LIVE 112 - Nurul Izzah Kotekecewa Dengan Sambutan Hambar Penyokong Pakatan.

Saturday, January 12, 2013

Nurul Izzah sendiri akui Himpunan yang dianjurkan papanya Anwar Ibrahim hari ini GAGAL menarik sokongan rakyat. Malah Nurul Izzah yang kelihatan berjalan lesu hari ini enggan mengulas kegagalan Pakatan PAS,DAP dan PKR.

Makin teruk gelagat pimpinan Pakatan yang kemarukkan kuasa. Buktinya hari ini kegagalan mereka dalam menghimpunkan penyokong mereka sendiri ternyata memberikan petanda jelas bahawa PAS,DAP dan PKR akan tersungkur layu pada PRU13 nanti.

Apa pun kehadiran sekitar 50 ribu orang yang jauh dari sasaran 1 juta membuktikan sokongan rakyat Malaysia kepada kepimpinan Najib Razak dan Barisan Nasional melebihi segala galanya.

Tahniah buat PDRM yang menjalankan tugas dengan penuh dedikasi tampa sebarang insiden tak diingini walaupun ada cubaan dari juak pakatan yang melakukan provokasi ke atas Abang Polis hari ini. Hehehe.

Gomo tidak mahu mengulas panjang kerana malam ni nak makan besar meraikan KEGAGALAN Himpunan rakyat yang dibuat oleh pembangkang siang tadi. Hehehe


Psssttt.... Kah Kah Kah Kesian..... Boleh bungkus dah Pakatan Haram PRU13 ni.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

191 comments:

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:02 PM  

kesian bewak bewak PKR. dah la bodoh, org pun tak layan.
tak pa, PAS ada. jadi anjing DAP.
melayu PKR, melayu barua
melayu PAS, melayu kafir
ini lah banyak sangat makan rasuah dan melanun kan rakyat.
selamat malam Fuckatan.

Papagomol,  January 12, 2013 at 8:03 PM  

Dah meroyan dah sakai gomo ni. Ambik gambar awal pagi dan lewat petang pastu kelentong sakai-sakai yang dah ditakdirkan lahir sebagai bangang selamanya.

Hanya untuk mengubati jubor najib & rosmah yang terkincit2 dari pagi tadi.

Wakaka...

malayoo mudah lupa January 12, 2013 at 8:04 PM  

Sebelum aku nk sokong dan undi PR aku nak anuwar berahim buat sumpah mubalah dulu yg mana masa dia jadi TPM dia tk amal kan kroni, rembat projek, tk makan rasuwah dan semua nya la yg dia tuduh BN

anjingAPAPAGO,  January 12, 2013 at 8:07 PM  

makan babi panggang ke papagomo?? mai le datang umah boleh makan babi hutan panggang lemak 3 inci..sedap siot beb!! menu sampingan ada perut anjing masak kicap..heheheh

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:16 PM  

Pakat2 la bungkus kain baju..dah nak pru13...hahaha

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:16 PM  

paling kesian adalah org2 PAS la....
diorg pun paling ramai kat demo tu. mmg betullah PAS jadi kuli batak DAP dan PKR. mana org2 DAP, PKR ??? yang dtg cuma pemimpin jer itu pun dok lepak kat kerusi empuk...

sakai,  January 12, 2013 at 8:17 PM  

Oi... anjingAPAPAGO....


PAPAGOMO nie selalu sajer makan bah kut teh, kawan dier yg bungkus kat food court, lepas tuh dier makan kat depan computer riba dier semasa menulis sampah blog..

Pssst..... sedap nya... lemak 3 inci.... harum giler...




Merah January 12, 2013 at 8:17 PM  

Alhamdulillah...
Jauhilah negara ni dari sampah2 politik yang taksub tak tentu hala..

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:19 PM  

bodogomo malam tadi ko tak dapat tutuh jobo bini ko ke? gua te.gok lu sasau aje. ko lancap batang ko aje lah.

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:21 PM  

A yo,lu ni babi Dap sial.

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:26 PM  

Haramjdah puak umpornogomo. semua oartikel sampah,...kau byk minum air ke?..byk bertaubat...

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:31 PM  

Ko makan babi ke...haram tu..

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:32 PM  

pencacai pencacai Anwar Ibrahim dan pembangkang semuanya adalah lembu dan ajing.. Ada akal tapi tak gunakan. Terus terang pembangkang memperkudakan korang semua tapi mata dan hati korang semua masih buta... Tanya diri sendiri, apa yang PR akan berikan pada korang sekiranya mereka menjadi kerajaan.. Anak bini dorang akan gadaikan. Korang semua cuma objek buat pembangkang yang boleh dijual beli. Kalimah Allah, PAS boleh lacurkan, esok lusa bini, anak, suami dan keluarga kamu pembangkang lacurkan.. Cukup cukuplah jadi bodoh nak mampus.. ikut telunjuk pembangkang yang hanya tahu menaburkan fitnah... babi gila pun tak buat kerja mcm korang ni semua wahai pencacai pencacai PR...

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:35 PM  

Himpunan rakyat akan aman kalau anjing2 dan babi2 sakai umno tak dilepaskan. Buktinya hari ni... aman sentosa.

Yang tak aman cuma sakai gomo dan najib si peliwat jubor altantuya.

Kepada ayahanda sakai2 melayu pekida dan perkasa korang boleh buat transformasi jadi bonda sekarang. Cakap lebih tapi kecut tulur.

Kah kah kah...

Tipu Punya Olang,  January 12, 2013 at 8:36 PM  

Gomo stim kat Nurul Izzah..
Tak baik la Gomo..kan bini org turr..
jgn merepek lebih sgt Gomo..
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:38 PM  

Baru tahu ke?

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:40 PM  

Tutuh jubo anwar

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:41 PM  

Pergi stadium nak tunjuk perasaan...
Lutut letih banyak berdiri....
Cacai-cacai terjelir lidah kepanasan.....
Bontot dah pedih disundal al juburi......

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:42 PM  

fakta.

- stadium merdeka DULU sitting kapasiti 40 ribu sahaja.

- selepas renovate, VI stand, yakni sitting kapasiti yang paling besar, telah di robohkan. dulu VI stand ada 3 tingkat, skarang hanya tinggal kerusi bawah sahaja. maka selepas renovate, stadium merdeka sitting kapasiti 25 ribu SAHAJA.

- campur padang maksimum 7 ribu.

- kalau stadium tu PENUH skali pon, paling kuat boleh muat 35 ribu.

- aku tahu lah aku dulu selalu tengok bola masa selangor masih main di stadium merdeka sebelum stadium shah alam di bina. dan aku ex VI, yakni sekolah yang belakang stadium tu aje.

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:45 PM  

Aku rasa Gomo ni sakit mental tahap gaban...,

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:47 PM  

MEH KITO TENGOK
GOMO N THE KONCO2 UMNGOK
GILO TALAK
KIKIKIKIKIKIKKIKJI.....

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:47 PM  

Kesian sakai gomo meroyan. Tuhan dia umno dah nak mampos. hihi

Anjing2 SB kena tambat ke hari ni? Anjing topi merah ada tak>

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:49 PM  

Dah gilo
Kalau bg gambo sebenar phimpunanan kena srok gomo

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:51 PM  

X silap, mat sabun je cakap sanggup makan babi

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:53 PM  

kesian dia gomo, sampai kurus ikan kering dia kau tak layan...rindu sangat dia ngan kau gomo...laki dia pun tak terjaga...entah anak laki dia camanalah yer....sebok sgt dia terkejar2 kau gomo...tapi kesian, gomo tak layan simpati dia....kesian jer lah...anak dah makan ker Ijjah oiiiii....laki hang cari lain kang, nayaaa naa....

belang January 12, 2013 at 8:54 PM  

Dtg awal pagi...pkol 5pm dh blk. (Aku lalu situ jam 6pm). Kalau tanya blk sekor2 yg dtg tu, apa dapat? gerenti x jawab, sbb yg betulnya dpt penat dan dpt jadi bodoh. Kalau untung seminggu bodoh, kalau yg x untung, sebulan bodo. Tp bila anwar nak berucap byk yg bgn nk blk. Anwar ni pantang tgk bonmtot, speech pon cut short, bergegas nk blak carikkk.....hehe

nizbzam January 12, 2013 at 8:54 PM  

tahniah gomo..skunk dah ada secret admire..dia ingat lu mcm nuaq kot..bg batang mop lah kasi dia lepas nafsu..meroyan dah tu.

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:57 PM  

kate hkr takde sambutan tapi aku kire dah 5 artikel ko tulis berkenaan hkr ni. ko tulis la pasal himpunan najib kat semenyih tu. lekat sekali gambar org berebut beg berisi beras sekampit dekat lori macam dalam negara mundur jer tu.

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:58 PM  

oi gomongok ko gua tengok dlm studium dalam jam 2 petng. ko tengok lautan manusia. ko tak gi tempat naji nazak altantuya ke? rejim zionist bn ceramah ada lah 3 hingga 4. ribu. najib ketua zionis berucap macam ora.g pondan naik jemu tengok. ko bebal gomongok tak lama ko mamposlah gua doakan.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:00 PM  

i love you nurul izzah

PAPAGOMO,  January 12, 2013 at 9:03 PM  

Eh,

Tolong jangan la heboh aku makan babi......

aku hanyer la makan kat rumah jer....

bukannya byk aku makan... 10 kg [erut babi, setiap bulan jer...

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:03 PM  

gomo ko dah dpt ker lokasi sesuai utk bermastautin di indon bila pr perintah mesia nanti. aku dengar ari tu ko gi indon tinjau2 lokasi bgus utk diam. kahkahkah pegi berambos la ko dari mesia

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:04 PM  

Kah kah kah org nak lena saman kan lani merapu bukan2 la nak tarik perhatian ummgok nk selamatkan diri

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:06 PM  

Perhimpunan hari ni sungguh aman... Tak da bom, agen komunis.... Aman damai dan berjaya. Bawak anak biasa laa. Dah maid indon tak settle settle

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:09 PM  

HIMPUNAN RAKYAT BERSAMA NAJIB RAZAK DIDATARAN TESCO, BANDAR RINCHING, SEMENYIH, SELANGOR DARUL EHSAN. JAM 9.30 PAGI 12HB JANUARI 2013.

Rakyat diangkut dengan bas dari merata tempat di negeri Selangor..Majoriti yang hadir ialah warga kaum India..

Pada majlis tersebut bungkusan berisi sekampit beras, gula, tepong dan tidbits telah diagih-agihkan.

Difahamkan 2 buah treler panjang berisi penuh dengan bungkusan digunakan.

Suasana menjadi kelam kabut kerana para hadirin berebut-berebut sehingga ada yang pengsan.

Untuk melayakkan hadirin mendapat sekampit beras, mereka dikehendaki memaki baju-T sama ada warna merah atau biru yang ada lambang BN dan angka 1 dengan berwajah Najib Razak.

Begitu terdesak UMNO/BN dibawah pimpinan Najib Razak nak kumpulkan rakyat dimajlis kieramaian yang digelar HIMPUNAN RAKYAT...

Dahlah kena rasuah sekampit beras.. tetapi bersyarat pula.. kena pakai Baju T ada lambang BN angka 1 berwajahkan Najib Razak.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:10 PM  

Tak boleh lupa izzah ni terang pasal ekonomi masa diinterview oleh wartawan brita dulu. Teruk dan saya pulak yang berasa malu sgt. Dia tak tau apa2 hal ekonomi. Kurang2kan la berceramah dan perbanyakkan membaca la ye.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:12 PM  

gomongok wan azri ko pernah makang babi kan? dulu tu..yg ko ngan amoi lepas tutuh jubo amoi dia ajak ko ke restoren cina. ko mentahkedarah babi goreng ngan sop gear box babi. sedap ke gomongok?

PEMERHATI BEBAS,  January 12, 2013 at 9:15 PM  

Cuba papagomo fikir-fikirkan....
Jangan tengok pada angka 50K shj. Cuba fikir bgmn klu 50K tu dapat pengaruhi 10 ahli keluarga. Kemdian 50K tu dapat pula pengaruh sanak sedara. Bayangkan pula jika kemdiannya dapat pengaruh 10 orang rakan sekerja. Bayangkan jugak kalu 50K tu mampu pengaruh rakan minum kedai mamak.

Bayangkan pula bagaimana jika 10 orang yang dipengaruhi tadi dapat membina downline peringkat 10 sebelum PRU13. Jumlah 50K itu akan mencecah lebih separuh jumlah pengundi di Malaysia dan kesannya amat membahayakan BN.

Pemimpin BN tidak harus tersenyum lebar apabila perhimpunan itu tidak mampu menghimpun 1 juta orang. Apa yang diingini oleh PR ialah kesan jangka panjang, kesan sampingan dan kesannya kepada pengundi atas pagar. Orang BN mungkin tidak akan terpengaruh, tetapi orang atas pagar akan melihatnya sebagai satu permulaan yang amat baik jika mereka mengundi PR.

Beberapa pendapat daripada rakan sekerja mendapati, perhimpunan seperti itu membolehkan penyokong dan penggundi atas pagar mendengar sendiri pelbagai perkara dan isu yang selama ini masih dipersoalkan. Penjelasan pemimpin dari semua parti gabungan PR telah membuka minda mereka dan kini tertanam pula diminda mereka bahawa BN memang kaki fitnah.

Soalnya, membenarkan perhimpunan yang sedemikian besar kepada PR ketika PRU13 semakin hampir adalah satu kesilapan yang amat besar. BN perlu membayarnya juga dengan risiko yang amat besar!! Mungkin juga, perhimpunan ini membayangkan bahawa sebelah kaki BN sudah keluar dari putrajaya!

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:16 PM  

Kesian la beruk2 PR ne, dah x suka gomo kenapa masuk blog dia, dasar beruk suka buat onar... Kekeh gi la layan pisang nuar berahi tu

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:18 PM  

bila nak pru ni tak sabar nak humbankan umno ni ke laut

PAPAGOMO,  January 12, 2013 at 9:19 PM  

Sedap sgt... terutama sup tulang babi..... paling sedap apabila tambah sket serbuk pepper

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:21 PM  

ko nak lari indon ke gomongok? kalau PR menang? gua rasa lu tak sempat lari la. lu punya rumah semua orang tau. lu pegi mana pun semua orang tau. lu tak leh lari la.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:24 PM  

Yes lah...semua yang dah lusuh, dah busuk, dah jemu memakainya, dah koyak sana sini umpamanya seperti baju lama, kasut lama, langsir lama, kerusi lama, surat khabar lama, kapcai lama, bini lama; kita tukar dengan yang baru. Ada pun semua yang baru ni amat kita senangi, bini baru tentulah ketat, langsir baru tentulah cerah, baju baru mistilah harum, kereta baru tentulah laju, kasut baru tentulah selesa. Pendek kata, semua yang baru kita suka, semua yang lama-lama kita buang atau kita sedekahkan kepada sesiapa yang masih inginkannya.

Begitulah juga sebuah kerajaan. Jadi kenapa kita tak ambil sahaja yang baru!! dan buang saja yang lama!! Tepuk dada tanya selera.

PAPAGOMO,  January 12, 2013 at 9:26 PM  

buat per la lari pi indon? kalo satu hari nanti PR menang... aku offer help tukar arah, memaki hamun BN....


Pssstt...

Undi la Pakatan untuk kesejahteraan negara..

Undi BN, menghancurkan negara..

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:27 PM  

selama 8 tahun rm11 billion wang peruntukkan utk negeri sarawak hilang tanpa kesan dibawah selenggara taib mahmud >>

http://www.sarawakreport.org/2013/01/stop-doing-business-with-taib/

inilah antara sebab rakyat mahu perubahan total dalam kerajaan malaysia

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:29 PM  

gua main lu punya mini punya jubo boleh tak? sekali je. wa manyak shoklah sama lu lunya mini punya montot. wa kasi sama lu rm 10 la kawan. satu kali masuk je la.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:32 PM  

Tak tau ler kawe nok ghoyak. Klu bn mene lagi, bare kemah kak rose mau hok sapa betih. Demo hok undi bn bare kemah dok telinga sebijik pon takdok. Guano weh!

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:38 PM  

booo laa..1 sen pon tak bleh pecaya papagomo ni...fitnah kuattt..!!...HKR berjalan dengan lancarrr..!!~~..stadium bukan main sesak sampai ramai yang tak bleh masuk...ko pepandai spin buat fitnah sana sini....ingat la azab Allah wei..~~~..kat dunia mungkin ko tak kene...kat akhirat itu memang pastii...sudah2 la tu buat fitnahh wahai si gomo...terima la hakikat yang umno bakal tumbanggg..~~huhuhuhuhu..

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:41 PM  

Yg ckp anjing tu la ko nak minta tlg suatu hari nanti

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:44 PM  

himpunan pantat Shamsidar???

Haron,  January 12, 2013 at 9:45 PM  

biarpun penat berhimpun namun gua rasa berbaloi beb. Tahniah untuk abg Man dari Jitra, Said dari PJ dan Din dari pilah kerana dapat bersama. Ada masa klu turun KL kasi hello gua. Gua boleh ajak lu pekena nasi arab kat gombak.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:50 PM  

Salut untuk anak muda yang berani melawan! Korang memang cool

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:56 PM  

jangan tengok pada angka 50K shj. Cuba fikir bgmn klu 50K tu dapat pengaruhi 10 ahli keluarga. Kemdian 50K tu dapat pula pengaruh sanak sedara. Bayangkan pula jika kemdiannya dapat pengaruh 10 orang rakan sekerja. Bayangkan jugak kalu 50K tu mampu pengaruh rakan minum kedai mamak.
logic jugak cakap ko ni. tapi aku masih yakin bahwa ramai yg lihat kegagalan demo kali ni, org atas pagar mungkin akan memberi pendapat yg berbeza.
demo dah tak de sambutan, yg ada tu memang jenis tak leh nak ubah dah, jadi 50k tu dah dicat hitam. jika dorang cuba nak pengaruhi yg lain, mungkin backfire, kena label hardcore, pendapat yg tak dapat digunapakai lagi.
kita check hari2 ada 2 3 org buat komen yg merapu kat atas tu, rata2 org yg masuk blog ni, yg masih neutral, dorang akan anggap pengomen tu takde nilai yg perlu diberi perhatian. aku jika jumpa komen cam tu aku skip aje. malas nak pikir pun. aku rasa gitu le org lain. ramai lagi org kat malaysia yg masih mampu befikir secara rasional. dalam setandan kelapa ada yg komeng gitu le jugak dalam semua kelempuk manusia zaman berzaman.
tu le keja setan.

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:09 PM  

Wa tak caya sama lu Gomo! Tempat yg sesuai utk ko selepas PRU 13 ialah kandang lembu Sharizat...hehehe!

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:11 PM  

Org umno makan babi pon xda hal. Org kafir mkn babi..normal la.

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:13 PM  

Banyaknye anjing2 D.A.pig kat blog papagomo ni. Tahniah gomo. Teruskan perjuangan anda. Hahahaha...

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:15 PM  

Satu juta senang je..50 ribu buat demo 20 kali...lagi pun pemimpin pembangkang memang tak ada kerja atau sibuk macam pemimpin kerajaan...kerja pun sembur air liur je...buat 19 kali lagi no problem ma...

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:22 PM  

Anwar berahi nilah manusia paling bangsat. Kata org amal kroni tapi dia lagi teruk dari. Saudara selidik la berapa byk company yg jatuh dan tutup bila dia kena tangkap.

Kawan kerja dgn salah satu kroni dia dulu sbb itu aku tak percaya si berahi ni

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:26 PM  

Tapat dapat sambutan marah orang! Awwww tak kuasa!

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:28 PM  

Kehkehkehkeh gagal! gagal! gagal! Ku talkinkan dikau di PRU nnt!

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:34 PM  

KITA TAK PAYAH LAYAN LAH KOMEN-KOMEN DARI PRO PEMBANGKANG......SEBENARNAY MEREKA NI TAK BERAPA CERDIK....DAN MELAYU-MELAYU YG HADIR PERHIMPUNAN TU ADALAH HAMBA DAP....DAP CUMA TUNGGU DI RUMAH DAN LIHAT PERKEMBANGAN PERHIMPUNAN SITOLOL MELAYU NI MELALUI MEDIA.....YANG BERPANAS NYA ADALAH MELAYU, YANG LAPAR NYA MELAYU, YANG DAHAGA NYA MELAYU, YANG BERPENATNYA MELAYU DAN YANG BERGADUH PUN MELAYU....DAN MEREKA SEMUA ITU ADALAH ANJING-ANJING BELAAN NIK AZIZ DAN HADI AWANG YANG DISURUH MENYALAK BAGI MEJGA TUAN MEREKA LIM KIT SIANG, KARPAL SINGH, SERTA ABANG NUAR....TOLOL SUNGGUH BANGSA KU......TAPI PAPA GOMO JANGAN RISAU PESERTA PERHIMPUNAN TOLOL TU TAK MEAKILI 1% PUN JUMLAH RAKYAT YANG WARAS........yg ikhlas MAMUD KOTA BHARU.

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:35 PM  

aljuburi tu duduk takhta ketua umum ada proses pemilihan ke? demokrasi songsang.

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:44 PM  

90 hari lagi untuk cai cai menyanyi lagu selamat tinggal Romeo... Kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:48 PM  

gomo gua dah tawar sama lu.. lu punya mini kasi sama wa 5 minit aje wa manyak syok lah lu punya mini punya montot la. wa bayar rm 5 aje oi. manyak syoklah. dulu lu kasi sama lu punya kawan itu yoyo la lu lupa ke?

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:06 PM  

Peliklah dengan puak2 pendemo nie....bukan main semangat lagi nak bgtau betapa ramainyer yg datang...yelah, ramailah tu...tapi, yg boleh mengundinyer berapa ramai nanti beb?????tolak budak kecik, tolak remaja bawah umur, tolak yg tak pernah mendaftar mengundi tolak pendatang asing...berapa sangatlah yg tinggal yer...katakanlah 50,000 yg dtg, yg boleh mengundi berapa ramai????....doa2ler leh sampai 10,000 yer...takpun 80 org jer

P/S: Sekurang2nyer sakai2 org asli pun depa masih boleh dikira mengundi.....yg langau2, monyet2 nie bising jer lebih tapi MEngundi tak boleh pon....hahahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:08 PM  

selepas demo ni, agaknya pr boleh menang tak? dulu teman sokong pr tapi sejak dua menjak ni dah meluat pulak dgn pr sebab asik berdemo je. mcm tak ada kerja lain. buatlah program bantu rakyat yg memerlukan contonya. barulah org nak sokong. kalau mcm ni lah cara nya teman rasa tergolek dog pr kali ni. teman pun dah beralih arah.......

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:12 PM  

Syabas. Berjalan lancar nmpknyer.
klau yg dtg x sejuta pn biarlah dihati ade berjuta2.
Biar kerajaan tahu, rakyat malaysia x lemah dn bkn pak turut.
kita mecari kerajaan yg berkerja dn bkn mengerjakan.
Sekali lg tahniah...

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:20 PM  

Majoriti rakyat X kan pilih pelakon porno tu...x payah nk berangan la pencacai PR... Ds Najib yg di tuduh bunuh Altantutia pun berani p haji, itapi pak sheikh tu... Konon memperjuangkan islam tapi Letak org yg x bermoral tu kt atas

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:21 PM  

https://www.facebook.com/photo.php?v=10101834736969287

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:22 PM  

kate hkr takde sambutan tapi aku kire dah 5 artikel ko tulis berkenaan hkr ni. ko tulis la pasal himpunan najib kat semenyih tu. lekat sekali gambar org berebut beg berisi beras sekampit dekat lori macam dalam negara mundur jer tu.

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:24 PM  

dah penuh stadium tapi di luar lagi ramai >>>

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/735092_415773575167709_697375923_n.jpg

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:32 PM  

Woi anon 11:20pm, mana hang tau rakyat x kan pilih, hang ahlil nujum nagara ka boleh tilik menilik, pi tidoq la woi bahlol tolol wailol..

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:33 PM  

Bodoh bahlol papagomo...ko g ke x g? Fakta pun x betul cam media bee end td.

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:35 PM  

Penyokong Pakatan Rakyat hanya pandai fitnah dan menuduh kerajaan zalim, rasuah dan apa juga benda yang disogok kepada mereka yang senget permikiran. Seburuk buruk BN tak ada pula Parti Keluarga dari suami, anak bini, bapak dsbnya. seperti mana PKR dan DAP. Ini contoh Bapak Segala Kroni. Semua jawatan besar pemimpin negara cuma keluarga dia orang yang bolot, macam sekarang.

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:37 PM  

AKU DAH TAH SABO NAK NGUNDI NI
NAK TENGOK NAJIB JADI PEMBANGKANG
MESTI IDEA2 BENGAP CAM GOMO
CAM MANA NK MAJU UMNO

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:38 PM  

Anon 10.48 pm dan pencacai2 PR lain. Apahal kau orang asyik marah gomo. Memang dasar pencacai2 yang tak bertamadun dan bongkak. JANGAN FIKIR KAMI PENYOKONG2 UMNO NI BODOH. SEBENARNYA YANG BODOH ADALAH KAU orang. LAGI BANYAK KAU ORANG BERDEMONSTRASI DAN BERAPI-BERAPI MENABUR FITNAH LAGI KUAT SOKONGAN TERHADAP BN/UMNO. PASAL MAJORITY RAKYAT PUN DAH BOSAN DENGAN PERANGAI SONGSANG KAU ORANG ASYIK-ASYIK BERDEMONSTRASI DAN DARI A-Z DENGAN MAKI HAMUN SESAMA ISLAM. LAGI SATU GELAGAT KAU ORANG MEMALUKAN NEGARA. SAYA ANTARA RAKYAT MAJORITY MENOLAK PARTI PEMBANGKANG. DAN YANG AKAN MEROYAN TU ADALAH PKR. TAK AKAN MENANGLAH PKR.

timahjanda,  January 12, 2013 at 11:57 PM  

Malam ni pencacai2UMNO/BN akan tidur dengan aksi tabik cicak. Tau tak macam mana tabik cicak? Letak tangan atas dahi, telapak tangan keatas sambil berbaring, itu nama dia tabik cicak.
Pencacai2 UMNO/BN akan tabik cicak malam ni sebab mengenangkan nasib malang yang akan menimpa mereka apabila UMNO/BN kalah dalam PRU 13.Mereka juga akan resah gelisah sepanjang malam ini kerana terkenang2 akan ramainya manusia hari ni yang memenuhi stadium Merdeka siang tadi. Terkejut beruk kata orang Melayu.Mereka terkejut beruk kerana tidak menyangka bahawa PHK siang tadi berjaya tanpa sebarang provokasi dari pihak polis.
Manusia yang datang ke PHK hari ni, datang sendiri, tak dapat duit macam majlis UMNO, tak dapat beras.

JK January 13, 2013 at 12:08 AM  

"berjalan lesu"? haha, ayat tak hingat.. anak beranak xde tenaga dah.. :p

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:09 AM  

berjaya sungguh demo hari ni.50k yg bangkit..hebat2.mane lg yg 950k tu?xbangkit lg ke tdo..lg baik tdolah dari g demo tu.esok dah kerja bg org kltn dan kedah.jgn mc2 nt kene buang keje,xberasap lak dapur

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:14 AM  

KEHADIRAN SOKONGAN 5% DARI SASARAN SATU JUTA DI KIRA BERJAYA? HAHAHAH HABISLAH PAKATAN RAKYAT, INI PENGESAHAN TAK RASMI B.N BAKAL KEMBALI BERKUASA DI SELANGOR, KEDAH, P.PINANG TERMASUK KELANTAN!

INI BUKAN CAKAP KOSONG KITA RAKYAT MALAYSIA DAH NAMPAK KEGAGALAN P.R MENINGKATKAN SOKONGAN. KALAU B.N PALU GONG SELURUH NEGARA HKR112 HANYA DIHADIRI 5% DARI SASARAN SEJUTA PENYOKONG MEMANG HABIS KEPERCAYAAN RAKYAT PADA PR.. percayalah.

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:17 AM  

Meroyanlah kau timah janda. Nampaknya yang akan tabik cicak ialah PKR. Telaan tidak akan menjadi kenyataan. Menipu dan fitnah lagi. Sikit2 orang UMNO dapat duit. Itulah sahaja modal kau orang - Photostat.

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:24 AM  

situasi skrg tgk mcm dah xmemihak pada Pas.xmustahil Pru nt nama2 besar dlm pas akan tersungkur.penyokong pun dah tinggal yg tegar2 saja.Nuar plak mcm lemau..xde isu baru.pkr terpaksa bergantung harap pada undi bukan melayu.pas boleh kalah teruk dikawasan melayu disebabkan pemimpin mereka sendiri yg byk mengeluarkan kenyataan meragukan.dap akan menjadi ketua pembangkang nanti tanpa pakatan lg

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:36 AM  

3D2N sakai gomo akan meroyan.... wakaka

Kau ingat rakyat malaysia semua sakai macam kau? Yang tinggal kat dalam parti sakai umno cuma sakai-sakai yang komen menjilat kau tu je. Itu pun diragui... mungkin kau sendiri tulis artikel jamban kau sendiri yang komen.

Wakakaka...

Kau pegi cerita depan sakai ayahanda pekida lagi baik. Pasti dia orang ternganga dengar verita bangang kau.

Dia orang tak baca blog sebab komputer pun tak pernah tengok. Duduk kat flet pprt mana tau apa2 perkembangan. Pagi esok je tunggu keling hantar suratkhabar utusex.

Wakakaka.... kesian aku tengok kau meroyan dari pagi sampai ke malam cuba putar belit fakta untuk tatapan sakai-sakai penjilat najib yang kaki jubor altantuya.

Kah kah kah...

Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...

timahjanda,  January 13, 2013 at 12:40 AM  

Anon 12:17, dari gaya anda bercakap, nampaknya anda adalah orang UMNO. Dan anda adalah antara orang UMNO yang tak dapat duit dari UMNO. Kesian! Kesian sungguh!
Tidakkah anda tahu yang pemimpin2 anda semuanya kaki mencekik duit rakyat? Dan duit itulah yang sebahagian kecilnya dibahagi2 kepada pencacai2 seperti anda ( bahagian besar, depa sapu).Kalau anda tidak tahu atau sengaja tidak mahu ambil
tahu, maka anda tergolong dalam golongan yang telah kena kencing dengan tuan anda.
Selepas ini, berubahlah, janganlah cuma membaca Utusan dan menonton TV3, sebab mereka ini pembohong yang telah dibuktikan ( sebab dah banyak kali kena saman kerana berbohong dan kalah bicara). Beli dan bacalah Harakah, moga2 akan terbukalah minda anda.

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:46 AM  

Hari ni tak best lah sebab tak ada pertempuran dengan anjing kepala merah.

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:07 AM  

Liverpool dtng Bkt jalil tahun lps dkt 100k fan kt stadium.... lg pki tiket kn bayorr.... tp 100k tu bkn majoriti represent rakyat M'sia bro...... at least depa yg sembahyang pun ada surau dn ikut kiblat betul..... yg ni dhlaa tunjuk solat tgh padang.... pastu kiblat mmasing berteraboo.... sapa nk jawap??? Mat Sabun...????... ke ikut arah bangunan church sblh tu.... huhuhu

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:16 AM  

dah jenis gomo ni kaki penipu..dia putar belit habis...yg pencacai taik umno pun percaya 100%...umno bodoh..BODOH MCM UMNO..kah kah kah...

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:31 AM  

Bro brapa byk botol ko berTAKE BEEER tadi...carlsberg or heniken

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:36 AM  

Apasal ni org2 PEEE ARr ni marah pd admin...brapa botol dia org berTAKE BEER dlm std tadi

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:40 AM  

Pas dulu bertakbir skrng berTAKE BEER kerana ikut telunjuk org kafir DAP...mampus lah kamu dlm pru 13

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:43 AM  

Laaa puak PR....!!!! Jawaplaa kess
Solat kt stadium td byk arah kiblat..... jawap laaa dulu... nk tau gak penjelasan korang.... ni tau keje nk maki jee...nmpk salah diorang pastu nk jawap blk x reti .... yg tau nk makiorang je....yelakan... dh ketua diorang pn mcm tu gak... nk buat camne... akal ltk ' tuuuuuut '... hehehehe

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:43 AM  

senjata sulit mat sabu al juburi dan kuncu-kuncu dah terbukti tak meletup .. you know what i mean?

Kopiah hitam,  January 13, 2013 at 1:45 AM  

Alahai kesiannya.
Ada satu mangkok hayun pro pas/pkr marah marah.
Katanya:
Duit sapu.Kata nak datang.Haram nak nampak batang hidung.

Tak boleh harap langsung.

Rupanya:

Perhimpunan kaum Lut ini pun ada upah.Paling busuk RM 100.

Kira-kira budak ini cerdik dan waras.Duit sapu tapi jangan jadi bodoh macam pak lebai Pas.

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:46 AM  

Bro hamPas Nyoir 8.47pm jgn ko hina polis tu..satu hari nnt jika kamu or keluarga or sedara mara kamu dlm kesusahan ko akan minta bantuan dia jugak..pikir tu guna akal skit

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:51 AM  

Sedar la melayu-melayu PR. Jangan dibuat lagi demo-demo ni. Dah old pesen. Dah basi. Dah geli geleman rakyat tengok. Tak suka kerajaan sekarang demo saja kat kertas undi PRU nanti.


Nasihat ikhlas dari cicit kepada cucu Datuk Maharajalela.

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:56 AM  

PEEE aRr bila masa pulak puak kafir nak memerintah ni... pru ke 13? Ko tilik nasib kat Gereja mana tu..maklumlah skrang ni org2 hamPAS JER boleh sembahyang kat gereja, tuhan alah dia ada jugak kat sana

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:02 AM  

Senang saja isu penggunaan kalimah Allah ni budak tadika kemas pun boleh faham. Di arabia kristian pakai nama Allah dalam bible bahasa arab sebab ada arab yang kristian. Ni nak guna nama Allah dalam bible bahasa Melayu, ada ke orang Melayu Malaysia ni agama kristian.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:05 AM  

Balaci2 Pee aRr marah2 sebab himpunan beliau kali ni semakin gagal... sbb tu admin uar2kan isu ni jika himpunan itu berjaya admin tak keluarkan...Take beeeeeeer balaci dap

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:08 AM  

Bkn kau yg kne tutuh ngan anwar ker bodoh pnye org, msuk blog org byk cter plak,kalo dah jnis babi ttp nk jd babi.hahaha.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:12 AM  

Org hamPas tak dapat duit tapi dapat sedekah jer kata ketua agama lsle Peee aRr Pope nick ajis

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:14 AM  

Pa mslh ko ngan pekida,pekida dh liwat mak kau ker bodoh.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:16 AM  

Anak derhaka bersubahat dengan PENYEDAP bapanya. Jijah datang tak semalam, samsidar datang tak. Kalau sama sama datang tentu perang tarik rambut. Batang nuar kena kongsi, telor sorang sebiji. Entah entah Nurul pun skodeng sama. Haru biru negara kalau jadi pm........

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:16 AM  

Demon PR ni gagal sebab yang datang tu 80% ahli-ahli PR, 10% budak-budak kena gantung U sama awek diorang, 5% artis-artis yang dah tak laku RTM, TV3 sama Astro dah bo layan, yang 5% lagi tu anak-anak ahli PR. 950 ribu rakyat yang Mat Sabu jangka tu cuma mimpi dia sebelum mandi hadas

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:18 AM  

Bermula minggu ni dah ramai org2 HamPas bersmbyang jumaat di gereja...maklumlah alah pun boleh pakai dlm gereja ..mengikut kata pukimat Rev Abd Hadi awang

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:21 AM  

Bila pr kalah bkn kau yg blik indon,hahaha,prasaan pr bleh mmg pru13 nnt,ko cermn diri ko dlu.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:24 AM  

Biar bOdoh bertempat jgn jadi kufur menjual nama ALLAH kpd org kafir mcm pukimak abd Hadi awang tu

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:28 AM  

Utk maklum semua bermula pd minggu ni ahlo2 hamPas dah boleh sembyabg d gereja.. perkara ni telah d persetujui oleh pope nick ajis pemimpin tertinggi isle hampas

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:30 AM  

ha ha ha lawak-lawak. memang takde klas langsung Pembangkang kat Malaysia ni. Macam ni malam sikit lah kami yang atas pagar ni nak percaya Pembangkang boleh buat kerja pegang Malaysia kelak. Mungkin 50 tahun lagi boleh kot bila DSAI, Hadi, Guan Eng sama Karpal Sing dah jadi rangka.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:33 AM  

Bkn kau ker nnt tdo mcm tabik cicak psl ggl target 1juta org,hahaha

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:43 AM  

Sakai2 pr ni mroyan dlm blog papagomo npa blog pr dah tk laku ker,asyik sebut pekida je bangsat ni,kalo ko anak jantan sgt g ckp ngan org2 pekida aku nk tgk pa jd ngan ko nnt, bangsat ko ni.

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:47 AM  


HKR112 @ Himpunan Kera Reformasi..


Tak laku....Kakkakakakakaakakahhh

Anuar Al Jubiria bin Al Khunsa January 13, 2013 at 2:52 AM  

HKR112@ Himpunan Ke Rahmatullah.... Tak Laku ..


kwang kwang kwangggggggg....

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:56 AM  

YE KE NI PAPAGOMO?? BUKAN SUSAH PUN NAK MENCARI KEBENARAN SKARANG NI.. SEMUANYA DIHUJUNG JARI..

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:08 AM  


Himpunan Khunsa Rogol (HKR112)

Kah kah kah

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:09 AM  

himpunan untuk penganggur2 jalanan.. Hahahhaahahahahaaahaha...

Loser !!!!!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:13 AM  



Penyokong2 PKR sehina najis dan nanah ...kering tapi tetap berkuman.


adoi....

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:14 AM  



KERA DIHUTAN PUN TAHU JAGA RUMAH DIAM DIRI...INIKAN PULAK AHLI2 PKR NI,,


SETARAF KOMUNIS LA KORANG..

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:24 AM  

Salam to puak2 pr yg masih xsedar2..korang xbleh pikir ke dgn waras kenapa pak cik anwar ko susah sgt nk bersumpah..tentu bersebab bro..sb dia buat..xkan tu pun xbleh nk pikir bros..tolong la..korg sokong org mcm ni..rosak negara,agama dan bangsa..bgi la cina kuasa politik..kelak merempat la org melayu..jgn esok2 baru nk menyesal bila nasi dah jd bubur..tolong la sedar saudara2ku sekalian..

Daengselili January 13, 2013 at 4:22 AM  

papa tak hebat..papagomo hebat~!!!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 4:52 AM  

Peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat wajar segera menebus rebat telefon pintar:
http://notakanan.blogspot.com/2013/01/peserta-himpunan-kebangkitan-rakyat.html

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:41 AM  

Umno the best....
Tak kacau orang pun..

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:25 AM  

Lalu situ mlam tadi tgk sampah membukit botol2 n plastik2 bersepah2 ni la dia kebangkitan rakyat Dan nyusahkan rakyat yang lain. Dah la xde kesedaran sivik mmg betul lah dorg gear korang beruk2 jalanan. Benci aku tgk sekor2 puiiiii

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:31 AM  

Marah sungguh pr hari ni, kalau lapor makan, kalau penat tidur...x sempat beli susu anak ke siang tadi....hihi

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:43 AM  

http://btmmari.blogspot.com/2013/01/updatelagi-lautan-manusia-hkr112-kl.html

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:56 AM  

Kah kah kah..PR jadi pembangkang selamanya. Itu mmg dah pasti.

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:58 AM  

nak lantik MB Perak.. Kelantan kena bagi tanah kat DAP.... Kat Kedah DAP kontrol.. Kat Penang n Selangor exco agama bagi kat PKR...nak berhimpun guna ahli PAS yang ramai... kalo dapat kuasa PKR jadi PM... DAP buat agenda... PAS diperbodohkan mcam tu jugak...

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:58 AM  

KL112 pun aku tengok banyak bas sewa yang masuk KL. Pakai kopiah..masa aku kat Chow Kit dan masa kat genting sempah dan juga banya perhentian lain. Aku rasa la, duit pkr yang bagi, PAS supply manusia. Dap tengok je. Aku rasa mereka yang gi KL.112 pun sama je kena beli. Tu booking dari awal. Armd

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:02 AM  

Tak de la.dik. Mereka dah bawa.semua. Anak bini cucu pak mertua mak mertua ibu bapa satu keluarga dah datang. Tapi tahniah la sebab tak buat huru hara. Kalau buat selalu macam ni pun bagus. Tapi kurangla sikit duit Bang Nuar. Nak bersara nanti.

tokgaru January 13, 2013 at 8:22 AM  

Aku tengok paling ramai melayu lah yang hadir. Cina ngan india kalau ada pun boleh bilang dengn jari.

Analisis aku adalah, keadaan ini menunjukkan melayu ni tak ada kerja, melayu suka melepas, melayu suka berdemo, melayu suka mendengar ceramah kutuk mengutuk, fitnah memfitnah, memaki hamun.

Tahniah rakan2 senegara bangsa cina dan india. Anda bijak, 10 kali lebih bijak daripada bangsa saya.

Akan datang jika ada lagi demo, saya cadangkan hanya pemimpin cina dan india saja yang turun, penyokong jangan turun. Biar orang melayu khasnya yang pakai ketayap putih dan lilit kepala kuning saja yang turun kerana mereka sudah hidup senang dan kaya raya .. tak perlu kerja atau berniaga pun boleh hidup senang.

Haa ha ha. Apa nak buat memang orang melayu khasnya yang pakai ketayap putih ditakdirkan Allah tak berapa cerdik aqalnya. Yang pakai ketayap putih tapi tak setuju dengan Lim Guan Eng adalah lebih mulia di sisi Allah daripada yang berserban, berjubah, berjanggut dan berdahi hitam.

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:25 AM  


KL112--> 100k-500k? TABEK KEPADA ORANG MUDA REFORMASI

wahai pemuda/pemudi ku sekelian!

aku cukup respect kat budak2 muda yang prihatin terhadap isu rakyat & masa depan negara...... mereka bakal pemimpin soleh dan adil dimasa depan yg akan lawan ketua2 lanun UMNO/BN.

aku juga rasa bangga terhadap keberanian mereka menentang arus remaja yg dilalaikan dengan hiburan & kemewahan.... mereka tidak tertipu dengan umpan 'gula2 UMNO/BN" yang menawarkan 'wang tunai segera' itu untuk memikat & menjerat mereka nanti.

aku rasa ketenangan hati bila para belia/pemuda/pemudi/ remaja berduyun2 cekal & gigih bersama abang2/kakak2/bapa2/ibu2/datok2/nenek2 mereka dari pejuang tua..... berarak, berhimpun, berkreativiti.... menzahirkan perjuangan idealisme mereka yg akan mencorak masa depan negara!

aku amat yakin para belia/pemuda/pemudi/ remaja kecintaan kita ini akan mampu MEMBUAT PERUBAHAN BESAR DALAM NEGARA dalam masa terdekat ini!

"PEMUDA HARAPAN BANGSA, PEMUDI TIANG NEGARA"

Medan perang PRU13 sudah hampir... bangkitlah dari kealpaan yg dibuai oleh UMNO/BN untuk kita lenyapkan kebongkakan mereka dan kita bangunkan kerajaan baru yang mendaulatkan rakyat dan memperkasakan negara!


MARILAH "UBAH" SEKARANG!

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:25 AM  

Banyak tu je Pakatan haram boleh kumpul ingatkan semua rakyat malaysia turun. Ape dah kena dgn penyokong pakatan haram ni byk dah kena virus J.E tak joint sama . Kesiannnnnnnnnnnn

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:33 AM  


RAKYAT VS KONCO2 LANUN UBN

abaikan cercaan/ gertakan/ ugutan UMNO tuuu... kita melangkah GAGAH dgn TEKAD utk PERUBAHAN!

UMNO tak relevan lg..... bersama rakyat tolak UMNO parti setan & BN gerombolan lanun2 yg tamak & ganas meratah khazanah Negara itu ....

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:48 AM  



KL112: TERBUKTI AMAN HARMONI!

TANPA PROVOKASI POLIS ATAU PIHAK AGEN2 PARTI SETAN UBN..... DEMOSTRASI RAKYAT BERJALAN LANCAR DAN AMAN DAMAI!

UMNO/BN LAH SEBENARNYA PERUSUH YANG MEMULAKAN KEGANASAN & KELANUNAN PADA SETIAP DEMO SELAMA INI!

RAKYAT BOLEH MENILAI SENDIRI, MANA PIHAK YANG MENJADI PERUSUH, PELAMPAU & PENGGANAS! SELAMA INI POLIS & AGEN UBN ADALAH PERSEKONGKOLAN SABOTAJKAN SETIAP DEMO AMAN RAKYAT!

RAKYAT SEMAKIN MATANG DALAM NEGARA DEMOKRATIK, TAPI REJIM KERAJAAN UMNO/BN MASIH BERMENTALITI FEUDAL & DIKTATOR!

TANPA UBN, MALAYSIA AMAN..... PRU13TOLAK ... UMNO/BN!



Anonymous,  January 13, 2013 at 8:56 AM  

Bukan sejuta ker? Mat sabu kata sejuta korang salah Kira ni.

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:04 AM  

Tu depan mata dorang sengaja buat2 xnmpk. Isu balak buat2 tak nmpk, tanah beribu hektar pun buat2 senyap, tu lom pasir n capex yg dibekukan smpi org selangor masih xde air dll lagi. Semua ni dorg sengaja butakn sbb dorg ingat N Berangan2 nk hidup free lpas PR menang. Otak dekat bontot

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:19 AM  

orang melayu je yg ramai kan...siapa bodoh dan bangang org melayu la yg pi perhimpunan saja yg dok umah best...makna fomula dap betul lah mengkudakan melayu...insaf dan taubat lah muslimin dan muslimat...

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:28 AM  

100K 500K bukan semua sokong pakatan saje nak meramaikan perhimpunan je

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:31 AM  

Pakatan haram terima la kenyataan akan jadi pembangkang je sampai bila bila.

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:34 AM  

omega mana omega

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:53 AM  

takde ke nak komen arah kiblat berterabur?

bukan itu PETANDA ke?

kalau pr perintah, maka segalanya berterabur dan tunggang-langgang walaupun pada hakikatnya terlihat sedang berbuat baik..

tak faham2 lagi ke PETANDA itu?

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:04 AM  

buat la ape pon utk kebaikan.. f**k dap, f**k yg sokong murtad..

rakyat malaysia,  January 13, 2013 at 10:10 AM  

sedangkan orang2 pas sendiri mengatakan perhimpunan itu perhimpunan syubhah..

tengoklah sendiri, yang pegi perhimpunan tu bukan buat benda baik pun. sekadar berseronok dan mencerca dan mengutuk kerajaan.

dan Allah swt dah tunjuk dah..
1. kiblat berterabur
2. wakil org asli tersilap hentam
3. bawa kanak2
4. perkumpulan penyokong LGBT. siap bawak bendera gay lagi
5. lelaki bercampur wanita. takkan unit amal pas tak tegur?
bla bla bla...

jadi apa yg nak dibanggakan dgn perhimpunan syubhah seperti itu?

sekian

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:14 AM  

Amanat hadi... Penyokong pas yg makan babi tidak haram ... Kalau poknik sanggup terima bantuan syaitan makan babipun boleh... Bukan aq kata..

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:18 AM  

BUKAN MASALAH PROVOKASI POLIS...MASALAHNYA IALAH...DEGIL TAK NAK PATUHI ARAHAN, SARANAN DAN PERATURAN...AKAN TETAPI...SEKIRANYA SEMUANYA DIPATUHI...MAKA...TIDAKLAH TERCETUS KEJADIAN2 YG TIDAK DIINGINI...ACARA DAN AKTIVITI PUN BERJALAN LANCAR TANPA INSIDEN2 YG TIDAK DIINGINI...APA YG PENTING...PATUHI ARAHAN, SARANAN DAN PERATURAN

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:37 AM  

betul anon 10:18am

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:47 AM  

Penyokong pas lepas ni ramai ramai la pakat g gereja pasal hadi awang dah bagi green light utk sama semayang kat sana tiap hari ahad

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:52 AM  

Semoga Melayu Penyokong Pembangkang yang Bongok lagi Bahlol jadi cerdik pada PRU13 nanti!!!

Hentikan menyokong Pemimpin2 Melayu Musibat Pembelot Bangsa dan Agama!!!

Tanam Pakatan Haram dgn TAIK!!!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:55 AM  

Anon 803!!!

Sampai kiamatlah ko jadi Bongok lagi Bahlol!!!

Pembelot Bangsa dan Agama!!!

Bangsat sa Bangst bangsat nya ko ni!!

Di lahirkan oleh Mak ko ya ng tak bernikah!!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:07 AM  

Mereka pergi perhimpunan juga menyokong secara langsung dan tidak langsung;

1. Kalimah Allah digunakan dalam bible Melayu khas untuk Melayu kristian dan bakal Melayu Kristian (kalimah Allah tidak digunakan dalam bible india, cina, english dll)

2. Hubungan sejenis ( Lesbian, gay) pondan, penkid dan Bisex ( main semua jenis).

3. Dll

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:41 AM  

Aku tenguk yang pergi perhimpunan ni banyak pakcik dan makcik ajer. Lepas jalan banyak tu, balik naik bas yang lalu jalanraya yang BN juga buat. Yang sakit lepas terhegehhegeh jalan tu, kena pergi hospital dan dapatkan ubat free...BN juga yang kasi.Baguslah tu, anjing pun lagi pandai berterima kasih pada tuannya dari pakcik makcik tua ni semua! Tahap kebodohan yang tak boleh nak diajar.

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:49 AM  

meroyan je la ko cai

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:16 PM  

hahahaha....kecian nurul..frust ya... nak tanya nurul napa tak dpt sambutan? hahahaha...

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:18 PM  

Saya Melayu Singapura. Saya beri tabik hormat kepada GOMO yang berani. Pembangkang Melayu Malaysia memang makan taik. Patutlah otak mereka bebal & bodoh. Melayu memang suka jadi PAK TURUT. Mereka diperbodohkan oleh pihak yang anti-Malaysia, anti-Melayu & anti-pribumi.
- Anonymous Tulen

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:26 PM  

setuju dgn ANOY January 13, 2013 12:18 PM

yg memekak melolong ni katak bawah tempurung. rata2 dia org ni golongan yg takde pelajaran dan tak pernah keluar dari malaysia..sbb tu dia org bercakap ikut sedap mulut.

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:56 PM  

Lama x baca papagomo nyer blog...semakin jadi sampah rasanya blog ni...cuba jengok mana-mana blog pakatan jap...tengok berita diorg berkenaan HKR semalam...pastu baru la korang tau betapa sampah-sesampahnya blog papagomo ni...agak-agakla klu nak backup UMNO bro...jenguk fakta skit...ni dah sampai tahap anjing ni pecite bro...sedihlaa

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:15 PM  

mmg betul bas berduyun2 balik ke Pantai Timur.. saya berhenti di Hentian Temerloh dan lihat beberapa bas mula sampai..sume yg turun pakai t shirt hkr..jd rasanya kalo xde org supply duit..takkan bole sewa bas plak..

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:19 PM  

mmg betul pasal bas tuh sbb sy sendiri lihat byk bas 2 berhenti di hentian temerloh semalam.yg turun pakai tshirt hkr. erkk..kalo xkene sponsor..xkan nak dtg naik beskal kott..mau 3 hari xsampai kl..

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:27 PM  

Kalau pembangkang Melayu M'sia yang bodoh lagi tak sedar diri tu berhijrah ke Singapore, mereka pasti hidup tercungap-cungap. Mungkin ada yang mati katak. Sebab kebodohan mereka tu akan membuat mereka sukar untuk menyesuaikan diri. Silalah Izzah Anwar atau Nikpok Aziz atau orang-orang PAS & PKR lain berhijrah ke Singapore.

Anonymous,  January 13, 2013 at 3:28 PM  

Saya orang Melayu S'pore. Kalau pembangkang Melayu M'sia yang bodoh lagi tak sedar diri tu berhijrah ke Singapore, mereka pasti hidup tercungap-cungap. Mungkin ada yang mati katak. Sebab kebodohan mereka tu akan membuat mereka sukar untuk menyesuaikan diri. Silalah Izzah Anwar atau Nikpok Aziz atau orang-orang PAS & PKR lain berhijrah ke Singapore.

Anonymous,  January 13, 2013 at 4:14 PM  

Kepada melayoo mudah lupa....aku rasa xyah la ko sokong pkr klu camtu...lebih baik ko kekal lam bn. pkr pon xsudi terima ko....xde untung pun amik ko jadi ahli.ngabiskan boras jer....hehehe

Anonymous,  January 13, 2013 at 4:17 PM  

Jgn ko jadi ahli neraka sudah....jgn samakan takbir ngan take beer...agak2 la....apa2pon hidup pr.....hehehe

Anonymous,  January 13, 2013 at 4:19 PM  

Ko masuk blog org boleh....org masuk blog ko tak boleh...aper citerrr....baik ko dok bawah tempurung jer ngan gomo...hehehe

Anonymous,  January 13, 2013 at 4:22 PM  

Ko yg akan mampus nanti dlm pru13.....hehe...

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:04 PM  

Bila pulak lembu Msia sesat ke Spore ni?

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:10 PM  

Gomo dan lembu cai dah malu dah. Spin laa cita tak laku, sedangkan Sinar tunjuk gambar lautan manusia. Polis siap kata terlampau ramai masuk stadium dan satu kesalahan do.

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:13 PM  

Ada kat bontot ko. Kah kah kah

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:21 PM  

Kasi sping dulu kat Spore baru boleh cita.

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:28 PM  

nurul frust menonggeng perhimpunan 1 juta tak kesampaian..kehkehkeh! nasib baik mak bapak puak2 pakatan bawa anak sekali nak kasi nampak ramai.......

hahahahahaha.....

hahahahaha...!!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:29 PM  

Jgn lupa ada gak org2 yg x sabar nk humbankan PR ke laut yg sama.

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:45 PM  

kah.. kah.. kah.. kah.. kah.. kah.. sakit perut aku.Anon, ko mmg kelakar.

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:21 PM  

PR diambang kemusnahan..... terima la kenyataan tu

metallica,  January 14, 2013 at 12:40 AM  

Hoi pukimak PAPAGOMO takder video seks lagi kahh? aku masuk sini cari video seks jerr hahaha. Aku nengok video pastu DOSA ko tanggung ah ok hahaha. Naik kan lagi ahh gambo ke video seks eh sial cepat sikit tau !!

Anonymous,  January 14, 2013 at 8:29 AM  

Puak pakatan haram kalu tak tgk video seks setiap hari memang tak Sah. Slogan Pakatan haram membangun bersama video seks.

Anonymous,  January 14, 2013 at 9:39 AM  

Hahaha.papagomo-nama pun dah menunjukkan dgn jelas,mangkok post sesuatu tnpa fakta.. Cai2 umgok ni ape die bleh tibai,die type je.kalo dgn fakta, mcm pmimpin kecot 1M depa,xbrani bg fkta.. Bak kata madey,"umnok xbg peluang golongan bijak pandai sertai umnok" tu pasal brtimbun golongan buduh dlm umno..aku xkata, madey yg kata.adeh.pedih.

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:24 PM  

Kata perhimpunan rakyat,yg nampak banyak spesis kaldai karat hijau & LGBT je

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:31 PM  

Terkini, PAS gagal tarbiah DAP mengenai Agama Islam,sebaliknya DAP berjaya mentarbiah PAS mengenai tanah & penggunaan kalimah ALLAH.

Anonymous,  January 14, 2013 at 6:20 PM  

BESTNYA BODY NURUL

Anonymous,  January 14, 2013 at 6:54 PM  

FikirLah Para Penyokong PAS,menuduh ahli Umno Kafir..tapi sampai sekarang pun tiada pengislaman Anuar dan konconya sampai sekarang kan dia bekas Umno fikir-fikirkan..kena mengucap semolalah atau sokong PKR Allah ampunkan...

Anonymous,  January 14, 2013 at 10:47 PM  

Pompuan lesbian dari negara luar pun sokong Shamsidar.....hebat sekali. Yang bijak diketepikan dan yang bodoh ditinggikan martabatnya. Seksa yang ditanggung oleh orang Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang tak dapat dinafikan. PRU ke 13 adalah tempat untuk menafikan mereka.....tungguuuu...

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:13 AM  

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/23389_459466820769552_907574868_n.jpg

ada rasa nak kencing tak? pahal takut nak tunjuk gambar? tak mau penyokong2 bodo mu terkencing2?

tengok gambar tu pun mnampak waktu pagi nyaman.

sekali klik 20 juta boleh nampak.
ingat2 ko kalau tak pergi mintak maaf satu2 dengan semua 20 juta orang tu haram ko nak cium bauk syurga

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:36 AM  

Aku sokong umno tp yg aku tau pasal mkn rasuah set bn je knp ko ckp pr mkn rasuah diorg x dpt tender kerajaan pom...

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:47 AM  

Bro x tgk ker yg kat luar kan byk pic gmbr org share...ko ni xkn tu nk diajar lg..aku pom sokong kerajaan tp pasal angka xleh nk tipu krn terbukti siang2 lg tuh...siap prof univrsiti mane tau kire rakyt dtg lbh 100k

Jebon,  January 15, 2013 at 10:44 AM  

Pendapat aku....(bukan ramalan)

PRU 13..BN menang besar....PAS n PKR...bungkus teruk!!!!

DAP menang besar terutama di pekan2 n bandar..

SEBAB... DAP x undi PAS...

DAP undi PKR..tengok calon jugak !!!

KIta saksikan nanti...

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:24 PM  

Kesimpulannya, himpunan penyokong 'Peliwat Mega'GAGAL 100K?200K?Tak sampai separuh pun dari sejuta.

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:40 AM  

Apa yang aku nampak kt sini selepas saja HKR#KL112..dah ramai pencacai2 fuckatan yg naik meroyan..cakap pun dah jadi merapu tak ketahuan hala..silap2 haribulan boleh jadi gila..

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:58 PM  

Kalau nak ckp pasal DSA, masa dia jadik TPM dulu dia pun pentingkan kroni / adik beradik dia juga. Malas nak cerita pjg sbb yg dpt projek tu pun dah arwah (ada pertalian saudara dgn DSA) mudah dpt projek walaupun tiada qualification utk industri tersebut. Yg pasti aku sudah melihat dgn mata kepala aku sendiri.. mana2 ahli politik semua sama..

mohammad azren January 16, 2013 at 9:29 PM  

Kesian wa tngok lu bro. Meraban tahap gila babi ni. Agaknya lu makan babi lebih ni. Tengok perangai pun macam babi. Menyondol je. Jgn tersondol kilang kunyit sudah. X psal² melekat gelaran Al Juburi.

mohammad azren January 16, 2013 at 9:36 PM  

Memang piki mak dia kna balun ngan pakeda. Dapat dia ni. Spesis pa Kuda

mohammad azren January 16, 2013 at 9:44 PM  

ye la bro. Memang ramai yang trun brhimpun. Sbenarnya kehadiran hri tu ramai. Lbh 1 juta. Dia orang lupa kra yang brhimpun di kerajaan langit ayah Pin.

Anonymous,  January 19, 2013 at 10:20 AM  

La sama2 blh msk la, br balance... Takut lak

Anonymous,  January 21, 2013 at 10:18 AM  

macam pukimak papagomol....mengulas....dah sah jubo sudah ditutuh dengan batang penyapu oleh nuar....warghhhhh kah kah kah....siap isap kotel lagi........kui kui

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP