PENGAKUAN EKSKLUSIF - Zairil Akui Beliau Anak Pungut Tan Sri Mohamed Khir Johari

Friday, January 18, 2013


 Anak Angkat

Gomo mungkin tidak beradap, apatahlagi memang kurang ajar. Namun ini dah memang sikap Gomo yang suka mencari pasal dengan puak pembangkang tampa mengira pemimpin mana sekalipun. Pada Gomo mereka ini tidak ubah seperti DUBUK yang begitu jijik untuk kita pilih sebagai pemimpin negara.

Gomo nak ulas kenyataan Ziaril Khir Johari yang dipilih DAP untuk menduduki Jawatankuasa Eksekutif Pusat.

“Saya tahu siapa ayahanda saya, dan bagi saya itu sudah mencukupi,” jelas Zairil sambil menyatakan beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya, malah berharap untuk mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip Allahyarham Khir Johari.

“Saya sedar bahawa mereka yang menganiayai saya ingin menghancurkan semangat saya. Namun begitu, sekiranya saya mengalah, saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,”
- Sumber DAP

Gomo ulang sikit apa yang si Zairil ni cakap "beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya. "saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,”

 Bapa angkatnya adalah MELAYU

Hakikatnya yang sebenar DAP tahu bahawa Zairil ini adalah berketurunan dan berdarah daging Cina dan bukannya Melayu. Apa yang DAP lakukan adalah untuk mengkaburi mata rakyat Malaysia terutama Melayu dalam pakatan pembangkang bahawa DAP memilih seorang Melayu menjadi Ahli Jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

Pendek kata DAP sekali lagi menipu orang Melayu agar Melayu terus menjadi budak suruhan DAP!!! Sebab itulah pimpinan DAP tak menentang perlantikkan sesama bangsa mereka dalam jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

 
 Anak angkat Tan Sri Mohamed Khir Johari

Dokumen diatas adalah dokumen tulin dan sahih, dan Gomo cabar Zairil ataupun mana mana pimpinan DAP SAMAN Papa Gomo jika dokumen ini tidak benar. Gomo suka untuk menjelaskan kebenaran buat seluruh rakyat Malaysia akan penipuan yang DAP lakukan dalam isu ini.

So Zairil yang dok kata Warisan Khir Johari berdarah Melayu silalah buktikan anda benar benar anak darah daging Khir Johari.

Gomo bukan nak mengaibkan atau menghina Zairil tetapi nak rakyat sedar malah Zairil sendiri jujur jika benar beliau seorang yang ikhlas dalam perjuangan politik ini. DAP mempergunakan Zairil sebagai alat boneka mereka semata mata dan seharusnya Zairil sedar pekara ini.

Amacam DAP? Kasi SAMAN lah...

lagi PANAS Klik Disini

Psssttt... Jangan mudah percaya dengan permainan Jijik DAP

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

30 comments:

Anonymous,  January 18, 2013 at 3:21 PM  

Mustahil LGE nak lantik seorang setiausaha yg ada darah melayu...kantoiiii.

so,  January 18, 2013 at 3:42 PM  

Ramai sebenarnya diantara kita kita tidak tahu perancangan yahudi/freemanson. Zairil adalah agen sebenar yahudi untuk menukar Malaysia Raja Berpelembagaan kepada negara malaysia Republic.

Tengoklah perancangan Yahudi ke atas perlantikan Kamal Artartuk dan seterusnya menukar negara Turki seperti sekarang. Sangat jauh perancangan mereka yang mana Zairil juga duduk di USA ketika kecil...

Oleh itu, sedarlah wahai orang Melayu akan perancangan licik Yahudi ini dan Berdoalah kita agar UMNO dan PAS bersatu semula walaupun dalam parti yang berbeza tetapi dalam jemaah yang sama dan seterusnya menegakkan warisan pejuang Islam sebenar.

Anonymous,  January 18, 2013 at 3:48 PM  

...kalo dia saman ko mmengaku ke Blog ni ko punya?

Anonymous,  January 18, 2013 at 4:00 PM  

cabar saman konon. bila saman xnak ngaku plak blog sendiri. munafik lg bacul gomo ni

kambeng,  January 18, 2013 at 4:04 PM  

Zairil umor 30 puluh jer.. dah CEC party, bukan parti nyamuk ok, gila cepat? dah sampai tahap dewa nie...itu la ramai yg jealous....


GOMO aku rase ko patut offer ko sendiri nak jadi pembantu politic LGE, ada potensi la ko nie.. lepas tuh boleh hisap lagi semua isu isu sulit dalam parti.. jual bagi BN... kaya la.. cam tuh..

Anonymous,  January 18, 2013 at 4:08 PM  

woi gomo,

sebelum ko sibuk nak cabar org saman ko, lebih baik ko bubuh besar2 gambar ko kat blog ko sendiri. pastu tulis, inilah saya. hensemkan?hihi barulah org kenal. kalu x, camna nak sampai hajat sbb ko sorok muka ko. xde telo ke?

Anonymous,  January 18, 2013 at 4:12 PM  

Anon 4.04PM

KAU DAH JADI BARUA DAN PENCACAI LIM GUAN ENG Chauvanis cukup lah jangan heret Gomo kerja dengan biawak tu sama.

kambeng,  January 18, 2013 at 4:14 PM  

bagus ko photo shop sijil ko nie anak angkat Tunku Abduk Rahman... lepas tuh boleh la.. minta sedekah nak masuk marpty ambek jawatan tinggi...

Anonymous,  January 18, 2013 at 4:14 PM  

Cina ke Melayu ke kita satu Msia maa!!!! Dah berapa ramai melayu kawin cina... Ko nak panggil ape??

GotYou!,  January 18, 2013 at 4:15 PM  

Penyembah DAP melayu tak sedar diri pencinta agama baru dah mula meroyan kat blog gomo muahahaha.

abdul krano bin selum,  January 18, 2013 at 4:29 PM  

Gomo boleh bagi chance ka?


aku nak menyertai cyper trooper pro BN.... aku ada potensi pasal aku pun tgk screen tiap hari... hari hari maki hamun PR jer boleh dapat elaun kan?


aku dah nak berhenti jadi pengawal keselamatan kat sekolah rendah... rase tulis blog pro BN pun satu rezeki yg bagus... rase bangga sket bila aku crita sama aku aku...

Anonymous,  January 18, 2013 at 4:57 PM  

wei gomo anak babi sial, ari tu bukan main ko kecoh kisah ustaz badrul kawin janda. aku cari2 kat blog pr xde pon cerita karut ko tu sebaliknya cerita ustaz fathul bari nikah dgn pompuan filipina secara senyap2 yg aku jumpa. bacalah putar belit fathul bari mengalahkan putar belit papagomo disini >>

http://greenboc.blogspot.com/2013/01/video-pengakuan-fathul-bari-kahwin.html

Anonymous,  January 18, 2013 at 5:05 PM  

sekarang ini kecoh di amerika syarikat pelakon terkenal al pacino menerima surat saman dari pihak guaman di malaysia memanggil beliau hadir di mahkamah. plaintif husam musa menyaman al pacino kerana memfitnah beliau didalam sebuah blog lucah yg terkenal di malaysia. rupa-rupanya surat writ saman telah tersalah diberikan kpd al pacinao disebabkan gambar beliau digunakan oleh tuan blogger yg penakut menyiarkan gambar org lain sebagai identitinya yg sebenar.

Anonymous,  January 18, 2013 at 5:36 PM  

Ini topik dah basi baru gomok nak heboh pulak......x guna punya blogger upahan UMNO.....

Orang sekarang hot LISTEN LISTEN le, project IC le, Najib Rosmah kongkek dengan Deepak le......Ptuihhhhhh

Anonymous,  January 18, 2013 at 6:04 PM  

kesian al pacino, disebabkan ada blogger yg tak bertanggungjawab die plak yg kena saman.

Anonymous,  January 18, 2013 at 6:36 PM  

Kah kah kah...

Kesian kat najib al-mongoliar. Dia punya tulur sudah kucut. Keling dapat IC zaman tunku bernama madey tambi sudah cakap mat mongoliar sangat lemah.

Selemah-lemah najib al-mongoliar tapi konek dia keras boleh liwat jubor altantuya.

Kekeke...

Anonymous,  January 18, 2013 at 7:08 PM  

org lain walaupun muka tak hensem tapi tak takut meletakkan gambar serta nama sebenar di blog atas rasa bertanggungjawab & berbakti dgn ikhlas, tapi lain pulak dgn kawan kita ini yg kononnya blogger terunggul mesra bn. disebabkan mukanya yg buruk umpama "tempayan budu" seperti yg dikatakan salah seorang pengomen dulu, maka dia sanggup meletakkan gambar al pacino menggantikan gambarnya yg sebenar.

Melayu Raya January 18, 2013 at 7:23 PM  

Kalu tengok kulit dan rupa pun dah tahu dia ni cina ka melayu !!Melayu pakatan ni memang selalu kena tipu dan depa dah lali kot?

wanjamakwanjusoh,  January 18, 2013 at 8:54 PM  

ramai rupanya penjilat DAP kat sini. marah gomo punya pasal, sanggup jilat bontot cina DAP. bodoh..bodoh.. memang banyak org melayu bodoh..sejarah tak berubah2..

kalau ikut sejarah, ramai pahlawan2 melayu dulu yg jatuh sebab penjilat2 penjajah macam nilah..

tak suka, dengki punya pasal, komplot dgn inggeris, komplot dgn jepun, komplot dgn komunis.. yg penting bagi org2 macam ni.. org yg dia tak suka jatuh. sekarang ni komplot dgn DAP..bodoh.. bodoh.. memang bodoh..

tak tau nak kata apa dah..

Anonymous,  January 18, 2013 at 9:17 PM  

gomo yg bijak bistari, ape komen ko tentang kenyataan mahathir mengatakan kerajaan najib terlalu lemah?

Anonymous,  January 18, 2013 at 9:49 PM  

Heran knapa ramai komen dari ahlul pakatan harami kat sini... xley trima knyataan yg pakatan harami smemangnya corrupted kot...

Anonymous,  January 18, 2013 at 9:51 PM  

DASAR ANAK TOKONG KENA PUNGUT !! KO MENIKAM MELAYU ISLAM DRP BELAKANG KO BALIK LA AGAMA ASAL KO WEIII PEGI SEMBAH TOKONG KO BALIK . IF U GO BACK TO YR TOKONG IT'LL BE AN EXECPTIONAL CASE. WE'LL LET U GO at yr own pace to go BACK.... THERE'S NO POINT IF U STAY BECAUSE U DO NOT APPEAR TO BE LIKE A MUSLIM ..... FUCK U CINA BABI HUTAN !!

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:32 AM  

Anonymous said...
Kah kah kah...

Kesian kat najib al-mongoliar. Dia punya tulur sudah kucut. Keling dapat IC zaman tunku bernama madey tambi sudah cakap mat mongoliar sangat lemah.

Selemah-lemah najib al-mongoliar tapi konek dia keras boleh liwat jubor altantuya.

Kekeke...

January 18, 2013 at 6:36 PM

___________________

Bukti? Video sah sah Si aljuburi mengongkek tak nak percaya pulak!

Anonymous,  January 19, 2013 at 1:38 AM  

betui la gomo. xdak rupa melayu pong. cam no leh ngaku anak tskj.muka camni serupa pelakun pilem hongkong la gomo. wat malu kerabat arwah tskj je. aku panas hati dia ngaku anak tskj.Undi dap melayu pupus.

Anonymous,  January 19, 2013 at 11:48 AM  

PKR DAPig PAS dalam kemusnahan..

Anonymous,  January 19, 2013 at 2:36 PM  

Dokumen tu tpu....

Anonymous,  January 19, 2013 at 5:26 PM  

apa le puak2 aljuburi ni tak sedar2 diri, dok sanjung puak2 DAP ni brapa dibayar? sanggup menggadai maruah dan harga diri kerana nakkan kuasa..lu fikirkan sendiri, layak ke aljuburi ni jd PM, dh terang2 ada bukti tak nk percaya, yg tak de bukti dituduh2.. fikirlah dengan waras menggunakan akal yang dianugerahkan Allah ini...

Anonymous,  January 20, 2013 at 12:18 AM  

Wa tak kisah dia anak angkat ke...anak tiri ke...yang penting pakai akal dan otak yang siuman. Tapi Kalau dah gila dan tak siuman boleh join slah satu PARTI dalam pakatan rakyat. Demokrasi, Agama yang kucar-kacir dan seks bebas menjadi asas perjuangan mereka. Ramai dikalangan pengikut pakatan rakyat yang siuman dah pun meninggalkan parti. Anda bila lagi???? Fikir-fikirkanlah......

otai Jb,  January 20, 2013 at 6:40 AM  

Sial lu pundek, lain kali sblum cakap, lu cermin diri dulu. Cakap guna nama Anom. pas tu suruh org macam2, lu sama la dgn bapak gay lu, cakap tak serupa bikin, dasar pundek

Anonymous,  January 22, 2013 at 1:25 AM  

Aku perati komen Aminudin Jusoh ni macam org BANGANG jer. Penyokong PR ni memang BANGANG2 ek???

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP