Pemimpin Pembangkang Terus Memperlekehkan Kunjungan Najib Razak Ke Gaza

Friday, January 25, 2013



Kunjungan DS Najib ke Palestin telah dipolemikkan oleh blogger dan media pakatan pembangkang apabila ia dijadikan isu sebagai sokongan Perdana Menteri Malaysia kepada kumpulan pengganas Palestin.

Pihak yang melabelkan Hamas sebagai pengganas ialah kerajaan Israel melalui propaganda media yang disiarkan secara berulang-ulang oleh The Jerusalem Post, lidah rasmi akhbar Israel berbahasa Inggeris.

Blogger dan media pakatan pembangkang memetik artikel dari laman Arutz Sheva 7, sebuah portal berita Israel yang menyiarkan kecaman oleh Mahmoud Abbas iaitu pemimpin Palestin boneka rejim Zionis dan Amerika Syarikat terhadap kunjungan Perdana Menteri Malaysia ke Gaza dengan meyifatkan kunjungan tersebut sebagai kunjungan terhadap pemimpin pengganas di Gaza iaitu Hamas.

Mahmoud Abbas adalah seorang yang berketurunan Arab Israel dengan latar belakang politik yang meragukan kerana perkembangannya yang kelihatan seolah-olah telah dirancang oleh rejim Zionis dan dipromosikan oleh Amerika Syarikat.

Mahmoud Abbas kelihatan sebagai seorang yang mengamalkan diplomasi apabila mengekalkan jenama rundingan bersama rejim Zionis bagi memerdekakan Palestin tetapi istilah merdeka itu sendiri adalah salah kerana hakikatnya Palestin tidak pernah dijajah melainkan dirampas kebebasan dan haknya oleh rejim Zionis.


Rakyat Palestin menolak gagasan Mahmoud Abbas kerana beliau membawa bersama idealisma untuk mengekalkan Israel sebagai sebuah negara yang perlu diiktiraf oleh dunia malah rakyat Palestin dan diperakui kedaulatannya. 

Perdana Menteri Malaysia bukanlah pendukung keganasan mahupun mengiktiraf pengganas tetapi menerima demokrasi iaitu suara majoriti rakyat Palestin yang telah memilih untuk menerima Hamas sebagai peneraju masa hadapan mereka.

Tindakan Datuk Seri Najib selari dengan amalan demokrasi dan kebebasan rakyat untuk memilih pemimpin tanpa pengaruh dan tekanan dari luar sebagaimana yang diamalkan di Malaysia.

Pakatan pembangkang yang diketuai oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim merasa tertampar dengan pertimbangan yang wajar oleh Datuk Seri Najib terhadap isu antarabangsa terutamanya yang berkaitan dengan kepentingan dan kemaslahatan umat Islam.


Kunjungan Datuk Seri Najib dengan matlamat sebagai kunjungan kemanusiaan selain daripada menyaksikan kesengsaraan dan penderitaan rakyat Palestin bagi tujuan memanjangkan usaha-usaha dan inisiatif kemanusiaan telah dipesongkan maksudnya oleh pakatan pembangkang dengan niat memburuk-burukkan personaliti beliau.

Yakini Barisan Nasional, Ragui Pakatan Pembangkang, Rakyat Malaysia Memilih Untuk Mengundi Barisan Nasional.

Sumber Kiriman Emel IPS

Psssttt... Pemimpin Pembangkang sebenarnya iktiraf Israel kerana ketua umum mereka Anwar Ibrahim Iktiraf Israel.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


38 comments:

Anonymous,  January 25, 2013 at 10:28 AM  

Kak Ros pakai tudung ke ape... pi sampai palestin pun masih tak tau nak tutup aurat... ape ke jadah dia nie... malu ler sikit dgn orang arab di sebelah tu..

Anonymous,  January 25, 2013 at 10:53 AM  

tak boleh la pakai terlampau byk, nanti tapuk bom C4 camner? tuh la London ban pakaian ninja hitam orang timur tengah.

ninja hitam, nampak jer mata, dalam baju tuh ada HE, C4, ak47, glock, de-agle.

Anonymous,  January 25, 2013 at 10:53 AM  

Yang bertudung litup pun takut nak ke Gaza anony 10:28 oiii...

Apa kejadahnya tetiba konar bab bertudung ni? Himpunan2 korang pun tak de pun nak ingatkan pasal bertudung pada peserta2 korang!

Berdakwah konon. pirah!

Anonymous,  January 25, 2013 at 10:57 AM  

tulah dia idealogi pembangkang.negara emokrasi yg kerajaan dipilih rakyat pd pilihanraya akan cuba dispin kan sebaliknya.begitu juga dgn hamas.itu kerajaan yg dipilih rakyat palestin.so kita kena hormati hak rakyatnya.sama cam malaysia.kemenangan BN adalah hak rakyat.jgn cuba nak jatuhkan dgn jalan fitnah atau pintas.rakyat bukan bodo piang cam puak2 bahalol PAkatan haram.

Anonymous,  January 25, 2013 at 11:16 AM  

hidup melayu, makan duit lembu
hidup melayu, makan engine jet
hidup melayu, bom attantuya
hidup melayu, scandal port klang
hidup melayu, project IC sabah
hidup melayu, mau bakar kitab
hidup melayu, sokong LGBT
hidup melayu, kristiankan malaysia
hidup GOMO!, doremon fitnah

SOLOMON KING January 25, 2013 at 12:22 PM  

January 25, 2013 at 11:16 AM

kepade brader di atas....

melayu mmg 1 bangsa yang dh linkup...sbb
1. trlalu iri hati ngn bangsa sndri
2. trllau lembu hati dgn bangsa lain
3. tidak pernah bersyukur dgn ape yg ade
4. suka bwa mulut.
5.suka mengumpat
6.bangsa tiada usha.
7.bangsa yang lemah

Diablo Lord of Terror January 25, 2013 at 12:24 PM  

Balik2 isu psl x pakai tudung...hadoi...ape la Pembangkang nie....ape kebodoh la korang....korang nye star lam part kantoi sumbang haram asl x pertikaikan? gmbr dh bersepah...kenapa menafikan nya?

Anonymous,  January 25, 2013 at 12:55 PM  

HASAD DENGKI orang Melayu masih menebal...tengoklah PAS PUSS PISS..Serban besar tapi mulut longkang remehkan lawatan DS Najib ke Gaza.

APA sahaja yang Kerajaan buat SEMUA tak betul. Tapi tak nak pula buat apa-apa untuk kebaikan umat Malayu Islam melainkan menghasut.

Bangun pagi celek matanya menghasut, fitnah dan mengadu domba. Berhenti masa Solat je..Lepas bagi Salam je MULAlah..

APA LIM GUAN ENG buat dan kata SEMUA sokong..

Melayu Melyu, bilalah Melayu Pembangkang nak SEDAR diri. Orang nak berPolitik mereka nak BerPolitik tapi tak tahu makna Politik..Terus sesat sebab PAS PUSS PISSSSS disangka AGAMA..

DAP diSANGKA Saudara...nanti dalam kubur bila malaikat tanya Siapa saudar kamu...Jawaplah DAP..

Kesian..kesian siang malam kena kelentong dengan Anwar Ibrahim...

Anonymous,  January 25, 2013 at 12:59 PM  

MAKA CELAKALAH PAKATAN PEMBAKANG DAN PARA PEMIMPIN PAS YANG TIDAK TAHU BERBAHASA INGGERIS YANG JADI TALI BARUT KAFIR DAP DAN MUNAFIK PKR. MAKA CELAKALAH ADIK NIK AZIZ YANG JADI BARUA KAFIR DAP. MAKA CELAKALAH PENGUNDI-PENGUNDI YANG UNDI PAS KERANA UNDI PAS BERMAKNA MENYOOKONG KAFIR DAP DAN MUNAFIK2 DIDALAM PKR. MAKA CELAKA LAH ORANG2 YANG MENGIKUT AMBIGA DAN KARPAL SINGH. MAKA CELAKALAH PEMUJA2 GUANG ENG . MAKA KUFUR LAH ORANG-ORANG PAS YANG TOLAK AL-QURAN DAN MENGATAKAN "XXXXX" ADA ANAK.

wak January 25, 2013 at 1:21 PM  

Yang bertudung litup pun takut nak ke Gaza anony 10:28 oiii...
Apa kejadahnya tetiba konar bab bertudung ni?
Himpunan2 korang pun tak de pun nak ingatkan pasal bertudung pada peserta2 korang!

Berdakwah konon. pirah!

######

Pakai jilbab adalah fardu ain pada setiap mukalaf dan aqil.
Sekiranya tidak mukalaf dan tidak aqil maka tidak wajib.
Mungkin agaknya rosmah itu belum lagi mukalaf atau belum aqil balil lagi...mungkin atas sebab itu dia tidak berjilbab....

Anonymous,  January 25, 2013 at 1:46 PM  

1. trlalu iri hati ngn bangsa sndri
- maksudnye yg malas tuh isi hati dengan orang lain yg rajin.

2. trllau lembu hati dgn bangsa lain
-mau duduk kat kerusi atas cakap jer, tak mau buat kerja. mau sign buta jer.

3. tidak pernah bersyukur dgn ape yg ade
- Kerajaan bawa pembangunan, itu tanggungjawab pemimpin, dier rang ada gaji juga, kita takya syukur, pasal dier rang perompak negara juga.

4. suka bwa mulut.
- Cakap jer, tak buat.

5.suka mengumpat
-cakap jer tak buat.


6.bangsa tiada usha.
- sama dengan point no 2, mau gaji buta jer, sign buta.

7.bangsa yang lemah
- Pasal tak mau berusaha, mau minta FREE daripada kerajaan, usahawan melayu billionnare yg ada kemampuan? semua kontrak kerajaan sahajer. Macam anak Tun M.

Anonymous,  January 25, 2013 at 2:50 PM  

Wayang terbaek najib... wakaka

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:08 PM  

Anwar tak main wayang pekji. Kan ke anwar lg pandai berlakun dari Najib. Hidup LGBT untuk anwar. "I support 100% security's for Israel" kata anwar.

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:21 PM  

Waaahh Cybertroopers PR sekarang dah sumber berita terbaru... portal berita Israel ARUTZ SHEVA 7!!! Tahniah PKR semoga Israel akan terus jadi sponsor utama Anwar Abrahm bakal Presiden Republik Malaysia. Hidup cybertroopers JINGGAY 13, hidup ZIONIS.... SHALOM.

Anwar Zionis berpisah tiada.

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:23 PM  

malas la peduli sampah topic palestine /israel/Gaza. kampung aku kg orang asli air bersih pun tak ada. sokong palestine ker tidak, buang masa hang jer. korang betul betul mau sokong berenang ke tempat itu angkat senapang perang sahaja. becok dalam tandas puik!!

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:36 PM  

Apa salah PKR memetik laporan media Israel. Selama ni spy yahudi, sponsor yahudi banyak tolong DSAI. Malah DSAI sendiri sokong keselamatan Israel. Bak kata pepatah air dicincang tak akan putus. Dua dua saling memerlukan ;)

DSAI <3 Israel.

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:38 PM  

Pakai seluar pun adalah fardu ain. Yang korang sokong Anwar yang tak berseluar nampak kote tu apahal?

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:49 PM  

Belum apa-apa Umno Johor sudah berdepan dengan kekalutan yang boleh menjejaskan kecemerlangan parti itu di negeri kelahirannya sendiri. Parlimen belum dibubar lagi sudah ada bilik gerakan Umno yang dilaporkan tutup. Apa jadi? Apakah ini menunjukkan tanda-tanda jelas bahawa Umno juga akan kehilangan Johor?

Khalid Nordin
Kejadian seperti ini belum pernah berlaku di Johor yang dianggap sebagai negeri kubu kuat Umno sejak 60 tahun.

Angin Teberau yang berhembus dari Johor kini menghangatkan. Laporan menceritakan beberapa bilik gerakan pilihan raya yang dibuka oleh beberapa cawanagan Umno bahagian Pasir Gundang telah ditutup. Laporan ini agak menggemparkan.

Penutupan itu bukan satu gimik atau gurauan tetapi ia serius. Penutupan itu katanya ada sangkut paut dengan sikap negatif MB Johor Abdul Ghani Othman kerana tidak memberikan hak milik tanah kepada mereka.

Cawangan-cawangan dilaporkan terlibat ialah di kampung Senibong, kampung Pelentong Baru dan kampung Seri Makmur. Selain itu beberapa buah cawang di beberapa buah kampung di bahagian itu juga akan menurut kemudian. Sekurang-kurangnya ada tiga lagi cawangan yang bertindak menutup bilik gerakan mereka. Pengesahan penutupan bilik gerakan itu dibuat sendiri oleh ketua kampung-kampung berkenaan, bukannya oleh bloger pro Pakatan.


Kejadian ini benar-benar memalukan Umno Johor dan ia paling dirasai oleh Ahmad Maslan yang juga ketua penerangan Umno Malaysia. Kenapa tidak malu, Mat Maslan sebelum ini mengeluarkan berbagai kenyataan bagi menunjukkan Umno masih kuat dan Johor tidak terusik. Mat Maslan juga meramalkan UBN akan merampas 20 kerusi milik PKR dan beliau juga mengatakan PR jangan bermimpi disiang hari di Johor.

Dengan apa yang berlaku di depan tangga rumahnya itu sendiri - Pasir Gudang Johor, apakah dakwaan Ahmad Maslan itu boleh dipercayai? Kalau di Johor pun Umno berkucar kasir apa lagi di negeri-negeri lain yang mana Umno mengalami kemerosotan mendadak seperti di Negeri Sembilan, Melaka, Pahang atau Terengganu.
Z

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:54 PM  

Sudah lah jangan nak kelentong lah lembu. 1Msia=1Israel=Apco. Siap siap nak ke Gaza pun mintak izin Amerika dan Israel dulu. Piraaah

Prince of Noob January 25, 2013 at 3:56 PM  

palestine, tomorrow u'll be free, in sha Allah

Anonymous,  January 25, 2013 at 3:56 PM  

Berebut duit semuanye. Sape nak mengalah. Kerja senang duit banyak. Dah lah kat Selangor tanah buat harta sendiri.

Anonymous,  January 25, 2013 at 4:01 PM  

Yang kepung Palestine ialah Israel. Pi lah lawat Israel suruh bebaskn Palestine, baru betul . Kakau tak sama lah lawatan Mdir tu, lawatan sambil belajar. Apa ada.

Anonymous,  January 25, 2013 at 4:58 PM  

suruh nuar zionis la lawat israel bodo...suruh PM buat apa kejadahnya. Nuar kan support security israel, so srh nuar lawat israel kot2 xselamat. Mana tahu kot2 nt palestin hantar bom nuklear ke israel. Palestin kan menindas israel, tu yg nuar support israel....kecian kat sedara nuar kat israel tu di aniayai oleh palestin. Ko pun kalau nak berjihad pi la bantu sirael melawan palestin, mana tahu dapat masuk syurga tanpa hisap. Syurga buatan Nikajis je la. kahkahkah

Anonymous,  January 25, 2013 at 5:29 PM  

Haha sokong..
Tapi apa nk bt,hati da penuh dgn titik hitam.kite doa je untuk mereka yg xnmpk jln lg.ada wang ada macai,kalo ikhlas hilng macai

Anonymous,  January 25, 2013 at 5:37 PM  

Tak payah kita nak berdoa utk pencacai PR ni sebab depa ni dah ditutup pintu hatinya oleh Allah utk menerima kebenaran. Lebih baik doa utk rakyat palestin je. Moga2 depa sabaq menerima takdir dan dugaan dr Allah. Memang depa dah Allah tentukan utk menerima ujian sebegitu rupa kerana jaminan akhirat lebih berharga utk penghuni tanah para anbia ni.

Anonymous,  January 25, 2013 at 6:00 PM  

Pakatan haram makin hari tak senang duduk kerana najib cakap serupa bikin tak macam pakatan haram manifesto bukan janji buku jingga juga bukan janji. Najib janji ditepati. BN untuk kesejahteraan rakyat malaysia.

Anonymous,  January 25, 2013 at 6:07 PM  

Cara untuk membersihkan hati yang busuk dan dengki ialah dengan berdoa memohon kepada Allah dengan bersungguh2 supaya Allah bersihkan hati kita dari segala sifat dengki seperti dengkinya iblis pada Nabi Adam dan keturunannya. Itulah sahaja caranya.

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:03 PM  

Dalam politik bukan dengki laa, tamak duit.

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:05 PM  

Banyak janji belum buat bute ke?

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:06 PM  

si rosmah kalau jumpa orang luar negara bukan main lebar senyum dia. tapi bila jumpa orang kampung sini muka macam cuka

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:07 PM  

Jangan campur urusan Allah lah. Ko dan Perkasa pi lah berjihad

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:09 PM  

Tapi cai cai hmmmmmm cium tangan tu. first lady tu.

Anonymous,  January 25, 2013 at 7:14 PM  

Ko support Amerika, mak yang lahirkan Israel. Pi bayar juta juta nak loby yahudi... Piraah ...ApCo 1 yahudi

pas dajjal,  January 25, 2013 at 8:48 PM  

kenapa lah ramai sgt yg engki dgn rosma n najib drg sentiasa mellakukan kebaikan tp org asik kutukdrg je..kesian kat drg tu..jijah n anwar aljuburi tu tak abis2 dengki kat org paadahal jam omega punya kes pun drg tak selea kan lg

kak bedah,  January 25, 2013 at 8:57 PM  

eee anwar ni klu lah aq jumpa dia aq an jentik telur dia sampa telur dia bengkak n samapai dia tobat jadi baik baik tak abis2 dia fitnah najib n rosmah..dia ingat dia tu bagus sgt,sebenarnye dia terbakar napa lah dia tak g dulu sebelum najib

Anonymous,  January 26, 2013 at 1:56 AM  



AURAT perempuan dan lelaki memang wajip ditutup tapi dosa tak menutup aurat tak sampai menjadi kafir, tidak termasuk dosa2 besar..

tapi ape cite yg pakai tudung tapi cakap dalam gereja, depan org kristian, sokong org2 islam utk murtad...semata2 utk dapatkan sokongan org2 kafir.. pakai tudung tapi jual agama.. itu melibatkan akidah, dosa2 besar.. ada pulak yg sanggup sekutukan kalimah Allah.. yg bertudung litup, berjilbab, berserban besar, berjubah labuh, hingga sekarang rakan2 dalam gabungan tetap mahu mensyirikan kalimah Allah.. semuanya sokong, anggok2 tanpa bantah.. pasal apa perkara yg lebih penting puak2 ni tak bangun menentang... sbb satu parti, sbb satu fahaman semuanya jadi halal... kerosakan lebih besar dan maha dasyat dalam akidah, depan mata buat2 tak nampak malah dilindungi,disokong tapi kesalahan org lain yg tak seberapi plak nak diperbesarkan...

jangan ingat bila dah bertudung diri dah jadi maksum, ahli syorga dan boleh lakukan apa saja.. jika niat bertudung kerana nak nampak diri lebih alim/baik, dalam masa yg sama melakukan kemungkaran, engkar tak solat tidak mengawal diri, sikap, perbuatan, percakapan dan sebagainya, adakah ia bernilai disisi Allah..? hanya Allah saja yg tahu.. tak bertudung memang salah tapi dalam masa yg sama melakukan apa yg disuruh dan meninggalkan apa yg dilarang.. hanya Allah saja yg tahu.. jangan kita yg pandai2 menilai, bertudung adalah sebaik2 manusia dan tidak bertudung sejahat2 manusia..

jadi janganlah nak sembang besar, pastikan dulu keluarga sendiri, jiran2 baik lelaki atau perempuan, anak2, adik beradik dan saudara mara sendiri tutup aurat kalau nak menegur aurat org lain sbb aurat bukan hanya pada perempuan tapi lelaki jugak.. jika keluarga, saudara mara dan jiran2 sekeliling depan mata pun tak mampu nak didik/tegur tak payah la nak bersusah payah masuk sini nak tegur org lain dgn niat yg tak baik

Anonymous,  January 26, 2013 at 8:26 AM  

pak jubor jealous dgn DS Najib dpt sanjungan dan liputan meluas di Asia Barat....masa dulu wak Jubor kelentong pak2 Arab....tapi skrng org Arab semua tahu Wak Jubor adalah sekutu Isreal......

hahahaha....bye2 le wak jubor...!!

Anonymous,  January 26, 2013 at 12:24 PM  

selangor portfolio sukan dr adun jangkang parti pas. Pemain bola tak tutup aurat? Ape cite

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP