"I Saman U" - Ugutan Anwar Ibrahim Keatas Wartawan & Rakyat Malaysia Dikecam Media Antarabangsa

Wednesday, March 6, 2013

"U Ulang Lagi, I Saman U

Sikit sikit saman, sikit sikit saman dan itulah Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan saman menyaman ini. Semalam beliau menyaman akhbar utusan dan Tv3 kerana dikatakan telah menfitnah beliau dalam isu pencerobohan di Sabah.

Pelik kerana yang melaporkan Anwar Ibrahim dalang pencerobohan adalah media Antarabangsa namun yang disaman Anwar Ibrahim adalah Utusan Malaysia dan TV3. Kenapa tidak saman akhbar Antarabangsa?


Anwar Ibrahim memang mempunyai kehebatan bercakap dan memutarbelitkan fakta. Itu kehebatan beliau yang Najib Razak tidak dapat tandingi malah Tun Mahathir pun bertahun tahun berjaya ditipu Anwar Ibrahim. Lihat sahaja didalam video diatas dan anda boleh lihat kehebatan beliau cuba menipu dan spin yang beliau tidak terlibat!

Jelas Anwar Ibrahim dalang dan ianya bukan sahaja dimedia Malaysia malah media Antarabangsa juga menyatakan dengan jelas Anwar Ibrahim dalang pencerobohan!!!

 Anwar Ibrahim dan pemimpin Penceroboh MNLF
Mengadakan rundingan agar Kaum Sulu di Sabah mengundi Pakatan
Dan Anwar Ibrahim menjanjikan Autonomi Sabah kepada MNLF
yang akan mentadbir Sabah.


Anwar Ibrahim sememangnya cukup Angkuh, Demi impian untuk menjadi Perdana Menteri Anwar Ibrahim sanggup menggadaikan Agama Bangsa dan juga Negara.

Sememangnya manusia yang semacam Anwar Ibahim ini perlu kita tolak agar Malaysia tidak dilanda musibat dek perbuatan si peliwat tegar Anwar Ibrahim ini. Jangan kerana kedudukan beliau waktu lalu sebagai Timbalan Perdana Menteri Anwar Ibrahim boleh besar kepala mengherdik para wartawan sesuka hati.

Gomo sampai hari ini masih lagi menunggu bila Anwar Ibrahim nak menyaman Datuk Eskay, Ummi Hafilda, Datuk Nallakarupan dan beberapa yang lain lagi. Kenapa tidak saman mereka yang menyatakan dengan jelas Anwar Ibrahim Pengkhianat, peliwat, Jual agama, Negara, Bangsa malah mengeluarkan video seksnya dengan China Doll? Kenapa Anwar Ibrahim tidak saman mereka itu semua? Kenapa???

Psssttt.... "U Ulang Lagi, I Saman U" Pundek lu lah Anwar Ibrahim


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



82 comments:

Anonymous,  March 6, 2013 at 3:29 PM  

Ala senang saja nak ajar yahudi sekor ni. Semua surat khabar arus perdana boikot berita tentang Anwar dan PKR. TV pun kalau gambar dia cencered dan jangan bagi gambar dia keluar lansung dalam TV. Kami orang islam meluat tengok muka malaun sekor ni.

Tengok muka orang utan lebih hansem daripada muka Anwar.

Anonymous,  March 6, 2013 at 3:36 PM  

Utusan kena saman disebabkan masalah teknikal.. bukan sebab fakta.. bodoh oii.. lagipun bab membelit fakta ini kerje paria2 kwn Nuar..

NuarGAYtua,  March 6, 2013 at 3:39 PM  

Salam,
Ya aku setuju sgt media arus perdana dan kerajaan BOIKOT TOTALLY berita pasal manusia haram jadah ini.

Jgn sentuh langsung cerita pasal dia.. klu terpaksa lapor guna nama kiasan dan jgn letak depan2 headline.. belakang2.. censor gmbr bapok tua ni.. biar kita jgn ambil tau yg pondan tua ini wujud.. biar dia menggelupor sorng2 dgn pencacai2 PAS DAPIG!

Anonymous,  March 6, 2013 at 3:40 PM  

biar la die nak saman, dh takde duit agaknya si nuar tu nak main china doll.

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:05 PM  

Mahluk perosak ni harus ditanam hidup hidup menyusahkan rakyat malaysia je. Hamlau punye gay tua.

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:09 PM  

budaya utusan + RTM , fitnah kelentong, siar setiap hari, bohong pun menjadi fakta.. ahaks...

ko panggil la UMNO saman tian cua terus, dier tuh fitnah gila babi, ... rasa rakyat pun nak ikut kes mahkamah ni setiap hari...

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:09 PM  

Sori no. Aku duk pikiaq fasai kalimah Allah. Guan Eng minta Pas setuju sebab dia janji undi kristian untuk Pas. Maka Hadi dan Nik Aziz pun setuju walau pun kawan2 depa dalam Pas tak setuju hangit. Yang aku duk takut, dekat2 nak undi nanti Guan Eng dapat idea baru nak tolong Pas. Macam mana kalau Guan Eng kata dekat Hadi dengan Nik Aziz " tokguru orang cina ramai yang mahu undi Pas, tapi ada sekelompok orang cina yang tak mahu undi Pas kerana Pas tak sokong usaha dan industri mereka " Nik Aziz mesti tanya Guan Eng " siapa mereka " Guan Eng jawab " mereka adalah penternak dan tokey2 babi ".

Bukan mustahil lor, untuk nak dapatkan undi taokey dan penternak babi, tahu2 keluar fatwa daripada Nik Aziz, "dulu islam memang haram makan babi tapi sekarang hukumnya harus sebab bila kita berada ditempat yang tak ada makanan islam seperti di China Town Petaling Street umpamanya, tak kan kita nak mati kebulur kerana tak ada makanan islam".

Korang tengok lah selepas tu sure permintaan untuk daging babi akan meletup2 daripada orang2 yang fanatik kepada Nik Aziz.

Aku cuma nak tolong Pas bagi menang pilihanraya saja, itu saja cara Pas nak dapatkan undi daripada mereka yang terlibat dalam industri babi.

Guan Eng, lu sudah try Allah untuk kristian, Pas ikut apa kerana mahu undi kristian. Sekarang apa macam lu try tengok aku punya idea, tuan guru Hadi sama tokguru Nik Aziz mesti akan ikut punya sebab mereka mahu undi daripada penternak dan tokey babi apa. Mereka mahu menang pilihanraya maa.

Lim Gan Gu

pemburu anuwar,  March 6, 2013 at 4:10 PM  

block nuar tu terus.....dtg mai tmpt aku aku bunuh die terus kali nie...bia la aku masuk lokap....jnji dajal aku hapuskn

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:25 PM  

Nak saman konon....pastu tetiba xjadi saman plak....kecoh la mamat nuar ni...

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:26 PM  

setuju sangat kalau utusan dan tv3 boikot nuar. paling kurang 3 tahun, gerenti lari ke Turki....kahkahkah...tak pun jd presiden sulu....kahkahkah

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:49 PM  

Saman menyaman ni taktik Kerajaan Singapore selaku mentor DAP yang bersekongkol dalam PR.

Ia satu bentuk penindasan bagi orang yang putar alam tindas orang yang lurus bendul.

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:49 PM  

media luar negara itu yahudi punya, mana berani dia saman....logiklah tu

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:49 PM  

nak muntah tengok muka nuar jubor...pengkhianat.

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:53 PM  

BOIKOT SEGALA BERITA NUAR DAN SEKUTU2 PAKATAN HARAM....tak payah nak lapor cerita basi yg tak ada nilai pd rakyat Malaysia.....

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:54 PM  

Ni Bangsat bangsa Peliwat Tua kutok nak mampus patut dipancung sampai lumat sampai susah nak mandikan jenazah dia...tu pun klu mayat dijumpai...klu peliwat nie dtg Sabah lagi, AWASSSSSSS.....sedialah untuk dipancung sampai lumat....hantar kepala jer....padan mukaaaaanyaaaa.....Pantat punya tua kutok peliwat, pengkhianat....eeeeeiiiii, geram tahap ultraman sudahnie...jaga ko, kami tunggu ko datang Sabah......

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:55 PM  

kadang kala media luar negeri lebih meyakinkan.

http://milosuam.blogspot.com/2013/03/media-filipina-dedah-najib-janji.html


Anonymous,  March 6, 2013 at 4:56 PM  

Demokrasi cara lembu bangang. Baik tosah ada PRU. Ko duduk rumah garu teloq

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:57 PM  

mat saman binti mek saman

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:58 PM  

Setuju... setiap kali tayangkan gambarmya bahagian matanya dikaburkan. Tiap kali tengok dia ni macam tengok benda lucah tak senonoh..

Anonymous,  March 6, 2013 at 4:59 PM  

Kita minta Utusan, Berita Harian, Sinar, Star, NST, dan mana2 paper yang ada connection dengan goverment, jangan siarkan walau satu pun berita daripada Anwar dan PKR.

Kita juga minta semua saluran TV dan radio yang ada connection dengan goverment jangan kasi masuk walau pun satu gambar atau satu suara Anwar dan PKR.

Kita pun tak mahu tengok dia punya muka, tak mahu dengar dia punya suara. Puki mak tak guna punya melayu, pembelot negara. Saya orang india sayang ini negera kerana inilah negara saya, saya lahir sini dan mati pun sini juga.

Malaysia is my country. I am ever ready to go to Lahad Datu to fight those bloody Sulu instruders. If goverment make public call I am the first to give my name.

Krishnan

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:03 PM  

Satu hari nanti teroris Sulu ini pastinya akan bertemu dengan Iban jua akhirnya. Masa tu barulah boleh dikatakan 'buku bertemu ruas'.

Head Hunter

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:03 PM  

Ini memang LANCAU punya milayu!!! Kasi rosak negara punya ekonomi saja!!! LANCAU! LANCAU! LANCAU! LANCAU! LANCAU! LANCAU! LANCAU!

Beng

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:08 PM  

Taik ko la , cukap macam buntut lembu

Lone Ranger,  March 6, 2013 at 5:10 PM  

MENGAPA TAK SAMAN ORANG YANG MENAYANGKAN KOTE BENGKOK KESELUROH DUNIA???
ADA BERANI?
A sal
B ukan
A nwar
I brahim

atas pagat,  March 6, 2013 at 5:11 PM  

Npe bla media luar ckp nuar babi tu dalang pencerobohan kau xnk pcya..? Bla media luar ckp babi tu skong israel kau xnk pcya..? Siap bg bukti kukuh..pn kau xpcya gak..Kna tang najib kau leh pcya plk..? Pukimak la kau..!!

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:12 PM  

Lawyer yg dia pakai pandai belit dari segi teknikal tunggu la. Hukum dunia bukan hukum islam.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:15 PM  

Salam bro saya setuju pandangan saudara.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:19 PM  

kalau Anwar tak saman media antara bangsa makanya selamanyalah lakyat akan ingat sangkaan itu adalah benar. kalau semua sangkaan itu adalah benar makanya, punahlah harapan Pas untuk berkampung di Putrajaya. pilihan lebih terjamnin untuk Pas ke putrajaya ialah dengan pergi SOLO!

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:19 PM  

sekarang ni isu kalimah Allah dah tenggelam.para blogger harus siarkan isu ini setiap masa.kita skrg ni dok tuju Lahad Datu.tp para cilako3 pakatan haram dok main isu ni senyap2.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:20 PM  

Tak payah saman. Saman budaya pembangkang (main belakang) kan majlis peguam pihak pr. Bagi pr hancur dgn sendiri macam kayu getah kena hujan panas hujan panas lama hancur sendiri.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:24 PM  

Satu persoalan kritikal memandangkan PR mengidam putrajaya ialah:

Sudahkah PKR berbincang dengan Pas dan Dap sebelum bertemu Kashuawari?

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:26 PM  

Kesian pemikiran sahabat.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:27 PM  

Tidakkah polemik ini menampakkan Pas dipinggirkan walhal ianya melibatkan isu mukmin? Tak pentingkah Pas di mata ABI?

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:31 PM  

U Ulang, I Liwat U......

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:39 PM  

Tak saman Bala dan Deepak maknanya bebar 2x kah kah kah

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:40 PM  

U saman la Bala dan Deepak kalo berani. Tengok dia orang liwat tak ko..

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:51 PM  

aku setuju boikot segala berita karut dari pakatan..tak berguna pun.

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:54 PM  

U tak kasi I liwat U...I saman U....


kah kah kah.....

Anonymous,  March 6, 2013 at 5:56 PM  

U tak kasi I liwat U...I saman U....


kah kah kah.....

U saman la.. I ulang je...,  March 6, 2013 at 6:16 PM  

nak spin tang mana lagi bang nuar...dah kantoi dah hang...lepas artikel tentang perjumpaan abg nuar ngan misuari dikeluarkan..si milosuam a.k.a bapok tu terus keluarkan artikel kononnya nak mengaitkan najib ngan isu ni....bila dibaca artikel dia..rupanya ianya keluar dari mulut misuari..kononnya najib yg menjanjikan tanah tuk org sulu..nampak tak politik bodoh diorg ni.....

simisuari pemimpin MNLF yg memang berbulu ngan kerajaan malaysia dari era TUN lg..takkan dia nak bg tau benda yg molek tentang kerajaan pimpinan najib??? yg lebih melucukan sebulan sebelum org sulu masuk sabah nuar pergi berjumpa ngan misuari??? nuar pi jumpa dia wat apa???ajak berjubur ka????la ni depa nak spin cite... kepada wartawan pun.lain kali nak serang nuar..biar kat tangan tu ada bukti penuh..wat homework 100%..dia tu bukan calang calang punya org..siang boleh jadi imam kat itu masjid negara..malam dia pi liwat bontot jantan....

Anonymous,  March 6, 2013 at 6:40 PM  

U ulang i tembak u..pistol i bengkok.tak memilih jantina dan bangsa semua bole tembak..

Anonymous,  March 6, 2013 at 6:41 PM  

sian gomo xphm bhs inggeris..gomo ce blogging dlm english sket nk try baca..kehkehkeh

Merah summerlisme March 6, 2013 at 6:42 PM  

Eee... takut tengok muka dia.. macam "syaitonirrojim".... dok membontot je.. da mcm kena selet taik mukanya...

Jawa Bernam March 6, 2013 at 7:36 PM  

"U ulang, I saman!!" kata sang peliwat kepada wartawan. hahaha

Anonymous,  March 6, 2013 at 7:41 PM  

" U ulang I liwat U lagi sekali"....kah kah.

Anonymous,  March 6, 2013 at 9:22 PM  

4.09..
YOU ULANG, I SAMAN YOU!!!
hahaha

Anonymous,  March 6, 2013 at 9:30 PM  

anon 4.55pm
YOU ULANG, I SAMAN YOU!
hahaha

Anonymous,  March 6, 2013 at 9:49 PM  

..aljuburi sudah tersepit.. lama tak berjubur kot.. taqbir!..

Datuk Sri Anwar Ibrahim,  March 6, 2013 at 9:59 PM  

you ulang kata kote i bengkok i saman you. Bini i dah tengok video tu. Dia kata tu bukan kote i

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:14 PM  

U ulang tanya mana jam Omega I, I saman U!

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:22 PM  

I saman u heee..... i saman u.... heee

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:23 PM  

bakal pm pasir berdengung jawap soalan ada seiras ditaktor, ciri2 maha firaun... kalau dapat jadi pm sapa melawan, lawan cakap dia, bantah apa yg dia nak buat pasti akan disaman.. hampehhh punya pm pasir berdengung..

boleh lingkup hancusss...

tak caya tanya pas... sehebat2 pas yg ramai pahlawan islam, pemimpin2/pengikut2 yg sanggup mati demi mempertahankan islam, sangat ditakuti oleh musuh pas, dap dulu satu ketika jika terdengar parti pas maka menggigil2 lah puak2 dap ni tak sanggup utk berdepan apatah lagi nak bertentang mata, tapi kini kita boleh lihat pas sekarang tidak seperti pas dulu, pas sekarang telah menjadi balaci, pak turut, seperti kadam yg setia pasti akan melakukan apa saja utk dap/pkr.. suruh melolong, berguling2, melompat, duduk pasti pas akan lakukan dgn taat malah sanggup menjual agama, akidah, bangsa dan negara islam demi kehendak dap/pkr...

nuar hanya jadikan pas sebagai pecacai yg mengikuti apa saja kehendak nuar dan apa saja perlakuan nuar, pas akan halalkan

bertapa hinanya pas dipermain2kan oleh nuar dan dap.. pejuangan pas dahulu hilang, lenyap dalam sekelip mata sejak berkiblatkan nuar/dap, putrajaya, kuasa, wang, ego, dendam, bongkak, sombong, syaitan dan dunia...

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:24 PM  

I saman u heeee.... i saman u heee... takut tak bro

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:25 PM  

I saman u heee... lu takut tak

Anonymous,  March 6, 2013 at 10:27 PM  

I saman u... u takut tak

Anonymous,  March 6, 2013 at 11:11 PM  

Elok sangat

anwar saman utusan dan tv3.


Sekarang kita bawa kes ni ke mahkamah.


Minta anwar ibrahim tunjuk passport perjalanan antarabangsa beliau. Kalau ada bukti dia pernah melawat filipina anwar ibrahim akan di checkmate selama lamanya.

Ayuh semua, desak anwar kemuka bukti.

Anonymous,  March 6, 2013 at 11:29 PM  

...eeee best giler u all ulang kata2 Nuar tu! lagi best kalo Najib pun bagi kata2 yg sama pd PI Bala kan,kan,kan!

Datuk Sri Anwar Ibrahim,  March 7, 2013 at 12:10 AM  

You ulang kata kote i bengkok i saman you

Anonymous,  March 7, 2013 at 12:38 AM  

Wajah terkutuk aljuburi haramjadah semakin mereput dan hodoh....menampakkan wajah munafik terkutuk.

Anonymous,  March 7, 2013 at 12:51 AM  


aku sokong saman lidah setan umno ni.....

dah berapa kali mahkamah putuskan utusan melaysia laknat dan tv3/4 dajjal tu.. sahih berbohong atau berita putar alam lg fitnah kubra.. tapi tak serik2..... kerana mereka sangka kuasa politik diktator dinasti elit umo ni akan kekal selama2nya...

aku nak tenguk nanti keesokan hari selepas pru13, hari Allah tarik kuasa angkuh umno itu.... yg digunakan untuk fitnah & aniaya orang lain yg tidak sembah umno selama ini!

rakyat memang sudah muak dgn budaya ampu dan mata duitan pelahap2 umno ini!

Anonymous,  March 7, 2013 at 6:20 AM  

Woi anon 12:51 am.taksub sungguh ko dgn penjubo tu.tp aku paham.sbb otak ko pun letak kat jubo sbb tu siang mlm dok nganga mulut tadah kencing si bapok tua tu kan?teruskan la kehidupan ko dgn kebodohan melantun lantun ko tu.i wish u all da best.hehehe

Anonymous,  March 7, 2013 at 8:34 AM  

anon 12:51 am, lek la...ramai SPM 3 credit yg buat comment nie.. ko baca comment semue tuh pun dah tau ni IQ bewak kan..

Anonymous,  March 7, 2013 at 9:04 AM  

penjubo tegar.....sudah hilang penyokong..yg saki baki lagi mabuk sbb hari2 kena kencing hang jubo....kesian.

Anonymous,  March 7, 2013 at 9:29 AM  

cerita mabuk.. akaakaakakakaaa

Anonymous,  March 7, 2013 at 9:41 AM  

cai2 pakatan al jubori masih sayang ketuanya..walau pun di kencing dgn ketuanya hari2...tak hancing?

kah kah kah......

Anonymous,  March 7, 2013 at 9:58 AM  

kalau nak tau macam mana muka haram jadah tu yang last tu

Anonymous,  March 7, 2013 at 10:26 AM  

aku bagi markah najib 50 markah
aku bagi markah kote bengkok 51 markah..


so aku sokong kote bengkok jer.

Anonymous,  March 7, 2013 at 2:05 PM  

ANWAR NI MEMANG CELAKA. DAH TERANG PAPER LUAR TULIS. UTUSAN CUMA ULAS AJE. DAN CELAKALAH PUAK2 PEMIMPIN PAS YANG BERSEKONGKOL DGN ANWAR KAKI KELENTONG NI...JANGAn HARAP LA AKU NAK PANGKAH PAS LAGI TAHUN NI>>DAN SEMUA WARIS WARAH AKU, ORANG KAMPUNG DI TERENGGANU DAN KELANTAN TIDAK AKAN PANGKAH PARTI NIK AZIZ DAN HAJI HADI SELAGI BERSAMA DNG SICELAKA ANWAR IBRAHIM NI....

MaMa LiN March 7, 2013 at 5:36 PM  

saya memang benci tgok muka dia.. bukan kat tv je,kalau tengok muka dia kat kain rentang tergantung kat tepi jalan..rasa jam tu jugak nak stop kete,kasi buang...kasi bakar.Anak saya 8 tahun pun dah kenal muka dia dan dia tahu betapa bencinya saya pada dia..gara2 dikelentong pada 1997/98...nasib baik ada encik suami tolong cool kan..

Anonymous,  March 7, 2013 at 8:47 PM  

TANYA SAMA NAJIB APA SEBAB GOYANG, NANTI JAWAB NAJIB SABAH NAK HILANG...Adakah anwar dah tau sabah akan hilang?

Anonymous,  March 7, 2013 at 10:04 PM  

Betul tu dah menyampah tengok muka dia dgn muka puak2 juak dia tu...kira nak saman saja...bila di suruh buat sumpah laknat terkecek lari...

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:41 AM  

Benarlah apa yang didakwa oleh Tun Mahathir bahawa dalam UMNO sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yang bodoh dan bangang..

Semakin hari semakin terserlah kebodohan mereka melalui tindakan yang mereka zahirkan.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:43 AM  

Benarlah apa yang didakwa oleh Tun Mahathir bahawa dalam UMNO sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yang bodoh dan bangang..

Semakin hari semakin terserlah kebodohan mereka melalui tindakan yang mereka zahirkan.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:45 AM  

Ano 3.36 bongok tapah UMNO
kalau salah teknikal naper UM saman selalu kalah jer
Dulu bodoh macam lembu sekarang bodoh punya serupa UMNGOK
Benarlah apa yang didakwa oleh Tun Mahathir bahawa dalam UMNO sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yang bodoh dan bangang..

Semakin hari semakin terserlah kebodohan mereka melalui tindakan yang mereka zahirkan.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:47 AM  

Anon4.10 cakap macam brahim katak cakap tak serupa bikin entah2 dia cabut dulu
Bodo macam UMNO
Benarlah apa yang didakwa oleh Tun Mahathir bahawa dalam UMNO sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yang bodoh dan bangang..

Semakin hari semakin terserlah kebodohan mereka melalui tindakan yang mereka zahirkan.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:49 AM  

Bodoh serupa UMNGOK
Benarlah apa yang didakwa oleh Tun Mahathir bahawa dalam UMNO sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yang bodoh dan bangang..

Semakin hari semakin terserlah kebodohan mereka melalui tindakan yang mereka zahirkan.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:51 AM  

Apa ada pada iban
Sumpit ada la
Dia org ada m16 n peledak
Cakap pakai.otak la

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:53 AM  

ISYHHHHHHH.....
AKU TENGOK CAI2 UMNO CAM.KENA SAWAN JER
TU BARU ANUAR SEBUT PASAL NAK SAMAN
BELUM LAGI NAK ANTAR KO ORANG BALIK INDON KE BANGLA

Anonymous,  March 8, 2013 at 2:22 PM  

sy byk study kehidupan anwar selama ini demi kebenaran, kawan2nya, dan segala macam. sy buat kesimpulan, melihat kepada caranya menjawab soal balas, dia seorang yang penuh tipu dan helah. maaf ye puak2 pkr, saya dan rakan2 serta keluarga yang selama ini teguh di belakang DSAI dgn ini isytihar dia bukanlah lagi pemimpin kami sanjungi, dia adalah liabiliti tanah air kami Malaysia. selamat tinggal PKR

Anonymous,  March 9, 2013 at 8:23 AM  

Hehe anon 9:43 am...awak ckp ne pon xsedar ke?..pemimpin pas pkr dap sekarang yang tinggal hanyalah kumpulan manusia yg LAGI BODOH & BANGANG...sb apa?..yg pandai n bijak berfikir semua dh kluar parti..awak antara yg LAGI BODOH & BANGANG tu la...KAH KAH KAH

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP