Pasukan Peronda Lim Guan Eng Pukul Watawan Separuh Mati

Friday, January 4, 2013


Pukul, hentam dan kasi pecah barangkali itulah moto yang diguna pakai oleh Pasukan Peronda Sukarelawan Negeri Pulau Pinang (PPS) yang ditubuhkan oleh Lim Guan Eng Selaku Ketua Menteri Pulau Pinang.

Untuk makluman siang tadi Mahkamah Masjistreet Pulau Pinang menjatuhkan hukuman denda RM 3,000 dan penjara 3 bulan kepada seorang anggota PPS kerana didapati bersalah mendatangkan kecederaan dan kerugian kepada seorang wartawan pada minggu lalu.


Itulah kerja terkutuk yang dilakukan oleh pasukan Oeronda Lim Guan Eng. PUKUL, HENTAM dan KSI PECAH adalah matlamat utama mereka ini yang kita tahu agenda sebenar pasukan ini adalah untuk menjaga kepentingan DAP dinegeri Pulau Pinang.

Memetik kenyataan Lim Guan Eng berhubung penubuhan PPS ini:

"Bagi membantu pelaksanaan Pasukan Peronda Sukarela, Kerajaan Negeri telah menyediakan peruntukan tahunan sebanyak RM10 juta dan peruntukan ini telah diagihkan kepada setiap ADUN kawasan masing-masing. Peruntukan khas ini dapat digunakan untuk menyediakan peralatan tambahan bagi membantu rondaan dan juga untuk menjaga kebajikan ahli.
Kerajaan Negeri akan menambahkan pembelian walkie-talkie daripada 1,000 set sekarang kepada 2,000 set iaitu tambahan 1,000 set sekali ganda"

Apa yang jelas peruntukkan RM 10 juta yang diperuntukkan buat PPS ini adalah tidak lain merupakan satu pembaziran yang sia sia. Malah jika dilihat dari kenyataan Lim Guan Eng sendiri berhubung penyedian Walkie Talkie sebanyak 2000 set memberikan fakta jelas kepada kita ada agenda tersembunyi yang dilakukan DAP Pulau Pinang.

Kegiatan jenayah terancang yang banyak dipelopori pimpinan dan ahli DAP pastinya memerlukan perlindungan dan tenaga kerja yang ramai bagi memastikan business haram mereka terselamat dari diserbu pihak Polis. Jadi Gomo boleh andaikan bahawa penubuhan PPS ini dilengkapkan dengan Walkie Talkie adalah bertujuan melindungi aset aset perniagaan haram seperti Mesin Judi, Pelacuran, Ekor Haram, Arak Haram dan lain lain lagi.

Rakyat Malaysia perlu lihat apa berlaku ini kerana kita mempunyai pasukan RELA, Rukun tetangga dan Ngo Ngo yang lebih baik dari pasukan neheri Pulau Pinang (PPS) ini. Rakyat Pulau Pinang sepatutnya bertanya kepada Lim Guan Eng mengapa dibazirkan RM 10 juta untuk PPS sedangkan pasukan RELA, Rukun Tetangga sudah sedia ada bagi membantu pihak Polis menjaga keselamatan rakyat.

Tidak mustahil Lim Guan Eng selepas ini akan mengumumkan pula kepada rakyat Pulau Pinang bahawa PPS memerlukan senjata api bagi. Ini lah game kotor yang dimainkan DAP yang kita tahu banyak terlibat dengan perniagaan haram dan terlibat dengan jenayah.

PPS yang baru ditubuhkan Lim Guan Eng telah mula menjalankan kegiataan kotor dnegan memukul wartawan dan selepas ini pasti ada lagi kes kes yang melibatkan anggota PPS. RM 10 juta untuk PPS, siapa yang untong besar?

Psssttt.... RM 10 juta untuk pasukan Lim Guan Eng, Rakyat Pinang senyap je ke?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


70 comments:

Anonymous,  January 4, 2013 at 9:20 PM  

fuhyoooo.. rm10 juta tuu.. dah macam nak beli peralatan perang utk pertahankan negara pulak dah..

jangan plak nanti pps keluarkan pelbagai2 senjata api setaraf ATM utk pertahankan dinasti LGE/Dap.. rm10 juta banyak boleh beli tu.. pps macam rukun tertangga tapi dapat peruntukan besar.. pelik tu dan memang semakin pelik LGE/Dap ni

Psst.. ape yg nak dibeli dgn wang sebanyak rm10 juta tu.. ada askar sendiri ke.. labur utk rakyat kan bagus, macam2 rakyat boleh dapat..

Anonymous,  January 4, 2013 at 9:45 PM  

LIM GUAN ENG mangkuk ayun perangai serupa komunis kafir lahanat . DAPig memperjuangkan semangat komunis dari dahulu setinggi kini . Mat sabun cakap komunis ni pejuang negara? Ape ke bodoh la SYIAH seko ni . Perangai serupa komunis gak

Nam Ron January 4, 2013 at 9:54 PM  

Sebut pasal 10 juta..sama macam kes demo ngan Husam Musa 10 juta jugak!!!demo tak rungsing ko gomo?....kalu takat injuksi boleh kiro lagi..tapi kalu kena saman 10 juta???...ko demo dah siap2 nak tonggeng jubur kat belakng mati!!..10 tahun buat kijo tu pun belum tentu cukup pitih lagi gomo!!!satu jalan kawe nak ghoyak wi...esok demo buat laporan kata Nuar dah tutuh jubur demo..hah, buleh pitih selalu!!

Anonymous,  January 4, 2013 at 9:59 PM  

Penyokong PKR dan PAS semakin sesat bila pemimpin mereka sanggup menjadi hamba suruhan DAP. Yang berpanas terik dan betbaring di jalan semasa demo jalanan melibatkan orang Melayu dan jarang sekali orang Cina DAP. DAP tau ramai orang Melayu ysng mudah diikat hidung mareka umpama lembu.

ALahaI sI LunCAi January 4, 2013 at 10:01 PM  

HE!HE!HE!

PERMULAAN KEPADA PEMBENTUKAN TANJUNG 2. GUAN ENG DAH HALAU UMAT MELAYU, DAH KONTROL ORANG CINA, SEKARANG NAK WUJUD PASUKAN KESELAMATAN SENDIRI.
UNTUNGNYA GUAN ENG PASAL ADA MELAYU BODO MACAM NAM RON...

Anonymous,  January 4, 2013 at 10:18 PM  

X yah slhkn guan eng. Salahkn pemimpin yg terdahulu la. Klu melayu diisi dgn rohani dn bkn tmkkn kuasa dn duit, x jd mcm ni.
Yg bodo pemimpin dulu yg x tau memimpin.
kn pepth melayu dh sebut. Bapa kencing berdiri, ank kencing berlari.
Kn dh terkne diri sendiri. Sape yg pilih pemimpin yg dulu? Bkn korg gk ker.
Kah kah kah....

Anonymous,  January 4, 2013 at 10:45 PM  

Anon 10.18 pm . . Amanat Hadi telah melemahkan pemikiran dan aqidah orang Melayu sampai berpecah belah. Guan Eng menggunakan kelemahan ini untuk berkuasa.

Anonymous,  January 4, 2013 at 11:13 PM  

Tolong bagi link mana boleh dapat buku si keling deepak tu.

Anonymous,  January 4, 2013 at 11:26 PM  

Dalil dn fakta tak jelas lg.
Sitertuduh tdk dibenarkan bg penjelasan umum.
Kalau adil, bg lah peluang pd sitertuduh.
Jgn baling batu sembunyi tgn sbb yg mengorek pn geng tun m kn?

Bagaimana kalau umno masuk pas utk selamatkn melayu? Kalau kte pas salah, btlkn lah dr dalam. Kn ayat tu biasa utk umno. Apa fikiran saudara?

lowprofile January 4, 2013 at 11:50 PM  

kenapa tak kasi mati sekali dan siap tanam, kan senang...

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:37 AM  

spt biasa, cuma melayu purba & mamak mughallazah yg akan percaya bulat2 artikel ni. kedua2 species ni memang sedondon memakai songkok hitam yg asal usulnya dari India Selatan. Tapi dah melayu purba tu bodoh, percaya sgt yg songkok ni melayu punya, sampai menjadi kustom masa perhimpunan agung umngok. kalo mamak mughallazah yg pakai, tu memang pakaian nenek moyang dia yg suka berak merata2 masa baru sampai kat Tanah Melayu ni. Sampai sekarang virus2 pengotor moyang dorang terus-menerus diwariskan kpd keturunan mereka... tu pasal mamak mughallazah hitam legam, kulit penuh virus2 berbahaya.

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:38 AM  

Hahaha.. penah skali lam meeting PPS 1 Kadun nie, geng Pengerusi JKKN balun YB pasal walkie talkie pakat bagi kat puak cina shj, y melayu seko dua pegang walkie talkie leh nganga saja pasai pakat dok cakap cina hehehe...bangang

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:05 AM  

Tindak tanduk PAS bila kerap kali menurut Amanat Karpal dan teguran DAP hingga meninggalkan prinsip asal perjuangan sudah menjelaskan segalanya.

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:10 AM  

kempunan la melayu2 bengap pas/pkr di p.p, yg semakin kuat berkuasa cina dap.. melayu pas/pkr hanya jadi tukang ampu.. dapat tulang je.. kasian.. sampai bila la melayu2 pr ni nak diperbodoh2kan oleh cina dap..

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:15 AM  

Bro, ko tentu rasa ko Melayu asli tapi gaya penulisan ko lebih kuno dan tidak ada class langsung. Kebanggan ko tak kan bawa ko ke mana tapi elok ko siapkan diri dan tanggung dosa ko di Akhirat bila di soal nanti. Mana nilai keislaman ko????

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:34 AM  

Itulah cara untuk menjadi diktator. Ada pasukan polis sendiri. Polis kerja atas tanah mereka menjadi anasir bawah tanah. Betul tu gomo..

Pakai walkie talkie lagi. Sudah terang lagi bersuluh. Bila meronda berkumpulan macam rukun tetangga tu tak perlu walkie talkie. Lain lah peronda bersenjata api yang meronda dua orang saja kerana risikonya tinggi.

Mungkin nanti ada pasukan perdangangan merangkap kastam pula nanti. Hanya perkara perkara yang mendatangkan wang saja. Nak ada sukarela bomba? Pahit lah. Mana masyuk.

Lagi di undi makin naik kepala. Sebab kepala dia PR tak kira siapa PR itu asal mana jalan DAP kita cantas!

Tak boleh kita berteman dengan yang ada keupayaan tikam dari belakang

Anonymous,  January 5, 2013 at 5:11 AM  

PASTI PUKUL SEPAK...Sepuluh Juta Maaaa, setiap tahun??? polis pun tak leh peruntukan cam tuh!!!

Anonymous,  January 5, 2013 at 7:25 AM  

guan eng suka sangat dgn allah kena masuk islam dulu la baru bole,serupa riduan tee,farid ravi dll saqpa pun x kacau

Anonymous,  January 5, 2013 at 7:52 AM  

Guan Eng tahu orang Melayu Islam sudah berpecah dengan menggunakan Anwar dan PAS sebagai khadam. Dia berani mencadangkan penggunaan kalimat Allah supaya cucu cicit orang Melayu Islam dapat dimurtadkan. Masalahnya ada pula orang Melayu dan Parti yang kononnya memperjuangkan Islam mengambil enteng permainan halus DAP ini dengan pelbagai alasan dan kenyataan tanpa memikirkan kesan kepada generasi hadapan. Semua ini berlaku hanya untuk mendapatkan undi dan kuasa.

BUKU DEEPAK MENGENAI PEMBUNUHAN ALTANTUYA OLEH NAJIB DAN ROSMAH January 5, 2013 at 9:43 AM  

BUKU DEEPAK MENGENAI PEMBUNUHAN ALTANTUYA OLEH NAJIB DAN ROSMAH BOLEH DOWNLOAD DARI LINK BAWAH:



http://harismibrahim.wordpress.com/2013/01/04/the-house-specialty-tonight-deepaks-black-rose/

WATAK - WATAK DALAM BUKU DEEPAK January 5, 2013 at 10:07 AM  

WATAK - WATAK DALAM BUKU DEEPAK




LABA = PENYIASAT BALAsubramaniam

BLACK ROSE = ROSMAH MANSOR

KAPEED = DEEPAK

LALA = PAK LAH

4C = C4 (BOM)

BIJAN = NAJIB

RAJA POPIAH = RAJA ROPIAH (KETUA WANITA NEGERI UMNO)

JIM = NAZIM (ADIK NAJIB)

TAN SRI AC = CECIL ABRAHAM (PEGUAM TERKENAL)

TUN M = MAHATHIR PANDYKUTTY

PSAI = DSAI



http://harismibrahim.wordpress.com/2013/01/04/the-house-specialty-tonight-deepaks-black-rose/

Anonymous,  January 5, 2013 at 10:40 AM  

10:18

Mcm gampang la kau ni. Sayang gila kau kat guan eng sanggup caci dan salahkan pemimpin yg byk berjasa sjk dulu.

Mmg tahap manusia x guna la lau ni. Nyah la kau dr malaysia klu jd penjilat puak lahanat tu.

Anonymous,  January 5, 2013 at 10:44 AM  

Bro. Teguran saling ingat mengingati kn amln yg bagus.
adakah najib tempelak bila csl mainkn isu hudud?
Dn yg terbru yg pompuan mca tu hina lg islam.
mne tindkn umno? Knape diam ja?
Sepatutnye umno bgtau kt mca, jgn gunakn islam sebgai isu klau x faham.
Adakah khafir dzimmi x bole membaca alquran? Bagaimne prof2 europe yg membaca alquran utk dikaji? Slahkah?
Org pas 'terpaksa' membuat istihad sebab umno yg menolak pas. Pas x pernh menolak umno jikaumno bersetuju dgn cadangan perundangnn islam.
jd dlm konteks ni siapa yg patut disalahkan?
Dn yg bagi komen atas pas selalu dn yg diguna pakai umno ialah tun m. Adakah dia layak utk memberi komen yg mne kadang2 tersasar dr ruang islam? Cth. Syaitan yg dikenali. Apa itu tolak islam. Malaikat buat salah. Mcm mne nk cr saksi yg adil.

Bknkh komen itu mcm mempersendakan hukum allah?
mne lg teruk? Mempersendakan hukum allah atau beristihad atas hukum allah. Dn saudara kne ingat, hudud memang untuk islam sahaja, melainkan org kafir yg minta org islam adili mereka.

Anonymous,  January 5, 2013 at 11:20 AM  

beli senjata canggih riffle indon dapat berapa tu?indon kasih tak ekspor riffle tu?tak beli rudal?

Anonymous,  January 5, 2013 at 11:26 AM  

Bersandarkan fatwa yang dikeluarkan oleh Jawatankuasa Muzakarah, Majlis Fatwa Kebangsaan pada 24 Julai 2002 Menteri bagi Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Rais Yatim memutuskan tidak akan melaksanakan cadangan untuk mengadakan forum bagi membincangkan Amanat Haji Hadi menerusi RTM.

Sedangkan sebelum ini Rais yang bersungguh-sungguh mahu mengadakan forum tersebut dan menyatakan tokoh agama dan mufti akan turut dijemput untuk bersama dalam satu forum yang akan memberi peluang buat julung kalinya kepada Ustaz Hadi bagi memperjelas amanatnya itu..

Jawapan yang diberikan Rais untuk tidak mengadakan forum tersebut hanyalah satu alasan untuk menyelamatkan keadaan sebenarnya kerana selama ini pemimpin UMNO sendiri jarang memperdulikan fatwa dari Mufti..

Jika mereka akur tentang fatwa dari Mufti.. Najib tidak akan menepung tawar van UMNO suatu masa dulu.. sila baca di ( SINI )

Isu 'Amanat Hadi' adalah isu yang penting buat UMNO pada masa ini bagi mengalihkan perhatian rakyat dari pendedahan-pendedahan yang dilakukan oleh Deepak dan Musa Hassan..

Baca info dari pihak UMNO ini...

Umno cuba menutup isu Deepak dengan isu Amanat Haji Hadi yang sedang diperbesarkan dan disensasikan, supaya orang Melayu lebih tertumpu pada isu yang sudah 31 tahun berlalu itu mengenai Presiden PAS Tuan Guru Abdul Hadi Awang daripada dakwaan Deepak.

“Isu Amanat Hadi ini sengaja dibesarkan –tapi apabila Haji Hadi minta jawab secara live semua kalut, tak tahu nak respon –jawapan berterabur. Tapi mereka akan terus main sehingga Deepak dapat disenyapkan,”.

Ditanya apakah Umno percaya isu Amanat Hadi ini akan membawa undi pada mereka, sumber itu ketawa..

“Ini untuk tutup isu Deepak sahaja, yang lain mereka tak pernah fikir pun.”

“Sekarang kami berharap Tan Sri Muhyiddin akan mengorak langkah, diharap beliau mendapat sokongan daripada bekas PM Tun Dr Mahathir. Kalau tak, Umno dalam bahaya. Tak berbaloi jika Umno jatuh kerana satu wanita yang…. “ kata sumber itu.

Ditanya apakah sambungan pada ayat tersebut, sumber itu berselorah, “Lu fikirlah sendiri.”

“Ahli-ahli Umno sekarang berharap Muhyiddin yang menerajui Umno ke PRU13. Masa ada 6 bulan sahaja lagi. Sempat jika Muhyiddin bergerak sekarang, beliau akan dapat sokongan padu jika beliau berani bersuara. Rasanya Tun Dr Mahathir pun dah terima siapa liabiliti sebenar buat Umno-BN masa kini,” tambah sumber itu lagi.

Ditanya apakah strategi Umno menjelang PRU13, sumber itu berkata, “Apa lagi? Serang PAS habis-habisan sehingga PAS keluar Pakatan Rakyat. Kemenangan mutlak Pakatan bergantung sepenuhnya pada PAS. Jika PAS gagal tawan undi Melayu, Umno kekal menjadi kerajaan. DAP dan PKR bukan lawan Umno sebenar. Anwar Ibrahim tidak boleh menjadi Perdana Menteri kalau PAS tewas. PKR, DAP boleh menang lawan MCA dan MIC tapi Umno mesti tidak boleh kalah pada PAS. Jika tewas, BN akan jadi pembangkang.”

Apakah nasihat yang beliau ada untuk PAS. “Bertahan dan jangan masuk perangkap seperti isu kalimah Allah. Penjelasan (Ketua Penerangan PAS) Tuan Ibrahim matikan satu senjata Umno terhadap PAS. Kini isu Amanat Hadi, Haji Hadi bertahan bagus untuk PAS, kerana dah nampak semua peringkat ahli dan pemimpin PAS kini rally (bersatu) di belakang presiden mereka untuk melawan Umno.

Umno selama ini harapkan PAS berpecah dengan menggunakan si Jati dan kawan si Jati yang masih dalam PAS, tapi disebabkan nak tutup isu Deepak, kini mereka terpaksa guna isu amanat Haji Hadi, yang sebaliknya, telah menyatukan PAS semula,” katanya.

Ditanya samada beliau mengharapkan Umno akan tewas di PRU13, “Untuk negara, naluri saya kata ya. Demi diri sendiri, tidak. Sini tempat cari makan saya,” katanya sebelum beredar.

Siapa yang bertanya?.. sila lihat

Anonymous,  January 5, 2013 at 11:27 AM  

SAPA CAYA APA YG GOMO TULIS NI
BENGAP PON CAM GOMO LA

GOMO ANAK HARAM

Anonymous,  January 5, 2013 at 11:30 AM  

DRP KO RANG BACA ARTIKEL SAMPAH GOMO
BAIK BELAJAR MASAK TOLONG BINI KT UMAH
UMNO MESTI KALAH LEPAS NI

AKAP STIM 3 RASA resipi : Norzailina Nordin sumber: K.Nor@SecubitGaram

Bahan:-1 ekor ikan siakap - dalam 600 gm 100 ml air - boleh tambahkan air kalau nk kuah lebih 2 camb minyak - untuk menumis garam secukupnya

Bahan Cincang Halus:-5 ulas bawang merah 3 ulas bawang putih 3 cm halia muda 2 biji cili merah

Bahan Dihiris Halus:-1/2 kuntum bunga kantan 2 helai daun limau purut 4 - 5 biji cili padi 1 btg serai ~ dihiris (ni k.nor tambah) saya pun letak serai

Bahan-Bahan Sos:-2 camb cili kisar 1 camb sos tomato 2 camb sos plum ~ k.nor guna sos ikan 2 camb gula pasir 2 camb sos cili 1 camb jus limau nipis 1 camt kicap manis

Cara Memasak:-

1. Sediakan kukusan. Lumurkan ikan dengan garam dan biarkan selama 10 minit. 2. Letakkan ikan di dalam pinggan yang dilengser dengan sedikit minyak dan air. 3. Kukus hinga ikan masak. 4. Sementara itu, dalam kuali lain, panaskan minyak. Tumiskan bahan2 cincang selama 1 minit. 5. Masukkan bahan-bahan sos dan kacau rata. 6. Bila mendidih, masukkan bahan-bahan hiris, air kukusan ikan dan garam. 7. Masak hinga kuah pekat sedikit dan tuangkan ke atas ikan tadi. 8. Makanlah bersama nasi putih dan ulam-ulaman.

Anonymous,  January 5, 2013 at 11:33 AM  

IKAN BAWAL MASAK MERAH source : Mesra.Net Resepi sharing : Iza Akma SSK

Bahan untuk menggoreng ikan : 1 ekor ikan bawal hitam 1 camca kecil kunyit 2 cubit garam

Bahan untuk dikisar : 1 biji bawang besar 2 ulas bawang putih ½ inci halia 1 batang serai (saiz sederhana)

Bahan Lain : 3 camca besar cili boh 1 camca besar sos cili 1 batang kayu manis 2 biji buah pelaga 2 kuntum cengkih 1 kuntum bunga lawang 1 batang cili merah (dibelah 2 memanjang) 1 batang cili hijau (dibelah 2 memanjang) 1 biji tomato (dipotong ikut suka) 1 labu bawang besar (dimayang) 1 camca kecil gula garam secukup rasa

Caranya :

1. Pertama sekali, gaulkan ikan bersama serbuk kunyit dan garam sehingga rata. Ggoreng sehingga garing. 2. Sementara menunggu ikan itu garing, kisarkan bahan-bahan untuk dikisar iaitu bawang besar, bawang putih, halia & serai sehingga halus. 3. Setelah ikan yang digoreng garing, angkat lalu masukkan bahan yang dikisar tadi ke dalam kuali untuk ditumis. Dalam masa yang sama sila masukkan sekali bahan lain seperti cili boh, sos cili, kayu manis, buah pelaga, cengkih, & bunga lawang. Kacau-kacau ia sehingga cilinya masak dan naik minyaknya (agak-agak dalam 5 minit sehingga naik baunya) 4. Kemudian masukkan cili merah, cili hijau & bawang besar yg telah dipotong bersama gula dan garam secukup rasa. Kacau-kacau ia dalam masa 1 minit, lepas tu boleh tutup api. 5. Letakkan ikan di dalam mangkuk dan curahkan kuahnya di atas ikan tersebut. Dan boleh lah dihidangkan dan dimakan segera bersama nasi.

kalu nak hias letaklah daun sup ke daun ketumbar pun bole... kalu nak laa... tapi bagi saya, tak payah letak pun takpe, sebab dalam kuah tu dah ada cili merah ngan hijau & bawang besar sebagai penyeri dia,...ikut suka daa.... Selamat Mencuba

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:28 PM  

Yg dok menghina pemerintah ni, azab sangat ke dok d Malaysia. Bangun pagi bersyukurla masih hidup dgn aman dan boleh cari rezeki. Yg pemalas tu memangla susah nak senang. Pemerintah pun manusia ada kekurangan. Nak jaga satu negara hanya yg penyabar dan bijak je. Yg komen nk jaga kluarga pun belum tentu. Berdoalah agar pemerintah mampu menjaga agama, bangsa n negara. Sebagai rakyat kita patut turut membantu bukan mengutuk

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:29 PM  

Cerita Syok

‹ › Home

View web version

Story

kelentitku menggile

aku ade seorang kawan namenye nani dan zul,due2 kawan baek aku,,aku ni duk kat area hartamas,,area yg banglo 3 tingkat tu,,area elit lah katekan,,memang xde org kat situ,,masing2 sibuk dengan kerje,,asyik nak carik duwet yg dah sedie ade banyak,,samelah cam mak bapak aku,,kat umah aku ade maid 2 orang ng abang aku sorang,,umo da 26thn,,gf ade tapi x kawen2,,huhu,, nani ng zul ialah kawan aku dari sekolah rendah dulu,,so derang pun tinggal area kat situ2 jugakla,,maseng2 anak org berade,,setakat mercedes brabus tu 2 ketul depan umah,,kire xde mendelah,,kalo nak kire,,zul yg paling loaded skali,,bapak die business,mak ceo,,tp kesian sebab die anak tunggal,,mak die da xbole beranak,,nani kire lebih kurang aku,,cume die gemuk skit dr aku,,die ni bebas skit sebab mak die da cerai ng bapak die,,die tinggal ng bapak die,,hehe,, yang best nye kitorang ni,kitorang share satu hobi yang same,,iaitu slalu melancap same2,,haha,,mesti korang xprcaye,tapi memang tula hakikat budak2 anak orang kaye yg mak bapak x lekat kat rumah,,batang zul ng pantat si nani ni kire da jadi tatapan aku sehari-harian dah,,kalo aku boring,aku calling2 je derang ni,,nnt zul dtg amek aku,bawak g umah nani,,umah die ade bilik bawah tanah,,cool gile,,kat situ la kitorang slalu projek,,kalo aku

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:31 PM  

ie ni bebas skit sebab mak die da cerai ng bapak die,,die tinggal ng bapak die,,hehe,, yang best nye kitorang ni,kitorang share satu hobi yang same,,iaitu slalu melancap same2,,haha,,mesti korang xprcaye,tapi memang tula hakikat budak2 anak orang kaye yg mak bapak x lekat kat rumah,,batang zul ng pantat si nani ni kire da jadi tatapan aku sehari-harian dah,,kalo aku boring,aku calling2 je derang ni,,nnt zul dtg amek aku,bawak g umah nani,,umah die ade bilik bawah tanah,,cool gile,,kat situ la kitorang slalu projek,,kalo aku gersang,derang yg lancapkan,,kalo zul gersang aku ng nani yg lancapkan,,kirenye camtu2 lah,,tukar2,,aku memang ske melancap ng derang,,derang memang da tahu selere aku,,maen kelentit,,g spot,,anal,,tu slere aku,,nani lagi ske pki vibrator,,zul ske blowjob sambil isap pantat,,syok gile tau tak,, satu hari aku balik dr kolej,aku memang da gersang tahap kelentit bengkak da ni,,aku surf internet,,carik movie porn,,pastu aku nampak pasal water bondage,,pergh!macam sedap,,pancut air kat kelentit,,ikat tangan,,peeeeergh!memang selere ake nih,,aku tengok satu movie aku lancap 4 kali,,haha,,kelentit aku bedenyut2 tgk pompuan dalam movie tu kne bondage,,aku tebayang la kalo zul wat camtu kat aku.,,aku ape lg,,da klimaks 4 kali pown aku gersang lg,,kelentit aku nak lg,,calling ah zul,,aku cite kat zul,,ape yg aku tgk,,die siap lancap lg dlm phone dgr aku cite,,haha,,pastu aku ajakla die,,maen same,,ng nani skali,,zul ckp okay,tp die nak fuck aku,,die x puas maen pantat aku,,aku ckp okay je,,bile kelentit da bengkak,,ape pown aku x pk,,hahaha,,20minit pastu zul dtg,,naek volkswagen die,,ake masuk tgk die da siap pki short,,kembung je aku tgk btg zul,,agaknye aku sexy sgt kot,,pki dress je,,malas aku pki bra n panties,,hehe,,nak cepat la katekan,,dlm ondaway g umah nani,zul rabe pantat aku dr luar dress,,aku kangkang la sket bg snang,,hehe,,lame2 aku da xtahan,,basah dah lobang aku,,mane x nye,zul gesel kelentit aku yg bengkak tu,,slow2,,laju2,,slow balik,,pergh~,,aku ckp ng die suruh maen dalam,die kate tggu sampai umah,,eh,xg umah nani ke?die cakap die nak maen ng aku sorang je hari ni,,wah,,semakin bersemangat aku,,aku rabe2 batang zul,,da bedenyut2 rupenye,,aku tunduk,,aku blowjob kat zul,,pergh,,sedap,,banyak air zul,,aku jilat pale die,,tp x sempat sampai pancut,,sbb da sampai umah zul,,aku turun kete ake rase pantat aku da basah,,begesel ng pehe aku,,zul jalan kangkang sket,,batang kerasla katekan,,hehe,,zul ajak aku masuk,,rupenye mak bapak zul g oversea,,ape lg,,umah tu zul yg punyer la,,aku naek atas kat bilik zul,,mak oi,,besarnye,,ade tv set,,kusi,,katil king size,,dvd player,,masuk2 je,zul tolak aku at

Anonymous,  January 5, 2013 at 12:35 PM  

AKU MINAH LANCAP

Aku seperti perempuan lain, tapi aku tak tahu kenapa aku GEMAR SEX ! Maksud aku, setiap masa aku selalu dibayangi SEX. Bila aku keseorangan fikiran aku selalu melayang dan memikirkan KEGILAAN SEX. Puas sudah aku cuba melupakan segala itu, namun gambaran sex selalu tergambar dilayar fikiranku.Aku selalu terbayangkan segala macam bentuk Sex, terutama bila aku ternampak lelaki yang mudah menaikkan berahi aku. Selalunya permulaan nafsu aku, dimulai dengan puting tetek ku tegang dan geli bila tergesel dengan braku, selepas itu ia diturut dengan biji kelentit ku rasa gatal dan menegang dan seterusnya pantatku mulai basah. Bila keadaan ini berlarutan aku terpaksa melepaskannya. Cara aku melepaskannya banyak, dan yang paling mudah dan cepat ialah MELANCAP. Aku akan ceritakan bagaimana aku melancap selepas ini.Lelaki yang selalu menaikkan nafsu aku ialah bila aku nampak seluarnya kembong dibahagian tempat sulitnya Perkara ini kerap berlaku, terutama ditempat aku berkerja. Semasa mesyuarat selalunya kami duduk dimeja bujor besar dan agak rapat. Jika lelaki duduk disebelah aku, aku akan selalu perhatikan seluarnya, seperti aku memerhatikan tetek ku bila berjalan atau masa yang diperlukan.Bau lelaki pun akan menaikkan nafsu aku, terutama bila mesyuarat itu berlarutan lebih dari dua jam. Dalam keadaan itu aku tidak dapat concenterate, mata ku selalu aja memandang kebawah - melihat butuh. Pernah dalam satu mesyuarat aku sungguh tidak tahan, masa itu Din disebelah aku. Pada kali itu ia memakai seluar yang agak longgar. Pada mulanya bahagian butuhnya tidak begitu besar, tapi setelah beberapa seketika keadaannya bertambah besar. Fikiran aku mula membayangkan bagaimanakah rupa butuhnya itu dan seterusnya fikiran aku melayang membayangkan kalau aku dapat menghisap butuhnya dan juga jika butuhnya memasoki lubang burit dan pantatku. Selalunya fikiran aku membayangkan bagaimana jika butuh itu masok dalam burit ku, ini kerana ku seronok dan aku cepat climax jika butuh masok dalam burit ku. Aku akan lama climax jika butoh masok dalam pantatku.Aku tidak tahan dan aku selalu pergi bilik air kerana nak melihat pantat ku yang sudah basah. Air maziku keluar dengan banyaknya dan aku sunggoh tidak tahan. Nafsuku memuncak. Ku cuba tahan tapi kelentit ku menegang dan pantatku mula mengembang dan meminta sesuatu untuk melepas kan nafsu itu.Pada kali kedua aku masok bilik air aku sunggoh tak tahan. Selalunya aku bawa vibrator kemana juga aku pergi. Jadi mulanya aku ambil vibrator dan switch it ON. Bunyi getaran nya membuatkan aku lagi dahaga. Ku buka seluar dalamku supaya mudah untuk aku memasokkan vibrator didalam buritku. Aku mula mengentel biji kelentit ku, ku gosokkan dengan jari telunjukku, dan sesekali aku masokkan jariku ke dalam rongga pantatku. Ini membuatkan seluroh pantatku basah. Bila biji kelentit aku dah basah aku lajukan gosokkan aku kepadanya. Dalam masa yang sama aku masokkan dengan perlahan vibrator tadi kedalam buritku.Pada mulanya aku masokkan sedikit aja ini kerana memberikan lubang burit supaya bersedia untuk menerima keselurohan 6 inchi vibrator itu. Ku kolom vibrator itu untuk mendapatkan air liur supaya mudah masok kedalam buritku. Lepas itu aku masokkan vibrator tadi kedalam pantatku, dan ini sunggoh seronok. Ku keluarkan dan terus masok pula dalam buritk

GomoBodo,  January 5, 2013 at 1:18 PM  


UTK ANJING ANJING MELAYU UMNO DAN BANJINGAN BN YG TONGGONG DAN BANGGANG..

DOWNLOAD BUKU DEEPAK KAT SINI..

http://www.mediafire.com/view/?2yqp4d5o5ap4k2x

BLOG NI BLOG HARAM JADAH TAKDER PENGENDALI DAN ADMIN..

JOM MAKI HAMUN JER.. NI BLOG HANTU HARAM JADAH PENAKUT..

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:50 PM  

Nampak sangat penyokong dan pengamal ajaran songsang PKR dan PAS dah senget dan biol.... ko orang tengok je lah telatah dan komen yang tak senonoh langsung disebabkan mereka hilang pedoman dan mereka buta hati dari sehari ke sehari. Ramai yang mengetahui pengikut kuat PKR terdiri dari kumpulan gay dan pengamal sex bebas yang tidak suka pemimpin mereka di pertikaikan.

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:51 PM  

Jgn salah pemimpin dahulu. Sebenar nya org penang yg pilih pr memang bodoh tak kenal intan dgn kaca. Lu terima la perubahan lu sendiri nak. Penang dah mcm hyadyai

Anonymous,  January 5, 2013 at 1:58 PM  

Fitnah itu lebih buruk dr membunuh.

Anonymous,  January 5, 2013 at 2:54 PM  

Sekarang ni boleh la korang maki hamun buat lawak bodoh kat sini...bila pkr mng nanti dan dapigs dapat mesia ni masa tu korang buat la lawak bodoh. Masa tu nasi dah jadi bubur. Masa tu mata sepet akan bersatu dan semua melayu (umno,pkr,pas,atas pagar) adalah musuh. Masa tu dah tak guna nk bgaduh nk berdamai pun x bguna dah. Mlayu hnya melukut d tepi gantang. Mcm kat spork. Kau ingat korang yg anti umno bn ni dapigs nk tolong ke masa tu? Gelak la skrang bnyak2.....jgn main2 dgn mata sepet ni....

Anonymous,  January 5, 2013 at 3:33 PM  

anwar ibrahim sedap2 mengentot samsidar, cai2 pulak kelam kabut. anwar ibrahim sedap2 meliwat lubang bontot saiful, cai2 pulak susah hati. suruh saman takut...suruh bersumpah kecut...kelakar la macai2 anwar nie..patut la cina2 dap pandang anwar anak beranak dan cai2 pkr melayu low class...hehehe

Anonymous,  January 5, 2013 at 3:50 PM  

DAPig bercita cita tinggi untuk memerintah negara ini pasal telo peliwat maksum telah di genggam oleh kapal sink LGE & LKS bila bila bule putaq . PAS dan dunguPKR hanya kuda tunggangan DAPig saja Jika umat melayu tak bersatu alamat kuasa dapat pada DAPig. Haru biru la malaysia.

Anonymous,  January 5, 2013 at 4:07 PM  

Biar la dapat kat DAP ke, dapat kat UMno pun , sama je dah 50 tahun Melayu Kelantan di tindas. Tak jaga pun Melayu.

Anonymous,  January 5, 2013 at 4:14 PM  

Politik lubang taik ko laa, kepala penuh taik. Apa bodoh nya politik kongkek yang ko nak kempen ni? Soi Lek kongkek ko terima je jadi pemimpin BN. Taik ko laa nak cita sex. Apa orang BN tak kongkek ke?

Anonymous,  January 5, 2013 at 4:19 PM  

Sedap nya ko tuduh. Kalo ko tak da bukti esok ko tanggung laa dosa besar di akhirat. Hanya dgn tuduh je ko dah buat dosa besar tanpa 4 saksi. Senang nya kan.

Anonymous,  January 5, 2013 at 5:27 PM  

aku nak sangat konkek jubor nik azis dan nuar jubor...mesti berair punya

Anonymous,  January 5, 2013 at 6:03 PM  

PAPAGOMO & ANON-ANON,
DIMANA SAYA BOLEH DAPATKAN BUKU " THE BLACK ROSE "?

Anonymous,  January 5, 2013 at 6:12 PM  

Setuju..setuju. tp x yah la pening2 nak nasihat dia org. Bila malaysia dah jatuh kat tgn DAP br la nak tersedar. Masa tuh masih tanak salahkan diri sendiri sbb pangkah DAP tp salahkan umno dan kerajaan kononnya sebab umno dan kerajaan x pandai tadbir negara la malaysia jatuh kat DAP

Anonymous,  January 5, 2013 at 6:14 PM  

Baik aku layan buku Deepak daripada berkokok dalam blog anak sundal ini.


http://www.mediafire.com/view/?2yqp4d5o5ap4k2x

Anonymous,  January 5, 2013 at 8:07 PM  

Blog jamban tahi utk spesis bangang n brfikiran mundur kblakang....dgn kata lain blog utk puak2 bodoh brtingkat2 kbodohan mngatasi lembu.
Apa apapun kesimpulannya:-
Mnentang Umno adalah JIHAD.
Umno parti SETAN dkenali...tepat ...Mahadeath akui.
Pndokongnya:-iblis pelesit n makluk2 yg sesat lagi mmyesatlan.

Anonymous,  January 5, 2013 at 9:01 PM  

Bro. Melayu kt penang dh lama diusir bro. Dr zaman umno lg.
x yah lah nk tegakkn dap yg mulakan.
satu sbbnyer, melayu x mampu beli umah mhl mse umno. Itu ker yg jd persoalannyer?
kt singapore bro, satu apartment yg ade quota melayu, takkan dijual kpd bansgsa asing.
Tp msia, janji ada untung semua jual.
Islam itu dinamik, jgn jdkan statik dek gara2 parti yg x terima pendapat rakyat.

Anonymous,  January 5, 2013 at 9:17 PM  

Mari kita sama sama menghayati Amanat TG Hadi Awang..........Hidup Amanat! Hidup PAS! Hidup PR!

Anonymous,  January 5, 2013 at 9:28 PM  

barupun 2 hari buku "black rose" muncul kini terbit pula buku sambungan "black rose 2.0" dgn kisah yg lebih sensasi. dapatkan dgn percuma disini >>
http://tinyurl.com/bd38twj

Anonymous,  January 5, 2013 at 9:51 PM  

papagomo ko tak leh lari dah..kali ni kawan baik ko yg kenal baik ngan ko nak buat pengakuan dan dengan bukti2 kukuh akan ke mahkamah tinggi kota bharu 6 jan ni. siap2 lah ko wahai papa gomo. kawan ko dok dekat rumah ko di danau kota setapak. siaplah ko termasuk butoh ko kali ni. baru ko tau langit tinggi rendah. kah kah buuuuu padan muko ko. gi lah ngadu ngan si nazak rosmoh tu..kat mana ko nak lari...buuuuu

Anonymous,  January 5, 2013 at 9:51 PM  

he3.. jiwa cai2 pr semakin kacau sbb tu semakin merapu/lalok buat komen disini.. meriah blog kau gomo, macam2 diorg caci kau tapi hari2 menyondol gak disini..

cai2 ni tak boleh tidok kalau tak menyondol disini.. makan tak kenyang kalau tak jilat disini.. pagi petang siang malam pasti cai2 bengap berlumba2 datang kesini...

utk gomo tahniah dan teruskan tugas anda membongkar segala2 keburukan/kepincangan puak2 PR ni..

utk cai2 pr teruskan mneyondol disini... gomo layan jeee...... muhahhahaaaaa

Anonymous,  January 5, 2013 at 10:30 PM  

Ko ni memang bengap...xtau apa2 xyah komen.hampeh

Anonymous,  January 5, 2013 at 10:34 PM  

Lor....gay rupanya...dlm neraka nanti ko kongkek ler puas2 ngan jubur syaitan2 yg dikenali disana..muehehehe...

Anonymous,  January 5, 2013 at 10:57 PM  

tentang pas pon jihad ga klu ikot amanat hj hadi bawang

Prince of Noob January 5, 2013 at 10:59 PM  

samseng politik ni kat mana2, jangan cakap dap sahaja, dalam pas, pkr, umno pun byk samseng politik

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:00 AM  

marah nampak bro... kenapa emosi sangat.. tak baik utk kesihatan..

kalau dah cai tetap cai.. muhahahaa

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:55 AM  

DAPig LGE bodoh tahap cipan saje nak bagi umat islam kat malaysia melenting pasal kalimah ALLAH. Betul la kapir lahanat LIM GUAN ENG saje nak bagi api. Dia mahu api ni bakar dia ke.? Apabila nafsu politik tak dapat dikawal porak peranda malaysia ni nanti.

Anonymous,  January 6, 2013 at 12:55 AM  

DAPig LGE bodoh tahap cipan saje nak bagi umat islam kat malaysia melenting pasal kalimah ALLAH. Betul la kapir lahanat LIM GUAN ENG saje nak bagi api. Dia mahu api ni bakar dia ke.? Apabila nafsu politik tak dapat dikawal porak peranda malaysia ni nanti.

Anonymous,  January 6, 2013 at 1:29 AM  

buku paling sensasi tahun ini. dapatkan "black rose 2.0" dgn percuma disini >>

http://tinyurl.com/ao62l6e

Anonymous,  January 6, 2013 at 7:30 AM  

kalu nama allah pun x dapat nak pertahankan apa jadah nak pertahan ugama islam,bangsa n negara...apa nak jadi dgn pas ni matlamat menghalalkan cara...pasal politik bole jadi kapir sekejap pasai nak sokongan org kapir lepas tu jadi islam balik,,,bole ke mcm tu??? aku tengok ramai penganut pas ni takabur ,,,iblis pun suka takabur

Anonymous,  January 6, 2013 at 7:34 AM  

kalipah berkulob baca bible versi arab...siap mula dgn "bismillahirrohmanirrohim"...akhir dgn "sodaqollahulazim"...memang lidah bewak bercabang si CaliphArrogantTo'kong...

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:03 AM  

pemuka2 pas ni banyak sangat takkiah serupa syiah ja n mengajar penganut pas bertakkiah

Anonymous,  January 6, 2013 at 11:47 AM  

cantik yer black rose 2

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:18 PM  

umno mampos pru 13 ni. waka waka kihkih bubububu.

Anonymous,  January 6, 2013 at 2:24 PM  

papagomo kawan lu kata lu punya batang kecik je betul ke? klu lu nak batang besar lagi panjang n kuat hubungi gua kat www.batangpanjang.com

Anonymous,  January 6, 2013 at 3:45 PM  

Peringatan kepada melayu yang ada hati nak undi parti DAP pada PRU 13 nanti.

Kalau DAP menang dan dapat bentuk kerajaan dengan doa dan sembahyang hajat oleh pak2 lebai dan tok2 haji Pas yang di pimpin oleh Nik Aziz ... kita yang sokong Umno tidur tak lena di cari sampai ke lubang kubur oleh Pasukan Peronda DAP tu.

Nak selamat kita kea bungkuskan semua calon Pas dan calon PKR yang menentang calon Umno ... selamatlah kita orang melayu dan selamatlah agama islam.

Maarobbuka.

Anonymous,  January 6, 2013 at 4:54 PM  

Anon 2.24pm Bro, ko bangga dengan batang panjang ko. Aku nasihatkan ko dafter diri dengan Ibu Pejabat PKR untuk kerahan tenaga yang sangat diperlukan Pakatan Rakyat. Lepas itu, ko pandai-pandai bawa diri dan jangan mengadu hak dengan Polis kerana teman-teman PKR ko akan anggap ia sebagai konspirasi.
Selamat Berkhidmat.

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:17 PM  

Anon 12.28 pm
Komen ko memang berasas selagi pembangkang mengambil pendekatan lebih bertanggungjawab dan behemah dan bukan memporakperandakan perpaduan dan aqidah orang Melayu Islam. Atas kepincangan ini, orang Melayu telah berpecah belah dan kesempatan ini digunakan sepenuhnya oleh musuh Islam untuk kepentingan mereka. Elok kita bermuhasabah dan bersyukur agar keamanan dikekalkan.

Anonymous,  January 6, 2013 at 8:40 PM  

Ds Najib sibuk hal rakyat dan negara, x de masa nk fikirkan hal fitnah. Puak yg suka kondem ni nak jaga kluarga sendiri blum tentu lgi. Baik bersyukur mendapat pemerintah yg mampu menjaga negara dan berdoa agar kita hidup aman. Kalau ada kekurangan, macam kau orang semua, pemerintah pun manusia biasa bukan nabi. Ni yg dok prasan n takbur anggap orang lain kafir, ingat maduk syurga ke nanti?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP