Aksi Video Seks Mustapha Ali - Papa Gomo Mangsa Fitnah Jahat PKR

Sunday, April 14, 2013



Sekadar menjawap fitnah pencacai pencacai pakatan Pembangkang yang mana telah melemparkan FITNAH ke atas Papa Gomo berhubung paparan aksi video seks Mustapha Ali setiausaha Agong PAS.

Isu video seks Mustapha Ali ini timbul pada hari khamis malam Jumaat yang mana pada hari Khamis itu kita disajikan dengan gambar gambar paparan seks mustapha Ali su Agong PAS. Ianya tersebar sejak petang khamis dan kemudiannya menjadi semakin panas apabila lebih ramai blogger, Faceboker dan media Twiiter mengeluarkan gambar seks tersebut. Papa Gomo terlibat pada jam lebih kurang 9 malam dan itupun setelah dimaklumkan oleh rakan rakan Mustapha Ali kantoi.

Pemimimpin pembangkang menyalahkan Papa Gomo dan ada yang bertindak melemparkan tuduhan kepada Papa Gomo bahawa video tersebut hasil editing yang mana dibuat oleh Papa Gomo. Video edit berkualiti tinggi adalah hasil kerja Papa Gomo. Malah lebih parah pembangkang menyatakan Papa Gomo yang mengedarkan video tersebut.

Semua mengetahui bahawa video seks Mustapha Ali disebarkan melalui bentuk VCD yang telah disebarkan di Terengganu. Makluman yang Gomo perolehi CD tersebut diedarkan sejak hari SELASA lagi. Pada hari Khamis barulah satu penangkapan dilakukan oleh pihak Polis ke atas 2 orang lelaki yang mengedarkan CD tersebut di Besut Terengganu.

Makluman pihak Polis:

Ringkasan Kes.
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan:
1) MO: Suspek 2 orang lelaki anggota parti PKR telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.


Jadi dimana pula Papa Gomo begitu hebat sampaikan boleh berada di Terengganu untuk mengedarkan video tersebut dan kemudiaanya memuat naik video tersebut dan menyebarkan di alam maya? Malah pada hari Khamis Gomo bersama keluarga pergi ke Mid Valley dan pulang ke rumah pada jam 9.30 malam. Power sangat kah Papa Gomo sampai boleh terbang dari Terengganu ke Kuala Lumpur?


Pembangkang begitu hebat menafikan itu dan ini apabila taik terkena pada wajah mereka. Dan itulah yang Gomo dapat lihat sepanjang terlibat dalam politik ini bahawa pemimpin Pembangkang adalah terdiri daripada mereka yang FASIK dan JAHIL kerana tidak mengakui kesilapan dan juga kesalahan yang telah mereka lakukan.

Dalm aksi video seks Mustapha Ali Gomo yakin 100% bahawa individu tersebut adalah setiausaha Agong PAS. Rakaman video tersebut juga adalah tulen dan Gomo juga yakin Mustapha Ali sendiri tahu mengenai pekara tersebut. Namun atas sebab kantong politik PAS maka mereka cuba menafikan bahawa individu tersebut adalah Mustapha Ali. Tidak cukup dengan itu mereka melemparkan pula tuduhan bahawa UMNO yang terlibat dan Papa Gomo dalangnya.

UMNO salah, Papa Gomo dalang itulah yang dimainkan oleh pihak Pembangkang baik dari pimpinan mereka sehinggalah kepada macai macai mereka yang dibawah. Hakikat yang sebenar untuk kita lihat adalah Mustapha Ali sendiri, jika beliau bukan lelaki dalam video tersebut apa susah sangat untuk beliau BERSUMPAH bagi membersihkan dirinya dari tomahan yang sedang berlaku waktu ini.

Rakyat Malaysia dimomokkan bahawa setiap sesuatu yang salah adalah berpunca daripada UMNO dan setiap kegiatan maksiat yang didedahkan adalah hasil EDITING dari Papa Gomo. Kalau lah benar Papa Gomo cukup hebat dalam membuat video sebegini sudah pasti pihak pembangkang juga boleh membuat video yang bermutu seperti Mustapha Ali dan teman wanitanya ataupun Anwar Ibrahim bersama China Doll.


Awal awal tampa siasatan yang kukuh Mustapha Ali dan gerombolan Pembangkang menyalahkan UMNO dan Papa Gomo dalam pekara ini. Nama sahaja mereka menegakkan Islam tetapi apbila kena pada mereka tindakan bersalah dijatuhkan terhadap orang lain tanpa apa apa siastan menyeluruh mengenai pekara ini. Dimana Islam nya mereka kerana menuduh lebih awal berbanding menyiasat pekara tersebut terlebih dahulu?

Waktu pimpinan PAS dan pembangkang menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor itu dan ini mereka tidak pula kata ianya berdosa. Hukum mana yang PAS gunakan? Mana Islam nya mereka ini pimpinan PAS?

Gomo harap rakyat membuka minda mereka, Gomo harap rakyat celik dan bijak dalam pekara ini. Bukan kerja kita dipihak UMNO ataupun Papa Gomo untuk suka suka mengeluarkan bahan yang aib kepada pembangkang tetapi ianya adalah kewajipan kita untuk menolak pemimpin Jijik seperti Anwar Ibrahim dan Mustapha Ali.

Nasihat Papa Gomo kepada Mustapha Ali, SILA BUAT LAPORAN POLIS dan kita biar pihak POLIS menjalankan siasatan mengenai pekara ini. Tak salah tak perlu takut dan biar rakyat mengikuti perjalanan kes ini dan jangan menyekat kebebasan media untuk rakyat mengetahui kebenarannya.

Diharapkan juga puak puak PAS melihat PKR secara lebih dekat lagi. PKR menuduh Papa Gomo dalang sedangkan dikalangan PAS sendiri tahu dalang yang menyebarkan video tersebut dalam bentuk VCD adalah ahli PKR.  Perebutan kerusi antara PKR dan PAS tidak dapat disangkal, jadi rasanya puak PAS juga ada otak untuk melihat PKR terutama kenyataan Saifuddin Nasution minggu lalu yang telah memberikan kata kata jelas bahawa ada video seks pemimpin pembangkang akan dikeluarkan.

Psssttt..... Asal Kantoi Papa Gomo yang diserang..Gila puak Pakatan Haramjadah ni

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



89 comments:

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:07 AM  

knppeee ade keluar nma hassan ali lak.. hihihi

Berita dari gunung April 14, 2013 at 10:15 AM  

STOPA Ali adalah lambang Kejantanan PAS yang jarang ditonjolkan bagi menandingi kejantanan ANWAR BERAHI... Namun ANWAR BERAHI masih jauh kedepan kerana dia henjut kedua-dua Betina dan Jantan.

idup JANTAN!!!

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:19 AM  

Salam. Saya cuma nk tahu adakah gomo ahli umno atau sekadar pro kerajaan.

jijan mali,  April 14, 2013 at 10:22 AM  

Cacai-Cacai PAS-piss-puss perangai mereka memang telah diketahui sejak azali lagi. Depa bukan boleh kita jentik bos-bos depa almaklumlah semua kononnya maksum macam nabi tapi malangnya perangai depa serupa babi. Tau-tau nak tuduh BN/UMNO walhal yang menyebarkan video asal diKuala Terengganu adalah kawan baik depa sendiri iaitu partu P'Gay'R. Diharapkan rakyat marhean nanti tunjukkan cacai-cacai PAS-piss-puss dan bos-bos depa ni nanti jalan keluar dalam PRU13 ni untuk depa muhasabah diri.

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:25 AM  

Walau benar sekalipun,pencacai totok bongok pas x akan percaya.dah berkurun mereka hidup ditipu oleh pemimpin yg berselindung di sebalik islam bg menghalalkan kerja jijik mereka.

Setiap pencacai telah ditanam dgn persepsi apa sj kerja jahat pas adalah fitnah dr umno,mustahil pas ada salah atau dosa.

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:27 AM  

Nama pon pmbangkang...standard la PG. Dia org tercirit dlm spenda pon salah UMNO-BN. Apolai yg pakai spenda putih yg bersaiz mega XXXL kik kik kik.

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:29 AM  

sapa yg rasis..dari ayat kt bawah tu.?

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:30 AM  

Keje sepai leman umno ni pegi rakam kat bilik2 hotel rupanya. Apa hal pandai2 suspek pkr? Dah tangkap ke? Lancau lah, dari dulu keje video sex ni lembu umno suka. Perangai buruk, jom semua pangkah pembangkang. Tangkap semua bangsat ni.

Pekembar Malaya April 14, 2013 at 10:32 AM  

Kalau ikut Hj Hadi, bukti video tak boleh pakai... tak dak dlm Quran. Video hanya besi tak dak mata takdak telinga, kena pakai 4 saksi. TG Nik Aziz pulak lepaskan ADUN Selingsing yang kantoi beraksi dgn isteri orang walaupun ada cukup 4 org saksi. Habis tu nak pakai apa pulak lagi, yang tak dak dlm Quran pun lepas, yang ada dalam Quran pun tak lekat jugak. Penin... penin.

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:32 AM  

PAS masih nak sorok cirit dalam spender putih..ha ha

Orang PAS memang tak dapat nak membezakan antara spender dengan roti canai.

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:33 AM  

yg sedap..yg syok..yg geli-geli...yg gentel...yg urhh..ahhh dorang...

yg buruk..yg jahat...yg lucah...yg hina....yg dosa...bagi kat papagomo & umno!!!!..dorang bangang sungguh!!

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:48 AM  

Kote kecik tapi kenapa spender bapak beso?

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:49 AM  

allah sentiasa melindungi makhluknya yang teranaya.. Rakyat tahu fitnah pr, rakyat tidak bodoh seperti mereka.. Tuduhan mereka keatas BN/UMNO hanyalah untuk mendapatkan simpati rakyat, beginikah caranya mereka berpolitik? Sunguh jijik.. Jijik sungguh.. Wek wek wek..

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:49 AM  

Aku penah keje hotel sebagai house keeping selama 5 tahun..spm kantoi terus keje kat hotel...sepanjang 5 tahun ...bermcm rupa manusia aku lihat trlibat dlm maksiat...ada yg smart..yg cincai..pakai tudung...songkok haji...malah politicion pun sama....yg seksi jgn citer.....kekadang terliur gak....
Bila video mcm ni kluar.....aku tak terkejut pun...pasal manusia sentiasa lemah dan mudah trgoda ngan hawa nafsu dorongan syaitan..(maaf nak kluar ayat quran atau hadis aku tak reti)...
Aku trkejut bila si pelaku menafikan & mengaitkan dgn parti politik lain tanpa membuktikan itu bukan dia....sedangkan dah trmaktub dlm quran jika kita menuduh/fitnah tanpa asas yg kukuh ianya trmasuk dlm2 7 dosa besar.......
Kpd rakyat malaysia ...buka lah minda ..marilah kita beristiharah pohon petunjuk dr ALLAH swt...mungkin ada sebab video2 yg tak patut keluar....

DiNO-JPB April 14, 2013 at 10:51 AM  

Mcm mana nk laksanakan hukum hudud..bila berlaku pd puak sendiri beri pendirian berat sebelah....hj hadi x ada kepimpiman sprt rasullah..yg mana pernah bersabda..jika aku dpti ank ku fatimah mencuri nescya aku akn ptong tgn nya..kita lihat kepimpinan rasullah x kira siapa wlupun puteri kesaygan baginda..patutnya hj hadi panggil pakar yg x berpolik utk mentukn video tu benar atu tidak dan dia kena tgk juga baru buat ulasan....hj hadi bkn tokoh agama islam sebaliknya tokoh polilik...

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:51 AM  

pemimpin korang yg lucah tuduh umno bn lucah...bukti dah disaji tak caye gak..ntah2 klu tgk dpn mata sendiri pon xcaye gak..papa gomo letak video bukan utk fitnah..utk korang renung n pikir pemimpin tu ke korang nak sokong..tp korang mmg dah kronik..everything is in the state of denial..cuba doa byk2..ya Allah..yunjukkan lah yg benar dgn yg benar.. tunjukkan yg salah dgn yg salah..ni tidak.myg salah nampak benar..yg benar nampak salah..fikir dgn hati yg terbuka bukan taksub n ikut je ckp pemimpin korang tu

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:51 AM  

ANE STOPA,
ROTI SPENDER TELOR SATU!!!

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:54 AM  

Pelik sungguh pagi-pagi lagi pencacai PAS/PAKATAN terjenguk-jenguk terintai-intai kat PG ni wat apa?? tak malu ker?

Pegi ler sarapan dulu kat Kedai Roti Canai Spender Tuk Stopa - Lazat lagi Power.

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:56 AM  

APA YG GOMO KATA ITU BETUL. BUAT LAPORAN BIAR POLIS SIASAT. TAK PERLU AMBIK PEGUAM SEKARANG. LAGIPUN PEGUAM HANYA UTK MEREKA YG BERSALAH DAN BERGELUT NAK LEPASKAN DIRI. DATUK NI TAK KAN. .KAN..

mohd syed April 14, 2013 at 10:57 AM  

hari hari hentam sana sini kerja pun tak menjadi kita orang melayu agama islam jagalah agama kita jaga lah bangsa kita jika kita berpecah siapa rugi? kitadan anak cucu kita juga yg rugi marilah kita bersatu hati undilah barisan yg telah terbukti mentadbir negara maka jgn lupa kuasa kita org org melayu hidup BN.......hidup umno

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:57 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=XVt0mw-vkZc

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:03 AM  

apasal semua penyokong PR bodoh2 semua....

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:16 AM  

Bodoh tak pa ko tu bangang

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:16 AM  

kena tukar nama 'roti canai' ke roti spender! baru hip! hew hew hew

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:18 AM  

Papa Gomo,

Papa Gomo tertaip nama Ustaz "Hasan" Ali. Mungkin masa taip tu Papa Gomo terfikir nama "Hasan" yang berkongsi nama ayah yang sama "Ali".

Tak apa. Lain kali Papa Gomo kena semak artikel/pos sebaik saja habis taip supaya tak ada kesilapan/typo. Kalau tak nanti orang akan salah faham pula.

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:19 AM  

http://suarapakatanrakyat.com/?p=20490

Papagomo check link ini.

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:20 AM  

Anon 11.03am
Awak salah bila mengatakan penyokong PR bodoh2 semua ?

Merekalah orang2 yang terpandai
1) pandai fitnah
2) pandai tuduh menuduh
3) pandai mengampu
4) pandai buat rusuhan
5) pandai jadi pak torot
6) pandai maki hamun

dan macam macam lagi

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:20 AM  

A'ah, aku pun terfikir nak saja-saja order kat gerai makan
"roti spender" satu!
opss,roti canai satu!

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:22 AM  

nak makan roti canai pun dah tak lalu....... Terbayang2 Spenda putih cap BOYA...... uwekssss....

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:28 AM  

lepas ni nak p kedai beli spender putih saiz XXXL...nak try yg besar pulak...hahaha...

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:31 AM  

politik dan demokrasi tentukan prjalnn masa depan kita dn anak cucu kita dlm negara, hsil kerja buat para pendokongnya.suka @ tak suka. sepak terajang politik x kenal apa erti 'kebaikan anugerah aqal' selain ketaksuban meraih sokongan/undi. X kira siapa akn tersasar akhirnya dlm kejumudan kumpulan masing2 kcuali mrk yg sabr dgn ilmu.papagomo brdiri dtengah kekalutan walau kalut tapi ada markah aq beri krna cuba brpesan2 dgn perkara yg orang lain kta mengaibkan semata.siapa yg mengaibkan siapa didunia politik ini? selain semua klu tidk terima hakikat mengelak dri pemimpin terlibat .bukan banyak nak pinta.mengaku atau tidak saja pada tuhan didepan sklian rakyt yg ingin mmprtaruhkan m'sia di pru 13.

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:34 AM  

Penyokong tegar PAS kalau terserempak untuk lihat secara langsung dgn bijik mata mereka, boleh cuit pelaku atau boleh bual dgn pelaku yg beraksi juga TETAP tudak percaya.

Mereka ada keyakinan seakan pengganas karam iii yg kebal... tak takut mati. Jika itu terjadi, mereka katakan pelaku dan dirinya telah dipukau umnongok.

Dahsyat sungguh kalau kita tergolong dalam kumpulan ini. Jadi benak dan vodo teramat sangat. Mereka sanggup mati tu sbb mati prtahankan ketua itu jihad & syahid.

Hancussss... janganlah terus begitu sbb dulu aku juga pangkah bulan tapi kali ini jelas utk BN.

anwarpembongak,  April 14, 2013 at 11:45 AM  

BODOH PUAK2 PAS NGAN PR YG MASIH FASIK,JAHIL..kalo itu bukan mustapha,kenapa x terus buat laporan polis & bersumpah??? tragis sama mcm mangkuk anwar..xnk bersumpah.tp spin n spin..INGAT, ORG YG MENIPU RAKYATNYA XKAN DPT HIDUP NGAN TENTERAM!

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:47 AM  

SANGGUPKAH AKU TERJUN DALAM TELAGA PAKATAN (DAP, PKR DAN PAS)UNTUK BEBERAPAKALI YANG SUDAH BERLALU.

OOOOHHHH..
TIDAK

AKU SOKONG UMNO BN 100 peratus.
HIDUP UMNO
UMNO SEGALA-GALANYA.

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:02 PM  

Typo error la tu..mcm lim guan eng taik cakap..

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:08 PM  

Mereka dh minum ayak sluaq dlm mustopa..ha..ha..ha..

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:19 PM  

org skang taksub pada politik..bukan pada agama...akal letak bawah..janji nafsu menang,parti menang,..org islam kalo kata kat org islam lain kafir(sedangkan org tu tidak mcm kafir,,kafir tu akan berbalik pada dia... >>rujuk fadhilat ikram muslimin)

saiful anuar April 14, 2013 at 12:20 PM  

Sokong!!

Papagomo, please alert!!

Pejuang kebenaran,  April 14, 2013 at 12:32 PM  

Soalnya pas dan pkr mcm penyokong bola, apa pun mesti nk menang. Dah kena 5-0 pun nak kata menang jugak. Cubalah jadi lebih objektif, kalau leader korang dah kantoi homo, kaki pompuan nk sokong jugak. Alangkan org kafir kat us/ europe yg tak de ugama pun reject, ni nk sokong jugak. Dont insult your intellegence. Kalau betul PAS angkatlah leadera yg betul mcm harun din, tolak semua yg mengarut, mat sabu, nik aziz, etc.

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:35 PM  

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:37 PM  

Sebab tu ler Tun M tolak Hudud PAS....kene org PAS yang buat hal orang lain plak yang dituduh buat salah/fitnah tanpa siasatan.Hudud amende macam ni.

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:44 PM  

PAS memang hodoh!!!

Tak benarkan orang buat, tapi sendiri buat sampai shiok-shiok.

JANGAN SEGALA HENTI DI MULUT, BAWAH MESTI FIKIR!!!

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:45 PM  

Kau ingat cina dan india suka dgn kau? Kau suka pd mereka2 ni ke? Ohhh konon sbb kita nak tolong bangsa melayu dan muslim yg lain kerajaan rasis. Buka mata hati luas2 lagi tgk sekeliling kamu. Ekononi negara d ctrl oleh siapa. Kerajaan beri byk ruang kpd semua org trmsok org melayu untok berniaga bekerja. Kau sedar berapa peniaga2 cina charge barang2 perniagaan mereka kpd org melayu yg tidak kaya . Dia chong cheng chong cheng kau faham ke klau dorang panggil kau monyet pon. Kau rasa dorang ni tulus mulus dgn org melayu.
Org melayu harga diri cuma 100rgt pd mata dorang. Mcm kau ni not worth a cent tau tak. Melayu bodoh jadi barua pd ai dan bangsa laknat dap. Kau tu rasis dgn bangsa sendiri.

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:48 PM  

Dalam hudud PAS kaann dah dinyatakan sisuami boleh meliwat isteri...Perkara yang Haram lagikan boleh dihalalkan oleh PAS.,.ape lagi dosa zina...

Utk Makluman: Majlis bacaan 'Talkin' untuk PAS akan diadakan pada malam 5 Mei 2013...sila tunggu maklumat lanjut...mhua ha ha

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:48 PM  

PAPA GOMO bongkar lebih lagi bom bagi semua orang tengok bawah politician yang hodoh itu!

SUPPORT PAPA GOMO!

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:49 PM  

Wah sekarang sudah ada dua jenis roti diperkenalkan
1. ROTI NAJIB: Untk Roti Tampa Telur
2. ROTI MUSTAPHA: Untuk Roti berbentu Spender dan Besar

Saya ingat Roti Mustapha lagi Sedap

Anonymous,  April 14, 2013 at 12:53 PM  

Punkoq dia mcm punkoq lembu. Dah mengelebeh mcm muka dsai kulit muka dah mengelebeh. Ada halal d rmh yg haram juga nak. Umor tu sudah meniti senja. Klau dah nak sgt tang anu tu posa la. Kawin la yg d benarkan lelakii muslim blh kawin hgga empat klau berkemampuan. Ni tidak jln haram d pilihnya juga. Put aside your ego and resign. Dudok rmh dgn cucu dan baca kitab. Kan pilihan yg mudah. Takkk saja nak cari penyakit.

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:05 PM  

Kalau video ni Papa Gomo yg dedahkan pun,saya lagi tabik Papa Gomo.You are the best PG,realy.Pegi mampos dgn Pas,pegi mampos dgn Al Jubori dan PKR,dah buat maksiat terimalah padahnya.

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:13 PM  

kalau hukum hudud diujudkan,maka sipelaku dlm video tu mesti direjam sampai mati....phuuuuuuu....nasib baik.

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:14 PM  

ok la... cukup la semua citer, pangkah calun PAS sahajer.. biar PAS calonkan saperx2 jer


ingat.. pangkat saja PAS..

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:20 PM  

habis laaaaa...
anwar ibrahim dah nampak bontot mustapha ali.

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:40 PM  

Anwar tengah lega org cerita mustaffa ali. Taktik diversion dia menjadi. Video mustaffa sebiijik je, anwar punya video dah tak kira byknya.....

Anwar tengah fikir mcmana nak buat video dgn mustaffa .... :)

Kipas LED Pru13 April 14, 2013 at 1:42 PM  

papgomo tak bersalah kot http://kipasparti.blogspot.com/

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:43 PM  

Tol tol tol, org pas buat maksiat x pe nnti nik aziz ngan hadi awang akan ampun kan, klu bkn dri puak diorg abis semua msjid nk tmpat ceramah diorg jaja, x betol nih, kate Parti Islam

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:52 PM  

PR bangang cakap video fitnah. Masih jauh dan banyak lagi akan keluar. Perempuan itu akan dikenalpasti..., cctv hotel lobby, cctv lift hotel, cctv walkway hotel, hotel registration, rekod telepon... macam2 lagi akan keluar. PAS sedar tak ni depa memfitnah saja sekarang.. Buat la lagi solat hajat banyak2.. macam2 pekong Pakatan Rakyat akan terkeluar.

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:55 PM  

Anuwar punya kes takde diversion. Semua dok pakat tunguuuu. Sebabnya dia bantai jubo jantan.. empat telo berlaga2

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:35 PM  

"SALAH LAH JUGAK...TAPI UNDANG2 INI NEGERI KANDA YANG BIKIN.....BOLEH DIUBAH...." :- MUSANG BERJANGGUT....

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:39 PM  

Saya sarankan PAS PUSS PISS adakan solat hajat tergempar di dua stadium. Satu di Kota Bahru dan Satu di Kuala Terengganu..minta petunjuk Allah swt, video ini benar atau palsu..

Ada berani?

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:41 PM  

Biasalh puak puak pr ni klu kita tunjuk bukti pemimpin mereka yg buat maksiat nnt dpa kata kenapa x panggil pehak berkuasa agama tangkap kenapa vedeo.tp klu pehak berkuasa pi tangkap nnt dpa spin plak tngh buat kaunseling dan tazkirah agama. lawak lawak.......

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:41 PM  

BerTUAH badan pemimpin Pembangkang...BUATlah MAKSIAT apa pun pasti Lepas punya...yang kena Papa Gomo dan UMNO juga.

Tak pelah Lepas di Dunia..akhirat kena juga.

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:43 PM  

penduduk trg sendiri yg tahu,kita org trg tk buat kerja kerja pengedaran cd lucah rumah ke rumah..ada kelibat org pkr /amk kata penduduk setempat..haram jadah pkr!

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:44 PM  

InsyaAllah lah, tak semua rakyat Malaysia bodoh macam macai pembangkang..tak buta tuli. Ada mata tak mahu melihat, ada telinga tak mahu mendengar ada Otak tak mahu pakai...

Dah terang2 MAKSIAT BESAR macam tu pun masih nak pertahankan pemimpin mereka hanya kerana berparti politik berlambang BULAN..Teruk punya kes..

tukang telek,  April 14, 2013 at 2:54 PM  

Pemimpin2 PAS dajjal tidak boleh di percayai. Memang mereka2 ini kaki rembat bini orang, setakat main jalang biasa lah bagi mereka, itu baru Stopa Ali belum lagi yang lain lain. Kalau Mat Sabun kompom regelar main jalang.
Pakatan pembangkang kalau pegi keluar negara tempat yang mereka pegi ialah tempat jalang jalang menjual cipap. Bukan pegi tarik pelabur. Mereka2 ini bukan reti sangat buat kerja, kerja yang mereka pandai ialah memuaskan nafsu serakah mereka, yang pemcacai2 mereka bodoh derma duit tapi mereka cari jalang.
Hehehe. Dunia dunia pandai berlakun warak.

Anonymous,  April 14, 2013 at 2:56 PM  

pada pencacai dap iaitu pas n pkr nanti hampa tengelam bersama2 haman n firaun...baik pakat ramai2 tinggalkan pakatan yg nak tengelam dlm laut kazum

tokgaru April 14, 2013 at 3:17 PM  

Alhamdulillah. Hari ni kita bole nampak rata2 melayu dah sedar. Yang tak mahu sedar2 lagi hanya lah mereka yang pekat berserban dan berkopiah putih. Tak berapa kerat pun yang tinggal. Tua2 belaka macam pengganas sulu yang menceroboh Sabah baru2 ni jer.

Tak percaya cuba lah singgah ke pondok2 gantung bendera Pas ditempat anda. Yang bertugas dalam pondok tu tua2 belaka umur 50 keatas yang pakai kain pelikat, baju telok belanga (baju melayu), berserban dan berkopiah putih. Gantung bendera Pas pun sama, tak nampak anak2 muda.

Bila Pas kata mereka dapat sokongan daripada orang cina dan india. Saya nak tergelak, geliiiii sangat. Sekali lagi saya minta anda pi lah berkunjung ke pondok gantung bendera Pas. Kalau ada jumpa sorang cina atau india, tolong report balik dalam blog ini.

Anonymous,  April 14, 2013 at 3:26 PM  

kan Pas memang PARTI AJARAN SESAT,manakan tidak bila stopa ali dah sah sah buat seks pun mereka kata UMNO fitnah,ahli mereka berzina pun mereka kata tak terlibat..buta agaknya mata haji hadi ngan pengikut PAS yang taksub tu..patutnya stopa ali ni kena sula baru padan..x pe skrg kat dunia ko terlepas tapi akhirat nnt bersedia la ko stopa ali..

Anonymous,  April 14, 2013 at 3:39 PM  

Itu lh Allah telah tutup mata hati mereka kerana telah persendakan ayat alquran dan hadis demi menghalalkan peebuatan mereka fan mengharamkan perbuatan orang lain.munafik sunggoh dpa ni

REZAB Tanah Melayu April 14, 2013 at 3:52 PM  

Tapi Anwar punya lebih besarlah daripada Stopa Ali

tokgaru April 14, 2013 at 4:04 PM  

Satu waktu dulu Pas boleh tipu orang melayu bahawa mereka adalah pejuang islam bila melihat cara pemimpin dan ahli Pas berpakaian .. kain pelikat, baju melayu, jubah, serban dan kopiah putih.

Tapi hari ini bila Pas sanggup bersahabat dengan DAP kononnya untuk menegakkan pemerintahan islam di negara ini, sanggup menyokong puak kristian menggunakan kalimah Allah kononnya untuk mendekatkan penganut agama lain kepada Allah.

Walau pun masih berpakaian semacam dulu2 juga, tapi aura islam sudah tidak terpancar lagi pada wajah2 mereka. Kalau tak percaya tanya lah kepada kenalan anda yang tidak menjadi ahli Pas tetapi diam2 menyokong Pas.

Saya ada ramai kenalan yang bila bercakap masih membela Pas sedangkan saya tahu sangat mereka bukan ahli Pas, itu dulu, tapi hari ini bila ditanya " macam mana peluang Pas ". Jawabya sepontan " rosak habis bila Pas besahabat dengan DAP, lintang pukang bila Hadi Awang sokong kristian guna kalimah Allah ".

Maknanya 2 isu besar itu jelas telah memberikan kesan negatif kepada melayu atas pagar yang selama ini menyokong Pas. Itu juga menjelaskan kepada kita bahawa isu Fatwa Nik Aziz " Umno Kafir ", " Sokong Pas Masuk Syurga ", " Sokong DAP Dapat Pahala " dan " Orang Umno Sembahyang Tak Dapat Pahala " sedikit pun tidak memberikan input positif kepada Pas.

Saya meramalkan, andai kata Pas kalah teruk pada PRU13 ini puncanya adalah (1) Pas menerima DAP sebagai sahabat (2) Pas menyokong penganut kristian menggunakan kalimah Allah. Lain2 isu seperti YB Pas ditangkap khalwat dalam koch keretapi, isu video seks Mustafa Ahli, isu pajak tanah 99 tahun kepada wakil rakyat cina DAP Perak, isu air dan lain2 isu adalah merupakan tambah nilai negatif kepada penerimaan orang melayu terhadap perjuangan islam yang dibawa oleh Pas.

Hari ini orang melayu (Umno dan atas agar) sudah boleh menerima " jika Umno dikatakan Kafir maka Pas juga kafir sekafir nya Umno kerana bersahabat dengan DAP, malah mungkin Pas lebih kafir daripada Umno bila Pas menyokong kalimah Allah digunakan oleh penganut kristian sedangkan Umno mempertahankan kalimah Allah ".

Walau apa pun 5hb Mei 2013 adalah hari yang akan menentukan apakah Pas masih melekat dihati orang melayu seperti sebelum itu atau 5hb Mei 2013 adalah hari dimana orang melayu akan menzahirkan bahasa isyarat kepada Pas bahawa " Umno buat baik untuk islam lebih daripada yang Pas pernah buat untuk islam ".

Selamat mengundi.

Anonymous,  April 14, 2013 at 4:23 PM  

Stopa..lebih mulia dari anwar. Sebb dia pilih di dalam tabii....manakala anwar suka diluar dan didalam tabii sekali gus. Hidup stopa...stopa kena belasah pkr sebb depa yg jual nama stopa dan edar cd stopa d terengganu.. apa lagi belasah la....

Malaysian Malaysia :),  April 14, 2013 at 4:54 PM  

Malaysia Malaysian is the best

ABU = Asalkan Bukan UMNO
ABM = Asalkan Bukan Melayu

Jom semua rakyat malaysia kita bersatu tumbangkan BN (Be End).

Mari kita sokong Gerakan ABU dan ABM..

Hidup Pakataan Rakyat, Hidup Dap, Hidup PAS..

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:18 PM  

Apa jenis soalan ni ??? Apa bezanya ??? Yang penting Gomo pangkah BN !!!.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:26 PM  

Anon 12.45 pm.

Aku sokong hang 100%. Cina ni time nakkan sesuatu punyalah baik dengan Melayu. Bila dah dapat dia akan kata Melayu boleh pergi mampos.

Beli barang dari puak mereka pun sama. Kalau kaum mereka yang beli, harga RM100. Kalau kaum lain RM150 KE RM200. Mana kaum mereka tak kaya.

Mereka telah bersatu tapi Melayu masih berpecah. Tahniah Melayu.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:28 PM  

Patutnya buatlah siasatan atau stopa reportlah Polis.
Berani kerana benar. Ni wak senyap jer. Buatlah sumpah kat masjid ke. Kesian kpd penyokong yg taksub kalu betul.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:30 PM  

Mana dia berani kawin lagi satu. Semua benda kat rumah boleh bertukar jadi missile.

Aku try dah, habis terbang.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:36 PM  

Sokong papagomo patutnya Stopa buatlah laporan Polis. Berani kerana benar.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:43 PM  

Malaysian Malaysia . . . go and live in Singapore.

Pakatan Rakyat actually means Fcukatan Rakyat. You are all cheats. Its just the agenda of the Chinese trying to convert Malaysia into a Greater Singapore.

Over my dead body or yours.

Anonymous,  April 14, 2013 at 6:58 PM  

setuju.. mari bersama2 dgn pas..

pas for all..

bebas berzina/maksiat dibolehkan tidak bersalah.. jgn khuartir pasti akan dilindungi dan dipertahankan kepada sesiapa terutama ahli2 pas/pkr yg mengamalkan seks bebas/songsang..

org islam bebas pilih agama..

agama islam boleh dijual dan kalimah Allah swt dibolehkan utk disyirikan asalkan berniat utk ke putrajaya...

pejuangan utk hudud dan negara islam tolak ketepi.. terkini pejuangan pas bersama2 pkr dan dap adalah...

takbirrr... utk syirikan kalimah Allah swt
takbir... sokong kebebasana pilih agama..
takbirr.. semua agama adalah sama..
takbirrr.. sokong seks songsang mega..

pas utk semua... pas parti songsang

sejak berkiblatkan dap dan pkr, pas semakin sesat..

pru akan datang sama2 kita kuburkan pas demi agama, bangsa dan negara

Anonymous,  April 14, 2013 at 7:42 PM  

gomo world

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:12 PM  

Papa gomo btanding BEBAS lawan anuat kat P.Pauh.....maknanya dia pangkah dia seniri la paham dak g???

Anonymous,  April 14, 2013 at 10:20 PM  

Depa tu makan roti spenda kot.....mamak roti spenda satuuuu!!!!!!...banjir punya

Anonymous,  April 14, 2013 at 11:58 PM  

Aku doakan Malaysia khususnya kpd orang Melayu Islam supaya bersatu. Bersatu menjadi umat islam yang maju dari segi intelektualnya. Kalau semua berpecah siapa yang untung????. Cakap????

Anonymous,  April 15, 2013 at 3:39 AM  

Hidup jubo hidup pezina

Anonymous,  April 15, 2013 at 12:04 PM  

mula aku kesian dgn stopa ali..TAPI lepas dia tuduh UMNO pulak yg buat video..KAWAN KAWAN MARI KUTUK ORANG TUA TAK TAU MALU TU!! RESIGN LA!! BUAT MALU ANAK BINI!!

Anonymous,  April 15, 2013 at 12:06 PM  

AKU YAKIN SEYAKIN YAKINNYA SAMPAI KIAMAT TUA KUTUK STOPA ALI TAKKAN BERANI BUAT LAPORAN POLIS..HAHAHA

Anonymous,  April 16, 2013 at 9:58 AM  

jijan / jijik mali,
tunjukkan rupa kau yg macam babi tu sial, aku rasa mak bapak kau memang keturunan anjing. pergi jilat pukimak lu sendiri pencachai BN laknatullah...

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:06 PM  

mamak!!! roti spenda sadin 1...bawang lebih tau,,,,kah kah kah,,,2 hari x payah mkn, besau betul roti spenda stopa ali..kah kah kah

Anonymous,  April 17, 2013 at 3:12 PM  

MALU MALU .BINI KAT RUMAH DIAM AJE. Anak pun diam aje. Saudara pun diam aje. Semua tunggu projek tanah yang dijanjikan oleh si PgayR

Anonymous,  April 23, 2013 at 8:42 AM  

majukan negara,jngn asyik rakus memperbodohkan rakyat!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP