Lim Guan Eng DAP Letak Jawatan

Friday, March 8, 2013




Peringkat akar umbi dalam parti DAP menegaskan pendirian mereka untuk menginginkan pemilihan semula Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) dan menolak agenda tipu muslihat dalam parti itu. Menurut bekas Penolong Setiausaha Cawangan Taman Sri Sg Pelek, Wong Yu Liuh, peringkat akar umbi parti masih berasa tidak puas hati dengan kepimpinan tertinggi DAP berhubung pemilihan CEC yang disifatkan penuh dengan tipu muslihat. "Kami orang Cina bukan mengikut perasaan ketika mengundi tetapi memikirkan siapakah Perdana Menteri atau kerajaan yang betul-betul membangunkan negara dan rakyatnya," katanya.

GOMO: Memang berakal anak muda Cina ni apabila melihat dengan mata dan hati yang jitu dalam isu kemelut dalaman DAP yang sehingga waktu ini masih lagi belum selesai. Isunya adalah kerana pemilihan CEC yang telah jelas berlakunya penipuan UNDI dengan calon yang menang tetapi kalah sebaliknya calon yang kalah diangkat menjadi pemenang.

Sehingga waktu ini juga Lim Guan Eng yang dilaporkan perancang kepada PENIPUAN UNDI pada pemilihan CEC masih lagi berdiam diri dan cuba melupakan akan penipuan terancang tersebut walaupun telah didesak oleh banyak pihak untuk beliau mengadakan semula pemilihan tersebut.

Apakah kaum Cina yang menyokong DAP kini merasakan DAP BERSIH? BERSIH atau BULLSHIT?

Psssttt... Bila LIm Guan Eng nak letak jawatan? Takut hilang kuasa ke?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



69 comments:

Anonymous,  March 8, 2013 at 2:39 PM  

GOMO BUDUH

Anonymous,  March 8, 2013 at 2:47 PM  

lu lagi bangang.....!!!

Anonymous,  March 8, 2013 at 2:49 PM  

gomo aku dengar bapa saiful sudah minta maaf pada anwar. cer cite siket.

"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini.

Anonymous,  March 8, 2013 at 2:50 PM  

JUSTICE 4 SAIFUL!!!!

kehkehkeh

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:03 PM  

Tu nuar kote bengkok dah bagi angpau lah kat dia.Janji jadi calun mcm budok cina buduh kat kelana jaya. Mcm2 nuar kote bengkok janji. Janji ngan samsidar cam no. U ulang i saman u. Samam Samam Samam Samam Samam u Samam u oh cina doll.

Sony Arcs March 8, 2013 at 3:06 PM  

Cerita saiful cerita tipu.papagomo tentu kecut telor pasni

Sony Arcs March 8, 2013 at 3:10 PM  

Bn bungkuih la pasni.bapa saiful dah ngaku.najib kena brtgjwb.papagomo ketaq pala la.anak bini dah xmau kt dia.ha hah.

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:14 PM  

gomo apa kabar adik angkat ko si saiful? ayah dah minta maaf, anak bila lagi?

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:16 PM  

Mungkin bapa dia dah kena bomoh siam.. Ehhh bomoh sulu tu.....atau anuar dah bagi berpuluh2 juta nak tutop story... Duit power boleh tukar banyak perwatakan manusia... Tambah2 bila iman dah longgar... Npak duit terus kabor... Tak caya lepas nie tengok dia gi holiday kat mana.....

PapaSendat,  March 8, 2013 at 3:18 PM  

Gomo Gomo.. dah la dayus. dah jadi jurucakap ahli DAP yg tak puas ati plak. hahahhaa

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:21 PM  

...seronok le GOMO Saiful masih dara...ooops! masih teruna

Pisau Lipat,  March 8, 2013 at 3:25 PM  

Yang kena tutuh bukan bapak dia. Anak dia masih tetap berpegang pada sumpah.

Bapa dia sama macam Joe Bedul kaki bedal.

Sapa tak kenal Al Juburi ada duit semua boleh.

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:25 PM  

Kita harap Bapa Saiful dan Saiful pergi buat laporan polis dan saman pembawa berita fitnah, cerita rekayasa untk memburokkan maruah keluarga. SAMAN N REPORT POLIS BIAR PENCACAI2 DAN PENJILAT2 JUBOR BLENDIR NUAR TUO KUTOK, Raja lanun Sulu. Berak keluar kapor.Harus dberi pelajaran secukopnya kpd spesis2 keparat bangsat lahanat ni

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:37 PM  

Akhir nya pada hari Jumaat yg mulia ini telah mengaku Saiful digunakan dlm konspirasi jahat untuk memburukkan Amwar. Alhamdulliah , Allah maha kuasa, yang benar telah jelas. Puak puak umno yg selama ini menuduh anwar liwat saiful telah lakukan dosa besar. Baik ko orang taubat dan minta maaf sebelum ko orang mati mengadap Allah. Minta maaf kat Anwar atas fitnah ko. Dari dulu semua pasal anwar ni fitnah je. Bala sendiri mengaku dibayar 200k untuk fitnah Anwar masa PRU Serawak. ... Jelas kejahatan dimana. Dengar Bala kita tahu sapa kaki liwat sebenarnya. Tobat ko orang. Tobat lah

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:43 PM  

Pas tak payah kah buat EGM. Dah jelas Liwat Anwar adalah politik jahat puak umno. ..untuk burukkan Anwar. Pemimpin yg betul2 buruk di tunjuk baik kat TV dan surat Meloya.

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:50 PM  

apasal masa anwar dah nyawa2 ikan ...keluar cite macam ni? mana saiful? kenapa bapak dia nafikan tapi Saiful dia kemana? dlm statement bapak dia cakap saiful tidak beritahu dia pasal kes ni? tak pelik ke, all the while dia bersama saiful , siap menemani saiful membuat sumpah muhabalah, tapi dia kata dia tak tahu menahu? pelik...skrip Anwar kot!! Ada element peras ugut, mungkin bukan sbb duit, nyawa ke?? Mana Saiful????

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:52 PM  

PELIWAT tua masih mcm dulu jugak....

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:57 PM  

al jubori kalau tak menipu dlm satu hari mcm tak makan....hari2 menipu kerjanya....

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:57 PM  

Bagaimana pula dengan AZIZAN ABU BAKAR bekas driver Anwar dan Wan Azizah, Sukma adik angkat Indon dia dan lain2, semua ni pun konspirasi UMNO juga ke??? Bagaimana pula dengan China Doll tu? Mengapa Dia? Kalau bab dia je semua mengenai 'anu' dia..mengotorlah.

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:00 PM  

Kalau Bab DAP tu Lantak merekalah, kita jangan campur. Kalau Buddha ke nak jadi Ketua mereka pun lantak je lah...

Melayu sesama sendiri tak bersatu tak siapa pun nak ambil initiatif satukan Melayu, ini sibuk pula pasal DAP. Pergi mampuslah mereka semua tu...lenyap dari bumi Malaysia.

Merah summerlisme March 8, 2013 at 4:00 PM  

Apa motif bapak si saiful?? nak glamer jugak ke pakcik oiiiii..... cerita da basi. kalau dulu pun leh tipu (kata dia) apa lagi skang... jgn tipu2 pakcik... umur da senja... teringin nak menantu yer... nak bersih kan nama anak yg dah kena toron dari belakang... saiful cuba cerita sikit...

Sony Arcs March 8, 2013 at 4:01 PM  

Bodo la macai..awat ingat anwar jutawan billion2 ka mcm syed albukary,vincent tan,ananda tu? Dahla hanpa tuduh dia sapot geng sulu,sapot bala,sapot deepak.dei! Ada akai mau guna la.baik anwar pencen ja kalu dh duit bnyk.dia nk berjuangkn malaysia yg bersih.itu aja.macai mcm pisau lipat mmg bengong.

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:08 PM  

*KUALA LUMPUR*, 8 Mac - Bapa kepada Saiful Bukhari Azlan tampil ke hadapan hari ini mengakui kes liwat kedua yang melibatkan anaknya dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sebuah “konspirasi politik jahat” untuk memburukkan nama pemimpin utama Pakatan Rakyat (PR) tersebut.

Azlan Mohd Lazim (picture), 60, dalam satu sidang media tertutup juga mendedahkan kes liwat tersebut telah dirancang rapi oleh seorang pegawai khas di Pejabat Perdana Menteri sejak awal pendedahan kes liwat kedua tersebut.

“Ini adalah konspirasi politik jahat untuk membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk kali kedua,” kata Azlan.

“Saya memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya.Beliau dan keluarganya telah banyak menderita dan sengsara akibat fitnah ini,” tambah beliau.

Azlan yang ditemani oleh dua rakannya juga menolak pengakuan yang dibuatnya hari ini adalah kerana desakan ataupun tekanan mana-mana pihak, sebaliknya dilakukan dengan rela hati.

Apabila ditanya mengapa menunggu hingga hari ini baru tampil untuk membuat pengakuan, Azlan berkata ia adalah kerana selepas membuat penilaian sendiri dan menerusi maklumat yang disampaikan oleh orang terdekat, beliau mula dapat melihat kebenaran disebalik kes melibatkan anaknya tersebut.

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:09 PM  

Anon 3.57!...dah Eskay ada bersama 'kononnya' DSAI tutuh china doll tu, bawak le keluar amoi tu buat PC...ala mcm skandal personaliti & celebriti dunia yg selalu kita baca, barule ngam jln citernya Bro! kalo macai2 percaya pun x namapak mcm bodohhhhh sangat!!! gurau ngan bewak

tamingsari March 8, 2013 at 4:10 PM  

Anak beranak kena liwat. Pasal duit sumpah anaknya ditolak ketepi. Berani ke bapak Saiful brsumpah tak terima apa2???? Ada berani?

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:13 PM  

"Pihak pemerintah, katanya, langsung tidak pernah menemuinya untuk berbincang kes itu atau bertanya pendapatnya"......kenapa pihak pemerintah pulak.....yang buat laporan polis tu saiful, yang sumpah laknat saiful......

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:20 PM  

Di rancang pegawai khas Jabatan PM?? Tolong siasat sampai ku lubang cacing. Melayu bodoh bangang bahalul mana yang berpolitik cara busuk macam taik ni. Shit!!!! Shit!!!! Shit!!!

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:23 PM  

bodoh nya blog jamban ni.

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:25 PM  

Suruh bapak Saiful tangkap Saiful sumbatkan diia dalam penjara supaya diliwat banduan 2 ganas . Sumpah dalam masjid kunun, melayu haprak kaki penipu semua cai cai lembu

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:30 PM  

Padan muka, Saiful bejaya kencing kepala Zul , Gomo dan rakan rakan lembunya.. Tahniah Saiful, ko kencing spy yg hebat diabad ini

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:32 PM  

Liwat Saiful dikata fitnah? Tetapi kenapa ya sehari selepas Saiful buat laporan polis Nuar Jubor panik giler sampe Kak Wan tengking "tuo kutok tsk sedar diri. Tak serik2" lalu sebagai Hero Tamil terus cabut lari. Curi masuk kdutaan Turki. Walaupun dhalau keluar tetap sembunyi berhri hari. bila kluar kadi alasan bcul ada pembunoh uphan yg sampe ke hari ini mash mengalami sakit cirit birit tak muncol2. Bila dalam mahkamah pulak lakonan murahan siap pake bengkong leher. Bengkok badan. Jalan kena papah siap bawa bantal busok buat dudok. Dalam mahkamah kasi alibi sakit tulang belakang kronik. Mati pucok. Masa pergulongan pulak ngaku liwat atas dasar suka sama suka. Itu alasan orang yg dkata Imam mahady peliwat atas suka sama suka. Hanya pencacai2 dan penjilat2 juboe blendir nuar jubor je yg tak bole terima Imam mahady mereka peliwat terkutok. Kesian kan. Biao lah labu2 bengap terjun dgn labu2 nya. Biao kan biao kan

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:34 PM  

JANJI TAK DICAPATI:-
1. BAPAK SAIFUL NANTI HABUAN KERANA BERI KERJASAMA KEPADA KONSPARISI JUBUR AZRI.
2.TUNGGU PUNYA TUNGGU DUIT TAK MAI, BALA PULAK MAI NAT TUNTUT.
3. PI LAHAT DATU KUNUN DAPAT TANAH UNTUK PENEMPATAN TENTERA SULU, DISANGKA MENCEROBOH.
4. PAPAGOMI BUAT KERJA JAMBAN 5 TAHUN, SATU SEN HARAM TAK TERIMA.

Anonymous,  March 8, 2013 at 4:56 PM  

Mana jam omega daaaa....

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:13 PM  

Pasni ko kuar statment bapa saiful keturunan sulu lak...hahahahaha....gomo anjing umno...ptuihhhh!!!!

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:20 PM  

Ini semua sbb anwar...sgala mslah dlm ngara bpunca dr anwar..wakaka...ape cite bro

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:23 PM  

Malang buat mokmin dalam parti roket...jadi mangsa program Excel yang dikendalikan oleh juak LGE yang buta komputer.

Kalau sayalah, saya suruh CEC pakai cempua lagi baguis dan reliabel perkiraannya...kah kah kah

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:32 PM  

inilah pertama kali dalam sejarah apabila orang cina sebagai pencipta sempoa tetapi tidak tahu mengira kerana sempoa digantikan komputer...hish buat malukan kaumlah Dap oii

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:39 PM  

tak guna ada AK 47 tetapi tak boleh nak hapuskan computer glitch, kah kah kah.

woi pistol air lagi bagus, Yoep oi!

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:42 PM  

Saiful sekarang kat mana ye?? ada siapa-siapa yang boleh jawab??

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:45 PM  

Sedara/ri,

Kalau dulu mereka kata bapa sayfool boleh di beli, kenapa pulak bapa sayfool nak tolak belian mereka pulak? kan seronok makan keliling macam bala. yang bodoi sapa? ehemm, TST.

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:47 PM  

mangsa lee watt masih idup

chinadol masih idup

cumanya pemangsa belum tentu

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:52 PM  

Mangsa liwat penipu pun ko nak percaya

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:54 PM  

Nak bayar dgn bontot ko ke

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:56 PM  

Menyorok kat lubang cacing

Anonymous,  March 8, 2013 at 5:57 PM  

Tu la bid ayah sepul ni ckit sgt..pttnya klu mntri kewangan 2 juta2 tu xde hal ny...kn anuar da mng bid..

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:09 PM  

5.57,

dalam filem Temel, anak kena rogoi dek gangster, bapa dapat luit tutup mulut. cerita itu benar dan ia jadi copy&paste ler pulak! hmm

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:12 PM  

5:52,

mana ko tahu sama ada mangsa atau pemangsa petipu? ko ada bola kristal ke?

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:16 PM  

baru kemarin papagomo bukan main gile melobi babak kesayang dia ni untuk merayu segera kes bodoh tuan najis dia. Sekarang da terkantoi, ketua pendakwa raya pun berpaling tadah kit anwar , baru bapak ni menyesal. Papagomo bila lagi nak menyesal dah banyak kali tak dibayar...... macam?

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:25 PM  

Masyuukk bpk sepol tu... Hahaha

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:26 PM  

apa shj maklumat daripada pembangkang sumanya temberang. semua dah terlebih sedia maklum sgt. lebih2 lagi kaum bkn melayu dlm PR yg suka memberi komen dlm bahasa melayu di setiap blog2 BN agar melayu sesama melayu bergaduh seolah2 komen2 itu dibuat oleh org melayu PR sndr! tp hakikatnya kaum bkn melayu yg pndai berbahasa melayu memasang perangkap agar kaum melayu sentiasa bergaduh. contoh mana ada melayu baik UMNO, PAS, PKR sanggup mempermainkan isu anggota yg terkorban di sabah. tp siapa yg sanggup hingga ke tahap mghina??? kaum apakah si lahanat itu?? moral of the story selagi melayu sesama melayu bergaduh selagi itulah kita akan lemah. tolak PR pada PRU-13 dan beri mandat 2/3 kpd BN. PLEASE REVIVE ISA FOR THE SAKE OF THE MAJORITY

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:26 PM  

Ko ni ular atau kxxxxx?? Buat bodoh lah. Kalau Nuar bapak kristal ko ada

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:28 PM  

Tobat lah orang yang buat tuduhan dan fotnah. Api neraka tu panas. Tobat sebelum terlambat

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:32 PM  

aku pening ni.. yg kena liwat tu anak ke bapak? yg mengaku x diliwat tu anak ke bapak?

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:36 PM  

Encik... Semoga Allah tunjukkan kebenaran yg sbnrnya sama ada btul @ tk saiful diliwat klu kta tk pcya pd ayahnya. Lg pn kita pn tk prnah tengok anwar meliwat orang @ saiful. Jadi nk ckp pn tk tau mcmana sama ada anwar meliwat atau tk. Yg tau hanya Allah swt,anwar ibrahim, saiful,azizan,sukma, dan dr munawar. Yg lain semua tk tau sbb tkde di tmpat kjadian. Kta pn tk tau samada najib ada hubungan ngan altantuya dan scandal scorpene. Yg tau hanya Allah swt,najib dan mendiang @roh altantuya.... Sekian... Ingat,Allah dan org2 terlibat dan yg tengok je yg tau....

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:39 PM  

Baru bangun tido ke? Dua dua pi sumpah laknat. Skg dah rasa panas tak boleh tido malam

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:41 PM  

Mana bini dia mau klu gomo bantai bini kot juboq, tu pasai bini dia lari. Xcaya cer tnya bini dia

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:42 PM  

Cukup lah jadi melayu penipu. Malu do. Hidup tak ada ahlak semata mata duit. Malu do

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:44 PM  

Melayu tak hina sultan, bakar gambar sultan. Hang Tuah marah.

Anonymous,  March 8, 2013 at 6:45 PM  

Kpd pengundi2.... Solat istikharah dan mohon kpd Allah swt agarvmmberi petunjuk dan bayangan kt sape kita nk undi. Calon bn @ pr...... InsyaAllah Allah akam mmberi petunjuk calon yg baik utk kta undi. Kpd yg bkn islam juga..niat lh dlm hati agar anda juga mndpt petunjuk utk mengundi parti mne di pru 13 ini mengikut cara masing2..... Hidup Malaysia....

Anonymous,  March 8, 2013 at 7:02 PM  

Biar allah yang menentukan sumpah laknat telah di buat. Allah yang maha kuasa semua molik nya. Yang kekal hanya allah yang lain berubah rubah termasuk pemimpin.

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:02 PM  

Liwat atas dasar suka sama suka, kira bukan peliwat ke. Tergelincir koot. Termasuk lobang taik je

Anonymous,  March 8, 2013 at 9:10 PM  

Dalam kes liwat Sukma, Azizan, Meor, Munawir dan lain, Nuar Jubor tidak harus dpersalahkan kerana hajat beliau adalah untk gesel2 je. Tetapi akibat tertaruk KY Jelly terlebih d tergelincir dan termasuk je lobang taik, lobang najis, lobang jubor. Bila dah termasuk dah kesedapan dia pun tertembak berdas das air kote. JADI NUAR JUBOR TAKSALAH DALAM SOAL INI, semua mangsa2 hanya untk gesel2 je dan semua jubor mangsa tergelincir akibat pake KY jelly yg harus dprrsalahkan.

Anonymous,  March 9, 2013 at 2:56 AM  

Enko gelak la wei....nko tak rasa ke kesedihan orang yang teraniaya macham Saipol tu..

Kalau tak de rasa sahih Allah dam petri hati nko. Gerenti...

Ko tahu...bapak Saiful tu la Munsfiq besar...

Masa anak ( bacha: amanah Allah) sumpah dlm masjid ..wow ..siap jadi saksi ...

Sekarang u- turn pulak..

Bapak dia pon main-main hukom kesaksian syariat ....seronok pulak tu....

Atau Allah bg hidayat kat bapak dia qadha / pekena Anuar. Dah gagau duit nnt konar u-turn kata disalah tafdir media...

Kena Nuar pulak...

Kui...kui....kui....

Anonymous,  March 9, 2013 at 3:08 AM  

Ya....nyawa bapa dia diugut tu...

Dulu dia yang beria2 nak keadilan untok Anaknya...

Aku bukan orang bukit aman atau pejabat AG atau hakim ..namun berselisihnya statement bapa dia menunjukkan dia chuba melindongi nyawanya dengan bersetuju melanggar prinsip dia sendiri semasa membela saifol awalnya...

Fikirkan lah rasional ini .



Pegawai2 IO pasti boleh nampak...batu AG kata ada kes prima facie...kan...kan...kan...

Anonymous,  March 9, 2013 at 3:21 AM  

Saifol tu dah gila kalau dia tak kena toron bersumpah dlm mesjid kata kena toron...bukan sahaja gila tapi lebih dari gila sebab orang gila pon tak sanggop buat..

Oleh yg demikian pengakuan dan istiqamah Saifol boleh diputuskan LOGICAL...

Ada orang nak bunoh bapa dia atau nak bunoh Saifol tu...not money.

Bukit Aman...plse alert.

Anonymous,  March 9, 2013 at 3:25 AM  

Wa setuju..chempua SUI maaa...

Anonymous,  March 9, 2013 at 3:37 AM  

Ya Bro Anuar tak bersalah dan tidak berdosa. ..yang bersalah dan berdosa ialah jubo2 ketat disekelilingnya.......

Kalau jubo2 tu tak goda dia paling kekeh Bro Nuar boleh melanchap...

Anonymous,  March 9, 2013 at 8:44 AM  

Aku tk paham yg kena liwat saiful..apsal plak bapak dia boleh kata tak..bapak dia ada tempat kejadian ker..
Lepas tu buat statement dr pentas pembangkang..logik akal lah..mesti ada sumting yg bapak dia dapat rewards..kalau selepas pru..mungkin aku percaya.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:16 AM  

Sumpah junjung Quran dengan kata-kata bapa Saiful mana lebih power? Duit sogokan Anwar dengan sumpah depan Quran mana lebih power? Quran kitab Allah untuk orang Islam atau orang kafir? Kenapa ketepikan sumpah dihadapan Quran dengan penafian yang palsu? Sekiranya difitnah kenapa tidak dibuktikan dihadapan Quran? Orang Islam dalam PAS dan PKR tak boleh berfikir ke? Atau dah terpesong akidah? Kalau kata PAS pandai dalam selok belok Islam...rasa-rasanya tak nampak pulak keIslamannya. Kebodohan tu nampak lebih jelas. TAKZIAH pada PAS dan PKR.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP