Bukan Kerana Papa Gomo, PAS Mahu Hadi Awang Ganti Anwar Ibrahim

Friday, April 12, 2013







Sejak Papa Gomo mengumumkan bertanding pada PRU 13 ini menentang Dato Sri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh banyak reaksi positif dari pelbagai pihak terutamanya rakyat Malaysia yang mahu selamatkan Malaysia ini daripada jatuh ke tangan manusia BISEKSUAL. Alasan mereka menyokong Papa Gomo adalah kerana bukti yang Papa Gomo ada yang berada dalam simpanan selamat Papa Gomo.

Benar Gomo tak nafikan memang Gomo masih menyimpan klip video tersebut. Klip Video rentetan daripada aksi Anwar Ibrahim menerkam seorang Mahasiswa berumur 19 tahun didalam sebuah bilik hotel. Dalam pengetahuan Papa Gomo juga ada beberapa lagi klip video Anwar Ibrahim yang mana Datuk Nallakarupan bekas rakan baik Anwar Ibrahim ada 2 klip video Anwar yang bersama dengan 2 lelaki (KERETA API) dan juga video Blowjob Shamsidar (Isteri Azmin Ali).

Datuk Eskay juga masih mempunyai 2 lagi Klip Video yang memaparkan aksi Anwar Ibrahim bersama 2 orang pelacur ketika beliau berada di Thailand. Satu klip video lagi Gomo rasa tak perlu untuk maklum pada semua kerana klip video tersebut merupakan klip yang paling PANAS buat tontonan umat Islam seluruh dunia.

Raja Goyang 360 Blogspot memang Gomo tidak mengetahui siapa pemilik blog tersebut. Gomo memang tidak terlibat walaupun ramai mendakwa pemilik blog Raja Goyang adalah Papa Gomo. Ini mungkin disebabkan Papa Gomo merupakan orang pertama yang meninggalkan komen didalam blog tersebut maka persepsi pembangkang menuduh Papa Gomo empunya angkara.



Sampai ke hari ini Gomo tidak kenal ataupun mengetahui siapa pemilik blog Raja Goyang 360 namun apabila isu paparan gambar Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki bercium mulut itu tersebar Gomo dan beberapa rakan lain menjalankan siasatan dan mendapati benar video tersebut wujud memandangkan lelaki yang bersama Anwar Ibrahim bercium mulut didalam video itu telah pun dikenal pasti.

Gomo sendiri menyampaikan mesej kepada individu berkenaan dengan meninggalkan mesej didalam Facebook Lelaki itu dengan kata kata:

"Salam saudara, bertaubatlah sebelum terlambat kerana sesungguhnya Nabi Muhammad SAW tidak mengaku umat kepada mereka yang main punggung ini. Harap sangat bro dapat bertaubat dan jangan sekali lagi diheret Anwar Al Juburi"

Individu lelaki berkenaan kemudianya telah DELETE akaun Facebook beliau barangkali mungkin bukan Papa Gomo sahaja yang menghantar mesej kepada beliau tetapi ramai lagi yang melakukan pekara yang sama.

Apa yang Gomo nak nyatakan disini adalah tindakan Dato Sri Anwar Ibrahim yang SENYAP dalam isu terbaru ini yang mana aksi seks beliau didalam blog Raja Goyang (Video Coming Soon) dan juga Video perbualan mesra beliau dengan Mahasiswa yang diliwat yang dikeluarkan oleh Papa Gomo. Kenapa kali ini Anwar Ibrahim senyap dan tidak mahu mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dakwaan terbaru ini? Kenapa beliau tidak mahu menyalahkan UMNO ataupun pihak pihak lain sepertimana yang sebelum ini beliau hanya pandai menyalahkan UMNO walaupun kemaluan beliau yang mendapat nikmat hasil dari melanggan pelacur dan lelaki muda?

Blogger Dr Novandri juga pernah mendedahkan klip video yang mana Anwar Ibrahim sendiri megakui beliau seorang Biseksual apabila ditemubual wartawan. Jawapan dari soalan wartawan tersebut turut mendatangkan impak kepada rakyat yang telah memandang sinis Anwar Ibrahim yang dilihat secara terang terangan mengakui beliau seorang Biseksual KLIK DISINI

Tindakan Anwar Ibrahim membuat gempar dengan menyaman Papa Gomo sebenarnya adalah untuk menyakinkan parti PAS bahawa beliau bukan lelaki didalam video tersebut. Tindakan tersebut sebenarnya sudah dapat dijangka kerana imej Anwar Ibrahim sudah tidak lagi relevan untuk menjadi Perdana Menteri sepertimana sebelum ini yang beliau disokong oleh kepimpinan parti PAS dan DAP.


Sejak pertengahan tahun lepas hingga ke hari ini majlis Syura PAS gagal mencapai kata sepakat untuk mempersetujui Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri jika Pakatan menang pada PRU 13 ini. Tambah kacau bilau apabila video yang sebelum ini tersebar antara beliau dan China Doll sudah sampai kepada ahli ahli PAS dibawah yang melaporkan kepada pucuk pimpinan PAS bahawa mereka menolak Anwar Ibrahim dan mahukan Haji Hadi sebagai Perdana Menteri jika Pakatan menang PRu 13 ini.

Lebih memeritkan lagi apabila klip video yang dikeluarkan Papa Gomo dengan warna dan juga audio suara telah menyakinkan bahawa Anwar Ibrahim adalah lelaki yang BISEKSUAL dan ianya tidak dapat lagi membendung perasaan ANTI ANWAR IBRAHIM dikalangan ahli ahli PAS sendiri.

Gomo tertarik dengan apa yang diulas oleh blog RBF ONLINE berkenaan masaalah Calon PKR di Kelantan kerana PAS Kelantan tidak mahu PKR bertanding pada PRU 13 kali ini dan jika PKR benar benar mahu meletakkan kerusi mereka maka calon yang bertanding atas tiket PKR mestilah ditentukan oleh PAS dan bukannya PKR. Artikel RBF ONLINE KLIK DISINI

Gomo juga mendapat berita sahih dari sebilangan ahli PAS yang risau dan gusar jika Papa Gomo menyambung tayangan video tersebut yang mana memaparkan aksi seks antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa tersebut. Mereka takut kerana ianya akan menyebabkan ahli PAS akan mengundi Barisan Nasional pada PRU 13 ini kerana mahu mengelakkan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri. Atas sebab sebab ini lah juga sudah semakin ramai dikalangan PAS yang mendesak Haji Hadi Awang mengumumkan bahawa beliau yang akan menerajui negara jika Pakatan menang kelak dan meminta Anwar Ibrahim berundur demi menjamin kemenangan Pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 ini.


Gomo pernah menyatakan dalam artikel terdahulu yang mana ahli PAS sudah bosan dan muak dengan beban yang ditanggung malah pemimpin PAS sendiri menyebut bahawa PAS sudah tidak sanggup lagi memikul biawak hidup untuk ke Putrajaya. Biawak Hidup yang dimaksudkan adalah Dato Sri Anwar Ibrahim. KLIK DISINI

Pendek kata majoriti PAS sudah hilang keyakinan kepada Anwar Ibrahim untuk menerajui Pakatan Pembangkang dan mahukan Haji Hadi mengepalai Pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 kali ini.

Namun demikian DAP dilihat terus menyokong Anwar Ibrahim untuk menerajui Pakatan kerana kita sendiri maklum bahawa DAP melalui Karpal Singh peguam Anwar Ibrahim mempunyai cengkaman yang kuat ke atas telur Anwar Ibrahim. Mahu tidak mahu DAP mesti pergunakan Anwar Ibrahim dan andaikata Pakatan Menang pada PRU 13 ini sudah pasti DAP akan blackmail Anwar Ibrahim dengan apa yang DAP simpan selama ini sejak 1997 mengenai perilaku Homoseksual Dato Sri Anwar Ibrahim.




PEMBALASAN dan itulah yang berlaku sejak kelmarin apabila video seks Mustapha Ali Setiausaha Agong PAS disebarkan di terengganu. Mengikut makluman 2 orang ahli AMK ditahan polis bagi menjalankan siasatan berhubung penyebaran video seks tersebut. Kenapa ini semua berlaku?

Ini lah propaganda Anwar Ibrahim untuk mematikan langkah pemimpin PAS yang cuba menolak beliau menerajui negara sebagai Perdana Menteri. cakap cakap orang PAS yang tidak mahu Anwar Ibrahim cuba dimatikan dengan video seks Mustapha Ali bagi menafikan PAS untuk terus mengkritik Anwar Ibrahim.

Namun isunya disini adalah Mustapha Ali dan bukannya Haji Hadi jadi jika imej Mustapha Ali tercalar dengan aksi seks ianya tidak menghalang untuk Haji Hadi tampil mengetepikan Anwar Ibrahim yang lebih teruk dan jijik dari Mustapha Ali berbanding Anwar Ibrahim.

GOMO membuat AKU JANJI yang Gomo tidak akan menayangkan atau memainkan sebarang KLIP VIDEO SEKS Mustapha Ali setiausaha Agong PAS selepas ini!!!

Apa sekalipun Gomo rasa PAS sepatutnya berfikir secara waras dalam pekara ini. Jika benar mereka mahukan Putrajaya dan mahu kuasa yang ada mereka sepatutnya tidak memikul Anwar Ibrahim dan PKR pada PRU 13 kali ini. Kemenangan Anwar Ibrahim dan PKR akan membuatkan PAS hanyalah parti pelengkap sepertimana yang pernah disuarakan oleh Azmin Ali pada PRN Sarawak yang lalu.

Hadi Hadi harus ke depan dan bukannya duduk dibelakang Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim dalam menerajui Pakatan Pembangkang Malaysia. Gomo rasa tidak perlu bercakap panjang kerana kita tahu PAS mempunyai jentera yang ramai dan kuat berbanding PKR yang hanya pandai memberikan arahan tetapi tidak pandai membuat kerja.

Bukan kerana Papa Gomo Anwar Ibrahim kini tidak relevan didalam PAS tetapi ini semua adalah kerana kesedaran Rakyat Malaysia yang tidak mahu pemimpin BISEKSUAL, HOMOSEKSUAL menerajui negara Malaysia ini. Kesedaran rakyat yang peka dan mengambil tahu masaalah moral Anwar Ibrahim ini kini telah membuka mata rakyat untuk menolak Anwar Ibrahim pada PRU 13 kali ini.





Jika tidak ada aral pada hari penamaan Calon 20hb April ini selepas dari penamaan calon Gomo akan bersalaman dan memohon maaf kepada Anwar Ibrahim serta menyerahkan sekeping DVD untuk beliau memikirkan masa depan dan maruah keluarga beliau. Gomo juga akan memberikan 2 lagi salinan kepada Wan Azizah serta Nurul Izzah DVD tersebut untuk isteri dan anak Anwar Ibrahim memikirkan kesan buruk kepada keluarga mereka jika paparan tersebut disebarkan.

Gomo juga faham ramai yang mahu menyaksikan sambungan video terkam mahasiswa. Gomo sendiri jika tidak sabar sudah pasti akan mengeluarkan nya untuk tatapan rakyat Malaysia namun untuk kali ini setelah mendapat nasihat dari beberapa orang tokoh agama dalam pekara ini maka Gomo mengambil pendirian memberikan nasihat dan amaran terlebih dahulu kepada beliau Dato Sri Anwar Ibrahim. Jika segala galanya tidak diendahkan maka akan keluarlah paparan video tersebut untuk tontonan rakyat Malaysia.

FREE DOWNLOAD VIDEO ANUGERAH TUHAN KLIK DISINI

Pssssttt.... Wan Azizah dan Nurul Izzah patut malu kerana suami Nurul Izzah juga terlibat.



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


66 comments:

Bingai @ Bangang April 12, 2013 at 10:23 AM  

Gomo,
Memang tidak sesuai ko menayangkan video penuh tu di sini. Cara yang ko buat sekarang adalah lebih tertib dari dulu. Pengalaman mengajar kematangan.

Adalah lebih sesuai kalau video tu serahkan sahaja kepada Jabatan Agama Islam. hehehe

Anonymous,  April 12, 2013 at 10:37 AM  

Bongkar dan bongkar, jangan bagi muka, Gomo.......mampos PAS kali ini

Pretty Boy April 12, 2013 at 10:52 AM  

Aku memang dari mula lagi support cara gomo handle video scandal ni.. Slow and steady jalan terbaik.. Jgn layan tekanan dari macai PR. Aku support hang gomo

Anonymous,  April 12, 2013 at 10:58 AM  

hakikatnya PAS dan DAP tidak sekuat sekarang sebelum usaha DSAI menyatukan mereka dlm Pakatan Rakyat....

PAS,PKR dan DAP jangan dilayan usaha-usaha untuk memecahkan kalian..

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:04 AM  

macam ada kekurangan lah... tak meriah plak rasanye... mana peginye abangku MBM.. senyap je bang..awww.. winduuuu... tolonglah spin apa pun I rela membacanye abangku sayanggg...

gomo you jangan ganas sangat nanti merajuk abangku MBM ni...
gomo I benci you... awww..

Setopa M April 12, 2013 at 11:06 AM  

Semoga keluarga Anwar tidak endah tawaran pada hari penamaan calon tu dan Gomo terpaksa keluarkan video seterusnya.

Sebab kita sebagai rakyat Malaysia berhak untuk tahu hati budi insan yg teringin sgt nak jadi PM Malaysia tu.

Kalau aku, aku teruskan sebar episode seterusnya. Peduli apa? Dia yg buat , dia lah yg tanggung.

Tapi Gomo nak gentleman. Fine. Kita tunggu dan lihat.

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:12 AM  

Bukan org luar yg hendak memecah belahkan pr tapi sikap dan perangai dari pemimpin2 pr sendiri hingga ke pengikut2 mereka dan sikap tamak haloba berebut kuasa sesama mereka sehingga agama tergadai yg membuat pr akan dihancorkan dari dalam oleh kaum mereka sendiri...

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:18 AM  

'back up plan' kene betul betul kemas GOMO..mana tau ada rancangan lain penyokong2 PR nak buat utk sabotaj anda di hari penamaan calon..



Anonymous,  April 12, 2013 at 11:19 AM  

terbaik gomo....ish ish tak sangka sampai macam ni

Azizi Melaka April 12, 2013 at 11:23 AM  

000 aq 100% setuju jln kapla otaq pg. 1.elak org mcm nuar klu menawar dan tersua2 nak jadi pm m'sia. 2.nyahkn suara2 yg menerima dan trhutang kelicikkan 'bapak hip69krit' sebegini dlm arena politik m'sia demi prpaduan.3.selamatkan masa depan m'sia.

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:32 AM  

udah udah la tu video seks..nak dekat pru nie kita nak tgk manifesto dan dasar parti mana lagi bagus utk rakyat..serangan peribadi nie dah lapuk..zaman Tun M jer org buat benda benda mcm nie

TENGKU April 12, 2013 at 11:36 AM  

Stop bullshitting people la gomo...this blog are fullbof bullshit and crap..too much jizz

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:42 AM  

Sedih dan sebak rasanya .....dugaan dari Allah.....disaat masa yg kritikal ini....semoga Allah ampunkan dosa kita....

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:57 AM  

Blog paling sampah yg pernah aku baca
Berkisar cerita sex saja
Macam mana nak tarik pengundi bkn melayu
Pada UMNO
perkiraan saya PRU13 akan menyaksikan BN terlubur

Anonymous,  April 12, 2013 at 11:58 AM  

Jika serangan video itu dilancarkan oleh PKR dengan gaya baling batu sembunyi tangan, kenapa tidak ia disebarkan sahaja melalui Internet, media berpengaruh yang dikuasai sebaik-baiknya oleh parti itu?

Bukankah Internet sudah menjadi sarang bahan-bahan porno yang boleh dijadikan saluran sebaran dengan murah tetapi sasarannya ribuan, malah jutaan, penyokong PAS?

Jika pengundi meragui kesucian pemimpin-pemimpin PAS, apakah kesannya kepada Pakatan Rakyat yang ingin merampas Putrajaya? Tidakkah menyerang PAS bererti juga menghakis peluang pembangkang menambah undi?

Walaupun ia tidak mustahil, dan sekalipun video itu benar, bagaimana mungkin PKR merancang menggoda tokoh PAS itu dan kemudiannya merakam pula aksi ranjangnya?

Jika ia benar, tentulah ia diusahakan oleh unit perang saraf terbaik PKR sehingga tidak terbocor kepada sesiapa — daripada mengupah wanita itu, kemudian menggoda tokoh politik berkenaan dan kemudian lagi memasang kamera di bilik tidur.

Jika wujud unit terhebat itu, kenapa pula unit itu tidak berjaya mengedarkannya dengan senyap-senyap tanpa dengan mudah diketahui umum dan ditangkap polis?

Jika benarlah laporan polis mengesyaki wanita itu bukan warganegara ini, bagaimana pula blog pro-Umno dengan mudah mendapat pengakuannya?

Sejak bila pula polis atau penulis pro-Umno menemui wanita itu dan mengambil keterangannya?

Dan bagaimana pula unit terbaik PKR itu gagal menyembunyikan wanita upahannya agar tidak dicekup oleh pihak berwajib atau musuh-musuh politiknya seperti BN atau Umno?

Pendek kata, skrip video lucah pemimpin Pakatan — sekalipun benar-benar wujud — tunggang-langgang dan boleh menjadikan kita semua cukup meluat dan menentang BN habis-habisan pada Ahad, 5 Mei nanti.

Setopa M April 12, 2013 at 12:00 PM  

Dear Tengki,

Full of jizz. Definitely. But jizz from people aspiring to lead the nation bro. Not everyday Joes like you or me.

The idea is simple:

The accuser (i.e Papagomo) produced evidence of wrongdoing (i.e the video). This is different from slander (i.e. fitnah) where the accusation is not supported by evidence.

The responsibility is now on the accused since evidence was actually produced by the accuser. Either discredit the evidence or find evidence to prove innocence.

Senang je. Budak kecik pun tau

Anonymous,  April 12, 2013 at 12:00 PM  

Blog sampah
Sesuai untuk tatapan totok UMNO
5hb mei menyaksikan UMGOK dikafankan
Al Fatihah..buat UMNGOK2 n BeeeeENDDD

Setopa M April 12, 2013 at 12:01 PM  

Sorry maksud aku "Dear Tengku" bukan Tengki

TENGKU April 12, 2013 at 12:11 PM  

At the of the day not a single fuck was given...indeed

Anonymous,  April 12, 2013 at 12:17 PM  

Comel dah tak payah tayang semua sebab orang akan imagine sendiri apa yang berlqku seterusnya

Anonymous,  April 12, 2013 at 12:39 PM  

macai2 pr sudah semakin kepanasan

tabik spring gomo

dasyat pr ni.. manifesto siap dgn aksi2 porno sekali

demi agama, bangsa dan negara pru ini pasti BN/UMNO

Rest Pack,  April 12, 2013 at 12:42 PM  

Gomo,

kau seorang yang cool. ;)

Anonymous,  April 12, 2013 at 12:42 PM  

Puak PkR nie bangang tol lah..
Nampak sangat kebodohan lam internet.
Kalo video dah keluar senag jea nak cari siapa pelacur tu
Banyak finder lam internet nak match kan muka tu..tambah kalo blogger yg 24 jam lam internet. Sekejap jea bole tahu siapa..
Skg zaman internet silap langkah aiket jea abih terburai...
Tu la kalo takat bodoh tu bidoh jugak apin jea lah yg korang tahu..
Skg kalo nak tengok calin yg bersih korang search jea lah lam goggle dan gunakanlah kepala otak utk lu fikir aiapa yg terbaik dan bersih...

Anonymous,  April 12, 2013 at 12:58 PM  

Power stopa ni.

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Melayu Malaysia April 12, 2013 at 1:01 PM  

Bayar duit kat pelacur guna duit derma jihat ahli PAS.

Anonymous,  April 12, 2013 at 1:35 PM  

semuanya sama.. betul cakap nabi Muhammad saw.. tanda akhir zaman ialah fitnah yg beleluasa.. ikutla.. sang pfitnah yg mngaibkan saudara seIslam sendiri, Allah nampak, Allah tau semuanya.. dsebabkan politik... telunjuk syaitan diikut.. mana yg halal mana yang haram semua jdi kabur.. mudah2an.. Allah terangkan hati kita.. jgn sbb politik smua pakat dok tuding jari salahkan org padahal diri sndiri punya aib xtgk...
di pdg mahsyar nanti... Allah ptontonkan balik apa yg kita buat...dri umat nabi Adam smpai beratus abad pnya umat Nabi Muhammad smua tgk...last2 disebabkan tlalu malu org tu sndiri akan lompat masuk dlm api neraka... dunia hnya psinggahan...

Anonymous,  April 12, 2013 at 1:37 PM  

aku baca blog politik macam ni lagi betambah dosa aku

Anonymous,  April 12, 2013 at 1:38 PM  

Mata melihat hati menilai dan hati tak dapat menipu walaupun mulut manafikn perlakuan yg dlihat ada benar.

Anonymous,  April 12, 2013 at 1:58 PM  

Blog sampah ini mempunyai pemikiran yg agak sama dgn aku...puak pembangkang terlalu fanatik ngn tok guru diorg...ape yg salah pon jd betol pada diorg....tok guru kan x tgk porno...haram katanye....tu pasal ape jer tuduhan pada anuar....FITNAH....KONSPIRASI UMNO.....nak 4 org saksi....bukti nyata video bergerak pon diorg x tgk....biasa ar...adat putar belit fakta...bg jer kt puak pembangkang.....diorg memang teror.....kalu ini blog sampah...harakah yg korang sanjung tu ape?? Paper paling bangang aku baca setakat ni....mengarut...lari fakta...fitnah....org kg aku kata citer pak pandir.....gambar xde...nak taruk nama penulis pon x berani....walawey....puak umno/bn lg pemikiran terbuka laaaaa....demi sebuah kebenaran kita wat research...bukan terima atau tolak ngn membuta tuli....apepun gomo.....de best 4 u.......

Anonymous,  April 12, 2013 at 2:06 PM  

mpecayai fitnah...kita yg bedosa.. astaghfirullah al'azim.... Allahuakbar.... selamatkan kmi dri fitnah manusia dn fitnah al masih ad dajjal...
knapa org besar2 ckp bnda2 cmni..tuding jari sana sini tapi aib sndiri xtgk..

Anonymous,  April 12, 2013 at 3:14 PM  

INI KALI PAS SUSAH NAK NAFIKAN
WOO......TERKEJUT BRO....TERANG BENDERANG.

PENGUNDI ATAS PAGAR.

gp April 12, 2013 at 3:41 PM  

Jijik gila weh papagomo ni

rahmad kayel April 12, 2013 at 4:10 PM  

Salam buat ahli PAS.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada semua ahli yang sudi menderma semasa ceramah atau sanggup bank in dlm tabung pembinaan highway, Lahad Datu dan sebagainya yg dianjurkan oleh PAS. Dengan bantuan yang saudara berikan dapatlah pemimpin PAS gunakan wang anda untuk berjihad mentarbiyah siam doll, indon doll dan china doll dengan rakus.

I lap Pok Nik...
I lap Stopa Ali...

Takbirrrrrr!!!!!!

Anonymous,  April 12, 2013 at 4:27 PM  

Apa kata kita angkat stopa Ali jadi PM, Ok tak?

Anonymous,  April 12, 2013 at 4:38 PM  

We welcome our New porn actor from PAS!!!

Anonymous,  April 12, 2013 at 5:45 PM  

kah kah kah kah oiii oiii oiiii wan azri cibaii..kah kah aikk terkejut aku panggil ko cibai ker hanjing? kah kah kah oiii ko ni byk berkhayal, berhalusinasi dan berteori tahap cibai punyer la jantan kah kah kah adooyyaaaiii gebang lebih jer tapi cibai ni habuk pun tarak...kah kah kah oii pi la bertanding kat permatang pauh tu cibai..kah kah kah azri azri azri..tak sudah2 perangai babi ko ni la kimak..kah kah kah

Anonymous,  April 12, 2013 at 6:53 PM  

undi pr sama dosa anda sperti orang munafik.. undi bn akan mengekalkan keamanan kepada generasi seterusnya.. 2013 hapuskankan rasuah dan tamatkan projek kroni bn wajib berubah agar tidak terus dibenci rakyat.

Anonymous,  April 12, 2013 at 7:12 PM  

gomo world..

Anonymous,  April 12, 2013 at 7:20 PM  

Anon 5.45pm

Ko ni dah mati akal.. Sakai.
Dah tak da point nak argue ker? Kah kah kah

kamarulzaman abdul ghaffar April 12, 2013 at 8:40 PM  

Kalau aku kata nkau Anak Haram sedangkan ada bukti yg mak bapak nko yg memproduce nko itu namanya Fitnah.

Kalau aku kata perangai tokong2 Pakatan Rogol macam haram dan aku pernah tengok bukti yg camni itu namanya Amanah.
Tq papagomo krn menjalankan amanah utk mendedahkan kebenaran walaupun disalak oleh anjing2 dan punggungnya digigit anjing..yg ptg seluruh rakyat Malaysia tidak dijilat punggungnya oleh tokong2 pluralisme dan Lbgt.

Anonymous,  April 12, 2013 at 8:43 PM  

yg sedap2 menutuh jantan betina depan belakang yg kena tanggung dosa umno.. kahakkkk.. pthuii... punya pas/pkr

Anonymous,  April 12, 2013 at 8:52 PM  

Sedey...bila tahap politik bangsa kita dah mencapai tahap serendah ni. ANYTHING GOES!!! Asalkan kita menang...

Saya blame anwar ibrahim yang mulakan strategi ni. Politik 'the end justifies the mean'.

Kalau dia boleh buat apa saja utk menunjukkan bantahan dia (demo, ceramah, new media, paid PR, affidavits, overseas media dsb), mengapa org lain pun tk boleh buat benda yg sama kat dia?

Org lain pun bijak cuma dia (anuwar)advance sikit sebab berkawan dgn yahudi first hand.

Kalau dia boleh guna hearsay utk menjatuhkan org lain, knp org lain tak boleh buat benda yg sama kat dia?

Skrg 'we reap what we sow'... Tahap politik kita mencerminkan wajah sebenar kita, org melayu..

Kita mmg suka sgt entertainment, nk buat mcmana.

Anonymous,  April 13, 2013 at 1:17 AM  

Damage has been done. The Malays are disunited. Continouos efforts to expose sinful acts to public knowledge will only destroy the society. Worst to realise that our society now enjoys to hear and view this kind of dirtiness. Literally no effort to clean the society mind from these disgustful subject. Please act in more responsible manner to evaluate the effect of your posting to the masses and general public. Let the law takes its course and avoid ourself to become parties that promote negative things.
In the day of judgement Allah will not ask our political inclination but on what we do here in this world.
Berpada padalah dlm apa jua tindakan kita. Menyokong dan membantah hendaklah berasaskan fakta kebenaran.

Anonymous,  April 13, 2013 at 2:23 AM  

Allah jadikan nabi s.a.w rasul untuk menyampaikan islam di arab dan nabi s.a.w berbangsa arab

Di Malaysia allah jadikan melayu untuk kekalkan islam di negara nie.... fikir bahana jika tiada bangsa melayu.... parti Melayu....

Ada melayu ada islam... ada islam tak semestinya ada melayu...yg pasti tiada melayu ... tiada islam di Malaysia nie

Anonymous,  April 13, 2013 at 10:07 AM  

Blog ko neh mcm sampah..1st time aku bukak..byk post psal seks..jenis gile seks ke ape? Nk bertanding biar ilmu penuh didada..bukan ilmu seks oiiii..ilmu org barisan neh amat memalukan kaum melayu secara umumnya..malu lah dgn bangsa2 lain..jgn ingat ko hebat dlm internet maka ko hebat berhadapan dgn org luar..fikir2 lah..bawak bertaubat..

Anonymous,  April 13, 2013 at 11:13 AM  

Blog sampah.

Anonymous,  April 13, 2013 at 11:43 AM  

Yg ko msuk cni npe..?? Bodooohhh...!!! Pi brambus jilat kahak hjau korg tu..

Anonymous,  April 13, 2013 at 11:49 AM  

Ko tu hebat sgt ke nsihat org mcm ko tu suci sgt... perasan bgus.. sembang je lbih.. tang kna kt puak korg mula la kpanasan.. meh cni aku sekeh pala ko biar jd pndai ckit... baghal..!!

Anonymous,  April 13, 2013 at 2:44 PM  

Kalau berani gunalah taktik bersih,jgn guna taktik kotor utk cemarkan imeg dan nama pembangkang!

Anonymous,  April 13, 2013 at 2:53 PM  

Tak sangka BN perlu guna taktik ni tuk tarik undi??hampeh!!

Anonymous,  April 13, 2013 at 7:50 PM  

Tahukah anda hadi awang adalah perintis kepada budaya fitnah memfitnah lebih sedekad lalu.....perisanya kini ditambah secara lempar batu sembunyi tangan oleh pkr dan konconya....sila ke rbf....jadi siapakah bapa budaya memfitnah malaysia.......ya betul hadi awang....untungnya sekarang teknologi berkembang maju apa dia cakap hari ni live kita boleh tonton....boleh simpan untuk rujukan generasi akan datang.....akhirnya fitnah makan diri.....depa yg sedap umno yang kena...depa yg fitnah, umno yg disuruh bertaubat....kalau nik aziz duduk sebelah najib lalu salah seorang terkentot tapi berbau harum cuba teka mereka kata siapa yg kentot tu najib atau nik aziz?...kebodohan kelas pertama

Anonymous,  April 13, 2013 at 7:56 PM  

Plse be specific...bersih yg mana satu...bersih1.5,bersih2.0manual,bersih 2.0auto,bersih2.5ezi...

Anonymous,  April 14, 2013 at 1:48 AM  

Damage done but better late than never... Org kita ni cuma tertarik dekat aspek hiburan je dlm politik ni, cuba bg kerja semuanya lari.

Kebanyakan yg membangkang bukan sgt atas sebab yg dia org faham, lebih kpd follow like buffalo. Atau follow the money. Percayalah kalau ada 2000 org yg pergi ceramah dia, sy yakin TAK ADA SEORANG pun yang tahu maksud perkataan CONTINGENT yg anwar guna masa defend ISRAEL baru ni. Anwar SPIN sampai semuanya terkedu mcm bila tgk 'makhluk aneh dlm kain tok guru'..haha.

Jadi mcm mana anwar ckp apa pun semuanya angguk ajelah..NEXT PLEASE!

Mereka2 ni tak boleh nak ditegur atau diajar oleh sesiapa pun kecuali kalau dah bertaubat. Masuk kultus anwar ni mcm masuk Ayah Pin.. Susah nak keluar atau nak mengaku.

Anonymous,  April 14, 2013 at 8:17 AM  

ramai artis masuk pas kononnya kerana keislamannya. pada hal org pas termasuk pemimpinnya pun manusia biasa yg tak mampu mengawal halwa nafsu, mcm kes stopa, yb kelantan atas tren pun buat maksiat dan banyak lagi. mereka juga kaya raya mengumpul harta dunia yg cukup anak cucu hidup senang. sedarlah artis perasan, keimanan itu bukan nya boleh di politikkan.

Anonymous,  April 15, 2013 at 11:38 PM  

Putar Alam Satu msia

Anonymous,  April 16, 2013 at 12:49 AM  

undilah PKR - Pakatan kehancuran rakyat - 1 undi untuk parti gay & lesbian 1 undi untuk parti rasis 1 undi untuk parti ajaran sesat.

Anonymous,  April 22, 2013 at 11:15 AM  

mana videonyer?

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:30 PM  

Terror la puak2 penakut ni!! Ko tau je kputusan pru13 ni memihak kpd pakatan yer.....pada aku pakatan tu yang akanntumbang myembah bumi!!!

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:33 PM  

Betul gomo!!!!trus gomo jgn x gomo!!!biar PAS yg berselindung pd agama n8 tumbang!!!allah akan turunkan bala pada manusia2 munafik PAS ni!!

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:39 PM  

Betul tu...tp klu tgk manifesto BN n PAKATAN..jwbnye manifesto pakatan lg2 lah lapuk ketinggalan nk dibbndingkan dengan akujanji BN!!!!!!
Apa yg ditunaikan di selangor slps PRU 12???
dikelate...dipenang mai...dikedah....sume hancur!!!!
Ini masa utk rakyat di 4buah negeri ni ajar ckit PAS DAP PKR!!!!

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:46 PM  

Skrip haram jadah apa...sebijik muka stopa ali..slang trganu nye pn pekat! Janggut sebijik!! Seluar dalam bapak jin pn bleh pakai!! Superimpose ka?? Anwar superimpose...stopa ali superimpose...apa x superimpose nye??? Hadoi......
Org terengganu lebih memahami siapa stopa ali ni....org2 yg x tau baik dok diam...x yah nk pandai2 sangat...
Dh la bkn sepagar dgn stopa ali..kenal pn tidak...nk defence membabi buta!!

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:50 PM  

Gua sokong lu sejuta% gomo!!!! Nk betulkan benda2 mungkar ni bkn senang gomo...trus sabar...kemenangan pasti milik kita...hidup BN! HIdup UMNO!!!!!

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 9:54 PM  

So...amik al quran g baca....
Org alim x pernah cakap dia alim..
Org gila x mgaku dia gila..
So...x yah nk tunjuk kita baik dgn ayat yg mcm tue..

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 10:01 PM  

Gua sokong lu bro....pada gua...harakah tu wt guna lapik najis anjing je....sume x betul dilapor...tp ada gak manusia yang benggong baca..yang pecaya..
Pada aku tok guru nik ajis hanya:
Manusia biasa!
Tidak maksum!
Tidak sidiq amanah tablig fatonah!
Tidak ada mukjizat!

Org2 yg pecaya bila mengata tok guru akan dapat bencan adalah org2 yg melakukan syirik besar terhadap allah!! Bila menyengutukan allah ni balasan dia faham2 lah...

Cuba tanya tok guru apa dosa syirik kepada allah???

ts azzahari effendi hussain April 28, 2013 at 10:08 PM  

Pelaku sex tu sape???
Stopa al fucking shit n
Anwar al jubur tahi...

Nk nasihat tgk lu sape pelaku sex haram!! Tp manusia spesies ko ni susah....asyik ckp superimpose jer sampai mampos!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP