Shafei Abdullah Calon BN P116 Wangsa Maju Pilihan Papa Gomo

Tuesday, April 16, 2013




Sudah lama Papa Gomo mengharapkan agar kerusi Parlimen Wangsa Maju kembali semula ke tangan UMNO untuk mewakili Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Dengan pengumuman calon Barisan Nasional Datuk Shafei Abdullah bagi bertanding atas ticket BN pada PRU 13 ini di Parlimen Wangsa Maju membuatkan lebih keyakinan bukan sahaja untuk Gomo malah rakyat di parlimen Wangsa Maju untuk kemenangan BN kali ini.

Sejak BN tewas pada PKR tahun 2008 yang lalu Datuk Shafei Abdullah berusaha gigih untuk menjaga hati dan nurani rakyat di Wangsa Maju. Bermacam macam program yang beliau lakukan dan bermacam macam faedah yang disalurkan kepada rakyat Wangsa Maju ini.

Datuk Shafei Abdullah bukanlah orang yang hebat untuk bercakap politik setiap masa ataupun menjadi wakil rakyat yang hanya mahu duduk didalam parlimen dan berborak kosong. Beliau berjiwa rakyat dan sememangnya rakyat di Wangsa Maju mengharapkan ahli Parlimen mereka menjaga soal kebajikan rakyat dan bukannya hanya bermegah didalam parlimen dan media semata mata.

Gomo dengan ini mahu mengambil kesempatan untuk mengucapkan syabas dan Tahniah kepada Pengerusi Barisan Nasional Wangsa Maju Datuk Shafei Abdullah kerana dipilih untuk menjadi calon Barisan Nasional bagi parlimen Wangsa Maju.

Gomo juga berharap agar seluruh pengundi Wangsa Maju untuk memberikan sokongan pada kepada Datuk Shafei Abdullah Barisan Nasional kerana beliau adalah pemimpin yang sesuai untuk menjaga kebajikan rakyat Wangsa Maju. Beliau sememangnya layak untuk menjadi ahli Parlimen kita.

Vote 4 Shafei Abdullah Parlimen P116 Wangsa Maju.

Berikut adalah senarai penuh calon BN Wilayah Persekutuan yang baru diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebentar tadi. Semua calon BN ini akan bertanding di 13 kawasan Parlimen Wilayah Persekutuan. 
  1. Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin (Lembah Pantai)
  2. Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor (Putrajaya)
  3. Datuk Dr. Mohd Shafie Abdullah (Wangsa Maju)
  4. Datuk Ahmad Fauzi Zahari (Setiawangsa)
  5. Datuk Johari Abdul Ghani (Titiwangsa)
  6. Rozman Isli (Labuan)
  7. Datuk A.Chandrakumanan (Kepong)
  8. Dr. Dominic Lau Hoe Chai (Batu)
  9. Jayanthi Devi Balaguru (Segambut)
  10. Frankie Gan Joon Zin (Bukit Bintang)
  11. Nicole Wong Siaw Ting (Seputeh)
  12. Teoh Chee Hooi (Cheras)
  13. Tan Kok Eng (Bandar Tun Razak)


Psssttt... Kerja keras bagi memastikan kemenangan BN Wangsa Maju


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



35 comments:

ahmad zikron April 16, 2013 at 5:00 PM  

kemenangan lebih dari 2/3 di parlimen dan merampas semua negeri jadi fokus penting buat barisan nasional..

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:03 PM  

PASporno said :

Datuk Ahmad Fauzi Zahari (Setiawangsa) saya pengundi Datuk..
Takbir.....Hancurkan PAsporno....

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:05 PM  

HOPE PAS PRU 13,NAJIB TAK LETAK JAWATAN MCM PAK LAH..
PAHAM2 LA MAKSUD GUA KAN..

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:10 PM  

PASporno said :

Harap Pakatan Porno x wat demo Porno 4.0 kat depan dataran Merdeka pas kalah teruk PRU-13 nanti....

Jamil Jani April 16, 2013 at 5:10 PM  

lepas pencalonan ni baru nampak the true colours siapa yg betul-betul sokong parti atau individu. Disebabkan Wangsa Maju diberi pada Dato Shafie, MCA wangsa maju bersama 120NGO nak boikot kempen PRU13 ni.

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:19 PM  

Sharizat mak lembu tu mana erk?

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:30 PM  

anon 5:19pm...apesal kurang ajar sangat...kalo orang panggil MAK ko mak lembu, agaknya ko tak marah agaknya ye? yelah ko pon anak lembukan?

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:35 PM  

MAK lembu dah bertukar kepada MAK LAMPIR Zuraida......

Anonymous,  April 16, 2013 at 5:49 PM  

dah dia dg lembu mana bule pisah..yg hang terasa awat haa noo...hang ade tempias2 lembu kaa...

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:05 PM  

Ko ni bodo keeee.....kan dia kata tak tanding bagi orang muda le....tak macam oyang nik ajis tuuuu...hehehe

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:07 PM  

Asik datuk je bertanding, nenek bn tak de ke? Kah kah

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:16 PM  

Knapa tarikh hukuman penjara dijalankn, wan azri/papagomo xda artikel dlm blog dia. Konon2nya sakit 2minggu la, bcutila. Gomo2...

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:32 PM  

Itu lah org melayu asyikkkkkkkk gadoh jer. elok taubat sblm masok kubor. Kalau tak suka BN ke, UMNO ke tak pyh panggil org lembu. Jgn hina org sgt. Klu nak sokong spender besar sokong lah hang. Itu semua perbuatan halal.

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:35 PM  

diharap org2 kuat datuk pie x la menyusahkan datuk pie lg..lebih sudu dr kuah..

Anonymous,  April 16, 2013 at 6:42 PM  

Aku kata...

1) Kepong: Datuk Chandrakumaran Arumugam (PPP) - KALAH
2) Batu: Dr Dominic Lau (Gerakan) - MENANG
3) Wangsa Maju: Datuk Dr Mohd Shafei Abdullah (Umno) - KALAH
4) Segambut Jayanthi Devi Balaguru (Gerakan) - KALAH
5) Setiawangsa: Datuk Ahmad Fauzi Zahari (Umno) - MENANG
6) Titiwangsa: Datuk Johari Abdul Ghani (Umno) - MENANG
7) Bukit Bintang: Frankie Gan (MCA) - 50/50 UTK MENANG, KALAH 60/40
8) Lembah Pantai: Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin (Umno) - MENANG
9) Seputih: Wong Siaw Ting (MCA) - KALAH
10) Cheras: Teoh Chee Hooi (MCA) - 50/50 UTK MENANG, KALAH 60/40
11) Bandar Tun Razak: Tan Kok Eng (MCA) - MENANG
12) Putrajaya: Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansur - MENANG
13) Labuan: Rozman Datuk Isli - MENANG

LEMANG,  April 16, 2013 at 6:46 PM  

Dato Shafei memang layak kerana telahpun menjalankan tanggung jawab di Wangsa Maju walaupun dia belum lagi jadi ahli parlimen. Yang kata dia `not winnable' candidate bukan MCA tapi hanya seorang dua yang dikerumuni konco-konco nya.

Hidup BN....

Anonymous,  April 16, 2013 at 7:25 PM  

Isyhhh ....kecewa calon kwsn ku untuk BN tidak segigih calon lawan yg sering turun padang...tipis harapan rasanya.

Anonymous,  April 16, 2013 at 7:39 PM  

gomo oii!! leh tak ko sensor kan sikit lambang durex sblh papahomo aljub tu Tq.

Anonymous,  April 16, 2013 at 7:42 PM  

papagomo...boleh email kat saya tak?saya nak tanyakan sesuatu yg mungkin papa tau..tanya pasal calon gak tp parlimen lain...zaha@sensata.com

Anonymous,  April 16, 2013 at 7:51 PM  

Kami ahli pkr akan undi protes dan akan sokong BN Wangsa Naju.

Anonymous,  April 16, 2013 at 7:55 PM  

hidup dato' shafie!!!
pemimpin yang betul-betul prihatin dengan masalah rakyat dan selalu turun padang!!
beliaulah yg menolong adik-adik saya mendapatkan pinjaman MARA untuk melanjutkan pelajaran di peringkat universiti!! alhamdulillah!
6 vote 4 untuk BN!!

Anonymous,  April 16, 2013 at 8:00 PM  

Kikiki..org bn yg mengaku ahli pkr..puiiii

Anonymous,  April 16, 2013 at 8:02 PM  

bagi org muda?raja nong chik dgn syarijat mana lg tua ek

Arus baharu,  April 16, 2013 at 8:23 PM  

Aku pulak kata:

Wangsa Maju: Tuan Haji Aminuddin Yahya (Berjasa) - MENANG

Pilih Calon Muslim Berwibawa!

Anonymous,  April 16, 2013 at 8:45 PM  

Anon 6:42PM,

Aku pula kata:

Yang lain semuanya aku setuju, tapi di bawah ini ada yang aku tak setuju & ada yang aku perincikan. Bawah ini juga ialah ANALISIS aku.

2) Batu: Dr Dominic Lau (Gerakan BN) - MENANG
- aku setuju.
- walaupun majoriti pengundi & penduduk di Parlimen Batu = Melayu, kemenangan akan beralih kpd Gerakan (BN) kerana kebiadapan Tian Chua (PKR) atas kes Lahad Datu. Pengundi Melayu akan lebih ramai mengundi BN & ditambah sebahagian peratusan undi Cina, namun kemenangan ini lebih kpd undian drp kaum majoriti Parlimen Batu. Tambahan pula kawasan ini pernah dimenangi beberapa kali oleh BN.


3) Wangsa Maju: Datuk Dr Mohd Shafei Abdullah (UMNO BN) - KALAH
- aku tak setuju -- BN MENANG
BN Menang di Wangsa Maju (sebab: kegagalan 2008 ada kaitan dgn boikot UMNO & Melayu pd 2008 di mana Melayu = majoriti & kerusi Wangsa Maju = Parlimen asal milik UMNO sblm diberi kpd MCA pd thn 2004)


10) Cheras: Teoh Chee Hooi (MCA BN) - 50/50 UTK MENANG, KALAH 60/40
- aku setuju yg BN KALAH sebab DAP kuat di sini dari dulu.
- nampaknya tiada peluang untuk hentikan Projek Gereja Terbesar yg dirancang & sedang disiapkan selagi ia kekal di bawah DAP - Teresa Kok.

11) Bandar Tun Razak: Tan Kok Eng (MCA BN) - MENANG
- aku setuju
- sebab Khalid Ibrahim calon PKR yg LEMAH, namun boikot oleh sesetengah ahli UMNO wujud kerana di sini majoriti = Melayu & wujud hasrat UMNO di sini untuk bertanding di kerusi majoriti Melayu ini tapi telah direbut MCA. Boikot ini tak dapat atasi keinginan untuk halau Khalid Ibrahim yg tak pernah berbuat apa2 untuk penduduk Parlimen Bandar Tun Razak.
- BN ada kemungkinan KALAH di Bandar Tun Razak sekiranya Khalid Ibrahim (PKR) tak diletak di sini tapi calon lain dr PAS atau PKR. Namun, 2013 ni BN akan MENANG kerana calon PKR dlm PRU13 ni terlalu lemah.


KEPUTUSAN DIRAMAL
=================
BN = Menang 8 kerusi
PR = Menang 5 kerusi

Anonymous,  April 16, 2013 at 8:48 PM  

hacker ni, jangan dilayan.

Anonymous,  April 16, 2013 at 9:02 PM  

Mungkin juga org PKR yg komen. Saja nak calar imej BN.

kedailelaki April 16, 2013 at 9:04 PM  

JOM KLIK DISINI
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/11dcWl8

- Tambah saiz zakar -
- Tambah Nafsu & Stamina -
- Pewangi Khas Lelaki -
- Keraskan zakar | penis -
- Zakar Sihat -
- ingin panjangkan zakar

JOM KLIK - LIHAT PRODUK < TERBAIK >
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/ZXH69l

Anonymous,  April 16, 2013 at 9:04 PM  


Org PKR mana rajin membaca. Asik nak kena suap jer.

Anonymous,  April 16, 2013 at 11:39 PM  

jual kay stopa ali bgs ni

Anonymous,  April 17, 2013 at 2:28 AM  

Aku kata :

1)son goku vs bezita-goku menang
2)naruto vs sasuke-sasuke menang
3)ichigo vs kenpachi-ichigo menang
4)luffy vs crocodile-luffy menang

Kesimpulan-goku menang sebab dia byk hidup balik sbb kawtim dgn dewa kaiou.

Anonymous,  April 17, 2013 at 2:31 AM  

Kawtim lebih....adik ko bangang pun dpat smbg belajar.?.byk lg budak2 pandai..sebab tu ko kena kawtim baru dapat mara..

Anonymous,  April 17, 2013 at 2:34 AM  

Woi bangang!!!ko pegi kaji sane sini buat ape...ko x paham2 ke son goku akan menang sebab anak2 dia dah kumpul 7 bijik mutiara naga utk hidupkan dia balik..

Anonymous,  April 17, 2013 at 9:12 AM  

Yaahhh, beliau ada kredibiliti. hidup BN!!

Anonymous,  April 17, 2013 at 9:15 AM  

BN WANGSA MAJU BAKAL TUMBANG DEK KERANA MCA BAKAL BELOT....WANNA BET??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP