RM 2 Juta SUARAM Biayai Penceroboh Sulu

Saturday, March 9, 2013







 Pencerobohan kumpulan bersenjata yang mendakwa sebagai pengikut Kesultanan Sulu di Lahad Datu didakwa mendapat pembiayaan oleh Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) sebanyak USD 2 juta.

Presiden Jaringan Cina Malaysia Ng Lam Yong berkata, bantuan kewangan daripada Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) kepada kumpulan penceroboh itu disahkan oleh rakannya dari Manila, Filipina.

"Saya terima email dari rakan saya yang berada di Manila hari ini, isi kandungan email itu memberi tahu bahawa kejadian di Lahad Datu itu dibiayai oleh sebuah NGO dari Malaysia dan telah menyalurkan USD 2 juta untuk tujuan pencerobohan itu."

"NGO yang diberitahu itu adalah SUARAM yang dahulunya saya dan rakan saya Azwanddin Hamzah pernah membongkarkan isu SUARAM yang menggunakan dana asing untuk merosakan segala-galanya di Malaysia.

Lam yang juga bekas Pengasas Parti Keadilan Rakyat (PKR) menegaskan, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan individu disebalik SUARAM yang banyak menggunakan dana asing bagi menjayakan matlamat beliau.

"Dana asing ini datangnya daripada sembilan yayasan yang dipegang oleh orang yahudi, matlamat dana ini adalah untuk menjatuhkan Malaysia dan kerajaan Barisan Nasional kerana khususnya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak enggan bersetuju memberikan satu Pangkalan Tentera (di) Lumut kepada Amerika Syarikat (US)."

"US mahu menguasai rantau Asia Pasifik khususnya di Asia Tenggara kerana pangkalan tentera US ini telah pun wujud sekian lama yang bertempat di Indonesia, Singapura, Thailand dan Filipina." jelas beliau

Tambahnya, Malaysia tidak membenarkan kewujudan Pangkalan Tentera US dalam negara berikutan sekatan yang hebat bakal akan berlaku dalam keputusan yang dilakukan oleh kerajaan.

"Oleh itu mereka menggunakan dana asing untuk menjatuhkan Malaysia secara halus,"

Psssttt.... Apakah Rakyat Malaysia masih tidak nampak lagi agenda sebenar Anwar Ibrahim ni?



85 comments:

Anonymous,  March 9, 2013 at 10:17 PM  

Dari dulu dah nampak niat penjubor ni.

Anonymous,  March 9, 2013 at 10:34 PM  

Nnuar Berahim kote bengkok yeh yeh Ulang i saman u. Manusia yg telah bersumpah dgn syaitan mcn org minyak cite p.ramlee.

Anonymous,  March 9, 2013 at 10:57 PM  

Make No Mercy...
They come to kill and they did.
Now it is time to....

No Mercy No Mercy No Mercy......

Pengkianat negara harus disumbat dlm jail dan jgn diberi makan...wang rakyat tak harus digunakan utk diberi makan pengkianat negara.

Lucutkan kerakyatan....keluarkan dari bumi Malaysia.

Aku tersangat marahhhhh.....

Anonymous,  March 9, 2013 at 10:58 PM  

Tun Dr M ambek masa berbelas tahun utk kenali aljub yg sebenar....tak heran kalau nik aziz atau siapa saja belum kenal lagi siapa sebenarnya aljub tu..

Anonymous,  March 9, 2013 at 11:11 PM  

BODOH PUNYA KENYATAAN, FAKTA TAK LENGKAP, TAK KOKOH, SAMAR-SAMAR SIAPA PUN BOLEH BUAT KENYATAAN INI TAMBAHAN LAGI BLOGGER SUKA- SUKA SAJA BUAT DAKWAAN SEBAB DIA TAHU BAHAWA DIA TIDAK AKAN DISAMAN ATAU DIKESAN....RAKYAT DAH BIJAK SIAPA NAK CAYA JAMBAN NI!!!!!

Anonymous,  March 9, 2013 at 11:16 PM  

Pelik perairan negara mudah sekali diceroboh. Kita selalu dijanji najib negara malaysia selamat. Namun inilah dia janji dicapati. Malaysia kne ceroboh salah anwar kenapa xsalah hishammudin? Najib? Satu lagi mane bukti??? Kalo stakat main tarik kenyataan media yg x psti sahinya buat apa. Ak cabar buat repot polis la! Dakwa suaram! Masalah pendatang tanpa izin pun xselesai lg kt sabah. Puii....

Anonymous,  March 9, 2013 at 11:33 PM  

Alahai cai cai, sayang kat suaran, ramai bukan islam dibelakannya, tengok kes altantuya merekalah dalang yang cuba nak menfitnah tanpa bukti kukoh dan memburukkan najib. Memang masuk akal. Anwar sokong kalimah Allah digunakan oleh bukan islam menarik sokongan bukan islam disabah. Kalau sabah berpisah daripada malaysia, tentu yahudi suka kerana sabah boleh jadi macam Timor Timor indonesia. Syabas kepada cai cai pakatan

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:06 AM  

KENAPA TAK TANGKAP JE BANGSAT TU? DAH TAK ADA ISA?APA MACAM KALAU RAKYAT YG SAYANGKAN KEAMANAN JE YG PELANGKONG SIAL NI. LEPAS TU RAMAI-RAMAI KATA INI SANDIWARA PuKi R

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:11 AM  

Siakap senohong gelama ikan duri,bercakap bohong lama kelamaan jd ler mcm al juburi!..syabas bro papa di atas pendedahan bro...mantop bro..

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:14 AM  

PRU 13 ni pakatan akan runtuh dan ranap. .PAS mungkin akan ambil masa 2-3 penggal lagi untuk mendapatkan kembali kepercayaan rakyat terhadap perjuangan Islamnya. .PKR pula akan runtuh sama sekali. .cuma mungkin DAP akan terus bertahan kerana sokongan pengundi cina masih kuat pada parti itu. .


Tok Nujum

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:14 AM  

Aku pelankong ko dulu boleh, umngok

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:15 AM  

Mantop lancau

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:18 AM  

Mana cina mca, takde ke? Pas kalah PkR kalah tak pe dah biasa. Tapi kalau umno kalah.. Sejarah tu...

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:24 AM  

Alahai cai kat atas tu, baik ko suruh anwar pelangkong punngok mu dulu daripada ko nak pertahankan suaram tajaan yahudi

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:35 AM  

Yang dah tentu yahudi APCO kencing ko tu tak pe pulak. Kang orang kata lembu marah

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:54 AM  

Mintak-mintak ade orang sanggup racun Anwar sekeluarga. Lebih lama dia hidup lebih menyusahkan rakyat.Jangan lupa keluarga Karpal, Guan Eng tu sekali bersama pemegang saham SUARAM yang lain.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:02 AM  

Ini lah yang Mdir kata contoh pengemis politik, siap sanggup bunuh orang. Tak heran ada orang kena bom.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:04 AM  

Ade orang tu benggang habis bila buat ceramah kat Shah Alam tak ramai orang nak datang. Kat Melaka pun macam tu jugak.....Kah...Kah...Kah. Kecian si Anwar tu yek. Pakatan Rakyat bakal berkubur diPRU ke 13. Selamat maju jaya.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:15 AM  

Memang aku dah agak dah RM 2juta ni,
Barisan National - P.S.Y- SUARAM - Penganas Sulu

Oppa Gomo Style!!

Seri Bahasa March 10, 2013 at 1:18 AM  

eloklah melayu sama melayu berperang...mcm dolu2 juga omputih yang kenyang...skrng bangsa lain senyum2 kambing...bila tanah dah tergadai...esok lusa anak cucu merempat kat kampung sendiri...

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:20 AM  

Berkubur kunuun. Pacak bendera merata rata, nak umum PRU, kecuut..

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:23 AM  

Apa ada Sultan sulu kampong pun takda. Panjang je umur dia

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:37 AM  

Sultan Sulu sama taraf dengan Gus Dur kat Indon....bodoh tahap hyper kalau ikut telunjuk Yahudi Amerika.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:49 AM  

3 minggu kerajaan Malaysia bagi peluang berfikir tapi dia kibar bendera putih dan bunuh anggota polis kita....pastu mintak gencatan senjata......get lost. ambil kira air mata anak bini anggota kita dan orang kampung lari lintang pukang selamatkan diri dari penceroboh. Nyawa penduduk Sabah terancam hasil kebodohan kesultanan SULU. Pulau yang ade tak cukup kemudahan infrastruktur ade hati nak tawan SABAH. STUPID.....

Anonymous,  March 10, 2013 at 4:15 AM  

Suaram nak lepaskan anjing tersepit ke?

Apa depa ingat kalau niat Kiram berjaya makanya apa yang depa rancang akan jadi kenyataan.

Helo, Suaram, jangan mimpi di siang hari boleh tak?

adam March 10, 2013 at 7:39 AM  

Sebagai penyokong PR, aku yakin kebenaran kenyataan yg mengaitkan SUARAM. PR buat apa saja utk wujudkn huru hara kesan drp kelemahan kerajaan BN. Tukar!Tukar! Reformasi ,,;!;;;;!!

hangkedee March 10, 2013 at 8:00 AM  

Pakatan koyak rabak akan melakukan apa saja demi ketua kote bengkok.99.9%.

Anonymous,  March 10, 2013 at 8:12 AM  

Penceroboh Lahad Datu didalangi ‘orang dalam’, ‘Mat Bom’ – AMK Sabah

Oleh: Mohd Arif Juhani 
LAHAD DATU 9 Mac:

ANGKATAN Muda KEADILAN Sabah percaya pencerobohan di Lahad Datu  oleh tentera kesultanan Sulu, 9 Februari lalu didalangi ‘orang dalam’ termasuk pemimpin Umno tempatan.Dalam kenyataan media hari ini, AMK Sabah menggesa polis menyiasat sesiapa sahaja yang bersubahat, merancang dan menyeludup masuk penceroboh berkenaan.Ia katanya termasuk peranan Ketua cawangan Umno Sungai Nyamuk bernama Ahmad Malandi @ Mat Bom seperti disiar dalam laman web ‘Sabahkini’ pada 27 Februari, bertajuk “Ketua Cawangan Umno ketua Mundu”.Laman web berkenan sebelum ini mendakwa mendapat maklumat hanya 76  ‘tentera’ sahaja yang berjaya mendarat di Tanduo termasuk enam wanita untuk mempertahankan tanah adat yang didakwa milik Ahmad di Felda Sahabat 18.Sabahkini juga mengesyaki Ahmad dan anaknya, Mohd Ali  membiayai pembelian senjata api terhadap kumpulan penceroboh berkenaan di pasaran gelap di Tawi-Tawi dan menangung makan minum mereka.Dilapor BernamaCarian Keadilandaily mendapati Bernama turut melaporkan nama Ahmad Malandi atau Mad Bon dalam kronologi berita pencerobohan Lahad Datu yang disiar 1 Mac.Kronologi berkenaan menyatakan pada 12 Februari, kumpulan penceroboh dari Selatan Filipina itu dikenalpasti berpecah di kawasan sungai bakau kampung itu, sebuah surau dan rumah Ahmad Malandi atau ‘Mad Bon’.Dalam pada itu, AMK Sabah juga menggesa polis menyiasat artikel bertajuk ‘Penceroboh Mahu Temui Personaliti’ seperti disiar dalam laman web yang sama.Menurutnya, hingga kini identiti individu tersebut masih dirahsiakan.”Apakah hubung kait, kepentingan dan tujuan ‘Individu’ yang dirahsiakan itu dengan Anggota penceroboh bersenjata,” ujar kenyataan tersebut.AMK Sabah berkata, pencerobohan itu adalah tidak masuk akal dan seolah sandiwara yang bertujuan menakut-nakutkan rakyat.Ini kerana, dakwanya, kumpulan dikatakan penceroboh itu terdiri daripada pelbagai bangsa termasuk Illanun, Kalagan, Kalibungan, Maranao, Tausug, Bajau, Suluk dan sebagainya.“Kebanyakan mereka ini juga sering ke Sabah, mempunyai rumah, pekerjaan dan mempunyai banyak keluarga.“Malah, ramai daripada mereka juga adalah warganegara Malaysia kerana memiliki kad pengenalan dan hidup aman damai. Semua ini dikecapi tanpa perlu berperang atau pertumpahan darah,” ujarnya. – RM

Anonymous,  March 10, 2013 at 8:47 AM  

Dodol kena tipu je ko ni..dah la berunding sampsi 2 minggu, pastu menteri sendiri declare geng sulu ni bukan pengganas..last2 yg terbunuh pasukan sendiri..apa citer ni macai umngok? fikir2 la jauh skit..
Psstt..kes memali korang ada 2 minggu runding?

Anonymous,  March 10, 2013 at 9:24 AM  

Mana yg anda suka cakap...cakap lah...aku tetap dgn umno .skong kjaan

Anonymous,  March 10, 2013 at 9:45 AM  

ko seorang anon aja dan ko juga blogger nya.

Anonymous,  March 10, 2013 at 9:51 AM  

tak guna cakap dgn umngok ni. mata mereka sudah dibutakan, telinga mereka sudah dipekakkan dan hati mereka telah dimatikan dari menerima kebenaran....

Anonymous,  March 10, 2013 at 9:53 AM  

anon 1.49, apa yg dilaporkan polis sangat mencurigakan, SOP dalam polis tidak ada istilah ' bendira putih' . Polis akan kata ko nak surrender ko keluar letak senjata, apa pulaq 2 pegawai polis tu keluar dari kubu mereka nak tunjuk hero.
Mustahil!!! mereka bukan bodoh . Mereka tak akan keluar punya, tambahan lagi dalam keadaan meruncing ini.

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:05 AM  

Utusan , tv3, the star, NGO, MP tak berani keluar kenyataan seperti ni melainkan Blogger. Tu pun blogger jamban.
blogger memang dah tak beretika , mereka tidak terikat dengan mana mana peraturan penerangan dan 'bebal'undang2 .....wan azri siar dia tak mengaku pulaq yang dia tu pemilik papagomo...........Tolong lah Utusan keluar kenyatan ni kalau beranu, tu pun harap orang orang kampung, ulu saja yang beli surat khabar ni.

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:15 AM  

ko ada bukti kukuh ker tidak nie?
ko buat jer cerita Kit siang menjual sabah dengan sultan sulu.. lagi panas.. bangsat..

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:23 AM  

http://www.ibnuhasyim.com/2013/03/ldatu-misteri-kumno-klanunn-diseret.html?m=1

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:34 AM  

Mampuslah katier nuar kotek tu kli nih..kami tukar..dulu undi calon pas..now reramai kmi rebahkan pakatan. Selagi nuar kote tu dlm pr. Hanya bila pas kuar solo mcm dlu baru kami respek. Now..jadi pundek n pelacur politik saje!

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:37 AM  

Razak kumar khinzir,ko kata bapa jumarni gadai ic..pakatan gadai kalimah Allah tu camne..tuhan pn nk jual ke..memang khinzir lh ko ni

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:51 AM  

anon 10.23, keratan akhbar berita Mat Bom ,, ketua cawangan Umno aka Dalang Pengganas Sulu ditshan.....'AKHBAR'. Ini baru berita sahih , dari sumbar yang terpelihara 100% dan jamin oleh akta penyiaran , bukan nya berita kat blog ni cut n paste n photoshop plus air bontot saiful...... Mana satu rakyat yang baca Akhbar atau conteng contengan didinding jamban ?

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:56 AM  

Puak2 PR dah meroyan kat sini......sbb blogger2 dia org dah kena serang...

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:06 AM  

Kiram masih hidup dan beliau boleh berikan jawapan siapa yang menghasut beliau untuk hantar penceroboh pergi Sabah.

Bukti yang ada menunjukkan Kiram bersama Mishuari dan Mishuari dilihat bersama pemimpin pembangkang. Justeru adalah jelas siapa yang dalang sebenarnya.

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:14 AM  

memandangkan peluang untuk Sabah bertukar tangan menerusi demokasi adalah zero makanya pilihan yang ada ialah menerusi saluran keras.

lagipun ini adalah peluang terakhir untuk menapak di putrajaya sebelum kebanyakan politikus bersara but selama-lamanya (atas faktor usia)

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:21 AM  

yg datang dengar ceamah al jubori sekitar 20 org je...........al juburi panik sakan!!
kah kah kah.......ramainyaaa.....

kah kah.....

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:27 AM  

nuar hanya boleh berangan atas pokok kelapa......ALLAH tak izin manusia yg bertopengkan syaitan jadi pemimpin.

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:53 AM  

kalau anda menjanjikan sesuatu untuk TERORIS, ia tidak semestinya untuk ditunaikan tetapi kalau anda berjanji akan berikan elaun pada golongan itu dan ini di Selangor misalannya, anda wajib tunaikan!

Anonymous,  March 10, 2013 at 11:57 AM  

KENAPA ANDA MUDAH MASUK PERANGKAP AES?

kerana anda berasakan jalanraya anda yang punya.

KENAPA ANDA MUDAH MASUK PERANGKAP LEE WATT?

kerana anda berasakan semua jubo anda yang punya. noktah

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:33 PM  

Jumarni Saleng
Pon salah sorang projwk ic yg Madey bg
Nama yg dia pakai JUMAENI SALENG pon adalah nama tulen keturunan Jawa dr Papa Newguine
Jadi dia kena sokong UMNGOK

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:36 PM  

JUMARNI SALENG ASAL USUL KWTURUNAN LANUN SULU YG TINGGAL KAT ATAS SAMPAN LAUT AULU FILIPINA
BILA MADEY BG PROJEK IC ATUK DIA SI SALENG SAPAT LA IC
TU YG SOK MALAYSIA BANGGA SANGAT SEBAB DAH TIDO ATAS TILAM

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:38 PM  

Kikikokiki...
Aku tak.masuk.campur ek
Yang aku tau JAMARNI SALENG tu nama jawa totok.
Memang dia totok betol

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:41 PM  

Hahahahaha....
Jumarni Saleng tu atok2 dia ada g kt selatan filipina.
Yg jual ikan.masin sepat kat jln hj taib tu sedara mara dia.
Dia sekarang jadi GRO umno

Anonymous,  March 10, 2013 at 12:58 PM  

UNDAY, MARCH 10, 2013

Anak Sungai Derhaka at Sunday, March 10, 2013

Pendirian Bapa Saiful diyakini lebih 90% pembaca Sinar..

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:01 PM  

BERITA TIPU LAGI......NO LOGIK........

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:05 PM  

Adakah Hamas tu teroris hanya kerana America dan yahudi kata dia teroris. Dan adakah janji dgn sesama dia yang islam tak payah tunai? Tak ke munafik tu

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:16 PM  

Allah izinkan bapak Saiful nerkata benar dan nampakkan rakyat Msia syaitan yg sebenar.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:26 PM  

peliwat di hujung jalan......aku pasti pakatan haram total tumbang......nuar terdesak penyokong setia semua sudah lari....ug tinggal hanya kutu2 macai cap pemalas.

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:31 PM  

Ko ni salah orang . Dengarlah bekas polis Bala cakap sape peliwat negara yang sebenar. Takkan polis pun nak menipu macam ko dan sipol

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:32 PM  

Tunggu apa lagi wahai RAKYAT MALAYSIA terutama Badan2 NGO yg cintakan Keamanan, Pemuda2 UMNO, PAS dan semua parti politik yg kononnya memperjuangkan AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR, buat lah LAPORAN POLIS terhadap SUARAM yg dikaitkan dgn pembiayaan sebanyak USD2 juta kpd Penceroboh Sulu untuk menceroboh Tanahair kita.

Tok Cha

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:34 PM  

Anon10.58 lagi pwnghianat negara
Boso macam UMNO

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:37 PM  

Anon 10.50
Bodo macam UMNO
SEBAB MADEY TAKUT TEMBELANG DIA PECAH
TU SEBAB PETRON DAH BUNGKUS

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:38 PM  

Melayu dualat sulatan . Ikut semangat Hang Tuah

Anonymous,  March 10, 2013 at 1:41 PM  

Suaram??? Biar dia orang buat lapuran polis kat Deepak, Bala dan Azlan dulu kalo ada teloq

Anonymous,  March 10, 2013 at 2:34 PM  

Tajuk : RM2 JUTA SUARAM BIAYAI PENCEROBOH SULU

ISI : Pencerobohan kumpulan bersenjata yang mendakwa sebagai pengikut Kesultanan Sulu di Lahad Datu didakwa mendapat pembiayaan oleh Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) sebanyak USD 2 juta.

KESIMPULAN :
macai2 umngok telah siperbodohkan dek gomo
Serupa kes PSy dibayar RM2juta tapi USD 2juta

PENUTUP :
Mwmang benar la cakap Madey yg tinggal dlmUMNO dalah org yg bodoh2
Bodoh cam UMNO

Anonymous,  March 10, 2013 at 2:37 PM  

Anon 10.34
Waaaaa...lu tau a Anuar punya kote bengkok
Mesti lu pernah rasa kote Anuar
Lu pon bodo serupa UMNO
Ulang i saman u

Anonymous,  March 10, 2013 at 2:40 PM  

ada satu keling mamak sial dalam suaram dulu belajar law kat uitm.. harap tangkap dia ni dan hukum gantung sampai mati kerana khianat pada negara

Anonymous,  March 10, 2013 at 2:42 PM  

Hahahahahahaha....
Kikikikikikikikiki...
JUMARNI SALENGGG...JUMARNI SALENG
itu kan pwnari gelek dangdut Jowo
Nomo ppng engok nomo Jowo
Jojo goblok si Jumarni Saleng
Mlm dandung ngan gue w kt pub

Anonymous,  March 10, 2013 at 2:44 PM  

JALAK AMAT....bodo mac UMNO
JALAK AMAT. ...bengap macam UMNO
JALAK AMAT. ...bingai macam UMNO
JALAK AMAT. ... Bebal macam NO

Anonymous,  March 10, 2013 at 3:46 PM  

Presiden Jati, Hassan ni putut malu dan minta maaf kat Nuar pasal tuduh dia . Ini bila dah jelas Azlan kasi tahu dia masih nak burukkan Nuar. Hassan ni tak boleh pakai la, cakap lempang lempung, abuk pun tarak. Macam orang jual ubat je

manjung,  March 10, 2013 at 3:56 PM  

N'ajis kata nuar dah dapat kifarah dari Allah. lepas ni boleh lah angkat jadi PM lak itu pun kalau menang PRU13.kalau tak jadi macai le sampai mampus...hehehe

Anonymous,  March 10, 2013 at 4:33 PM  

Dulu pencacai kata Suaram dapat bantuan dari yahudi, tak kana lah mereka kasi kata penganas Sulu pulak. 2 Juta tu macam habuk saja jika nak takluki Sabah.
kenapa tak berani sebut kerajaan Philipin atau USA atau yahudi yang biaya.

Anonymous,  March 10, 2013 at 5:06 PM  

Apa kejadah yahudi nak biaya. . Banyak baca komik katun ke? Apco yahudi ko diam

Anonymous,  March 10, 2013 at 5:08 PM  

duit tu anwar yg bagi dari duit zionis. pBABI nak bagi direct pada pengganas sulu nampak sangat. lagipun suaram kan anjing BABI,

Anonymous,  March 10, 2013 at 5:18 PM  

Hidup cara BN ~ USD 2 juta lebih baik gunakan untuk beli undi untuk calon PR...macam? papagomo

Anonymous,  March 10, 2013 at 5:29 PM  

apa rancangan jahat papagomo pulaq kali ni, mandat dah tamat tapi maseh nak perintah....tak puas rompak kah? Projek huru hara kaum gagal, isu allah gagal, penceroboh sulu kantoi., konsparasi politik langsung tak diindahkan rakyat..... Kenapa tak suruh muhidyn memborontak aja, istishar darurat , habis ceta..........hahahah

Anonymous,  March 10, 2013 at 5:52 PM  

bapak saiful minta maaf pada anuar langsung skrang tak memberi faedah kpd nya.. kan kes dah menang tahun lepas.

panggil jer muhdin memberontak tolak jer jib bersama dengan Tun M. lagi senang... ahks..

Anonymous,  March 10, 2013 at 7:01 PM  

Lembabla ko ni anon 2.37..satu dunia dah tau abg nuo kote bengkok.siap ada bukti bideo besi lg.ko je bangang..

Anonymous,  March 10, 2013 at 7:25 PM  

PRU-13 undi BN bg menang 2/3 majoriti. pastu hidupkan balik ISA. tangkap semua petualang2 dan dalang2 di sebalik tragedi pengganas di sabah. rakyat pun suka sebab negara aman. PLEASE REVIVE ISA FOR THE SAKE OF THE MAJORITY !!!

Anonymous,  March 10, 2013 at 7:38 PM  

Mat Britain sanggup pertahankan kepulauan falkland sampai titisan darah terakhir. Patriotiknya mereka.

Mat Suaram, sanggup sponsor juta-juta pihak luar untuk buat kecoh semata-mata kerana terdengar guruh di langit, air tempayan dicurahkan.

Bangsatnya mereka.

Anonymous,  March 10, 2013 at 10:43 PM  

Org bodoh dungu dan bangang je yg tak kenal SUARAM. SUARAM adalah badan haram jadah yang merealisasikan hasrat anwar dalam apa jua perkara utk memenangkan anwar. Dalam masa sekarang SUARAM bertindak sebagai pengumpul dana untuk menghuru harakan malaysia dan anwar adalah DAJJAL nya. Niat anwar adalah satu je nak jadi Peliwat Malang jika tidak dia akan mati beragan kepunan sampai bila bila.

Anonymous,  March 11, 2013 at 1:22 AM  

maaf cakap kepada puak puaka pakatun yang dok mimpi menang PRU..isu Allah dijual PAS dan puak puaka..takkan dilupakan oleh kami umat Islam lain..sungguh lakhnat korang..korang dah buta????? Media Philipine dan media asing duk tuju hala kat anuwar sebagai dalang..ke korang baghal???

Anonymous,  March 11, 2013 at 10:17 AM  

KALO BETOL ANWAR TERLIBAT, AWAT X TANGKAP?!!! POLIS BUKAN KE BAWAH KERAJAAN UMNOOO BEE END????? SETAKAT HARI NI APA YG PAPAGOMO TULIS SATU PUN TAK BOLE PAKAI, SEKADAR TUDUHAN X MASUK AKAL DAN TAKDE BUKTI, TUDUHAN HANYA TINGGAL TUDUHAN X BERKESUDAHAN...

Anonymous,  March 11, 2013 at 10:21 AM  

pemimpin2 kesultanan sulu yg dok jadi tetamu vip perhimpunan agung umno 2012 apa cer? pemimpin kesultanan sulu yg dok bergambar dgn dolah badawi & najib apa cer? pemimpin kesultanan sulu buat kenyataan x penah kenal anwar apa cer? pemimpin kesultanan sulu yg mai lahad datu sbb kata dijanjikan tanah oleh najib apa cer? lokman nor adam yg penah jadi penasihat sultan sulu apa cer?

Anonymous,  March 11, 2013 at 10:24 AM  

umnooo lah pengkhianat petualang bangsa agama dan negara!!! ptuihhh... blogger2 umno yg langsung takde maruah akhlak islam, memfitnah tanpa bukti, berkata-kata lucah melampau umpama dari kecik dah diajar mak bapak!!! inilah melayu umno bangsat!!!

Anonymous,  March 11, 2013 at 6:44 PM  

Hehe..seronok baca..

Anonymous,  March 11, 2013 at 7:23 PM  

apa lagi pi la tangkap orang suaram!

Anonymous,  March 14, 2013 at 12:40 AM  

kenapa la bodoh sangat penyokong nuar jubo ni...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP