TERKINI - Ostaz Badrul Amin PKR Sah Bernikah Dengan Wanita Yang Ditangkap Khalwat.

Tuesday, January 15, 2013


Kecoh le nampaknya sehari dua ni bila khabar angin lalu yang sampai nampaknya mengesahkan bahawa Ostaz Badrul Amin PKR yang ditangkap khalwat dengan isteri orang tahun lalu disebuah bilik hotel jam 2 pagi telah bernikah dengan wanita tersebut bulan lepas.

Gomo bersangka baik kepada Ostaz Badrul Amin yang mengambil sikap bertanggungjawap untuk bernikah dengan wanita tersebut selepas diceraikan suaminya yang merupakan seorang guru dari Johor.


Tahniah Badrul Amin namun Gomo nak tanya juga kepada beliau mengapa bila keluar cerita beliau ditangkap Khalwat dengan isteri orang beliau menafikan cerita tersebut dan menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam khalwat tersebut?

Gomo juga nak tanya kepada pencacai Pakatan Pembangkang yang mempertahankan Badrul Amin dalam kes khalwat sebelum ini. Dengan menafikan penangkapan khalwat tersebut sebaliknya menyatakan kes tersebut adalah fitnah UMNO?

Sekarang ni Oztad badrul Amin telah bernikah dengan wanita yang ditangkap khalwat itu. Gomo nak tanya kepada para penyokong Pakatan PAS dan PKR!!!


Kau orang tak ucap terima kasih ke pada UMNO coz Badrul Amin dah bernikah dengan perempuan yang sama ditangkap khalwat di Kuantan tahun lepas? Takkan lah tak ucap terima kasih sekarang ni? Kalau hari tu kata UMNO dalang dan Fitnah dan sekarang ni Ostaz dah kawin so Gua rasa puak Pakatan patut ucapkan terima kasih pada UMNO.

Betul tak??

Psssttt.... Rakyat makin jelas betapa jahilnya puak Pakatan Pembangkang ni!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

104 comments:

Merah January 15, 2013 at 8:38 PM  

Ish ish... topeng topeng...

jaat ustad ni.. biasa dia.. babap kang.. Main tuduh2 pulak ye...

Anonymous,  January 15, 2013 at 8:40 PM  

Puak PAS ni lain tak ada, Ceramah fitnah, Kutip Duit, Skodeng Bini/Anak Dara Orang, Khalwat, Kahwin,... , Cerai. Semua salah UMNO...

Anonymous,  January 15, 2013 at 8:52 PM  

ostat2..dah jd cite lawak plak.lainkali jgn hipokrit.hidup mesti ada prinsip dan berpegang pada prinsip

Anonymous,  January 15, 2013 at 8:52 PM  

Osetat konon, khaaaak putuiiiih , kahak hijau buat kat muka osetat yg nafsu mengalah hutan vavi. Inilah spesisi2 PgayR yg hanay tahu menyondol macam babi hutan, tak kira depan belakang, bini orang, janda, mak lampir asal kote meneggang lihat pompuan ke jantan, lalu nak menjubor. Cilako x5 punya Osetat vavi hutan

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:10 PM  

kah kah kah.....ostaz..ostaz!! kuat sungguh nafsu ko ya.....!!! apa yg ko makan??? kih kih kih....

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:13 PM  

time ceramah bukan main lagi....time bedal bukan main jugak....inilah sebenarnya warna2 yg ada dlm pakatan.....realiti.

hehehe.....

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:20 PM  

TUK PUAK2 UMNO YG NGOK2
kikikikiki.....
PAK AJI HENJUT PANTAT TIPAH(BAYAR HUTANG)

Sudin baring di-sofa di-ruang tamu sambil merenung siling rumah sewa kami yang telah tiga bulan tidak di-jelaskan bayaran sewa-nya. Wajah-nya muram memikirkan hari-hari yang mendatang yang kelihatan tidak menjanjikan apa-apa. Gelap bak malam yang gelap gelita tanpa cahaya bulan mahu pun bintang-bintang yang yang berkelipan. Tipah yang bertubuh kecil sedeng menetekkan bayi pertama mereka yang di-lahirkan seminggu sebelum Sudin di-berhentikan kereja, kerana kilang tempat beliau kerja dulu sudah memberhentikan operasi-nya.

Sudin merenung ke-arah Tipah dengan penuh sayu. Demi cinta, Tipah sanggup membelakangkan keluarga-nya dan lari ikut Sudin bernikah di-Selatan Thai. Untuk membawa Tipah pulang ke-kampung tak mungkin kerana keluarga Tipah sudah membuang-nya dan tak mengaku Tipah anak mereka. Kini timbul satu penyesalan yang tak mungkin di-perbaiki lagi.

Ada juga Sudin memcuba mencari tapak untuk membena gerai dengan tujuan hendak menjual kuih-muih dan goring pisang. Tetapi dia takut kerana beberapa hari lepas sedang dia merayau-rayau dia terserempak dengan pehak penguatkuasa Majlis Daerah sedang merobohkan beberapa gerai yang konon-nya HARAM tanpa belas kasihan.

Kini wang pampasan yang ada sudah makin susut. Satu hari tanpa berfikir panjang Sudin pernah menyuruh Tipah mengadai maruah diri untuk sesuap nasi. Tipah membantah.

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:22 PM  

HKR112: 500,000 hadir, RM268,802.10 kutipan

Harakahdaily, 15 Jan 2013

KUALA LUMPUR: Sekretariat Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112) menyifatkan 500,000 menyertai himpunan di Stadium Merdeka baru-baru dengan jumlah kutipan dermanya adalah RM268,802.10.

Sehungan itu, Pengerusinya, Haji Mohamad Sabu dalam kenyataannya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah ke atas rakyat Malaysia yang telah sama-sama melakar sejarah pada 12 Januari 2013 lalu.

"Perhimpunan yang dihadiri oleh 500,000 perserta tersebut adalah bukti apa yang diperjuangkan selama ini oleh Pakatan Rakyat iaitu rakyat perlu diberikan peluang berhimpun secara aman dan bebas menyatakan pendapat," kata beliau dalam kenyataannya.

Beliau juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat menjayakan Himpunan ini terutamanya anggota keselamatan dari PDRM, pengurusan Stadium Merdeka, pasukan Unit Amal serta para pimpinan NGO dan parti politik.

"Kami juga menghargai kesabaran orang ramai yang terpaksa menghadapi kesesakan jalanraya pada hari tersebut," katanya.

Kutipan yang berjumlah RM268,802.10 ini, katanya, akan digunakan bagi menampung perbelanjaan Himpunan Kebangkitan Rakyat yang telah dianjurkan di seluruh negara baru-baru ini.

Sokongan dari orang ramai, katanya, sangat mengharukan dan menjadi peniup semangat untuk Pakatan Rakyat terus berusaha memperbaiki sistem negara tercinta ini yang telah dirosakkan oleh pemerintahan BN.

"Tentunya usaha ini memerlukan sokongan dan dokongan berterusan dari orang ramai terutama menjelang Pilihanraya Umum ke 13 akan datang. "Dengan ini saya merayu orang ramai agar terus menghulurkan sumbangan kepada kami ke akaun "Tabung Impian Rakyat Malaysia" Maybank 562106235615," kata beliau dalam

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:23 PM  

Spring Returns merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba yang asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 061211391).

Fungsi utama Spring Returns adalah seperti:

Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap

Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.

Baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.

Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan wanita serta membantu meningkatkan tahap kesuburan.

Spring Returns Juga Membantu Mereka Yang Mengalami Masalah:

Mati pucuk Tekanan darah rendah

Kencing Manis Batu karang

Thyroid Luka dalam badan Masalah lemah badan letih-letih

Mandul Sakit-sakit badan

Masalah prostat Buah pinggang

Masalah seksual wanita Masalah kulit

Tekanan darah tinggi Buasir Resdung

Spring Returns memang terkenal di pasaran sebagai pil herba yang dapat memban

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:23 PM  

bewak bewak fuckatan tentu nya sekarang tengah mintak majlis syoru PAS utk halal kan pukimak badrul ni.
lahanat nik aziz pastinya akan buat nyanyuk punya statement kata bagus kemudian tidak kemudian terus mampus.
anuwar seperti biasa buat tak tahu dan utk hilang stress main china doll.
manakala bapak komunis guan eng akan kerah kan ajing anjing PAS supaya diam dan bagi tulang utk hadi kodi supaya jangan bising.

sian bewak bewak PKR. dan anjing anjing PAS.

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:25 PM  

Pernahkah Anda Mengalamai Situasi Berikut...

Mengalami Pancutan Pramatang,Tak Sampai 5 Minit?

Tak Dapat Rasai Nikmat Bersama Yang Maksima?

Rutin Seks Terganggu kertana Tak dapat bertahan lama?

Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu memuaskannya?

Rasa rendah diri atau bosan akibat masalah seks?

Rasa Tercabar Kelelakian Anda?

Daripada: Muhammad Kadri b.Kamaruddin ( Seri Kembangan) Tarikh : Selasa, Januari 15, 2013. Salam sejahtera,Apa khabar? terima kasih kerana luangkan masa beharga anda untuk melawat ke web page saya yang simple nie.Jika anda tercari-cari produk untuk lelaki di intenet,saya cadang anda baca baca keseluruhan web nie dan saya jamin anda akan berpuas hati jika mendapatkanya.Berurusanlah dengan saya ,saya akan bantu & berikan yang terbaik buat anda, InsyaAllah...Sila bookmark web page ini, sila tekan CTRL+D untuk mudahkan carian anda di lain masa.Ok teruskan bacaan anda.

Tahukah Anda Apa itu Pancutan Pramatang?? Jika tahu bagus...Jika tak? saya jelaskan... Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan pasangan anda. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sem

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:27 PM  

Ostax BA pun manusia ada nafsu gak, cuma nafsu dia macam haram, semua benda dia bedal mcm geng dia gak...

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:27 PM  

ama berserban hinggapunk berserabut, semua sokong Pakatan

http://kedahla.blogspot.com, 15 Jan 2013

Dari ulamak yang berserban hingga punk yang berserabut semuanya menyokong Pakatan

Kejayaan terbesar #KL112 ialah menyatukan kepelbagaian

Oleh: ZULKIFLI YAHAYA

Hakikat sedia dimaklumi bahawa Pakatan Rakyat hanya wujud selepas PRU12, iaitu pakatan perkongsian kuasa antara ketiga-tiga parti PAS, KeADILan dan DAP setelah BN dikalahkan di lima buah negeri. Sebelum PRU12, yang terjalin hanya persefahaman untuk menjatuhkan BN dengan mengelak pertandingan sesama sendiri.

Dalam PRU13 diadakan nanti, semua parti komponen Pakatan akan berkempen untuk pembentukan kerajaan Pakatan Rakyat di Putrajaya. Ramai tertanya-tanya akan model atau rupabentuk Pakatan yang akan ditonjolkan kepada rakyat jelata. Maka pada 12 Januari lalu, di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur rakyat dipertontonkan dengan rubentuk Pakatan yang dijangka akan mengambil alih kerajaan daripada BN nanti. Jika ada yang bertanya, apakah kejayaan besar Pakatan menganjurkan Himpunan Kebangkitan Rakyat maka itulah jawapannya... kejayaan menyatukan kepelbagaian.

Daripada jumlah kehadiran yang besar itu, majoritinya orang Melayu yang merupakan kira-kira 60 peratus kehadiran. Ia diikuti oleh kaum Cina dan India. Kaum etnik orang asal turut hadir walau dalam jumlah yang kecil tapi terserlah. Kehadiran orang ramai adalah dari seluruh negara, termasuk dari Sabah dan Sarawak. Semuanya hadir melengkapkan sokongan.

Di atas pentas utama, semua pihak yang berkaitan dengan negara Malaysia, berpeluang berucap. Kesatuan sekerja, mahasiswa, OKU, jawatankuasa ad-hoc pelbagai tuntutan serta parti-parti politik yang bakal memimpin Malaysia berpidato menyampaikan wawasan dan harapan. Penyanyi dan pemuisi juga diberi ruang.

Gelagat kehadiran juga pelbagai. Dalam stadium laungan takbir bergema tanpa halangan meskipun ramai non Muslim turut serta. Kelihatan umat Islam bersolat di mana-mana, asal ada ruang. Daripada ulamak yang berserban hinggalah kumpulan punk yang berserabut. Semuanya boleh duduk bersama dalam satu himpunan besar, menzahirkan sokongan terhadap Pakatan. Ia benar-benar sebuah himpunan berwajah Malaysia hasil kejayaan Pakatan menyatukan kepelbagaian. Ramuan himpunan seperti inilah sebenarnya yang sangat menakutkan BN.

Terlalu lama BN berkuasa, antara faktornya ialah kerana pembangkang tidak dapat menyaingi BN dari aspek menyatukan kepelbagaian. Selepas 57 tahun, kini baru pembangkang dapat melakukannya. Dalam sistem demokrasi, formula untuk menang sangat mudah – mendapat sokongan paling besar berbanding pesaing, menanglah! Bukan mudah pula untuk mendapat sokongan dari kalangan rakyat yang masing-masing berbeza. Ia hanya boleh dilakukan dengan persefahaman antara parti yang mewakili pihak masing-masing. Pentas Himpunan kebangkitan

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:28 PM  

Hmm sikit sikit konspirasi UMNO...Tup tup dia kawin jugak dengan perempuan tu...Badigol punya ostat.

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:29 PM  

PR perlu banyak lagi ostad untuk program Konsultasi-Balun kerana setiap ostad hanya boleh konsultasi 3 perempuan saja tak kira dara, janda atau isteri orang.

Program ini bagus kerana untung untung anak dara dapat bersuami orang yang beriman iaitu ostad, janda kesepian berpeluang bersuami ostad dan isteri kehausan dapat di beri air oleh ostad.

Selamat Berjuang dan Berekriasi untuk skim Konsultasi-Balun PR.

Pahala dapat keseronokan pun ada.

Hidup Plurisma ugama!

Anonymous,  January 15, 2013 at 9:30 PM  

Ostat ni dah ada dua bini masih tak cukup. Isteri orang juga yang dia hendak..

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:14 PM  

HAMPEHHH... punya ostud.. kena tangkap bukan kemain jual minyak.. semuanya salah umno.. semua fitnah kononye.. aikk tetiba plak dah kawin dgn pasangan kalwat dia tu..??

macam mana plak boleh kawin..?? jadi betul la apa yg berlaku... fuh.. semakin berkembang biak maksiat2 dalm pr ni... tak habis2.. yg lagi best semuanya ostad2 dari pkr/pas yg maha maksum yg mulut diorg sentiasa keluar perkataan islam, syahid, hudud, dosa, pahala, syorga dan neraka tapi semuanya hampehhh.. semuanya ostad cari makannn... depan warak, zuhud, alim tapi belakang semuanya sapu, depan belakang, jantan betina, bini org semuanya sapu...

ini lah jadinya kalau memperjuangkan semua agama sama, seks songsang, akidah/murtad tak penting, kaliamah Allah boleh kongsi, org islam boleh pilih agama sesuka hati, kebebasan gay lesbian.. kalau puak2 ni perintah boleh jadi tunggang langgang negara..

demi agama, bangsa dan negara, pr pasti akan dikapankan pru ini...

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:26 PM  

Nak khalwat pun susah. Sama suka kenapa nak ganggu ? Busy body hari-hari mengintai orang khalwat. Satu hari mata akan bengkak

Anonymous,  January 15, 2013 at 10:32 PM  

Tunggu giliran mat sabun

Lord ried,  January 15, 2013 at 10:43 PM  

SALAM MENTEKEDARAH TAIK WAT BEWAK2(lebih koghang ngan salam 1 mesia jugak la )KALU PON PUAK2 BEWAK NI BEIK TADAK KHALWAT TETAPI PARTI BEWAK SEBUGHUK2 TEMPAT UNTUK MAKNUSIA SEGHOPA NGAN JAMBAN TAIK LA. TAPI JANGAN DOK LUPA JAMBAN TAIK SANGAT BERGUNA TAPI UNTUK MELEPAIH SAJA. TADAK HAIH ORANG DOK MENTEKEDARAH KA, BACA PAPER KA,MINUM KOPI KA DALAM JAMBAN TUH. UNTUK KODA HAJAT SAJA.KELUAQ JAMBAN ADALAH FITRAH MAKNUSIA NORMAL. KALU SAPA2 YANG DOK AJAK MAKNUSIA DOK DALAM JAMBAN......SAH MALAON NI TELEPAIH WAD GILA LA.he he hebewak nak dok dalam jamban.....dok la sampai mampuih...jangan dok ajak kita.

KontolMu,  January 15, 2013 at 10:46 PM  

Setiap yang berlaku banyak hikmahnya. Hanya kita tidak gunakan fikiran yang waras untuk memikirkan apa yang berlaku.
Pertama jika tak ditangkap dah pasti sehingga kini manusia yang digelar Ostad PAS ini masih lagi begelombang dengan zina. Dah le berzina dengan bini orang pulak tu?
Yang Kedua suami (bekas suami kini) perempuan tu tak akan tahu bahawa bini dia (janda dia kini) bermain kayu tiga sehingga sanggup berzina dengan laki orang pulak tu.
Yang Ketiga jika tidak dah tentu sehingga sekarang perempuan tu akan jadi JALANG SIMPANAN Ostad PAS tu dan dah pasti Ostad PAS tu bukan orang yang boleh digelar bertanggungjawap.
Yang pasti kini Ostad PAS dan Jalang Simpanannya dah bergelar suami isteri yang sah. Boleh balun le kau Ostad tak ada orang akan ganggu kehidupan suami isteri tu sehingga akhir hayat jika dipanjangkan jodoh oleh Allah s.w.t.
Jika belum cukup kouta 4 boleh tambah lagi jangan risau. Yang penting buatlah cara Islam yang tulin dan ikut syarak.

Lord ried,  January 15, 2013 at 10:50 PM  

KEPADA BEWAK2 AMENO YANG RASIS...

GAJI PENJAWATA AWAM DOK MAI GOYANG KAKI, ATAIH CUKAI CINA.. 5% REGA GHUMAH BUMIPUTRA ATAS CUKAI DEPA.. BUDAK2 BODO BUAT DEGREE, DIP, SIJIL SEBAB AMENO SEKAT CINA MASUK IPT, KALU TAK SEKAT CINA, DGAN RESULT TAKAT 3A KEBAWAH MAKA BODO MASUK IPT TAK SAMPAI 17% DAK AI...
he he he
Saja nak nasihat puak2 ameno

usin January 15, 2013 at 10:50 PM  

aku nk marah ni. bukan sebab nama dia badrul amin. tp sbb dia gunakan gelaran ustaz. ustaz apa? ustaz carik peluang tambah bini. kalau tak tertangkap tempohari, kawin ke dgn pompuan tu? ustaz badrul dah bertukar kpd ustaz badigol. sendiri salah, tuduh umno punya konspirasi. malulah gunakan title ustaz tu. baik buang jauh2...

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:08 PM  

Kalau betul takpe. Kalau fitnah tak masuk neraka ke sakai ni? Atau umno akan bagi ikat jamin utk lepaskan sakai gomo ni dari masuk neraka? Mungkin juga boleh bagi rasuah pada malaikat yang jaga pintu neraka dan tipu kata aku bukan pemilik blog jamban ni?

Sama2 kita fikirkan... hehe

Ahli nur akar,  January 15, 2013 at 11:18 PM  

Najib meliwat. Sebarkan.

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:22 PM  

Ostaz sangap 3 pagi. Awas ostaz sangap 3 pagi akan kaunserling lagi selepas ini siapa pula mangsanya??? Kita tunggu dan lihat.

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:50 PM  

APA PON, PAKATAN RAKYAT MEMANG TAK BOLEH PAKAI.

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:50 PM  

...apabila orang FASIK membawa berita kena siasat dulu...

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:57 PM  

Jika kita memandang sesuatu dengan ilmu maka kita dapat melihat sakai gomo dan penyokong2nya adalah seorang yang TERAMAT BODOH.

Jika kita memandang sesuatu dengan emosi maka sakai gomo adalah seorang pejuang tulen pembela melayu cow cow.

Fikir-fikirkan...

Anonymous,  January 15, 2013 at 11:58 PM  

Apabila ostad pkr nak beri kaunseling siasat dulu..........

Prince of Noob January 15, 2013 at 11:59 PM  

tak yah la cerai2... laki kan boleh kawin 4

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:06 AM  

gua degar dua hari lepas noh omar masuk sepital kl sakit aids katanya selepas main pelacur taiwan. entahlah betul ke tidak? tapi noh memang benar2 berada di sepital kl 3 hari lepas. klu buat tak baik tu kejap je. nanti orng tau.

Tukang Karut,  January 16, 2013 at 12:13 AM  

Apalah nak marah2, cela, atau ketawakan ostad tu nak kawin lain, entah2 dia ada rahsia yg kita semua tak tau, mana tau!

Mungkin tempat dia berCUCUK TANAM pada isterinya BERBEZA-BEZA? Mungkin 'tanah ladang' isteri pertama, BULAT. 'Sawah' isteri kedua mungkin EMPAT SEGI. Tiba2 dia dapat tau (sebelum kawin dululah!) 'ladang' isteri barunya ni TIGA SEGI, mcm kawan2 dia cerita, itu yg dia kawin tu ... OK lah ...

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:26 AM  

Woi kapir. Ko dok diam2 jgn byk bunyi

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:31 AM  

Gempar...!!!
Gambar Najib meramas susu altanthuya tersebar di majalah Peranchis.

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:33 AM  

Statement dr org bodoh yg suka bangsanya jd bodoh selamanya.. tp bangsanya tak sebodoh si bodoh yg mmg dh bodoh.. bodoh btul!

Anunonama,  January 16, 2013 at 12:36 AM  

Yg pasti org yg dah lama kena penyakit 'AIDS' ni org2 PAS, baru skrg penyakit ni berjangkit pada DAP dan PKR.

Asal ada saja ceramah PASTI kantong 'AIDS' akan keluar, sampai penceramah terjerit-jerit mintak 'AIDS' mcm MUKA TAK TAU MALU, lepas tu songlap masuk poket sendiri.

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:45 AM  

apa...solat mana2 asalkan ada ruang..patut la solat kiblat berterabur...oh ye lupa...pengerusi hkr tu org syiah...dia sendiri pun x pernah joint solat hajat...bangsat punya syiah..

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:45 AM  

apa...solat mana2 asalkan ada ruang..patut la solat kiblat berterabur...oh ye lupa...pengerusi hkr tu org syiah...dia sendiri pun x pernah joint solat hajat...bangsat punya syiah..

khabar angin yang mengesahkan,  January 16, 2013 at 12:48 AM  

papagomo, mana linknya? kejap kata sah, kejap khabar angin.. khbar angin yang mengesahkan? ermm..

Merah January 16, 2013 at 12:50 AM  

Papa gomo ... buat la ulasan pasal Sharifah listen listen listen tu... i like..

hehehe....

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:52 AM  

GEMPAR !!!

Dengar citer ramai penyokong2 HKR #112 sembahyang dlm tokong cina tepi stadium merdeka tu, betul ke?

Ini kawan yg pergi join tu yg cerita. Bila dia tanya yg solat kat tokong tu mengapa solat disitu? Jawapannya pemimpin2 PR termasuk PAS kata Tuhan seluruh manusia sama, takde beza. Nak solat mana2 pun boleh!

Ada sesapa boleh sahkan citer ni?

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:09 AM  

betul tu
jangan terus terima berita sebelum sah lagi, takut jadi fitnah.
tapi katakan lah berita tu betul, nak buat camne ye
nak kata pulak tak pe sebab boleh kawin lagi ke, atau memacam alasan.
jadi kalu betul le berita ni betul, sah dia kawin, lepas tu dia kawin sebab nak betangungjawab, jadi bagus le dia nak menghalalkan hubungan tu. tu le sebab ngape dari mula dia tak pikir pasal halal haram ni.
dok buat perangai yg membawa fitnah ni kan jangan dibuat.
dok nak pancung leher org le, tuduh org lain tu setan le, dah kena kat diri sendiri camne, puak pr tu konon nak cari dalih agar benda ni jadi halal sedangkan dari mula lagi perangai tu yg tak betul.
setan org yg konon nye alim ni, pangkat dia cam jendral, jenis tanduk pun becabang banyak, ingat le, jgn dok suka tuduh org lain kapir, cam amanat hadi tu, sampai la ni nak cari dalih, payah nak pebetul benda yg salah ni, nak ngaku pulak cam bunuh diri dalam karier politik, dah nak buat camne, nak terus tangung ke kesalahan tu atau beharap cam nabi daud agar tuhan dapat beri petolongan kat akhirat nanti, nabi daud beteriak, tak angkat muka selagi dia tak dapat khabar yg dia akan ditolong, langsung tak de rasa masih nak jaga nama agar tak terhina dimata org.
nak bepolitik pun, patut2 le. telajak nanti payah nak konar balik.

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:53 AM  

Lord ried Biawak Pasir sanggup bini atau emak dia dikaunsling oleh Ostad tu jam 3.00 pagi he he he

Ilham Nasuha January 16, 2013 at 2:58 AM  

Pitnah ni...
Kena selidik duluu naaa...
Nak pecaya ka kalau paper yang sampaikan berita tu pun yang jenis macam biasa la spin spin ...
Kalau ya pun ianya tak memberi kesan pada pucuk pimpinan sbb kabar angin tersebut tidak melambangkan imej pr.

Tiada manusia yang sempurna.
Finah itu lebih dasyat dari membunuh.

Anonymous,  January 16, 2013 at 6:11 AM  

Salam kontol kecik wak liu....bewak reid

Anonymous,  January 16, 2013 at 6:20 AM  

inilah spesis2 keparat, bngsat dan lahanat. Kalau Boss dah giler menjubor, pengikut2 pun giler vavi, inilah jadinya. Apabila Osetat kena bayar, supaya membela dan menegakkan kote Boss supaya terus terusan menjubor jantan2, boypren2, pelacur2, adik2 terangkat, dan lain, inilah jadinya. Osetat yg tak bermoral, tak bermaruah, Osetat pokemon akan melakukan apasaja harami yg Boss lakukan. Boss borek, Osetat rintek. Boss Menjubor, Osetat Burit isteri orang.
Boss menjubor atas suka sama suka, Osetat kaunseling Jam 3pagi siap pake tuala basah atas dasar nafsu vavi hutan.
Osetat yg perangai giler vavi siang hari pukol isteri depan anak2, bila malam pukol isteri atas katil, inilah perangai natang Osetat yg harus direjam dgn najis, sperti kanak2 Plaestina merejam askar2 Yahudi zionist demi agama, bngsa dan negara.
Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhiah dari menyokong Fuckaton haramjadah, Parti Perosak, pemimpin2 yg tak bermoral, takde maruah, bacul lagi kurap, jjijik lagi kotor menjubor giler.

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:27 AM  

Kena btg idung marah...

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:29 AM  

JOM GI KULIAH
Bersama!
Ust.Azhar Idrus

SABTU 19/1/13(8mlm)
Dataran Surau An-Nur,
Jalan Uda Utama 2/1,
Bandar Uda Utama, JB

AHAD 20/1/13(Lepas Maghrib)
1) Mj.Jamek Tmn.Pasir Putih
Jln Canggung Tmn Pasir Putih
Pasir Gudang

2) Mj.Kg.Cahaya Baru(9pm)
Jalan Perak Kg.Cahaya Baru Masai

- Studio Mukmin

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:48 AM  

cerita pasal badrol amin laa, bukan pasal perhimpunan anjing suruhan hari tu.Selalu lari topik bila x buleh nak jawab.

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:49 AM  

BEWAK PR RAJIN JUGAK KOMEN DALAM GOMO PUNYA BLOG NI.

ninja January 16, 2013 at 7:51 AM  

Kalau mencari pahala jangan dosa pula yang dapat ...

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:06 AM  

Ostaz nak cuba dulu. Tak cuba macam mana nak beli. Tak apa test-test pun bagus. Jangan cemburu

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:27 AM  

Hidup ostaz kaunserling 3 pagi.

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:43 AM  

Kalau betul tahniah lah Ustad menyelamatkan wanita yang dizalimi olih lelaki umno jenis yang suka belasah isteri. Nak tunggu wanita umno tolong, tak da pun.

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:48 AM  

Listen! Listen! Listen!! Lembu dan kambing pun ada masaalah? Ko pun masaalah. Masaalah lembu, banyak sangat nak cari makan dalam kandang politik, tapi dia tahu dia bodoh.

Anonymous,  January 16, 2013 at 9:04 AM  

Elok lah dia dah nikah daripada dia duk buat maksiat dengan bini orang.

Yang kita kesal tu masa kena tangkap mati2 dia menafikan berkhalwat, dah tu tuduh kata Umno jahat pula. Dia kata pompuan tu mai jumpa dia kat hotel nak mintak kaunselling. Kauselling pa kejadah nya pukul 3 pagi dah tu dalam bilik hotel pulak.

Iktibar disini adalah kalau ustaz tu adalah ustaz politik maka taraf dia adalah sama saja macam kita yang bukan ustaz, kalau kena atas batang hidung sendiri mampus tak mengaku. Macam tu jugalah dengan ulamak politik, fatwa mereka tak boleh pakai, dalil dan nas yang mereka kemukakan juga jangan dipercayai bulat2.

Tujuan saya adalah nak bagi tahu bahawa bila kita berdepan dengan ustaz atau ulamak politik, kita perlu menyimpan " perasaan curiga " terhadap mereka. Mungkin mereka itu adalah jelmaan setan yang berjubah, berserban dan berjanggut untuk menyesatkan kita. Wallahulam...

Hj Mansuh

SHAH ALAM REBELS January 16, 2013 at 9:27 AM  

SALAM TUAN. MOHON DIPAUTKAN LINK BLOG KAMI DALAM BLOGROLL TUAN. TERIMA KASIH. http://shahalamrebels.blogspot.com/

Anonymous,  January 16, 2013 at 9:31 AM  

haha bahlol al bengap pengikut2 PR nie...kalau tk ske sgt kerajaan skrg nnti PRU13 gunakanlah hak mengundi...tk kebodoh tahap max pegi menderma & buang masa hadiri himpunan yg tk berfaedah langsung tu...baikla derma kt anak2 yatim....

Anonymous,  January 16, 2013 at 9:44 AM  

Kalau pukul 3 pagi kena sepak terajang kena lah kaunseling. Bini ada beb. Kakau betul kenapa JAIP tak dakwa? Ko ni.. Kslau Najib dan Rosmah nafi ko boleh terima lak . Kata Deepak fitnah

Anonymous,  January 16, 2013 at 9:48 AM  

PRU tinggal 2 bulan je lagi. Banyak bende kempen kena buat. Takkan kempen modal sex je, tak da modal lain ke? Cita sex ni kat PRU tak laku.. Cari modal lain laa.

Anonymous,  January 16, 2013 at 10:06 AM  

Walau pun Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasrudin Serban Besar nampaknya macam dah kalah KO dalam isu kalimah Allah, tapi kita janganlah rasa selesa. Aku percaya mereka akan buat " come back " bila keadaan memihak kepada mereka. Aku percaya mereka bertiga ni sedang menyusun strategi.

Itulah sifat puak manafiqun dan fasiqun. Mereka tidak akan mengaku kalah semudah yang kita nampak.

Sebagai orang islam yang mencintai Allah dan agamanya, seharusnya kita anggap percubaan mereka bertiga membantu puak kristian mempersendakan Allah sebagai tragedi yang tak boleh dimaafkan.

Kita wajar mencurigai Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasrudin Hassan sebagaimana kita mencurigai Lim Kit Siang dan anaknya.

Hj Mansuh

PAPAGOMO,  January 16, 2013 at 10:47 AM  

aku makan viaga kemarin, sex 4-some ngan cine, mlayu dan india, style 1 malaysia... kuat betul batang aku nie... soreee maksud aku sama laki, bukan awek.



Pssttt: meh la beli viagra

Anonymous,  January 16, 2013 at 11:43 AM  

Walaupun mereka nampak besar, hebat, lantang bersuara..kita nampak seperti lemah kalah bisu...tapi kita ada satu-satunya penolong, ALLAH...maka di saat-saat terakhir mintalah pertolongan dari ALLAH YANG ESA, mohon dimenangkan agama yang benar, pemimpin yang benar...serahkan semuanya kepada ALLAH, yang maha mengetahui yang menguasai hati manusia

Anonymous,  January 16, 2013 at 12:00 PM  

Apa yang PAS kalah?

Semua Umno kalah KO.

1. Isu Amanat Hadi - Umno kecut, bacul tak berani depan, bila Hadi buka mulut

2. Isu Kalimah Allah - Umno yang lulus, sila baca surat Najib keBishop
10 point solution nak ambik hati Kristian Malaysia. Mana mufti, Jati, Perkasa, Sultan Selangor bila Najib lulus Kalimah Allah dalam bible Melayu Indon?

3. HKR112 - Perhimpunan Shamsidar, ganas, jumlah peserta? Semua tak jalan. Yang tinggal isu suruh polis ambik tindakan bawa kanak2, mesej provokatif dan jumlah melebihi 30000 orang. Perhimpunan Umno dan NGO Umno semua takda syarat Polis - Perhimpunan Sejuta Belia, Sambutan 66 Tahun Umno, demo PERKASA di Kelantan, Kedah, hari2 GAPS dan GPRS heret kanak2 dan ibu2 tunggal berdemo diSelangor pasal air, PKNS, Talam.
Kalau Umno, tiada tindakan Polis.

4. Deepak - Umno dan Najib kelu tak terkata. Bala buka mulut, Najib suruh Nazim bayar 5 juta dan kabut. Deepak buka mulut, Najib suruh LTAT bayar Deepak dan Raja Ropiah tutup kes mahkamah. last-last LTAT bayar ratus juta beli tanah sendiri nak tutup mulut Deepak. Kes Altantuya masuk mahkamah bila sebut nama Najib, semua Hakim, pendakwaraya dan peguambela sepakat bangun bantah. Hakim putus motif tak relevan sebab kalu relevan siapa yang arah polisni pergi C4kan Mongolia tu? Yng tinggal cite lucah Razak Baginda yang amat diminati Papagomo dalam SD 1 Bala, aljuburi Altantuya dilawati. Papagomo cite pasal Clinton menang Golden Globes kerana berhenti pasal salahlaku seks, tak payah pegi jauh cite Najib dan Altantuya boleh jadi skrip Hollywood pasal ikut Age Australia semua ada bunoh, pecah amanah, peras ugut, rasuah, agensi keraajaan yang korup. Padanlah depan ahli Umno, Najib minta maaf berkali2 dan nak pertahankan Putrajaya pasal takut kena hantarke Mongolia. Pelakon Lelaki Terbaik?

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:05 PM  

NAMPAK SANGAT UMNO NAK BERKUBUR DLM MASA 2 BULAN JER LAGI WAKAKA

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:07 PM  

110% setuju. Cai lembu tak boleh buat apa apa pas tu jual cite sex buat kempen.

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:23 PM  

gomo dah beli rumah kat indon ker belom?

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:24 PM  

TERKINI : Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menang kes saman terhadap Khairy Jamaluddin Abu Bakar berikutan Ketua Pemuda Umno itu menarik semula kenyataan fitnah beliau ke atas Ketua Umum KEADILAN dan kes selesai...

Khairy sebelum ini berpendirian bahawa beliau ada menuturkan kata-kata terhadap plaintif (Anwar) adalah pengkhianat Melayu dan boneka kepada Amerika Syarikat dan Yahudi.

Semalam, Khairy menarik balik kenyataan tersebut dan mengambil pendirian beliau tidak pernah berkata demikian.
“Sekarang Khairy mengatakan beliau tidak pernah mengucapkan kata-kata tersebut. Ini bertentangan dengan pendiriannya sebelum ini. Pihaknya tarik balik dan kita berpuas hati,” kata Anwar mengulas keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

“Khairy kata saya pengkhianat Melayu, dah tarik balik maksudnya saya ni pahlawan Melayulah…,” seloroh Anwar yang berpuas hati dengan keputusan tersebut.

Berikutan itu, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mencapai penyelesaian dalam kes fitnah RM100 juta beliau ke atas Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, hari ini.

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:35 PM  

Anon January 16, 2013 at 12:00 PM

Tajuk Anda ::: Apa Yang Pas Kalah ?

Siapa kata Pas kalah ? Rasanya tak ada yang berkata. Umno tak kata, pemimpin Umno tak kata, penyokong Umno tak kata.

Dalam isu kalimah Allah ni, Umno tak menang dan Pas pun tak kalah. Yang menang adalah mereka2 yang mencintai Allah dan agamaNya.

Haaa... ko tengok macam mana orang Umno jawab. Sebab kami di didik sejak dari tadika lagi supaya berhemah. Bab nak maki hamun orang yang tak sebulu dengan kami, kami sentiasa diperingatkan oleh para ustaz dan ulamak dalam Umno " JANGAN, JANGAN dan JANGAN ".

Sangat berbeza kan cara kami dengan cara orang Pas. Cara kami cara orang yang bertamadun, cara yang dibenarkan dalam islam.

Kepada musuh kami berdoa, " ya Allah kau buka pintu hatinya supaya dia melihat kebenaran, kau lembutkan hatinya supaya dia menerima kebenaran, dan akhir sekali kau ampunkan dosa2nya kerana memfitnah kami dan memusuhi kami ". Kami tidak seperti puak yang satu lagi yang berdoa kepada musuh, " ya Allah, kau hancurkan Umno, kau musnah Umno, Umno KO KO KO, KO KO KO Umno ".

Jika sahabat tak mahu jadi Umno, tak apa duduk lah dalam Pas, tapi cuba lah bawa dan terapkan budaya berhemah Umno ke dalam Pas. Insyallah mungkin Allah akan buka dan lembutkan hati kalian supaya berkasih sayang dengan orang Umno seperti mana kalian berkasih sayang dengan orang2 DAP walaupun mereka orang DAP itu berlainan agama dan bangsa dengan kalian. Yakin lah kepada Allah yang Esa, dan bukan kepada Allah dalam bentuk Tuhan Bapa, Tuhan Anak dan Tuhan Roh yang diperjuangkan oleh 3 " ulamak tersohor " dari Pas sebelum ini.

Maaf ya bukan ana nak mengajar, cuma nak menegur untuk kebaikan bersama.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:41 PM  

KUALA LUMPUR, 15 Jan — Orang Melayu di Johor adalah orang Melayu paling miskin di Malaysia, kerana kos hidup meningkat kerana orang asing yang semakin ramai datang ke Iskandar Malaysia, kata presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM), Datuk Syed Ali Alattas.

Menurut Syed Ali, 80 peratus dari tanah di Iskandar Malaysia dimiliki orang asing menyebabkan Melayu di Johor kian terpinggir.

“Pada tahun 1800, Melayu Johor adalah paling kaya di negara ini, tetapi kini yang paling miskin, kerana kedatangan orang asing yang membeli tanah di sini, kita tidak lagi mampu untuk menampung kos hidup, terutamanya di Johor Bahru.

“Pembangunan Iskandar ini memundurkan dan meminggirkan orang Melayu dari segi ekonomi, dalam kes tanah dipunyai oleh bukan Melayu, terutamanya bangsa asing,” kata Syed Ali dalam sidang media di ibu pejabat DPMM hari ini.

DPMM juga menggesa kerajaan Malaysia untuk mengkaji semula projek Iskandar Malaysia, dengan memperuntukkan 30 peratus projek di Nusajaya kepada orang Melayu

“Dalam resolusi Kongres Ekonomi Melayu Zon Selatan yang berlangsung pada 6 Januari lalu, kedudukan orang Melayu di Johor jauh ketinggalan dari segi perbezaan ekonomi.

“Orang Melayu di Kelantan lebih kaya di Johor kerana setiap ringgitnya lebih bernilai, umpamanya mereka boleh beli rumah banglo RM200,000 sedangkan di Johor RM1.5 juta,” katanya lagi.

Iskandar Malaysia, berkeluasan 221,634 hektar, meliputi keseluruhan daerah Johor Baharu, Mukim Jeram Batu, Mukim Sungai Karang, Mukim Serdat dan Pulau Kukup di dalam Mukim Ayer Masin, yang kesemuanya terletak dalam daerah Pontian.

Sejak pelancarannya pada November 2006, koridor ekonomi itu telah menerima banyak kepentingan asing, bukan sahaja dari Singapura yang berjiran, malah dari Timur Tengah dan United Kingdom.

Kerajaan telah menyenaraikan enam sektor yang disasarkan yang berasaskan perkhidmatan di dalam industri kreatif, pendidikan, khidmat nasihat kewangan dan perundingan, penjagaan kesihatan, logistik dan pelancongan bagi Iskandar Malaysia.

Baru-baru ini, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau gembira bahawa pelaburan di Iskandar Malaysia telah melepasi sasaran RM100 bilion dalam tempoh enam tahun dan sebahagian besar daripada jumlah itu diperolehi baru-baru ini ~ The Malaysian Insider

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:49 PM  

LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! LIsten! When I speak LIsten!

kahkahkah

Anonymous,  January 16, 2013 at 1:56 PM  

Budaya berhemah Umno? Goli den

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:13 PM  

Tv 3 , RTM kata kat U tak boleh kempen politik. Mahu kempen pi lah jumpa mat rempit.

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:17 PM  

Orang Melayu bukan di Johor je miskin tapi di seluruh negara sebab terlebih berpolitik. Bangsa lain cari dan buat harta tapi Bangsa Melayu bercakaran untuk berpolitik........padan muka UMNO / PAS / PKR jahanam Melayu di bumi tok nenek kau.
Perkara yang nyata orang Melayu jangan marah. Tapi kalau nak marah pun peduli apa aku. Yang penting kehidupan bangsa aku kaya raya bukan kuli batak macam bangsa Melayu.

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:20 PM  

hj mansuh tolong basuh jubor dulu sebelum masuk sini, bau taik la

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:24 PM  

Polemik Kalimah Allah

Nik Aziz dah buat pusingan U keluar gambar kat TV. Hadi Awang juga pusing U tapi melarikan diri dari wartawan atas alasan " tak sehat ". Si Ustaz Serban Paling Besar, khabarnya pusing U mengikut sumber.

Mat Sabu saya tak minat nak kaitkan sebab dia bukan golongan orang agamawan, dia jahil macam saya juga.

Imej Pas tercalar dan terpalit dengan najis mughallazah (najis babi) hanya kerana tindakan biadap dan kurang ajar terhadap Allah oleh 3 ekor makhluk yang saya sebut di awal para tadi.

Bukan itu saja malah prinsip perjuangan Pas yang sebati dalam diri ahli Pas sejak dari tahun 1951 juga kini lebur sehingga Pas tidak lagi dilihat berwadahkan islam dalam perjuangannya. Negara Islam jadi Negara Berkebajikan. Hudud dah tak kedengaran lagi.

Itu semua adalah sumbangan besar 3 ekor mahkluk berkenaan kepada Pas yang ditinggal oleh allahyarham Yusof Rawa dan allahyarham Fazil Nor. Pas jadi rosak teruk, Pas sekarang tak ada beza dengan Umno, Umno kawan dengan kafir, Pas juga kawan dengan kafir.

Yang berbeza adalah dari segi lambang parti, dari segi pakaian (Pas dengan serban, jubah, janggut dan dahi hitam manakala Umno dengan pakaian ikut zaman ikut hukum tampak segak dan bergaya), penyokong Pas diperalatakan untuk meramaikan bilangan hadirin dalam ceramah2 PKR dan DAP sedangkan parti2 komponen BN tak melakukan perkara ini kepada penyokong Umno.

Selagi 3 ekor makhluk ini ada dalam Pas, maka hati2 orang Umno tak akan terbuka untuk Pas, tidak ada keindahan islam dalam Pas seperti yang dibawa dalam Umno yang dibantu oleh para ustaz dan ulamak yang bukan saja mahu umat islam maju ukhrawi malah mereka juga mahu melihat umat islam maju duniawi.

Lantaran itu Hj Mansuh berhujah ::: Jika umat islam memelih Pas, belum tentu kemajuan ukhrawi dicapai sepenuhnya (kalau Allah pun sanggup dilacurkan), kemajuan duniawi jauh sekali, maka jadilah kita seperti umat islam di Afghanistan, Sudan, Somalia dan lain2 negara. Jika umat islam memilih Umno, agama islam dan Allah tetap dipelihara dan dimurtabatkan, kemajuan duniawi tetap diperjuangkan.

Kalian ada aqal, kalian ada mata, kalian juga ada telinga. Allah anugerahkan kalian tangan, tangan untuk memilih. Pilih lah yang membawa kesejahteraan didunia dan kesejahteraan juga diakhirat.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 16, 2013 at 2:48 PM  

..HJ Mansuh! Polemik Kalimah Allah sepatutnya diselesaikan pihak berkuasa(UBN) dan para juak2nya(Mufti2 dan Menteri Agama), PAS cuma membuat ketetapan pendirian je!..itu pun kalo pendirian PAS x sama ngan kemahuan UBN biasanya pimpinan UMNGOK bukan nak ikut pun..cth mmg dah diberi kebenaran pun injil bahasa melayu tu...apa yg kecohnya nk spin kat PAS plak?

Anonymous,  January 16, 2013 at 3:08 PM  




sedap maen bini org..

tak caya tanya si Badd the Ostad

undi aku pd UMNO/BN

PR mengelirukan rakyat biasa seperti aku

aku plak tak suke keliru2/konpius2 ni...hehe

-jairil a/l johali-


Anonymous,  January 16, 2013 at 3:15 PM  

BAGI SEKALI PR NI MEMERINTAH SEPENGGAL. NK TENGOK GAK DORG BOLEH HANDEL TAK INI NEGARA. PEKA LA KUNON NGAN SEMUA ISU. NK TENGOK DORG BERSIHKAN 100% RASUAH DAN PENYELEWENGAN. EKONOMI MALAYSIA MENCANAK NAIK.

SELAGI TAK BAGI SELAGI TU MEMEKAK. BAGI SEKALI DORG TAWAN PUTRAJAYA. LAMA SANGAT DAH TU DORG BERANGAN.

Anonymous,  January 16, 2013 at 3:32 PM  

Osstad kelepet,anak buah abuya.

Anonymous,  January 16, 2013 at 3:38 PM  

Jelajah Rakyat,ceramah rakyat,himpunan rakyat,semua modal rakyat,tapi AWAS!!duit derma bukan untuk rakyat tapi untuk poket pemimpin keparat shj,cam harem.

Anonymous,  January 16, 2013 at 3:49 PM  

ko ni memang bodoh. dulu suruh belajar tinggi tak boleh, sebab bodoh. dah besar ni buat statement bodoh.

idiot asshole.

Anonymous,  January 16, 2013 at 3:59 PM  

Outstad kaunseling cara-cara nak rembat bini orang dan tambah cawangan baru.Beduyun-duyun puak sejenis dia nak berguru.

Anonymous,  January 16, 2013 at 4:15 PM  

Pakatan Rembat,macam-macam ada.

Anonymous,  January 16, 2013 at 4:31 PM  

Anon - January 16, 2013 at 2:48 PM

Saya tak berapa selesa nak menjawab hujah daripada pihak yang hanya tahu nak menyalahkan orang lain saja.

Banjir salahkan Umno. Ribut petir salahkan Umno. Eksiden salahkan Umno. Kiamat dunia salahkan Umno. Nik Aziz kata mengarut orang kafir guna kalimah Allah salahkan Umno. Nik Aziz demam salahkan Umno. Nik Aziz cerit salahkan Umno. Ada apa2 lagi yang nak letak kesalahan kepada Umno ... sila kan.

Bukan kasta saya lah nak layan orang jenis spesis yang suka menyalahkan orang ... puak dia saja betul, puak lain semua salah. Not my class la bro to rsponse.

Hj Mansuh

Anonymous,  January 16, 2013 at 4:41 PM  

widget countdown berakhirnya kuasa umno/bn (parlimen bubar otomatik) boleh didapati disini>>


http://www.erapasca.com/p/vote-online-pru13-setujukah-anda-dsai.html

Anonymous,  January 16, 2013 at 4:45 PM  

aku yg selalunye undi bn skg nak undi pr plak nak bagi diorang peluang tengok macamana mereka perintah negara. kalau tak cuba mana nak tau ye tak. ubah selera skit. 5 taun jer bukan lama

Anonymous,  January 16, 2013 at 5:22 PM  

...melalut sgt plak ko Hj Mansuh! kalo sampai merepek mcm tu x payah jwb le...mmg bukan standard aku nk terima jawaban dr org mcm ko! saja acah hantar komen kat blog jamban ni..

Anonymous,  January 16, 2013 at 6:45 PM  

Haji sponsor kasta pariah sama level dengan sakai. Tak perlu layan.

Penyokong umno mana ada yang bijak beb?

Ahli naar,  January 16, 2013 at 7:05 PM  

Najib meliwat sebarkan.

Ahli naar

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:08 PM  

Mcmlh pas tu berhemah sngt..nk muntah den heheh

piere hisham January 16, 2013 at 7:09 PM  

www.facebook.com/pages/Ban-Pakatan-rakyat/121176028053770

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:11 PM  

Mcmlh pas tu berhemah sngt..nk termuntah den hehehe

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:31 PM  

Bini ko tu bg kt aku plk..x lama je..setahun pn cukuplh..sesekali bini ko nk gak ubah selera..setahun je pn bkn lama...

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:34 PM  

Ko nk kata x bijak ke apa ke yg pasti umno masih memerintah..ko apa ada?taik palat adalh huhuhuhu

Anonymous,  January 16, 2013 at 7:50 PM  

Jangan dilayanlah golongan pencacai penyokong PR tu.

Mereka ni bukan apa sokong PR, kalau PR dapat perintah negara, mereka akan dapat menikmati seks percuma, boleh buat dimana saja dorang suka, tak kira pasangan seks bebas lelaki ke pompuan. ITU SAJA YG DORANG MAHU DAN DORANG HARAPKAN BERLAKU.

Maklumlah kan ke nanti PM mreka PELIWAT MAKSUM.

Anonymous,  January 16, 2013 at 8:30 PM  

laaa ustaz ke? ingat mamat mana tadi! memang satu teladan yang baik. mula2 tangkap basah pastu kawin. mungkin mak bapak dia tak bagi kawin kot.... alkisahnya!

Anonymous,  January 16, 2013 at 9:00 PM  

hj mansuh terbaekkk...

kelu lidah juak2 pr nak jawap yg mampu juak2 pr ni buat, buat cite bodoh je yg boleh...

Anonymous,  January 16, 2013 at 10:50 PM  

Hj Mansuh terbaik, komen Tuan HJ amat bernas sekali. Kepada Anon 2.20 pm bagusnya bahasa, adakah ini tahap pemikiran penyokong2 PAS/PKR?. Andalah seharusnya mencuci diri anda sendiri. Bahasa yang digunakan menunjukkan keperibadian anda yang amat rendah sekali. INSYAALLAH DENGAN IZIN ALLAH SWT UMNO/BN AKAN MENANG DENGAN MAJORITY 2/3 PADA PRU13 NANTI.

Anonymous,  January 17, 2013 at 12:19 AM  

Bangsa apapun, kalau pemalas dan dok harap kerajaan je memangla x senang. Kalau x kayapun tapi hati x busuk, dengki, hidup bahagia jg. Selama diberi bantuan bermacam2 x bersyukur lgi. Ntah jenis manusia apa. Ingat pas, pkr n dap tu pandang sangat ke rakyat. Yg penting nk kuasa je.

Anonymous,  January 17, 2013 at 12:39 AM  

cek dulu bape ramai org kelate dtg johor cari makan berbanding org johor pg kelantan...cakapikut sedap mulut jek!

Anonymous,  January 17, 2013 at 12:39 AM  

Stuju sgt.

Anonymous,  January 18, 2013 at 2:00 PM  

Hj Mansuh,sy tabik spring..jgn menyerah kalah dgn juak2 dan pancacai PR..komen anda mmg ada fakta & kebenaran sebab itu lah mereka terasa pedas..pencacai PR ni ingat hanya mereka yg pandai,hebat dan betul dalam serbaserbinya...eeeeaaaaaq ptuuuuiiiihh..kecik2 tak mau mampus dah besar menyusahkan Melayu Islam.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP