Kerja Terkutuk Anwar Ibrahim Terbongkar

Sunday, January 6, 2013




Pendedahan tentang perangai buruk Anwar Ibrahim oleh bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Murad Khalid sungguh menjijikkan.

Ini membuktikan dan meningkatkan lagi keyakinan rakyat bahawa pertalian Anwar dengan Barat adalah konspirasi yang terbesar bukan sahaja untuk menjadi Perdana Menteri tetapi juga pemimpin kesayangan Barat.

Dalam Akuan Berkanun, Murad berkata Anwar mempunyai 20 akaun induk bernilai RM3 bilion untuk menjaga kepentingannya.

Pendedahan-pendedahan yang telah dilakukan oleh pihak-pihak lain dan perlakuan melampau Anwar sendiri dengan pemimpin-pemimpin Barat membuktikan bahawa Anwar licik berkonspirasi semasa Dr. Mahathir sibuk membangunkan negara.

Dari akuan-akuan tersebut, dia memperuntukkan wang untuk beberapa individu yang rapat dengannya dan organisasi-organisasi untuk meningkatkan imejnya, termasuk Pusat Dasar Asia Pasifik yang mendapat RM38 juta.

Ini merupakan satu angka yang sangat menakjubkan untuk kerja-kerja mempromosikan seorang pemimpin dan bukannya sebuah negara.





Kepentingan Pusat Dasar Asia Pasifik untuk Malaysia tidak dapat dinilai kerana ia hanya merupakan kuda tunggangan Anwar untuk menaikkan imejnya dan menjadikannya Perdana Menteri.

Pusat ini hanya beroperasi untuk Anwar kerana selepas Anwar dipecat, pusat ini tidak lagi aktif. Kalau dilihat laman webnya, input terakhir ialah pada 24 Ogos 1998, lebih kurang seminggu sebelum Anwar dipecat akibat tuduhan penyalahgunaan kuasa dan salah laku seksnya.

Mungkin pada masa itu Anwar tidak lagi menyalurkan wang kepada pusat tersebut kerana menghadapi masalah yang amat besar akibat dari salah lakunya.

Pelik lagi ajaib, ketua pusat tersebut, Douglas H. Paal yang mendapat wang yang banyak ini hanya merupakan seorang pakar lobi dan kerjanya untuk meyakinkan dunia Barat bahawa Anwarlah sepatutnya menjadi PM. Hasil dari kerja-kerja inilah yang memberikan Anwar harapan palsu bahawa dia adalah pemimpin terpilih di Asia.


 

Perasaan ini membuak-buak sehingga Anwar menjadi terlampau yakin dan mula merancang untuk menjadi pemimpin nombor satu Malaysia.

Anwar boleh menafikan semua ini tetapi Murad Khalid sudah ada segala bukti-bukti dan telah membuat pertimbangan yang komprehensif sebelum membuat Akuan Berkanunnya. Pendedahan Anwar membuktikan bahawa dialah “BAPAK SEGALA KONSPIRASI”.
Dialah yang merancang untuk menjatuhkan Ghaffar Baba sebagai TPM. Dia telah menderhaka dengan menyimpan berkotak-kotak surat rahsia kerajaan di luar negara untuk mengugut kerajaan. Dia juga telah bersekongkol dengan IMF dan menggunakan kaedah-kaedah mereka semasa gawat melanda Malaysia yang hampir melumpuhkan ekonomi negara ini.


Sepertimana dia mengadu diracun dan apabila didapati tidak benar, Anwar selamba sahaja kerana kegagalan terakhir ini hanya merupakan salah satu dari puluhan atau ratusan malah ribuan rangkaian konspirasinya.

Anwar tidak boleh melarikan diri lagi. Dia terperangkap dengan sistem konspirasi yang telah dia sendiri wujudkan. Akhirnya, jerat makan tuan. Sesungguhnya pembalasan Tuhan bukan sahaja di akhirat.

Kepada semua rakyat, selamatkanlah negara ini dari pemimpin yang sedemikian rupa.


Suara Politik Belantan



Psssttt.... Anwar Ibrahim Bapak Syaitan

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


119 comments:

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:42 AM  

Bro bagi la cerita baru..tu cita lama..tak payah nak ulang crita lama...nanti akan terselah jua kesilapan masing2...

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:54 AM  

Rakyat M'Sia perlu diberi peluang untuk mendengar penjelasan Shamsidar Taharin isteri Azmin Ali Timbalan Presiden Parti keadilan Rakyat (PKR) berhubung segala kegiatan seks salah laku moral Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Anwar Ibrahim (PKR) dgn menjadi saksi utama di mahkamah nanti.

Rakyat M'Sia berhak mengetahui cerita sebenar. Apakah pasword yg digunakan sama juga...MOKHTAR ?

‘‘Shamsidar perlu berkongsi menjelaskan segala kegemaran seks Anwar dgn beliau dari kandang saksi mahkamah.

‘‘Isteri Anwar, Wan Azizah Wan Ismail juga mahu mengetahui apakah perbezaan aksi2 seks beliau dgn Shamsidar agar dapat di pelajari nya. Begitu juga Nurul Izzah Anwar akan pasti berasa bangga dgn kehebatan papa nya melayan nafsu seks dgn isteri orang.

Jadi berilah peluang kepada Shamsidar Taharin untuk memberikan penjelasan di kandang saksi nanti.

Carlos Santiago January 6, 2013 at 10:44 AM  

Xhabis dengan isu sama. Xder modal ker..bagi la isu yang tidak menggunakan Photoshop Edit...Macam Loser jer perjuangkan politik.
BANkami

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:49 AM  

Ini adalh diantara statement akuan bersumpah Datuk Murad tentang keparat bangsat dan negara bernama BABI:
In what I strongly believe as tantamount to a betrayal of public trust, Datuk Seri Anwar Ibrahim also insisted that APPC should manage BNM’s reserves of RM50 Billion and the EPF fund in return for the services provided to him by APFC. Alternatively a hefty fee of USD 3 Million was to be paid annually to APPC for the cost of running the Centre in Washington. Fortunately this instruction of Datuk Seri Anwar Ibrahim for APPC to manage the above funds was never put into effect. What I have stated above goes to prove without doubt that Datuk Seri Anwar Ibrahim was indeed an unscrupulous leader who was prepared to sacrifice the country’s coffers for the benefit of its political ambition with the help of foreign element. The current developments that are taking place in the country which threatened the public peace and well being of the Rakyat to further Datuk Seri Anwar Ibrahim’s political ambition are ample proof to support this assertion.
Kalau Kerajaan guna wang EPF pun untuk kepentingan rakyat dan negara. Kalau dia nak pake duit negara dan EPF nak bagi Yahudi Zionist Neocons untuk mengjahanamkan kekayaan negara. Inilah agenda sebenar anak buloh betong si nuar juborr. Rakyat semua dah tahu nuar juborr punya kurap dan tokaklah, tak payh nak selindung lagi lah, barua lahanat Yahudi Zionist. Hanya pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq blendir kau saya yg sanggup jilat sampe licin juboq tuo kutok perkakas Yahudi Zionist Neocons. Dgn Kuasa Allah, agenda terkutok dan jahat kau tidak kesampaian, apabila dgn Kuasa Allah, menggagalkan cita2 busok kau nak merampas PM negara. Selamat bumi Tanah Melayu dari menjadi mangsa rakus dan zalim Yahudi Zionist dgn bantuan talibarut mereka bernama Nuar Juborr.

Jikalau andaikata regim Fuckaton haramjadah berjaya memerintah negara, semua pegawai2 Kerajaan, jururawat2, guru2, pegawai2 tentera, pegawai2 polis, pegawai2 beruniform, bomba, kementerian2, dan lain2 semua harus bertanya andaikata regim Fuckaton haramjadah yg memerintah apakah wang gaji mereka tiap2 bulan mampu kah mereka terima? Mampukan mereka menerima wang pencen mereka? mampukan wang dalam KWSP mereka terjamin dan tersimpan? Mampukah harga rumah dan hartanah yg mereka miliki naik dgn keuntungan dan terjamin?
Apakah regim Fuckaton yg memerintah akan melakukan yg terbaik dan terjamin buat masadepan anda dan anak2 anda? Lihat saja Selangor, Kedah, kelantan dan perak 11bulan mereka memerintah?
Tepuk dada tanya iman, jangan menangis sperti pendudok2 kampong buah pala sudahlah. Hingga ada yg tak tahan dizalimi ingin membunoh diri dgn menuang minayk tanah dek kena "liwat" tanpa peri kemanusian oleh regim Fuckaton haramjadah. Jika anda inginkan nasib yg sama, dizalimi tanpa peri kemanusian, undilah Fuckaton Haramjadah dan bersedia lah "diliwat" dan dizalimi. Apa punya pilihan, pilih yg beramanah, bertanggungjawab dan berintegriti dan bukan soo Cocky, sooo Arrogant bastard, Tokong haramai.

jikalau anda tidak mahu wang anda, hasil titik peluh anda, yg beratus ribun dan berjuta dalam KWSP menjadi sperti tabung Memali disonglap sampe gondol, dan tidak mahu wang simpanan anda di KWSP dikerjakan sperti apa yg berlaku terhadap di Bank2 Amerika yg gah dah besar menjadi hancur lebur bangkrup, janganlah biarkan nuar jubor dan Fuckaton haramjadah berkuasa. LIhat apa yg berlaku terhadap negeri dibawah regim Fuckaton, semua menjadi bangkrup dan kucarkacir. Jangan lah membiarkan spesis2 harami ini berkuasa dan menzalimi rakyat. Bjak lah sikit jangan teru terusan jadi ahlul tolol.
Jangna lah bersetongkol dgn Nuar Juborr, sama bersengkongkol dgn agenda jahat dna kotorr Yahudi Zionist untuk menghancurkan negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:58 AM  

Nak guna photoshop edit macam Lembu Rafizi. Hahaha.... tak sampai 24 jam dah kantoi.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:00 AM  

Cerita lama... dah basi beb. Sakai2 umno je yang melopong dengar cerita camni. Melayu moden tak ambik port pun dengan cerita tahap sakai kau ni.

Sama level cerita dengan mahadey ada 40 billion. Samada nak pecaya atau tidak je.

Kalau cerita depan sakai sakai perkasa atau pekida pasti melayu kelas pariah tu akan menganga dan melopong. Melayu sekolah buat derk je beb.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:11 AM  

Lebih baik dibangkitkan cerita lama yg ada bukti dan kebenarannya daripada buat cerita baru tapi jelas banyak unsur penipuan dan fitnah seperti yg dibuat oleh Rafizi Lembu...sekurang-kurangnya org akan sentiasa beringat bahawa Anwar Ibrahim adalah org yg tidak layak untuk menjadi pemimpin.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:15 AM  

SAKAI=ANJING KEPARAT MELAYU PR..

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:18 AM  

anon mangkok..ko ni urban sgt ke?makna urban pon xtau kot..melayu yg ko ckp sakai ni lah nt akan jd imam,makmum,kawan dan keluarga ko.xtau la kot klu2 puak dap tlg semayang jenazah untuk ko

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:20 AM  

yo gomo ! foto anwar tu takda umpphh la.

ngko patut letak foto terbaik anwar pakai baju dgn belalai bengkok terpampang...foto ni baru power...Gay-gay gerenti menjeritttt suka sgt dgn foto tu...Cai2 pasti hangin tak tau nak buat cam ne. di suruh saman pun takut.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:32 AM  

Kenapa nak takut???Rezeki datang daripada Allah, bukan datang dari Umno dan BN mahupun Pakatan!!!

Hidup Melayu!!!

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:34 AM  

Ramai gay gay dalam Umno!!!hehe

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:40 AM  

Selepas penganjuran Karnival Sayangi Selangor oleh UMNO/BN Selangor yang dikepalai oleh Zin Badak, maka satu survey diadakan untuk mendapat maklum balas dan reaksi dari rakyat siapa yang mereka akan memberikan sokongan pada PRU 13 nanti, dengan mengajukan soalan berbunyi:..' DIANTARA PR DAN BN, YANG MANA SATU ANDA YAKIN BANYAK MEMBANTU RAKYAT'

Punyalah terkejut beruk UMNO Selangor bila dapati jauh berganda lebih ramai rakyat memberikan sokongan padu kepada Pakatan rakyat untuk menerajui negara ini.

Akibat dari respon yang tidak mereka duga ini maka terus posting tersebut yang dipaparkan di muka Facebooknya SAYANGI SELANGOR dipadamkan. Tetapi ada pihak yang sempat buat print screen kerana telah menduga insiden memadamkan terus kaji selidik itu akan pasti berlaku apabila keputusan tidak memihak kepada UMNO.

PRU 13 adalah PRU anak-anak muda...Anak-anak muda yang bakal menentukan siapa yang harus diberi mandat dan amanah untuk mentadbir urus negara.

Kelompok ini hanya percaya kepada media ketiga.. INTERNET, bukannya media arus perdana sama ada cetak maupun elektronik milik dan kawalam UMNO.

Sudah pasti hasil kaji selidik ini akan menambah pening kepala UMNO dalam menghadapi PRU 13.

INI KALILAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:42 AM  

pi mampos la ko gomo babi sial. tak nak mengaku blog sendiri tapi ade hati nak buat pendedahan konon, cibai lu

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:46 AM  

mintak cite seks. gomol tolong upload cite seks mat mongol

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:06 PM  

Malam itu aku tidak balik ke Flat aku. Aku tidur di rumah abang ku saja!! Memang ada bilik khas untuk ku di rumahnya. Rumahnya besar 8 bilik. Maklumlah dia orang bisnis. Selalu ada tetamu. Buat jamuan dinner.
Walaupun mereka dah lama kawin, malangnya mereka tak ada anak. Akulah yang selalu menemankan mereka. Drivernya seorang India. Hari itu dia minta off sebab abang aku tak ada. Out-station ke Singapura 3 hari kemudian ke Jakarta seminggu. Kakak Ipar ku Siti Rahayu Hanim namanya. Kakak aku memang baik orangnya. Dengan aku memang baik. Tak segan silu. Bergurau saja.
Abang aku tu cuma angkat saja. Antara aku dengan abang angkat ku cuma dia tua setahun aja. Dia anak keturunan Cina. Aku memang anak kelahiran kedua-dua ibu bapa ku.
Cerita asal-usul abang angkat aku tu gini mulanya -- emak aku dah 6 tahun tahun kawin dengan bapak aku, tapi tak dapat anak juga. Petua nenek aku dulu --- lepas ambik anak angkat garenti dapat anak diorang yang original punya. Jadi mak-bapak aku pun ambiklah sorang anak jantan. Cina. Lepas tu barulah aku ada. Tu sebab antara aku dengan abang angkat aku tak jauh beza umor. Se tahun aje. Tapi Abang aku tak berapa handsome. Matanya sepet, lehernya sontot. Perutnya buncit sikit. Betul punya Apek ler. Tapi pandai bisnis.
Aku dengar kakak ipar aku cerita, abang ku itu suka minum arak sampai mabok teruk. Kekadang kakak ipar aku ada juga komplen, abang angkat aku tuh.. woi alahaiii… kaki betina..!! Bila balik malam, dah mabok. Kat pipi ada lip-stick gincu. Jalan terhoyong-hayang, merapek yang bukan-bukan – pasal pompan, dah tu pi muntah dalam jamban.. Yueeekkkk..!! Yueeekkkk..!! Yueeekkkk..!! Sampai pagi. Terpikir jugak aku, kalu macam tu mana ada masa untuk ‘sex’? Hihhhh.. kalu asal Cina tuh, Cina gak lah!! Camana acuan camtulah penganan!!

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:07 PM  

hallo geng..gua risau tgk performance anwar skang ni.
bkn kita tak tau kan, anwar kalu tak dpt meliwat dlm seminggu, air bertakung naik kepala..idea tak dtg. kang kalu meliwat kat kondo takut kantoi pulak.
geng..kita jgn berdiam. kita mesti buat sesuatu.
ayuh kita jumpa nurul. suggest kat nurul jgn kemut berkongsi suami kat anwar. gua konfiden nurul tak kisah. demi parti kita jugak. amacam geng ? jom..jumpa nurul skang.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:10 PM  

Puak puak Pakatan haram ni memang suka cerita seks je pasal mereka semua dah joint LGBT. Macam peliwat maksum yang mereka semua agungkan selama ini.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:16 PM  

gomo membesar secara mengkhinzir buta akibat makan duit hasil fitnah

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:21 PM  

melayu v melayu = cina menang.
melayu bodoh. gaduh sama sendiri.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:30 PM  

Nak tukar? Tukar kepada apa? Sebelum tukar baca posting posting terbaru OUTSYED THE BOX.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:30 PM  

Malah, kadangkala hati aku terdetik sendiri. Jika aku belum kahwin dan juga sebaya dengannya, mungkin aku juga akan menjadi salah seorang peminatnya. Tapi hakikatnya, aku sudah berumah tangga, malah dah ada seorang anak lelaki yang dah besar. Sekarang sedang bekerja di salah sebuah bank dan tinggal di hostel yang disediakan. Jadi tinggallah aku berdua bersama suami di rumah yang kami diami.

Lagi pun, nak ke Zamroni kat aku yang dah semakin gemuk ni. Perut makin buncit dengan lemak. Peha makin besar dan bontot makin lebar. Malah semakin bulat dan tonggek, hasil dari lemak yang semakin mengisi tubuh wanita berisi ini, yang berusia 42 tahun ketika itu. Banyak baju-baju dan kain-kain aku yang sudah tidak muat untuk ku pakai. Pakaian sewaktu bujang memang dah lama aku berikan kepada anak-anak yatim. Sayang, dari terbuang lebih baik aku dermakan.

Manakala tetek aku pula semakin melayut, namun aku sedar, ianya lebih besar berbanZamronig dahulu. Lebih-lebih lagi sewaktu di zaman kemuncaknya dahulu, ketika anak ku masih bayi dan menyusu, ketika itulah tetek ku yang besar membusung ini sering menjadi tumpuan mata-mata lelaki.

Malah, sejak aku mula berpindah ke rumah flat ini, aku dapati, tiada seorang pun perempuan yang mempunyai tetek sebesar aku tinggal di sini. Malahan sewaktu aku bekerja dahulu, memang akulah seorang yang memiliki tetek sebesar ini di tempat kerja. Jika tidak, masakan aku sering melihat lelaki-lelaki menelan air liur menatap tetek ku yang membuai di dalam baju ini.

Punggung ku juga sering menjadi objek yang menjadi perhatian lelaki-lelaki yang memandang penuh geram setiap kali ianya berayun di dalam kain.

Pernah sekali ketika aku pulang dari membeli sedikit barang dapur di kedai runcit di tingkat bawah, aku menjadi bahan seorang budak lelaki melancap di dalam lif. Ketika itu aku bersendirian di dalam lif. Kemudian masuk seorang budak lelaki, aku rasa dalam tingkatan 2 agaknya, masuk ke lif dan berdiri di belakang aku.

Aku yang tidak syak apa-apa biarkan lah. Tetapi, sedang lif bergerak naik ke tingkat yang ku diami, tiba-tiba aku merasakan ada sesuatu menyentuh punggung ku. Mula-mula aku biarkan, tetapi lama-lama makin kuat rasanya.

Aku toleh kebelakang dan punyalah terkejut bila aku tengok, budak lelaki tu tengah tekan balak dia yang tengah keras kat punggung aku sambil tangannya merocoh balaknya tak henti. Belum sempat aku nak marah, berdas-das air mani budak lelaki tu memancut atas bontot aku. Habis basah kain batik yang aku pakai.

Aku seolah terpukau melihat balak budak lelaki tu memancutkan air maninya yang putih dan kental serta banyak melimpah atas bontot ku. Aku biarkan dia puas memancutkan air maninya dan lepas dah habis, dia yang tersipu-sipu malu minta maaf. Aku pun seolah macam dikejutkan, terus je aku marah budak tu.

Lepas dah tiba di tingkat yang aku diami, aku pun cuba tutup kesan basah di kain batik yang aku pakai dengan cuba menurunkan baju t aku agar ianya menutupi punggung ku, namun ternyata saiz punggung ku yang besar itu tidak mampu untuk diselindungkan. Baju yang aku turunkan itu akan kembali ternaik ke pinggang mendedahkan punggung aku yang sendat berkain batik yang basah dengan kesan air mani di bahagian punggung.

Aku menjeling tajam kepada budak lelaki itu. Dia kelihatan sedikit ketakutan dan aku pun terus pulang menuju ke rumah dengan kain batik di bahagian punggung yang jelas kelihatan bertompok basah dengan air mani budak lelaki tadi.

Sejak dari hari tu, aku dah jarang nampak budak lelaki tu. Bila kami terserempak, pasti dia akan ikut jalan lain. Malu lah tu. Alah, budak-budak. Tapi sekurang-kurangnya bangga juga aku, masih laku lagi rupanya body aku yang makin gemuk ni.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:41 PM  

emm bagus cite seks ni yer. memang tempat yg sesuai posting cite seks. cite la lagi

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:46 PM  

Mengundi biar guna akal fikiran yang waras. Masa depan melayu macam mana? Di merata dunia bila pemimpin didapati terlibat dalam scandal sex, pemimpin itu akan cepat letak jawatan. tapi disini ada pemimpin yang berani kata 'itu bukan saya'. Satu dunia tengok video dia kata bukan dia. Masih mahu orang macam ini jadi pemimpin? GUNALAH AKAL.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:58 PM  

Cerita lama tapi masih ramai yang tak sedar dan buta tentang perbuatan Al Juburi.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:06 PM  

11:40---Selamatkan Malaysia konon. Selama ini Malaysia tak selamat? Apa engkau tak ada makan? Makan ulat sampah? Mak bapa engkau makan ulat sampah? Selamatkan Malaysia ke selamatkan anwar kaki jubor?

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:06 PM  

cite pasal nuar tapi dalam diam2 wang negara keluar secara haram dgn jumlah berbillion2 korang senyap jer. tak ker bodoh namanye tu

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:16 PM  

papagomo menyebok benda benda tak sahih sahihnya tentang Anwar tau-tau membisu macam lembu dikandang tertuduh kes saman Dato mHusam...tak da telor....mengaku saja lah kalau engko anak jantan.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:19 PM  

KAK LIMAH


Aku melihat jam di tangan ku. Masih awal lagi rupanya. Ada kira-kira setengah jam lagi sebelum waktu pejabat habis. Siang tadi kakak ipar ku menelefon meminta aku datang ke rumahnya selepas kelas.

Aku tertanya-tanya juga kerana selalunya hanya abang saja yang menelefon bertanyakan sesuatu atau meminta aku untuk menjagakan rumah jika dia ada urusan keluar daerah. Waktu aku sampai kerumah abang ku jam hampir pukul 2 petang. Aku park kereta ku di tepi jalan, tidak di garaj.

Aku ketuk pintu depan tapi tak ada yang menyahut. Kak Limah, pembantu rumah abanku pasti ada di belakang, fikir ku. Ternyata pintu tak berkunci. Aku masuk langsung aku ke belakang.Maksud ku mahu memperingatkan Kak Limah tentang kelalaiannya tak mengunci pintu.Sampai di belakang Kak Limah tak ada. Aku masuk melalui pintu belakang. Aku terus ke ruang tengah.

Saat itulah Kak Limah muncul dari bilik mandi tengah. Aku berniat menegurnya tapi niat ku tertanguh sebab Kak Limah keluar dari bilik mandi hanya berbalut kain tuala yang tak begitu lebar. Buah dadanya yang besar itu seakan-akan tumpah. Lebih dari separuh dadanya tak bertutup.

Dari dadanya ke atas lutut saja yang tersembunyi ditutupi tuala itu. Dan seluruh pehanya nampak! Kain sempit itu hanya sanggup menutup sampai pangkal pehanya saja. Aku segera mengambil kedudukan di satu sudut yang tenang dan tersembunyi. Fikiran jahat mendorong saya untuk mengamati iaitu dibalik pintu kaca belakang viltrage menghalang pandangan Kak Limah ke dalam.

Habis mandi dia masih mengemas peralatan cuci. Sebelumnya dia tak pernah begini, mungkin disangkakannya tak ada orang. Yang membuat jantung ku berdegup kencang adalah waktu ia membelakangkan ku. Kak Limah membongkok mengambil sesuatu di dalam baldi. Seluruh punggungnya kelihatan, bahkan sedetik aku sempat melihat kemaluannya dari belakang!

Makumlah, dia baru lepas mandi. Tentulah tak memakai seluar dalam. Bukan hanya itu saja. Setelah selesai, Kak Limah melangkah memasuki ke biliknya. Sebelum masuk inilah yang membuat jantung ku terhenti. Kak Limah melepas kainnya dan menjemurnya dalam keadaan telanjang bulat. Hanya beberapa detik aku menikmati tubuhnya dari belakang.

Bulatan buah dada kirinya sangat jelas. Kulit tubuhnya begitu bersih. Bentuk tubuhnya memang bagus, kecuali agak gemuk dan berisi. Bidang dadanya luas, pinggangnya menyempit, pinggulnya melebar dan sental. Kak Limah melangkah masuk ke bilik tidurnya. Dalam melangkah, sedetik itu sempat terlihat bahawa bulu-bulu kelamin Kak Limah lebat. Kemudian ia menutup pintu.

Aku yang masih belum pernah beristeri dan tidak pernah melihat tubuh wanita secara kulit, merasa dada ku berdebar. Selama ini aku hanya melihat filem blue dari VCD saja. Aku dapat bayangkan betapa nikmatnya menggomol wanita sewaktu disetubuhi. Ini kerap ku bayangkan bila aku melakukan onani sendiri. Tetapi bersetubuh dengan wanita belum pernah ku lakukan lagi.

Aku keluar perlahan-lahan lalu menutup pintu. Hujan diluar mula turun rintik-rintik. Semakin lebat. Jadi aku terpaksa memanggil Kak Limah semula. Kak Limah keluar. Dia senyum. Pakaiannya serba ringkas.

“Hujan Kak Limah”, kata ku. Kak Limah terperanjat. “Bila Mad masuk?”, tanya Kak Limah. “Tadi. Dari pintu belakang… tak berkunci”, jawab ku.

Kak Limah terus bergegas ke halaman belakang untuk mengambil jemuran. Aku terus masuk dan naik ke bilik ku, mahu tukar pakaian. Aku cuma memakai seluar gym dan singlet. Seketika kemudian terdengar suara Kak Limah memanggil ku dengan nada keras. “Mad !”, laungnya kuat dari belakang rumah.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:21 PM  

KAK LIMAH


Aku berlari menuju arah suaranya dan melihat… Aduhhh..! Kak Limah terduduk di tepi longkang. Tergelincir. Jatuh terjelepok tak boleh bangkit dan berjalan. Kain kering bertaburan di sekitarnya. Bertaburan. “Mad, tolong Kak Limah bawakan kain ni masuk”, pintanya sambil menyeringai mungkin menahan kesakitan.

“Kakak tergelincir tadi”, sambungnya. Aku hanya mengangguk seraya memungut kain yang bersepah lalu sebelah tangan ku cuba membantu Kak Limah berdiri.

“Sekejap kak. Mad bawa masuk dulu kain ni”, kata ku setelah aku dapati susah untuk membantunya dengan kain yang masih aku pegang. Aku bergegas masuk ke dalam rumah. Kain aku letakkan di atas katil di bilik Kak Limah.

Ketika aku menghampiri Kak Limah semula, dia sudah separuh berdiri dan cuba berjalan terhencot-hencot. Hujan semakin lebat seakan dicurah-curah. Aku pimpin Kak Limah masuk ke biliknya dan dudukkannya di kerusi. Gementar dada ku ketika tangan ku tersentuh buah dada Kak Limah. Terasa kenyal. Darah muda ku terasa menyirap naik. Apatah lagi, tadi aku melihat susuk tubuhnya tanpa kain. Wahh… fikiran ku berkecamuk.

Aku akui, dalam umurnya awal 30an tapi Kak Limah tidak kalah menariknya jika dibanding dengan kakak ipar ku yang berusia 25 tahun. Kulitnya kuning langsat dengan potongan badannya yang memang mampu menarik pandangan lelaki. Tidak hairan pernah aku terserempak abang ku seolah mengamati Kak Limah dari belakang ketika Kak Limah membersihkan halaman rumah.

“Tolong ambilkan kakak tuala, Mad”, pinta Kak Limah ketika aku masih termanggu-manggu. Aku menuju ke almari pakaian lalu mengeluarkan sehelai tuala dan aku suakan kepadanya. “Terima kasih Mad”, katanya dan aku cuma mengangguk-angguk sahaja. Aku pandang dia dengan simpati. Kasihan Kak Limah, dia adalah wanita yang paling lemah lembut.

Suaranya halus dan lunak. Bibirnya sentiasa terukir senyum semulajadi walaupun dia bukan senyum. Rajin dan tak pernah angkat muka atau membantah. Dianggapnya rumah abang ku seperti rumah keluarganya sendiri. Tak pernah siapa yang suruh dia kerana dia sentiasa tahu tanggungjawabnya. Kadang-kadang aku beri dia wang saku 30 - 40 ringgit bila aku datang ke sana.

Bukan kerana apa, sebab dia mempunyai sifat yang mudah orang sayang kepadanya. Abang ku tidak pernah berkira dengannya. Gajinya tiap bulan masuk bank. Pakaiannya kakak ipar ku belikan hampir tiap bulan. Memang dia cantik dan tak tahu apa sebab suaminya menceraikannya.

Khabarnya dia benci sebab suaminya hisap dadah. Hampir 6 tahun lebih dia menjanda setelah bernikah cuma 3 bulan. Sekarang dia baru berusia 33 tahun, masih muda. Kalau soal cantik, memang kulitnya putih. Memang dia keturunan Cina, sebelah datuknya. Rambutnya mengurai lurus hingga ke pinggang. Bandingkan dengan kakak ipar ku, masing-masing ada kelebihannya.

Yang cantik pada Kak Limah ialah sikapnya kepada semua orang. Budi bahasanya halus dan sopan. Kak Limah berdiri lalu cuba berjalan menuju ke bilik air. Melihat keadaannya masih terhoyong hayang, dengan pantas aku mencapai tangannya untuk membantu.

Sebelah tangan ku memegang pinggang Kak Limah. Aku pimpin menuju ke pintu bilik air. Terasa sayang untuk aku lepaskan pegangan ku, sebelah lagi tangaku melekat di perutnya. Kak Limah berpaling kepadaku. Aku mengadap wajahnya. Mata kami bertentangan. Ku lihat Kak Limah seperti merelakan dan menyukai apa yang aku lakukan.

Tangan ku menjadi lebih berani mengusap-usap lengannya lalu ke dadanya. Ku usap dadanya yang kenyal menegang dengan puting yang mula mengeras. Aku dekatkan mulut ku untuk mencium pipinya. Dia berpaling lalu ku tolak pipinya. Mulut kami bertemu. Aku mengucup mulutnya. Pertama kali aku melakukan kepada seorang wanita. Rengekan halus keluar dari mulut Kak Limah.

Kedua-dua tangan ku meramas punggungnya dan lidah ku mula menjalari leher gebu Kak Limah. Ini semua gejala blue film yang aku sering tengok dari rumah kawan sebelah. Kak Limah menyandar ke dinding tetapi tidak meronta.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:22 PM  

KAK LIMAH

Sementara tangan ku menyusup masuk ke dalam bajunya, mulut dan lidahnya ku kucup. Kancing colinya aku lepaskan. Tangan ku bergerak bebas mengusap buah dadanya. Putingnya aku gentel lembut. Kami sama-sama hanyut dibuai keseronokan walaupun kami masih berdiri tercegat di dinding. Kami menggigil tak keruan. Nafas kami makin pantas.

Aku rasa tubuh Kak Limah menyandar ke dada ku. Dia seperti orang lemas. Baju kurung gunting Kedah Kak Limah aku buka. Dalam cahaya remang hujan itu, aku tatap wajahnya. Matanya pejam seperti tidak bermaya. Daging kenyal yang selama ini terbungkus rapi menghias dadanya ku ramas perlahan-lahan. Bibir ku perlahan mengucup puting buah dadanya.

Ku ulit puting yang mengeras itu hingga lumat. Kak Limah semakin gelisah dengan nafasnya yang sudah tidak teratur lagi. Tangannya liar menarik-narik rambut ku sedangkan aku pula tenggelam di celah buah dadanya yang membusung. Mulutnya mendesah-desah.

Puting teteknya yang mengkal itu aku jilat berulangkali sambil aku gigit perlahan-lahan. Usapan ku semakin jauh melewati sempadan. Ku huraikan ikatan kain dipinggangnya. Lidah ku kini bermain di pusat Kak Limah sambil tangan ku mula mengusapi pehanya. Ketika ku lepaskan ikatan kainnya tadi, tangan Kak Limah semakin kuat menarik rambut ku

. “Madddd… maddd…”, suaranya Kak Limah memanggil ku perlahan dari tekaknya. “Jangan laaaa…”, katanya lemah. Seperti orang merengek saja. Aku terus menjalankan gentelan dan usapan ku. Nafasnya tercungap-cungap ketika seluar dalamnya aku tarik ke bawah.

Tangan ku mula menyentuh kawasan kemaluannya. Rambut halus di sekitar celah kangkang kemaluannya aku usap-usap perlahan. “Madddd… dah lahhh…”. Kak Limah seperti menegah.

Aku tidak peduli. Kak Limah tidak meronta. Ketika lidah ku baru mencecah kemaluannya, Kak Limah menarik aku berdiri. Direnungnya muka ku dengan mata kuyu bagai menyatakan sesuatu. Pandangannya ditujukan kepada katil tidurnya. Aku segera faham seraya memimpin Kak Limah menuju katil. Bau kemaluannya merangsang sekali. Tengik dengan satu bauan khas yang sukar diceritakan.

“Madddd…..”, bisiknya perlahan di telinga ku. Aku terdiam sambil melakukan mengikut yang ku inginkan. Kak Limah seperti membiarkan saja. Kami benar-benar tenggelam. Kak Limah kini ku telanjangkan. Dia seolah-olah merelakan. Tubuhnya baring telentang sambil kakinya mencecah lantai. Susuk tubuhnya cukup menggiurkan. Mukanya berpaling kesebelah kiri.

Matanya pejam. Tangannya mendepa atas tilam. Buah dadanya membusung bagai busut jantan semacam minta disentuh. Puting susunya seperti berair kesan liur hisapan ku. Perutnya licin dan pusatnya cukup indah. Ku lihat tidak langsUng ada kesan riak dan ketak umpama perut wanita yang telah melahirkan anak. Memang Kak Limah tidak ada anak kerana dia bercerai setelah kahwin 3 bulan. Kakinya rapat. Kerana itu aku tidak dapat melihat seluruh kemaluannya

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:22 PM  

RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA KAUM WANITA MEMANG SUDAH MENYAMPAH DENGAN ARTIKAL POSTING PAPAGOMO NI SEHINGGA MENJEJASKAN SOKONGAN MEREKA KEPADA UMNO..SUDAH LAH ENGKO MAMAK.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:51 PM  

hai 11:40

mu nak selamatkan negara. bagus. sebelum itu bacalah keadaan di zimbabwe, euthopia, brazil, manila, sudan atau beberapa negara afrika yang sama dapat kemerdekaan dengan kita. Di Manila hanya satu km dari pusat bandar orang tinggal dalam rumah setinggan sama dengan ternakan babi. kita tak tinggal dalam keadaan macam ini tau. awak sedar ke apa awak cakap? Di afrika kalau dapat tepung pun dah bagus. awak ni kurang membaca. suka dengar penipuan pkr tanpa mengunakan otak. kita perlukan anak anak muda yang ada otak. bukan macam awak.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:58 PM  

s Dr Mahathir Mohamad going to take the same “silence is golden” stand as Najib Tun Razak and his infamous diamond-loving wife Rosmah Mansor when cornered by an issue?

The revelation by the Japanese Embassy that it had paid compensation to the Malaysian government for families of victims of the so called “Death Railway” project in the 1940s is shocking.

The sum of RM207 billion or whatever the amount must be revealed by Mahathir. He was close to the Japanese government and corporate sector when he promoted his Look East Policy aimed at enhancing trade with Japan.

The money, believed to be amounting to RM207 billion, was meant to be distributed to some 30,000 Malaysians who had been recruited as forced labourers by the Japanese to build the Thai-Burma rail link.

This means each affected family is entitled to receive between RM2.8 million and RM3 million as compensation.

The stinking part of the Umno-led Barisan Nasional federal government is that the public is today unaware of the compensation payment by the Japanese.

We would have thought Mahathir would have brought the money back from Japan in triumph, like a victorious Roman general.

Umno would have organised a huge gathering of the victims or their families and distributed the money. No, it was all covered in secrecy

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:41 PM  

Ko pegi sex dgn bini ko lagi baik. Tak habis habis ulang tayang. Tak da modal modal ke untuk PRU 13?

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:45 PM  

nampak sangat xda modal

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:48 PM  

ooo gomo cuba nak alihkan perhatian dari isu buku black rose yer. gomo cuba ulas sikit kandungan buku black rose tu. kami nak dengar pandangan ko walaupun ko tak berapa intelek. maklumlah kelulusan srp jer

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:50 PM  

Tektik terbaik Gomo. Dah tak boleh nak jawab tuduhan Deepak, spin laa cita Murad. Tuduhan surat kabar lama yang masih polis dan MACC tak boleh siasat. Takkan tak boleh saisat 3 billion kot. Lepas tu spin cita Shamsidar... Cita Umi dgn Baginda tak nak pulak pegi mahkamah supaya hakim boleh dengar.

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:59 PM  



PAPAGOMO ko ada banyak 'fakta' tentang skandal Anwar ni mengapa tak bawa kpd SPRM atau laporan Polis untuk dibicarakan di mahmakah UMNO hari ini? Sekarang la time yg sesuai untuk bicarakan Anwar tu..... kecuali 'fakta2' ko tu hanya BOHONG semata2 aku tak boleh buat apa la...

Nanti besok bila UBN kalah, mahmakah akan sebuk pulak dgn skandal lanun2 UMNO/BN yg akan diadili oleh Hakim2 yg jujur yg bukan pengampu UMNO lagi untuk dapatkan balik harta rakyat yg 55 thn dikebas oleh UMNO/BN .... masa tu jika ko bawak kes Anwar pun tak sempat nak bicara lg....

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:05 PM  

PAPATCOMOT

ko tak ikut kes NFC Shahrizat mengikut Rafizi-style ke bila BONGKAR SKANDAL ANWAR nih?

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:12 PM  

sepatutnya kita bincang negara.... tapi blogger melebih tumpu benda2 yg remeh temeh .... sedangkan isu polisi, akta, nilai, budaya, tadbir urus... ekonomi, .. kepimpinan... tidak di fokuskan........ mentaliti politik melayu..buang masa dgn soal sex & peribadi.....

sampai bila budaya politk melayu nak matang.....

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:21 PM  

Cerita baru ke cerita lama ke Anwar aka BABI punya kesombongan dan kebongkakan mesti terus dibangkitkan . manusia seperti setan ini tidak harus dibiar bermaharaja lela dan sesuka hati memfitnah orang lain. Times up for him.

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:30 PM  

Gomo kau teruskan serangan keatas PKR dan BABI aka anwar luwati juburi. Biar pengikut2 BABI yang tak seberapa tu terus meroyan meracau sehingga mereka sedar akan perangai setan anwar babi tersebut. Hidup gomo

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:36 PM  

Memang lah kita tahu Anwar ni tak boleh pakai punya orang. Macam2 masalah moral ada dekat dia. Yang jadi masalah tidak boleh nak dibuktikan.

Kata Hadi Awang Ulamak Tersohor Pas :

Gambar video itu besi yang bisu - islam tak boleh terima besi sebagai bahan bukti, islam hanya terima kalau ada 4 orang saksi manusia yang boleh bercakap dan wara' (tak tinggal solat).

Gambar foto itu kertas yang bisu - islam tak boleh terima kertas sebagai bahan bukti kerana ianya tak boleh bercakap, islam hanya terima kalau ada 4 saksi yang boleh bercakap dan wara' (tak tinggal solat).

Kalau lah Hadi Awang jadi PM, aku lah orang yang paling bahagia. Aku buat projek dengan bini orang kah, dengan janda kah atau dengan anak dara kah dalam blik hotel ... selaamaaatttt sampai kiamat Hadi Awang tak boleh nak dakwa aku di mahkamah. Silap2 anak dara Hadi Awang pun aku balun kalau ada peluang.

Amacam Hadi Awang ? Amacam orang Pas ? Kafir dah memang Kafir dah sebab sokong Umno ... so apa nak heran sangat dengan dapat ke tidak masuk Syurga Nik Aziz.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:36 PM  

Saya nak tanya Siapa Orang Melayu? Kami orang bumiputea lain kadang2 cemas melihat perangai Orang Melayu berugama Islam berpolitik. Ustaz dgan bukan ustaz pun sama saja rentak kejahatannya

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:37 PM  

Xde kantoi ape pun,rafizi yg kantoi la bongok..gomo tnjk kalo setakat keje yg rafizi buat edit2 tue dia pn bleh buat...

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:40 PM  

Sampai tukar gomen he he he

Anonymous,  January 6, 2013 at 4:04 PM  

Aliran wang haram yang keluar total 200 billion. Kalau betul anwar sebat 30 billion, mahathir 40 billion, lagi 130 billion lagi siapa yang sebat?

Hehehe...

Hanya SAKAI yang konon2 boleh jadi imam je yang tak boleh nak berfikir.

Syarat2 wajib nak jadi melayu sakai pariah penyokong umno mesti kena BANGANG ke?

Ko ade? Aku takde...

Hihihi...

Anonymous,  January 6, 2013 at 4:33 PM  

perghhhh umngok suci murni,baru ko fitnah habibie+gus dur...kena protes indon kecot perot,kah kah..maidin berani ka lawan holigan indon tu,?mana skang?pigi jamban ka?umno melayu fitnah,pengecot tak terpisahkan

Anonymous,  January 6, 2013 at 4:35 PM  

anon 1:58

and dont you know that this was a 'story' cooked up during the last GE? How ignorant you are.

Anonymous,  January 6, 2013 at 5:10 PM  

kalau nak buat pendedahan buatla sidang akbar macam yg rafizi buat tu. kantoi xkantoi itu cerita lain, yg penting die berani tunjuk muka. bukan macam hero kite ni yg bersembunyi di sebalik gambar al pacino, konon macho macam watak al pacino dlm filem scarface tu tapi hakikatnya pengecut. nasib baikla masa ni bn masih kerajaan kalau tidak habis ko.

Anonymous,  January 6, 2013 at 5:42 PM  

Kau ni cite bbilion2. Murad da ada kanun bsumph psal anuar..murad brani..kau ni bckp dgn air liur jer..aku rekomen kt ko spya wt knun bsmpah utk mhthir plk..kalu kau x brani kau surh ler rafizi lmbu wt sidang akhbar..aku tgk rafizi ni mcm pngrus MU plak nk bli pmain impot,skjp skjp sdang akhbr skjp skjp sdang akbar hahahah

Anonymous,  January 6, 2013 at 5:59 PM  

Tu lah bezanya yang benar dengan yang penipu, kah kah kah

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:04 PM  

hang terasa sgt ka? Xdak hujah nk nafi fakta. Baru atau lama bukan isu, dosa tu tetap dosa xkira lama atau baru. Hinggalah idola hang bertaubat nasuha, dosa tetap neraka tempatnya

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:06 PM  

Hj hj baik ko pii buat hj balik lah. Masaalah moral Anwar adalah ciptaan Umno yang nak menutup moral pemimpin dia orang yang memang dah terkenal teruk. Yang ko pak aji boleh sokong moral umno yang dah terkenal teruk tanpa rasa salah tu kenapa Pak Ji? Hj ni patut insaflah sikit.

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:06 PM  

Kali ini Anwar akan jatuh!!!.. dengan izin yang Maha Esa.

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:15 PM  

anon 1-58

If you believe this you'll believe anything. use your common sense. Do you think the Japs will pay 3M to each of them?

Hello bro. Otak ada ke? Even the pkr dare not make a report. Just shout in ceramahs. Why? Who made up this story? Go ask the big homo. He should know.

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:17 PM  

SAKAI sebenar adalah anon 4.04 pm...keturunan sakai dinih

Anonymous,  January 6, 2013 at 6:44 PM  

TANAH MERAH - Kerajaan Kelantan pimpinan Pas didesak menubuhkan sebuah suruhanjaya untuk menjalankan inkuiri terbuka berhubung isu pajakan tanah di negeri ini supaya rakyat dapat mengetahui kedudukan sebenar.Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed (gambar kecil) berkata, rakyat kini menuntut kerajaan negeri membuat pendedahan terbuka dan telus mengenai isu pajakan tanah yang menimbulkan pelbagai persoalan.Katanya, isu tersebut turut melibatkan kawasan lebih 4,000 hektar di Hulu Kelantan kepada sebuah syarikat yang ada kaitan dengan pemimpin DAP."Rakyat ingin tahu sama ada kelulusan pajakan tanah yang ada kaitan dengan pemimpin DAP itu kerana kerajaan negeri terpengaruh dengan DAP... atau kerana rapatnya hubungan DAP dengan kerajaan negeri di bawah pimpinan Pas," katanya kepada pemberita selepas membuat tinjauan mesra terhadap peniaga di Pasar Besar Tanah Merah.

Anonymous,  January 6, 2013 at 7:02 PM  

ada cerita lucah lagi tak?

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:02 PM  

ha tau pun ko takut papagogo wan azri. kenapa ko mohon pinda kenyataan dimahkamah koto bharu? tercerit ko nak jawab. fitnah lagi macam2. ni aku dengar anuar berahim nak saman ko. jaga2 lah ko. aku dengar rm 100 juta. semua yg ko tulis tu semua nuar jadikan bukti. siaplah ko papagomo taik bughit. kah2222. pade muko mu.

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:10 PM  

anon 6:06

Cerita moral anwar ciptaan umno? awak ni tentu seorang buta, bodoh dan bangang.

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:52 PM  

kahkahkah tu belum lagi cite hal saman al pacino usd800 juta

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:04 PM  

Allah tidak memihak penyokong gomo.Cuba lihat Syria, Libyia, Iraq semua nya hancur kerana fitnah sesama agama. Baguslah macam itu. Teruskan gomo......kalau u fikir fitnah dapat menolong agama islam.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:08 PM  

tadi ada pesta kondom terbesar oleh ameno melaka. mana mufti perak huruharasani dan ulamak muda ameno fathul bari? ameno memang porno.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:13 PM  

HABIS LAH WAN AZRI KENA HENTAM KAT MAHKAMAH NANTI BILA SEMUA PEMIMPIN PEMBANGKANG SAMAN TAK LAMA LAGI DI MULAKAN DENGAN ANWAR LIM GUAN ENG LIM KIT SENG HJ HADI AWANG NIK AZIZ AZMIN ALI AZWAN ALI NURUL IZZAH WAN AZIZAH DLL....HAKIM CUMA PERLU BOKTI KESAHIHAN BERITA ATAU KENYATAAN BLOG PAPAGAYMO YANG PERNAH SIARKAN. BERITA TAK BENAR DIKIRA FITNAH DAN BERNIAT JAHAT.
GAGALNYA WAN AZRI BERIKAN BAHAN BOKTI DAN SUMBAR YANG SAH...MAMPUS LAH ENGKO, 100J, 200J, 300J, 400J HAHAHAH. PEGUAM PR SUDAH SEDIA.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:31 PM  

Kalau nak bagi gomo kaya dapat kos kena saman elok la mangkuk-mangkuk tu saman. Apa kerugian yang samdol tu semua tanggung kalau betul gomo buat fitnah selain dari kedudukan politik? Bak kata seorang penulis terkenal "when you play a game of thrones, you win or you die."

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:32 PM  

Apa ada pada akuan berkanun di Negara ni. Tak ada makna dimata rakyat selagi ianya mudah dimanipulasi oleh umno. Walaupun ianya bekas gebonor kah, bekas ketua hakim kah, sultan kah..........sama lah status nya akuan berkanun Bala, Deepak, Eskgay dan lain lain. Tak ada tindakan undang undang pun jika kita buat akuan bohong....buang masa papagomo saja tulus artikalnya. kehkehkeh selamat mencuba.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:38 PM  

Ala yg pedajal survey tu pon cybertrooper pakatan rakyat. Bukan rakyat marhaein. Takder kerja pulak rakyat biasa nk jawab negatif survey selepas berpesta sakan kat i-city.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:42 PM  

Beza dia akaun berkanun bekas gabenor Bank Negara tu kenyataan bersumpah yang benar untuk tatapan dan pengetahuan rakyat sementara kenyataan Deepak itu cuma merupakan keterangan bertulis yang dipercayai benar oleh si penulis dan ia hanya dibenarkan pakai di dalam satu daripada proses mahkamah yang belum tentu sahih selagi mahkamah tertinggi tidak memberikan keputusan muktamad.

Papagomol,  January 6, 2013 at 9:48 PM  

207 billion yang kerajaan jepun bagi pampasan pun hilang jugak?

Kerja anwar jugak ke?

SAKAI... SAKAI...

Bila lah korang nak jadi bijak?

Patutlah ayahanda korang masih duduk kat flat PPRT yang miskin papakedana lagi bangang. Sakai2 camni je yg masih dok bekap SAKAI gua musang muka jamban a.k.a. muka tempayan budu ni.

Anonymous,  January 6, 2013 at 9:54 PM  

PARLIMEN BELUM BUBAR LAGI, PAPAGOMO DAH KEHABISAN ARTIKAL NAK POST. ARTIKAL KAT ATAS TU PUN YANG DIKITAR SEMULA DARI TAHUN 2010 KERANA TAK ADA SEORANG PUN YANG BERANI BERIKAN BAHAN BERITA BOHONG UNTUK DISUMBANGKAN KEPADA BLOG JAMBAN NI KERANA MEREKA TAHU MEREKA JUGA BOLEH DISAMAN.

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:03 PM  

Kenapa ada akuan berkanun, tak ada siasatan , tak ada yang didakwa, tak ada kes langsung. Apa tujuan gabenor tu buat akuan , tak sahih kah atau tak cukup nak dakwa Anuar atau saja nak butakan mata rakyat.

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:05 PM  

Panas bontot pecacai-pecacai pembongkang ni. Al maklum la dah dekat PRU ni dah tak ada modal sampai cerita komik Jepun bagi pampasan pun dibuat lagi sebagai last cakok punya modal. Punaisihat negeri selangor nak jaga Malaysia ke? Selisih malaikat 44. Selangor pun duk nak bangkrap. Takut masa depan sesapa yg ada degree pun cuma layak kerja kira bulu poen je pasal Malaysia dah tak ada duit punaisihat punya main tak betul.

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:15 PM  

Butakan mata rakyat apa pulak? Kebenaran mesti dinyatakan kalau ia melibatkan kepentingan rakyat dan negara. Ia merupakan hak rakyat untuk mengetahui dan tanggungjawab penjawat awam atau pemimpin untuk menyatakannya. Sementara saman sivil di mahkamah adalah di antara individu/entiti dan pihak yang disaman sahaja dan ia tidak melibatkan kepentingan rakyat

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:22 PM  

yihaaa... meroyan sakan cai2 pr ni gomo.. kasi bongkar lagi gomo..

kalau dah buat maksiat/dosa bukan kira baru lama.. tertulis dalam sejarah hitam negara akan dikenang sehingga ke akhir zaman bro... ada hajat nak tuduh org lain tal betul tapi diri sendiri bergelumang dgn taik.. hampehh najiss...

panasss... muhahhahaaaaa

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:31 PM  

Hoho... cerita lama masih valid lagi. Mari kita bongkar cerita najib MEMANTAT dengan ziana zain sampai kena tangkap kat hotel port dickson.

Yihaa...

Cerita sejarah tuuuu

Yihaa...

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:52 PM  

gomo pantat

Anonymous,  January 6, 2013 at 10:55 PM  

aku pun nak saman papagomo rm500 juta sebab nama papagomo tu aku yg mula-mula gunakan dan sudah dipatenkan, hakcipta terpelihara. sini buktinya >> http://tinyurl.com/bbd22rh

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:00 PM  

KENAPA KERAJAAN TAK DAKWA ANWAR JIKA AKUAN BERKANUN TU BUKAN AKUAN OLOK OLOK CIPTAAN UMNO?
MUSA HASAN BUAT PENDEDAHAN DIAM SAJA PAPAGOMO. APA CERITA? DEEPAK BUAT PENDEDAHAN TAK ADA SEORANG PUN BUAT PENAFIAN APA CERITA?

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:08 PM  

Permohonan blogger mesra Umno, Wan Mohd Azri Wan Deris (Papagomo) mahu meminda pernyataan pembelaan kes saman Datuk Husam Musa ditolak Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Hakim Datuk Yazid Mustafa ketika menolak permohonan itu bersetuju dengan hujah peguam plaintif, Hisham Fauzi bahawa ianya dibuat terlalu lewat.

Katanya, mahkamah bersetuju hujahan peguam plaintif di mana semua kertas kausa sudah difailkan dan defendan juga telah melihat pernyataan saksi plaintif.

Hakim memberitahu sekiranya pindaan dibenarkan ia akan memprejudiskan plaintif.

“Kos untuk permohonan ini diarahkan menjadi kes dalam kes ini secara keseluruhan,” katanya. Bagaimanapun peguam defendan, Jasbeer Singh dan Parvinder Kaur memberitahu kemungkinan memfailkan rayuan.

Sebelum itu hakim menerima permohonan Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Zahid Hamidi untuk mengenepikan sepina ke atasnya dalam kes berkenaan.

Hakim memberitahu individu yang lebih sesuai untuk disepina bagi memberi keterangan dalam kes itu ialah Ketua Setiausaha Kementerian atau panglima tentera laut.

Mahkamah kemudian mengarahkan plaintif membayar kos sebanyak RM2,000 kepada defendan terbabit. Peguam Kanan Persekutuan, Azizan Mat Arshad mewakili Menteri Pertahanan.

Sebelum ini Husam memfailkan saman ke atas blogger Papagomo ekoran perbuatan fitnah yang disiarkan di ruangan blog defendan, http://www.papagomo.com.

Blogger terbabit pada 6 Disember 2011 menulis berita bertajuk “Gambar ekslusif bakal MB Kelantan pimpin tangan China doll” yang disifatkan plaintif sebagai tidak benar dan tidak berasas.

Husam juga mengemukakan saman sama terhadap seorang lagi blogger, Mohamad Salim Iskandar yang lebih dikenali dengan blog http://www.parpukari.blogspot.com.

Blogger terbabit pada 19 Februari 2012 menerbit artikel bertajuk “Parpukari productions mempersembahkan kisah cinta terlarang 2 benua!” Dalam pernyataan tuntutan Husam berkata, artikel tersebut menggunakan gambar-gambar secara tidak tepat dan tidak benar yang dikaitkan dengannya.

Naib Presiden PAS itu menuntut gantirugi sebanyak RM5 juta terhadap perbuatan fitnah yang disiarkan dalam ruangan blog defendan.

Defendan terbabit juga diwakili peguam Jasbeer Singh dan Parvinder Kaur.

Bagaimanapun dalam satu lagi kes lain, Husam menarik balik kes saman terhadap Pengarah Jabatan Pelajaran Kelantan, Hussain Awang memandangkan saksi-saksi yang akan ditampilkan berada di luar negara.

Peguam Hisham berkata, ada saksi yang masih berada di luar negara menyebabkan kes tersebut tidak dapat dibicarakan dalam tempoh terdekat.

Namun katanya, plaintif bebas untuk memfailkan tindakan saman semula terhadap defendan.

Defendan diwakili peguam Nor Azli Ahamed. Mahkamah juga mengarahkan kos dibayar kepada defendan sebanyak RM2,000.

Ulasan GB

GB sudah ulas sebelum ini, papagomo dan sekalian blogger pencacai pasti BINASA. Itu hukum kebenaran dan keadilan. Allah tidak akan mengizinkan kebatilan mengatasi kebenaran.


http://greenboc.blogspot.com/2013/01/permohonan-papagomo-pinda-pembelaan.html

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:18 PM  

Akaun Berkanun mahu menunjukkan bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya menggunakan dana tersebut bukan untuk menjaga nama negara tapi untuk menaikkan nama beliau sendiri dan menidakkan PM pada masa itu. Ini bukan kesalahan jenayah korupsi tapi percaturan politik beliau semata-mata.

Deepak membuat pendedahan dalam prosiding mahkamah yang melibatkan beliau dan tiada siapa yang boleh membawa apa-apa keterangan dalam prosiding tersebut sekiranya mereka bukan pihak yang terlibat, apatah lagi memfailkan satu lagi tindakan baru di mahkamah daripada prosiding yang sedang berjalan itu.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:19 PM  

Steady Gomo..memang Anwar dlm video seks dgn china doll tu. Kwn aku yg pro pembangkang pun first time tgk video ni kat internet pun terus cakap..shit.. He is Anwar! Nasiblah jadi pembangkang..bila Nala vs Anwar nanti kat mahkamah korang akan ternganga and terkangkang luas-luas dengar kisah benar aktiviti tak bermoral si Anwar ni...tunggu..

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:20 PM  

kahkahkah rupanya najib kena stroke. kesian >>
http://www.sarawakreport.org/2013/01/najib-stroke/

DON MELAYU January 6, 2013 at 11:25 PM  

karier politik anwar sudah sampai ke penghujungnya...tak lama lagi anwar akan terkubur bersama fitnah dan konspirasi buatan dan rekayasa nya sendiri...

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:29 PM  

Musuh politik apa apa pun boleh cakap. Deepak cakap pasal Bos ko, ko tak percaya pulak. Jenayah do. Kalo sex tu hal dia, ni sampai ada yang mati do.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:31 PM  

Makin ko fitnah Anwar makin rakyat percaya dia. Tak caya tanya Mdir.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:34 PM  

Najib kena stroke? Ingatkan ziana zain dan altantuya je kena back stroke?

Tak lama lagi mampos jugak tak sempat pru... sama kes dengan bapak dia.

Yihaa...

Tolong cek lubang jubor ziana zain masih virgin atau tak sebab najib suka back stoke macam cerita dlm buku black rose.

Doggie, doggie, doggie...

Yihaa...

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:34 PM  

Anwar Ibrahim sungguh licik apabila memmperkudakan Deepak menyatakan apa yang beliau inginkan kerana dia tahu afidavit itu cuma boleh dibahaskan olah pihak-pihak kepada prosiding tersebut di mahkamah.

Afidavit adalah satu bentuk keterangan bertulis yang hanya dipercayai benar oleh pembuat afidavit.Di sini Deepak memuatkan perkara-perkara yang tiada kena mengena dengan prosiding yang dilaluinya itu dan semua tahu siapa di sebalik penulisan afidavit itu dan apa motifnya.

Mahkamah malah sesiapapun tidak boleh menidakkan kepercayaan seseorang walaupun perkara yang dipercayai itu tidak benar.

Beban sekarang adalah di pihak Anwar atau Deepak sendiri untuk memfailkan satu tindakan baru menyaman pihak yang disebut dalam afidavit itu. Apakah Anwar atau Deepak punya cukup bukti dan fakta untuk memfailkan tindakan baru tersebut?

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:47 PM  

Stroke??? 2 stroke ke 4 stroke haha pada pendapat aku kalau undi PR nie buat anwar x bertaubat la jwbnya...anwar kaki liwat, kaki perempuan, kaki pelacur dulu, kini dan selamanya.

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:49 PM  

Ada ada.. Deepak sinpan dulu

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:51 PM  

Dalam black rose sapa pulak yang suka?

Anonymous,  January 7, 2013 at 2:24 AM  

kesian dekat datok seri amwar ibrahim bekas tim.pm.depa kata macam-macam. tapi nak buat macam mana no dah sungguh.anwar releks ja, benda dah biasa lah katakan.bila orang tanya dia, dia tanya kita balik. jenis otak pembelit macam tu la.

Anonymous,  January 7, 2013 at 2:48 AM  

Mohamad Salim Iskandar(House PK) dan Wan Mohd Azri Wan Deris (Papagomo) ni budak-budak lagi, penghujung 20an dan awal 30an jer baru. Kote potong tak lagi? Sembang dalam blog gedebuk gedebak, bila kena saman tak mau mengaku blog sendiri...hahaha apa punya bacul, pengecut dan bangsat betul....hahaha

Anak jantan la sikit bro, lepas ni, anak kena tangkap hisap rokok kat sekolah, cikgu call korang, mesti tiba2 jer korang tak mengaku yang kena tangkap hisap rokok tu anak korang kan? Apa la punya sial, ingatkan anak jantan, rupanya pondan, jenis geng-geng bungkus teh ais sambil lepak depan laptop je ni....hahahaha

Anonymous,  January 7, 2013 at 8:02 AM  

kalau berani mengesex dan C4 atalantuya,..patut fikir pasti ada sex dg lain,..fikir..fikir,mulayu otak lembu tak kuat fikir ka?berani ka gugat shoping akak pink jota2 tu?berapa gaji najib?berapa kekayaan???mulayu lembab,mudah ditipu,mudah fitnah tak terpisahkan,patot indon selalu marahkan mulayu ni,hairan..sesama mulayu suka bercakar..nape kena hentam tak ada berani cakap?ameno pengecut ke?asyik sembah garuda ka?

Anonymous,  January 7, 2013 at 8:54 AM  

Ko ni sekolah ke tak?
Ada KAH ko faham sejarah?
Sejarah ni memang ke cerita lama,
Lagi lama cerita sejarah tu lagi la bernilai,
Dengan baca sejarah baru ke kita tau cerita sebenar, sejarah tak pernah hilang
Ko kena tahu sejarah alu biri ni akan tertulis sampai kiamat, malah kalau dia tidak bertobat semua sejarah ini akan diadili di akhirat
Ko kena faham, ko pun sama jika ko tak guna akal fikiran, otak ygvAllah Taala beri siap la ko nanti, masa tu pintu taubat dah tertutup rapat

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:25 AM  

Kih kih kih kasi tengok ada tulur kas

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:27 AM  

Khas buat Melayu Haprak sokong PR

Korang tahu tak kenapa DAP nak sangat Anwar jadi PM kalu PR menang PRU13 ? Kenapa DAP tak mahu Hadi Awang ? Korang reti tak politik dan agenda tersemubunyi DAP.

Kalu korang hanya baca paper Harakah dan Keadilan saja korang tak akan nampak. Cuba baca paper arus perdana insyallah korang akan nampak.

Korang tahu tak rahsia salah laku moral Anwar semua dalam poket Karpal Singh. Tahun 1997 dalam parlimen Karpal mengaku dia ada video dan ada saksi untuk nak buktikan salah laku moral Anwar yang pada masa itu adalah TPM. Dia desak PM Mahathir pecat Anwar dari jawatan sebagai TPM. Itu dulu.

Tapi hari ini Karpal lah yang mati2 mahu Anwar jadi PM. Kenapa ????

Kalau anda Melayu haprak yang celik, sila beri hujah anda KENAPA DAP MAHU ANWAR JADI PM.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:36 AM  

Bajan, Black Ros, Popiah.... Sex, liwat....china doll..... Sian politik Melayu....Goli Den. . Kalau macam ni elok sangat lah kita ambik CINA untuk perentah macam Spore. Dah tentu maju. Bodoh isu politk Melayu ni.

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:42 AM  

Sebab pengalaman , kerja kuat, keadilan, antarabangsa bagus. Kapal ada video? Arus perdana kasi tahu? Kan Meloya banyak kena saman pasal menipu. Ko Hj tido ke? Kalau kapal ada takkan Polis takda, akai ada ka?

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:55 AM  

aku ni atas pagar. dari pemerhatian aku selama ni, hujah penyokong pr lebih berisi dan spot on berbanding hujah penyokong bn yg tidak berisi & kurang fakta. terima kasih

Anonymous,  January 7, 2013 at 9:57 AM  

Gomo, dengar nasihat aku sementara ko jadi macai umno, memang dorang guna ko cukup-cukup, bila dah tewas nanti ko nih jadi kucing kurap tepi jalan jer.. ko tgklah nanti, tak lama je pun.

Anonymous,  January 7, 2013 at 10:09 AM  

Papagomo lu mmg suka menafikan ni bukan blog lu kn di Mahkmah? Husam saman lu mati kering la lu..gajah mati pun jadi bangkai chor tp lu tetap xde telor di Mahkamah sering mintak penangguhan..jesian lu nanti jadi papa la citernye yob

Anonymous,  January 7, 2013 at 10:12 AM  

sedangkan tokguru nik aziz ulamak agama islam pun sokong sang peliwat penzina pelanggan pelacur spt anwar ibrahim jadi pm, takde sebab kenapa kita tak boleh sokong. betul kan?

Anonymous,  January 7, 2013 at 10:37 AM  

Anon 1012

Tokguru Nik Aziz tu kan " ulamak " besar dalam Pas. Pada masa yang sama dia juga " agen " gereja dalam pergerakan perpaduan islam dengan kristian yang memperjuangkan penggunaan kalimah Allah dalam bible dan gereja kristian.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:10 AM  

Pengumuman Penting Dari Jawatan Kuasa Hiimpunan Kebagkitan Rakyat

PENGUMUMAN PENTING

PAKAIAN

sila pakai seringan mungkin
baju t
seluar
bukan kain ketat
seluar jeans
kasut sneaker kasut getah
bukan kasut tingi tumit
topi kain tudung
bawa towel kecil
gunakan beg selendang melekat ke badan

APA YANG WAJIB DI BAWA

air dalam botol
garam halus
dan semangat berani melawan

TALIPON BIMBIT

pastikan cukup bateri
pastikan cukup kredit
pastikan dijaga betul betul

DOKTOR BOMOH DAN TABIB

penganjur himpunan telah berkerja sama
dengan satu kumpulan doktor ngo
mereka memasang khemah
mereka memakai pakaian yang AMAT JELAS bertulis
PERUBATAN

JANGAN JANGAN JANGAN

jangan bawa beg duit dengan duit yang banyak
jangan pakai barang kemas

JANGAN JANGAN JANGAN

jangan buat songel
jangan buat pekara TIDAK senonoh arah

IKUT ARAHAN

sila ikut arahan UNIT AMAL
sila ikut arahan SKUAD AMK
sila ikut arahan PEMUDA DAPSY
sila ikut arahan tim SAMM

anak mahasiswa - sila ikut arahan PEMIMPIN PELAJAR

BERJALAN BERJALAN BERJALAN

himpuan kita santai
berjalan perlahan saperti ditepi laut
berjalan perlahan saperti pengantin baru

JAGA JAGA JAGA AWAS!

ejen gerombolan
ejen provokasi
ada dimana mana
awas dan waspada
jangan terperangkap

KHABAR ANGIN

ini taktik yang akan digunakan oleh musuh
berita palsu akan disebarkan
jangan terperangkap
tunggu maklumat resmi

LAYARI LAMAN MELAWAN

untuk perkembangan terkini
sila ikuti laman resmi himpunan:

http://facebook.com/HKR.KL112
tukartiub.blogspot.com

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:14 AM  

Memang penyokong2 aljuburi ni kena tipu hidup2 keh keh keh! Nak mengaku kena tipu dah segan kat masyarakat. Buat muka tebal je la terus mencari fakta dan fatwa yang tak beasas tanpa bukti mencari salah pemimpin dan kerajaan. Hujung2 senyap sepi.
Sudah2 la tu PR. Korang sendiri tunggang langgang haru biru. Camana nak jaga Tanah Melayu ni? PAS tu tukar2 la muka baru bagi generasi muda pulak. Baru ada fight. Ini balik2 muka tua kerepot nak mampos tu ke depan. Hari ni cakap lain esok cakap lain. Nyanyuk la katakan... Korang takbir bagai nak rak, PKR dgn DAP pulak pakat2 Take beer... ish! ish! ish!
PKR nak jaga rakyat??? Nak serahkan nasib bangsa dan Ugama pada DAP??? KAHKAHKAHKAHKAHAKAHA!!!! Lawak dolll...

exPASalwaysshit!

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:20 AM  

Gua sokong Kristian guna kalimah Allah.

Gua sokong Hindu guna kalimah Allah.

Gua sokong Budhist guna kalimah Allah.

Semua ugama sama apa. Semua ugama panggil manusia buat baik. Gua melayu yang ugama islam tapi tidak memusuhi lain-lain ugama.

Pas berjuang untuk islam. Umno juga untuk islam. Kedua-duanya tidak sesuai untuk generasi muda masa kini.

Perjuangan DSAI lebih sesuai untuk generasi muda masa kini. DSAI tidak menganjurkan permusuhan antara agama .. all religions are same, all religions believe in one god.

Dunia mungkin tiada peperangan jika kita berkongsi tuhan walau pun berlainan ugama.

Pemimpin Pas adalah lebih terbuka dalam isu penggunaan kalimah Allah oleh kristian. Gua sokong mereka. Tetapi pemimpin Umno terlalu ortodok dan sempit pemikiran merasakan seolah-olah Allah itu hanya milik orang islam sahaja, out of date punya thinking, nasib baik Umno tak sebut Allah hanya untuk melayu sahaja.

Allah adalah tuhan semesta alam, dan tuhan kepada semua mahkluk dan manusia. Waktu sekolah dulu ustaz gua cakap macam tu, sekarang baru gua betul-betul faham.

Hanya DSAI sahaja yang boleh satukan rakyat malaysia - melayu sama melayu, melayu dengan bukan melayu, islam sama islam, islam dengan bukan islam.

Malaysia akan berubah menjadi lebih baik jika orang melayu bersatu, orang islam bersatu, semua bangsa bersatu dan semua ugama bersatu. Hanya DSAI yang dapat melakukan, dan bukan Najib atau Hadi Awang atau Lim Kit Siang.

Semoga Allah selamatkan orang melayu, cina, india dan lain-lain bangsa yang menjadi rakyat Malaysia.

Semoga Allah selamatkan agama Islam, Kristian, Hindu, Budhist dan lain-lain agama yang dianuti oleh rakyat Malaysia.

Sama-sama kita berdoa kepada Allah supaya negara kita aman dan sejahtera dibawah pimpinan DSAI sebagai PM selepas PRU13.

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:33 AM  

DSAI

Biarlah apa mereka mahu kata tentang anda. Walau pun dugaan yang terpaksa anda lalui amat menyakitkan. Namun percayalah semua penganut ugama Islam, Kristian, Hindu dan Budhist sentiasa berdoa kepada Allah supaya perjuangan anda mencapai kejayaan. Berserahlah kepada Allah.

Anonymous,  January 7, 2013 at 11:33 AM  

GEORGE TOWN - Nasib blogger mesra UMNO, Minda Intelek Melayu (MIM) atau nama sebenarnya Dr Novandri yang didakwa memfitnah Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dalam blognya akan ditentukan di Mahkamah Tinggi Pulau Pinang pada pagi ini.

Khalid yang juga anggota Lajnah Politik Pas Pusat semasa dihubungi awal pagi tadi mengaku bahawa blogger berkenaan merayu untuk menyelesaikan tulisan berunsur fitnah ke atas peribadinya itu di luar kamar mahkamah.


"Dia nak minta maaf atau tidak berhubung fitnah ke atas diri saya itu biar dalam mahkamah supaya jadi pengajaran bagi blogger Umno yang lain," ujar beliau menerusi telefon.

Khalid diwakili oleh peguam Hanipa Maidin, manakala, Dr Novandri sejak awal bicara kes fitnah itu pada tahun lepas gagal mengemukakan peguam bela sehingga dikritik oleh Hakim sendiri.

Bicara akhir kes Dr Novandri didakwa memfitnah Khalid bermula jam 9 pagi ini.

Berita lanjut, menyusul kemudian.

http://www.facebook.com/zainulfaqar.yaacob13/posts/489008537808784

AL GOJOL,  January 7, 2013 at 12:24 PM  

DSAI atau nama ringkas nya BABI adalah Melayu yang menjatuhkan nama bangsa sendiri akibat perangai kuat menutuhnya dan seks semua jenis. Kalau sabit kesalahan mengikut hudud DSAI akan dihukum bawa ke atas tempat tinggi dan diterajang jatuh bagi hukuman meliwat dan bagi hukuman ebrzina ditanam separuh badan dan dilontar dengan batu sampai mati. Sekian terima kasih.

Anonymous,  January 7, 2013 at 2:35 PM  

melayu bodoh lawan melayu bebal...yg menang jadi HABUK, yg kalah jadi HABUK PUN TARAK.

Anonymous,  January 7, 2013 at 4:50 PM  

Siapa yang lebih layak terajui kerajaan selepas PRU13.

Umno ? Umno bagus. Banyak jasa. Banyak kejayaan. Rakyat tak boleh menafikan. Adil kepada semua bangsa. Adil kepada semua ugama. Tapi lama sangat jadi pemerintah, dah 56 tahun.

Pas ? Trek rekod negara yang diperintah puak islam extreme tak mengembirakan. Rakyat tak bebas. Wanita tak bebas. Negara tak maju.
Tengok apa jadi kepada Afghanistan, Pakistan, Sudan, Somalia. Adakah negara-negara tadi nampak maju macam negara islam sekular. Bandingkan Kelantan dan Kedah dahulu dan sekarang. Feshen pakaian orang Pas akan diwajibkan kepada semua orang lelaki, out of date. Berserban, berjubah dan berjanggut wajib kepada semua lelaki, kita nampak macam lelaki Taliban. Pelabur dari negara kafir takut masuk kerana undang-undang islam yang ketat. Negara tak maju, rakyat kurang peluang kerja.

DAP ? Baru dapat perintah Pulau Pinang, belang kecinaan dah nampak. Kalau dapat perintah Malaysia, melayu mampus. Jabatan kerajaan semakin kurang melayu, polis dan tentera semakin kurang melayu. Peluang anak melayu masuk U semakin sukar. Tiada lagi batuan kewangan untuk peniaga melayu. Undang-undang akan digunakan untuk sekat melayu berniaga. Nasib melayu disini akan jadi macam nasib melayu di Singapore. Kaum cina akan dapat keistimewaan berganda-ganda. Kaum melayu disisih perlahan-lahan.

PKR ????? Sesuai untuk semua keadaan. Sesuai untk semua bangsa. Sesuai untuk semua ugama. Kata orang " ke tengah boleh, ke tepi pun boleh "

Ketua Cabang PKR KK

Anonymous,  January 7, 2013 at 10:21 PM  

9:55

Bukan kurang fakta. Cuma awak kurang matang.

Anonymous,  January 8, 2013 at 12:39 AM  

KETUA CABANG PKR KK. BODOH PUNYA KOMEN. INSYAALLAH INI TIDAK AKAN TERJADI JAUH PANGGANG DARI API. INSYAALLAH I AM TELLING YOU BN WILL WIN WITH A 2/3 MAJORITY. PKR WILL SURELY GO DOWN HARD. CANNOT ACCEPT WHAT YOU HAVE COMMENTED.

Anonymous,  January 8, 2013 at 8:08 AM  

Anon 1239

Awak berhak untuk tidak menerima pendapat saya. Saya pun tak paksa. Tapi mengatakan saya bodoh adalah keterlaluan dan tak bertamadun.

Berhujahlah dengan berhemah untuk menafikan pendapat saya. Saya juga seperti DSAI, kami adalah bekas orang Umno, kami tahu kelebihan dan kekurangan Umno. Cuma Umno terlalu lama ditampok kuasa, mungkin sudah ketandusan idea. Itu saja yang tak kena dengan Umno.

Saya tak yakin Pas boleh buat lebih baik daripada yang telah dibuat oleh Umno, Pas menolak sekular 100%, ini akan menyebabkan negara kita dipencilkan oleh dunia.

Saya tak yakin DAP dapat berlaku adil kepada melayu seperti mana yang Umno lakukan kepada bangsa-bangsa lain. Melayu akan bermasalah jika DAP berjaya ambil alih tampuk negara. DAP nampak tidak seang dengan melayu dan islam. Banyak contohnya.

DSAI sebagai bekas orang no 2 dalam kerajaan Mahathir, adalah lebih layak dan lebih sesuai jika dibandingkan dengan Hadi Awang atau Lim Guan Eng jika Najib hendak dijatuhkan.

Ketua Cabang PKR KK

Anonymous,  January 8, 2013 at 6:49 PM  

gua setuju lu ketua cabang pkr kk.

bagi dekat pas negara mundur. nak urus tadbir ekonomi negara hapakejadahnya. tabung memali pun tak tau nak urus dengan betul. duit derma untuk anak yatim dan balu memali entah kemana.

bagi dekat dap. sakitlah bangsa melayu dan orang islam. dap tu anti melayu dan anti islam. tak anti melayu hapakejadahnya kalu hak istimewa melayu dan raja melayu nak dihapuskan. negara islam dan hudud tolak mentah2 kurang ajar lagi sampai berani cabar langkah mayat.

pkr bukan tak bagus cuma ketua dia ada masalah besar. masalah moral bro. kalau ketua bukan anwar gua setuju pkr ganti umno. nampaknya pru13 ni gua kena undi umno lagi lah. sebab tak nampak parti lain yang boleh jaga kepentingan melayu, raja melayu dan agama islam.

kalau melayu tolak umno, melayu akan menyesal.

melayu rempit

Anonymous,  January 10, 2013 at 12:08 AM  

Kepada Ketua Cabang PKR KK. Sesungguhnya negara ini sekiranya ditadbir oleh PKR akan hancurlah. Saya tinggal di Selangor yang ditadbir oleh PKR. Keadaannya adalah sangat buruk. Tiada apa yang boleh dibanggakan. Banyak sangat kelemahan pentadbiran PKR. Antaranya jalan-jalan yang berlubang-lubang,persekitaran yang tidak dijaga dengan elok, sampah sarap yang tidak dikendalikan dengan baik kerana segalanya dijadikan bahan politik. Benda yang kecil dijadikan besar dan disensasikan dan PKR ini terlalu mementingkan diri. Semenjak pilihanraya yang lalu setelah memenangi beberapa negeri, PKR menjadi sombong dan bongkak dan hanya mahu memporakperandakan negara. Seharusnya anda membuka mata dan minda seluas-luasnya dan tidak menyokong PKR. Lihatlah sahaja gelagat PKR. Tak ada kerja lain asyik berdemonstrasi. Apakah tujuan mereka - nampak sangat nak memalukan negara dan rakyatnya. Saya antara silent majority yang inginkan keamanan dan ketenangan. Itulah sebab saya mengatakan komen anda yang menyarankan agar kita menyokong PKR adalah bodoh. Saya berada di Indonesia semasa Bersih 1 dan berasa amat malu dan sedih dengan gelagat penyokong-penyokong PKR - siapa yang susah rakyat bukan. Untuk pengetahuan anda saya kini berusia hampir 60 thn dan saya telah mengikuti perkembangan Anwar Ibrahim semasa dia student lagi. Dari dulu hingga sekarang saya tidak gemar dengan cara dan perangai Anwar Ibrahim. Beliau adalah seorang yang terlalu angkuh, mementingkan diri dan suka mensensasikan sesuatu isu serta menghasut. Bab demonstrasi jangan cakaplah sehingga ramai di kalangan kami dahulu yang mengelarnya BAPA DEMONSTRASI. Sekarang nak buat lagi demonstrasi - buang masa sahaja. Tidakkah anda terfikir cara ini akan menjadikan rakyat kita biadap dan tidak menghormati undang-undang. Sepatutnya awak kembali kepada UMNO/BN. Jangan hanya mementingkan jawatan. Memang UMNO/BN terlalu lama tetapi PMnya silih berganti dan tidaklah seburuk manapun pemerintahannya. Sekiranya kita bekerja kuat dan tekun, rezeki akan sentiasa berlimpah ruah di Malaysia ini. Dengan transformasi yang telah diberi keutamaan, InsyaAllah UMNO/BN akan menang dengan 2/3.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP