LIVE - 40 Ribu Hadir Di Program Najib Razak Bukti Rakyat Tolak Demo Jalanan PR

Saturday, January 12, 2013

Sejak pagi tadi tak putus putus rakyat di Selangor hadir berhimpun bersama Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Abdul Razak di Semenyih Selangor. Anggaran yang dilaporkan setakat jam 12pm tadi adalah sekitar 40 ribu orang dari pelbagai lapisan.

Ini satu bukti jelas bahawa kepimpinan Najib Razak lebih dipercayai berbanding Pakatan Pembangkang sendiri.

Barisan Nasional pilihan rakyat Malaysia. Ayuh tolak politik keganasan yang dibawa Pakatan Pembangkang.

Sumber gambar Helmi Agenda Daily

Psssttt... Apa juak Pakatan nak Kata??? Hehehe
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

63 comments:

Anonymous,  January 12, 2013 at 12:57 PM  

.BN JANJI DITEPATI PEMBANGKANG MANIFESTO BUKAN JANJI APATAH LAGI BUKU JINGGA BUAT KERTAS LAP TAIK DAP BOLEH LA.

sex maniac,  January 12, 2013 at 1:03 PM  

Di bayar untuk hadir,,, bus free, lunch free, t shirt free, burger pon free....bagi condom brand 1-malaysia jugak..

semue group banging lepas makan..

ismawi hadeny January 12, 2013 at 1:06 PM  

Alhamdulillah..............gempar ! Kera pakatan mengadu diliwat masa hkr112

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:09 PM  

Info dari member duduk di pelangi semenyih kata tak kurang dari 7 bas digunakan untuk mengangkut sakai-sakai dari ulu semenyih dah hulu langat. Jalan pun clear. Tak jem langsung walaupun ada bapak segala sakai datang.

Sunyi hutan hulu langat tanpa sakai.

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:10 PM  

Ramai nya Gomo... Tentu hkr 112 tak laku

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:12 PM  

Ko pun pundek la.bershit tu pun kasi duit la.ko tak caya tanya la org kg yg dtg ke bershit tu.ptuih...tak pakai otak nye pundek.

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:13 PM  

Anwar tak pakai kondom. Sabu jilat puki

Daeng Selili January 12, 2013 at 1:15 PM  

Syabas BN, juak2 pencacai pakatan memang tahu buat onar dan fitnah sahaja

http://daengselili.blogspot.com/2013/01/kualalumpurpostnet-respon-shabery-cheek.html

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:17 PM  

ade gambar lain lagi tak? kakakakaaka

Anonymous,  January 12, 2013 at 1:18 PM  

Ko ni pun satu lagi pundek.selama ni bn la dok jaga sakai sakai ni dlm segala aspek.dari lahir sampai mampus.ya memang bn kasi kondom free kat sakai sakai ni utk merancang keluarga.ko tanya mak ko lepas bersalin ada tak misi kerajaan bagi kondom free takut takut bapak hang tutuh mak hang dlm pantang?.pas ntah apa korg tolong.pkr dap jauh sekali.sakai kat kelantan korang terajang je.khaptuih....

Ali January 12, 2013 at 1:24 PM  

Dengan berkat Rasul mulia Muhammad Nabi akhir zaman,Ya Allah, sesungguhnya kami adalah hamba-hambaMu, anak-anak dari hamba-hambaMu Ya Rahman. Ubun-ubun kami ada dalam genggamanMu, telah terdahulu ketetapanMu bagi kami, telah adil qada' dan qadarMu bagi kami, kami memohon dengan nama-namaMu yang telah Engkau sebut untuk diriMu, atau yang telah Engkau ajarkan kepada salah seorang hambaMu, atau nama yang Engkau rahsiakan dalam ilmuMu yang ghaib, agar Engkau turunkan kepada puak yang tidak mengenalMu, puak yang ghairah untuk menghancurkan Melayu, puak yang menghina agamaMu, puak pembela kaum Lut, puak pendokong penternak babi. Hancurkan mereka-mereka itu Yaaaa Allah. Puak yang tidak tahu berterima kasih, puak yang tak reti mengenag budi, puak yag tak mahu bersyukur keatas nikmatMu Yaaa Jabbar, Yaaa Alim, Yaaaa Mutakabbir.Lindungilah bangsa Melayu, lindungilah agama Mu keselamatan yang kekal selamanya di-dunia, dan akhirat dengan rahmatMu Ya Allah, wahai Yang Paling Mengasihani daripada segala yang mengasihani. Yaaa Qadailhajattt, Yaa Mujib biarlah doa kami ini tidak kelihatan, namun Engkau yang maha mendengar lagi maha mengetahui, hancurkan pas, hancurkan dap, hancurkan pkr dan musnahkan pr dari bumiMu yang aman tenteram ini. Timpakanlah bala kepada penoda agamaMu yang menggunakan Islam sebagai wadah merosakkan perpaduan ummah.YaaaArhamarrahiminnnn. Yaa Akroma Akrominnnn. Ko pas, ko dap, ko pkr dan hancurrrrrkan pr!!

Ali January 12, 2013 at 1:53 PM  

Kpd PDRM, jgn berlembut dgn puak haramjah tu ajo puak tu mcm kjaan Thailand lakukan kpd org Melayu Selatan Thailand tempohari. Sampai skrg mana ada lg mereka itu berani memberontak dan sampai kini tiada siapa berni buka mulut supaya kjaan Thai dikenakan apa2 tindakan. Cukuplah PDRM dihina, dimaki hamun dan dicerca. Anda juga berhak hidup aman dan tenteram seperti rakyat Msia yg lain.Apa lagi yg tidak cukup? bersyukurlah, sapa pun memerintah sama saja, tiada sesiapapun akan mampu memuaskan nafsu sesemua org, malah Nabi pun mempunyai byk musuh.

kambeng,  January 12, 2013 at 1:53 PM  

ada bagi free Porno VCD ka? satu malaysia group sex video.. ada gang bang semua jenis bangsa... lepas gang bang menembak... tunjuk lagi jari satu malaysia, bangga giler.......

beraksi pulak diatas katil yg berlogo BN...

tak ya la condom satu malaysia, buang masa... satu Porno VCD cukup


Anonymous,  January 12, 2013 at 1:57 PM  

Puak pakatan haram yang datang semuanya Di bayar untuk hadir,,, bus free, lunch free, t shirt free, mana yang datang dari kelantan terengganu kedah dan yang jauh jauh diberi penginapan hotel free jugak.. siap bagi duit saku. Kalau tidak jangan harap nak datang KL buat demo

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:08 PM  

Kahkahkahkahkahkahkah.......
Itu umpornno/ be end punya SOP...

hafiz,  January 12, 2013 at 2:15 PM  

wokey la... ada Kepala MCa yg berpengalaman ber-video sex menjadi pengarah 1-porno..

Lukas Podolski January 12, 2013 at 2:16 PM  

wahkahkahkah..40 ribu tp ni je gambar dia..wahkahkahkah

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:25 PM  

Mmg 40gibu kilogram lembu

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:26 PM  

Aku dapat mkn free tadi umno bagi
Bg free aku sapu jer
Pangkah lom tau

Bidak Kurma,  January 12, 2013 at 2:30 PM  

Ini bukan 40,000 yang hadir, sebenarnya 4 juta yang hadir. cuma BN tak suka nak menunjuk ler. Dia ambil foto pun dari angle yang ada 400 orang aje. Yang 4 juta nak ambil foto pun tak dapat fokus kamera. Yang datang 4 juta semuanya memang peminat tegar Najib dan Chua Porno. Sakai-sakai yang dimaksudkan itu pula semua datang secara sukarela demi hendak melihat superstar Najib berucap.

Jalan Semenyih pula jam teruk bermula dari Seremban (arah Selatan) dan dari Rawang (arah utara)

Harap maklum ler

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:01 PM  

hkr zoom kat stadium...himpunan najib tuya zoom kat dlm khemah...hahah..mmg patut la madey kata org umno ni bebal belaka...tak ret beza mana byk dan sikit..hohoh..

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:03 PM  

Akal logik...
40k tuk kawasan tesco semenyeh yu cukup tuk muatkan pencacai2 UMNGOK ni ker

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:06 PM  

Fuyoooooooo.......
Ramaiiiii tuuuuuuu
...syok a tengok konco2 najib dah metoyan tengok perhimpunan pakatan ramai

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:12 PM  

klu ikut kiraan anak yatim piatu hanya 1500 orng je tu...kua kua kua. ada lain2 gambar tak? kua kua kua ho ho ho bu bu butoh.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:20 PM  

Yang memang confirm dapat bayaran ialah cina doll. Ada juga yg bini nya kena main, lakinya dapat habuan. Yg bongok penyokong tak dapat apa2 kecuali maki hamun orang... Ka. Ka. Ka. Ka.

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:36 PM  

ni cai2 UMNGOK..igt p function umno ke dpt duit 50-100 utk tarik org p ..Perhimpunan ni kami p guna duit sendiri la bahaloll..transport sendiri..xdak hari la cm UMNGOK buat..sponsor bas,baju,bagi duit poket..UMNO HARAM JADAH!!!

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:55 PM  

klu kira 40 ribu iaitu satu org dua kepala satu kepala atas satu lagi kepala butuh gua rasa pun tak sampai 40 ribu. 4 ribu org mungkinlah. tapi kiraan anak yatim piatu 400 ribu org. boto2 matematik kantoi punya menteringok. oi anak yatim piyatu ape cerita amah indon tu?

Anonymous,  January 12, 2013 at 5:12 PM  

mana gambar lain? nak tengok 40 ribu tu....takkan sekeping gambar jer bukti 40 ribu tu? jangan nak bodohkan orang la....

Anonymous,  January 12, 2013 at 5:37 PM  

Tak ade..sebab mmg tak ramai pun..nanti kantoi..kahkahkah..

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:35 PM  

Gomo bodoj thp cipan....banggang..ingat semua org x habis sekolah cam dia..

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:38 PM  

Kalau dah family ko mcm tu...ko jgn ingat family org lain sama cam ko....banggang melantun2

Anonymous,  January 12, 2013 at 7:12 PM  

WOW.... RAMAI TU. NAJIB DAH BOLEH BUBAR PARLIMEN ESOK.

Anonymous,  January 12, 2013 at 7:17 PM  

http://www.malaysiakini.com/news/218743

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:47 PM  

Haha. Sakai mmg kejanya memburit ja mcm sakai kt atas ni. Sbb 2 dia bersyukur sgt kerajaan sakai dia bg kondom free lpas smbut merdeka n taun baru. Bru konfiden sket nk memburit dlm hotel bajet dgn awek. Kerajaan sakai,penyokong bangkai. Cam cibai.

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:52 PM  

Haha..yg biasa dgr allah akn makbulkan doa org yg dizalimi. Klu doa org yg menzalimi xtau la cmna. Ya allah, hancurkan golongan yg mengkhianati umat2 islam dan seluruh rkyat kelantan yg dinafikan hak royalti mereka,..

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:58 PM  

Ya ka? Aku mai dr kedah nai bas kena byaq pkai duit sndri. Smlm tdoq kt msjid. Aku silap bas kot.. Lps ni xmau ikut dah. Rugi. Bek ikut bas umno. Dpt duit, dpt nasi bngkus, dpt tshirt free. Siap bleh tgk kpop lg. Bas menuju ke neraka pon xda hal la. Jnji kpop.

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:05 PM  

Hahaha.. Papacibai mmg bengap. Klu dah tau bodo matematik dr azali 2, xyah la buat andaian smpi 40k yg hadir. Xperlu la menzahirkan kebengapan diri dpan org. Alif mim nun tendang waw= SARKAS

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:11 PM  

Wow 40 ribu. Aku caye gambar yg ko tunjuk tu gomo. WaKakakaka

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:33 PM  

Anom 0958 pm 12, 2013...kesian dekat hang, dah tau makan minum semua free, lain kali bawa sekali anak2 dan isteri sekali...ya lah nak jumpa najib bersama rakyat...bukan senang tu

Anonymous,  January 12, 2013 at 10:38 PM  

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

tapi kan ada jugak yang 'lari' n tak mengaku bolg sendir...hahaha

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:13 PM  

nampaknya perhimpunan bersama rakyat anjuran bn tak ramai berbading dgn hkr. ramai yang menghala ke kl..papa memang putaq alam..sama mcm tv3/4

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:14 PM  

nampaknya perhimpunan bersama rakyat anjuran bn tak ramai berbading dgn hkr. ramai yang menghala ke kl..papa memang putaq alam..sama mcm tv3/4

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:20 PM  

Gua pi jugak tadi nak jumpak PM, depa kata ada beras percuma.Tapi,malang betul nasib gua, beras yang didamba entah hilang dimana.

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:37 PM  

Aku dapat betas td...free wooo orang bee end bagi. Dah org nak Kasi free, rembat je. Pangkah nanti belum tau

Anonymous,  January 12, 2013 at 11:37 PM  

KL 112 mmg bersejarah! berlakunya takdir dari Allah Yg Maha Besar! sememangnya DIAlah sebaik2 perancang, rakyat marhaen menguasai ibu kota Malaysia, pemimpin yg angkuh dan sombong diletakkannya di pinggir bandar(Rinching dan Bentong)...Amin besarnya kuasa MU ya ALLAH

Anonymous,  January 13, 2013 at 1:33 AM  

40ribu?? muakakakaka. dah sah umngok bangsat bertambah laknat. muakakaka. kesian org semenyih. jadi mcm pengemis. siap bawak 2 trailer beras. siap tabur bg kutip. muakakaka. umngok sah lembu!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 10:59 AM  

Kenapa ramai yang tak suka bee end?
Adakah sbb kroni2 ?
Adakah sbb rakyat hanya nak test kerajaan baru memerintah?
Elok juga kita bagi peluang pada kerajaan baru memerintah..
Kita tengok apa yang mereka boleh beri untuk rakyat..
Tak salah mencuba..
Kuasa di tangan rakyat..
Demokrasi..

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:15 AM  

Rasanya depa ni tak reti mengira dah..mana yg 100k mana yg 45k..

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:16 AM  

balik2 pic ni je pakai..buktikan ianya 45k

Afiq Aizuddin,  January 13, 2013 at 4:47 PM  

Aduhai bloggers sekalian. Hang ingat kami ni duk dlm hutan ke, xmngaji tnggi2? Tolongla. Malu aku ada rakyat yg mcm hang ni. Belajar tinggi tapi ilmu letak kat kuku kaki. Nak dibandingkan dengan perhimpunan HKR tu, perhimpunan DS Najib ni apalah sangat. Lagi laku kat stadium tu walau tanpa barang2 percuma. Lagi satu, ckp apa td? 40 ribu? buktikan dengan gambar macam yg HKR buat. Ni setakat sekeping je apa barang. Itupun nasib je ada barang free. Boleh jamin ke seramai tu yang datang tanpa ada habuan? Cuba DS Najib buat skali, nak tengok jugak

Anonymous,  January 13, 2013 at 5:41 PM  

Sayang najib adalah pm yang baik budi bahasanya tetapi malang dapat jodoh Isteri yang tidak kasih Suami dan hanya tahu kejar kemewahan serta glamor dirinya.

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:10 PM  

himpunan najib kt tescO semenyih lebih ramai drpd Himpunan Kebangkitan rakyat di KL?...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
PAPAGOMO MMG BAHLUL, DASAR PENCACAI CARI MAKAN YANG TAK ADE MARUAH

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:09 PM  

cakap 1 juta himpunan rakyat...40 ribu pun tak sampai...!! pakatan haram dari dulu mengarut....!!

Anonymous,  January 13, 2013 at 7:14 PM  

KAH KAH KAH ......awat tak penuh stadium? mana lagi 960 ribu yg dok habaq sebulan dulu.....KAH KAH KAH.....mat sabu buat cerita wayang kulit memang terror...

kot mana pun PAPAGOMO tetap hebat....steady bro!!! tulis
banyak2 bagi depa panas....hahahaha...!

Anonymous,  January 13, 2013 at 9:11 PM  

ala...paling2 pun 5ribu je hadir..belakang2 tu kerusi je banyak..hahaha

Anonymous,  January 14, 2013 at 1:53 AM  

uish.. ramainya.. 40 ribu tu.. >.<
betol ke 40 ribu =.=
haish~

Anonymous,  January 14, 2013 at 1:55 AM  

ape ni.. ape ni.. yg mana lg ramai ni.. yg kt stadium merdeka tu sah2 ada gambar.. byk gambar lak tu.. yg ni alahai... kesian.. ape.. kt tesco.. gambar mane gambar..
wkwkwk

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:32 PM  

40 ribu ko kata gomo???.........kah..kah..kah...umpan beras???????...kah..kah..kah...gambar tak sampai pon 400 orang...yang ni lawak...yang ni lawak...bhai,baik ko benti jer jadi gomo.masok maharajalawak ganti boboi tue mungkin leh naik rating..kah..kah...kah...

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:07 AM  

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/23389_459466820769552_907574868_n.jpg

ada rasa nak terkencing kah? apahal takut sangat nak tunjuk gambar ni? gambar atas tu nampak macam himpunan hulu2 kampung saja

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:06 PM  

mat sabu cakap 1 juta org akan datang ke stadium merdeka.....rupa2nya cuma 40 ribu je.....

hahahahahaha.....

hahahahahaha...ramainya.!!!!

alamak malunya aku....!! hahahahaha...

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:08 PM  

yg ramai hadir dlm himpunan rakyat adalah budak2 yg dibawa oleh mak bapak masing2......lucu wehhh!!! mana lagi penyokong2 kuat pakatan....dah lari ke??? kih kih kih....

hamzah hasan,  January 15, 2013 at 6:52 PM  


Jangan lah kita lupa seburuk-buruk pihak yang kita benci,pasti ada kebaikan mereka juga..dan sebaik-baik pihak yang kita sanjungi,tak kan lepas dari keburukan juga..kita manusia dan hamba allah..allah juga meminta kita untuk bersikap adill dalam segala hal.Kita bukan saksi pada kejadian dan apakah hak kita untuk berpihak kepada sesuatu tanpa sebarang bukti..dan tak mustahil juga apabila kebencian bermaharajalela dalam diri,walau apa bukti yang datang sekali pun pasti akan kita ragui..siapakah yang benar dalam hidup ini?? Bersederhana lah... Bagaiman dengan kisah musa dan firaun"Cuba kita renungkan,sebaik baik diri kita yang kita rasa kan betul-betul beriman kepada allah,adakah kita sebaik dan semulia nabi Musa alaihisalam???Dan sejahat-jahat orang yang kita benci pula,adakah mereka itu sejahat Firaun atau adakah manusia yang lebih jahat dari Firaun yang mengaku diri nya tuhan.Namun apakah perintah allah kepada Musa alaihisalam untuk berhadapan dengan Firaun..LEMAH LEMBUT.Tapi bagaimanakah dengan diri kita yang mengaku sebagai hamba allah yang lemah???20:43. PERGILAH kamu berdua kepada Firaun; sesungguhnya dia melampaui batas.20:44. Namun begitu, UCAPKANLAH dengan lemah lembut kepadanya; mudah-mudahan dia mengingati, atau dia takut. "5:8. WAHAI ORANG-ORANG YANG PERCAYA, JADILAH kamu orang-orang yang menegakkan di hadapan ALLAH, saksi-saksi untuk keadilan. JANGANLAH kebencian pada kaum mendesak kamu untuk tidak berlaku adil; BERLAKUADILLAH, itu lebih dekat dengan takwa. Dan TAKUTILAH ALLAH; sesungguhnya ALLAH menyedari apa yang kamu buat.
16:125. SERULAH ke jalan Pemelihara kamu dengan kebijaksanaan dan teguran yang baik, dan berdebatlah dengan mereka dengan cara yang lebih baik. Sesungguhnya Pemelihara kamu, Dia sangat mengetahui orang-orang yang sesat daripada jalan-Nya, dan Dia sangat mengetahui orang-orang yang mendapat petunjuk.

16:126. Dan jika kamu membalas, balaslah dengan yang serupa apa yang kamu ditimpa, dan sesungguhnya jika kamu bersabar, ia yang lebih baik bagi orang-orang yang sabar.
hamzah12hasan@gmail.com

Anonymous,  January 17, 2013 at 4:27 PM  

erm... bg habuan beras dn yg lain2 blh la weh.... bg lak kt india2.. nmpak cm bg kt pelarian somalia pn ada.. hahahahahahahaha

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP