Terkini - Ostaz Badrul Amin PKR Melarikan Diri Di Mahkamah Kajang

Wednesday, February 13, 2013




KAJANG 13 Feb. - Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR Dr Badrulamin Bahron dilaporkan kini berada di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat berhubung kes penceraian isteri keduanya di sini bermula jam 8:45 pagi tadi.Penceraian beliau dikatakan berlaku susulan daripada kes khalwat melibatkan dirinya pada tahun lalu. Read more......

Psssttt..... Puak pakatan nak kata fitnah jugak dengan benda yang dah nyata ni?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



47 comments:

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:08 PM  

Punya laa popular ustad ni sampai dia kentut pun Gomo nak lapur.. Dasyat do

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:31 PM  

La kentot dia wangi la sbb la kakak ipar ko gi wat konsling ngan si ostad ni tu kat tepi lombong.Nak dapat sikit nosihat drp ostad ni tak kan kau tak tau.Apae punya adik la ko ni.

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:32 PM  

bro, bukan la uztaz ni yg famus, isteri dier yg famous.... sampai batang GOMO pun keras, beria ria nak ber liwat dengan dier.... seksi la awek tuh.. bagus GOMO pun sms dier ajak liwat la... gegeehehgaga

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:34 PM  

Osetat Burit Badigol giler berzina dan burit dgn isteri2 orang. Dia lebih isteri2 orang PgayR dan ahlul2 tolo PAS sebab senang dapt burit, sebba mereka ini spesisi yg tolol bahalul. Dan suami2 mereka ikhlas merelakan.

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:38 PM  

Lagu ini saya tujukan khas buat Ostad Badrul Al-Kaunseling..

3 PAGI.

Pukul tigaa pagiiii.... Jom kaunselingggg.
Dinda bangun pagi.. Balik rumah, jumpa laki.
Kanda pergi kerja.... Buat huru hara.
Dinda jaga rumah.... Tunggu kanda call.....

Nanti petang kanda culik, kita projek lama lama..

Dinda jangan bimbang...... 4jam tau!
Bukan setakat sembang...... Gambir tuuu.

tuk tuk tuk!

JENG JENG JENGGGGGG....!!!!
(sekali pintu kena ketuk daaaaaa)

Lagu ikut melodi asal lagu "tiga pagi" hehehe.

YESSS....

CHEQ WANNNN
(guraw jerk)

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:48 PM  

Sampai kentut pun dilapor?Ish ish.Saya percaya Gomo cuma ingin membuka minda orang yang sempit yang mana sangat percaya apapun cerita yang datang daripada Pakatan Rakyat adalah betul tanpa perlu diperiksa manakala cerita daripada Pro Kerajaan adalah fitnah walaupun terdapat bukti yang terbentang luas..

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:49 PM  

CHEQ WANNNN
pundek.. tak paham lansung lagu nie.. boleh rakam video upload kat youtube?

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:53 PM  

Itu bukan ostad badrol amin, tapi SB polis yang menyamar sebagai ostad badrol amin..

Anonymous,  February 13, 2013 at 2:54 PM  

Osetat Burit Badigol giler berzina dan burit dgn isteri2 orang. Dia lebih suka isteri2 orang PgayR dan ahlul2 tolo PAS sebab senang dapt burit dan suami2 mereka bengap nak mampos, sebb mereka ini spesisi yg tolol bahalul. Dan suami2 mereka lagipun ikhlas merelakan, sebab dah bodoh berlagak samseng kampong dusun.

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:03 PM  

Eh le bukan apa anu war, pok nik,adi awe pung suka kentut kat orang termasuk ko.Tp ko suka kentot depa apasal ko tak suka kentot si ostud baderool mai habak la.Itu pun nak isu cai pas pis pus atau ko ni penganut agama yg suka kentot tp malu nak mengaku atau ko ni jenis xpernah kentot.

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:44 PM  

Takkan sengkek sangat modal kempen ko. Nanti rakyat kata no ko marah

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:48 PM  

Nak nyani lagu kunuun. Lagu PSY datang kat sini pun tak nak kasi tahu sape bayar, bukan gomen.. Ce pakatan orang sponsor PSY.. Mula lah salah lah, rasuah lah, akta hiburan laa, merendahkan artis tempatan laa, MAcc laa.. Macam2... Lagu 3 pagi tu rakyat jawab 3x NO!!!!!!

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:49 PM  

Umno phnya pasal la dia bdrul wat kaunseling lam bilik htel..bukn kt bwh htel tuk tetamu tu..haha

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:51 PM  

Surat kabar lama ... No no no.. Listen listen listen

PAPA GOMO February 13, 2013 at 3:53 PM  

kaunseling jam 3 pagi..jom hahaha

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:55 PM  

Sudah lah lembu, standard kentut je laa modal kempen ko.. Busuk lembu..

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:56 PM  

Sule bontot ko kang.

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:57 PM  

Letakla calon melayu(mamak pun boleh) kat penang.asyik nk jaga cina je kenape..fikir fikir la ah jib gor nasib kami di sini..

Anonymous,  February 13, 2013 at 3:57 PM  

uztax buat kaunselling camner buat intercouse extreame position dalam hotel.. ala..

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:06 PM  

Tosah buat fitnah, nanti PRU tuhan kasi bala .. Kalah kang baru terkentut kentut ko rang..

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:07 PM  

Nama pun dah cina, nasib cina lah dulu dari nasib ko

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:07 PM  

org sibuk nak pilihanraya ko sibuk cerita ustaz yg tak releven ni plak. kes mahkamah ko sendiri macamana pulak gomo yg sial?

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:09 PM  

Utad Bahalol Amin.Seoramg utad penyokong al-jub aka BABI. maka ianya merupakan satu cerita yang besar dan harus disebarkan. Jika berlaku kepada Ustaz BN maka melalaklah seluruh negara pakat kelentong rakyat mneyebar dan menambah-nambah cerita. kena kat batang hidung sendir depa kata cerita kecik. kan bahalol tu. kena kat dia kecik punya cerita. kena kat oranfg ukan main fitnah dia . itu lah dasar Pakat Kelentong Rakyatv (PKT)

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:10 PM  

Nak menang pru kempen elok elok no. Dah terbukti kempen ko rang kat penang langsung tak berkesan. Kat tempat lain pun sama. Orang boring kempen budak umno yang bodoh2 ni.

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:22 PM  

ostat ni jenis suka burit ore tino yg baru lepas main dgn laki dio, sbb tu sanggup buat kaunseling sampai jam 3 pg (sejenis penyakit sexmaniaq)......suruh tino tu main dulu dgn laki dio....agak2 akulah tu

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:27 PM  

Gomo mungkin nak sensasikan kisah rumah tangga ustad ni kerana dia bertaraf ulamak. Tapi hari ini, imej ulamak telah terpalit dengan najis mughalazah gara2 pendirian mereka untuk mencapai cita2 politik songsang.

Bagi saya kalau bersemuka dengan ulamak jenis ini yang kata "dulu haram sekarang halal, dulu kafir sekarang tak kafir, Allah tuhan islam Allah juga tuhan kristian" nak bersalam dengan mereka pun saya rasa jijik apa lgi lah nak jawab salam mereka.

Bukan itu saja, malah sekarang ini bila berjumpa dengan rakan2 yang fanatik kepada ulamak2 itu, saya dah tak bagi salam lagi dah, saya sapa mereka dengan ucapan "hi, lama tak jumpa, apa kabar". Kalau mereka bagi salam pun saya tak jawab, tapi saya balas dengan ucapan "hi, apa khabar".

Moral of the story saya nak kata, kisah si Badrul Amin ni tak ada apa kesan pada saya kerana dia juga bukannlah termasuk dalam kategori ulamak yang saya patut hormati.

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:32 PM  

Kempen tetap kempen tp si ostad bed roll ni gi wat kempen kat bini orang apa ke jadah nya.Pas tu pkl 3 pagi kena tangkap ckp bg kaunseling.Tu kempen sex bkn pru.Baghal betui la.Nak mempen buat betul2 la mcm DS wat kat penang.Ni kempen silak kain. Tak std betul puak fuckatoon ni.

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:48 PM  

Macam ko pandai sangat ugama. Jumpa dulu orang ugama dan bertanya terus. Dalam hal ugama ni banyak fitnah , lebih lagi lapuran dalam meloya. Contoh bab kalimah tu, banyak hukum tu bukan straight fwd.. Jangan rasa dah pandai dah

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:55 PM  

Ala cite ustad ni apa la sangat dgn cite Deepak, ada altantuya kena c4, mayat pun hilang... Ada salah guna kuasa, rasuah bala juta juta, beli tanah juta juta dgn wanita umno... Ada cite black magic.. Hu lagi dasyat tapi ko buat bute dan tuli je. Cite ustad yg bukan wakil rakyat ni pun ko dok ulang tayang sampai kalah cite p ramli...

Anonymous,  February 13, 2013 at 4:56 PM  

Ca Alif But....Cabut!! Tak nak terlepas pula sesi kaunseling 1-on-1 seterusnya!

Ke Arah Rumahtangga Penyayang!

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:03 PM  

Ala panggil saja ulamak yang setuju kalimah Allah dalam bible sebagai Ulamak Mughalazah supaya mereka dijauhkan oleh orang melayu seperti mana orang melayu takut dengan babi.

Amacam okay tak ....

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:16 PM  

Gomo lu best la kasi bogel ni osotaad bad roll la.Ini kempen pru la.Si osotaad ni nak jadi calun dan diwar warkan oleh mahaguru nya anoo war utk calun mb sebuah negeri yg blum pasti lg.Pengudi wanita berhati2 lah bila mengundi dlm pru.Tolak ini osotaad sbb taraf dia osotaad jadi jadian ntah ngaji pun tak khatam.

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:27 PM  

Sdr Papa Gomo ..
Aku perhatikan setiap kali sdr post cerita pasti banyak mat mat gian pAS n PKR masuk berkumpol lepaskan stim.. blog sdr sdr ni dah jadi tempat puak cai cai macai PAs Pis Pus PIkeyArrrr lepas gian ..memang banyak mat gian dalam ni bro ..
hebta lu bro .. teruskan dan beri peluang mamat mamat kg ni lepaskan gian n perasaan ...

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:34 PM  

isu ni kecik jer jika dibandingkan dgn skandal pembesar umno. macam busut dgn gunung perbezaannya. lagipun ustad badroll bukan curi duit rakyat. die sontot bini org jer. alaaahhhh, macam yg selalu pembesar umno lakukan tu. macam tak biase pulak

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:54 PM  

..digelar"Ulamak Mughallazah" takut ade plak pemimpin UMNO yg tak tau, maklum le sesetengah pemimpin UMNO ni pun bukannya cerdik sgt!

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:58 PM  

Mat jgn sebut pasal busut ngan gunong.Ni sikit sensitif la bro.Busut dan gunong ada lah kepakaran si u stard ni sbb masa bagi konseeling benda alah ni senteasa berada dlm kapala otak dia.Beza busut ngan gunong tak jadi isu pada dia.

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:25 PM  

Eleh, PM mana main dengan Zian@ Zain kat PD dulu???

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:56 PM  

Ramainya anjing pakatan kat sini? Penzina bini org yg berlagak ostad tu jgak yg korang sanjung?otak korang ni semua letak kat jubo ye?

Anonymous,  February 13, 2013 at 9:09 PM  

terima kaseh gomo...dah lama den tertipu ngan ostat ni...tolong laa dodahkan lagi..kito tak nak orang camni jadi ketuo. geng-geng ni sumo tibai bini orang, tibai bontot...

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:17 PM  

OOZE-STUD BED-ROLE DE SWISS TOWEL...PAKAR GENTEL BIJIK...EHEM EHEM...BIJIK TASBIH...PUKOL TIGA PAGI...BANGKIT TAHAJJUD...OOPS SILAP...TAKAJUIT BARU BTOL...INI SEMUA HANYALAH KONSPIRASI UMNO/BN YG MANA OOZE-STUD BED-ROLE DE SWISS TOWEL RELA AKUR...BTOL TAK...OOZE-STUD...OOZE OOZE OOZE...KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:31 PM  

SEKSI CUNT-SELLING..."BERSAMA" OOZE-STUD BED-ROLLING KELAMIN....THREE O'CLOCK...EQUIVALENT TO...0300 HRS...OPEN TO HOUSEWIVES N SPINSTERS...ABLE TO SPIN TOGETHER...QUICK QUICK...SPACE IS LIMITED...YUMMY YUMMY YUMMY

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:21 PM  

Kalau ada lagi cai-cai PR yang buat ringan tentang perkara ini, ingatlah bahawa Badrul Amin adalah PENASIHAT UGAMA kepada Menteri Besar Selangor. Aku ulang: PENASIHAT UGAMA kepada Menteri Besar Selangor.

Dia nasihat MB pasal ugama. Sekarang baru kamu semua tahu kenapa di Selangor gereja diutamakan dan dibisukan manakala Islam diketepikan? Orang yang ditugaskan menasihat tentang hal ehwal Islam adalah orang fasik macam Badrul Amin!

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:20 AM  

ini ke tahap ostod maha maksum puak2 pkr dan pas yg dibangga2kan dan disanjung2 kononya banyak ilmu malah mempunyai ilmu tahap tertinggi tu, sbb tu segala maksiat yg dibuat secara automatik terhindar dari dosa dan terus jadi ahli syorgaalagapas...

fuhhh... memang kalah ustad2 umno kalau nak bandingkan dgn ostod pkr ni dari segi ketinggian keilmuan yg dia ada.. dia ni memang banyakkkkkkk "ilmuuuuuu.."

ini ke org yg dipanggil ustad oleh puak2 pkr dan pas..??

Anonymous,  February 14, 2013 at 10:02 AM  

Mmg dah jelas lg nyata.bg puak pencacai PR,isu moral,akidah,zina,maksiat dan segala isu agama adalah perkara kecik.

Isu projek,rasuah,kroni dan segala isu duniawi yg kontroversi itu lah yg diutamakan dan diangkat sbg perkara utama.

Sbb itu puak2 ni tak kisah klu tok guru gadai kalimah Allah ke atau penasihat agama MB kaki zina ke.ye lah isu kecik la katakan.

Mmg dasar otak singkat puak2 Perosak Rakyat ni

Anonymous,  February 14, 2013 at 10:23 AM  

aku rase khalid gagap patut menghalau ni uztaz gila sex kalo betul dibukti bersalah, bukan tahap mahkamah blogging, lagi pun.. penasihat ugama selangor jer... pangkat katak rendah, tukar setiap tahun pun tak aper... jangan bier org pangkat rendah membusukkan parti.

Anonymous,  February 14, 2013 at 11:17 PM  

Skrg fitnah dajjal. Zaman fitnah dajjal. .

Anonymous,  February 19, 2013 at 11:52 PM  

Dulu dok kata pada mufti bapak setan, sekarang Tuhan dah terbalik kat diri sendiri..nak tunjuk alim buat cd zikir munajat konon... zikir cari makan cari betina....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP