KANTOI - Penari Lucah Program PKR Dakwa Anwar Ibrahim Cuba Cabul Payudaranya.

Thursday, February 7, 2013




Anwar yang juga ketua pembangkang berkata parti itu mempunyai nilai tersendiri yang patut disokong.  Katanya, PKR akan mengambil tindakan sekiranya tarian itu didapati tidak sesuai dan juga jika program berkenaan melibatkan parti.



"Parti ini perlu mendukung nilai yang baik, yang mana ia perlu dipertahankan setiap masa," - Anwar Al Juburi

Gua tak tahulah sama ada kenyataan Anwar Ibrahim boleh diterima ahli PKR dan parti Pakatan Pembangkang yang lain. Apa yang Anwar Ibrahim nyatakan adalah sama sekali tidak relevan tentang dirinya sendiri yang penuh dengan noda dan moral yang begitu teruk untuk dijadikan tauladan.

Gua tak perlu nak kata apa apa dalam pekara ini tetapi Gua nak cakap kepada puak pakatan Pembangkang! Anwar Ibrahim tegur PKR bila ada tarian lucah, apakah kau orang semua ni memang dasar LEMBU yang akan angguk angguk dengan apa yang Anwar Ibrahim cakap ni?



Jangan lah jadi bodoh wahai puak puak PKR dan pembangkang yang lain. Anwar Ibrahim main bontot, balun China Doll semua tu Halal pada dia. Tapi bila tang pengikutnya semuanya Halal. Jangan jadi bodoh lah!!!




So kepada puak puak pembangkang yang diLEMBUkan Anwar Ibrahim agar dapat menilai dimana terletaknya moral pemimpin yang diagungkan ini. Tang hangpa buat semua Anwar Ibrahim kata salah, tapi percayalah kalau dia dapat China Doll tu sah sah dia henjut sebiji sama macam dalam video seks tu.

Psssttt... Macam biasalah, Anwar Ibrahim je suci dan orang lain syaitan. Bangsat punya Al Juburi

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

69 comments:

Anonymous,  February 7, 2013 at 10:25 AM  

Surat kabar lama.. Dah nak PRU dah.. Takde modal yg cerdik sikit ke. Asik cite bodoh je. Ape Melayu ni bodoh sangat ke?

Anonymous,  February 7, 2013 at 10:42 AM  

Anjing PR dah mula nak back up tuannyer.

Anonymous,  February 7, 2013 at 10:47 AM  

Yang ko anjing bodoh lagi teruk. Kene tipu bulat bulat. Nak kempen PRU kasi standard sikit lah

Anonymous,  February 7, 2013 at 10:47 AM  

bodo umno ni...dah lebih setahun x kan video baru anwar x siap edit lagi?!!

lembap nak mampos..PRU dah dekat..video sex belom siap!!

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:00 AM  

Video yang sedia ada tu untuk orang yang bangang je, otak lembu.

The Seven Thing February 7, 2013 at 11:03 AM  

aku sedih baca tulisan2 begini di kalangan org islam...ini maksud dri surah al hujurat, surah 46, ayat 12...ini larangan Allah kpd fitnah dan berkata buruk kpd org lain..janji allah adalah pasti, dan azab allah amat amat dasyat..

firman allah bermaksud
"Hai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebagian prasangka itu adalah dosa dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain dan janganlah sebahagian kamu menggunjing sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima tobat lagi Maha Penyayang."

tolong la sahabat, hentikan menganiayai diri sendiri

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:24 AM  

astaga, tuh la balik balik cerita sama, tak ada photoshop / CGI lain ker? bagus ko terus buat cerita anwar liwat dengan Ang san dari vietnam. cerita gempar. bodoh la... malayu ini.

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:27 AM  

dah la tu, ini bukan zaman Dr M, dlm zaman itu.. buat cerita asalkan masuk khabar siar 3 kali, fitnah pun menjadi fakta kukuh, skrang pun nak pakai balik cara ini.

ANTI ALJUBURI February 7, 2013 at 11:32 AM  

Nuar babi dan pork nik dan lim guan eng sure makan babi tu standard sangat ke? BODOH BETUL CAI PEMBANGKANG. DAH LAMA TAK LANGGAN CHINA DOLL KE?

Carlos Santiago February 7, 2013 at 11:48 AM  

hahahaha...pandai ko potosop..tapi mcm tertinggal la skit kasut kt belakang tu...cer zoom besar skit n tambah pixel...mesti jadi comel.

BANkami
BANkami
BANkami

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:49 AM  

Dah jelas video 99.9 % sah pun cai2 pembangkang tak percaya , maka Tak usahlah belawan hujah dgn cai pembangkang nie, menabihkan boreh jer !

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:55 AM  

nape tak 100% je cai? 0.1% tu reserve untuk nafi ke?

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:57 AM  

Gambar kat tiang tu rupa macam yang doll dari Mongoliaje? Bukan yang ni jadi penyedap Najib dalam cite Razak Baginda? Lawaklah, hang terpaksa kitar semula porno lucah pelakon2 Siam ni pasal semalam Deepak dah campak bom-bom baru kat Najib. Deepak dakwa Najib arah Boustead beli syarikatnya, dia yakin hampir 100% bahawa pegawai PM ada semasa Altantuya dibunoh dan mintak immuniti AG untuk dedahkan dokumen rahsia, maklumat OSA penglibatan Najib dan Rosmah salah guna kuasa, rasuah, peras ugut dan terbabit dalam kes jenayah. Hang kenalah minta spin cite baru dari Maslan pundik Umno tu, tak jalan porno palsu Cina doll ni atau Saiful basi tu atau buli PAS.

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:57 AM  

0.1% UNTUK CAI BANGANG CAM HANG!

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:58 AM  

Video pun tak 100%. Sah lah penipu namanya. Belum lagi orangnya dah tentu tipu punya. Pakai cina samaran. Sebab tu lah hingga kehari ini lembu lembu bodoh ni tak mampu nak bawak keluar camera man dan china doll tu keluar untuk buktikan penipuan mereka. Hidup keje menipu je lah ko lembu. Nak PRU pun masih nak menipu.

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:00 PM  

Cube tiru stail photoshop si Tian Chua baru la real...hahaha...

Lord ried,  February 7, 2013 at 12:07 PM  

ELOOOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU KEDARAH TAIK........AKU MAI BUKAN NAK BACA PE GOMO TULIH. BLOG DIA NI STANDART JAMBAN TAIK. PE YANG DIA TULIH SEROPA KETULAN TAIK JE. AKU MAI NAK TUMPANG BERAK JE LA.HE HE HE.....SEMOGA PE YANG AKU BAK MAI NI BULIH HANGPA YANG MAI( LALLAT IJAU ) IDU N MAKAN SEKALI LA.TAK RETI BAHSA BETOI GOMO NI SAPA NAK BACA STANDART PALA HOTAK DIA TU SEBAGAI PENEGA PASAR MALAM. MANER ADA BULIH WAT PANDUAN.MAI LA SUMA KITA BERSATU UNTUK MENYEPAHKAN TAIK2 KAT MANGKUK JAMBAN GOMO NI HA HA HA. he he hegurau ngan kapiaq gomo

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:10 PM  

Haa ambik ko Gomo cai

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:13 PM  

Pegi court terus nafi guna modal 0.1%. Tahu takut

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:15 PM  

"Kami percaya 99.9% video itu sah!!"

"Lagi 0.1% tu mane?"

"Kami kurang pasti la tuan, mungkin phtoshp,hehe"

Lord ried,  February 7, 2013 at 12:19 PM  

ELOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU...

ABG DAH HABAQ DAH TULISAN GOMO XDAK KUALITI...

NI LA PASAI AMEK BUDAK2 BODO PIANG MASUK IPT, TAKAT 3A MASUK U, POLI, MAKETAB, TARAF INTELEK KEJA CUCI JAMBAN NGAN SUSUN TROLI GANTI MAT BANGLA NGAN MINAH INDON DI KLIA JA,,,, KALU HEMPA BAGI 5A SAJA MASUK ALHAMDILILLAH TAK JADI LAGU NI.... ADEY DALAM ISLAM MAKSUD DIA MELETAKKAN SESUATU PADA TEMPATNYA... BODO BUAT GHEJA BODO... PANDAI BUAT KEJA PANDAIIII... JOM LA BERLAKU ADEY BEWAK2 SEMUA....

he he he
Saja gurau ngan bewak2 ameno

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:23 PM  

Apa babi babi ni. Dah tak reti nak kempen shuh shuhh shuuh pi main jauh jauh. Kalau dah bodoh tosah nak politik lah. Buat malu Melayu je.

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:37 PM  

Assalamualaikum,

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:54 PM  

Kih kih kih tu lah sebabnya lama sangat jadi burung kakak tua Meloya.

Anonymous,  February 7, 2013 at 12:58 PM  

Betul tu. tak insaf lagi tarak iman namanya

itik,  February 7, 2013 at 1:22 PM  

KANTOI - Penari Lucah Program PKR Dakwa Anwar Ibrahim Cuba Cabul Payudaranya.

aper la topic nie, ko kena la belajar daripada brother hood ko pisau.net, article dalam pisau.net kebelakangan ni lebih bernas dan meyakinkan. tak caya masuk la baca sendiri.

Anonymous,  February 7, 2013 at 2:18 PM  

Pengundi taknak be end....bukan nak nuar pun...takde pilihan lain...kalau gomo jadi ketua pembangkang pun pengundi Pilih..asal bukan be end

Anonymous,  February 7, 2013 at 2:41 PM  

cukup2 la bt fitnah PG ooii.
org da xpercaya dgn fitnah2 ko lg..

ko pun ada mslh peribadi snd, lg ade hati nk bt fitnah. settleknlah dlu mslh ko dgn exwife ko. xkesian ke ko pisahkn ank2 drpd mak kandungnya snd? INGAT PG! xde exwife ko, xkn ade anak2 ko skang! jgn ko ongt ko bsr sgt, harap bdn je, otak kecik!

ingt, da ade bukti2 yg pihak tertentu simpan psl ko ni. tggl nk kluarkn kt mahkamah je nnti. igt pihak2 yg cover ko tu akn cover ko utk selamanya ke? jgn jd bodoh la PG!

hentikan fitnah2 ko ni. ingt masa depan anak2 ko. mereka perempuan, jgn sbb dosa2 ko bt skang, dorang yang akn dpt nama busuk!

Anonymous,  February 7, 2013 at 2:55 PM  

TUDUH ZINA PE KEJADAHNYE CAI... TU GAMBAR SAPE? VIDEO SAPE? PERBICARAAN SAPE? LANTAK KORANG LA PENCACAI OI JILAT LA... KULUM LA...SI NUAR TU. BUKTI DAH TUNJUK KAT DUNIA PON BUTE.

JGN CITER BAB DOSA AKHIRAT LA.. GELI I NYAH.. TARAF SORANG PENSYIRIK YG MENDUA-TIGA-EMPAT-LIMA-ENAM-TUJUH-LAPAN-KAN "YG MAHA ESA" MMG LAYAK KE NEREKA BERSAMA PEMAKAN BABI. DOSA BESAR TU...

- NUAR LURUS

Anonymous,  February 7, 2013 at 2:55 PM  

TUDUH ZINA PE KEJADAHNYE CAI... TU GAMBAR SAPE? VIDEO SAPE? PERBICARAAN SAPE? LANTAK KORANG LA PENCACAI OI JILAT LA... KULUM LA...SI NUAR TU. BUKTI DAH TUNJUK KAT DUNIA PON BUTE.

JGN CITER BAB DOSA AKHIRAT LA.. GELI I NYAH.. TARAF SORANG PENSYIRIK YG MENDUA-TIGA-EMPAT-LIMA-ENAM-TUJUH-LAPAN-KAN "YG MAHA ESA" MMG LAYAK KE NEREKA BERSAMA PEMAKAN BABI. DOSA BESAR TU...

- NUAR LURUS

Anonymous,  February 7, 2013 at 3:07 PM  

Saya memang meluat dengan Anwar. Tapi kalau nak buat cerita pun, biar lah cerita itu orang boleh percaya, baru lah orang tak kata Gomo suka buat fitnah. Biar masuk akal. OK

Anonymous,  February 7, 2013 at 3:22 PM  

Dah 2x pegi court, hakim tolak.. Ko lah yang bute dan bangang

Anonymous,  February 7, 2013 at 3:28 PM  

ANWAR TAK SUKA MAIN LAA...

Anonymous,  February 7, 2013 at 3:40 PM  

Gomo ada anak ka? lain kali anak dier bangga gila.

Bapak aku dewa kelentong papagomo kebal saman. blog paling byk kisah liwat and awek.

ada cerita nik aziz threesome dengan mat saleh? pasal logik ko sama dengan babi skrang. cerita bengong pun boleh tulis.

Anonymous,  February 7, 2013 at 4:21 PM  

this fucking blog is damn entertaining, man. treat it as joke.

Anonymous,  February 7, 2013 at 4:27 PM  

Joke kepala hotak ko masak asam. Bodoh nak mampus orang percaya kan anwar ibrahim taik kucing ni. Dah la pendukung LGBT ada hati nak pimpin negara. P mampus sama itu anwar ibrahim aljuburi albuntuti alkuti.

PR SUDAH MENYALAK,  February 7, 2013 at 4:32 PM  

hahahaha...puak PR sudah menyalak!! AWAS!!!!!!!!

Anonymous,  February 7, 2013 at 4:44 PM  

Surat kabar lama meloya

Anonymous,  February 7, 2013 at 4:47 PM  

Bukan menyalak, tapi kalo nak kempen politik tu biar cerdik lah sikit, jangan lah bangang sangat.

Anonymous,  February 7, 2013 at 4:53 PM  

APA NAK TAKUT NGAN PUAK PR YANG BODOH BANGANG NI BILA BN BAGI DUIT DIAORANG YANG MELURU DULU... MUKA TAK MALU MANA JANJI PR NAK BAGI DUIT KAT IBU TUNGAL ...HARAP JANJI AJA..SIAPA YANG PANGKAH PR MEMANG BODOHHHH..KENA TIPU LE NGAN JANJI PALSU PR

Anonymous,  February 7, 2013 at 5:06 PM  

Jangan gauh gaduh sesama bangsa dan agama. Tunjukkan akhlak seorang Muslim bila berbicara dan jangan terikut-ikut dengan telatah pemimpin yang memaki hamun dan fitnah.

Sepatutnya sebagai rakyat, kita berhak memaksa pemimpin kita tak kira penmerintah atau pembangkang menjaga tata susila dan akhlak mereka sekiranya ingin terus memimpin masyarakat. Jangan jadikan ideologi politik sebagai batasan untuk eratkan silaturrahim.

Aku menasihatkan diriku dan saudara-saudara ku.

Anonymous,  February 7, 2013 at 5:16 PM  

Tapi kalau suka fitnah pancung je hantu ni

Lone Ranger,  February 7, 2013 at 5:35 PM  

YANG SAYA HAIRAN BUKTI VIDEO ADA PUN MEREKA NAK MENAFIKAN. ALANTUYA YG TIDAK SEDIKIT PUN MENGAITKAN DSN MEREKA PERCAYA.
SEKADAR GAMBAR SUPERIMPOSE TIAN CHUA BENGONG MEREKA BOLIH PERCAYA
AKAI ADA KA...

Anonymous,  February 7, 2013 at 5:37 PM  

Memang lah meluru dulu sebab duit dia orang bukan duit ko. Apa ko sibuk lak??

Anonymous,  February 7, 2013 at 5:46 PM  

Mana nak ada gambar, dah hamcur kawan tu kena C4. Kes berat tui, 10x china doll pun tak sama tarafnya. Jangan lah bangang sangat.

Anonymous,  February 7, 2013 at 6:02 PM  

Mak datuk anu war best lah.Mcm2 posisi blh buat mcm pro.Gue caya lah sijijah dulu dia lipat mcm dia wat kat cina doll.So std mcn amoi joget kat alo star tu kira biasa jew.Si anu war kalau minat sgt jd pm blh pi kat malawi bunyi lbh kurang mcm malaysia. Dgr cite sumber mossad israel kat sana ada vacancy.Anu war xlayak jadi pm malaysia.

Anonymous,  February 7, 2013 at 6:04 PM  

kalo gitu...btol lah aksi lagak ngeri makan cendol itu...keh keh keh keh

poyo,  February 7, 2013 at 6:10 PM  

ini layak digelar blog lucah jer..tak tergugat pun...kalau ada bukti, repot je ler...

Anonymous,  February 7, 2013 at 6:36 PM  

Apa ko merepek ni lembu. Tido lama sangat dalam condo ke

Anonymous,  February 7, 2013 at 7:38 PM  

itu la standard UMNO, pem-blowjob x2 UMNO pun ikut samer jer, ahahaha. tuh la "bangsa tongkat" yg terkenal. syok sendiri...

Anonymous,  February 7, 2013 at 7:55 PM  

Nak report guono tibai cina doll bukan rogol beruk tu langan pelacur.Lu kalau main nvan pelacur lu kena bayar Selalu buat xkan tak tau. Bodoh masa kecik xnak mampus.dah besar jadi bingai. Tu lah kawan ngan anu war lagi.

Anonymous,  February 7, 2013 at 7:59 PM  

Blog milobasi tu cerdik sgt ke?asyik kantoi memfitnah jer.

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:00 PM  

Jangan lah nak merapu bodoh. Anwar kan popular. Report je le

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:02 PM  

Haha...dan dan ckp itu duit dorang.sbb tula berkat.ibarat anjing yg diberi mkn pastu pegi gigit org yg bg mkn.itula perangai anjing pakatan.hehehe.pesal x mintak dgn nuar jubo or lim so sial or kapal oku selam sing?

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:05 PM  

Ko tu lg merepek.dah lama ke nuar tua kutuk tu x menjubo ko?

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:07 PM  

Eh.yg pemblowjob tu engko.sokong sgt si jubo si dajjal tu.kalimah ALLAH pun nak dilelongnya

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:34 PM  

Bercakap biar berlandaskan fakta. Memang Tian Chua tu dah kencing cai PR sebab dia yang superimpose gambar DSN.

Anonymous,  February 7, 2013 at 8:39 PM  

Nik aziz threesome ??? ... ko yang terlebih bengong ....

Anonymous,  February 7, 2013 at 9:01 PM  

kantoi - nik aziz threesome dengan mat saleh jenna jemerson, alexis love dan Sara.

Anonymous,  February 7, 2013 at 9:05 PM  

Orang gile je cakap macam ko ni

Anonymous,  February 7, 2013 at 10:20 PM  

geli nyahh... mamat yg rosak moral ada hati plak nak sebut pasal akhlak.. memang pelakon terbaikkk.. macam2 watak boleh bawak...

video baikkk punya satu.. ko ada cai.. muhahahhahaaa

best la gomo

Kepala Kote,  February 7, 2013 at 10:59 PM  

Ada citer mengatakan org yg berlakun dalam video kamasutra tu marah kata GAMBAR KOTENYA DAH KENA PHOTOSHOP ...

Dakwanya kotenya sepanjang dlm video tu BENGKOK MENEGAK, sedangkan video tunjuk kotenya terjuntai kebawah.

Anonymous,  February 7, 2013 at 11:13 PM  

Dah nak PRU dah apa cite kote kote ni. Aku kalo nak sokong pun bila tengok tukang kempen bodoh bangang ni tak jadi nak sokong lah. Habis duit je suruh budak bodoh kempen politik ni. Bangang sangat.

blatantforce,  February 8, 2013 at 12:55 AM  

kesian nye kat bini ngan anak2 gomo dpt laki ngan ayah cmni, bertaubatlah sblum terlambat, mati tu bole dtg bile2 mase je, cari la rezeki yg diberkati untuk ahli keluarga, dosa fitnah sesama manusia tidak diampunkan Allah selagi tidak dimaafkan oleh org kene fitnah, semoga gomo mendapat hidayah

sekadar mengingatkn sedara muslim
ayuh saling menasihati sama yg laen
ingt bala Allah bukan kene kt org yg bergelumang ngan dosa saje

Anonymous,  February 8, 2013 at 1:32 AM  

anon atas ni.. kalau nak nasihat gomo jangan lupa nasihatkan sekali cai2 pr yg dok memfitnah org lain sama.. bila puak2 hang buat fitnah, hang buat2 tak tau tapi bila org lain terus nak tunjuk baik islamik nak tolong nasihatkan, dosa lah, ditimpa bala la, hidayah la, itu namanya hipokrit..

Anonymous,  February 8, 2013 at 1:46 AM  

ramai otak songsang pr baca blog gomo......blor pr boring ke????

Anonymous,  February 8, 2013 at 8:39 AM  

Penyokong PKR memang lembu, kalau PKR memerintah negara ni, budaya sex bebas akn berluasa, semua boleh, bahang jubur lembupun dihalalkan. Maka bersoraklah kaun haram jadah PAS dan puak kuminis DAP

Anonymous,  February 9, 2013 at 12:01 AM  

Sah n trang brsuluh puak2 umngok keturunan dajal.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP