PRU 13 - Remaja Lelaki Ini Mengaku PM Najib Razak Telah........

Saturday, February 16, 2013



Semalam lepas Gua pi KLCC usha nak beli Novel Cinta terbaru yang sedang berada dipasaran sekarang. Ops.... memang Gua peminat Novel K.. Novel Cinta memang koleksi Gua..Hahaha.

So masa tengah Q nak bayar kat Kaunter tu Gua perasan lah seorang budak umur dalam belasan tahun nak bayar buku depan gua. Dia tak pegang duit tapi pegang Baucer RM 50. So Gua pun memulakan tugas bertanyakan soalan soalan cepu emas:

Papa Gomo : "Adik beli buku pakai baucer ni ke?

Adik : " Ye Bang, dapat RM 200 baucer untuk beli buku"

Papa Gomo: "Siapa bagi?"

Adik: "PM kita bang Dato' Sri Najib Tun Abdul Razak"

Papa Gomo: " Cukup ke RM 200 je?"

Adik: " Tak cukup Bang, Ayah kata tahun 2013 nanti PM nak tambah lagi Baucer buku sekolah"

Papa Gomo: " Sampaikan salam kat Ayah cakap Abang pesan Undilah Barisan Nasional agar PM kita dapat beri dan tambah lagi peruntukkan Baucer buku sekolah"

Adik: "Ok Bang"

So dalam masa Gua bertanyakan soalan tu Adik tu terlalai dan Gua pun melakukan aktiviti seperti biasa iaitu POTONG Q untuk bayar Novel Cinta gua di kaunter hahaha.....

Apa yang Gua nampak kat sini adalah sikap terima kasih rakyat Malaysia kepada Dato' Sri Najib Tun Abdul Razak. Walaupun budak tu berumur belasan tahun yang Gua jangka masih sekolah menengah dalam tingkatan 4 atau 5 Adik tu diberi pemahanam oleh keluarga mereka bahawa bantuan yang sampai adalah dari kerajaan Malaysia yang mana Najib Razak lah Perdana Menterinya.

Ini yang sebenarnya selalu kita lupa bahawa anak anak muda hari ini banyak menikmati pelbagai insintif dari kerajaan tetapi mereka lupa ataupun pihak keluarga mereka tidak menjelaskan kepada mereka akan bantuan yang diberikan.

Gomo mengucapkan syabas kepada Ayah remaja lelaki didalam gambar diatas kerana keluarga seperti ini lah yang kita mahukan kerana peka dengan apa yang berlaku waktu ini.

Sebab itu Gomo yakin dan pasti pada Pilihanraya ke 13 ini Barisan Nasional dibawah kepimpinan Dato' Sri Najib Razak dan Timbalannya Tan Sri Dato Muhyiddin Yassin akan menang dek kerana faktor rakyat menghargai sumbangan yang diberikan oleh kerajaan Malaysia.

Psssttt... Untong budak zaman sekarang semua dapat, Gua dulu dapat air kotak coklat je...huhuhu

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


76 comments:

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:34 AM  

undi PAS pastikan agenda kafir terlaksana dan kemusnahan ekonomi malaysia.
undi DAP memastikan malaysia milik cina seperti yg terjadi di penang. dan pastinnya org melayu akan terbuang jauh dari arus ekonomi dan pembangunan negara
undi PKR memastikan amalan rasuah, kronisme dan maruah bangsa di jual.

Sanggup kah tengok malaysia tergadai kerana pemimpin pakatan kaki rasuah, kronisma dan menzalimi rakyat?!!

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:38 AM  

Terima kasih la sbb ajib ngor terbuka hati nk kongsi hasil mahsul malaysia dgn rakyat.. Xmkn sorang2.. Kira ok la tu..
KAK IJAT LEMBU dpt "PINJAMAN" rm250 JUUUUTTTTAAAAA... Budak2 kecik baru sunat dpt rm200.. Yg besar skit dpt rm500..
GOMA xdpt ape2 ker?? Pinjaman TERNAK KERBAU PENDEK ker???? Try la bodek kuat skit..mesti dpt.. Xder lg org melayu ternak kerbau jenis tu.. Hahahahaha

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:44 AM  

Hahaha ISLAM la sgt UMNOgok tu.. Bini sdiri pun PM korang tak blh nk TARBIYAH ikut AJARAN MUHAMMAd n ALLAH.. Ko nk kata UMNO tu jaga ISLAM sgt ker???? Hehehe ader jugak spesis makhluk cam ko ni.. Stkt buat masjid.. TP KO IMARAH KER 5x SEHARI TIAP2 WAKTU SOLAT???.. Hehehe islam la sgt umnoGOK tu..

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:53 AM  

Jangan buruk sangka dengan orang, bro.
Orang yang pakai serban dan berjanggut putih tak akan lepas dari dihisab nanti.

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:57 AM  

Yg 3 ekor tu sah pencacai pkrgay dan pas pis pus.Pagi2 dah buat sueh.Orang sabah akan pastikan anuu war gay tua tak dpt kejak kaki kat bumi sabah lagi.Kat perak jatuh golek babi lari dari unmi.

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:03 AM  

Pencacai Cybertroopers PAKATAN RASUAH boleh pegi mampos!!

Pakatan Rasuah kita keburkan dalam LOBANG TAIK!!!

Tukang Komen February 16, 2013 at 11:12 AM  

Orang2 cina tak buruk sangka atau hasat dengki sesama mereka dalam soal kekayaan. Cina miskin tak iri hati dan dengki pada cina kaya. Nape erk? Orang melayu kalau kaya ada je yg kutuk dan hina. Nape erk?

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:19 AM  

orang pas dan pkr tak pandang rm200 atau 500 tu sebab pemimpin mereka akan beri bilik hotel bersama cina dollnya sekali.puak pas pulak dah terlebih kaya dia nak bagi tanah oarang Melayu yang ada pada bangsa cina.jadi apalah yang besar sangat dengan 200 tu.dengar kabar selepas nuar tergolek kat Perak tu dia nak retire ke?

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:22 AM  

Tapi bang..byk kita tengok majoriti yang dah bertudung bang kurang kurang dah banyak yg tarbiyah. Jangan gopoh gapah atau gabra bang..saya bukan ahli Umno tapi mahu sokong BN ada byk yang baik. ok..muah..

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:29 AM  

Betul. .betul....tu. Yang jadi aku penyokong bukan tegar pas confuse apasal boleh sokong guna kalimah Allah utk bibble B.M. Banyak undi protes ini kali PRU 13 akan sokong BN.

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:30 AM  

sudah 22thn dah aku dok bawah pemerintahan khalifah islam tuan guru n.ajis(kata puak2 hampas) tiap thn aku dapat bonus dr kerajaan federal,tiap2 bulan bil letrik aku free (guna bwh rm20).KHALIFAH N,AJIS TIAP HARI BAGI HASIL KAT RAKYAT DIA DARI LADANG RAKYAT(DEBU DAN SELUT)

Anonymous,  February 16, 2013 at 12:27 PM  

parti mata dajjal heret parti mata buta hati

Anonymous,  February 16, 2013 at 12:45 PM  

Kesian pertama kali aku tengok dah nak PRU, puak2 ni tak da modal untuk kempen. Asik laa surat kabar lama.

Anonymous,  February 16, 2013 at 12:56 PM  

Tu la suruh pi ngaji dan belajar malas.Mak bapak punya lah susah payah last2 ko jadi mcm ni pendokong gay tua.

YB Raz February 16, 2013 at 1:19 PM  

insyaallah bro anak muda sebenarnya memang bersama BN..sebabnya dengan BN dorang nampak lebih jelas masa depan.

anak muda yang bersama PR tu bukannya tahu apapun pasal PR..dorang cuma syok sendiri je sebab dapat buat kecoh,pukul polis,merusuh..

bila umur dorang dah lebih 30 tahun dorang insaf ler.biasalah anak muda darah tengah panas kekekeke...

mohon linkkan blog PahangKu bersama blog ko yang popular ni bro.

http://pahang-ku.blogspot.com

Anonymous,  February 16, 2013 at 2:10 PM  

Tosah cakap banyak, buat je PRU.. Lempang lempung dah lebih setahun, debat takut, nak buat PRU pun teragak agak..buat je ape takut. Dah lah kempen dalam TV hari hari...loya pulak rakyat dengar asik kempen masuk bakul sendiri ni lama sangat.

Anonymous,  February 16, 2013 at 2:24 PM  

Kalau RM200 pun takda dalam poket untuk belik buku, apakah tahap ekonomi melayu dan malaysia lepas merdaka lebih 50 tahun??

Mengemis lagi bawah BN???

Anonymous,  February 16, 2013 at 2:33 PM  

Ko ko sekali tahan jubok kat nuar kote bengkok blh dpt Rm 500.2x tahan jubok kat si keling tu mewah ko.Ada rasa syiok ka.

Anonymous,  February 16, 2013 at 2:37 PM  

Pakatan Haram PR di ambang kehacuran.. terima la kenyataan wahai chai chai PR. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah..

JebatAdil,  February 16, 2013 at 2:52 PM  

Hadiah ini semua berpunca dari kekurangan 2/3 majoriti UMNO di Parlimen, Jadi sesungguhnya kita haru berterima kasih & bersyukur pada Allah SWT kerana memberi kejayaan pada Pakatan Rakyat.

Anonymous,  February 16, 2013 at 2:56 PM  

kalo bn menang kuat korang rase bn bagi baucer lagi tak?

1malaysiaconsultant February 16, 2013 at 3:01 PM  

Kepada saudara2 semua, pada pandangan saya hak mengundi itu adalah hak masing2 sbg warganegara Malaysia...Jadi gunakanlah hak itu sebaik2nya supaya negara kita ini x kan tergadai...kita boleh berfikir yg mana baik & yg mana buruk...kita lihat dr segi fakta & logik apa yg dah berlaku srkg...sy sbg ketua rumahtangga akan pastikan supaya isteri, anak2, keluarga mertua, jiran2 terdekat & kwn rapat utk terus mengundi kepimpinan yg terbukti janji2nya...bg sy, lebih kita bekerjasama dgn parti/bangsa lain boleh dgr cakap kita drpd kita bekerjasama dgn mereka yg kiasu apatah lagi yg sanggup memperlekehkan agama lain...fikir2kan lah, undi kita hari ini adalah utk masa depan anak cucu kita :)

Anonymous,  February 16, 2013 at 3:05 PM  

haram sokong parti satu mata dajjal, satu mata buta hati n mata buta kena roket

Anonymous,  February 16, 2013 at 3:08 PM  

Ok la bini org pas sedekah kan body kat kawan pas ratah

Anonymous,  February 16, 2013 at 3:17 PM  

Najib tak malu ke kena boo kat penang.letak la calon melayu.yg kau nak jaga hati cina tu lagi buat ape.pegi penang jumpa cina je ke..melayu kau tak jumpe.kau orang umno dengan pr ni same je.menjahanamkan melayu.takut nak perjuangkan bangsa..agama..ape pilihan yg aku ade sekarang..

Lord ried,  February 16, 2013 at 4:04 PM  

HAIII PAHABAQ SUMA...

GENERASI BODO PIANG.. KEDARAH TAIK BEWAK GO MM O.. NAK MASUK IPT PUN KENA SEKAT CINA.. PASAI KEPANDAIAN KENDIRI TAK MELAYAKKAN.. NAK MASUK GHEJA LAGI
TERUK KNA PAKAI KABEL.. IKUT KELAYAKAN PAKAT CUCI JAMBAN NGAN SUSUN TROLI DI KLIA LA JAWABNYA...

He he he
Saja gurau ngan adk2 bewak ameno

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:08 PM  

iriman dan luahan dari seorang guru kepada PRs

16 Feb. 2013 (Sabtu) akan diadakan "Program Himpunan Guru Muda 1 Malaysia (GM1M) Zon Utara" bertempat di SMK Hutan Kampung, Alor Setar, Kedah untuk berjumpa TS Muhyiddin Yassin....Progam akan bermula dari pukul 7.30 pagi hingga 1.30 petang dan dikatakan akan mengumpulkan seramai 10,000 orang guru muda..Cnfirm psnie masuk berita TV3suku kata guru memberi sokongan penuh kepada kerajaan..kuiku i..Dh tau dh tktik depa..Apa yang menariknya ialah guru-guru (yang terpilih) dipaksa untuk pergi ke program tersebut dan diugut untuk membuat surat tunjuk sebab jika tidak menghadirkan diri (sebab yang tidak munasabah bg mereka tidak akan dilayan)..Semas a taklimat diberikan, guru juga diugut supaya menyokong kerajaan kerana menurut beliau guru adalah kakitangan kerajaan dan jika enggan mereka boleh ditukarkan ke kawasan pedalaman..Nampak sangat memang terdesaklh umno nie..Ramai guru-guru yg kena pgi ke program tersebut komplain dan rasa tak puas hati (tapi kot blakang jela)..Lagi satu,acara yang dijalankan memang punah..Setiap daerah yang pegi kena buat pertunjukan tarian campur laki pompuan,tak kira lh menari gangnam ka atau apa-apa saja,juga diadakan prtandingan karaoke selain acara sampingan seperti paintball,sepak raga,bola jaring dll..Islamik sangat ka umno nie..Ini ka yg dikatakan umno memperjuangkan Islam dan mempertahankan umno adalah satu jihad..Dh la tak habis-habis anjurkan program berunsurkan hiburan,K-POP lh,PSY lh..Ini boleh merosakkan akhlak muda mudi..Orang sepatutnya buat program yg blh mendekatkan lg orang muda kepada Islam..Aku memng tak setuju kalau umno kata depa memperjuangkan Islam kalau macam nie lh perangai depa,lebih kepada hiburan semata-mata..Bagi aku program ini lebih kepada brainwash utk survival umno,lagho,tidak berfaedah dan membuang masa..Kalau ikut tak kebuloq nk pi.

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:13 PM  

Ko tak de pilihan. Contract dah dibuat masa merdeka. Suke tak suke ko kene terima . Negara berbilang bangsa. Jangan ingat ko je perkasa, cina dan india pun nak perkasa diri.

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:20 PM  

PAS & PKR dah lupa asal usul. Menipu rakyat Selangor tak habis-habis. PRU13 nanti PAS & PKR pasti akan kalah & hilang kerusi-kerusi Ijok,Rawang,Batu Caves,Gombak, Gombak Setia,Hulu Kelang, Bukit Antarabangsa, Lembah Jaya, Cempaka, Hulu Langat, Kajang, Semenyih, Serdang, Bangi, Balakong & Sri Kembangan. Mereka semua boleh pergi tidur buat selama-lamanya lepas PRU13 nanti.

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:20 PM  

Ko ni asik nak dia orang dengar cakap ko. Dia orang dah muak, dia nak ko dengar cakap dia orang pulak. Jangan pikir sampai bila2 orang nak jadi lembu ko je. Sedap nya ko cakap..

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:32 PM  

Yang nak mengomplen saja tu dah termakan fitnah pkr n pas. Rasa dah bagus sangat. Tak tau bersyukur.

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:34 PM  

Mana hang tau...hang dgn cina pun tak pernah berkawan pandai2 bawa cerita...dengar orang cakap hang pun cakap padahal satu apa pun hang tak tau..

Anonymous,  February 16, 2013 at 4:41 PM  

Woi ahlil nujum...yg pastinya BN dah terlungkup di Selangor dulu pasal rakyat dah meluat..nak cakap besar apa lagi sebab harapan nak bangkit balik dah tak ada...huhuhu...

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:03 PM  

kalau bukan kerana dah dekat PRU 13 ni ha, potong batang zakar najis sekali pun , haram dia tak kan kasi...................janji di cepati, rakyat di gula-gula...........

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:15 PM  

Aku pengundi atas pagar tetap akan pilih BN...najib telah buktikan keupayaannya dlm mentransformasikan negara menjadi negara maju...najib kelihatan lebih jujur ikhlas berbanding anuwar yang habuk pun tadak...hanya pandai pusing, bohong fitnah dan janji2 retorik...rakyat akhirnya bosan dgn pemimpin yg cakap tak serupa bikin....kalau jam omega tak dapat selamatkan macamana nak selamatkan malaysia...pelik bona!

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:17 PM  

Aku pengundi atas pagar tetap akan pilih BN...najib telah buktikan keupayaannya dlm mentransformasikan negara menjadi negara maju...najib kelihatan lebih jujur ikhlas berbanding anuwar yang habuk pun tadak...hanya pandai pusing, bohong fitnah dan janji2 retorik...rakyat akhirnya bosan dgn pemimpin yg cakap tak serupa bikin....kalau jam omega tak dapat selamatkan macamana nak selamatkan malaysia...pelik bona!

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:26 PM  

ana pun sokong anon di atas...pilih pembangkang bererti tambah huruharalah negara...akan jejas ekonomi negara...belum memerintah pun dah berani buat kelaku tak senonoh...kalau memerintah akan lebih tak senonoh... amalan libralisme agama gay, lesbian lgbt dsb akan kembang subur macam di Barat...menakutkan!

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:26 PM  

Betul tu..tapi sekarang rakyat lagi meluat dgn pas pkr..tak caye..kau tanye la diorang ni semua..betoi tak kawan kawan

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:38 PM  

Tau la kau tu cina..takut yg melayu ni bersatu..pilihan masih ada.umno pun tok sah la harap dgn gula2 je nk pancing undi.kami bangsa melayu mahukan pemimpin yg berani menegakkan al quran dan sunnah.jika umno memertabatkan perintah allah..melayu pas dan pkr akan kembali bersama..alquran dan sunnah tu lah satu satunya persamaan org umno pas dan pkr yg ada..

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:39 PM  

Elok lah tu , engko seorang aja undi barisan najis...

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:48 PM  

BUDAK TU BODOH DIA TAK TAU YANG DUIT BRIM TU DUIT EMAK BAPAK DIA JUGA, HAHAHAHAH!

Anonymous,  February 16, 2013 at 5:55 PM  

sampai bila lah agaknya papagomo melayu mendapat reziki yang selesa tampa mengharap kepada wang ehsan, wang bantuan / kebajikan, habuan, wang bunga, wang sogok, wang perasan/ penipuan judi ekor lotri, wang rasuah dan samunan.

Anonymous,  February 16, 2013 at 6:06 PM  

GOMO BUDUH....SPEKTAKURARRRRRRRR

Anonymous,  February 16, 2013 at 6:08 PM  

Sudalah PG... Anwar dah boleh bagi lebih dari itu. Tak payah cakap dia bagi je. Spender baru? Melancong ke luar negara? KY jelly? Semua dia boleh kasiiiiii.. Hehehe.

Anonymous,  February 16, 2013 at 6:34 PM  

YoYo Oh.. Je pencacai DAP ni. Nak kutuk BR1M konon. Selama PAS memerintah Kelantan mana pergi semua segala cukai dan hasil dari sumber alam. Sampai hari ni kerja lain takde kutip derma, kutip derma, kutip derma... dan selamanya kutip derma.

Orang Selangor pulak harus tahu. BR1M ADALAH JANJI KERAJAAN DALAM BAJET 2013 YANG TELAH DIUMUMKAN HASIL DARI PENDAPATAN KERAJAAN. MANA JANJI KERAJAAN PR SELANGOR? MANA PERGI SEMUA HASIL. Semua janji tinggal janji Pakatan Rakyat PENIPU!

Penang lagi teruk, dah hampir kepada penghapusan kaum melayu disebelah pulau. Jangan kata bantuan seakan BR1M harga hartanah makin melambung adala. Peluang perniagaanpun makin disempit. Hak kebebasan bersuara langsung takda. Apalagi hak org melayu jangan mimpilah....

TAHNIAH P.R RASA CAM ORG BODOH JE KALAU AKU SOKONG PUAK NI.

Anonymous,  February 16, 2013 at 6:37 PM  

Tu nama lord reid dah brp kali buat hal.Aku ni LORD VARDER lord segala lord.Dia berguru lum tamat. Ni nak bagi tau kalau sesiapa ada jumpa dia ka saudara dia samenggol mau jumpa ada hal nak setel.

Cina adalah pendatang,  February 16, 2013 at 7:15 PM  

Ayu anak2 pulau sabah dan nembiak2 kita bersatu halau cina keluar sebelum habis balak dan tanah kita digadai dorg. Duluk d bt sapi pr letak anak sabah bn letak cina kerana rasuah cina bn mng. Jgn ulangi itu mistake lagi pru13 ayu bersatu halau cina keluar dari pulau kita!

Gay,  February 16, 2013 at 7:18 PM  

Anon 4.08.

Mukmin sgt ke pkr ko tu. Dah brp kali anjur konsert separuh bogel? Jgn ckp x serupa bikin le doh.

Anonymous,  February 16, 2013 at 7:20 PM  

Papatgemok,
remaja kat atas tu dah boleh mengundi kah?
tak nampak pun dia dan gomo sedang q up tunggu gilaran, mana yang lain?-segan sebab semua kena bayar guna baucer hahaha.
Papatgemok dah setengah abad maseh baca novel jiwa-jiwa.....kalau majalah playboy aku caya lah.

Anonymous,  February 16, 2013 at 7:35 PM  

senang aja remaja ni dapat jumpa PM , dikasi baucer lagi! Dulu pun ada remaja senang juga jumpa Najis nak minta scholarship. Lepas tu dia mengadu 'sakit bontut'......................

Anonymous,  February 16, 2013 at 7:44 PM  

anon 7.15,
engko memang bahol kalau tak dah tauke cina, penyamun penyamun umno tak akan dapat merompak balak balak kat sabah dan sarawak...

Anonymous,  February 16, 2013 at 7:50 PM  

Di antara dalil-dalil syar’i yang menunjukkan haramnya mengemis dan meminta-minta sumbangan, dan bahkan ini termasuk dosa besar adalah sebagimana berikut:
* Diriwayatkan dari Abdullah bin Umarradhiyallahu ‘anhuma, ia berkata: Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallambersabda:
مَا زَالَ الرَّجُلُ يَسْأَلُ النَّاسَ، حَتَّى يَأْتِيَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ لَيْسَ فِيْ وَجْهِهِ مُزْعَةُ لَحْمٍ
“Seseorang senantiasa meminta-minta kepada orang lain sehingga ia akan datang pada hari Kiamat dalam keadaan tidak ada sepotong daging pun di wajahnya.” [3]

Diriwayatkan dari Abu Hurairah radhiyallah ‘anhu, ia berkata: Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda:
مَنْ سَأَلَ النَّاسَ أَمْوَالَهُمْ تَكَثُّرًا فَإِنَّمَا يَسْأَلُ جَمْرًا فَلْيَسْتَقِلَّ أَوْ لِيَسْتَكْثِرْ
“Barangsiapa meminta-minta kepada manusia harta mereka untuk memperbanyak hartanya, maka sesungguhnya dia hanyalah  sedang  meminta  bara  api. Maka  hendaknya  dia  mempersedikit  ataukah memperbanyak.” [4]

* Diriwayatkan dari Hubsyi bin Junaadahradhiyallahu ‘anhu, ia berkata: Rasulullahshallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda:
مَنْ سَأَلَ مِنْ غَيْرِ فَقْرٍ فَكَأَنَّمَا يَأْكُلُ الْجَمْرَ
“Barang siapa meminta-minta kepada orang lain tanpa adanya kebutuhan, maka seolah-olah ia memakan bara api.” [5]

Anonymous,  February 16, 2013 at 8:11 PM  

ANON 7.50, AKU MINTA KERJA, MINTA GAJI, MINTA DIRI, MINTA BURIT, MINTA ROKOK, MINTA LALU TAK DAPAT LAH?.... REMAJA NI BUKAN MINTA TAPI DIKASI BN.

Anonymous,  February 16, 2013 at 8:41 PM  

mungkin budak tu baru jer diliwat oleh gomo, pastu gomo beri baucer rm50

Anonymous,  February 16, 2013 at 8:42 PM  

kesian budak tu tak pasal-pasal muka die kuar lam blog taik ni. tuan empunya blog ini sendiri malu utk meletak mukanya lam blog jamban ni.

Anonymous,  February 16, 2013 at 8:57 PM  

Betul......aku dan kekawan dah bersemangat confirm undi protest pas dan akan sokong BN. Haron din sudah cakap kufur sapa yg sokong pakatan yg masih degil utk guna kalimah Allah dlm bibble BM.

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:01 PM  

sure. ....sure....dia org dengar apa yg majoriti minta....yes.....tk...ku ucapkan pada mu...

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:05 PM  

BR1M dan segala apa yang diberi BN aku tak layak dapat. Cukai aku bayar setiap tahun. Apabila aku nampak kegembiraan dan keceriaan kawan2 aku yang dapat BR1M aku bersyukur sebab dapat menyumbang kepada kegembiraan mereka. Aku sedar bahawa cukai aku bayar tidak di sia-siakan oleh kerajaan BN.
Aku akan undi BN kali ini walaupun aku tak dapat bantuan apa2 pun dari kerajaan BN.

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:07 PM  

undilah bn sampai ko mampus, ade aku kesah?

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:07 PM  

Yang komen ni lagi lagi bodoh.....ha. ha...ha...kah kah....

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:11 PM  

sejak bila BR1M nie menjadi slogan BN nie 20 tahun lepas? nak defend dengan subsidi lagi??... dulu mana la la benda pantat cam tuh? nampak DAP buat RM 100 utk org tua.. bulat bualt copy... naik pd RM 500, tuh jer.. tuh pun nak di bangga kan ker?

BN copy paste

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:16 PM  

Aku tak layak dpt BR1M. Tapi aku sokong 100% kerajaan beri bantuan untuk yg layak sekurang-kurangnya kita bantu rakyat kita sendiri. Yg peliknya kenapa pembangkang sakit hati sb bantuan tu utk yg memerlukan saja. Tang tu aku tak suka pembangkang ni.

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:24 PM  

lagi ramai org2 melayu miskin lg bagus buat umno..krn dpt menunjukkn
keprihatinan kerajaan diterajui ukimno terhadap rakyat..sbb itu lebih 50 thn merdeka masih trlalu ramai org melayu miskin..nk beli buku rm 200 pun kena mengemis dari krajaan..lg ramai yg berfikiran sempit lg bagus..nak maju kena bodek kuat..

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:36 PM  

Bro...itu namanya demokrasi...lu boleh undi sapa2...keputusan kita ikut majoritilah....yang kalah tu nnt respectlah sikit jgn buat persepsi negatif ada tak betul. Majoriti yg mengundi bukannya ahli parti pas ker pkr ker dap ker or umno ker. Aku nak undi BN sb byk yg baik dpd yang tak baik. Lepas undi nanti tak usah cakap politik banyak sangatlah. Duduk buat kerja masing masinglah. Patutnya parti tu ada masa nak Pru dah lah..Lu pikir lah sendiri...

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:38 PM  

mengemis kerajaan.. hahahaa...

Anonymous,  February 16, 2013 at 9:46 PM  

Anon 9.24
Kalau tak pandai komen, elok ko diam untuk elak sangkaan yang ko kurang cerdik.

Aku cuma menasihat untuk kebaikan semua orang.

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:29 PM  

Saya duduk di Penang 6 bulan. Selalu ronda keliling pulau. Tanah orang melayu harga melambung - cina beli 5 juta seekar. Apa lagi depa jual, beli tanah di seberang. Cina buan condo, melayu tak mampu beli. Cina buat rumah kedai melayu tak mampu beli. Cina tak halau melayu cuma melayu pindah keluar dari pulau pinang. Sekarang jadi pulau cina @ pulau DAP dan jadi macam singapore. Jangan harap BN atau melayu dapat bertapak di penang.

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:31 PM  

anon 9.24,
betul, tu lah hakikatnya , ANON 9.46 tak prasan pun dia tu melayu, miskin dan sentiasa menharap wang bantuan kerajaan.....brim, brimmmmmmmmmmmmmm.

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:35 PM  

SETAHU AKU YANG MINAT NOVEL CINTA TU GOLONGAN PEREMPUAN. APA SUDAH JADI ENGKo NI, PONDAN JADI JADIAN KAH?

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:42 PM  

anon10.29, pasal BN dan melayu bodoh lah P.Penang jadi macam tu...jangan salahkan pembangkang. Baru sekarang engko kisah, waktu gerakan memerintah tak cakap pun engko......takut sama mahakutty kah?

Anonymous,  February 16, 2013 at 10:48 PM  

Hang baru dok 6 bulan dah buat cerita itu ini... selama 56 tahun ni melayu atau cina yg jadi ketua menteri... wong pow nee, lim chong eu & koh tsu koon ketua menteri bn tu cina ka melayu... dulu umno dah jadi majoriti dalam dun pulau pinang tapi ketua menteri tetap dari gerakan...

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:05 PM  

Pemimpin2 melayu dlm Umno BN tu lah yg bodoh... dah pernah jadi majoriti dlm DUN PP tapi masih terhegeh2 bagi jawatan KM pada Gerakan... sekarang bila DAP jadi KM baru nak cakap melayu kena jual lah, itu lah ini lah... hakikatnya melayu PP rasa lebih terbela berketua menterikan lim guan eng dibandingkan dgn lim chong eu dan koh tsu koon dulu...

Anonymous,  February 16, 2013 at 11:19 PM  

Anon 10.48

So apa motif hang. Kira dulu bg kat cina. La pun bg kt cina juga. Jdi apa guna undi pr?

Anonymous,  February 17, 2013 at 8:55 AM  

pas n pkr mana takut dgn allah...sebab tu mereka berani jual nama allah kpd org2 kafir.....

Anonymous,  February 18, 2013 at 4:17 PM  

apa yang nak bangga sangat, BR1M tu kan duit pembayar cukai, bukan nye duit NAJiB pun. Tok sah bangga sangat dgn BR1M tu. rasuah politik tu

Anonymous,  February 20, 2013 at 11:37 AM  

bro..gua ahli umno..
elakkan syirik sesama kita,
BERPAKAT pesan, ni rezeki dari Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang, kurniakan rezki utk negara dan rakyat.
dari Allah kurniakan pemimpin(DSNR)terajui Malaysia, rezki mlimpah ruah..BRIM,.BAUCAR dll..
jaga syirik sesama kita, takut terpesong. Wallahualam

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP