LIVE KL112 - Kah Kah Kah, 20 Ribu Je Dalam Stadium. Malu Siot.....

Saturday, January 12, 2013

1 juta akan memenuhi stadium kata Mat Sabu sejak berhari hari yang lalu. Bagi rakyat ataupun penyokong yang kurang cerdik pastinya akan percaya kata kata Mat Sabu untuk 1 juta dalam Stadium Merdeka. Hakikatnya secara logik akal stadium Olimpik pun tak mampu muatkan 1 juta orang. Hahaha.

Gambar diatas merupakan hakikat sebenar apabila jumlah penyokong pakatan setakat ini hanyalah sekitar 20 ribu orang yang tidak memenuhi stadium Merdeka. Malah dijalan jalan sekitar KL juga lengang ekoran tidak mendapat sambutan dari penyokong Pakatan sendiri yang muak dengan propaganda pemimpin pakatan.

Adam Adli gay jamban pula dalam kenyataan nya melalui radio pakatan menyatakan didalam stadium sudah 200 ribu orang. Gua pun tak faham adam Gay ni pandai mengira ataupun tidak.

Apa sekalipun himpunan Pakatan GAGAL sepertimana himpunan yang mereka lakukan sebelum ini. Rakyat menolak himpunan keganasan yang dibawa oleh pakatan Pembangkang.

Psssttt.... Malu siot juak Pakatan... Hahaha. Konon 1 juta. Hahaha... Kesian.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

144 comments:

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:04 PM  

adam adli tu tgh meroyan sebab lapar butoh jantan laaa.... susah nak carik jantan utk dia tonggeng hahahha....

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:05 PM  

100,000 banjiri KL, himpunan hampir bermula Team Malaysiakini | 10:16AM Jan 12 2013 Pusat bandar Kuala Lumpur dijangka dibanjiri ribuan penyokong Pakatan Rakyat yang hadir ke Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Merdeka - himpunan paling besar anjuran gabungan parti tersebut bagi menghadapi pilihan raya umum ke-13. Penganjur mengharapkan kehadiran besar ke perhimpunan itu akan mempengaruhi golongan pengundi atas pagar. Pentadbiran Datuk Seri Najib Razak dilihat mengambil pendekatan berbeza bagi perhimpunan kali ini dengan memastikan tiada insiden tidak diingini. Pihak berkuasa membenarkan Pakatan menggunakan lokasi bersejarah Stadium Merdeka, dan polis turut mensasarkan "kecelakaan sifar" bagi perhimpunan berkenaan. Penganjur akan menguji sikap baru yang ditunjukkan pihak berkuasa ini dengan berjalan kaki dalam kumpulan besar menuju ke Stadium Merdeka, bermula dari tujuh lokasi,

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:07 PM  

Papagomo......pencacai umngok leh caya lu punya tulisan sebab org2 umngok sememangnya bodo sama lu
Org skang cerdik pandai la
Lu ambil gambar pagi tadi punya
Bil gambar sekarang ler nak tengok ramai mana
Bodoooooo.....bodoooooooo
Kikikikikihhhh

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:08 PM  

Kah kah kah kah kah kah.... 100,000 kepala kote bapak ko yang datang..... kah kah kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:08 PM  

Dah bnyk blog aku bukak dari pagi tapi belum nampak lagi muka si samsidar.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:09 PM  

LAPORAN LANGSUNG
1.45pm: Stadium Merdeka - seorang peniaga kebab Mansur Ahmad, 56, berkata kesemua 500 kebabnya sudah habis dijual. "Hari ini saya ada sekurang-kurangnya RM1,000 dalam kocek," katanya peniaga itu dengan gembira. Katanya, beliau mula membuka gerai di Kelab Sultan Sulaiman ketika perhimpunan pada malam tadi. Anaknya, Faeza Mansor, 28, yang membuka gerai mi sup di sebelah gerainya berkata perniagaannya amat luar biasa hari ini. Beliau menjangkakan akan berjaya menjual 100 mangkuk mi sup hari ini.

1.34pm: Jalan Petaling/Jalan Maharajalela - Exco AMK pusat merangkap komandan lapangan Ramlan Roes berkata beliau curiga dengan kegiatan sekumpulan tiga lelaki dan seorang wanita berpakaian baju-T biru AMK yang didakwanya sedang merakam video peserta yang masuk ke stadium. Beliau mengesyaki bahawa individu berkenaan bukan anggota AMK kerana individu berkenaan menutup muka dengan bandana dan tindak-tanduk mereka juga mencurigakan dan merisaukan anggota AMK, kata Ramlan.

1.30pm: Jalan Sultan - Seramai 15,000 peserta yang dianggarkan berada di kawasan ini terus melaungkan slogan "Royalti", "Puyau Lynas", Hidup peneroka" dan "Bangkit rakyat". Kumpulan peserta yang berada di luar kawasan Stadium Merdeka pula berada dalam keadaan tenang dan tidak membuat bising. 1.17pm: Jalan Sultan - Kumpulan aktivis SAMM menyertai kumpulan besar yang berada di Jalan Sultan. Aktivis Royalti dan ANAK pula memenuhi Jalan Tun Perak selepas melalui Jalan Tun HS Lee dan kini menghampiri Pudu Raya. 1.11pm: Dang Wangi -Polis berkata mereka membenarkan peserta memasuki Stadium Merdeka lebih awal kerana penganjur menyewa stadium untuk sehari suntuk. 1:00pm: Jalan Tun Perak - Kumpulan aktivis SAMM melalui kawasan di hadapan Menara Maybank untuk menuju ke Jalan Sultan.

Sambil berarak mereka melaungkan slogan "Bangkit rakyat", "Kita lawan, rejim korup" dan ada juga yang membawa poster anti-PTPTN dan dengan slogan "Keadilan untuk Teoh Beng Hock".

S

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:10 PM  

Anonymous said...
Papagomo......pencacai umngok leh caya lu punya tulisan sebab org2 umngok sememangnya bodo sama lu
Org skang cerdik pandai la
Lu ambil gambar pagi tadi punya
Bil gambar sekarang ler nak tengok ramai mana
Bodoooooo.....bodoooooooo
Kikikikikihhhh

January 12, 2013 2:07 PM

---------------------------------

Macam dalam gambar yang Al-Juburi publish semalam ke??? KOnonnya jalam sesak semua kereta nak masuk KL.....

Kah kah kah kah kah sekali gambar tipu. Kat Malaysia ada ke jalan 20 lane????

Kah kah kah kah kah... penganut Parti Kencing Rakyat memang percaya sangat-sangat la kalau Al-Juburi yang publishkan...

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:11 PM  

FUHHHHHHHHHH....
DEEPAK BEDTFRIEND KAK MAH PON MAI KA

Deepak muncul di Stadium Merdeka 11:57AM Jan 12 2013 Ahli perniagaan Deepak Jaikishan muncul di kalangan penyokong Pakatan Rakyat di Stadium Merdeka pagi ini, kira-kira tiga jam sebelum Himpunan Kebangkitan Rakyat dijadualkan bermula.

Deepak yang mengenakan baju-T dan berkasut sukan pada mulanya berarak bersama dengan pemimpin dan penyokong PAS dari ibu pejabat parti itu di Jalan Raja Laun pada jam 11 pagi.

"Saya ke sini untuk menunjukkan sokongan saya kepada semua rakyat Malaysia. Kami datang bersama-sama untuk menuntut bahawa kerajaan perlu mengadakan pilihan raya yang bebas dan adil. Orang ramai telah sedar - ini bukan tsunami, ini adalah gempa bumi.

Apabila ditanya sama ada dia mahu berucap di atas pentas lewat petang ini, beliau menjawab: "Jika saya diberi peluang, ya."

Kehadiran Deepak menarik perhatian orang ramai, yang antaranya mengambil peluang untuk bergambar dengannya.

'Beri saya imuniti, saya dedah semuanya di stadium'

Bercakap kepada Malaysiakini pada malam tadi, Deepak berkata beliau bersedia mendedahkan semua urusannya yang melibatkan personaliti yang berkuasa dalam kerajaan di perhimpunan mega hari ini.

Katanya, beliau bersedia berbuat demikian sekiranya Pakatan Rakyat boleh menjamin imuniti kepadanya jika ia memerintah.

"Jika mereka memberikan saya imuniti malam ini, esok saya akan naik ke pentas dan mendedahkan segala-galanya di Stadium Merdeka.

"Mereka tidak perlu berbuat apa-apa secara bertulis, mereka hanya perlu datang kepada akhbar dan umumkan... bahawa saya akan diberi status saksi dan saya akan dilindungi sepenuhnya oleh Akta Perlindungan Pemberi Maklumat, maka saya bersedia," kata Deepak.

Ditanya mengapa beliau mencari imuniti daripada Pakatan yang bukan memerintah dan bukannya kerajaan yang ada sekarang, Deepak berkata beliau yakin bahawa pakatan pembangkang akan memerintah selepas ini.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:11 PM  

Buang Papa tukar Bodo...
BODOGOMO!

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:14 PM  

Hkr himpunan kebodohan rakyat

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:14 PM  

五彩军团将汇入默馆

这场集会也预料将会呈现五彩缤纷的色彩,因为不同议 题的公民社会团体都会汇集在这场集会,一起向政府施 压。

这些色彩分别包括黄色(净选盟)、绿色(绿色盛会和其 他反公害团体)、橙色(垦殖民之子协会)、红色(吉兰 丹追讨石油税联盟),以及紫色(民联妇女组和其他妇女 团体)。

主办单位和警方也劝告集会者乘坐公共交通前往集会地 点。

吉隆坡总警长莫玛沙列宣布,警方不会在112集会派出镇 暴队,也不会设置路障及封路,以达到“零伤亡”与和平集 会的目的。

以下是今天较早的滚动报道:

1点50分:警方面子书通过优管网站,发布金马警区主任 再努丁(Zainuddin Ahmad)的记者会短片。

再努丁指出,截至目前为止,集会现场都没有发生任何 不幸事件,或是危害集会者和公众安全的事件。

他表示,警方也没有进行任何逮捕。

针对吉隆坡双峰塔和律师公会附近所发现的可疑物品, 再努丁表示,警方已经展开调查,证实都不是爆炸物品。

“警察的炸弹小组已经调查(双峰塔的可疑物品),并且 已经引爆。里面其实没有什么东西,只是一个空盒子。”

“律师公会前面发现的东西也是一样,我们发现一个袋 子,并且已经调查,没有发现任何爆炸物品。”

1点35分:双峰塔队伍从苏丹街进入Hang Jebat路,他们 距离默馆只剩下700公尺。

1点30分:苏丹街队伍即将抵达默馆。部署在Jalan Hang Jebat沿途的警员相当友善,一名警员更大方允许集会者 搭肩拍照。部分警员也拿出自己的相机,拍摄人潮的照 片。

赵明福家人也出现在集会人潮,他们手拿海报,要求还 赵明福一个公道。

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:15 PM  

Deepak dedah bontot Gomo dan cai terberak berak..

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:16 PM  

Sampai petang jumlah nya satu juta

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:16 PM  

kahkahkah pagi tadi terbaca articel dari malaysiaDgst... mat sabun cakap 500k... :D try check laman rasmi dorang katanya 20k...lepas tu 30k... hahahahaha kambeng la!

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:17 PM  




1 juta...rupiiiii...ah..ah..ah



Anonymous,  January 12, 2013 at 2:17 PM  

Hahahaha.....deepak ada la
SAMSIDAR sedah berborit ngan jantan pakistan tu
Org baru dpt boretttt

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:19 PM  

Haaaa...
Anon 2.08
Lu pon tau gak ek brp ratus ribu yg dtg
Jgn malu2 tengok pic himpunan ni
Jgn jadi bodo cam gomo ek

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:20 PM  

keciannnnnn.

Anwar Ibrahim sedap-sedap kongkek Samsidar, pencacai2 pulak yg kena kerja menutup tabiat jijik ketua nya.

Isteri Anwar Wan Azizah tak kisah. Anak Anwar Nurul Izzah tak kisah. Azmin Ali pun tak kisah. Tapi pencacai-pencacai Anwar pulak kisah.

kelakar nyer.. KAH KAh KAH

anwarsamsidar tabiee January 12, 2013 at 2:22 PM  

heheheh....kakakaka...dalam stadium ada ramai dapat contact gay baru ooo!!! siap bole berkelah buka tikar hujung minggu lagi...manusia otak beruk ni berhujung minggu bawak famili pergi berdemo..bodoh,bagharl,tonggong...

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:23 PM  

Eeeeee...
Terika kadoh anon 2.16
Atas keperihatian anon 2.16
Sekurang2 nya sedara leh bandingkan apa yg gomo siarkan
Hehehe...
....bengap juga kamu ni ye

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:25 PM  

kah..kah..kah 10 ribu pun tak sampai...lawak2.!!

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:31 PM  

Deepak pun turun kah kah kah.. Habis... Tembelang pecah do..

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:31 PM  

anon 2.23 yang bengap itu kamu sebab meroyan dalam ni.. kahak tuih...aku anggap artikel gomo ni satu joke nak tgk puak jamban meroyan tu jer..seperti di jangka mmg time bomb hahaha!... anon 2.23 tak pergi ke stadium skali ker?..penuh kan stadium tu.. hahaha ptuih

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:32 PM  

kah kah....tak sampai pun 20 ribu...

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:33 PM  

Hahaha... woit SAKAI... cukup2lah bodohkan SAKAI. Kesian sebab SAKAI ni memang dah ditakdirkan lahir BODOH. Kau bodohlan lagi pulak.... kesian aku tengok.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:36 PM  

20 ribu kati berok saja? kalau ni gambar awal gomo tangkap apa pasal banyak berok dok berlonggok tengah padang? maharaja lawan mega mendung sungguh ha ha ha

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:36 PM  

Kah kah kah Deepak tak pegi program Najib kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:38 PM  

Alamaaaaak ! 20 ribu tuuuuuu ! Habis la BN cam nii...abis la...KAH KAH KAH

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:38 PM  

http://www.malaysiandigest.com/top-news/222602-mat-sabu-500000-people-making-their-way-now-to-stadium-merdeka.html <--- wakakakakaka 500k ? lawok2

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:42 PM  

biasanya stadium dibina ikut standard brapa ribu pengunjung. kalau bukit jalil maksimum 80 ribu. stadium merdeka tak pasti brapa kapasitinya

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:45 PM  

Himpunan Kebangangan / Kebodohan / Kebiadapan Rakyat

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:46 PM  

kalau macam ni gerenti ada harapan pru depan biseksual tua jadi PM (pergi mampus) kah kah kah.



p/s: pemuda2 pas pis pus kelantan tengah cari lahanat yang bawak p lari duit elaun rm300 setiap sorang... duit hotel choket dah le kena kuar poket sendiri

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:46 PM  

Psst Gomo...dah cecah 1.3 juta....abislah...sure menang besar kali nih

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:49 PM  

Bodohnya kau SAKAI dengar cakap SAKAI GUA MUSANG. Seating capacity 30,000 atas padang lagi 20,000. On the way ke stadium lagi.

Kalau najib sama dengan SAKAI di atas dengar cakap tv3 1/4 dan blog SAKAIGOMO ni dia akan rasa lega. Tapi kalau dia duk dalam stadium atau diperkarangan stadium najib sipeliwat jubor altantuya akan terkincit dan hilang telor.

Meh sini... tengok sendiri. Baru boleh rasa suasananya. Baru boleh berfikir. Jangan jadi bodoh macam SAKAI duduk dalam hutan tak tau apa2.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:51 PM  

pong-pang pong-pang bagai nak rak. yg datang 20 ribu jer ? apa dah jadi ? agak nya yg lain tgh layan nontot video besi aksi hebat Anwar menutoh China Doll gak nyer....KAH KAH KAH

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:51 PM  

beruk cacat 2.49 dah panaz nampakkk kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:53 PM  

kah kah kah kah.
SIAPA PUN JANGAN KACAU.
INI LAH PERHIMPUNAN KAUM LUT DIMALAYSIA.
KEREKA TUNTUT LIWAT DIBENARKAN.

MALAM INI ADA ROADSHOW OLEH KAUM LUT MALAYSIA.

HEBAT.

LEPAS INI PARTI BARU AKAN DIDAFTARKAN IAITU PARTI ALJUBRUI SEMALYSIA.(PAS0

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:53 PM  

tgk tv selangor jer wakakakaka tv selangor pun tak ckap 1 juta sakai la anon atas ni..

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:54 PM  

Jangan lupa orang kelantan yang terpaksa cari kerja di negeri BN kerana mat sabu gagal membawa pelaburan dan pernigaan ke kelantan. kilang pun macam zaman jepun bilangannya. ingat siapa mat sabu? yang kena tangkap di bilik hotel perdana dengan bini orang nama normah! itulah kerja dia. bukan dia menambahkan ekonomi kelantan.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:55 PM  

Hahaha... cacai umno yang panas. Hidup dalam dunia fantasi jauh dari realiti dikelentong oleh SAKAIGOMO. Najib dah hilang telor. Kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:55 PM  

silent minority melihat sambil tergelak!

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:56 PM  

Konfem sejuta bai, campor bulu, taik idung dan taik.

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:57 PM  

Tanya mat sabu sedap tak main dengan bini kawan sendiri?

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:57 PM  

sila baca perkembangan perhimpunan di sini... http://antarapos.com/v1/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7Wsa5dm


lapuran antarapos tak lari dari fakta yg gomo tulis

Anonymous,  January 12, 2013 at 2:58 PM  

nama baru pulak


PAS-----parti aljuburi semalaysia.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:02 PM  

kah kah kah beruk cacat tak mau mengaku panaz sebab dah sengal kena percik air lior basi mat sabun kaki penipoo kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:03 PM  

tuan-tuan, kalu tak termasuk baby2 baru lahir, anak2 kecik, anak2 masih bersekolah, amah rumah, agak nyer brape yer ? ishh...ish...ishhh..kecian kan.

sakai,  January 12, 2013 at 3:03 PM  

1 porno!!!! 1 burger.. 1 condom!!!

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:03 PM  

IPD dang wangi cakap dah cecah 500000 ribu orang .......tapi aku tengok sendiri tak lebih dari 30000 orang ja

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:04 PM  

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/398056_10151279606213369_545811613_n.jpg <----------- gamba super imposed by maloyakini .... buta jer tak nampak itu fake

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:04 PM  

yg datang tu pun tak tahu apa2...dpt rm100...bukannya sokong PR.....hahaha.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:06 PM  

mat sabu mana tipu.. 980,000 orang PR yg tak ada kat stadium ada dalam rumah dia tengah berwered kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:08 PM  

Peniaga untung besar di perkarangan stadium

Harakahdaily, 12 Jan 2013

KUALA LUMPUR: Para peniaga yang membuka perniagaan mereka di perkarangan Stadium Merdeka hari ini mencatatkan untung besar.

Berbanding dengan perhimpunan yang kecoh sebelum ini, kali ini perniagaan berjalan dengan lancar apabila polis memberikan kerjasama penuh.

Sebelum ini, setiap kali selepas perhimpunan, media Umno dan BN melaporkan peniaga mengadu kerugian akibat dari kekecohan yang berlaku.

Ini kerana, peserta perhimpunan terpaksa bertembung dengan polis.

Malaysiakini melaporkan, seorang peniaga Mansur Ahmad, 56, berkata, dia berjaya menjual 500 kebab hari ini.

"Hari ini, saya dapat untung lebih RM1,000," katanya gembira.

Malam tadi, Mansur membuka kedainya di Kelab Sultan Sulaiman, tempat perhimpunan para HKR112.

Anaknya, Faeza Mansor, 28, yang menjual sop dan mee di sebelah gerai Mansor berkata, perniagaan mereka kali ini luar biasa keuntungannya.

"Kakak saya sudah mengaku kalah untuk memotong daging lagi. Dia sudah terlalu letih," katanya dengan senyuman gembira.

Faeza dibantu oleh enam adik beradiknya dalam perniagaan hari ini.

Selain itu, air dalam botol dan tin turut menjad

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:10 PM  

Stadium Bukit Jalil penuh pun baru 100 ribu. Stadium merdeka 45 ribu. Budak universiti Adam Adli tak pandai mengira ingat rakyat ni semua bodoh macam penyokong PKR yang gila belakang dan depan sejenis. 200 ribu?

Inilah kebodohan terlalu mengikut hawa nafsu. Sepatutnya kekuatan PR yang dah lemah itu di sembunyikan. Ini rakyat semua dapat lihat yang mereka tidak sekuat mana. Sokongan tiada. Pasti yang di atas pagar kata: Dah agak dah!

Ternyata PR semakin lemah itu lah ukurannya di stadium merdeka.

Himpunan Lendir gagal. Perjuangan individu tidak kemana. Jadilah pembangkang yang pertam dalam Malaysia membela rakyat.

Belum lagi dari merdeka pembangkang walau sekali memberi sumbangan kepada rakyat dengan menjadi juara membela hak rakyat.

Sapu adalah.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:12 PM  

kimak le korang hanjing UMNO...ptuihh...

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:13 PM  

Padat kat dlm stadium ni umpama rosmah duduk dalam kapal selam. Twitter polis cakap dah ada 80k kat dlm stadium ni sampai pintu stadium ditutup.

Pecacai umno/barisan nasioanal laknatullah pulak sibuk menyedapkan hati najib dan hati sendiri kata tak ramai hadir.

Terus hilang tulur najib si penjubor altantuya.

Kih kih kih

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:13 PM  

storic rally in Kuala Lumpur

Harakahdaily, 12 January 2013

Jan 12: People from all over the country have been converging in Kuala Lumpur ahead of the Himpunan Kebangkitan Rakyat to be held at Stadium Merdeka. The atmosphere in the city centre is festive, and police this time have pledged not to spoil it by holding back the Federal Reserve Unit. Countless groups representing various grievances, such as costly education, state oil royalties, Lynas in Pahang, violence against women and plight of workers are donned in their respective shirts with placards highlighting their battle cries.

Our Malay edition continues with live updates of th

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:14 PM  

Menurut Twitter terkini polis, stadium dipenuhi oleh kira-kira 80,000 orang pada jam 2.45pm.


Babi setan UMNO semua bangang belaka....tuh dari twitter polis UMNO pun dah cakap 80,000

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:14 PM  

haramkah daily tabloid paling bangang kat malaysia orang nak tau berapa jumlah pr kat stadium pergi cerita indon jual makan buat apa? kalau 20k tu tiap sorang belanja RM5 pun memang le untung

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:14 PM  

Apa nak heran GOMO... puak2 ni kan dah takde maruah.... ye la.. Bisekual jadi PM.... Allah pun sanggup jual kat kristian.... Yang bestnya 95% menentang dalam PAS ada juga 5% yang menyokong.... Hilang akal ker diaorg ni.... Terang2 takde maruah hilang akidah

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:14 PM  

Blog suara pakatan rakyat menyatakan tak sampai 1juta yang sampai...haha mane satu juta tu p? Org suma duk umah la bai..

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:15 PM  

anon 3.08 meme arr...sore dapt 200 belanjo lerrrr hahaha!

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:15 PM  

Huh huh huh.....UMNO bakal dimatikan dlm PRU nanti...Kakakakakaak

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:16 PM  

Gomo, habislah kau lepas UMNO kalah dlm PRU

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:17 PM  

Umpama orang tengah nazak dah nak mampos diberi suntikan semangat oleh pecacai umporno kata keadaan akan kembali pulih (tak ramai hadir).

Padahal najib, rosmah dan umno tengah bertarung dengan maut.

Wakakakakakakakaka....

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:18 PM  

Org bagral je yang datang demo kebangkitan berok ni.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:18 PM  

NGOK cakap 40,000 sambut najib di kajang......

Aku ketawa sampai tergulung atas lantai...Kah Kah Kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:18 PM  

80000 pun campur budak2 kecik yang tak tau apa.. apa barang?.. bukan ke mat sabu kata 1 juta.. mana lagi 200000??? ha ha ha

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:18 PM  

kawan aku call kata nyer Harakah laris giler kat stadium. cina2 DAP jantan betina paling banyak beli. hairan beb.
katanya lagi..selidik punya selidik ...rupa2nya cina2 DAP tu guna Harakah buat gesat bontot lepas berak..toilet bersepah dgn Harakah....KAH KAH KAH

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:20 PM  

Yg himpun dekat stadium hari ini hanya le sebahagian kecil daripada rakyat Malaysia yang dah benci dan tolak UMNO BN....

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:21 PM  

Balik nanti aku nak baca yassin supaya dipermudahkan tercabut nyawa umno.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:21 PM  

Caya la gomo blog mu mendapat perhatian jangan kata kat malaysia. Lua negara pun follow blog mu .

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:22 PM  

upps terjadi cam adam adli nyah lak tak tau matematik.. 920000 orang lagi mana? Ada kat rumah tu.. majoriti pengundi senyap yg dah menyampah kat juburi sama geng2 keldai dia yg ada hati nak perintah malaysia.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:24 PM  

Aku penyokong UMNO, dan aku mengakui kalau UMNO dapat kumpul manusia 10000 pun dah sangat hebat le



Anonymous,  January 12, 2013 at 3:25 PM  

Yg himpun dekat stadium hari ini hanya le sebahagian kecil daripada rakyat Malaysia yang mahukan peliwat kaum sejenis, penzina dgn bini org dan kaki pelanggan pelacur menjadi pemimpin negara mereka.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:25 PM  

kay semenyih ape cite? dari pagi tadi sampai sekarang jalan semenyih yang sempit tu clear je? Takde jem langsung. 40,000 tu ikut cara rais yatim si sakai jelebu tu mengira ke?

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:26 PM  

1 juta lebih tu jika dicampur dengan iblis, setan, jin.....berjuta2 lemen

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:30 PM  

tadi ake lalu kat bandar semenyih, nampak 4 ekor lembu makan remput kat tepi longkang....mungkin orang UMNO pun kira tu sebahagian daripada 40,000 kot

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:30 PM  

KA KAH KAH KAH.. PENCACAI AL JUBURI BOLIH HAPAL LIRIK LAGU S JIBENG "SELAMAT TINGGAL POJAAN" NYANYI KAT SUWEI TU LEPAS PRU 13

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:31 PM  

Bro..kawan aku dari selangor ckp dia dpt duit 300 bila p perhimpunan tu...aku punyer dun xbagi pun kat aku..mesti dia rembat duit ni..mane nk p tuntut duit ek...

zahir January 12, 2013 at 3:33 PM  

himpunan 1 juta?
satadium merdeka leh tampung berapa ramai ekk... bukit jalil leh 80k je....

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:34 PM  

Balik nanti aku nak baca yassin supaya dipermudahkan tercabut nyawa umno.

January 12, 2013 3:21 PM
====================================

baca sorang2 buat per. kan elok pi ajak adik nik aziz kumpul org pas ramai2 doa terjerit2 terlolong KO KO KO. tak pun ajak nik aziz buat semayang hajat tiap2 mlm sampai pru.

dah lama pas tak buat semayang hajat yer. kenak yer..takut kena balik ker ?

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:35 PM  

BERITA TERKINI- NAJIB TENGAH PACKING NAK LARI KE LUAR NEGARA SEBAB SUDAH TAHU AKAN KALAH PRU NANTI.

Source: Utusex Meloya

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:35 PM  

Dasyat himpunan rakyat.. Dasyat.. Gambar lu waktu orang baru masuk... Semua turun doo.. Cina, melayu, india, benggali.. Iban.. Kadazan.. Deepak .. Ambiga... Habis lu Gomo... Habis lu cai lembu... Bungkus...

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:36 PM  

Kesian aku tengok SAKAI-SAKAI umporno ni. Malaikat maut duduk kat sebelah pun masih nak nafikan.

Kalau dah SAKAI tu memang tak dapat dipisahkan dari kobodohan.

Ada lebih kurang 30 bas sekolah di semenyih tadi membawa SAKAI-SAKAI untuk menyokong BAPAK SEGALA SAKAI. Itu je yang yb johan mampu buat.

Mintak nyawa...Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...
Mintak nyawa...

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:37 PM  

Kat uar brapa yek?

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:38 PM  

ito mohd dari kumpulan blues gang sedang membuat persembahan menghiburkan beruk2 blues kah kah kah

p/s ito mohd ni kaki balot

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:39 PM  

Yang dtg 30 bas tu pun kena paksa wajib dtg...wakakakaka...

Gabriel Gerry January 12, 2013 at 3:42 PM  

Bodo do semua nqya bodo,..hujung minggu orang bawa keluarga pergi berkelah,menenangkan fikiran,ini pulak pergi berhimpun yang senyum siapa,Pemimpin politik juga....minta puji betul la...puiiiii...

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:42 PM  

UMNO wajib diMAMPOSkan PRU nanti

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:44 PM  

Sejuta lemon kat rumah aku hahahahahahhahah. 30 ribu org pun tak sampai ape da pakatan haram

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:45 PM  

Aku sebagai Anwar Ibrahim merasa sungguh bangga dan kagum dengan kemampuan otak ku ini kerana walau pun aku dilanda berbagai masalah moral terutama sekali isu punggung tetapi aku masih mampu mentemberangkan lembu2 peliharaan ku. Untuk itu aku merasa sangat yakin pada Pru13 nanti aku akan sampai juga ke tempat yang aku idam2kan yaitu Putrajaya. Setelah aku berjaya menjawat jawatan bendahara nanti saudara lim li siang akan ku lantik menjadi datuk mangkubumi, hj hardy akan menjadi datuk nikah kahwin, nike ah jeez akan menjadi datuk pujanga.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:46 PM  

UMNO parti busok sampai usus

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:47 PM  

kalau pr menang..1st skali aku usulkan supaya polis tangkap papagomo pemfitnah jelik dan jahat ni kedlm dulu..hehehehe...

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:49 PM  

PR meroyan kat KL Najib ambik peluang serang Selangor. Himpunan 40k rakyat utk satu program kecil di bandar Kajang Selangor adalah satu kejayaan. Itu dah sama besar stadium Merdeka! Pas yg kononnya ahlul paling ramai tunjukkan mana pergi ahli yg di dakwa?
JANGAN HANYA MINTAK SUMBANGAN GOLONGAN ATAS PAGAR.. BUKTIKAN MANA PERGINYA SEMUA AHLI/PENYOKONG 3 PAKATAN RAKYAT. INGAT INI HIMPUNAN AKHIR SEBELUM PRU13 TOLONG JANGAN MALUKAN GEORGE SOROS.

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:49 PM  

x payah tunggu PR menang pon Papagomo akan dihumban dalam jail x lama lagi oleh puak UMNO sendiri

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:56 PM  

Dlm banyak2 parti dlm dunia, parti PAS paling best.
Mana ada dlm dunia parti yg berjuang utk islam agama wahyu dari Allah swt, sanggup berketuakan seorang peliwat kaum sejenis, seorang penzina dgn bini org dan pelacur2 sebagai pemimpin perdana mereka ?
Hanya parti islam PAS sanggup.
PAS best la.
Takbir !!!!!

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:57 PM  

umno bodoh!!!!!pui pui pui

Anonymous,  January 12, 2013 at 3:59 PM  

sami janggut sasawan negara pun ada sama gf dia ambabiga kah kah kah

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:03 PM  

aku kira ada lebih dari 10 juta orang. tak muat satu kl. semua menyokong al jub!!! terror betul lah al jub. bolehlah berjubur lagi. nak tanya dialah. shamsidar sedap tak? pandai hisap tak?

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:04 PM  

rasulullah nabi saw kata "Syaitan itu musuh kamu".

tapi nabi pas nik aziz kata "Dengan Syaitan pun dia berkawan".

hebat kan nabi nik aziz mursyidul am pas tu.



Anonymous,  January 12, 2013 at 4:05 PM  

jangan jangan mat sabu pun ada share dengan shamsidar tak. share atas katil.

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:06 PM  

Kahkahkakahkahkahkahkah.......

apo January 12, 2013 at 4:14 PM  

Kesian betul kpd yg percaya dgn pic diatas cuba tengok sama pic kat wall org lain gambar diambil awal pagi boleh le nak tipu puak pencacai umno

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:16 PM  

Jangan di uba ayat tu!!!!!!!! Teo'k

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:33 PM  

Berok berok makyeh tgh terkinja kinja di KL

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:44 PM  

SMTI-Bising kat blog, ke oh di jalan, kecoh dalam stadium tak guna Penyatarahman, buat temujanjimdengan PM dan cakapa padadia, dia pun Melayu juga, bukan bangsa lain. Tak de duit nak ke Putra Jaya ke? Parking berapa ringgit sangat pun.

Cakap terus pada PM, TERJERIT TERLOLONG kat tempat lain buat haper? Aku dulu terus je jumpa PM, setelah buat temujanji, PM sedia jumpa, walaupun cuma 30minit, dan beliau sudi mendengar cadangan dan pandangan serta aduan kami.

Lepas jumpa PM, diamajak kami minum teh, lepas tu kami ke Taman Botanikal Putra Jaya untuk sessi bergambar dan seterusnya kami ke tasik Putra Jaya untuk Naik Cruise dan bershilat di Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi) , cantik betul pemandangan di Putra Jaya.

Hujung minggu kami selalu ke Putra Jaya untuk main kapal layar RC, Seawind dan Kyosho, dan di sediakan juga padang untuk terbangkan kapal terbang RC. di Puchong pun ada tanah lapang tapi pemain RC ramai sangat. Kadang-kadAng PM pun turun padang menjenguk kami.

Komplek membeli belah pun ada, iaitu Alamanda, bileh bershopping sakan. Ada air pancut, ada aircon dan banyak restoran. panggung wayang pun ada, dengan filem filem terkini dan anda boleh membayar harga tiket murah pada hari Rabu waktu Pejabat.

Saya suka Putra Jaya sebab saya tidak pernah pun dihalang dari ke Putra Jaya, sesiapa pun boleh ke Putra Jaya. Jalan tidak sesak, pemandangan cantik, banyak masjid, makanan dan minuman boleh didapati dengan senang, terutama makanan halal dan makanan arab.

Walaupun agak mahal. Tapi Putra Jaya memang terbaik.

Jom ke Putra Jaya, bawa keluarga atau teman lelaki/wanita anda. Bangak sudut dan pemandangan yang sesuai untuk ambil gambar.

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:46 PM  

SMTI-Bising kat blog, ke oh di jalan, kecoh dalam stadium tak guna Penyatarahman, buat temujanjimdengan PM dan cakapa padadia, dia pun Melayu juga, bukan bangsa lain. Tak de duit nak ke Putra Jaya ke? Parking berapa ringgit sangat pun.

Cakap terus pada PM, TERJERIT TERLOLONG kat tempat lain buat haper? Aku dulu terus je jumpa PM, setelah buat temujanji, PM sedia jumpa, walaupun cuma 30minit, dan beliau sudi mendengar cadangan dan pandangan serta aduan kami.

Lepas jumpa PM, dia ajak kami minum teh, lepas tu kami ke Taman Botanikal Putra Jaya untuk sessi bergambar dan seterusnya kami ke tasik Putra Jaya untuk Naik Cruise dan bersholat di Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi) , cantik betul pemandangan di Putra Jaya.

Hujung minggu kami selalu ke Putra Jaya untuk main kapal layar RC, Seawind dan Kyosho, dan di sediakan juga padang untuk terbangkan kapal terbang RC. di Puchong pun ada tanah lapang tapi pemain RC ramai sangat. Kadang-kadAng PM pun turun padang menjenguk kami.

Komplek membeli belah pun ada, iaitu Alamanda, bileh bershopping sakan. Ada air pancut, ada aircon dan banyak restoran. panggung wayang pun ada, dengan filem filem terkini dan anda boleh membayar harga tiket murah pada hari Rabu waktu Pejabat.

Saya suka Putra Jaya sebab saya tidak pernah pun dihalang dari ke Putra Jaya, sesiapa pun boleh ke Putra Jaya. Jalan tidak sesak, pemandangan cantik, banyak masjid, makanan dan minuman boleh didapati dengan senang, terutama makanan halal dan makanan arab.

Walaupun agak mahal. Tapi Putra Jaya memang terbaik.

Jom ke Putra Jaya, bawa keluarga atau teman lelaki/wanita anda. Bangak sudut dan pemandangan yang sesuai untuk ambil gambar.

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:47 PM  

orang lain yang sedap awak yang sibuk-sibuk nak buat apa ?...he..he setakat nak jadi saksi salah ke.. bukan kena tudoh pun ..hu..hu.. kampret la..

Anonymous,  January 12, 2013 at 4:49 PM  

http://forum.lowyat.net/topic/2664836/+820&#entry57508509

Anonymous,  January 12, 2013 at 5:36 PM  

Bior lah mereka berhimpon, masa umno berhimpon tak ada orang kacau pon..

Umno dah bagus dah, tak payah lah usik parti lain.....

Anonymous,  January 12, 2013 at 5:39 PM  

Bising di ruangan ulasan blog, kecoh di jalan, kecoh dalam stadium tak guna, eloklah kalau buat temujanji dengan PM dan cakap pada dia, dia pun Melayu juga, bukan bangsa lain. Tak de duit nak ke Putra Jaya ke? Parking berapa ringgit sangat pun.

Cakap terus pada PM, TERJERIT TERLOLONG kat tempat lain buat haper? Aku dulu terus je jumpa PM, setelah buat temujanji, PM sedia jumpa, walaupun cuma 30minit, dan beliau sudi mendengar cadangan dan pandangan serta aduan kami.

Lepas jumpa PM, dia ajak kami minum teh, lepas tu kami ke Taman Botanikal Putra Jaya untuk sessi bergambar dan seterusnya kami ke tasik Putra Jaya untuk Naik Cruise dan bersholat di Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi) , cantik betul pemandangan di Putra Jaya.

Hujung minggu pun kami selalu ke Putra Jaya untuk main kapal layar RC, Seawind dan Kyosho, dan di sediakan juga padang untuk terbangkan kapal terbang RC. di Puchong pun ada tanah lapang tapi pemain RC ramai sangat. Kadang-kadAng PM pun turun padang menjenguk kami. Ada sesiapa yang nak sertai kami, sangat dialu-alukan, RC1Malaysia, semua kaum ada, semua jenis dan tahap orang ada, semua bersatu dan saling membantu dalam sukan RC ni.

Komplek membeli belah pun ada, iaitu Alamanda, anda boleh bershopping sakan. Ada air pancut, ada aircon dan banyak restoran. panggung wayang pun ada, dengan filem filem terkini dan anda boleh membayar harga tiket murah pada hari Rabu waktu Pejabat.

Saya suka Putra Jaya sebab saya tidak pernah pun dihalang dari ke Putra Jaya, sesiapa pun boleh ke Putra Jaya. Jalan tidak sesak, pemandangan cantik, banyak masjid, makanan dan minuman boleh didapati dengan senang, terutama makanan halal dan makanan arab.

Walaupun agak mahal. Tapi Putra Jaya memang terbaik.

Jom ke Putra Jaya, bawa keluarga atau teman lelaki/wanita anda. Bangak sudut dan pemandangan yang sesuai untuk ambil gambar. Pada hari biasa ramai bakal pemgantin samada Melayu, Cina atau India atau lain lain kaum datang ke Putra Jaya untuk penggambaran buat album gambar Perkahwinan atau video perkahwinan.

Kami tidak berniaga tukang gambar perkahwinan, tapi kami memang suka dengan Putra Jaya seba banyak 'angle dan background' yang cantik. Satu daripada tempat yang cantik ialah Taman Botani. Ala -ala tanah Arab gitu. Tempatnya tidak jauh dari Pejabat Perdana Menteri.

Jika anda sudah memang banyak duit dan memang kaya, bolehlah makan di Hotel Pullman atau ke Marriot Putra Jaya, makanannya memang sedap belaka dan puas serta mengenyangkan. Layanan dari para pekerja hotel memang tahap diraja, tapi jangan terkejut bila mendapat billnya. Tepuk poket tanya selera. Kami pernah ke hotel hotel ini bersama keluarga baru baru ini, untuk majlis makan malam sekeluarga.

Jambatan jambatan di Putra Jaya juga adalah tempat yang sangat sesuai dan cantik untuk ambil gambar (photo shoot). Waktu pagi matahari terbit atau waktu senja. Lepas shoot waktu senja, cepat cepatlah ke Masjid ye, nanti waktu Maghrib tamat.

Kawasan riadah juga di sediakan untuk pengunjung yang suka beriadah. Anda boleh buat senam dagu, larian kecil, lompat palang dan sebangainya.

Di Precint 16 ada kolam renang awam, terletak di bahagian belakang Aamanda. Dengan bayaran RM2.00 seorang, anda boleh berenang dan main air sepuas hati bersama keluarga. Lepas berenang dan main air, mesti laparkan? Anda boleh terus ke gerai makanan yang terletak di kompleks Masyarakat Precint 16 itu, dan harga makanan jauh lebih murah dari di mana mana tempat di Ibukota KL.

tak puas hati dengan apa yang saya paparkan? Jom ke Putra Jaya, beramal sambil menikmati pemandangan dan keindahan keagungan Allah Subhanawata'ala.

Sekian.

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:25 PM  

Gomo... dalam satu hari... bape kali hang menipu rakyat Malaysia??? Ini gambo sblum majlis bermula... apelah lu Gomo..., Umno sama Umno pun mau kelentong juga ka??? Orang2 ncm ko lah yg sbbkan orang dah hilang percaya kpd UMNO.

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:33 PM  

PAKATAN WAJIB DIPANCUNG AHLULNYA....KESIANNNNNN....TAK ADA SAMBUTAN....ISH..ISH..ISH

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:35 PM  

PAKATAN...PARTI ANAK HARAM SAMPAI KIAMAT

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:37 PM  

PAKATAN LAGI BODOH!!!!!!!!......KATUIHHH

Anonymous,  January 12, 2013 at 6:58 PM  

papagomo yg homo :D

Anonymous,  January 12, 2013 at 7:09 PM  

hoiiii... umnooo....

Anonymous,  January 12, 2013 at 7:22 PM  

Pertama kali saya dapati komen Papagomo menipu berkenaan angka yang hadir...dasyat sungguh... you penipu punya manusia!!!!!!!!!!!!!!never believe you in my life!!!!

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:07 PM  

kecik2 x nk mampus..bodo la pencacai umporno ni..atas drt kering nk bodo org..munasabah la org dlm umno bodo smpi ke mampuh..

Anonymous,  January 12, 2013 at 8:40 PM  

80 k tu jumlah seat je la bodo

WJ,  January 12, 2013 at 8:55 PM  

Lu memang bodoh sombong,sebodoh Umngok lu punya parti...langsung penulisan lu takde fakta

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:17 PM  

Hanya yg pergi ke perhimpunan kl112 sahaja yg tahu jumlah kehadiran rakyat.. Jangan percaya gambar yg ada di atas.. Gomo sendiri yg pergi keperhimpunan tu tau berapa jumlahnya.. Masa kan gomo boleh ambil gambar tu.. tahniah kerana menghadiri perhimpunan.. moga-moga Allah memberi hidayah kpdmu..

Anonymous,  January 12, 2013 at 9:43 PM  

pukul brapa dia mai tuu..hihihi...gomo tu dah habis modal nak bahan puak2 pembangkang...pastu pepandai la dia buat cerita...yang pengikut2 dia yang sengal dan otak letak kat lutut ni pon dengan bijak pandai la pecaya kat gomo yang fitnah kuat..huhuhuh..bungkuss la umno PRU13 ni....hihihihi

Anonymous,  January 13, 2013 at 12:25 AM  

Mmg penuh stadium tapi bukanlah jumlah sampai 100,000 k , gua sendiri pijak ngan member gua dalam stadium mula2 kurang namun bertambah jam 3:45 ke atas anggaran dalam 40 k campur luar dalam banyak org tua petengahan umur datang terutama keluarga wanita ramai terutama student berpakaian ala ninja serba hitam

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:04 AM  

pos terbodo papa gomo setakat ini...takziah..

Anonymous,  January 13, 2013 at 2:57 AM  


TERKINI: Hanya 80,000 sertai Himpunan Kera2 Reput 112

Haahahahahahaa

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:41 AM  

Ko pn kimak jugak babi PR..ptuiiihhh..

Anonymous,  January 13, 2013 at 6:18 PM  

Aku duduk dalam stadium awal lagi bro, sampai habis apa yang aku dapat ramai datang kerana Pas je bkn kerana anuar masa dia berucap ada ahli pas ludah cakap dia ni la jadi kurap dalam pakatan lepas dia belah ramai yang ikut maknanya memang dah tak diterima anuar dalam Pas cuma kerana presiden je dorang datang .. ikhlas

Anonymous,  January 13, 2013 at 8:59 PM  

papagomo...
pencacai terbaik umngok

dulu..kini..dan selamanya...hahaha

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:21 PM  

Bersyukur kerana Anwar berjaya merosakkan PAS dari dalam dan ianya disedari oleh pihak yang berakal lagi bijaksana meninggalkan parti. Yang tinggal bebal cuma 2 situa banggang yang mengiakan perkataan Allah digunakan oleh orang kafir. Majoriti dalam PAS tak bersetuju tapi ketuanya yang kononnya ULAMAK sudah jadi PU**MAK dalam pentadbiran yang kononnya menegakkan ISLAM. Tahniah kepada wakil Yahudi Freemason Asia Tenggara itu.

Anonymous,  January 13, 2013 at 11:26 PM  

Aku tengok lebih ramai orang PAS yang tolol-tolol je datang....orang PKR mana peginya??? Boleh dikira jumlah penyokong PKR.....yang lainnya dah tukar PARTI??? Dah sedar?????Alhamdulillah.

Anonymous,  January 14, 2013 at 6:59 AM  

papa gomo mak bapak x ajar..haha..nk mnipu tya la mak ko papa gomo yg bodoh oiii..aku pergi penuh stadium atas padang pun penuh..kt luar ratus ribu lg xleh msuk oii papa gomo yg bodoh mak x ajar oiii..tu 20 ribu ko ckp???..klu nk ambil gmbar biar la time kemuncak papa gomo mak tak ajar oiii..jgn la jo tjjuk gmbar yg baru nk bmula..bodoh tak nak blajar..kan akab jadi bodoh sampai bila2..hahahahaha..

Anonymous,  January 14, 2013 at 9:05 AM  

Papagomo n cai2 umngok tak bleh trima knyataan.. Xpalah,kalau xda org bodoh mgira mcm depa ni,bdoh bcaan ilmiah nye,bdoh dlm mencri fakta n bukti,xda suasana politik.lg dorang byk bckp bnda yg terang2 ada bukti dr sumber sohih.lg jelas kebodohan cai2 umngok ni.. Alhamdulillah.

Anonymous,  January 14, 2013 at 11:56 AM  

Sejuta kilogram pe ,20,000x50kg(berat purata)daging lembu pr

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:04 PM  

Perhimpunan Rakyat konon,sikit-sikit Rakyat, itulah modal'MASTERMIND'terdesak pakatoon!!

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:12 PM  

Pecah stadium pun tak leh hit 50,000,mcm ni mana boleh kata wakili rakyat poodah!!

Anonymous,  January 14, 2013 at 12:46 PM  

hahaaa papagomo ni bukan tau nak kira...tengoklah paper SINAR bp ramainya...ni kalo nak belit mcm pemimpin umngok tu memang keja dia...BODOH>>>

Lagubestbest January 14, 2013 at 6:58 PM  

Eeh? Kat harakah gambarnya sampai penuh stadium nampak macam sesak sgt masa mat sabu bg ucapan minta duit. Tau la pro bn, tp jgnla bias sgt. Sy nak news sebenar.

Anonymous,  January 14, 2013 at 9:09 PM  

kenapa tak ramai plak ni..?? duit komisen tak cukup kee.... he3

Anonymous,  January 14, 2013 at 10:55 PM  

Pada namanya ada ISLAM tapi tak Islamik. Pada namanya ada KEADILAN tapi tak adil. Pada namanya Democratic tapi bila tang mengira....fail. 4 Tahun berkuasa asyik silap memanjang. Dah tahu diri tu bodoh tak perlulah nak berkuasa di PutraJaya. Duduk je kat Hospital bahagia.....boleh angkat diri jadi PM kat sana......sure menang tanpa bertanding.

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:16 AM  

apahal gambar tu manpak nyaman sangat macam waktu pagi saja tu. bukan jam 3 ka himpunan tu?

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/23389_459466820769552_907574868_n.jpg

kalau ada terkencing dalam suar tengok gambar ni sori ye

Anonymous,  January 15, 2013 at 7:45 PM  

Assalamualaikum Papagomo.. saya bukan penyokong tegar mana2 party tapi saya membaca dan menilai tulisan dari blogger2 dan juga suara2 dari akhbar kedua2 belah pihak. Bagi saya mana yang benar saya sokong dan mana yg salah saya buang ke tepi. Tapi apa yg saya nampak, mana2 penulis akan terlalu bias terhadap party yng disokongnya walaupun perkara itu tidak benar. Saya belum jumpa blog yang neutral yg memperkatakan dan memberi berita yang telus dan jujur. Untuk pengetahuan saya adalah pembaca setia blog papagomo. Maaf bila saya baca dan tgk gambar dari blog papagomo kali ini , kali ini saya terus rasa saya tertipu. Gambar yg ditunjukkan tidak seperti gambar yang saya lihat diambail dari handphone sahabat saya yg personally menyertai perhimpunan ini. Dari beberapa gambar yg ditunjukkan pada saya, memang stadium sangat penuh, didalam dan juga di bahagian luar. Tak mungkin gambar itu di edit sebab ianya diambil menggunakan handphone siap dgn tarikh dan masa.
Jadi saya rasa sebagai orang islam baik lah kita bercerita dan berkata yang benar walaupun pahit.
Janganlah papagomo juga menjadi seperti puak2 PR yang selalu mensensasikan cerita demi kepentingan diri sendiri. Wallahualam.

Anonymous,  January 17, 2013 at 1:30 PM  

Aku kecewa.....gomo sanggup menipu demi UMNO...nampak sangat blogger UMNO pun suka putar belit fakta dan menfitnah...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP