Part 1 Edisi Khas Golden Globe - Skandal Seks Bill Clinton & IQ Rakyat Amerika

Tuesday, January 15, 2013



Golden Globe merupakan satu anugerah buat penggiat seni seluruh dunia. Anugerah yang setahun sekali diadakan dan untuk kali ini ianya merupakan Anugerah kali yang ke 70. Satu tempoh yang cukup lama dalam menghargai bakat seni seluruh dunia.

Gomo bukan nak membicarakan tentang Anugerah berpestij ini sebaliknya Gomo nak meluahkan sedkit apa yang terbenak diminda ini sewaktu menyaksikan tayangan Anugerah golden Globe malam tadi.

Bill Clinton bekas Presiden Amerika Syarikat yang ke 42 telah muncul dalam Anugerah Golden Globe semalam. Satu kejutan buat seluruh dunia yang menyaksikan tayangan tersebut. Anda kenal Bill Clinton? Gomo jelaskan sedikit sebanyak tentang Bill Clinton untuk pemahanam semua.

Menjadi Presiden Amerika Syarikat yang ke 42 pada tahun 1993 sehingga kepada tahun terakhir beliau iaitu pada tahun 2001. Memenangi pilihanraya Presiden Amerika sebanyak 2 kali iaitu dengan menewaskan George H.W.Bush pada tahun 1992 dan menewaskan Bob Dole pada tahun 1996.

Karier Bil Clinton yang begitu cemerlang dalam parti Demokrat dan juga selaku Presiden Amerika Syarikat akhirnya kecundang pada tahun 1998 dek kerana skandal beliau dengan pembantu beliau di White House Monica Lewinsky

Walaupun Skandal tersebut hangat diperkatakan pada tahun 1998 dengan dinafikan Bill Clinton namun Bill Clinton akhirnya meletakkan jawatan pada tahun 2001 hasil dari desakan seluruh pimpinan parti politik sama ada dari Republikan mahupun Demokrat. Malah seluruh rakyat Amerika Turut mendesak beliau meletakkan jawatan selaku Preiden Amerika ekoran skandal seks tersebut.

Itulah sedikit sebanyak yang Gomo dapat sampaikan jika anda mahukan cerita penuh tentang Bill Clinton layari sahaja WIKIPEDIA.


Apa yang Gomo nak sampaikan disini adalah antara tiga insan iaitu Bill Clinton,Anwar Ibrahim, Najib Razak disamping isteri mereka Hillary Clinton, Wan Azizah dan Rosmah Mansor dan IQ rakyat dua negara iaitu Amerika Syarikat dan Malaysia.



Bill Clinton:
Beliau merupakan antara Presiden yang cukup disanjung oleh rakyat Amerika semenjak perang dunia kedua dan merupakan antara Presiden yang menang pilihanraya sebanyak dua kali dengan undian yang besar. Pendek kata beliau memang menarik ramai rakyat Amerika untuk memilih beliau sebagai orang no 1 Amerika.

1998 merupakan tempoh sukar buat Bill Clinton apabila skandal seks beliau dengan pembantu beliau iaitu Monica Lewinsky telah menggegarkan dunia. Ekoran dari pendedahan Monica Lewinsky, Bill Clinton melakukan apa sahaja demi menyelamatkan karier politiknya sehingga sanggup berbohong kepada seluruh dunia tentang skandal tersebut.

Pembohongan dalam memberikan keterangan bersumpah yang beliau lakukan dalam menafikan skandal tersebut telah memakan diri hingga menyebabkan lebih ramai yang marah dan mendesak beliau meletakkan jawatan. Tidak cukup dengan itu kenyataan nya yang mengelirukan rakyat Amerika tentang skandal tersebut membuatkan rakyat semakin mual dan meluat dengan penipuan Bill Clinton.


Monica Lewinsky yang telah menerima ratusan Juta USD dari pihak media bagi hak Eksklusif mendedahkan skandal tersebut terus mendedahkan skandal mereka berdua. Kenyataan Monica Lewinsky seakan panahan petir sehingga membuatkan seluruh Amerika Syarikat malah dunia luar mempercayai kata kata Monica Lewinsky.



Akhirnya dengan hanya beberapa keping gambar (gambar diatas dan dibawah) Bill Clinton mengakui hubungan Skandal beliau dengan Monica Lewinsky yang mana beliau mengundur diri dari pentas politik.
 

Apa yang menarik disini adalah Bill Clinton yang BERBOHONG tentang skandal seks nya dengan Monica Lewinsky akhirnya memakan diri ekoran pendedahan beberapa keping gambar ditambah dengan kenyataan KONSISTEN Monica Lewinsky serta pembohongan Bill Clinton itu sendiri.

Lebih menarik lagi apabila kita dapat lihat pemikiran tahap IQ yang cerdik dipamerkan rakyat Amerika dalam skandal tersebut yang mana suka atau tidak mereka pada Bill Clinton namun apabila skandal terpalit kepada pemimpin negara maka jawapan yang pasti adalah BERUNDUR. Malah rakyat Amerika mahupun pimpinan Parti Demokrat dan Republikan tidak sesekali pun mengeluarkan kenyataan bahawa Skandal Seks tersebut merupakan "KONSPIRASI".



Gomo suka nak memetik kenyataan dari  Perwakilan Paul McHale dari Pennsylvania:

''Presiden berbohong ketika memberi keterangan bersumpah,''
''Kita tidak boleh bertolak-ansur terhadap perbuatan sedemikian oleh mana-mana Presiden sekiranya kita mahu terus menjadi sebuah negara yang mendaulatkan undang-undang dan bukan mendaulatkan manusia,'

Pengunduran Bill Clinton sebenarnya telah memberikan penghormatan buat beliau. isteri beliau Hilarry Clinton telah berkecimpung dalam pentas politik selaku Senator dari New York yang kemudiannya menjadi setiausaha Amerika dibawah kepimpinan Barak Hussin Obama bagi penggal 2009 sehingga 2012

Selepas Cill Clinton berundur dari pentas politik akibat Skandal Seks, beliau bergiat aktif dalam pertubuhan pertubuhan serta badan amal diseluruh dunia. Dan dengan segala yang beliau lakukan selepas dari pengunduran beliau dari pentas politik beliau telah diterima semula oleh rakyat Amerika malah Dunia juga menyambut baik kerja amal yang beliau lakukan.

Bill Clinton tidak kembali ke kancah politik dan ini merupakan keputusan beliau yang tepat kerana skandal seks beliau yang lalu tidak dapat membawa beliau ke kancah politik Amerika ekoran rakyat Amerika yang menolak pemimpin yang mempunyai masaalah moral. Bill Clinton tahu hakikat tersebut dan atas sebab itu beliau sehingga ke hari ini tidak berpolitik.
Kini Bill Clinton tidak dikecam mahupun dicemuh oleh rakyat Amerika sebaliknya beliau terus dihormati sebagai salah seorang Presiden Amerika Syarikat walaupun pengunduran beliau adalah kerana Skandal Seks.

Itulah Bill Clinton dan IQ rakyat Amerika Syrikat yang kita selalu kata mereka penindas dunia. Benar mereka Amerika adalah Polis Dunia yang sesuka hati menindas negara lain terutama dunia Islam namun IQ mereka cukup tinggi dalam menilai pemimpin mana yang patut diangkat untuk menjadi peneraju buat negara mereka sendiri.

Sambungan dari artikel ini akan menyusul yang mana Gomo akan ceritakan pula Anwar Ibrahim dan IQ rakyat Malaysia....... Pastikan anda melayari Edisi Khas Golden Golobe hasil nukilan Papa Gomo

Psssttt.... Gambar Bill Clinton dan Monica Lewinsky serta pembohongan Bill Clinton sahaja cukup untuk rakyat Amerika menolak Presiden mereka.



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



53 comments:

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:35 AM  

Tu lah susah kalau lembu jadi tukang kempen

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:43 AM  

kalau orang cakap salah tegurlah dengan berhemah..bukan dengan memaki hamun...adakah ini caranya PR mengajar penyokong2 mereka?

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:44 AM  

Penyokong Anwar buta dan tuli, sejak dari muda si Anwar dok buat huru hara, deom di baling, bila dipecat, bersih, sekarang sokong kalimah Allah oleh tokong lim guan eng, Rugi negara dan rugi Islam kalau sokong Anwar,
Cakap dok nak menipu aje,tak kenal saiful nak bawa saksi,tak kenal Eskay, ada jam omega, sept 16. Kalau diluar negeri Anwar dah ditolak ke tong sampah siang2 lagi. tapi di Malaysia pemimpin sebegini yang dok dipertahankan , sungguh menyedihkan penyokong2 pkr ni
Jangan perbodohkan diri sendiri, Rugi anank cucu nanti, rugi Islam

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:49 AM  

Listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen listen!
Manusia suka sangat komplen. Binatang lagi banyak masalah, korang tau?

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:49 AM  

hahahaha.. terus puak umngok spin ke tempat lain.. hahahaha

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:50 AM  

...x kisahlah kalo ko nk related kan kisah 'Kelentong' ni dgn pimpinan politik di Malaysia, tp rasanya kesemua pimpinan UMNGOK kena berundur, bukan setakat betina je diorang kelapiaq, harta benda negara habis kena punggah!

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:53 AM  

Pakatan haram mana faham bahasa pasal pemimpin mereka dah ajar maki hamun dgn fitnah je

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:53 AM  

Asalkan seks je orang UMMNO mesti sangat suka

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:55 AM  

Wei bangsat gomo, ape yg ko nak spin? PUIIIIIIIIIII

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:00 AM  

ye ke abis semua harta negara dikerjakan pemimpin2 BN?? kalau habis kenapa negara tetap membangun maju.. tak nampak pula negara kita ni mcm indonesia.. hasil bumi sangat banyak tapi maju sikit jer.. nak tanya sikit, korang semua yang komen negatif ni dah pernah kuar negara? syukur saya dilahirkan sebagai rakyat Malaysia..

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:04 AM  

Penyokong Anwar buta dan tuli, sejak dari muda si Anwar dok buat huru hara, deom di baling, bila dipecat, bersih, sekarang sokong kalimah Allah oleh tokong lim guan eng, Rugi negara dan rugi Islam kalau sokong Anwar,
Cakap dok nak menipu aje,tak kenal saiful nak bawa saksi,tak kenal Eskay, ada jam omega, sept 16. Kalau diluar negeri Anwar dah ditolak ke tong sampah siang2 lagi. tapi di Malaysia pemimpin sebegini yang dok dipertahankan , sungguh menyedihkan penyokong2 pkr ni
Jangan perbodohkan diri sendiri, Rugi anank cucu nanti, rugi Islam

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:06 AM  

PERGH... MENYALAK KUAT2 SEMUA ANJING PR BILA GOMO TULIS MUKADIMAH PEMIMPIN AMERIKA YG TERPALIT SKANDAL HANYIR... BELUM LAGI DIKAITKAN DGN BOS DIORG YG KAKI JUBO TU... GOMO... TERUSKAN MENULIS BIAR ANJING2 LAHANAT NIH PANAS JUBO... HAHAHAHHAA

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:53 AM  

Insan'anugerah tuhan'pembalun chiadoll lah katakan hehehe

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:02 PM  

Dorang dok focus pasal kesalahan penggal tu tuk alihkan topic asal yg tekena palit kat muka anwar tu. Dorg mana nak hadapi kenyataan boss dorang balun jantan betina bkn takat gambar jer tp video, DNA, gambar jgn ckp la. Tp semua tu dorg spin gegiler smpi si giler sex tu masih disanjung. Itu la pemikiran penyokong pkr yg Cuba mereka sorok dgn maki hamun Gomo n umno kat sini tuk lari Dari topic asal. They are very good in that, the only thing they good at.......

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:12 PM  

kalau orang cakap salah tegurlah dengan berhemah..bukan dengan memaki hamun...adakah ini caranya PR mengajar penyokong2
mereka?
?January 15, 2013 at 10:43 AM

&&&&

WAhai penyokong BN, maki lah penyokong PR sebagaimana mereka memaki kamu, dan jika boleh....maki lah lebih dari apa yang mereka memaki kamu!

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:18 PM  

BODO PIANG!

kahkahkahkah

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:19 PM  

Kalau kau nak spin skandal sex anwar ok je kami terima. Tapi macamana pulak skandal sex cerita najib memantat dengan altantuya dan ziana zain?

Tak nak letak jawatan jugak ke? Kalau nak ikut kes cerita najib memantat dengan ziana zain dah lama keluar sebelum cerita skandal sex anwar lagi.

Kes najib memantat dan meliwat altantuya dan membunuhnya lebih jelas lagi.

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:35 PM  

Skandal palsu Anwar dah dua kali pegi mahkamah tapi tetap mahkamah tolak sebab bohong. Tapi skandal belah pemimpim2 ko pulak sorok bawah kapet. Dah ada saksi kapetman keluar buat kenyataan pun semua lembu go moo buat bute je.. Siannye

tukang telek,  January 15, 2013 at 12:40 PM  

Orang kita ni, dia tengok pada orang daripada tengok perbuatan orang tu. Kalau dah sayang sangat orang tu kentut busuk pun kata wangi.

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:40 PM  

ade hati nak ulas politik luar negara tapi pengetahuan cetek sekali wakaka

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:46 PM  

Kes najib memantat dan meliwat altantuya dan membunuhnya lebih jelas lagi.

.&&&&&

Najib meliwat? Betul ni? Jgn tempah neraka? Aku dgr skandL dgn kondpirasi je.

Apa2 pun jom sebarkn klu fitnah org yg mula buat cerita ni yg akan tanggung dlm neraka nnt.

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:47 PM  

Sakai gomo ni macam mengkarung boleh tukar-tukar kaler. Kejap jadi penganalisis politik, kejap jadi penganalisis agama.

Walaupun boleh tukar2 kaler tapi satu je dia tak leh nak tukar iaitu muka jamban a.k.a. tempayan budu dia je takleh nak tukar. Letak kaler apa pun tetap muka cam jamban

kah kah kah...

Anonymous,  January 15, 2013 at 12:51 PM  

kah kah kah....

najib liwat kira fitnah. anwar liwat kira betul.

ko ingat sokong umno terus dapat lesen tak masuk neraka ke?

kalau ikut agama umno mungkin jugak.

sesat lagi menyesatkan...

kah kah kah...

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:02 PM  

Jom sebarkan najib meliwat.

Reformasi!

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:49 PM  

aku pun suka meliwat ni sedap tau. tapi aku liwat pompuan jer. korang leh la cuba try test. gerenti korang suka. cubalah malam ni

Anonymous,  January 15, 2013 at 1:53 PM  

Sebarkan oi najib meliwat...

Anonymous,  January 15, 2013 at 2:10 PM  

OIII... PENCACAI PENJUBO BANGANG... PENJUBO TU MMG HOBI DIA MENJUBO... RAMAI DAH JADI MANGSA... RAMAI YG DAH MENGAKU... SUKA2 JE FITNAH NAJIB MENJUBO... KORANG NI MMG DAH TEMPAH NERAKA LA TU....

Carlos Santiago January 15, 2013 at 2:10 PM  

MENTERI MESIA YANG ADA SKANDAL KENAPA TAKNAK LETAK JAWATAN...HAHAHAHAHA

LU BIKIN WA MAU NANGIS BROOO...

>BANkami

Anonymous,  January 15, 2013 at 2:20 PM  

Aku cuma menypaikan je kwn ni kate najib meliwat. Klu die fitnah dia tanggungla dlm neraka nnt.

Reformasi! Mse tu xkn nk jwb ngan Allah. Alah derang fitnah anwar xpe.

Anonymous,  January 15, 2013 at 2:58 PM  

Anonymous said...

Kalau kau nak spin skandal sex anwar ok je kami terima. Tapi macamana pulak skandal sex cerita najib memantat dengan altantuya dan ziana zain?

Tak nak letak jawatan jugak ke? Kalau nak ikut kes cerita najib memantat dengan ziana zain dah lama keluar sebelum cerita skandal sex anwar lagi.

Kes najib memantat dan meliwat altantuya dan membunuhnya lebih jelas lagi.

January 15, 2013 at 12:19 PM

-------------------------------------------------------

ko ader bukti ker tuduh najib meliwat?

ko ader bukti ker tuduh najib berzina dengan ziana zain dan altantuya?

anwar dituduh meliwat sebab saiful yang mengadu jamban dia dimasukan batang bengkok.

anwar dituduh berzina sebab ada video dan jam omega.

ko ader bukti ker? paling pekak pun ko bawa mai bukti orang yang diliwat oleh najib, bawa sekali ziana zain untuk buktikan dimahkamah yang dia berzina dengan najib. ko ader berani ker? kalau ko tak berani baik ko bunuh saja najib sebab fitnah itu lebih buruk dari membunh....

Anonymous,  January 15, 2013 at 3:24 PM  

masuk mahkamah baru boleh tunjuk bukti. Nak masuk mahkamah pun takut... ape cerita?

Anwar meliwat pun takde bukti. Masuk mahkamah dari 1998pun masih tak terbukti.

Pendek akal...

Anonymous,  January 15, 2013 at 3:35 PM  

Dulu kata tak kenal eskay tapi ada video turun naik lif.. Kalau pencacai nak tunggu video liwat baru percaya , cuba tengok video china doll, kalau china doll pun tak percaya cuba tengok kata 2 dan perbuatannya sejak dulu. Demo dari muda,gagal menteri kawangan, buat huru hsra bila dipecat dan yang terbaru sokong kalimah Allah hanya rakyat malaysia saja yang boleh sokong pemimpin sebegini, kalau di negara lain dah siang2 kena tendang, sebab tu tipu apa saja pencacai anwar di malaysia terima dan sampai sekarang anwar gila kuasa nak jadi pm .

Anonymous,  January 15, 2013 at 3:49 PM  

Peliwat Malaysia adalah paling diagungkan oleh pakatan haram. Mana ada maruah manusia jenis ni.

Anonymous,  January 15, 2013 at 4:06 PM  

3.24pm tulisan ko pendek sependek akal ko jugak. Nuar meliwat takde bukti? DNA dlm jubor Sepul tu sape punyer? Takkan hobi Nuar suka melancap bersepah kot sampai UMNO boleh manipulasi air mani Nuar. Jgn lupa dlm kes liwat 1 siap bawak tilam lagi tau. Begitu juga rakaman kamera semua membuktikan kes itu kuat kerana terbukti Nuar ada ditempat kejadian.
Saksipun cukup sampai ada yg mengaku turut subahat. Bahan bukti mmg banyak cukup utk mendakwa Nuar. Jika awk keliru awak mesti tergolong sbg pembaca Haramkah.

Rakyat harus pandai mengkaji pemimpin mereka. Jika dah bukti depan mata takkan nak biar shj termasuklah Najib. Tapi yg jelas takde satu bukti dlm cerita Altantuya kecuali pengakuan bersumpah yg boleh dimanipulasi dan tidak disokong dgn bukti. Jika ada bukti dah lama kes ni naik ke mahkamah. Ini hanya fitnah terdesak Nuar nak tutup kesalahannya.

Lagi satu Najib dah bersumpah laknat Nuar bila lagi? Dalam Pas pun setiap pemimpin wajib sumpah bai'ah takkan la pemimpin agung PKR tak boleh ye dak? Nak jadi Piy Em pun wajib sumpah hehehe.

Anonymous,  January 15, 2013 at 4:35 PM  

nampak sangat org yg tulis blog ini ade sekurang-kurangnya 2 org. org yg tulis artikel dan org yg jawab komen berlainan org. selalunye org yg jawab komen gune perkataan yg ringkas dan tidak menunjukkan intelek yg tinggi seperti diatas. mungkin die wan azri sendiri ataupun anak die yg darjah 5 tu. apa-apapun ia menunjukkan tahap bangang yg tinggi

Anonymous,  January 15, 2013 at 4:37 PM  

TEPAT SEKALI UNGKAPAN "GOMO BUDUH"

Anonymous,  January 15, 2013 at 5:05 PM  

Akhirnya dengan hanya beberapa keping gambar (gambar diatas dan dibawah) Bill Clinton mengakui hubungan Skandal beliau dengan Monica Lewinsky yang mana beliau mengundur diri dari mempertahankan jawatan Presiden Amerika Syarikat buat penggal yang ke tiga.

- Kata bodo nanti marah, tapi hakikatnya memang hang ni bodo. Perlembagaan US dah habaq Presiden boleh pegang jawatan maksimum 2 penggal saja. Satu penggal 4 tahun. Maksimum dua penggal = 8 tahun. Aku tau sebab aku belajaq

Bodo piang!

Anonymous,  January 15, 2013 at 5:09 PM  

yang paling tepat dan nyata adalah pencacai PR memang bangang, buta kayu, sokong membabi buta. babi pun tak sokong buta2. jadinya pencacai PR ni lebih babi dari babi. kahkahkah.

Anonymous,  January 15, 2013 at 5:18 PM  

babi pun xkata apa bila guan eng desak nak guna kalimah Allah dalam bible. tapi anuar dan adi boroi setuju. So depa 2 ekoq ni lebih bersifat babi dari babi. Memang anuar babi pn. Bapak Anuar Bin Ibrahim=BABI. Kahkahkah. Pencacai PR=penyondol Babi. Kahkahkah

Anonymous,  January 15, 2013 at 5:27 PM  

Anonymous said...

nampak sangat org yg tulis blog ini ade sekurang-kurangnya 2 org. org yg tulis artikel dan org yg jawab komen berlainan org. selalunye org yg jawab komen gune perkataan yg ringkas dan tidak menunjukkan intelek yg tinggi seperti diatas. mungkin die wan azri sendiri ataupun anak die yg darjah 5 tu. apa-apapun ia menunjukkan tahap bangang yg tinggi

January 15, 2013 at 4:35 PM


-------------------------------------

ko memandang aku bodoh, aku juga memandang ko bodoh

Anonymous,  January 15, 2013 at 5:33 PM  

tapi bodoh ko bertingkat-tingkat

Anonymous,  January 15, 2013 at 6:15 PM  

Peliwat yang mahkamah tolak pasal bodoh. Yang lagi teruk dari liwat pun ko sokong, dei busuk punya kaki, jangan tunjuk alim kucing

Anonymous,  January 15, 2013 at 6:17 PM  

Yang najib bagi kebenaran macamana?

Anonymous,  January 15, 2013 at 6:19 PM  

shemuhee athahs nie modooh..admin lhaghi!!! modoooh!!! mhaggan thaiq gahyamm!! nuuih!

Anonymous,  January 15, 2013 at 6:20 PM  

Bila dah tak da modal lagi, akhirnya sex jugak modal kempen orang orang bodoh serta berdosa besar. Tanya ustad umno

Anonymous,  January 15, 2013 at 6:21 PM  

anom 5.05pm kata,
Akhirnya dengan hanya beberapa keping gambar (gambar diatas dan dibawah) Bill Clinton mengakui hubungan Skandal beliau dengan Monica Lewinsky yang mana beliau mengundur diri dari mempertahankan jawatan Presiden Amerika Syarikat buat penggal yang ke tiga.

anom 5.05 pm sebenaqnya yg bodo piang tahap pencacai angkat najis. penulis blog takde pun tulis camtu. check balik. ko je yang bodo pi tambah mengudur diri dari pertahan jawatan bg penggal ketiga. Ko baca blog HARAMJADAH pastu mai blog ni komen kat sini. Ataupun ko ni memang bodo piang. Orang nak baca blog ko pun nak baca blog. Orang nak komen ko pun nak komen. Tapi baca pun tak betul pasal baca kat mulut, otak fikir lubang juboq. Ni lah jadinya.....bodo piang. KAHKAHKAH

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:39 AM  

Pengikut blog gomo ramai sampai luar negara pun ada. Suka hati mereka la nak bagi komen panjang ke pendek. Yang penting gomo dah bagi semua rakyat malaysia celik mata tentang dunia politik. PRU 13 dah hampir nampak gaya pakatan haram akan ke longkang.

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:44 PM  

skandal sex najib ngan ziana dan yg hebat najib ngan altantuya. yg hebat sekandal sex wan azri ngan rosmoh. wan azri ngan wanita mca tengah cocok burit amoi mca. dah lapor polis tapi soyap takut pecah tembelang. bukti semua ada dah cukup.

Pakdor Awe,  January 16, 2013 at 9:35 PM  

Masa aku kat kampung dulu Pak Teh aku guna lembu buat bajak sawah, taik lembu buat baja pokok rambutan dan pisang. Tapi disini sekarang banyak ekor lembu digunakan sebagai pencacai politik PR dan badut AnuGay. Tulisan-tulisan tu semuanya taik lembu jer, mana pakai otak...Bagus juga PG analisa pasal IQ..lembu2 ni tak faham pun apa itu IQ..taik lembu kot???

Anonymous,  January 16, 2013 at 11:12 PM  

Semakin hari semakin bengong puak pakatan haram ni.

Anonymous,  January 17, 2013 at 1:11 AM  

Pecacai anuwar ramai yg dah meroyan......

Anonymous,  January 17, 2013 at 7:40 PM  

sediakn bukti..repot polis..kta ada undang2..cakap gan air liur,siapa pn boleh..bodo,mangkok ayun lh,lu ni...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP