Video Penasihat Ugama Menteri Besar Selangor Yang Ditangkap Khalwat

Wednesday, February 13, 2013





Bukan nak mengaibkan si Badrul Amin PKR ni tetapi nak jelaskan kepada rakyat bahawa punca penceraian beliau ini adalah kerana beliau berkahwin untuk kali yang ketiga bersama wanita isteri orang yang ditangkap khalwat bersama beliau di Kuantan pada tahun lalu.

Penafian yang dibuat oleh Badrul Amin PKR yang juga merupakan PENASIHAT UGAMA kepada Menteri Besar Selangor seharusnya diteliti oleh rakyat terutamanya rakyat Selangor sendiri. Bagaimana Menteri Besar Khalid Ibrahim masih lagi berdiam diri dan tidak mengambil sebarang tindakan ke atas Badrul Amin yang telah terbukti ditangkap khalwat pada tahun lepas. Apakah beliau yang dinodai dengan masaalah moral layak untuk terus memegang jawatan PENASIHAT UGAMA MENTERI BESAR SELANGOR?

Masaalah moral adalah penting apatahlagi bila membabitkan jawatan penting dalam kerajaan. Gomo rasa Rakyat Selangor patut tanya Khalid Ibahim mengapa tidak diambil tindakan ke atas Badrul Amin ini ataupun Khalid Ibrahim telah dipegang telornya oleh Badrul Amin tentang skandal Khalid Ibrahim sendiri dengan pembantu beliau?

Psssttt... Gila lah beb, penasihat ugama Menteri Besar kena tangkap Khalwat. Isy.....gila gila

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


70 comments:

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:06 PM  

Urusan ugama ni urusan Sultan . Biar tuanku uruskan hal agama ni. Ko yang macai duduk diam diam je lah.. Pi siasat tanah ketua wanita ko tu.. Bayak cite busok transaksi dia dgn Deepak

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:36 PM  

kenapa plak urusan ugama jatuh ke tangan sultan?tanggungjawab kita semua la...MB selaku ketua pentadbir negri patut menentukan perkara yang melibatkan agama Islam terpelihara.klu urusan sultan Dato'mufti buat apa plak?jgn la ikut nafsu sangat buat komen...pro kerajaan n pro pembangkang perlu teliti la dlu sebelum nk komen.samada kerajaan mahupun pembangkang tetap ada yg BUSUK.so jgn la berat sebelah klu buat komen...yg salah tetap salah baik pembangkang mahupun kerajaan!

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:47 PM  

Kpd Umno sedari diri n terima kenyataan umno telah dtolak majoriti rakyat kini.
Kpd bewak2 n penjilat2 umngok yg x tahu malu kerana mukanya dtampal kulit babi setebal 16" bila lagi nak berubah??
Kahkahkah...gurau dgn para bewakkkk.....pinjam pangilan dari lord ried.

Abg Ben February 13, 2013 at 5:50 PM  

Err...err...tetiba pulak baru aku tau yg soal agama ni biar Tuanku yg uruskan, selama hari ni yg diorang terpekik terlolong dlm ceramah merata tempat tu bukan komplen pasal isu agama ke? Awat time tu xde pulak nk cakap yg soal agama ni kuasa Tuanku or YDP Agong? Dh lama rasanya aku tak mem'bangang'kan org, tp rasanya mamat yg buat komen bangang tu memang KOMPOM BANGANG!!!

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:52 PM  

Nafsu binatang yang cuba di padankan sejajar dengan kehendak syarak. Ini jadinya.

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:55 PM  

Urusan ugama negeri semua bawah kuasa Sultan, apa tarak baca ke bai

Anonymous,  February 13, 2013 at 5:58 PM  

...kita serahkan aje pada "pemegang botol besar..." he3

Abg Ben February 13, 2013 at 6:02 PM  

Yg berpayung dgn Badrul Amin tu janda dia or minah yg kena tangkap basah dgn dia tu? Kalau itu le bini yg baru diceraikan tu, aku anggap badrul amin ni ada 'taste' le jugak, just taste dia 'terlajak' sikit pasal dh ade yg cun pun tp khabarnya still nk sapu bini org, nyesal aku beli cd zikir munajat mamat ni time sekolah dulu, err...err...mmg taste puak2 pmbangkang ni mmg bkenan kat bini org kot? Paling lawak bila dia kata kunun2 ade lebih 10 or 20 org kaum kerabat laki minah tu serbu bilik dia nk belasah dia pdhal kat cctv takde nampak pun, laki dia org 'bunian' kot? Betul x?

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:09 PM  

Takkan tak tahu ko ni, soal kalimah, tuanku murka, soal ceramah dalam masjid dsn. Ko ni macam baru lahir pulak .. Atau bangang sangat.

Lord ried,  February 13, 2013 at 6:10 PM  

ELOWWW BEWAK2 AMENO..

KEDARAH TAIK BEWAK GOMO.. CIKGU HANG AJAK KA TULIH MCM NI.. CIKGU HANG SPM DPT BRP YG NK AJAQ ORG TUH.. XYAH SPM LA BLUN SAMPAI TAHAP.. UPSR DIA DPT BRP.. IGT OI GURU KENCIN BERDIRI MURID KEDARAH TAIK BEWAK GOMO..

he he he
Saja gurau ngan bewak2 ameno

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:14 PM  

OSTAZ 3 PAGI TULUN BAGI KAUNSERLING PADA BANG NON ANWAR IBRAHIM SURUH DIA BERTOBAT DAN BALIK KE PANGKAL JALAN SEBELUM DI MATI. ASIK CERAMAH CERITA PUTAR ALAM SAHAJA. KOT TENGAH CERAMAH NYAWA KENA CABUT DAH TAK GUNA DAH.

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:18 PM  

Sampai 3 kali dok crite pasal ustad Badrul. Sah Gomo tak dak modal nak kutuk pemimpin lain. Tapi apa pun Ustad terbaik.. Zikir munajat dia tadak orang umno mampu tiru..

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:20 PM  

Adat dan ugama ni kuasa Sultan. Sebab tu kat Perak , MB kena Melayu walau cina menang banyak kerusi

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:23 PM  

Sape yang sebu dia, hantu laki dia ke

PAPA GOMO February 13, 2013 at 6:24 PM  

Badrul Amin tu penasihat Ugama Menteri Besar yang dilantik Khalid Ibrahim. takde kena mengena dengan Sultan Selangor pun.

Toksah le puak pakatan nak pusing sana sini. Suruh Khalid Ibrahim jawap le kalau ada telor.

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:25 PM  

Ko oun ada nafsu binatang tosah cite laa

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:29 PM  

Gomo dan lembu lembu ni sangup jadi paparazi, sampai ustad nak kentut pun tak dapat.. Pi laa buru Zahida ke, Che Ta ke, baru siok..

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:37 PM  

"pemegang botol besar" wakakaka. clever you

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:37 PM  

Urusan agama tetap kuasa sultan, kena pekenan sultan. Penasihat agama Khalid biar lah Khalid urus, bukan dia nasihat Gomo pun, takde kesan apa pun pada ko atau rakyat jelata. JAIS tetap bawah kuasa sultan dan jadi rujukkan rakyat.

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:37 PM  

Helo lord reid kan tok guru ko LORD VADER dah ikat ko yg na blh lepas lagi.Kang kalau LORD mengamok terok ko.Ko tak takut ke. Tu belum lagi siSOURON nnt kene supah jadi mcm samenggol baru kau tau.

Kesian Tengok Pencacai PR ...,  February 13, 2013 at 6:39 PM  

Apa nak heboh2, kan ke Ketua Umum pun satu angkatan dgn Badrul Amin. Jadi takde salah apa2 pun pada Khalid Gagap dan PKR. Kan gitu?

Ketua Umum PKR tu kan ke jadi contoh pada pemimpin bawahannya? Jadi apa yg Ohdahstart Badrul Amin buat tu mengikut acuan ketua lah. Semua pemimpin PKR sokong LGBT, Seksualiti Merdeka dan yg sama dgnnya ... Apa ada hal?

Tang yg bersangkut dgn agama tu boleh ubahsuai ikut masa dan selera, sedangkan PAS yg pemimpinnya 'maksum2' semua pun boleh ubah2 undang2 Tuhan dan fatwa2 sendiri ...

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:57 PM  

ARE YOU READY FOR BN?

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:57 PM  

NOOOOOOO!!!!

Anonymous,  February 13, 2013 at 6:59 PM  

Malu lah sikit nak cakap pasal perempuan, ko orang banyak scandal tuu, Mongolia, laa.. Gombak laa, artis artis dgn ketua2, menteri2 ..Hai macam macam.. Tapi orang nak PRU tak minat laa cite perempuan ni..sebab tak dapat raih undi cina dgn cite cite bodoh ni.. No ..no.. No...

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:06 PM  

Umno macam mana pulak, sibuk cakap orang je?? Takkan bisu je.. Marina pun sokong lgbt tak pun ko lalak.. Mdir sibuk kempen sian sebab orang macam ko sibuk fitnah.. Takkan ko biar atok ko tu kempen sorang sorang

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:06 PM  

Bodoh la ko ni anon 5:55...ker saja buat2 bodoh...urusan tuanku sultan adalah utk memastikan islam masih lagi agama rasmi kita...bab2 nak sue kat mahkamah ker tangkap jer...takkan la sultan yg nak kena buat...kang aku cakap ko bodoh...ko marah...

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:13 PM  

biarlah "pemegang botol besar" urus isu ni. yg korang sibuk-sibuk pehal. korang arif ke hal agama islam?

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:16 PM  

ARE YOU READY FOR BN? (sambil meletak tangan di cuping telinga)

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:17 PM  

NOOOOOOOO!!!!! (sambil memberi isyarat dgn 1 jari)

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:24 PM  

Kavita Kaur main dengan sapa ???

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:24 PM  

Yang salahtu tetap salah, jom kita bongkar ..kita jgn lupa Rosmah Mansor tu siapa sebelum mjadi isteri Najib. Betul dia bini org. Mengapa
Rosmah dicerai atau terpaksa cerai?, di mana isteri najib yg pertama dan anak-anak nya.Mengapa Najib kawin dgn rosmah.Di mana suami rosmah yg pertama.Apa yg sebenarnya berlaku....jom kita ke bandar PEKAN dan bongkar

Cina adalah pendatang,  February 13, 2013 at 7:28 PM  

Anak2 pulau sabah dan sarawak mari kita bersatu halau itu cina keluar dari tanah air kita. Sekarang pun suda derang mengaut hasil mnyk dan balak kita mana taw akan dtg derang mengaku itu sabah sarawak derang punya. Ayu bertindak sebelum terlambat. Undi pr.

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:34 PM  

Masa merdeka kita dah jadikan dia warganegara, jadi dia rakyat msia. Mana boleh ko halau. Ko kuat sangat ke?

Anonymous,  February 13, 2013 at 7:38 PM  

Yang ini takkan Gomo dan cai cai nak bongkar. Sah sindrom bisu punye

Anonymous,  February 13, 2013 at 8:10 PM  

Bodoh pulak ko ni, macamana dia nak pastikan? Mesti lah agensi agama dan kuatkuasa bawah titah baginda..apa laa, agama rasmi tu perlembagaan persekutuan.. Susah lembu tak sekolah ni.

Anonymous,  February 13, 2013 at 8:24 PM  

Jgn lupa ustaz ini juga terlibat dgn gerakan global ikhwan a.k.a al-arqam sesat. Org mcm ni ke nak pimpin negara ? Nauuzubillah minhu

Anonymous,  February 13, 2013 at 9:09 PM  

Aku tengok bini orang tu best jugak. Kalau aku jadi Ostot Badrul Amin aku pon tak kan lepas punya beb....Oooo! tentang halal haram? Itu tolak tepi dulu beb, yang penting dapat rasa beb.... Betul tak Ostot kounsiling jam 3 pagi? Cai cai PR apa dorang tahu, bagi komen bodoh tahu la dorang. Betul tak ospantat kaki puki bini orang! jam 3 pagi.

Wan Muhamad Azri bin Wan Deris,  February 13, 2013 at 9:49 PM  

tengah menikmati kepala babi hutan panggang sambil menenguk air kencing syaitan jenama heneiken..belek punya belek kepala babi nak hisap otak babi tu tetiba terbayangkan muka Wan Muhamad Azri b Wan Deris sebiji macam muka babi tu..walaupun muka hodoh, tapi sedap juga bila dimakan..hehe

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:13 PM  

jgn bimbang ostad, satu lubang pegi masih ada dua lubang lg tersedia utk ostad.

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:14 PM  

Sape kata dia nak pimpim negara. Ko ni pandai pandai spin.. Hidup buat fitnah je, tak takut dosa ke?

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:17 PM  

Lubang hidung lembu bodoh ko laa..

Anonymous,  February 13, 2013 at 10:20 PM  

anon 9.49,
siapa pulaq menyamai jadi aku ni? aku pecah kepala gko nanti and jadikan hidangan Ah Jib disambutan chop goo mee kat johor nanti.

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:04 PM  

Jgn gaduh2 rilek bro kita makan dulu....roti canai najib @ roti canai gomo..kihkihkih.

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:07 PM  

...mlm2 gini jom gi SPA urut kaki sambil bersih kuku...he3

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:17 PM  

muka ostart moto dah la cam kambing.. nak yg lawa saja.. dah dapat lawa nak pulak kat bini orang.. nak try poosing keliling la tu pasal dedua bini tak kasi.. muka kambing cam ni memang kuat nafsu..kalau boleh semua lubang kat badan pompuan dia nak sapoo

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:35 PM  

lepas ni ostot bedroll boleh le 7 eleven ikut fatwa ularmak PAS mendatangi bini baru mak janda dari belakang yakni tidak horammmm

Anonymous,  February 13, 2013 at 11:52 PM  

HEBATTT!!!!!! kiai2 dan ustod2 dalam pkr ni, syabasssss.... dah terang lagi bersuluh, kaunseling bini org jam 3 pagi lepas ti kawin dgn pompuan tu... memang ostud yg tahap maha maksum, dimulut tak lepas dgn perkataan islam, dosa pahala, syorga neraka tapi rupanya dibelakang.. hancusss... lakonan yg terbaik ostud, sama mcm pemimpin tertinggi tahap wali, sinuar tu....

apa nak jadi dgn pkr ni.. dah jadi tonggang langgang, agama dah jadi mainan sebagai topeng utk hidup, yg lagi pelik pas pis pus tukang cuci dosa terus dianugerahkan syorga buat perosak agama ni...

demi agama, bangsa dan generasi akan datang agar terpelihara..
pru ini pasti utk BN/UMNO

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:00 AM  

ustod ni satu lagi koleksi indon oleh pkr.. sorang lagi mak lampir.. muka masing2 cam boyan totok

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:19 AM  

terkini..Cina lkhnat yg tnjuk fuck kt agong d penjara sbulan n denda rm8k..mmg cibai budak ni

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:30 AM  

Muka caicai ummgok lagi hodoh mcm sambal belacan...kihkihkih.

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:41 AM  

Habis nurul izzah sokong anak ko murtad cmne lak?

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:48 AM  

leong pei cow 29 kena jel sebulan denda rm8 ribu.. mampus pei cow diburu oleh banduan-banduan taiko kongsi gelap utk di buat kekasih.

Anonymous,  February 14, 2013 at 1:00 AM  

Wahai saudara dan saudari sekalian...tak baik bertengkar,bermusuh,membenci sesama kita... Tak da faedahnya... Ada lah lebih baik kita bersyukur dan menhargai apa yg kita ada.. Tak kira saudara saudari penyokong atau orang politk..kerajaan atau pembangkang... Cuba tanya diri sendiri dan nilai diri kita...sebelum kita bercakap mengenai org lain.. Ada ka kita ni yg saya pasti adalah org kebanyakan( org biasa )... Selama ni hidup susah.. Hidup merana.?. Ada kah kita tiada apa yg bleh di hargai?...sedarlah kita semua tentang nikmat kebahagian kita sebagai orang malaysia..terlalu byk sekali kemikmatan yg kita dapat..cuba kita ingat ingat zaman kita dari di lahirkan hingalah sekarang...berapa byk kenikmatan yg kita ada...banyak sekali.. Walau sebahgian dari kita munkin tdk tahu sejarah dan tak belajar sejarah..sekurang kurangya kita ada ingatan(memori hidup) masing masing....kita seharusnya belajar menhargai...klu pun susah sangat... Cuba2 la kita walaupun hanya sedkit...belajar menjadi orang yang tahu.....bersyukur... InsyaAllah akan lebih nikmat lah hidup kita..renung2 kan la....

Anonymous,  February 14, 2013 at 1:47 AM  

Yg ko ni back up dia apasal ? Baru kluar dari gua ke? Lain kali follow current issue. Ke ko ni follower global ikhwan yg sesat tu?

Anonymous,  February 14, 2013 at 5:55 AM  

LUMRAH HIDUP
perceraian bukan perkara yang haram.... ianya proses hanya kehidupan!

yang penting ikut syarak. nabi ayub pun menceraikan isteri2nya yang nushuz...

tiada apa yg cacat sebagai seorang manusia ustaz dr. badrul amin... lagipun dia bukan seorang nabi.. yang dijamin maksum!

apa perlu orang jahil seperti papagomo & macai2 umno menyalak2 memburuk2kannya atau memfitnahkannya? setiap hari buat dosa kering saja ko!.... inilah golongan fasikun.. berkekalan dengan dosa yang sama!

Anonymous,  February 14, 2013 at 5:59 AM  


umno hanya retorik saja untuk perpaduan bangsa.... tapi hari2 kerja dok henyak bangsa sendiri... sesama melayu.... pooraaaaaaah UMNO!

hanya berjuang untuk kepentingan peribadi masing2 saja.... dgn peralatan parti melayu umno!

Anonymous,  February 14, 2013 at 7:14 AM  

SEMASA AKU DI PERANTAUAN DAN BERPISAH SEMENTARA DENGAN ANAK DAN ISTERI AKU, DAN DI KALA AKU BERSENDIRIAN, AKU SERING MENGENANG KELUARGAKU APABILA MELIHAT KELUARGA SERTA PASANGAN MEREKA BERSIAR SIAR DAN BERGEMBIRA.

DI SAAT ITU, AKU TERBAYANG WAJAH ANAK KU BILA MELIHAT ANAK ORANG, SEBALIKNYA, AKU LUPA ISTERIKU BILA MELIHAT ISTERI ORANG.

APALAH NASIB KU INI.

Anonymous,  February 14, 2013 at 8:48 AM  

yg ada sijil phd ugama belum tentu tak sesat,,,cth;aji adi n n.ajis,,,kalu kamu org beriman pada masa sekarang ni yg baik sikit dari pas n pkr ialah umno,,,maka wajib memilih umno n bn sebagai kerajaan dan haram memilih pr sebagai kerajaan...kalu pas n pkr menang pun dap yg menguasai n pemimpin pas n pkr sebagai boneka saja,,,apa yg dap cakap depa kena akur

Anonymous,  February 14, 2013 at 9:47 AM  

Cina India tak reti halal haram ko ni. Rakyat melayu pulak menyampah baca cakap bodoh macam ko ni.. Baik kunuun.. Yang ramai kat SPA , ramai kat dangdut tu sape?? Podah..

Anonymous,  February 14, 2013 at 9:58 AM  

Mula-mula sekali debat antara Noh Omar lawan Hasan Ali, diikuti debat atas lori ikan antara Noh Omar lawan Ezam Md Nor.

Malam esok 'DEBAT" anjuran Sekretariat Jom Tolak Pakatan akan diadakan di Taman Seri Andalas, Klang antara Penaung Waris Malaya, Ezam Md Nor "bergasak sampai terburai lawan " Presiden JATI, Hasan Ali.

Pergh!!!! Hebat dan berani sungguh para pejuang yang berdarah dan bersemangat UMNO.

Pantang dicabar terus sanggup terima pelawaan untuk berdebat.

Nampaknya ini kali kedua Ezam dan Hasan Ali berdebat.

Kedua-dua individu yang diletakkan harapan dan tanggung jawab untuk merampas kembali Selangor dari PKR/PR pada PRU 13 nanti.

Pesanan ikhlas Omakkau ialah agar debat pada malam esok tidak diadakan diatas lori 3 tan yang bawa ikan tau!!!!!!!

P/S INILAH CARA UMNO NAK MEMPERBODOHKAN RAKYAT...TAK BERANI NAK BERDEBAT DENGAN PR MAKA DIANJURKAN DEBAT SESAMA MEREKA...INILAH DINAMAKAN DEBAT BANGANG!!! DEBAT SYOK SENDIRI!!!!.

Anonymous,  February 14, 2013 at 10:15 AM  

Anon 9.58

Awat yang hang sakit hati sangat??
Depa tak jemput hang debat sekali kaaa..

Kalau depa debat dan hang jenis yang boleh berpikiaq, elok hang pi dengaq daripada hang sakit hati tak pasai pasai. Kalau depa maki hamun orang, hang nasihat depa baik-baik supaya jangan jadi macam cara pemimpin PR bercakap.

Kita ni orang Islam, cakap pun kena tunjuk akhlak yang elok.

Anonymous,  February 14, 2013 at 12:55 PM  

SAYA MEMERAHATI DAN MENILAI 3 PARTY MELAYU YANG BERPECAH {1PAS} ADALAH DIKETAHUI PATI ISLAM TAPI YANG SEDIHNYA KALIMAH ALAH DIPERMAINKAN DAN HJ HADI BEGITU TAKUT NGAN KARPAL SINGH BOLEH KAH DIA MENJAGA ISLAM BILA BERKUASA NANTI??????{YGKE2PKR} APA YANG KITA TAHU 1 MALAYSIA DAH NAMPAK KOTE BENGKOKNYA ADAKAH DIA LAYAK JADI PEMIMPIN ORANG ISLAM???? DAN {YGKE3UMNO}YANG KITA TAHU KITA SEMUA BAHAGIA KINI

Anonymous,  February 14, 2013 at 2:00 PM  

Umno memang zalim kerana tergamak memerangkap Dr Badrul dgn isteri org di sebuah hotel jam 3 pg.

disebabkan kekejaman Umno itu, dr Badrul terpaksa menikahi wanita tersebut walaupun beliau sudah mempunyai 2 org isteri.

Dan kini Dr Badrul terpaksa pula berdepan dgn tuntutan cerai drp isterinya yg kedua ekoran drp kekejaman tersebut.

Oh......... sungguh kejam kau Umno.

Anonymous,  February 14, 2013 at 3:41 PM  

Ko bahagia, cina kaya raya.

Anonymous,  February 15, 2013 at 1:12 AM  

ostat kepala taik....kehkehkeh

Anonymous,  February 15, 2013 at 1:16 PM  

Ingat filem TS P Ramlee-Musang Berjanggut

Roda Perantau February 18, 2013 at 9:00 AM  

aku dah lama tak percaya orang politik pakai kopiah....perangai macam anjing..bini orang pun jadi..ini bukan yang pertama dan tak mungkin yang terakhir ..selagi islam digunakan untuk politik...wang dan kuasa aku rela merantau dibumi kafir...

Anonymous,  February 18, 2013 at 12:05 PM  

Lord Reid Bapak Segala Biawak, malang dan dukacita sungguh cikgu yg mengajar anda selama ini. Segala ilmu yg baik mereka bagi anda, hanya mampu anda proses menjadi najis yg berkumpul dlm kepala dan bahasa2 kotor anda. Kalau saya, malu nak mengaku cikgu kepada anak murid yg tak sedar diri bodoh macam anda ni. Org macam anda ni, tak perlu nak komen bahasa org.. Beli cermin besar2 dan tengok diri anda sendiri.. sekali fikir, manusia waras tak berbahasa macam anda ni. Tapi bila dua kali fikir.. Logik jugak! Sebab anda mmg bapak kepada segala binatang yg lidah bercabang tu.. Busuk dan beracun!!

Anonymous,  February 20, 2013 at 11:46 AM  

INGAT KUBUR BLAKE WEI!! BASE BODO!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP