Azmin Ali YB Gombak Arahkan Projek Datum Jelatek Diteruskan

Wednesday, February 20, 2013



Pembangunan pesat meningkatkan lagi penambahan jumlah kenderaan di sesebuah kawasan lebih-lebih lagi untuk sebuah pembangunan perumahan strata atau perumahan bertingkat yang melebihi dua puluh tingkat akan meningkatkan lagi permasalahan ini.

Kapasiti parkir kereta selalunya disediakan oleh pihak pemaju bergantung kepada status pembangunan serta keperluan penghuni sesebuah pembangunan.  Jumlah yang diperuntukkan adalah bergantung kepada jenis rumah, dan permintaan daripada individu itu sendiri.

Pembangunan Datum Jelatek di Lembah Keramat memperuntukkan empat blok berketinggian sehingga 39 tingkat menempatkan 674 unit kediaman pelbagai saiz, termasuk empat tingkat podium tapak penjualan, unit pejabat kelas A, dewan, skybar, dan restoran makanan mewah.

Lot-lot parkir diletakkan di tingkat bawah tanah setinggi tiga tingkat. Setiap unit rumah diberikan antara satu hingga empat lot parkir bergantung kepada saiz dan harga sesebuah rumah yang bermula dari RM 699 888 hingga RM 11 593 888.

Sebagai contoh, unit rumah jenis studio berkeluasan 538 kaki persegi dengan harga RM 699 888 diperuntukkan 1 lot parkir begitu juga bagi unit rumah jenis 1 bilik tidur atau 1+bilik belajar berkeluasan 743 hingga 1 168 kaki persegi setiap satu.

Bagi unit rumah dua dan tiga bilik tidur pula akan memperoleh dua atau tiga lot parkir kereta dengan harga rumah bermula dari RM 1 656 888 hinga 4 688 888 Read More....

Psssttt... Mana rumah murah untuk rakyat Selangor? Pakatan Haram Selangor Tindas rakyat!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


18 comments:

Anonymous,  February 20, 2013 at 6:10 PM  

Projek Iskandar lagi besar, lagi mahal, lagi ramai Spore, ko tak marah pun.. Dah lah cita projek tu. Sapa ada duit beli laa. Lebih baik ko cita Melayu Sulu yang terkepong kat Lahat Datu tu. Mereka tu melayu yang memerlukan pertolongan melayu Msia ni.

Anonymous,  February 20, 2013 at 6:19 PM  

Ala cerita Raja Ropiah nak dapat durian runtuh lagi sedap.... Sepai Leman kena siasat..

Anonymous,  February 20, 2013 at 6:37 PM  

...senarai kedurjanaan pemimpin UMNO terhadap bangsa melayu ni lagi banyak ibarat 1001 malam x habis cerita!

Anonymous,  February 20, 2013 at 7:23 PM  

Tak sabar nak tengok umno mampos

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:08 PM  

ANAK ANAK HARAM NI KALAU SALAH MEREKA, MULA LAH MEROYAN SANA SINI....TERIMA LAH KENYATAAN....KENAPA BERJANJI KEPADA RAKYAT SEMASA PRU 12....DAH BERJANJI KENA TEPATI, KALAU TIDAK MUNAFIK NAMANYA....SUDAH-SUDAH LA....YANG BETUL KITA TERIMA....YANG SALAH PUN KITA TERIMA JUGA....ITU BARU BIJAK NAMANYA.....JGN DOK MINUM AIR KENCING SAJA....SAMPAI YANG DEPAN MATA PUN TAK BOLEH LIHAT..

itik,  February 20, 2013 at 8:29 PM  

cukup la dengan cerita nie... malay chamber johor dah marah dengan iskandar johor pasal menjual tanah kpd org singapore.. lagi parah..

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:32 PM  

orang sabah bengong, buduh jugak,

10 hari dah lalu nak mengemis militan fipino keluar daripada malaysia. cerita bodoh la, semua TUDM tak ada senapang nak halau 100 orang??... malaysia.. nak bincara dengan sulta sulu kononnya(tak tau la sultan ker tau pun lanun)

kemungkinan pasal RCI sabah , so sememtara waktu stop semua project IC, lepas tuh fipino tak dapat ic meroyan.... sekarang PATI menjadi militan bersenjata.. ahaks.

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:38 PM  

Kami satu rumah baru saja dapat ic biru...cek mat tu kata bulan mac ni kita boleh mengundi.

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:43 PM  

Akta Kesalahan Pilihanraya 1954. Sect 3(1) (a) di bawah Kesalahan oleh mana-mana orang, yang berbunyi seperti berikut

"Mana-mana orang yang

(a) dengan diketahuinya membuat apa-apa penyataan palsu dalam atau berkaitan dengan apa-apa permohonan supaya dimasukkan ke dalam mana-mana daftar pemilih.
..........................

Boleh disabitkan, dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi dua tahun atau didenda tidak melebihi lima ribu ringgit atau di penjarakan dan di denda kedua-duanya...."

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:44 PM  

Cukup2 lah nak jilat jubur Anuar Dan hisap aiskrim Azmin. Jangan gadai Maruah MELAYU. Jangan berkiblat kan peliwat Dan ajaran songsang Dan menyokong kafir meng gunakan Kalimah Allah. Jangan jadi Munafik !!!.

Anonymous,  February 20, 2013 at 8:50 PM  

kuat meroyan plak cai2 pr ni yee... diorg ni parti maksum dah tertulis ahli syorga (pas cakap la)..
menipu, kelentong, kencing semuanya dapat pahala tak salah.. yg penting cai2 yg kena kencing tu kasi undi sama ana... nanti ana kasi satu lagi manifesto tapi ingat bukan janji tau.... ketaksupan dan kebodohan anda mesti ditunjukan pada ana.. faham tu cai2 semua...
hampehhh.. punya pr.. muhahahaaa

Anonymous,  February 20, 2013 at 9:19 PM  

Ape ko merepek ni lembu, dah beku otak ke?

Anonymous,  February 20, 2013 at 9:21 PM  

Ni lagi sekor lembu gian sex. Dei pi johor cari mat bangla tu laa

Anonymous,  February 20, 2013 at 9:41 PM  

Paddle Pop...WAU

Paddle Pop...YAY

Super duper yami!

=======

Mat Kool, Mat Kool kawanku

Mari kita ikut Mat Kool

Main main selalu

Syoknya, syoknya ada Mat Kool!

Maaaat Koooool!

Anonymous,  February 21, 2013 at 12:00 AM  

Tiada paksaan beli rumah mahal yang mampu beli yang tak mampu boleh duduk jauh atau dihutan pun boleh. Jangan lagi politikan projek ini kita harus merasa bangga Malaysia boleh !

Anonymous,  February 21, 2013 at 12:44 AM  

Yang miskin tak mampu beli rumah mahal cuma melayu sakai penyokong umno.

Dapat rumah pprt sikit punya bangga. Maka jadilah tempat bersarangnya puak2 sakai melayu FUCKida stim air daun ketum.

Dapat jadi ayahanda sikit punya bangga macam dapat jadi perdana menteri. Tapi jadi kuli batak cina jugak akhirnya.

Anonymous,  February 21, 2013 at 12:07 PM  

Memang PKR terkenal di seluruh Dunia Parti Penipu rakyat. Janji tinggal janji

Anonymous,  February 27, 2013 at 9:34 AM  

ape bendalah nk bandingkan ngan Iskandar ...

Iskandar tu asalnya tanah sawit ngok... bukan tanah tempat orang duduk pon.. aku setuju patutnya byk lg company bumiputera diberikan peluang di iskandar.. ..TETAPI TANAH TU DULU SAWIT JEERRRKK

Kat keramat tu tempat orang kita duduk dah berpuluh tahun... BERPULUH TAHUN... PULUH TAHUN NGOOOK

ada paham!!!!!

penyokong parti yg tk menggunakan akal tapi perasaan.. ape bendalah..

dh kena batang hidung sendiri cari alasan...

ya aku pernah duduk keramat, makcik aku still kat sana..

ya orang KERAMAT mmg tak puashati

hah, apa PKR nak buat??



Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP