! Anwar menang saman Utusan Umno. Last week Pisau mengaku salah fakta dan fitnah isu tanah Kelantan.
Sebelum itu, MIM minta maaf dengan Khalid Samad.

Berapa kali Utusan Umno ni kalah tak boleh kira?

Semua angkara bawa kerja kotor fitnah Umno.

Papagomo sat lagi kena siok baru skang tak mengaku blog!

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:11 PM  

Gile itam mcm kicap tamin

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:21 PM  

amenoworld ni aku ingat ahli Kimma yang saman DBP dulu minta buang perkataan keling dari kamus

gila sex,  January 21, 2013 at 10:37 PM  

repost, pasal comment kena filter

tonton video sex FREE

www.youporn.com

macam biasa ada bergagai gaia ragam posisi panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:41 PM  

minah keling ni bila dah bersama2 DAP dalam PR perasan jadi cina la kot. Pasal tu asyik kutuk UMNO je. Bila PR kutuk mamak dia tak rasa apa2 pun pasal dia dah jadi minah oldtown whitecoffe. kahkahkahkah. Boleh bayang tak pungkok dia hitam mcm mana...hehehehhehe. geli aku...

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:46 PM  

Buat dosa aja..mungkin amenoworld tahu rahsia/kisah benar yang aib yang tersimpan yang tak dapat diceritakan kpd orang ramai...ALLAH saja yang tahu.

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:51 PM  

tahu buat fitnah adalah. dan tahu nak kutuk orang yang tak sependapat dgn dia. minah whitecoffee giloooo.

FDeity,  January 21, 2013 at 10:54 PM  

jujur cakap... sejak dari dulu lagi.. nampak gamba dia ni jek..
rasa nak muntah... x tahu la apehal

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:56 PM  

... Amenoworld ni kalau putih, memang paling cantik dlm dunia lah...

Anonymous,  January 21, 2013 at 11:15 PM  

Hitam pn ok ape....

Anonymous,  January 21, 2013 at 11:33 PM  

kaakakaka...terbaikkkkk...

Anonymous,  January 21, 2013 at 11:45 PM  

Blog amenoworld tu memang tak boleh komen ke?

Prince of Noob January 21, 2013 at 11:47 PM  

oooo amenoworld adalah seorang mamak... tapi masih tak dapat menghilangkan perasaan meluatnya aku pada rosmah

GotYou!,  January 21, 2013 at 11:51 PM  

Bolehhhh komen asalkan kau puji2 kata dia macam Kajol macam Rani Mukherjee hahahaha.

Anonymous,  January 21, 2013 at 11:56 PM  

Gambar dia yang no 1 tu mantap.... geram kawe. Nak buat isteri bukan masaalah apa. Tak tahan nak dukung bayi hitam dan bawak jalan jalan. Malu kat kawan kawan ha ha ha.

Mak baby dia ok lah.. macam omputih yang kena photostat or corbon copy.

Mula mula aku ingatkan India Listen listen yang pakai tudung tu menyamar masa kat stadium merdeka... ada lah aku tengok kat web lain.

Mungkin dia bising bising kutuk Rosmah pasal tekanan perasaan tak dapat 'pisang'. Awak dah 'besar panjang'. Tengok lah nanti dah kawin sejuk lah dia. Paling2 pun dia salahkan laki dia bukan Rosmah dah.

Umenoworld.... mantat.. eh mantap lah lu!

Anonymous,  January 22, 2013 at 12:01 AM  

Macam kajol ellek pocit... Macam KOJOL aderla.......

Merah January 22, 2013 at 12:17 AM  

Hehehehehehhehe.... ni rupenya ameno world. Dah la disable komen kat blog.... takut kena maki yerrr....

selamat berjaya.. Jadi pempuan tak yah la nak " kah kah kah" sangat.. tak elok tau...

Bukan ke tak elok berdekah - dekah camtu...
:)

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:03 AM  

Lembu aku lagi cantik jika dbandingkan dgn wajah bib mama.

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:19 AM  

entah2 jodoh korang bdua.. aku doakan jdoh korang bdua papa n ameno .. papa gomoi mnah nooooo

Tukang Komen January 22, 2013 at 2:24 AM  

Amenoworld, aku tak kisah ko mamak ke ape ke. Kalau kau sanggup jadi isteri ke-4 aku terima ko. Tapi ko kena tobat dan join BN.

Anonymous,  January 22, 2013 at 2:45 AM  

ppphhheeeeeewitttttt........ er...er.., gomo, gambar ko upload atas itu orang ke botol kicap?? tak perasan lah

Anonymous,  January 22, 2013 at 2:56 AM  

org apa yang ko upload ni gomo..ni bukan org pak cik ,ni kan mambang kuning..

Anonymous,  January 22, 2013 at 7:05 AM  

UTUSAN MOLOYAKAN DISAMAN LAGI

Setelah berkali-kali disahkan menyebar fitnah.. hari ini sekali lagi Lidah Rasmi UMNO atau Utusan Malaysia media kebanggan pencacai UMNO disahkan sekali lagi menyiarkan fitnah..

Mahkamah Tinggi hai ini memutuskan Utusan Malaysia didapati bersalah kerana memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana menuduh beliau menyokong pergerakan lesbian, gay, biseksual dan transeksual (LGBT).

Hakim Datuk VT Singham juga berkata ia tidak mengamalkan kewartawanan yang bertanggungjawab, dan mengatakan defendan mempunyai peluang untuk membetulkan fakta selepas Anwar menghantar notis peguam untuk keterangan.

“Artikel tersebut adalah terpesong, tidak tepat dan di luar maksud yang diperkatakan,” Hakim Singham memberitahu mahkamah.

“Mahkamah berpuas hati (dalam artikel tersebut) bahawa ini adalah fitnah kepada plaintif.”

Here are the report from The Malaysian Insider..

KUALA LUMPUR, Jan 21 — Datuk Seri Anwar Ibrahim won his defamation lawsuit today against Utusan Malaysia after the High Court here ruled that the newspaper had “distorted” the opposition leader’s words to suggest he backed the lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) movement.

Justice Datuk VT Singham also said the Umno-owned daily did not practise responsible journalism, in addition to disregarding a golden opportunity to correct itself after Anwar (picture) had sent a legal notice asking for clarification.

“The articles ... were distorted, incorrect version of the events ... and taken out of

Anonymous,  January 22, 2013 at 7:57 AM  

Eleh cakap lawwa konon...Nenek aku lagi cantek daaa... Hahahaha

Anonymous,  January 22, 2013 at 8:50 AM  

Tolong post gambar tengok

SHAH ALAM REBELS January 22, 2013 at 9:22 AM  

SALAM TUAN. MOHON DIPAUTKAN LINK BLOG KAMI DALAM BLOGROLL TUAN. TERIMA KASIH. http://shahalamrebels.blogspot.com/

Anonymous,  January 22, 2013 at 9:22 AM  

Pro lah sikit blogger umno. Hentam isu laa jangan hemtam orang. Dia lagi lawa dari ko rang

pak banjir,  January 22, 2013 at 9:50 AM  

Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?




Gomo harap adik Shikin dapat kembali ke jalan yang benar, jangan kita malu dengan muka kita yang tak cun tu. Jangan kita malu dengan kulit kita yang hitam kerana setiap yang Allah jadikan ada kelebihan yang tersendiri.




Gomo yang macho macam Al Pacino ni pun kadang kadang segan nak mengutuk orang yang setaraf dengan Gomo. Tapi nak buat macam mana kalau dah Papa Gomo ni pujaan gadis jelita kan? Hehehe.




Apa pun harapan Gomo agar adik Shikin @ Amenoworld ni insaf dari terus memburuk burukkan Datin Sri Rosmah Mansor. Cukuplah menghina wanita lain dan bermuhasabah lah diri kita ni.




Psssttt... Aku ingat nak sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?
Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?


sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?

pak banjir,  January 22, 2013 at 9:51 AM  

Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?




Gomo harap adik Shikin dapat kembali ke jalan yang benar, jangan kita malu dengan muka kita yang tak cun tu. Jangan kita malu dengan kulit kita yang hitam kerana setiap yang Allah jadikan ada kelebihan yang tersendiri.




Gomo yang macho macam Al Pacino ni pun kadang kadang segan nak mengutuk orang yang setaraf dengan Gomo. Tapi nak buat macam mana kalau dah Papa Gomo ni pujaan gadis jelita kan? Hehehe.




Apa pun harapan Gomo agar adik Shikin @ Amenoworld ni insaf dari terus memburuk burukkan Datin Sri Rosmah Mansor. Cukuplah menghina wanita lain dan bermuhasabah lah diri kita ni.




Psssttt... Aku ingat nak sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?
Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?


sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?

pak banjir,  January 22, 2013 at 9:51 AM  

Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?




Gomo harap adik Shikin dapat kembali ke jalan yang benar, jangan kita malu dengan muka kita yang tak cun tu. Jangan kita malu dengan kulit kita yang hitam kerana setiap yang Allah jadikan ada kelebihan yang tersendiri.




Gomo yang macho macam Al Pacino ni pun kadang kadang segan nak mengutuk orang yang setaraf dengan Gomo. Tapi nak buat macam mana kalau dah Papa Gomo ni pujaan gadis jelita kan? Hehehe.




Apa pun harapan Gomo agar adik Shikin @ Amenoworld ni insaf dari terus memburuk burukkan Datin Sri Rosmah Mansor. Cukuplah menghina wanita lain dan bermuhasabah lah diri kita ni.




Psssttt... Aku ingat nak sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?
Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?


sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?

Carlos Santiago January 22, 2013 at 9:57 AM  

AmenoWorld ni wanita ker? ker ni tektik untuk mengenal amenoworld?

BANkami BANkami
BANkami
BANkami
BANkami
BANkami

tokpauh,  January 22, 2013 at 10:06 AM  

Apa susah, padamkan lampu, lawa la amenoworld ni

Anonymous,  January 22, 2013 at 10:33 AM  

Padam lampu xnmpk terus la bro..

Anonymous,  January 22, 2013 at 10:36 AM  

EEEE TAK BAEK GOMO NI TAW...

AMENOWEL... NANTI U JUMPA MAK YE. I NAK SPONSOR U 1 BUNDLE BEDAK & PEWANGI KETIAK IMPORTED FROM MYDIN!!! HAAA BARULAH U JADI PUTIH MACAM DINDING DAN TAK BERBAU KARI LAGI...... HUHUUU!

TATA TITI TUTU
DAAAA..
CHEQ WANNNN

pak banjir,  January 22, 2013 at 10:49 AM  

EE TAK BAEK GOMO NI TAW...

AMENOWEL... NANTI U JUMPA MAK YE. I NAK SPONSOR U 1 BUNDLE BEDAK & PEWANGI KETIAK IMPORTED FROM MYDIN!!! HAAA BARULAH U JADI PUTIH MACAM DINDING DAN TAK BERBAU KARI LAGI...... HUHUUU!

TATA TITI TUTU
DAAAA..
CHEQ WANNNN
EE TAK BAEK GOMO NI TAW...

AMENOWEL... NANTI U JUMPA MAK YE. I NAK SPONSOR U 1 BUNDLE BEDAK & PEWANGI KETIAK IMPORTED FROM MYDIN!!! HAAA BARULAH U JADI PUTIH MACAM DINDING DAN TAK BERBAU KARI LAGI...... HUHUUU!

TATA TITI TUTU
DAAAA..
CHEQ WANNNN
EE TAK BAEK GOMO NI TAW...

AMENOWEL... NANTI U JUMPA MAK YE. I NAK SPONSOR U 1 BUNDLE BEDAK & PEWANGI KETIAK IMPORTED FROM MYDIN!!! HAAA BARULAH U JADI PUTIH MACAM DINDING DAN TAK BERBAU KARI LAGI...... HUHUUU!

TATA TITI TUTU
DAAAA..
CHEQ WANNNN
EE TAK BAEK GOMO NI TAW...

AMENOWEL... NANTI U JUMPA MAK YE. I NAK SPONSOR U 1 BUNDLE BEDAK & PEWANGI KETIAK IMPORTED FROM MYDIN!!! HAAA BARULAH U JADI PUTIH MACAM DINDING DAN TAK BERBAU KARI LAGI...... HUHUUU!

TATA TITI TUTU
DAAAA..
CHEQ WANNNN

Anonymous,  January 22, 2013 at 10:59 AM  

Isu kalimah Allah benar2 melukai hatiku.

Hari ni dalam Utusan aku terbaca kenyataan " Ulamak " Serban Besaq Nasrudin Hasan Al Munafiqun bagi warning dekat Karpal Singh supaya " tutup mulut " daripada mempertikaikan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas.

Nampak macam berani sangat Mamat Serban Besaq ni, ya kah dia berani ? Yang aku takut kalau Karpal jawab balik, Mamat Serban Besaq tu terkencing2 dalam jubah.

Aku cuma nak tanya Mamat Serban Besaq tu, dulu waktu isu ni duk tengah panas sampai Sultan pun masuk campur apasal awak sanggup mati mempertahankan pendirian Hadi Awang Al Munafiqun dan Nik Aziz Al Mushriqun membenarkan kristian guna kalimah Allah ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Baik la, macam mana kalau dalam sehari dua ni sebelum PRU13, tiba2 Hadi Awang Al Munafiqun dan Nik Aziz Al Mushriqun, tukar pendirian daripada tak bersetuju kepada bersetuju kristian guna kalimah Allah. Adakah awak akan tetap mengatakan tidak bersetuju seperti setakat hari ini ????

Wahai Mamat Serban Besaq, sekali awak dah tunjukkan karektor munafiq awak kepada kami, sampai bila2 kami tidak akan percaya kepada awak, kami bukan seperti orang Pas, hari ini munafiq besok bertaubat, orang Pas terima balik, lusa manufiq lagi tulat bertaubat, orang Pas mahu terima lagi.

Pendirian kami orang Umno dan yang menyokong Umno, sekali dia dah jadi munafiqun (pembelot), kami akan ingat sampai bila2, kami akan sentiasa mencurigai orang itu walau pun dia dah bertaubat. Itu awak kena faham wahai Mamat Serban Besaq.

Jika anda yang pembaca posting ini, bersetuju dengan saya, sila nyatakan pendirian anda.

Walaupun saya ni penyokong tegar Umno namun sebelum isu kalimah Allah saya masih boleh terima Pas sebagai alternatif, tetapi sekarang tidak lagi selagi 3 ekoq munafiqun dan mushriqun itu ada menerajui Pas. Hati saya betul2 terluka.

Hj Mansuh

pak banjir,  January 22, 2013 at 11:04 AM  


Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

Ok, sekarang awak berani warning Karpal Singh sebab Hadi dan Nik Aziz terpaksa bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulamak Pas. Tak begitu wahai Mamat Serban besaq ?????. Awak tak setuju kerana Hadi dan Nik Aziz, dan bukan kerana awak menghormati kesucian nama Allah, betul ????

gila sex,  January 22, 2013 at 11:07 AM  

betul betul, u ada point, you win prefect, ko dewa, debat king, tahi lalat, lepas tuh mari la sakli lagi. Tonton video porn free.

www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

Anonymous,  January 22, 2013 at 11:07 AM  

cantik budak amenoworld nira

Anonymous,  January 22, 2013 at 11:18 AM  

Saya menghormati Karpal Singh sebagai seorang yang teguh pendirian. Berbeza cita rasa politik tidak semestinya saya sentiasa berpandangan buruk terhadap seseorang. Ungkapan " langkah mayat saya " yang dikeluarkan oleh Karpal terhadap Nik Aziz, adalah satu pendirian yang paling berani dalam politik.

Sebagai meneruskan kesinambungan pendirian paling berani yang pernah ditunjukkan, Karpal Singh sepatutnya memberi kata dua kepada Pas, " sama ada Pas kekal bersama PR atau Pas sila tinggalkan PR jika Pas enggan menghormati persetujuan yang dicapai dalam Mesyuarat Tertinggi Pimpinan Pakatan Rakyat pada 8 Jan 2013 ".

Dari segi prinsip, tak ada guna PR mahu simpan Pas, Pas ternyata bukan rakan yang boleh dipercayai dalam PR kerana Pas boleh bertukar menjadi Munafiqun kepada PR pada bila2 masa. Hari ini Pas sokong, besok Pas setuju, lusa dan tulat belum tahu lagi pendiriannya.

Kalau PR rasa kehadiran Pas banyak bawa masalah kepada cita2 politik DAP dan PKR, jika PR rasa tanpa Pas pun PR boleh menang mudah PRU13, then Mr Karpal what are you waiting for, propose to DSAI as your supreme leader in PR to give the final words to Pas, " stay with PR or out you from PR ".

Saya harap rasa hormat saya kepada Karpal Singh kerana ketegasannya tidak pudar sepudar rasa hormat saya kepada the 3 stoogess dalam Pas (Hadi, Nik Aziz dan Nasrudin).

Hj Mansuh

Anonymous,  January 22, 2013 at 11:26 AM  

biar betul itu betine amenoworld. kah kah kah... ini tak betul kan kan. aku xpecaya aku xpecaya, asal buruk sangat. no no no, tak mungkin, ko fitnah gomo, kesian orang kurang lawa tu jadi mangsa.

Anonymous,  January 22, 2013 at 11:30 AM  

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Hj Mansuh

Anonymous,  January 22, 2013 at 12:13 PM  

Ko orang berdua dah tua pak tapi politik macam budak budak. Nak cabar cabar pulak.... MCA , Gerakkan , MIc pun pernah cabar Umno, ko tak suruh keluar plak.

Anonymous,  January 22, 2013 at 12:59 PM  

aku suka pandangan amenoworld:

1. Bible bm = penang
2. Lim Guan Eng = DAP = Penang
3. Lim Guan Eng = pernah minta BIBLE BM diberikan kelulusan untuk diterbitkan.
4. Aku heran kenapa la ek.. bible bahasa melayu mesti di edarkan ketika LGE dan DAP di ulit dengan kontroversi penggunaan nama Allah swt dalam bible dan bible bahasa melayu?

Btul kata Amenoworld. Nampak sangat penyebaran Bible BM tu dirancang pihak tertentu utk menaikkan kemarahan umat Islam. Mula2 siasat Umngok dulu, sbb pihak yg paling untung dlm insiden ini adalah Umngok & Perkasa.

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:04 PM  

Apa ada kesah pasal rupa. Yang penting fakta untuk menumbangkan sakai-sakai umno. Rupa kau pun bukan hensem sangat pon.... adalah iras2 mangkuk jamban atau tempayan budu.

Kah kah kah...

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:19 PM  

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/01/video-warga-asing-diberi-ic-berpusu.html?m=1

Video RCI Sabah

pak banjir,  January 22, 2013 at 1:42 PM  

pak banjir maksud flooding dlm english, flood comment paham?

aku sokong comment ko? habis ko mau aku bagi piata piadato tak? aku copy pasal comment lapuk tuh cukup panjang, tapi tak paham langsung sampah comment ko tuh,janji cukop byk utk flood comment.

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????
Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

pak banjir,  January 22, 2013 at 1:44 PM  

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????
Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum

pak banjir,  January 22, 2013 at 1:44 PM  

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

Pak Banjir.

Bila awak copy paste berkali2 sebahagian daripada posting saya, saya kira awak bersetuju dengan saya. Terima kasih.

Sekarang kita cabar Karpal Singh dan Anwar Ibrahim, kalau betul kamu berdua anak jantan or if both of you have balls, sila minta Pas keluar dari Pakatan Rakyat dengan cara yang terhormat sebelum dihalau keluar.

Ada kah telor kamu wahai Karpal Singh ????

Ada kah telor kamu wahai Anwar Ibrahim ????

pak banjir,  January 22, 2013 at 1:45 PM  


www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing
www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing
www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing
www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjingv

www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing
www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing
www.youporn.com

macam biasa ada ragamx2 posisi FUCKING panas, cream pie, blowjob,cumshot,threesome and many more.

kalo batang tak keras aku share lagi link lain yg sex dengan binatang kuda, lembu, baai serta anjing

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:57 PM  

Kah kah kah.. Muka serupa kobau!! Hehehehe.. Buruk siot.. Bkn nak kutuk... Tp hakikat... Hehehe...

Anonymous,  January 22, 2013 at 2:01 PM  

ameno dah blok komen. ini sume gomo punya pasal hehehe....

Anonymous,  January 22, 2013 at 2:08 PM  

Pernah tak korang terbayang apa reaksi Hadi Al Munafiqun, Nik Aziz Al Mushriqun dan Nasrudin Serban Besaq Al Fasiqun andai kata kenyataan membenarkan kalimah Allah digunakan oleh agama kristian itu terkeluar dari mulut pemimpin atau ulamak dalam Umno.

Rasa2nya terlompat2 macam beruk makye di dahan pokok sambil menjerit dan membuat bising, " Umno kafir ", " Umno Murtad ", " Umno toghut ". Itu tak apa lagi, silap2 3 ekoq makye tu kata kepada pengikut2 dia, " bunuh lah orang2 Umno kerana darah orang Umno halal ditumpahkan sebagai membuktikan kecintaan kita kepada Allah ".

Masyallah ... seram dan mengerikan Pak Aji nak bayangkan.

Hj Mansuh

Branz,  January 22, 2013 at 2:09 PM  

Takut gua tengok muka Pompuan ni...macam kutilanak...

Anonymous,  January 22, 2013 at 2:59 PM  

Dr Maza dan Candra Muzaffa kata ok ko tak marah pulak.

Anonymous,  January 22, 2013 at 3:06 PM  

Ko ni buat lawak la gomo.. guling guling aku baca gelak sorang sorang. Hahahahahahhaha han han tu amenoworld...

Anonymous,  January 22, 2013 at 3:14 PM  

ANWAR menang saman fitnah kat dunia je, takpe la kat dunia kau selamat, di akhirat belum tahu lagi.

Anonymous,  January 22, 2013 at 4:06 PM  

Lawak tahap gaban!! hukhukhuk..
Skali orang minyak dahhh.. :P

Anonymous,  January 22, 2013 at 4:13 PM  

hensem pala hotak ko gomo..dh la muka ko mcm lembu dicucuk hdong..poyo la ko gomo..dh la prngai mcm setan..muka gabai prangai sma je..bkn blh caya sgat dgn pyebar fitnah mcm ko ni..harap2 mak bapak ko prngaii bkn mcm ko la..tp klu ank dh mcm ni mesti mak bapak pun sm gak ..kah kah kah..kau cita ape pun gomo..berok2 amnok je yg pcaya..puiihhhh..

Anonymous,  January 22, 2013 at 4:26 PM  

bandingkan penulisan blogger pro kerajaan dgn pro pr,ketara cara penggunaan bahasa,panggilan nama,lebih elok dipihak blogger pr. satu lagi gomo,tukarlah gambar blog anda dgn gmbr lain,berdosa seorang lelaki memakai rantai.jgn jadikan benda yg berdosa sbgai pujaan :)

Anonymous,  January 22, 2013 at 5:22 PM  

Jgn le begitu..hidung dia mancung apa..Teringat 1 iklan dulu2..
"Hitam itu Menawan"

Anonymous,  January 22, 2013 at 6:19 PM  

I like amenoworld.jamban mantap..tayar spare berlipat..huhuhu..i loike

Anonymous,  January 22, 2013 at 8:34 PM  

bahasa yang digunakan menunjukkan tahap intelek anda...fikirkanlah...

bro yul January 22, 2013 at 8:53 PM  

muahahaha...klu dah diri sendiri x cantik x perlu la dengki dngn orng yg lebih cantik dr ko wahai minah amnoworld wey...tengok bukan main lg pakai tudung konon2 alim la tu...tp perangai mcm syaitan duk kutuk orng....yg ko jelous sangat ngan rosmah tu kenapa?????sbb rosmah putih ko hitam mcm buntut kuali ke?????bermuhasabah la diri wahai amnoworld wey x perlu la nk kutuk rosmah ko cermin dulu diri ko tu...bodoh punyer blogger pencacai...

Anonymous,  January 22, 2013 at 9:30 PM  

Tengok komen komen kat sini, ramai rupanya yang tak suka Amenoworld. Patutlah dia block komen. Kesian....

Anonymous,  January 23, 2013 at 12:02 AM  

aku x baca utusan pun tau anwar mmg agen yahudi dan kaki liwat.....

Anonymous,  January 23, 2013 at 1:32 AM  

TEGANG PULAK BATANG PELIAQ AKU TENGOK BLOGGER AMENOWORLD NI....SEXY JUGAK DIA...KEJAP LAGI MELANCAP LA!!

Anonymous,  January 24, 2013 at 12:04 PM  

Hitam berkilat menawan...gaya mutu keunggulan...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP